• Youri1986
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 04-01 20:39
Kan iemand mij zeggen waar ik mijn preorder code voor FUT kan invoeren. Als ik hem via de PS store invoer komen de extra's er niet bij.

• Fonzerelli
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 20-05 16:53
Youri1986 schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 00:03:
Kan iemand mij zeggen waar ik mijn preorder code voor FUT kan invoeren. Als ik hem via de PS store invoer komen de extra's er niet bij.
Ik heb precies t zelfde :(

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Ik lees op de fifa reddit dat een reden voor het aanpassen van het verdedigings systeem te maken heeft zodat de speler het zelf moet doen ipv de computer of met kruisje verdedigen en dat het bijna vanzelf gaat. Probleem is dat zelfstandig nauwkeurig verdedigen bijna onmogelijk is en ruimte maken voor een schot nu veelste makkelijk is. Resultaat is dat er elke game 6+ goals vallen.

Ik snap dat het oude verdedigingssysteem ook niet goed was omdat je de computer kon laten verdedigen en dan zelf met een aanvaller of middenvelder de bal in de rug kon afpakken en hierdoor weinig invloed uitoevende op het verdedigen. Ik denk dat het nieuwe systeem tot veel klachten gaat lijden.

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

On_E schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 22:34:
Heb het gevoel dat er teveel goals worden gemaakt. (tegen de AI)

Aan beide kanten gaan ze er zo makkelijk in, uitslagen als 2-4, 3-3, 5-4 etc.

PS4 btw.
Ik heb veel potjes waarbij de bal steeds op de lat komen.
Speel op Professional op de pc.
Zo won ik uit met 0 - 1 in de 90ste minuut en vervolgens de thuiswedstrijd met 7 - 2 in the journey mls cup.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 12-09 17:23
Ik heb me denk ik zelden zo slecht in fifa gevoeld. Goeiemorgen wat is dit wennen. Ik verlies echt extreem veel potjes. :(

PSN: xMaurice93

• Stringer
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21-07 08:39

Stringer

Casual Sim liefhebber.

Vreemd. Ik vind het nauwelijks anders aan voelen dan Fifa 17. Misschien beetje anders timen, maar er is nauwelijks iets veranderd qua gameplay.

Eindelijk de nieuwe aftrap, jeej!

i5 3570k @ 4.2 | MSI Z77A-G45 | 16GB RAM | GTX 1070 TI 8GB |

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 00:07
Maurice079 schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 13:16:
Ik heb me denk ik zelden zo slecht in fifa gevoeld. Goeiemorgen wat is dit wennen. Ik verlies echt extreem veel potjes. :(
Nou... Er is echt een hoop op de schop gegaan :)

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Nieuwevolger schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 11:08:
Ik lees op de fifa reddit dat een reden voor het aanpassen van het verdedigings systeem te maken heeft zodat de speler het zelf moet doen ipv de computer of met kruisje verdedigen en dat het bijna vanzelf gaat. Probleem is dat zelfstandig nauwkeurig verdedigen bijna onmogelijk is en ruimte maken voor een schot nu veelste makkelijk is. Resultaat is dat er elke game 6+ goals vallen.

Ik snap dat het oude verdedigingssysteem ook niet goed was omdat je de computer kon laten verdedigen en dan zelf met een aanvaller of middenvelder de bal in de rug kon afpakken en hierdoor weinig invloed uitoevende op het verdedigen. Ik denk dat het nieuwe systeem tot veel klachten gaat lijden.
dit gevoel heb ik ook heel erg

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Robehr
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 10-09 00:04
Wat me wel opvalt is dat als ik alles op cpu hulp zet qua besturing dat het wel heel makkelijk gaat. Nu op semi kost het wat meer moeite. Tegen 5-3-2/5-2-3 ploegen is het trouwens lastig scoren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Het verschil tussen manual en (standaard) assisted controls is nog nooit zo groot geweest. Dus EA maakt verdedigen handmatiger, maar aanvallen weer een stukje automatischer.
Zo krijg je natuurlijk nooit een gebalanceerde game.

[ Voor 4% gewijzigd door SR8 op 01-10-2017 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Ik ga denk ik een tattoo van wehkamp op m'n buik zetten. Ik had Fifa daar besteld en zou er een gratis jumbo pack bij krijgen. Alleen heb ik een code nooit via de mail of ergens anders ontvangen en had een mailtje naar ze gestuurd. Kreeg ik een reactie terug dat ze de code niet meer kunnen ontvangen maar kreeg er een cadeau bon van 20 euro terug :). Daar maar een psn kaart van besteld en zit nog te twijfelen of ik m'n geld verspil aan packs of een nieuwe game.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Pfffff..... dat verdedigen is echt een drama! Het is weer een enorm voordeel als je met een team speelt met veel snelheid. Het middenveld wordt compleet overlopen en je verdedigers zijn overal te laat, Ik vind de gameplay zwaar achteruit gegaan! Ik heb al een beetje spijt dat ik niet voor die andere footie heb gekozen,,,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Hier PS4 FIFA 18 nog steeds niet ontvangen van Bol.com, nog nooit zoeits meegemaakt. Eerst kreeg ik op vrijdag een e-mail dat hij vertraging had, daarna de zaterdag niets ontvangen en 's avonds stond hij op bezorgd, maar er was de hele dag iemand thuis, ook niet bij de buren bezorg (nagevraagd).

