Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Ricloo86
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 17-10 18:34
quote:
Edzeau schreef op woensdag 28 september 2016 @ 17:15:
Voor nu lijkt het er op dat het PS4-team TweakStars FC ongeveer in de zelfde setting door blijft spelen dit seizoen, we zullen dan ook geen versterkingen nodig hebben voor dit moment. Mocht dit hetzelfde geval zijn voor PS4-team Tweakers FC, dan is het misschien een idee om een 3e PS4 elftal te maken?
Wij hebben ook wederom een max bezetting, neemt niet weg dat iemand zo nu en dan prima mee kan doen (echter gaat de huidige bezetting/positie dan voor).

3e PS tweakers team is niet verkeerd 👍🏻

PSN: Ricloo86

• taker1987
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 05-10 23:52
ik wil opzich wel het 3de team op me nemen , ik heb 2 vrienden die ook fifa spelen dus die zitten er dan ook bij in .

psn: taker-mart

• superessy
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 07-06 18:58
Dan hebben we al 6 spelers. Maak maar zou ik zeggen.

PSN: Direstraits87

• vuileharrie
  • Registratie: januari 2012
  • Niet online

vuileharrie

PSN: vuileharrie

quote:
taker1987 schreef op donderdag 29 september 2016 @ 07:50:
ik wil opzich wel het 3de team op me nemen , ik heb 2 vrienden die ook fifa spelen dus die zitten er dan ook bij in .
toppie! mijn PSN: vuileharrie

• EvEs0r
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 06-10 11:55
Gisterenavond onze eerste potjes gespeeld met Tweakers FC, ging best lekker! Speelt goed weg, stuk beter dan FIFA16 imo. Eerste kampioenschap is ook alweer binnen :)

Nee, ik ben géén Belg!

PSN: EvEs0r - YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC7pUWyI4QgWTnfu-dVluZRw

• taker1987
ik ga er gelijk mee aan de slag , de mensen die mee willen doen in het team stuur me even een pbtje en dan zorg ik dat je vandaag de uitnodiging krijgt

• dannbla
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 19-10 19:08
Wij zoeken nog wat talentjes op de PC, met name achterin. Voor meer info: http://www.noapro.club/

There's no school like the old school and i'm the headmaster

• taker1987
club is aangemaakt, TWEAKERS NL

uitnodigingen komen zo snel mogelijk , eerst vriendschap verzoek op psn en daarna club invite

mensen die lid willen worden , stuur even een pb met je psn naam .

taker1987 wijzigde deze reactie 29-09-2016 10:23 (21%)

• SC4RF4C3
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 18-10 16:54
Wat zijn jullie bevindingen van pro clubs tot nu toe?

• b.o.n.s
  • Laatst online: 18-10 09:48
quote:
SC4RF4C3 schreef op donderdag 29 september 2016 @ 10:44:
Wat zijn jullie bevindingen van pro clubs tot nu toe?
Ook heel benieuwd! Moet nog even tot vanavond wachten! :9~

• taker1987
voeg mij maar toe voor de mensen die mee willen doen , ik kan niet garanderen dat je bij het team zit , ik wil een team met maximaal 15 man en daarvan 11 basis spelers , maar als er iemand niet kan dat we dan nog reserve hebben die mee kan/wil doen

mijn psn is , taker-mart

• SonOfTorture
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 03-09 17:36

SonOfTorture

Team Manager AETAS eSports

Mijn bevindingen zijn tot heden heeel positief, want :

- Snelheid in het spel is verbeterd
- Bots zijn aanzienlijk sterker geworden !!! _/-\o_

AETAS eSports Team Manager | Heracles Almelo | Borussia Dortmund

• Supermach
  • Laatst online: 11-10 11:53
Xbox Team is ook weer van start gegaan. Zijn er nog gegadigden? De meeste avonden vanaf een uur of 8 / half 9 zijn er wel mensen om te spelen dus voeg mij of Maverick! (Supermach14 / R0nster76 op Xbox) even toe als je mee wilt doen.

• Arwintju
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 19-10 09:07
Het PC-team Tweakers United is ook weer gestart.

Wij spelen toch redelijk competatief, willen graag (meerdere keren) kampioen van divisie 1 worden en zoeken daarvoor nog wat mensen. Voeg mij toe op origin (CyclOwneD-NL) en spreek me even aan. Iedereen mag meedoen maar als volgens de vaste leden het gewenste niveau niet wordt gehaald dan zullen we dat kenbaar maken en dan zoeken we verder.

