[Multi] FIFA 17 Pro Clubs Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 26-05 20:28
Mede-auteurs:
  • Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024

Ricloo86

• Ronster
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 10:28

Ronster

Afbeeldingslocatie: https://media.easports.com/content/www-easports/nl_NL/fifa/nieuws/2016/pro-clubs-new-features/_jcr_content/headerImages/image.img.jpg

FIFA 17 Pro Clubs

Welkom bij het FIFA 17 Pro Clubs topic!

In dit topic weer alle ruimte om samen Pro Club teams op te richten en alle tactieken met elkaar te delen over deze mooie gamemode van Fifa. Ook zullen de regels die de teams hanteren hier later terug te vinden zijn.

ONTWIKKELING SPELER

Afbeeldingslocatie: https://media.easports.com/content/www-easports/nl_NL/fifa/nieuws/2016/pro-clubs-new-features/_jcr_content/par/image.img.jpg
De ontwikkeling van spelers is totaal anders in FIFA 17. Het nieuwe systeem is gebaseerd op je totaal aan wedstrijdbeoordelingen, om zo de focus op teamwerk en samenwerking te leggen en een authentieke, echte voetbalwereld te creëren waarin het werken als een team het allerbelangrijkste aspect is.

WEDSTRIJDBEOORDELING

Afbeeldingslocatie: https://media.easports.com/content/www-easports/nl_NL/fifa/nieuws/2016/pro-clubs-new-features/_jcr_content/par/image_0.img.jpg
Nadat je een wedstrijd hebt voltooid, krijg je een wedstrijdbeoordeling van 0 tot 10. Afhankelijk van de positie waarop je speelt, verschilt het tempo waarin bepaalde aspecten van je speler stijgen in niveau. Een spits zal zich bijvoorbeeld sneller ontwikkelen in schieten dan in verdedigen. Maak een overzicht van je voortgang en zie hoe je speler zich heeft ontwikkeld. Aan het eind van iedere wedstrijd kun je van alle individuele eigenschappen zien hoe ze zich op basis van je wedstrijdbeoordelingen ontwikkelen.

KENMERKEN

Afbeeldingslocatie: https://media.easports.com/content/www-easports/nl_NL/fifa/nieuws/2016/pro-clubs-new-features/_jcr_content/par/image_1.img.jpg
Bovendien kun je uit een groter aanbod aan kenmerken kiezen, om meer diepgang toe te voegen aan de manier waarop je speler zich ontwikkelt. Geef vaardigheidspunten, die je in-game verdient, uit om bepaalde kenmerken toe te kennen aan fysieke actie, verdedigen, dribbelen, het geven van passes, schieten, snelheid of doelverdediging. Wellicht wil je erg ver in kunnen werpen of meer snelheid krijgen. Het is aan jou om je speler aan te passen. Ieder kenmerk kost een verschillend aantal vaardigheidspunten die je wint door competitie- of bekerwedstrijden te spelen. Denk dus goed na voor je je keuze maakt.

Meer informatie over Fifa 17 >> Check het [Multi] Fifa 17 topic.
Deze TS is nog volop in aanmaak! Feedback? Let me know!

TWEAKSTARS FC(PS4)

TweakerPSNVoorkeurspositieStatus
EdzeauEdzeauMiddenveldManager
MrMistralMrMistralMiddenveld / AanvalManager
ZasXbasxxsazMiddenveld / AanvalManager
ReVasrevster_NLAanvalMember
DjelonDjelonAanvalMember
Frits FlitsfritsflitsMiddenveld / AanvalMember
AudiowasteFrank_MVVMiddenveldMember
kiezopiracy1999Middenveld / AanvalMember
FraxleNLFraxleHDAanvalMember
Er_DamnEr_DamnVerdediging / MiddenveldMember

STATUS: Aanmeldingen gesloten

XBOX ONE TEAM

Aanmeldprocedure
Post hier de volgende info:
  • Team: Tweakers FC (Xbox One)
  • Je Xbox Live Gamertag
  • Voorkeurspositie op het veld
TweakerXBL Positie(s)Status
Maverick!R0nster76RWManager
Supermach Supermach14 LWManager
Pannekoek81Pannekoek81 Middenveld/aanvalMember
micvg86The Boss Mic Middenveld/aanvalMember

STATUS: Open voor aanmeldingen

[ Voor 139% gewijzigd door Edzeau op 13-10-2016 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Ben toch wel erg benieuwd wat het voor clubs gaat betekenen.

Laat eens weten in de reacties wat jij hoopt dat er gaat veranderen of juist niet!?

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
Ricloo86 schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 08:41:
Ben toch wel erg benieuwd wat het voor clubs gaat betekenen.

Laat eens weten in de reacties wat jij hoopt dat er gaat veranderen of juist niet!?
Waar ik nog steeds, en net als vorig jaar, op hoop, is dat het allemaal wat gepersonaliseerder gaat worden. Iedere speler heeft bepaalde kwaliteiten die alleen goed tot zijn recht komen op zijn positie. Oftewel, niet je speler instellen als CAM om vervolgens overal te spelen, omdat CAM de hoogste rating geeft.

Iemand die vooral goed is in verdedigen, steekpass geven, snel of een goaltjesdief die goed kan koppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Edzeau schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 11:34:
[...]

Waar ik nog steeds, en net als vorig jaar, op hoop, is dat het allemaal wat gepersonaliseerder gaat worden. Iedere speler heeft bepaalde kwaliteiten die alleen goed tot zijn recht komen op zijn positie. Oftewel, niet je speler instellen als CAM om vervolgens overal te spelen, omdat CAM de hoogste rating geeft.

Iemand die vooral goed is in verdedigen, steekpass geven, snel of een goaltjesdief die goed kan koppen.
Dat zou niet gek zijn idd.

Hoop dat je pro's kan ontwikkelen als team, en dat die een vaste positie bekleden.
En dat je team een rating krijgt waar je op ingedeeld wordt qua divisie.

Ook lijkt mij een leuke toevoeging dat je gewoon kan wisselen, dus als een pro speler online komt en mee wil doen kan invallen in de wedstrijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
Ricloo86 schreef op maandag 13 juni 2016 @ 13:48:
[...]

Hoop dat je pro's kan ontwikkelen als team, en dat die een vaste positie bekleden.