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

MadMoody schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 19:44:
Pfffff..... dat verdedigen is echt een drama! Het is weer een enorm voordeel als je met een team speelt met veel snelheid. Het middenveld wordt compleet overlopen en je verdedigers zijn overal te laat, Ik vind de gameplay zwaar achteruit gegaan! Ik heb al een beetje spijt dat ik niet voor die andere footie heb gekozen,,,
Hoe meer je speelt, hoe meer je er aan gaat wennen.
Mijn verdedigers zijn nu niet meer te laat, het probleem is alleen dat je alles zelf moet doen en dat je passief moet verdedigen.
Als ik net als in Fifa 17 af en toe op de speler af ren, dan had je 9 van de 10 de bal.
In fifa 18 gaan ze eerder passen en ben je vaak te laat.

Soms heb ik wel potjes waarbij het erg gescript is.
Vooral in the journey. Kom je als invaller erin, dan is het 10x moeilijker om te winnen, dan wanneer je gelijk in de basis staat. Vaak doet het middenveld helemaal niets of blijven de spitsen hangen.

Toch moet ik zeggen dat ik erg geniet van The journey 2.
Het verhaal is goed met up and downs.
Het is wellis waar weer een recht toe recht aan verhaal, maar het is niet zo dat je vanaf de eerste wedstrijd al weet wat er gaat gebeuren.
In The journey van fifa 17 wist je dat het gewoon om BPL kampioenschap ging.
in de nieuwe the journey heb je meerdere doelen en speel je ook bij meerdere clubs zoals de meeste wel weten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fetix1
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-08 20:43
Pff, wat is dat verdedigen moeilijk gemaakt zeg. Heb Fifa 17 niet gespeeld.

Was altijd heel goed in verdedigen waardoor ik bijna alles won. Veel kansen nodig om zelf tot scoren te komen. Nu loopt iedereen me zo voorbij. Heb ook echt geen idee hoe het precies werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Nu online
Nog geen dag gevorderd in career en je ziet dat ze er weer hun voeten aan hebben geveegd... Kessie is bij Milan op leen met verplichte optie tot koop. Als dat te moeilijk is om te programmeren (wat in FM wel geen probleem zal zijn), maak er dan direct een definitieve transfer van...

Maar ze hebben gewoon gezien "loan" en niet verder gelezen/nagedacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robehr
Tip voor carrière. In januari Messi transfervrij contracteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-09 09:11
Hier ook, iemand hier waar dit wel goed is gegaan?

Code ingevoerd, succes bericht en vervolgens 0 items oid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12-09 15:44
Crazyanz schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 13:44:
[...]

Zou het FUT topic volgen, is daar voorbij gekomen:
Maurice079 in "[Multi] FIFA 18 Ultimate Team"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Top update vandaag op de PC.

Ik crash continue zonder een foutmelding.
3x een crash tijdens het intro filmpje van een wedstrijd.
2x een crash midden in een wedstrijd (carreer mode)

Ik had al af en toe last van freezes, maar crashes nog niet.

Mijn pc voldoet ruim aan alle specs

[ Voor 125% gewijzigd door Pykow op 03-10-2017 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotymoty
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 12-09 20:35
Speelt hier iemand tegen computer? Ik win elke wedstrijd dik op Legendary... saai spel zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonzerelli
  • Laatst online: 20-05 16:53
[...]

Vandaag eindelijk alles binnen gekregen.Vorige week woensdag/donderdag geactiveerd. Het kan blijkbaar erg lang duren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Pykow schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 19:51:

Speel ook op de PC, er is grafisch wat aan gesleuteld. Dacht eerst dat ik op een andere resolutie speelde maar dat is niet zo. Allemaal iets duidelijker en groter aangegeven in het veld.. Speel op 4K.

Verder geen hinder ondervonden van crashes ed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Frank1973 schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 21:30:
[...]

Speel ook op de PC, er is grafisch wat aan gesleuteld. Dacht eerst dat ik op een andere resolutie speelde maar dat is niet zo. Allemaal iets duidelijker en groter aangegeven in het veld.. Speel op 4K.

Verder geen hinder ondervonden van crashes ed..
Ik lees meer mensen met het zelfde probleem op reddit / google.
Maar nergens een oplossing voor mijn probleem.

Ik heb heel The journey kunnen spelen met maar 1 crash.
Maar speler carriere mode crash ik met regelmaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eddie010
  • Laatst online: 10-09 12:12
Pykow schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 19:51:

Ik had hetzelfde probleem. Google leidde me naar een oplossing workaround; in Origin bij FIFA 18 de gameinstellingen openen en de standaardtaal op English(US) zetten. Sindsdien geen crashes meer gehad :)

"Remember to look up at the stars and not down at your feet" - SH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

eddie010 schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 08:42:
[...]