Xlive: CyclOwneDD | PSN: CyclOwneD-NL | Origin: CyclOwneD-NL |

• taker1987
het 3de team heeft volgens mij nu 4 aanmeldingen , mensen die zich willen aanmelden voeg me even toe op psn of stuur me even een pbtje

• Edzeau
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 17-10 12:22
quote:
SonOfTorture schreef op donderdag 29 september 2016 @ 12:21:
Mijn bevindingen zijn tot heden heeel positief, want :

- Snelheid in het spel is verbeterd
- Bots zijn aanzienlijk sterker geworden !!! _/-\o_
- Wat bedoel je precies met snelheid? Het spel is (weer) een stukje trager geworden, waarvan ik mij nog afvraag of dit wel of niet positief is. Dit kan natuurlijk een kwestie zijn van wennen, dat zal de tijd leren. :)

- Bots lijken inderdaad iets sterker, maar dit kan natuurlijk ook komen omdat de gewone spelers ook "maar" 81 zijn bij starten van het nieuwe seizoen. Maar het zou mooi zijn als het niveau van de bots wat hoger is dan vorige jaren!
quote:
taker1987 schreef op donderdag 29 september 2016 @ 13:41:
het 3de team heeft volgens mij nu 4 aanmeldingen , mensen die zich willen aanmelden voeg me even toe op psn of stuur me even een pbtje
Leuk dat je het derde team bent gestart, veel succes! Ook goed dat je zo enthousiast bent, maar om tussen 10.07 uur en 13.41 uur 4 berichten te posten in een behoorlijk rustig topic, dat mensen zich bij jou kunnen aanmelden, lijkt me wat overbodig. :+

PS4: Edzeau - Rainbow Six Siege - Compilaties

• SonOfTorture

SonOfTorture

[quote]Edzeau schreef op donderdag 29 september 2016 @ 14:38:
[...]

- Wat bedoel je precies met snelheid? Het spel is (weer) een stukje trager geworden, waarvan ik mij nog afvraag of dit wel of niet positief is. Dit kan natuurlijk een kwestie zijn van wennen, dat zal de tijd leren. :)

Nou wat ik hiermee bedoel ik de snelheid van de passing, reacties/bewegingen van de spelers.
Ik vind het al veelal veeel en veel beter spelen dan FIFA 16, wat naar mijn mening de slechte FIFA ooit is

• SonOfTorture

SonOfTorture

Bekijk trouwens ook het nieuwe SkillPoint-systeem !
Hierdoor kun je je VP een boost geven op verschillende punten :)

• taker1987
quote:
Edzeau schreef op donderdag 29 september 2016 @ 14:38:
[...]

- Bots lijken inderdaad iets sterker, maar dit kan natuurlijk ook komen omdat de gewone spelers ook "maar" 81 zijn bij starten van het nieuwe seizoen. Maar het zou mooi zijn als het niveau van de bots wat hoger is dan vorige jaren!

[...]

Leuk dat je het derde team bent gestart, veel succes! Ook goed dat je zo enthousiast bent, maar om tussen 10.07 uur en 13.41 uur 4 berichten te posten in een behoorlijk rustig topic, dat mensen zich bij jou kunnen aanmelden, lijkt me wat overbodig. :+
haha je hebt gelijk maar is inderdaad het enthousiasme 8)

• Gropah
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 00:14

Gropah

Moderator Spielerij

Oompa-Loompa 💩

Modbreak:
Dit soort topics zijn alleen maar werving en opsomtopics. Dingen die we in principe niet toestaan, tenzij er erg goede redenen zijn en alleen met toestemming. Die is er nu niet, dus gaat het topic op slot

• Gropah
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 00:14

Gropah

Moderator Spielerij

Oompa-Loompa 💩

Modbreak:
Ik was iets te gehaast met mijn sluiten van het topic. Ik zie de toegevoegde waarde er van, maar wil iedereen er wel op wijzen dat wervingstopic alsnog niet de bedoeling zijn. Belevingen en andere discussie rondom online pro word dan ook zeer gewaardeerd

• Maverick!
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 17-10 12:20
Gelukkig dat de toegevoegde waarde ervan wordt gezien. Vond het al apart, aangezien dit het 3e jaar op rij is dat dit topic wordt aangemaakt en er nog nooit commentaar op is geweest.
We zijn hier op zoek naar andere Tweakers leden die samen een potje willen ballen in pro clubs en de ervaringen over onze Tweakers clubs en pro clubs in het algemeen te bespreken. Dit soort 'wervingsacties' zie ik toch echt bij de nodige games hier op het forum.

Maar goed, we leven weer *O*

XBox: R0nster76 || PSN: Ronster_Jona

• FraxleNL
  • Laatst online: 02-05 16:42

FraxleNL

PSN: FraxleHD

Gisteren heeft TweakStars FC het eerste kampioenschap binnen gehaald. De mannen, onder leiding van Captain Edzeau, zijn begonnen aan een indrukwekkende winstreak. De titel voor divisie 8 is bijna een feit en lijkt slechts een kwestie van tijd te worden voordat het zilverwaar in de lucht kan worden getild.

• taker1987
ik hoop vanavond ook met tweakers nl aan de slag te gaan . de eerste mannen staan nu in het team en ga vanavond de rest toevoegen , mensen die zich hebben aangemeld voor mijn team ( tweakers team 3 ) stuur me even een pbtje en gooi je prive chat open :)

• Edzeau
quote:
FraxleNL schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 09:24:
Gisteren heeft TweakStars FC het eerste kampioenschap binnen gehaald. De mannen, onder leiding van Captain Edzeau, zijn begonnen aan een indrukwekkende winstreak. De titel voor divisie 8 is bijna een feit en lijkt slechts een kwestie van tijd te worden voordat het zilverwaar in de lucht kan worden getild.
En trots dat de captain is! O+

Acties:
  • +1Henk 'm!