Ook lijkt mij een leuke toevoeging dat je gewoon kan wisselen, dus als een pro speler online komt en mee wil doen kan invallen in de wedstrijd.
Dit zou inderdaad top zijn. Nu zou ik het ook fijn vinden als je van team kan wisselen zonder gedoe (dat je niet opnieuw geaccepteerd hoeft te worden, dat je stats van dat team blijven, etc). Als je twee verschillende teams hebt, of net als jij even met een ander team wilt spelen, dat dit zonder gedoe kan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 327300

Ricloo86 schreef op maandag 13 juni 2016 @ 13:48:
[...]

Of dat je pro spelers gewoon in je team blijven ondanks dat iemand niet online is. Ik heb nu 2 seizoenen er op zitten met 2 kameraden en erger mij soms kapot aan hoe slecht de niet pros spelen. Ik zal sowieso dit topic even in de gaten houden voor wat tips voor volgend jaar aangezien het leuk is om te doen, mits de AI spelers niet zo dramatisch zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
Anoniem: 327300 schreef op maandag 13 juni 2016 @ 16:09:
[...]

Of dat je pro spelers gewoon in je team blijven ondanks dat iemand niet online is. Ik heb nu 2 seizoenen er op zitten met 2 kameraden en erger mij soms kapot aan hoe slecht de niet pros spelen. Ik zal sowieso dit topic even in de gaten houden voor wat tips voor volgend jaar aangezien het leuk is om te doen, mits de AI spelers niet zo dramatisch zijn :P
Dat zou inderdaad ook een top idee zijn. Op die manier is het toch wat persoonlijker, en is het echt je eigen team. Aan de andere kant, een Pro Clubs team heeft wel enorm weinig verdedigers in de meeste gevallen. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Edzeau schreef op maandag 13 juni 2016 @ 17:09:
[...]

Dat zou inderdaad ook een top idee zijn. Op die manier is het toch wat persoonlijker, en is het echt je eigen team. Aan de andere kant, een Pro Clubs team heeft wel enorm weinig verdedigers in de meeste gevallen. :p
Dat geloof ik ook wel. Ik zal heel eerlijk zijn dat wij nog verre van een goed zijn maar het gaat soms wel echt dramatisch als je ANY bent en je hebt 1 van die slechte spelers voor het doel. Het zal in divisie 9 nog wel mee vallen gok ik maar ik neem aan dat je in de hogere divisies ook echte verdedigers gaat zien. Het enige wat ik tot nu toe heb gezien is een keeper die door iemand bestuurd werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
Anoniem: 327300 schreef op maandag 13 juni 2016 @ 17:28:
[...]

Dat geloof ik ook wel. Ik zal heel eerlijk zijn dat wij nog verre van een goed zijn maar het gaat soms wel echt dramatisch als je ANY bent en je hebt 1 van die slechte spelers voor het doel. Het zal in divisie 9 nog wel mee vallen gok ik maar ik neem aan dat je in de hogere divisies ook echte verdedigers gaat zien. Het enige wat ik tot nu toe heb gezien is een keeper die door iemand bestuurd werd.
Helaas is onze ervaring precies hetzelfde. Ik speel zelf tegenwoordig behoorlijk wat potjes als ANY van ons team, maar daar laat de kwaliteit van de de AI spelers flink te wensen over. Gewoon een balletje in de achterhoede rondspelen om wat ruimte te creëren om op te bouwen is soms al te lastig, omdat een AI speler verkeerd loopt, moeite heeft met goed positioneren (en daarom te lang bezig is met draaien) of überhaupt een bal aannemen en onder controle te krijgen. Ik verwacht geen perfecte schoten vanaf 40 meter, of een schijnbeweging ala Messi, maar de basics mogen ze wel gewoon hebben.

De AI spelers in Pro Clubs moeten eigenlijk onzichtbaar zijn. Gemiddelde stats, niet de boventoon maar ook zeker niet de ondertoon voeren op het veld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Edzeau schreef op maandag 13 juni 2016 @ 17:35:
[...]

Helaas is onze ervaring precies hetzelfde. Ik speel zelf tegenwoordig behoorlijk wat potjes als ANY van ons team, maar daar laat de kwaliteit van de de AI spelers flink te wensen over. Gewoon een balletje in de achterhoede rondspelen om wat ruimte te creëren om op te bouwen is soms al te lastig, omdat een AI speler verkeerd loopt, moeite heeft met goed positioneren (en daarom te lang bezig is met draaien) of überhaupt een bal aannemen en onder controle te krijgen. Ik verwacht geen perfecte schoten vanaf 40 meter, of een schijnbeweging ala Messi, maar de basics mogen ze wel gewoon hebben.

De AI spelers in Pro Clubs moeten eigenlijk onzichtbaar zijn. Gemiddelde stats, niet de boventoon maar ook zeker niet de ondertoon voeren op het veld.
Misschien is fifa17 de kans om dit gedeelte flink aan te pakken? Nieuwe engine, nieuwe kansen zou je zeggen......

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
Bean77 schreef op maandag 13 juni 2016 @ 17:38:
[...]

Misschien is fifa17 de kans om dit gedeelte flink aan te pakken? Nieuwe engine, nieuwe kansen zou je zeggen......
De hoop dat EA tijd stopt om Pro Clubs (veel) beter te gaan maken, ben ik helaas al wat kwijt geraakt. Ze hebben er de afgelopen jaren maar weinig aan aangepast. Ik denk juist dat je hier ook echt een toffe game mode van kan maken, wat voor velen de reden zou zijn om het aan te schaffen. Ik weet in ieder geval dat dit voor verschillende teamgenoten, inclusief mijzelf, wel de reden is om ook de volgende Fifa weer aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Edzeau schreef op maandag 13 juni 2016 @ 17:43:
[...]

De hoop dat EA tijd stopt om Pro Clubs (veel) beter te gaan maken, ben ik helaas al wat kwijt geraakt. Ze hebben er de afgelopen jaren maar weinig aan aangepast. Ik denk juist dat je hier ook echt een toffe game mode van kan maken, wat voor velen de reden zou zijn om het aan te schaffen. Ik weet in ieder geval dat dit voor verschillende teamgenoten, inclusief mijzelf, wel de reden is om ook de volgende Fifa weer aan te schaffen.
Het is een noodzakelijk kwaad denk ik voor EA. It's all about the money. Zo simpel is het. Tenzij er creatieve ideeën zijn om aan pro clubs te verdienen, anders zie ik het somber in.
Maar daarom misschien weer uitdaging te vinden??