Ik had hetzelfde probleem. Google leidde me naar een oplossing workaround; in Origin bij FIFA 18 de gameinstellingen openen en de standaardtaal op English(US) zetten. Sindsdien geen crashes meer gehad :)
Dat ga ik dan eens even proberen morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01:09

hmr

spoiler:
Ben ik de enige die het niveau van het vrouwenelftal waar je op een gegeven moment in the journey mee speelt echt abominabel vind... tergend langzaam en slecht in afmaken... En kom met normale teams echt wel mee op Wereldklasse..

Zie boven een rant over een onderdeel van The Journey.. :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
[...]

Je krijgt deze pack een keer per week, 5 weken lang.

Toevallig kreeg ik hem zojuist toen ik inlogde op de companion app.

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

hmr schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 16:11:
spoiler:
Ben ik de enige die het niveau van het vrouwenelftal waar je op een gegeven moment in the journey mee speelt echt abominabel vind... tergend langzaam en slecht in afmaken... En kom met normale teams echt wel mee op Wereldklasse..

Zie boven een rant over een onderdeel van The Journey.. :)
spoiler:
Dat gevoel had ik dus ook gewoon. Ik kon met moeite een gelijkspel (2 - 2) eruit halen. Goal in de laatste minuut.
Zo zijn er wel meer wedstrijden waarbij je als invaller inkomt en je met moeite een goal kunt scoren.

Maar ja The journey is soms gewoon erg gescript.
Al maak je in iedere wedstrijd een doelpunt en scoor je een 10, dan nog gebeuren er dingen die je niet verwacht.

Lees deze spoiler hieronder niet als je nog niet in hoofdstuk 6 zit
spoiler:
In het laatste hoofdstuk moet je de beker en/of competitie winnen.
Ik was 3 wedstrijden van te voren 1ste met Atletico Madrid. ik had 2 punten meer dan de rest.
Vervolgens komt er een filmpje dat mijn samenwerking goed gaat. Vervolgens sta ik 2e met 1 punt achterstand. Dit was zo geregeld dat je de laatste 2 wedstrijden moet winnen en de laatste wedstrijd minimaal gelijk moest spelen. Dit was erg gescript

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Fifa 18 haalt 1.6 miljoen spelers tegelijk online. Ter vergelijking destiny 2 haalde 1.3 miljoen (Wel op minder platformen).
https://twitter.com/EA_Ge...rent-players-last-week%2F

[ Voor 44% gewijzigd door Nieuwevolger op 04-10-2017 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robehr
hotymoty schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 20:19:
Speelt hier iemand tegen computer? Ik win elke wedstrijd dik op Legendary... saai spel zo.
Besturing van cpu hulp halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nino_070
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 01-09 16:28
Vanwege slechte internetverbinding dus even tijdelijk The Journey spelen, kom ik er in H3 ofzo achter dat ik in H1 5 star skills had kunnen vrijspelen... Weet iemand of die mogelijkheid nu alsnog bestaat? Wel flauw zeg, als ik 1 hoofdstuk m'n doelstellingen niet haal mag ik nooit skillen van EA :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HADES2001
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Krijg momenteel non stop de melding "the eas fc servers are unavailable at thise time. Please try again later" op de xbox one. :( andere mensen hier ook last van? Kan niets over storing vinden maar andere games werken prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

En nog steeds zoek ik een oplossing om met OBS een vloeiende gameplay op te nemen.
Als ik OBS open op mijn 2e scherm, dan wordt mijn game beperkt op 60FPS en is het onspeelbaar.
Verstop ik OBS op mijn eerste scherm onder de game, dan speelt de game gewoon vloeiend maar als ik mijn opname terug kijk heb ik gewoon een niet vloeiende gameplay filmpje.

Dit probleem heb ik met geen enkele andere game en ook niet met Fifa 17 gehad.
Hier baal ik wel flink van, want kan zo mn youtube serie niet maken.
Ik ben heel het internet af aan het gaan voor tips, maar ik lees er helemaal niets over.

Switchen van DX12 naar DX11 maakt geen verschil.
BTW mijn crash problemen zijn verholpen. Engelse commentaar uitgezet en weer naar "origineel" nederlands gebracht en het probleem was verholpen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fetix1
Man man man, wat is Fifa anders geworden sinds 16 zeg. Ik kan er echt niets meer van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

fetix1 schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 19:14:
Man man man, wat is Fifa anders geworden sinds 16 zeg. Ik kan er echt niets meer van...
Wel leuk om te horen dat de ene zegt dat het te makkelijk is geworden en de andere weer pittig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind het eigenlijk schofterig van EA: Fifa 18 was niet af (of niet genoeg getest?) bij het uitbrengen. Vervolgens komt er een patch waardoor het spel ineens heel anders speelt. En in mijn beleving niet beter. Kortom: ik voel me een beetje in de zeik genomen door EA!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

We worden allemaal jaarlijks in de zeik genomen door EA. Stil zitten terwijl je geschoren wordt. Of niet geschoren worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerbek312
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-09 23:17
Ik ben wel blij met die patch. Daarvoor sloeg het werkelijk nergens op.