• bravehendrik
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 16-10-2016

• Royz
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 19-10 19:55

Royz

Kleurenblind!!

Hoe zit dat precies met die vaardigheidspunten? In het begin kreeg ik ze aan de lopende band, maar ondanks dat ik wel stijg in stats krijg ik geen extra punten om te spenderen.

Fotografie Vlogs & Drone videos

• Pykow
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 19-10 18:53

Pykow

Pykow Gaming | BuG

Dit jaar wil ik eens kijken naar Pro clubs, maar ik heb nog wat vraagjes hierover.
Ik speel eigenlijk alleen maar Carreer mode, Be-a-Pro mode en zo nu en dan FUT potjes.
Vroeger ook veel online gespeeld , maar na veel leavers ben ik hier mee gestopt.

Bij de introductie van Pro clubs was ik gelijk enthousiast, maar ik weet nog niet hoe het exact werkt.

Vraag 1: Pro clubs werkt natuurlijk met Clubs, maar stel dat niemand aanwezig is en ik toch een potje Pro clubs wil spelen ? Is dit dan mogelijk en zijn dat dan invalwedstrijden zoals hierboven in het filmpje ?

Vraag 2: Kan ik mij ergens aanmelden voor een tweakers club ? Mijn positie is alles behalve Doelman of verdediger maar LM,CM,CAM,RM,SP,CA,LA,RA liggen mij perfect.
Ik ben geen goaltjesdief, maar eerder een aanspeelpunt om de balbezit vast te houden en een aanval op te zetten.

Pykow Gaming | Twitter | Twitch | YouTube

• SinergyX
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 02:54
In pro clubs moet je minimaal 2 man hebben, optioneel keuze voor keeper of any. Je kan maar 1 club gelijktijdig joinen, anders kan je enkel nog drop-in doen met 5vs5 random.. Dat is drama.

Wel even handig je platform te melden, we hebben clubs op alle 3.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Pykow

Pykow

Pykow Gaming | BuG

quote:
SinergyX schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 14:15:
In pro clubs moet je minimaal 2 man hebben, optioneel keuze voor keeper of any. Je kan maar 1 club gelijktijdig joinen, anders kan je enkel nog drop-in doen met 5vs5 random.. Dat is drama.

Wel even handig je platform te melden, we hebben clubs op alle 3.
Ik speel op XboxOne.

Natuurlijk zou ik niet meerdere clubs te gelijk kunnen joinen en dat is ook niet wat ik wil.
Alleen als je niet compleet bent of je wilt even solo je speler verbeteren of iets dergelijks, dan is mijn vraag of dat mogelijk is.

5vs5 met randoms is dus een drama ?
Kan ik dan beter naast Pro clubs een speler carreer starten lokaal op dezelfde positie om je "skills" op pijl te houden.. (natuurlijk is offline en online een wereld van een verschil)

Bij FUT kan je ook offline tournooien spelen om kaartjes te winnen, wanneer je even geen zin hebt om online te spelen. maar je krijgt dan gewoon fifa punten en goude kaarten.

Pykow wijzigde deze reactie 03-10-2016 14:29 (9%)

• Maverick!
quote:
Pykow schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 14:28:
[...]

Ik speel op XboxOne.

Natuurlijk zou ik niet meerdere clubs te gelijk kunnen joinen en dat is ook niet wat ik wil.
Alleen als je niet compleet bent of je wilt even solo je speler verbeteren of iets dergelijks, dan is mijn vraag of dat mogelijk is.

5vs5 met randoms is dus een drama ?
Kan ik dan beter naast Pro clubs een speler carreer starten lokaal op dezelfde positie om je "skills" op pijl te houden.. (natuurlijk is offline en online een wereld van een verschil)

Bij FUT kan je ook offline tournooien spelen om kaartjes te winnen, wanneer je even geen zin hebt om online te spelen. maar je krijgt dan gewoon fifa punten en goude kaarten.
Als je mij aan je Xbox vriendenlijst toevoegt (R0nster76) kun je de Xbox club Tweakers FC gewoon joinen in pro clubs ( via join a friend's club).
Kom gewoon eens meedoen, dan zie je vanzelf of je het leuk vindt. We zijn zowat elke avond vanaf uiterlijk 20 uur wel actief met pro clubs.

• Pykow

Pykow

Pykow Gaming | BuG

quote:
Maverick! schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 15:00:
[...]

Als je mij aan je Xbox vriendenlijst toevoegt (R0nster76) kun je de Xbox club Tweakers FC gewoon joinen in pro clubs ( via join a friend's club).
Kom gewoon eens meedoen, dan zie je vanzelf of je het leuk vindt. We zijn zowat elke avond vanaf uiterlijk 20 uur wel actief met pro clubs.
Ik heb je zojuist even toegevoegd.
Vanavond zal ik eens een kijkje komen nemen.

Btw invalwedstrijden zijn inderdaad erg vervelend.
Gasten schieten vanuit het niets.
En zojuist een keeper van 12 jaar die steeds eigen doelpunt maakt.