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EvEs0r
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14:53
Wat mijns inziens een goede verandering zou zijn is het introduceren van een puntensysteem ten aanzien van het ontwikkelen van je pro.

Nu is het zo dat je bijvoorbeeld na 50 goals +1 Finishing krijgt. Mij lijkt 't juist gaaf als je in plaats hiervan een punt krijg welke je zelf kan toewijzen aan een attribuut naar keuze (evt. in een bepaalde categorie). Dit zou als gevolg kunnen hebben dat je hele snelle pro's krijgt, maar die dan gewoon minder goed zijn in passen of afmaken.

Het zou in ieder geval voor veel meer diversiteit zorgen, en je kunt je pro een stuk beter aansluiten op je eigen speelstijl :)

Ik ben benieuwd wat ze ervan gebakken hebben, maar we zullen nog wel een tijdje moeten wachten voordat we er iets over horen...

Nee, ik ben géén Belg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

EvEs0r schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 10:48:
Wat mijns inziens een goede verandering zou zijn is het introduceren van een puntensysteem ten aanzien van het ontwikkelen van je pro.

Nu is het zo dat je bijvoorbeeld na 50 goals +1 Finishing krijgt. Mij lijkt 't juist gaaf als je in plaats hiervan een punt krijg welke je zelf kan toewijzen aan een attribuut naar keuze (evt. in een bepaalde categorie). Dit zou als gevolg kunnen hebben dat je hele snelle pro's krijgt, maar die dan gewoon minder goed zijn in passen of afmaken.

Het zou in ieder geval voor veel meer diversiteit zorgen, en je kunt je pro een stuk beter aansluiten op je eigen speelstijl :)

Ik ben benieuwd wat ze ervan gebakken hebben, maar we zullen nog wel een tijdje moeten wachten voordat we er iets over horen...
Zoiets zou inderdaad wel leuk zijn. Ik kreeg dus ook ook bijvoorbeeld een skills +1 zonder dat ik een skill deed. Ik ben alleen bang dat het dan allemaal shooting en pace wordt aangezien de meeste teams die je normaal tegen komt ook voornamelijk gebaseerd zijn op voorval pace. Volgend jaar sowieso met de vriendengroep vanaf het begin een club aanmaken. Alleen is het keepen wel dramatisch om te doen en ik ben bang dat dit volgend jaar ook niet te doen is voor een AI keeper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:53
Anoniem: 327300 schreef op maandag 13 juni 2016 @ 17:28:
[...]

Veel clubs met verdedigers zetten de match-settings ook op matchend aantal. Kans dat je met een 2-3 man Div 1 zulke clubs tegenkom, is nooit echt groot. Ik speel in een league met errr.. veel clubs (elke grote competitie van Europa), gros heeft minimaal 1 tot de grote clubs 4 verdedigers (en keeper verplicht), de mooiste wedstrijden zijn toch de 11vs11.

Plusje is de nieuwe Xbox clubs, LFG erbij, kunnen we wat makkelijk teams vinden.

[ Voor 4% gewijzigd door SinergyX op 14-06-2016 11:55 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SinergyX schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 11:51:
[...]

Veel clubs met verdedigers zetten de match-settings ook op matchend aantal. Kans dat je met een 2-3 man Div 1 zulke clubs tegenkom, is nooit echt groot. Ik speel in een league met errr.. veel clubs (elke grote competitie van Europa), gros heeft minimaal 1 tot de grote clubs 4 verdedigers (en keeper verplicht), de mooiste wedstrijden zijn toch de 11vs11.

Plusje is de nieuwe Xbox clubs, LFG erbij, kunnen we wat makkelijk teams vinden.
Ik denk niet dat wij dat hebben. Wat ik zo begreep kon je wel instellen dat de tegenstander ook verplicht een echte keeper moet hebben maar verder heb ik nog niet naar de match settings gekeken. Wij kwamen laatst wel met zijn 3en, 4 aanvallers tegen van de tegenstander wat redelijk lastig was op de counter :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lijkt mij een goede toevoeging. Hoewel EA er denk ik ervoor wil zorgen dat goede spelers niet te snel uitloopt op andere spelers. Zie bijv FUT waarbij het aantal coins per kampioenschap ook niet bizar veel hoger is in bijv div3 vs div4 of div5. Zolang dit niet het geval is, dan zal EA dat ook als een goed idee zien denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Anoniem: 327300 schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 12:05:
[...]
Ik denk niet dat wij dat hebben. Wat ik zo begreep kon je wel instellen dat de tegenstander ook verplicht een echte keeper moet hebben maar verder heb ik nog niet naar de match settings gekeken. Wij kwamen laatst wel met zijn 3en, 4 aanvallers tegen van de tegenstander wat redelijk lastig was op de counter :P
Je hebt 3 of 4 opties, match any, match GK, match teamsize en dacht nog een optie. Ben je met 3 man en teamsize yes, kom je ws altijd 2-4 man tegen, soms een 5 mans. En zo kom je met 9-11 man bijna nooit tegen 2-3 man teams, al is het soms wel een goede training voor de verdedigers en CDM's, vaak zijn die 2-man divisie 1 clubs allemaal van die skill-spammers.

En wat ik verwacht van Pro clubs? Ik ga uit van het ergste, dan valt het altijd mee :+

[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 14-06-2016 12:31 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SinergyX schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 12:24:
[...]

Je hebt 3 of 4 opties, match any, match GK, match teamsize en dacht nog een optie. Ben je met 3 man en teamsize yes, kom je ws altijd 2-4 man tegen, soms een 5 mans. En zo kom je met 9-11 man bijna nooit tegen 2-3 man teams, al is het soms wel een goede training voor de verdedigers en CDM's, vaak zijn die 2-man divisie 1 clubs allemaal van die skill-spammers.