*Verdedigers kunnen weer verdedigen.
*Keepers kunnen keepen.
*Ze hebben die magneet uit de bal en de lat gehaald waardoor er niet 5x per wedstrijd op de lat wordt geschoten.

Oh en normale uitslagen i.p.v. 7-5 ofzo.

Het begint weer op voetbal te lijken.

Speel overigens uitsluitend online, dus weet niet of het tegen de comp nog slecht is.

[ Voor 5% gewijzigd door Lekkerbek312 op 06-10-2017 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soccer98
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 02-07 21:43
Op de één of andere manier loopt FIFA op de Xbox vast als ik de naam van mijn club in FUT verander. Hebben meer mensen dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Nieuwe update vandaag voor stabiliteit.
Hopelijk geen random stutters meer of crashes.

BTW ik zal de gameplay beelden op moeten nemen via beeldscherm capture en niet full game capture.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RifatSahin
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 22-03-2023
Oke ik zal eerlijk toegeven dat ik het spelletje wat beter onder de knie heb. :D Man man man wat was ik pissig met dat nieuwe verdedigings systeem, en dat finesse schot naar de 2e paal glitch.. Goed dat dat is opgelost :). Nu kan ik weer met alle plezier FIFA spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RifatSahin
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 22-03-2023
Lekkerbek312 schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 20:35:

*Keepers kunnen keepen.
*Ze hebben die magneet uit de bal en de lat gehaald waardoor er niet 5x per wedstrijd op de lat wordt geschoten.

Het begint weer op voetbal te lijken.

Speel overigens uitsluitend online, dus weet niet of het tegen de comp nog slecht is.
Je haalt de woorden uit mijn mond _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Is het mogelijk om zonder ea account de juiste transfers te krijgen?

Heb 8x fifa op 8 playstations gezet alleen standaard zit dembele nog bij dortmund, maar je kan alleen maar de transfers downloaden met een ea account, maar de wachtwoorden ben ik even kwijt er van

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stringer

Stringer

Casual Sim liefhebber.

Lekkerbek312 schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 20:35:

*Keepers kunnen keepen.

Het begint weer op FIFA 17 te lijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Nu online
iemand die weet heeft van een fanpatch/mod voor pc met de juiste transfers voor career? Spelers als mbappe, Kalinic, Kessie, Schik,Douglas Costa. staan nu geklasseerd als loaned, terwijl ze eigenlijk verkocht zijn (loan + obligation to buy). haalt na 1 seizoen al het beetje realisme dat je hebt uit je game

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Voor de season spelers onder ons. Welke teams zijn meer OP dan andere? Binnenkort een paar potjes met vrienden en moet natuurlijk wel winnen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stringer

Stringer

Casual Sim liefhebber.

Vissert schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 12:55:
Voor de season spelers onder ons. Welke teams zijn meer OP dan andere? Binnenkort een paar potjes met vrienden en moet natuurlijk wel winnen :+
Ligt er natuurlijk aan met hoeveel sterren teams jullie spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stringer schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 15:34:
[...]

Ligt er natuurlijk aan met hoeveel sterren teams jullie spelen?
Goede vraag. Dat zal verschillen. 4/4.5 gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Ik had het laatst over mijn problemen met OBS en fifa 18.
Zie hier het resultaat

Kan de serie nog wel verder voortzetten gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973

Frank1973

Ik ben carrière begonnen als speler, mijn stats zijn inmiddels 85 als SP. Kan ik deze speler meenemen als ik een nieuwe carrière start als manager?

Ik heb nog nooit manager gespeeld.. vandaar de vraag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 12-09 20:25

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Frank1973 schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 15:52:
Ik ben carrière begonnen als speler, mijn stats zijn inmiddels 85 als SP. Kan ik deze speler meenemen als ik een nieuwe carrière start als manager?

Ik heb nog nooit manager gespeeld.. vandaar de vraag.
Carriere is altijd 'per keer', je eigen carriere speler zal dus geen speler worden die je kan halen als manager.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973

Frank1973

SinergyX schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 16:21:
[...]

Carriere is altijd 'per keer', je eigen carriere speler zal dus geen speler worden die je kan halen als manager.
Ok duidelijk, en jammer..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mars18
Vissert schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 12:55:
1x online gespeeld met psg
Gelijk 5-0 voor in de rust ;)

Wat een aanval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JBS

Ik heb de indruk dat het opstarten van FIFA 18 op de PS4 merkbaar langer duurt dan 17. Tijd die tussen opstarten van het spel en het daadwerkelijk kunnen kiezen van een spelmodus zit, vind ik opvallend lang. Meer mensen die dit herkennen? Of ben ik gewoon ongeduldig ☺️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Messje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:45
Speel zelf altijd met Spurs, PSG is echt het makkelijkste team om tegen te spelen van de top teams. Tegen Man United heb ik het altijd het lastigst, met Rashford en Lukaku.