Pykow wijzigde deze reactie 03-10-2016 19:26 (13%)

• Matsetst2
  • Registratie: februari 2016
  • Laatst online: 19-10 13:20
Wanneer zijn de meeste online bij Tweakers NL op de ps4? Heb wel zin om paar potjes te spelen ;)

• i_am_rambo1991
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 04-09 12:27
Beste Heren!

Is er eigenlijk een club voor de PC users binnen Tweakers? gezien ik momenteel op de pc speel tot de ps4 pro uit komt.

• SinergyX
quote:
Pykow schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 17:25:

Btw invalwedstrijden zijn inderdaad erg vervelend.
Gasten schieten vanuit het niets.
En zojuist een keeper van 12 jaar die steeds eigen doelpunt maakt.
Jup, heel soms heb je leuk team, te vaak berg randdebielen :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Maverick!
quote:
i_am_rambo1991 schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 09:09:
Beste Heren!

Is er eigenlijk een club voor de PC users binnen Tweakers? gezien ik momenteel op de pc speel tot de ps4 pro uit komt.
Check de openings post ;)

EDIT: oh, daar staat niks in over een pc team :+
Maar die is er wel ja...

Hmmm... ken ik jou niet ergens van? :P

Maverick! wijzigde deze reactie 04-10-2016 10:12 (10%)

• Ricloo86
Tweakers FC heeft gisteren derde titel in de wacht weten te slepen! Toppers!

Gisteren divisie 8 kampioen en nu beginnen we met 7, kijken hoe dat gaat verlopen.

• i_am_rambo1991
quote:
Maverick! schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 10:11:
[...]

Check de openings post ;)

EDIT: oh, daar staat niks in over een pc team :+
Maar die is er wel ja...

Hmmm... ken ik jou niet ergens van? :P
jazeker ken je mij ergens van :9

weten jullie toevallig de leden van deze club zodat ik een van hun kan contacteren? want idd er is niets van te vinden in de openingspost.

i_am_rambo1991 wijzigde deze reactie 04-10-2016 11:17 (17%)

• bravehendrik
Compilatie deel 2

• Arwintju
  • Laatst online: 19-10 09:07
quote:
i_am_rambo1991 schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 10:33:
[...]

jazeker ken je mij ergens van :9

weten jullie toevallig de leden van deze club zodat ik een van hun kan contacteren? want idd er is niets van te vinden in de openingspost.
Als je mij even op origin wil toevoegen dan komt het helemaal goed!

Xlive: CyclOwneDD | PSN: CyclOwneD-NL | Origin: CyclOwneD-NL |

• i_am_rambo1991
quote:
Arwintju schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 14:18:
[...]

Dan zal ik dat is even doen als ik thuis ben ;)

• Pykow

Pykow

Pykow Gaming | BuG

Jeujj gisteren voor het eerst een doelpunt gescoord in Fifa Pro clubs.
2e dag dat ik deze mode gespeeld heb ;)

Heb nog wat settings in mijn router aangepast en zal binnenkort even kijken of Party chat op de Xbox nu eindelijk werkt. Ingame chat is niet echt handig, gelijk nadat er afgefloten is kan er al niet meer gecommuniceerd worden.
Stom dat je niet gewoon ingame kan praten als je in Clubs zit, het is toch ook een Lobby.

• SinergyX
Er zit momenteel geen cap op je stats, zit gaat EA neem ik aan nog aanpassen, een van onze backs is 6'5" met 94 rating en 99 speed/acceleration :/

• Pykow

Pykow

Pykow Gaming | BuG

quote:
SinergyX schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 10:02:
Er zit momenteel geen cap op je stats, zit gaat EA neem ik aan nog aanpassen, een van onze backs is 6'5" met 94 rating en 99 speed/acceleration :/
Volgens mij kan je dat toch aanzetten ? Of kan je alleen aangeven wat de minimale stats moet zijn ?

• bravehendrik
Deel 3 alweer, veel kijkplezier!

• Toobster
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 07-02-2018
Is er een max aantal skilpoints? Heb er veel en ben nu 92 overal, maar krijg al heel lang geen points meer toegewezen, ik wil me speler nog meer traits geven.. :(

• SinergyX
quote:
Toobster schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 14:47:
Is er een max aantal skilpoints? Heb er veel en ben nu 92 overal, maar krijg al heel lang geen points meer toegewezen, ik wil me speler nog meer traits geven.. :(
Dacht dat 24 de max was? Je krijgt alleen puntje als je 'rondje' weer vol is.

• Tumbler
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 10-10 14:12
quote:
[...]

Heb je ook toegevoegd voor de PC club :)

• VinnyAMS
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 15-10 15:21
Wil wel in een PS4 pro team

• Toobster
quote:
SinergyX schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 15:03:
[...]

Dacht dat 24 de max was? Je krijgt alleen puntje als je 'rondje' weer vol is.
Ik kreeg soms wel eens 2 punten en soms in een rondje wel 3.. Maar krijg al heel lang niks meer, zit ik al op de 24 dus, jammer.