En wat ik verwacht van Pro clubs? Ik ga uit van het ergste, dan valt het altijd mee :+
Wij hebben alleen nog divisie 10 gedaan. 2 keer omdat een kameraad opeens een nieuwe club had opgericht. Toch is het niveau soms wel heel erg waar je soms bijna kansloos bent. Volgens mij zijn de meeste teams die wij nu hebben gezien 3 mans teams geweest. Op dit moment ben ik gewoon een LF/LW omdat ik dat de fijnste plek op het veld vind wanneer ik geen any hoef te zijn. Volgend jaar wanneer we het met meer man gaan spelen ga ik denk ik toch liever als CDM/Fullback/CB spelen aangezien goede verdedigers toch wel belangrijk zijn in plaats van die debielen die we er nu in hebben staan :P Ik ben alleen een beetje bang dat je op die positie minder snel upgrades krijgt waardoor je snelheid ook niet snel omhoog gaat. Ook vind ik het redelijk vreemd dat lange spelers echt dramatisch langzaam zijn, elke stap de licht in is -4 pace volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Anoniem: 327300 schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 13:23:
[...]

Wij hebben alleen nog divisie 10 gedaan. 2 keer omdat een kameraad opeens een nieuwe club had opgericht. Toch is het niveau soms wel heel erg waar je soms bijna kansloos bent. Volgens mij zijn de meeste teams die wij nu hebben gezien 3 mans teams geweest. Op dit moment ben ik gewoon een LF/LW omdat ik dat de fijnste plek op het veld vind wanneer ik geen any hoef te zijn. Volgend jaar wanneer we het met meer man gaan spelen ga ik denk ik toch liever als CDM/Fullback/CB spelen aangezien goede verdedigers toch wel belangrijk zijn in plaats van die debielen die we er nu in hebben staan :P Ik ben alleen een beetje bang dat je op die positie minder snel upgrades krijgt waardoor je snelheid ook niet snel omhoog gaat. Ook vind ik het redelijk vreemd dat lange spelers echt dramatisch langzaam zijn, elke stap de licht in is -4 pace volgens mij.
Div10 is ook de bak waar iedereen nieuwe club aanmaakt in komt, ook de 'betere div1' spelers die even een lol-clubje starten. Zolang je match size niet aanzet, kom je 99% van de tijd tegen 2-3 man clubs.

Als DM of CB gaat het best snel, je moet alleen je geluk hebben op bepaalde feats, 50% tackles, zoveel intercepties, box-clearance, offside pakken (die zijn klote, dat is puur geluk), maar je kan veel combo doen met middenvelder, er zijn diverse CB feats die als verdediger én middenvelder behaald kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Anoniem: 327300 schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 13:23:
[...]

Je speelt PS toch?

Je kan voor het idee wel met ons mee doen zolang, spelen nu divisie 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ricloo86 schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 14:59:
[...]

Je speelt PS toch?

Je kan voor het idee wel met ons mee doen zolang, spelen nu divisie 2.
Ik heb je al als vriend op de PS4 ;) Ik ben alleen een beetje bang dat ik niet goed genoeg ben om direct de overstap te maken naar divisie 2. Is het te doen voor iemand die nog maar 2 keer Pro clubs heeft gedaan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricloo86
Anoniem: 327300 schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 15:54:
[...]

Ik heb je al als vriend op de PS4 ;) Ik ben alleen een beetje bang dat ik niet goed genoeg ben om direct de overstap te maken naar divisie 2. Is het te doen voor iemand die nog maar 2 keer Pro clubs heeft gedaan?
Sorry maar dat kan ik soms niet meer bijhouden ;)

We kunnen tot een bepaald level boost geven, verder gewoon tikken dan komt het wel goed.
Wat mij betreft prima om keer mee te doen, heb je er een idee bij hoe het eraan toe gaat in de "hogere" divisies en snap je beter sommige frustraties ;)

Grote kans dat we vanavond spelen, laatste tijd bijna iedere avond wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-06 10:22

Royz

Kleurenblind!!

Ik hoop dat ze clubs flink aanpakken maar eerlijk gezegd denk ik dat dat niet gaat gebeuren. Focus ligt voor EA op spelmodi als FUT :)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ricloo86 schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 15:57:
[...]

Sorry maar dat kan ik soms niet meer bijhouden ;)

We kunnen tot een bepaald level boost geven, verder gewoon tikken dan komt het wel goed.
Wat mij betreft prima om keer mee te doen, heb je er een idee bij hoe het eraan toe gaat in de "hogere" divisies en snap je beter sommige frustraties ;)

Grote kans dat we vanavond spelen, laatste tijd bijna iedere avond wel weer.
En dat is neem ik aan met microfoon gok ik? Zo ja dan zal het een drama worden aangezien ik niet de namen van elke speler ken gok ik :P Moet je alleen even aangeven welke positie ik moet spelen vooraf en dan ben ik wel benieuwd hoe het is in de hogere divisies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Anoniem: 327300 schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 16:09:
[...]

En dat is neem ik aan met microfoon gok ik? Zo ja dan zal het een drama worden aangezien ik niet de namen van elke speler ken gok ik :P Moet je alleen even aangeven welke positie ik moet spelen vooraf en dan ben ik wel benieuwd hoe het is in de hogere divisies.
Ja mic is wel makkelijk, namen is niet nodig "HE" "BLAUW" LELIJKE VENT" "NIETSNUT" etc werkt ook gewoon.

Komt wel goed hoor, zo spannend is het niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvEs0r
Ricloo86 schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 16:10:
[...]

Ja mic is wel makkelijk, namen is niet nodig "HE" "BLAUW" LELIJKE VENT" "NIETSNUT" etc werkt ook gewoon.
Zo gaat het ook meestal toch?! :P

Nee, ik ben géén Belg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
EvEs0r schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 16:13:
[...]

Zo gaat het ook meestal toch?! :P
Haha ja idd! in jou geval is "BELG" prima >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ricloo86 schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 16:14:
[...]

Haha ja idd! in jou geval is "BELG" prima >:)
Ik ben een donker getinte speler met nu een rood afro kapsel :P Val hopelijk wel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Anoniem: 327300 schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 16:17:
[...]

Ik ben een donker getinte speler met nu een rood afro kapsel :P Val hopelijk wel op.
Dan val je niet in de smaak, heeft iedereen een broertje dood aan, de afro kapsels bedoel ik dan.

Bij Tweakstars lopen ook van die mafketels rond ;) :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoWTM
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-02 11:14
Ik zou graag weer een actieve FIFA 17 ProClubs zien voor de PC !