Xbox1 trouwens.

[ Voor 5% gewijzigd door Messje op 12-10-2017 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Is het nou mogelijk in deze FIFA te juichen zoals Ronaldo altijd doet, maar dan met een andere speler?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
  • Laatst online: 12-09 20:19
Krijg met de career mode er wel een beetje de schijt in dat je geen speler verkocht krijgt. De onderhandelingen liepen stuk. Zit onderhand met een selectie van 40 man omdat die slechte middelmatige spelers gewoon niet verkocht krijg een andere clubs.

Mensen dezelfde ervaring? Is hier iets tegen te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 22:06

On_E

Housemusic

FidoDido schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 16:52:
Krijg met de career mode er wel een beetje de schijt in dat je geen speler verkocht krijgt. De onderhandelingen liepen stuk. Zit onderhand met een selectie van 40 man omdat die slechte middelmatige spelers gewoon niet verkocht krijg een andere clubs.

Ik verkoop praktisch elke speler die ik op de transferlijst plaats?

Waar ik mee zit is dat ik nergens de optie heb kunnen vinden om spelers te benaderen die nog 6 maanden contract hebben (om ze vast te leggen voor het nieuwe seizoen), andere clubs doen dit wel bij mijn spelers nml.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
On_E schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 18:06:
[...]

Ik verkoop praktisch elke speler die ik op de transferlijst plaats?

Waar ik mee zit is dat ik nergens de optie heb kunnen vinden om spelers te benaderen die nog 6 maanden contract hebben (om ze vast te leggen voor het nieuwe seizoen), andere clubs doen dit wel bij mijn spelers nml.
heel vreemd heb 2 career modes gestart en alle 2 exact hetzelfde gedrag. Ik accepteer het bod van de club en vervolgens lopen de onderhandelingen tussen die speler en de club vast, maar krijg dit dus bij 80 a 90 % van mijn transfers :?
Nu waren dit wel real en man city waarmee ik dit heb, heb jij misschien een team met minder budget? Misschien dat het verklaart waarom ze sneller vertrekken. Ze krijgen bij real en man city natuurlijk genoeg centen :P

dat benaderen werkt bij mij dus wel goed, in de transfer window van januari kon ik spelers contracteren, deed dit wel vanuit het transferscherm waar ik ze op me shortlist heb staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 22:06

On_E

Housemusic

Ik speel met Aston Villa, maar kan me niet voorstellen dat dit het verschil maakt. :)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
speel nu met Tottenham en geloof het of niet nu verkoop ik de slechte tot middelmatige spelers veel beter.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 07:45
Ik heb een vraag/kijk wellicht ergens overheen:

Ik speel regelmatig seasons met custom tactics, deze worden ook gesaved.

Nu speel ik ook wel eens online friendlies tegen vrienden. Echter dienen hier de tactics iedere keer opnieuw ingevoerd te worden (wat ik niet red binnen 60sec). Kunnen deze niet opgeslagen worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Nu online
FidoDido schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 16:52:

Ik had het met Vergara en Mauri op Milan. Die gozers hebben 10 clubs afgewezen en dan eindelijk aanvaard. Ik vrees dat er niet veel aan te doen is en vooral geluk hebben is.

Ben wel voorstander van die nieuwe onderhandelingen. Ook al zijn de cinematics en dergelijke slecht uitgewerkt, het concept is wel goed: direct feedback op je voorstellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb een uur geleden fifa 18 voor de pc besteld. Een keycode voor je inbox.
Bij game-outlet.
Krijg ik een email met daarin de boodschap dat het wordt verstuurd via postnl? WATTE?
Stuur mij die email met die code erin nou maar zou ik zeggen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973

Frank1973

Ik speel carrière trainer met Everton, alles loopt goed.. echter een vraag over de trainingen. Sommige basisplaats spelers die altijd goed spelen lopen ook terug in de stats. Moet die ook laten trainen??

Bv Williams CV is gestart met 82 is nu 81 en dan staat erbij -3%

Je zou toch zeggen iemand die elke wedstrijd speelt tevreden is en in vorm die kan alleen maar voorruit gaan?

Iemand een suggestie/mening/oplossing hier over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08:15

Oekol

waka waka hey hey

Mars18 schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 13:57:
Is het nou mogelijk in deze FIFA te juichen zoals Ronaldo altijd doet, maar dan met een andere speler?
Bedoel je dan de 'suuuuuu' of dat springen? Dat laatste kan ik je iig mee helpen. Dat is R1 en rondje ingedrukt houden.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Leoon. schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 09:13:
[...]

Bedoel je dan de 'suuuuuu' of dat springen? Dat laatste kan ik je iig mee helpen. Dat is R1 en rondje ingedrukt houden.
Springen. Dank ga het proberen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Nu online
Frank1973 schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 09:08:
Ik speel carrière trainer met Everton, alles loopt goed.. echter een vraag over de trainingen. Sommige basisplaats spelers die altijd goed spelen lopen ook terug in de stats. Moet die ook laten trainen??