• SinergyX
Vanuit de update:
In Pro Clubs, we:
Increased experience required for the higher overall ratings in Pro Clubs. *
Addressed an issue where a player's customised facial features did not display properly in game.

*As a result of the change to Pro Clubs, some of you may find you’re a lower OVR than before the update. This is intentional and you haven’t lost any of your progress.

• FrankyD86
  • Registratie: maart 2014
  • Laatst online: 09:00
quote:
[...]

Ik heb je ook toegevoegd, wil graag eens mee doen met de PC club!

• WeHoDo
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 01:21
quote:
Ben benieuwd naar de compilatie van afgelopen nacht :)

BTW, ik ben Joang Xu >:)

WeHoDo wijzigde deze reactie 17-10-2016 10:19 (5%)

PSN: plexforce (ps4)

• WeHoDo
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 01:21
quote:
Matsetst2 schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 20:15:
Wanneer zijn de meeste online bij Tweakers NL op de ps4? Heb wel zin om paar potjes te spelen ;)
Gister avond een geweldige reeks gehad met Tweakers NL.
Regelmatig met 2-0 achterstand teruggekomen met 2-3 of een goede overwinnig 3-0 of meer.
Vooral die gast op het rechter middenveld ;)

PSN: plexforce (ps4)

• Stronkie
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 23:24

Stronkie

Where wind is Trouble

is er geen ProTeam voor de PC spelers???

• Kippetand
  • Registratie: oktober 2016
  • Laatst online: 17-10-2016
Mannenbroeders, sinds mijn profclubs maten zijn overgestapt naar de xbox1 speel ik geen profclubs meer terwijl dit de leukste game modus is van fifa.

Daarom zoek ik bij deze het liefst wat oudere fifa spelers om samen en fifa profclub op te zetten voor de PS4.
Regelmatig online komen is een vereiste.

Mocht je interesse hebben voeg me dan toe aan je friendslist en stuur me een berichtje.

Username psn: SluweSjors

• Remmetje
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 19-10 13:30
quote:
Kippetand schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 23:40:
Mannenbroeders, sinds mijn profclubs maten zijn overgestapt naar de xbox1 speel ik geen profclubs meer terwijl dit de leukste game modus is van fifa.

Daarom zoek ik bij deze het liefst wat oudere fifa spelers om samen en fifa profclub op te zetten voor de PS4.

Mocht je interesse hebben voeg me dan toe aan je friendslist en stuur me een berichtje.

AARLE JONGEN! Ouwe rukkert!

Even kleine promotie voor je kerel. Echt een goede gast om clubs mee te spelen. Hij snapt het spelletje wel! Al jaren met hem samen gespeeld, meerdere malen divisie 1 bereikt met de club. Helaas dat na de komst van de X1 de rest van de bende weer terug ging naar X1 (en ik dus ook :+).

Succes met zoeken van een club. Het blijft inderdaad de mooiste modi in Fifa.

• Edzeau
quote:

Leuk dat je ook dit jaar pro clubs wilt gaan spelen! Nu is het niet helemaal de bedoeling dat er random teams gemaakt worden in dit topic, aangezien er al 3 Tweakers teams zijn. Als ik mij niet vergis kun prima terecht bij Tweakers NL. :)

• superessy
  • Laatst online: 07-06 18:58
quote:

Denk dat wij nog wel plek hebben. Zal het overleggen. Je mag me wel toevoegen op PSN: Direstraits87

PSN: Direstraits87

• vuileharrie
  • Registratie: januari 2012
  • Niet online

vuileharrie

PSN: vuileharrie

zag dat er na de update je gameface ook weer gewoon ingame te zien is :)

• SR8
  • Registratie: oktober 2004
  • Niet online
Het twitter account van FIFA wordt belaagd met zeurende/zeikende gamers over hun lagere OVR :D

• SinergyX
Bij mij viel het best mee, van 91 naar 88, maar teamgenoot was van 91 naar 83 gezakt, dat is toch wel absolute naaistreek. En na een game (met 9+ rating) krap ~10% van dat cirkeltje te krijgen, wordt je niet echt vrolijk van.

Wat me wel opviel, maar misschien toeval, dat ingame het soms 'grafisch' minder is, vage interlaced/blur effect bij snelle camera bewegingen, alsof ze zaken hebben teruggeschroefd voor iets betere framerate op momenten.

• DeppOx
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 01:29

DeppOx

l33t lurker

Tweakers PC team bestaat nu voornamelijk uit mij (dimstah), MassiveRJ en HorsePowerHD. In het weekend is de baas CyclOwneD-NL er ook wel om mensen te adden, maar tot nu toe zien we geen nieuwe mensen helaas.
Met z'n 3'en na zeer weinig spelen eigenlijk div 1 heel makkelijk ingerold, maar toch kunnen we niet echt spelen zoals we willen omdat 3 man gewoon te weinig is om zeer aanvallend te kunnen spelen :(
Wat mij betreft als je een goed spel inzicht hebt, dan kun je er prima bij, wij spelen op dit moment echt tikkitakka en dat kan iedereen in principe, zolang je snel doortikt dus :P

BOOOOOORRRRRRRRRIIIIIIIINGGGGGGGGGGGGG

• Toobster
Wat me trouwens opvalt en ik vermoed dat het een bug is maaaaaar;
Als ik een wedstrijd clubs speel met 3 vrienden van me en het is rust, dan kan ik de opstelling enzo zien, ook zie je dan de overal ratings van je team. Ik zelf zit op 91, me teamgenoten allemaal rond de 77, me 3 vrienden die allemaal 85+ zijn en 1 net als ik ook op 91 zijn. Echter in de opstelling daar zijn me vrienden 78, 80 en 81... Bij hun ben ik 83, terwijl ik dus 91 ben.. In de kleedkamer staat het wel goed vermeld..