Heracles Almelo | Borussia Dortmund

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2023
We spelen best regelmatig hoor, alleen jij bent nooit online ;)

Overigens vorige week nog keertje 1e divisie gewonnen d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
SonOfTorture schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 17:09:
Ik zou graag weer een actieve FIFA 17 ProClubs zien voor de PC !
Ik wil crossplay zien met PC en Xbox :D MS moet gewoon een nóg grotere zak geld aan EA geven, even regelen die zooi :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
SinergyX schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 17:29:
[...]

Ik wil crossplay zien met PC en Xbox :D MS moet gewoon een nóg grotere zak geld aan EA geven, even regelen die zooi :P
Ik ben het daar helemaal mee eens en met al die crossplay aankondigingen bij microsoft op de E3 had ik even de hoop dat ze deze ook zouden aankondigen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Ricloo86 schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 16:20:
[...]

Dan val je niet in de smaak, heeft iedereen een broertje dood aan, de afro kapsels bedoel ik dan.

Ik verander het wel weer terug naar mijn normale kapsel dan :P
SinergyX schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 17:29:
[...]

Denk trouwens niet dat dat goed gaat aangezien je nu al op de PC een programma kan gebruiken (bij FUT in ieder geval) om jezelf 3 punten te geven of de andere te disconnect-en. Maar misschien heeft Pro Clubs hier geen last van omdat het via een server is.

[ Voor 42% gewijzigd door Anoniem: 327300 op 14-06-2016 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoWTM
Scavy schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 17:20:
We spelen best regelmatig hoor, alleen jij bent nooit online ;)

Overigens vorige week nog keertje 1e divisie gewonnen d:)b
Ik ben wel vaak online :O
Dan lopen we elkaar denk ik mis, iig FIFA 17 gaan we er weer vol voor ? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Rouleren jullie de ANY of is dat 1 vast persoon die dat altijd doet?

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronster
Royz schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 14:28:
Rouleren jullie de ANY of is dat 1 vast persoon die dat altijd doet?
Hee, jouw naam komt me bekend voor...
Zal je ook ff toevoegen :)

De laatste tijd hebben we altijd zonder ANY gespeeld eigenlijk. Daar behaalden we betere resultaten mee.
Toen we ANY hadden rouleerden we dit idd.

XBox: Ronsterrrrr || Meta Quest: Ronsterrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Maverick! schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 14:39:
[...]

De laatste tijd hebben we altijd zonder ANY gespeeld eigenlijk. Daar behaalden we betere resultaten mee.
Ja, heb jou ook toegevoegd :). Het probleem is een beetje dat iedereen de bal wilt op onmogelijke plekken en we dus veel balverlies lijden. Er wordt toch een bepaalde discipline vereist als je zonder ANY speelt. Heb wel vaker gehoord dat de beste clubs zonder ANY spelen inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronster
Royz schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 15:15:
[...]

Ja, heb jou ook toegevoegd :). Het probleem is een beetje dat iedereen de bal wilt op onmogelijke plekken en we dus veel balverlies lijden. Er wordt toch een bepaalde discipline vereist als je zonder ANY speelt. Heb wel vaker gehoord dat de beste clubs zonder ANY spelen inderdaad.
Precies de reden waarom we nog wel eens terug zijn geswitched naar ANY. We hebben een behoorlijk vast cluppie en iedereen weet inmiddels dat je niet zomaar constant de bal moet lopen vragen. Doe je dat wel, wordt je er wel (vriendelijk) op aangesproken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
Maverick! schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 14:39:
[...]

Grappig, wij speelden in het begin nooit met ANY, maar nu juist wel. Het verdedigende werk is er wel wat op vooruit gegaan, maar ik vraag mij ook af of de resultaten er beter van zijn geworden.
Ricloo86 schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 16:20:
[...]

Tja, zelfs hun captain kan hier niks aan veranderen, helaas. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Edzeau schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 16:44:
[...]

Grappig, wij speelden in het begin nooit met ANY, maar nu juist wel. Het verdedigende werk is er wel wat op vooruit gegaan, maar ik vraag mij ook af of de resultaten er beter van zijn geworden.

[...]

Tja, zelfs hun captain kan hier niks aan veranderen, helaas. :9
Bij ons echt een no-go! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
En toch doe je nog af en toe graag met ons mee. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Edzeau schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 17:01:
[...]

En toch doe je nog af en toe graag met ons mee. ;)
Haha zeker weten, durf niet van die kapsels te zeggen he ;)
Richt me dan maar op het voetbal _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scavy
SonOfTorture schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 10:58:
[...]

Ik ben wel vaak online :O
Dan lopen we elkaar denk ik mis, iig FIFA 17 gaan we er weer vol voor ? :o
Dat is wel weer de bedoeling ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 00:18
Heb afgelopen jaar periodes erg leuk gespeeld met een paar jongens van PC. Echter tijdens andere periodes weer een broertje dood aan FIFA. Ik wissel zelf te veel van spellen denk ik.

Hoop dit jaar dat Pro Clubs wat leuke verbeteringen heeft, maar zal het nog af moeten wachten. Hoop in ieder geval dat de PC-scene levendig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Dit weekend zijn de closed bèta's van clubs, we hebben gelukkig aardig wat mensen in de VFL die er in zitten, ben benieuwd wat zij er van gaan vinden en of er verder nog wijzigingen zijn geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronster
SinergyX schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 12:25:
Dit weekend zijn de closed bèta's van clubs, we hebben gelukkig aardig wat mensen in de VFL die er in zitten, ben benieuwd wat zij er van gaan vinden en of er verder nog wijzigingen zijn geweest.
Not getting my hopes up, maar ben wel eens benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odieus
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 20-05 13:38

Odieus

Onuitstaanbaar

Kaasdipje schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 11:20:
Hoop dit jaar dat Pro Clubs wat leuke verbeteringen heeft, maar zal het nog af moeten wachten.
Dit is er voorlopig bekend, was al voorbij gekomen in het algemene Fifa topic:
https://www.easports.com/...16/pro-clubs-new-features

PSN: LinQ-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morenoo91
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 06-06 15:31

Morenoo91

Flexible Mexican

Hola jongens

Wil even zeggen dat ik (MGFlexican) wel weer actief mee ga doen met het Tweakers FC team olp PS4
Iedereen van vorig jaar doet ook weer mee?

PSN: MGFlexican.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 14:37
Wat ben ik blij dat ze die achievements hebben aangepast. Had echt geen zin om weer dezelfde verdiensten vrij te spelen (volley buiten de box, omhaal , snoekduik etc etc.)