Bv Williams CV is gestart met 82 is nu 81 en dan staat erbij -3%

Je zou toch zeggen iemand die elke wedstrijd speelt tevreden is en in vorm die kan alleen maar voorruit gaan?

Iemand een suggestie/mening/oplossing hier over?
Williams is 33, dan is het normaal dat zijn stats achteruit gaan, is elke fifa al zo. Hem trainen heeft geen zin, kan je beter houden voor jonge spelers met potentie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:42

Player1S

Probably out in the dark

Wat een lachwekkend spel is het toch ook zeg. Speel be a pro. Belangrijk aandeel in de titel van mijn club. Topscorer van de eredivisie met recordaantal doelpunten haast.
Nederland heeft zich wonderbaarlijk voor het wk geplaatst en ik mag mee.
Eerste wedstrijd opgesteld en scoor 3x (ok tegen China). 2e wedstrijd zit ik echter op de tribune. 3e wedstrijd is tegen Brazilië en ik ben weer bepalend.
Volgende wedstrijd weer op tribune 8)7

Gelukkig wel door. Kwart finale weer opgesteld en wederom bepalend. Halve finale? Je raad het al. Op de tribune |:(
1-0 verloren van Argentinië.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-12-2024
Fifa 19, only for ultimate players.

EA SPORTS ITS A FUT GAME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

SC4RF4C3 schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 20:08:
Fifa 19, only for ultimate players.

EA SPORTS ITS A FUT GAME
Ik heb hoop dat ze de AI verbeteren in fifa19.
Fifa 17 ai was veel beter dan fifa 18. Dus ze weten wel hoe het moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Pykow schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 20:32:
[...]

Ik heb hoop dat ze de AI verbeteren in fifa19.
Fifa 17 ai was veel beter dan fifa 18. Dus ze weten wel hoe het moet.
AI is een complete aanfluiting, elke AI speler die zo ooit zo spelen, zou niet eens in de zondagamateurs zitten. En maar groot praten over 'awareness' en andere zut, terwijl enige verdediger niet eens z'n mannetje kan volgen.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 22:35:
[...]

AI is een complete aanfluiting, elke AI speler die zo ooit zo spelen, zou niet eens in de zondagamateurs zitten. En maar groot praten over 'awareness' en andere zut, terwijl enige verdediger niet eens z'n mannetje kan volgen.
AI is gebaseerd op Lindelof zijn optreden tegen Huddersfield. Als je je dat voorhoudt is het best een realistisch spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973

Frank1973

L1nt schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 18:16:
Wat een lachwekkend spel is het toch ook zeg. Speel be a pro. Belangrijk aandeel in de titel van mijn club. Topscorer van de eredivisie met recordaantal doelpunten haast.
Nederland heeft zich wonderbaarlijk voor het wk geplaatst en ik mag mee.
Eerste wedstrijd opgesteld en scoor 3x (ok tegen China). 2e wedstrijd zit ik echter op de tribune. 3e wedstrijd is tegen Brazilië en ik ben weer bepalend.
Volgende wedstrijd weer op tribune 8)7

Gelukkig wel door. Kwart finale weer opgesteld en wederom bepalend. Halve finale? Je raad het al. Op de tribune |:(
1-0 verloren van Argentinië.
Had ik precies hetzelfde.. Zal wel scripted zijn.. ik ben een SP van 86 overal topscorer en ik sta op de transerlijst ( mezelf erop laten zetten ) maar ik krijg niet eens een aanbieding.. Zo gaat de zin snel over..

Daarom ben ik overgestapt op carrière manager.. wat mij beter bevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Nu online
Be a pro heeft nu met the journey helaas nog minder aandacht gekregen.

Wie is de beste De bruyne lookalike als je geen 100M hebt om te gooien, over carriere gesproken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny091283
  • Laatst online: 04-05-2022
Kun je eigenlijk met Fifa18 op pc tegen console spelers spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

Danny091283 schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 13:14:
Kun je eigenlijk met Fifa18 op pc tegen console spelers spelen?
Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Leoon. schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 09:13:
[...]

Het lukt mij niet met andere spelers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08:15

Oekol

waka waka hey hey

Mars18 schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 13:36:
[...]

Het lukt mij niet met andere spelers.
Dan moet je hem waarschijnlijk eerst kopen in de catalogus. Via R3 en dan celebrations kopen. Die van CR7 staat er vast tussen.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Leoon. schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 16:32:
[...]

Dan moet je hem waarschijnlijk eerst kopen in de catalogus. Via R3 en dan celebrations kopen. Die van CR7 staat er vast tussen.
Eens kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs2012
  • Laatst online: 12-09 15:54
Hi allemaal,

Tijd voor een wellicht een stomme vraag.
Ik ben sinds dit seizoen weer over naar FIFA, hiervoor een paar jaar PES gespeeld maar dit blijft om 1 of andere reden niet mooier/vetter worden dan FIFA.