Beetje gaar als je het mij vraagt.
Hopelijk snappen jullie me uitleg :p

• Ricloo86
Tweakers FC maakt zich op voor divisie 4 !!! :P

• Grotman
  • Niet online
quote:
Toobster schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 03:52:
Wat me trouwens opvalt en ik vermoed dat het een bug is maaaaaar;
Als ik een wedstrijd clubs speel met 3 vrienden van me en het is rust, dan kan ik de opstelling enzo zien, ook zie je dan de overal ratings van je team. Ik zelf zit op 91, me teamgenoten allemaal rond de 77, me 3 vrienden die allemaal 85+ zijn en 1 net als ik ook op 91 zijn. Echter in de opstelling daar zijn me vrienden 78, 80 en 81... Bij hun ben ik 83, terwijl ik dus 91 ben.. In de kleedkamer staat het wel goed vermeld..

Beetje gaar als je het mij vraagt.
Hopelijk snappen jullie me uitleg :p
Heb ik ook met een aantal vrienden, lijkt me ook een bug.

• SR8
  • Registratie: oktober 2004
  • Niet online
It's not a bug, it's a feature.

'Look at me, ik heb verreweg de beste Pro van het team.' *O*

:+

• Toobster
quote:
Ricloo86 schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 08:50:
Tweakers FC maakt zich op voor divisie 4 !!! :P
Spelen jullie met een Any? Ik speel in div 6 nu en kom zoveel teams tegen die zonder Any spelen. Die beat ik altijd zo easy, want je dekt gewoon de pro's af en die herken je door de cursor boven het hoofd en je ziet wanneer ze om een bal vragen en dus onderschep je die heel makkelijk. Als je nou met 6 man of meer speelt snap ik dat je geen Any kiest maar iedereen die met 2 a 3 man speelt zonder Any... Die snappen er imo niks van..

• Ricloo86
quote:
Toobster schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 14:00:
[...]

Spelen jullie met een Any? Ik speel in div 6 nu en kom zoveel teams tegen die zonder Any spelen. Die beat ik altijd zo easy, want je dekt gewoon de pro's af en die herken je door de cursor boven het hoofd en je ziet wanneer ze om een bal vragen en dus onderschep je die heel makkelijk. Als je nou met 6 man of meer speelt snap ik dat je geen Any kiest maar iedereen die met 2 a 3 man speelt zonder Any... Die snappen er imo niks van..
Wij spelen altijd met een any!

• Terranova
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 00:02
Weet iemand waar de trick pass deze versie onder valt? Ik heb em nog niet kunnen vinden.

• Ricloo86
quote:
Terranova schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 14:27:
Weet iemand waar de trick pass deze versie onder valt? Ik heb em nog niet kunnen vinden.
Deze werkt bij mij ook niet, vreemde is dat de any's het wel kunnen.
Zelfde als trickshot in 16 werkt nu ook niet meer.

• Terranova
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 00:02
quote:
Ricloo86 schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 16:16:
[...]

Deze werkt bij mij ook niet, vreemde is dat de any's het wel kunnen.
Zelfde als trickshot in 16 werkt nu ook niet meer.
Ja vreemd he, ik ben er wel achter dat het iig niet onder 5 star skills valt, misschien dat het onder de short passing trait valt, maar de beschrijving daarvan doet het iig niet vermoeden.

Wel zonde, want soms is zo'n trick pass echt de beste manier om een bal ergens te krijgen.

• Ricloo86
quote:
Terranova schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 16:23:
[...]

Ja vreemd he, ik ben er wel achter dat het iig niet onder 5 star skills valt, misschien dat het onder de short passing trait valt, maar de beschrijving daarvan doet het iig niet vermoeden.

Wel zonde, want soms is zo'n trick pass echt de beste manier om een bal ergens te krijgen.
Ja en trickshot zorgde voor soms erg mooie bijzondere goals (of gigantische faals haha)

• Odieus
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 18-10 14:14

Odieus

Onuitstaanbaar

Bij Tweakers FC (PS4) is het na de release van BF1 wel erg rustig geworden. Dus mochten er nog Tweakers zijn die een club zoeken, voeg mij even toe of stuur een pm :) enige ervaring met FIFA is wel vereist en alleen 18+ want de gemiddelde leeftijd zit wel rond de 27-28.