Tot nu toe ziet het er fris uit en laat ik mn preorder staan. Ziet er goed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jortsteen2000
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 04-04-2023
Knip, het is niet toegestaan om te vragen voor keys etc.

[ Voor 81% gewijzigd door Grotman op 22-08-2016 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Is er al iets bekend over die game-face in clubs, kan die nu wel toegepast worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ricloo86 schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 09:56:
Is er al iets bekend over die game-face in clubs, kan die nu wel toegepast worden?
Jup en hij zou weer stukje beter moeten zijn geworden, dacht dat hij al weer live was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
SinergyX schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 10:06:
[...]

Jup en hij zou weer stukje beter moeten zijn geworden, dacht dat hij al weer live was.
Ja maar bedoel eigen game face die je dan zelf maakt kan je niet mee spelen in pro clubs, kan dat deze editie wel? (vraag mij af of we dit moeten willen want dan krijg je de meest rare spelers op het veld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
Ricloo86 schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 10:24:
[...]
Ja maar bedoel eigen game face die je dan zelf maakt kan je niet mee spelen in pro clubs, kan dat deze editie wel? (vraag mij af of we dit moeten willen want dan krijg je de meest rare spelers op het veld)
Het zou inderdaad wel leuk zijn, maar ook krijg je weer enorm gekke creaties. Ben wel benieuwd. Ik vind het in ieder geval wel erg tof dat je nu ook custom tenues kan ontwerpen. Ben erg benieuwd wat de mogelijkheden zijn, en wat voor verschrikkelijke kleurencombi's te tegen gaat komen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ricloo86 schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 10:24:
[...]

Hoe bedoel je? Eigen game face (je eigen foto) kan al sinds 2012 ofzo, ik heb nog steeds dezelfde gameface de afgelopen 4 fifa's en kan ik in proclubs gewoon laden. Het blijft wel zo dat enkel jij hem kan zien en niemand anders.
https://www.easports.com/gamefaceweb/

[ Voor 3% gewijzigd door SinergyX op 22-08-2016 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Edzeau schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 10:27:
[...]

Het zou inderdaad wel leuk zijn, maar ook krijg je weer enorm gekke creaties. Ben wel benieuwd. Ik vind het in ieder geval wel erg tof dat je nu ook custom tenues kan ontwerpen. Ben erg benieuwd wat de mogelijkheden zijn, en wat voor verschrikkelijke kleurencombi's te tegen gaat komen. :+
Haha klopt, dan krijg je echt de meest gekke dingen haha
Even een mooi Tweakers tenue maken, hoop op vette details enzo.
SinergyX schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 10:32:
[...]

Hoe bedoel je? Eigen game face (je eigen foto) kan al sinds 2012 ofzo, ik heb nog steeds dezelfde gameface de afgelopen 4 fifa's en kan ik in proclubs gewoon laden. Het blijft wel zo dat enkel jij hem kan zien en niemand anders.
https://www.easports.com/gamefaceweb/
Bedoel idd dat andere mensen hem dan ook kunnen zien, dat lijkt mij lachen/of misschien niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ricloo86 schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 10:38:

Bedoel idd dat andere mensen hem dan ook kunnen zien, dat lijkt mij lachen/of misschien niet.
Dit heeft kort in 2012 gezeten, maar was al vrij snel er weer uitgehaald, al neemt 80% het serieus, had je nog steeds 20% met de meest retarted looks (er zit nog steeds geen check op die editor, dus hilters, McDonald, zombies, etc).

Andere kant, welke gedrochten je nu kan maken met huidige editor ingame is ook al erg dom om te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
SinergyX schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 10:41:
[...]

Dit heeft kort in 2012 gezeten, maar was al vrij snel er weer uitgehaald, al neemt 80% het serieus, had je nog steeds 20% met de meest retarted looks (er zit nog steeds geen check op die editor, dus hilters, McDonald, zombies, etc).

Andere kant, welke gedrochten je nu kan maken met huidige editor ingame is ook al erg dom om te zien.
Hahaha eens, maar kan opzich wel lachen zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommiboy96
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 17-05-2024
Ze hebben al aangegeven dat je de tenues moet kiezen uit een aantal presets en dat je dan zelf de kleuren kan aanpassen. Wss omdat ze bang zijn dat sommigen "schokkende" dingen maken😅

Psn: stone-face-lock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
tommiboy96 schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 10:53:
Ze hebben al aangegeven dat je de tenues moet kiezen uit een aantal presets en dat je dan zelf de kleuren kan aanpassen. Wss omdat ze bang zijn dat sommigen "schokkende" dingen maken😅
Dan moeten ze gewoon streng zijn in controleren en mensen wat vrijheid geven.
Maakt het wel leuker om eigen shirt te ontwikkelen.

Zou ook wel gaaf zijn als je stadion kan uitbreiden naarmate je pro club beter wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edzeau
Ricloo86 schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 14:04:
[...]

Zou ook wel gaaf zijn als je stadion kan uitbreiden naarmate je pro club beter wordt.
Tja strenger zijn en controleren >> Extra personeel aannemen >> Meer geld kwijt? Dacht het niet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 06-06 12:16
Als de Afro kapsels eruit gaan, dan koop ik FIFA 17!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Audiowaste schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 14:46:
Als de Afro kapsels eruit gaan, dan koop ik FIFA 17!
JUIST! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommiboy96
Ricloo86 schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 14:04:
[...]

Je kan nu toch ook al naar een groter stadion als je meer sterren krijgt. Maar zou wel leuk zijn als je je eigen stadion kan bouwen en upgraden oid. Ben ook benieuwd naar het nieuwe player groth systeem. Ik snap dat als je bv veel goals maakt, je shooting stijgt maar hoe doen ze het dan met bv snelheid. Gewoon door veel te sprinten ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
tommiboy96 schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 15:23:
[...]