Nu ben ik bezig met Journey, mooi concept maar waar ik momenteel tegenaanloop is dat ik met mijn speler Alex net een seizoen heb afgerond en nu automatisch wordt doorgeschoven naar FUT.

Is er een mogelijkheid om Journey langer door te laten lopen of stopt deze bij Hoofdstuk 6?

Hoop van iemand hier een antwoord op te krijgen

T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Thijs2012 schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 19:01:
Hi allemaal,

Tijd voor een wellicht een stomme vraag.
Ik ben sinds dit seizoen weer over naar FIFA, hiervoor een paar jaar PES gespeeld maar dit blijft om 1 of andere reden niet mooier/vetter worden dan FIFA.

Nu ben ik bezig met Journey, mooi concept maar waar ik momenteel tegenaanloop is dat ik met mijn speler Alex net een seizoen heb afgerond en nu automatisch wordt doorgeschoven naar FUT.

Is er een mogelijkheid om Journey langer door te laten lopen of stopt deze bij Hoofdstuk 6?

Hoop van iemand hier een antwoord op te krijgen

T
Nope na 6 hoofdstukken ben je klaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timano
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-09-2023
Bij Fifa 18 in de premier Leaque heb je bij sommige clubs geen shirt sponsor , hoe komt dat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey, een vraagje over de carrière modus. Als een speler bijna einde contract is kon men die in FIFA 17 benaderen om hem als vrije speler over te halen, maar nu op de 18 vind ik dat nergens. Kan iemand mij daarbij helpen of bestaat dat gewoonweg niet meer.
Ciao.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs2012
  • Laatst online: 12-09 15:54
Pykow schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 21:11:
[...]

Nope na 6 hoofdstukken ben je klaar
Lame....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 14:32:
Hey, een vraagje over de carrière modus. Als een speler bijna einde contract is kon men die in FIFA 17 benaderen om hem als vrije speler over te halen, maar nu op de 18 vind ik dat nergens. Kan iemand mij daarbij helpen of bestaat dat gewoonweg niet meer.
Ciao.
Kan je sowieso als er nog 6 maanden over zijn. Als het niet mogelijk is, is het mogelijk dat iemand hem al heeft gecontracteerd.

Of wat ook mogelijk is, is het volgende: In het echt moet je een opleidingsvergoeding betalen als je een transfervrije speler jonger dan X (weet niet, precies, denk 23) contacteert. EA dacht "dat is te moeilijk om te programmeren", en dus kan je die spelers nooit vrij binnenhalen, want ze verlengen automatisch hun contract op 1 juli.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• checkwaito
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 10-09 11:34
Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 14:32:
Ciao.
Eerst de speler op je shortlist zetten, daarna via transfer hub de speler benaderen (als hij ouder dan 23 is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-09 19:39
Update 3 van FIFA 18 is vanaf vandaag ook beschikbaar voor PlayStation 4 & Xbox One.

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

•Players crashing when matching up in Pro Clubs Friendly Matches in certain situations.
•Players would not receive invites in Pro Clubs Friendly Matches in certain situations.
Werd tijd.. ons seizoen is al 3 weken uitgesteld, omdat het totaal onmogelijk was op degelijke manier een friendly op te zetten. Voordeel, kunnen we vrijdag weer aan de bak :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timano
Is het ook mogelijk om in de carrière de echte coach te zien , dan bedoel ik in de premier Leaque. Want nu zie je alleen neppe coaches. Het zou mooi zijn om bijvoorbeeld arsene Wenger ook in carrière modus te zien als je carrière met Arsenal bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotymoty
Merken jullie ook dat de computer op Legendarisch behoorlijk zwak is? Ze creëren amper kansen en win alles eenvoudig. Ook merk ik dat tegenstanders nooit met de sterkste 11 spelen. Ik speel met Ajax en bij PSV staan van Ginkel en Lozano altijd wissel.

Ook op Europees gebied win ik bijna alles, heb in 2 seizoenen al EL en CL gewonnen met Ajax. Mag toch wel een keer zijn dat ze de computer een keer upgraden, nu heb ik helemaal geen weerstand.

[ Voor 12% gewijzigd door hotymoty op 31-10-2017 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

timano schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 16:18:
Is het ook mogelijk om in de carrière de echte coach te zien , dan bedoel ik in de premier Leaque. Want nu zie je alleen neppe coaches. Het zou mooi zijn om bijvoorbeeld arsene Wenger ook in carrière modus te zien als je carrière met Arsenal bent.
Je speelt als een eigen coach, maar bij de tegenpartij zie je wel de echte coach.
Dus als je tegen Arsenal speelt, dan zie je Arsene Wenger in beeld verschijnen.

BTW: wie van jullie heeft Fifa 18 op de PC.
al vanaf dag 1 heb ik regelmatig dat de game gewoon niet start.
Ik krijg dan een Zwart scherm te zien van Fifa 18.

Ik moet dan heel mijn computer opnieuw opstarten om vervolgens de game wel te kunnen starten.
hotymoty schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 16:38:
Merken jullie ook dat de computer op Legendarisch behoorlijk zwak is? Ze creëren amper kansen en win alles eenvoudig. Ook merk ik dat tegenstanders nooit met de sterkste 11 spelen. Ik speel met Ajax en bij PSV staan van Ginkel en Lozano altijd wissel.