PSN: LinQ-NL

• Ricloo86
quote:
Odieus schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 22:34:
Bij Tweakers FC (PS4) is het na de release van BF1 wel erg rustig geworden. Dus mochten er nog Tweakers zijn die een club zoeken, voeg mij even toe of stuur een pm :) enige ervaring met FIFA is wel vereist en alleen 18+ want de gemiddelde leeftijd zit wel rond de 27-28.
Ja lijkt mij ook een prima plan!
Mag mij eventueel ook berichten of toevoegen.
.
Leeftijd rond de 27-28? :):):)

• Odieus

Odieus

Onuitstaanbaar

quote:
Ricloo86 schreef op maandag 07 november 2016 @ 11:45:
[...]
Leeftijd rond de 27-28? :):):)
Gemiddeld denk ik wel, er zijn genoeg gasten die jonger zijn dan jou :+

• EvEs0r
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 06-10 11:55
quote:
Odieus schreef op maandag 07 november 2016 @ 11:48:
[...]

Gemiddeld denk ik wel, er zijn genoeg gasten die jonger zijn dan jou :+
Check! O-) :)B

Nee, ik ben géén Belg!

PSN: EvEs0r - YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC7pUWyI4QgWTnfu-dVluZRw

• taker1987
wat een heerlijke goals weer _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

gemaakt en geüpload op de ps4 pro !

• just88just
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 22-09 10:02
quote:
Odieus schreef op zaterdag 5 november 2016 @ 22:34:
Voeg me maar toe; JoostV88

Net begonnen met pro clubs. Mode is zeker leuk, alleen met randoms gaat iedereen voor eigen succes. Ik speel liever een bal in 1 keer door.😄

• Odieus

Odieus

Onuitstaanbaar

quote:
just88just schreef op donderdag 1 december 2016 @ 09:10:
[...]

Voeg me maar toe; JoostV88

Net begonnen met pro clubs. Mode is zeker leuk, alleen met randoms gaat iedereen voor eigen succes. Ik speel liever een bal in 1 keer door.😄
Done, dan ben jij voorlopig de laatste speler die we mee laten spelen. Hebben voor nu weer genoeg spelers, mocht er weer een gaatje vrij komen zullen we dat hier laten weten :)

• Ricloo86
quote:
Odieus schreef op donderdag 1 december 2016 @ 09:46:
[...]

Done, dan ben jij voorlopig de laatste speler die we mee laten spelen. Hebben voor nu weer genoeg spelers, mocht er weer een gaatje vrij komen zullen we dat hier laten weten :)
Gezellig! goed bezig....

Vanavond weer even spelen :*)

• Ricloo86
Na wat nieuwe spellen gespeeld te hebben en clubs op een laag pitje heeft gestaan wel weer zin om te gaan spelen.

Onze club is niet erg actief momenteel en zijn maar paar actieve spelers.

Lijkt het je leuk om met ons mee te spelen laat het dan weten!!

Spelen met de club rond divisie 2 en 3.

• Edzeau
quote:
Ricloo86 schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 09:28:
Na wat nieuwe spellen gespeeld te hebben en clubs op een laag pitje heeft gestaan wel weer zin om te gaan spelen.

Onze club is niet erg actief momenteel en zijn maar paar actieve spelers.

Lijkt het je leuk om met ons mee te spelen laat het dan weten!!

Spelen met de club rond divisie 2 en 3.
Leuk dat je weer wilt gaan spelen! :) Ons team is ook al een behoorlijke tijd inactief. Ik moet ook zeggen dat ik sinds een paar maanden helemaal klaar ben met Fifa17, ik ben de bugs etc enorm zat. Ik hoop er op dat het komende seizoen toch beter is qua voetbalgame.

• Ricloo86
quote:
Edzeau schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 10:12:
[...]

Leuk dat je weer wilt gaan spelen! :) Ons team is ook al een behoorlijke tijd inactief. Ik moet ook zeggen dat ik sinds een paar maanden helemaal klaar ben met Fifa17, ik ben de bugs etc enorm zat. Ik hoop er op dat het komende seizoen toch beter is qua voetbalgame.
Bugs in clubs of FUT , of beide?
Mocht je weer zin hebben of spelers uit jou club kunnen we wel samen gaan en lekker ballen!

Stel maar voor, wij hebben een app groep om af te spreken, voor diegene die het leuk vinden kan ik eventueel toevoegen.

• SinergyX
quote:
Ricloo86 schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 10:39:
[...]

Moet zeggen dat 17 toch wel 1 van de slechtste pro club versie is van voorgaande deeltjes. Scheids, animaties, AI, doelpunten, passes of camera, hopelijk wordt fifa 18 stuk beter.

• Edzeau
quote:
Ricloo86 schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 10:39:
[...]

Mocht je weer zin hebben of spelers uit jou club kunnen we wel samen gaan en lekker ballen!

Stel maar voor, wij hebben een app groep om af te spreken, voor diegene die het leuk vinden kan ik eventueel toevoegen.
Het Pro Clubs is meer van hetzelfde (behalve dan de bugs, daar zijn er weer meer van bijgekomen). Fifa 17 eigenlijk idem, ook niet echt een vooruitgang. Ik ben dan persoonlijk het spel ook even heel erg zat. Wellicht dat dit nog wel weer terug gaat komen.

• Ricloo86
quote:
SinergyX schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 11:11:
[...]