Je kan nu toch ook al naar een groter stadion als je meer sterren krijgt. Maar zou wel leuk zijn als je je eigen stadion kan bouwen en upgraden oid. Ben ook benieuwd naar het nieuwe player groth systeem. Ik snap dat als je bv veel goals maakt, je shooting stijgt maar hoe doen ze het dan met bv snelheid. Gewoon door veel te sprinten ofzo :)
Bedoel idd zelf een stadion maken, of bepaalde sponsor deals erachter ofzo.
Maar is veel te groot gedacht aangezien clubs ondergeschoven kindje is.

ben ook erg benieuwd hoe dit vorm gaat krijgen.
Gewoon clubje ernaast en je pro in divisie 10 flink laten scoren etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommiboy96
Nee joh, gewoon linea recta naar divisie 1 :). Dit jaar voor het eerst de titel in divisie 1 gewonnen. Normaal spelen we maar een paar potjes maar die avond hebben we er 10 op rij gespeeld en maar 1 verloren. Epische avond was dat :). Maar nu ligt de lat wel erg hoog voor fifa 17 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
tommiboy96 schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 15:37:
Nee joh, gewoon linea recta naar divisie 1 :). Dit jaar voor het eerst de titel in divisie 1 gewonnen. Normaal spelen we maar een paar potjes maar die avond hebben we er 10 op rij gespeeld en maar 1 verloren. Epische avond was dat :). Maar nu ligt de lat wel erg hoog voor fifa 17 ;)
Netjes wij hebben dit jaar 4x divisie 1 mogen bereiken, helaas zonder titel.
Niveau ligt redelijk ver uit elkaar bij ons ;)

Einde van het seizoen eens de prijzenkast kijken wat we bereikt hebben dit jaar, hier even posten >:)

*edit - dacht even in de pro clubs 16 forum te spammen 8)7 8)7 , zet het daar wel even neer tzt

[ Voor 7% gewijzigd door Ricloo86 op 22-08-2016 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86

Je gebeden zijn deels verhoord! :)B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11:41
tommiboy96 schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 15:37:
Leuk zeg. Gierende Bende heeft dit jaar ook voor het eerst 1x Divisie 1 gewonnen. Daarna nooit meer terug gekomen op dat niveau. We zitten nu heel veel in divisie 3 en 2 te bungelen met soms wel uitschieters terug naar divisie 5 (ligt eraan wie er spelen hihi). Hopelijk dat Fifa 17 weer de vlam wat aanwakkert. Tot nu toe zijn er binnen de club weer een aantal wat enthousiaster.

[ Voor 8% gewijzigd door Remmetje op 23-08-2016 08:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommiboy96
Remmetje schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 08:55:
[...]

Leuk zeg. Gierende Bende heeft dit jaar ook voor het eerst 1x Divisie 1 gewonnen. Daarna nooit meer terug gekomen op dat niveau. We zitten nu heel veel in divisie 3 en 2 te bungelen met soms wel uitschieters terug naar divisie 5 (ligt eraan wie er spelen hihi). Hopelijk dat Fifa 17 weer de vlam wat aanwakkert. Tot nu toe zijn er binnen de club weer een aantal wat enthousiaster.
Bij ons is het tot nu ook bij 1x gebleven. Het seizoen erna meteen gedegradeerd😅. Maar we zijn net weer terug in div 1 dus wie weet nog een keer uitblinken op fifa 16😆. Kan ook niet wachten op fifa 17

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvEs0r
Ricloo86 schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 17:13:
[...]

Je gebeden zijn deels verhoord! :)B
Haha ja inderdaad! Mooi dat ze weer eens proberen te innoveren met ProClubs. Ben benieuwd hoe 't uitpakt!

Nee, ik ben géén Belg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Wel blij dat de pro club namen weer een reset krijgen, wij hadden aardig wat clubnamen die onder manager zaten van iemand die niet meer speelde (of gewoon oude team wilde naaien), moest je met vage combos als dubbele spaties etc gaan werken.

Ik heb met 4 clubs div 1 gehaald, bij 2 dropins 4x titel, laatste 3 clubs tot div 4 (doen wij avondje goed omhoog, weten 3 anderen weer rustig 3 divisies te dalen), rest zou ik niet eens meer weten.

[ Voor 3% gewijzigd door SinergyX op 23-08-2016 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoWTM
Gaat de PC club weer op actief met FIFA 17?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 03-06 14:36
SonOfTorture schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 14:45:
Gaat de PC club weer op actief met FIFA 17?
Jazeker! T.z.t. zal nog wel meer info volgen over hoe we te werk gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoWTM
nice, ik kan niet wachten GASSE MET DIE ZOOI !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08:44

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Een poos terug fifa 16 in m'n ps4 gehad en toen een poosje best veel pro clubs gespeeld met een aantal spelers hier. Kriebelt toch weer als ik het zo lees om er weer es in te duiken met fifa 17 :)

[ Voor 4% gewijzigd door Thrace Grumble op 27-08-2016 18:34 ]

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 14:37
Echt zin aan Pro Clubs en EXTREEM blij dat ik die suffe achievements niet weer hoef te doen.
Ben wel benieuwd hoe het nu gaat met je rating etc maar slechter/saaier kan het niet worden. Denk dat mensen in Drop ins ook beter gaan spelen en minder ' vragen' om de bal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
038Zwolle schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 19:21:
Echt zin aan Pro Clubs en EXTREEM blij dat ik die suffe achievements niet weer hoef te doen.
Ben wel benieuwd hoe het nu gaat met je rating etc maar slechter/saaier kan het niet worden. Denk dat mensen in Drop ins ook beter gaan spelen en minder ' vragen' om de bal.
Heb ik iets gemist? hoef je niet alles opnieuw vrij te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ricloo86 schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 09:10:
[...]

Heb ik iets gemist? hoef je niet alles opnieuw vrij te spelen?
Systeem is op de schop gegaan, nu 'unlock' je stats meer zoals je de training had in be a pro (carreer), alleen dan op basis van je wedstrijdrating, je hebt nu schieten 77 en als je goede rating haalt krijg je bv 0.8 bar erbij naar 77.8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
SinergyX schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 09:22:
[...]

Systeem is op de schop gegaan, nu 'unlock' je stats meer zoals je de training had in be a pro (carreer), alleen dan op basis van je wedstrijdrating, je hebt nu schieten 77 en als je goede rating haalt krijg je bv 0.8 bar erbij naar 77.8.
Hmm oke, vond dit best wel leuk om te doen eigenlijk.
Hou er sowieso wel van om doelen te stellen, zeker om de uitdaging er goed in te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvEs0r
Ricloo86 schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 09:54:
[...]