Ook op Europees gebied win ik bijna alles, heb in 2 seizoenen al EL en CL gewonnen met Ajax. Mag toch wel een keer zijn dat ze de computer een keer upgraden, nu heb ik helemaal geen weerstand.
Over de AI/Computer gesproken.
Als je tijd hebt, moet je eens kijken naar mijn 2e wedstrijd tegen Excelcior.
Er worden fouten gemaakt door de computer, waarbij er tranen in je ogen vliegen.
Vandaag weer wat wedstrijden gespeeld en ook weer grote blunders gezien van de AI.
[YouTube: https://youtu.be/cNbGi3g-OMU]

[ Voor 56% gewijzigd door Pykow op 31-10-2017 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotymoty
Hahaha, ja echt een drama. Is spelerscarriere leuk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

hotymoty schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 22:46:
Hahaha, ja echt een drama. Is spelerscarriere leuk?
Als zelf promotie zou ik zeggen volg mn serie haha.
Maar kan wel zeggen dat fifa 17 beter was.
De ai passt echt op vage momenten en als je om een pass vraagt duurt het gewoon te lang.
Zie mijn wedstrijd tegen Excelsior hierboven.
En volgende week heb ik ook gekke wedstrijden door de computer.
Maar ondanks dat ga ik mn serie afmaken.
Moet gewoon niet teveel games per week spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldkampj
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-04-2022
Gisteravond zowaar begonnen met FIFA 18, 17 heb ik overgeslagen en had 16 ondertussen wel een keer gezien. Ik speel eigenlijk alleen Career.

Aantal zaken die mij direct (negatief) opvielen:
- In de beschrijving bij de club Ajax stond: 25 keer landskampioen.. really EA? die 3 sterren boven het logo verraden natuurlijk niks. Erg slecht.

- Nouri ondanks update van selecties speelbaar. Discussiepunt misschien maar ik had m eruit gehaald. Voelt toch erg ongemakkelijk.

- Ondanks de patch die onzichtbare spelers zou moeten verhelpen toch tijdens een wedstrijd een paar keer gehad dat er een speler zonder shirt (doorzichtig) liep.

Qua gameplay vind ik het best fijn spelen eigenlijk. Niet zo'n moordend tempo als 16 dus je krijgt wat meer de tijd, wat ik zelf best prettig vind.
Verdedigen moet ik nog wel wat meer onder de knie krijgen, maar dat is nooit mn sterkste punt geweest :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timano
Het is zo als je nieuwe carrière start dan kan je een avatar kiezen. Als je er een pak zonder foto dan heb je een echte coach bijvoorbeeld Benitez. Maar soms kan je er 3 kiezen waar er zonder foto dan je heb als je een wedstrijd speelt een echte coach maar soms als je carrière begint kan je er maar 1 of Sons meerdere zonder foto kiezen. Dus mijn vraag is hoe komt het dat er soms maar 1 of 3 ,4 of 5 zonder foto staan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Iemand enig idee wanneer er een autosave tijdens the journey plaatsvindt? Net aan het begin van h4 gekomen, ga ik terug naar het hoofdmenu. Kom ik later terug zit ik weer halverwege hoofdstuk 3.

Edit: blijkbaar helpt het wanneer je een online connectie hebt.

[ Voor 14% gewijzigd door Ronwiel op 02-11-2017 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roy23
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-09 09:18
veldkampj schreef op woensdag 1 november 2017 @ 12:27:

- Nouri ondanks update van selecties speelbaar. Discussiepunt misschien maar ik had m eruit gehaald. Voelt toch erg ongemakkelijk.
Dat komt volgens mij omdat Ajax hem "in het echt" ook nog op de lijst heeft staan en die zal zo naar EA gaan neem ik aan?
Volgens mij neemt EA de "status" van een speler simpelweg niet over. Zlaten Ibrahimovic is in het echt langdurig geblesseerd en op het moment dat het spel uit kwam was het ook maar de vraag of hij ooit nog zou gaan voetballen. Maar je kunt hem dus gewoon opstellen..

Beetje vreemd is het wel ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fetix1
Ik vraag me echt af in hoeverre die chemistry nou echt uitmaakt. Gisteren in FUT Draft tegen iemand gespeeld die gewoon al zijn goede spelers had opgesteld met 40 chemistry (niet normaal die draft; ik mag blij zijn als ik 1 special krijg, maar deze beste man had er 4) en hij tikte me helemaal scheel. Verdediging had alles, aanvallen liepen heel soepel.

Daarna zelf geprobeerd en ik merk inderdaad niet heel veel verschil met een team dat wel 100 chemistry heeft.
Pagina: 1 ... 5 ... 7 Laatste

Let op:
De volgende topics zijn er ook, voor de respectievelijke onderdelen: [Multi] FIFA 18 Ultimate Team en [Multi] FIFA 18 Pro Clubs