Moet zeggen dat 17 toch wel 1 van de slechtste pro club versie is van voorgaande deeltjes. Scheids, animaties, AI, doelpunten, passes of camera, hopelijk wordt fifa 18 stuk beter.
Ben ik deels met je eens, moet zeggen dat ik het wel fijner vind spelen en voelt het allemaal natuurlijker. Met aanschaf van de pro en een 4k tv vind ik de graphics wel echt heel gaaf.
quote:
Edzeau schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 11:23:
[...]

Het Pro Clubs is meer van hetzelfde (behalve dan de bugs, daar zijn er weer meer van bijgekomen). Fifa 17 eigenlijk idem, ook niet echt een vooruitgang. Ik ben dan persoonlijk het spel ook even heel erg zat. Wellicht dat dit nog wel weer terug gaat komen.
Ben het wel eens met jullie dat ze veel meer uitdaging kunnen aanbrengen in deze modus, er is zoveel mogelijk.

Maar cashcow blijft FUT en daar ligt met alles de nadruk op |:(

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: augustus 2015
  • Laatst online: 03:21
Sinds een tijdje zakken wij met onze club van div 1 naar 4/5...

Ook heb ik echt het idee dat m'n pro veel slechter speelt. Hij voelt trager en slomer aan en meer teamgenoten hebben hier 'last' van. Zijn hier meer mensen met het zelfde idee of zit het tussen onze oren?:)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ettie1990
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 26-09 13:24
Ik heb inmiddels 2x een transferverzoek gestuurd naar Tweakers FC, echter geen reactie mogen ontvangen.. doe ik het verkeerd, of wordt er niet actief gespeeld?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• kevinn
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 01-07 12:47

kevinn

PSN; southation

quote:
ettie1990 schreef op maandag 8 mei 2017 @ 09:29:
Ik heb inmiddels 2x een transferverzoek gestuurd naar Tweakers FC, echter geen reactie mogen ontvangen.. doe ik het verkeerd, of wordt er niet actief gespeeld?
Heb de invite gisteren volgens mij wel zien. Zal je van de week even toevoegen.
Laatste tijd is Tweakers FC erg inactief. Spelen gemiddeld nog maar een avond in week.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ettie1990
quote:
kevinn schreef op maandag 8 mei 2017 @ 12:15:
[...]

Heb de invite gisteren volgens mij wel zien. Zal je van de week even toevoegen.
Laatste tijd is Tweakers FC erg inactief. Spelen gemiddeld nog maar een avond in week.
Dat is natuurlijk erg jammer, maar snap het ook ergens en bedankt :) :) :) :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Roppedop
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 19-10 18:27
Wij kunnen nog wel wat spelers gebruiken in onze oude mannen (35+) club: Saté Ayam.
We spelen op PS4, divisie 3 tot 5. Elke avond wordt er wel met fanatieke gezelligheid gespeeld.

PSN: RudeRob

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ettie1990
quote:
Roppedop schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 12:12:
Wij kunnen nog wel wat spelers gebruiken in onze oude mannen (35+) club: Saté Ayam.
We spelen op PS4, divisie 3 tot 5. Elke avond wordt er wel met fanatieke gezelligheid gespeeld.
Ik zal eens proberen binnenkort bij jullie aan te haken, misschien morgenavond al.

• matthewk
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 17-10 11:24

matthewk

Ubernoob

Iemand die nog speelt? PS4 --> lt_fangore

Zelf Kia E-niro rijder, en vanuit die ervaring erg kritisch op elektrisch rijden. Veel ongemakken voor in verhouding vrij weinig winst en veel minder rijplezier. Daarom heb ik nog een Santana Samurai 1.9TD ^_^

• matthewk
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 17-10 11:24

matthewk

Ubernoob

Ik zag dat iemand mij had toegevoegd maar heb helaas verkeerde knop gedrukt... nieuwe friend req pls :D

Zelf Kia E-niro rijder, en vanuit die ervaring erg kritisch op elektrisch rijden. Veel ongemakken voor in verhouding vrij weinig winst en veel minder rijplezier. Daarom heb ik nog een Santana Samurai 1.9TD ^_^

• Ricloo86
quote:
matthewk schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 00:49:
Ik zag dat iemand mij had toegevoegd maar heb helaas verkeerde knop gedrukt... nieuwe friend req pls :D
Wij spelen nog af en toe, je mag mij toevoegen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Supermach
Xbox One team is ook nog altijd actief, bijna elke avond zelfs. Wij dobberen rond in Divisie 3.

• jpg97
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 18-10 20:44
quote:
Supermach schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 08:06:
Xbox One team is ook nog altijd actief, bijna elke avond zelfs. Wij dobberen rond in Divisie 3.
Nog ruimte voor een extra speler?

• Supermach
quote:
jpg97 schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 18:01:
[...]

Nog ruimte voor een extra speler?
Zeker

• Ricloo86
Hopen dat het nieuwe topic een actiever leven gaat leven!

Voor de geïnteresseerde, zie onderstaand!

[Multi] FIFA 18 Pro Clubs

Pagina: 1 2 3 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True