Hmm oke, vond dit best wel leuk om te doen eigenlijk.
Hou er sowieso wel van om doelen te stellen, zeker om de uitdaging er goed in te houden.
Vind dit nieuwe systeem toch beter klinken, moet je iets meer van alles doen om een goede pro te krijgen. Hoef je je in ieder geval niet meer blind te staren op die verdiensten, en wedstrijden lang proberen dat te halen. Nu kun je gewoon lekker spelen en je wordt vanzelf beter :)

Nee, ik ben géén Belg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
EvEs0r schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 09:58:
[...]

Vind dit nieuwe systeem toch beter klinken, moet je iets meer van alles doen om een goede pro te krijgen. Hoef je je in ieder geval niet meer blind te staren op die verdiensten, en wedstrijden lang proberen dat te halen. Nu kun je gewoon lekker spelen en je wordt vanzelf beter :)
Eensch, maar vind het ook leuk om mij ergens op te richten.
Heb nog niet echt gelezen wat het in 17 gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Probleem wat ik hoorde is dat het behoorlijk brak werkt en doelpunten 10x meer wegen dan welke acties je ook doet op het veld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
SinergyX schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 14:15:
Probleem wat ik hoorde is dat het behoorlijk brak werkt en doelpunten 10x meer wegen dan welke acties je ook doet op het veld.
Ach in het grote mensen voetbal zijn worden de doelpuntenmakers dikwijls ook meer gewaardeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ricloo86 schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 14:19:
[...]

Ach in het grote mensen voetbal zijn worden de doelpuntenmakers dikwijls ook meer gewaardeerd.
Uiteraard, maar daar krijgt een Ronaldo na de wedstrijd niet nog eens 0.2 schieten en 0.4 stamina erbij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooobiin89
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 12-02 12:35
Ik ben trouwens op zoek naar een leuk team voor Pro Clubs 17.
Uiteraard wil ik een team dat speelt voor de winst, maar het wel kan begrijpen als yours truly een avondje niet online is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morenoo91

Morenoo91

Flexible Mexican

Rooobiin89 schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 13:58:
Ik ben trouwens op zoek naar een leuk team voor Pro Clubs 17.
Uiteraard wil ik een team dat speelt voor de winst, maar het wel kan begrijpen als yours truly een avondje niet online is.
Er word elk jaar een Tweakers FC Pro club gemaakt als het goed is. Dus misschien dat je je daar kan aanmelden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooobiin89
Morenoo91 schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 13:59:
[...]

Er word elk jaar een Tweakers FC Pro club gemaakt als het goed is. Dus misschien dat je je daar kan aanmelden
Oh chill, maar als ik het goed begrijp is die nu nog niet aangemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morenoo91

Morenoo91

Flexible Mexican

Rooobiin89 schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 14:02:
[...]

Klopt die kan ook pas aangemaakt worden als FIFA 17 uitkomt. En er is nu ook een Tweakers FC in Fifa 16 maar weet niet of die nu nog actie fis

• Edzeau
Rooobiin89 schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 14:02:
[...]

Op dit moment zijn er twee PS4 teams actief vanuit Tweakers, namelijk Tweakers FC en TweakStars. Het is nog onduidelijk of beide teams ook volgende seizoen weer in de samenstelling zullen gaan voetballen (en zo ja, of er nog spelers bij komen).

Edit: Ik weet trouwens niet op welk platform je speelt? Voor zowel PC als Xbox One is er ook een Tweakers team, maar over de activiteiten van deze teams kan ik je niks vertellen.

[ Voor 17% gewijzigd door Edzeau op 10-09-2016 06:18 ]

Anoniem: 302127

Kan je al van 2 clubs tegelijk lid zijn? Speel met een vast groepje maar die zijn lang niet altijd online, een 2e club erbij zou een goede toevoeging zijn imo.

• SinergyX
Anoniem: 302127 schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 17:54:
Kan je al van 2 clubs tegelijk lid zijn? Speel met een vast groepje maar die zijn lang niet altijd online, een 2e club erbij zou een goede toevoeging zijn imo.
Of ze hebben dat misschien nog veranderd in Fifa17, maar je kon alle vorige deeltjes maar steeds lid zijn van 1 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 302127

SinergyX schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 20:58:
[...]

Of ze hebben dat misschien nog veranderd in Fifa17, maar je kon alle vorige deeltjes maar steeds lid zijn van 1 club.
Nee hoor, er zijn ook delen geweest waar je in meerdere clubs kon zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooobiin89
Edzeau schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 06:16:
[...]

Op dit moment zijn er twee PS4 teams actief vanuit Tweakers, namelijk Tweakers FC en TweakStars. Het is nog onduidelijk of beide teams ook volgende seizoen weer in de samenstelling zullen gaan voetballen (en zo ja, of er nog spelers bij komen).

Edit: Ik weet trouwens niet op welk platform je speelt? Voor zowel PC als Xbox One is er ook een Tweakers team, maar over de activiteiten van deze teams kan ik je niks vertellen.
Ahh ik speel op de PS4 ! Ik wacht wel even af wat er gebeurd aankomende release ;)

• tommiboy96
YouTube: FIFA 17 PRO CLUBS FEATURES TOUR
Een video van de vernieuwingen in pro clubs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronster
Ik heb de OP ff aangevuld met het ledenoverzicht voor het Xbox One team.
Als mensen zich al willen aanmelden, laat hier dan je Xbox Live naam en voorkeurspositie weten.
Zodra 17 uit is zal ik het Tweakers FC team aanmaken *O*

Houden we deze clubnaam weer gelijk voor alle platformen?

[ Voor 20% gewijzigd door Ronster op 16-09-2016 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Maverick! schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 11:11:
Ik heb de OP ff aangevuld met het ledenoverzicht voor het Xbox One team.
Als mensen zich al willen aanmelden, laat hier dan je Xbox Live naam en voorkeurspositie weten.
Zodra 17 uit is zal ik het Tweakers FC team aanmaken *O*

Houden we deze clubnaam weer gelijk voor alle platformen?
Wat mij betreft prima!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• EvEs0r
Nog 1,5 week, heb er zin in! :) Eerste wat ik doe als ik FIFA17 in m'n ps4 stop: Tweakers FC aanmaken! Dit keer hopelijk zonder de '1' erachter :+

Nee, ik ben géén Belg!

Pagina: 1 2 3 Laatste