Vind het eerlijk gezegd wel tof zo een 8 bit indie op zijn tijd, laatst nog met Broforce aan de slag gegaan (zat ooit bij een PS plus maand) echt een aanrader voor liefhebbers van de jaren 80/90 actiehelden
Ik word gek van het volgende probleem.
Zojuist een game willen installeren via een disc. Omdat dit 45 minuten duurt, dan maar even tv kijken.
Ik krijg geen fatsoenlijk beeld via KPN. Het beeld en geluid blijft stotterend. Beide zijn met een netwerkkabel aangesloten. Beide zijn aangesloten op een Denon receiver.
Iemand enig idee waar het aan ligt? Als ik mn KPN kastje opnieuw opstart met de Ps4 uit, gaat alles weer goed. Ps4 aan en we zijn weer terug bij af?!
Zojuist een game willen installeren via een disc. Omdat dit 45 minuten duurt, dan maar even tv kijken.
Ik krijg geen fatsoenlijk beeld via KPN. Het beeld en geluid blijft stotterend. Beide zijn met een netwerkkabel aangesloten. Beide zijn aangesloten op een Denon receiver.
Iemand enig idee waar het aan ligt? Als ik mn KPN kastje opnieuw opstart met de Ps4 uit, gaat alles weer goed. Ps4 aan en we zijn weer terug bij af?!
[ Voor 7% gewijzigd door aschja op 01-06-2018 21:10 ]
Is het zo’n karige KPN box waar je tv gaat stotteren als je te hard download?aschja schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 21:08:
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Ik ben ook wel klaar met al die pixel meuk. Heb ik vroeger genoeg gezien...
En op de een of andere manier loop ik nog niet warm voor alweer een Assassins Creed ... Najaar zit ook al vol voor mij...
En deze wil ik ook nog ergens gaan spelen, komt komende week uit...
En op de een of andere manier loop ik nog niet warm voor alweer een Assassins Creed ... Najaar zit ook al vol voor mij...
En deze wil ik ook nog ergens gaan spelen, komt komende week uit...
[ Voor 22% gewijzigd door -SaveMe- op 01-06-2018 23:32 ]
GamiQ, de game notes app met game maps!
Volgens mij geef je in dezelfde zin al aan wat die 'een of andere manier' inhoudt: alweer.-SaveMe- schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 23:31:
En op de een of andere manier loop ik nog niet warm voor alweer een Assassins Creed ...
Pff die games als AC komen toch gewoon veel te vaak uit zeg...
Vóór Origins hebben we er anders toch 2 jaar op moeten wachten hoor.. Liever ieder jaar een mooie AC met een mooi thema dan de zoveelste Call of Duty. Maar dat is mijn persoonlijke mening.
En Origins deed veel dingen een stuk anders en beter dan zijn voorgangers, dat was echt wel vernieuwend te noemen.
En Origins deed veel dingen een stuk anders en beter dan zijn voorgangers, dat was echt wel vernieuwend te noemen.
[ Voor 23% gewijzigd door DutchOwnage op 02-06-2018 09:24 ]
Is je PS4 en iTV box direct aangesloten op de Experia Box? Of zit er nog een switch tussen? Zo ja, welk type switch is dat. Mogelijk ligt je probleem bij IGMP Snooping: https://forum.kpn.com/int...oord-igmp-snooping-308301aschja schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 21:08:
Origins was zeker een top game! Maar voelt nog zo kort geleden. AC mag van mij ook wel naar een tweejarige cyclus ...DutchOwnage schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 09:23:
Vóór Origins hebben we er anders toch 2 jaar op moeten wachten hoor.. Liever ieder jaar een mooie AC met een mooi thema dan de zoveelste Call of Duty. Maar dat is mijn persoonlijke mening.
Origins was best goed, ook al heb ik die nog niet uitgespeeld. Weet niet meer precies waar ik gebleven ben maar was voor mijn gevoel nog niet zo heel ver, zal wel weer een andere game zijn uitgekomen welke mijn aandacht kreeg. Binnenkort maar weer eens oppakken.
Ben nu alleen (voor het eerst) aan Bloodborne begonnen, volgende week Vampyr welke uitkomt en ik wil ook nog een tweede keer Detroit uitspelen. Te veel games, te weinig tijd.
Ben nu alleen (voor het eerst) aan Bloodborne begonnen, volgende week Vampyr welke uitkomt en ik wil ook nog een tweede keer Detroit uitspelen. Te veel games, te weinig tijd.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
you died
you died
you died
you died
you died
you died
you died
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
November duurt ook nog wel ff toch
Waarschijnlijk lijkt het zo kort geleden, omdat het verhaal best blijft hangen. In tegenstelling tot hersenloos knallen.
Maar je hebt ook wel weer gelijk hoor. Ik zou zeggen, het ene jaar AC en het andere jaar FC (al vond ik 5 niet zo heel best), eventueel afgewisseld met een Watch Dogs. Ja, ik ben nou eenmaal een grote Ubi fan
Waarschijnlijk lijkt het zo kort geleden, omdat het verhaal best blijft hangen. In tegenstelling tot hersenloos knallen.
Maar je hebt ook wel weer gelijk hoor. Ik zou zeggen, het ene jaar AC en het andere jaar FC (al vond ik 5 niet zo heel best), eventueel afgewisseld met een Watch Dogs. Ja, ik ben nou eenmaal een grote Ubi fan
Ben ook wel benieuwd naar Vampyr, maar is geen day one voor mij. Even reviews afwachten. En zit nog steeds in mijn eerste playthrough van Detroit, puntje van mijn stoel.Phydomir schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 09:43:
volgende week Vampyr welke uitkomt en ik wil ook nog een tweede keer Detroit uitspelen. Te veel games, te weinig tijd.
spoiler: title
(net uit dat soort van spookhuis ontsnapt met Kara
[ Voor 39% gewijzigd door DutchOwnage op 02-06-2018 09:50 ]
Ben net met DS Remastered begonnen. Kolere hee, die eerste skeletjes kom ik al niet meer voorbij. Ellendige games zijn het..
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Ik heb er ook een switch met igmp snooping bij geplaastst.had bijna hetzelfde . Ook het wifi netwerk ging over de zeik van de hele lading aan igmp pakketjes. Nu met de switch er tussen gaat het een stuk beter.Prolution schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 09:31:
[...]
Is je PS4 en iTV box direct aangesloten op de Experia Box? Of zit er nog een switch tussen? Zo ja, welk type switch is dat. Mogelijk ligt je probleem bij IGMP Snooping: https://forum.kpn.com/int...oord-igmp-snooping-308301
Nou nou, wel 2 (!) jaar wachten op zo'n enorme open wereld gameDutchOwnage schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 09:23:
Ik ben geen AC fan verder hoor (COD speel ik trouwens ook niet), dus ach.. al komen ze welk elk jaar uit... Voor Ubisoft maatstaven was het misschien vernieuwend, maar al met al vond ik het niet zo schokkend. Vooral veel leentjebuur bij andere games.
Edit: dat Vampyr ziet er ook nog wel interessant uit, heb ik echt nog nooit van gehoord verder. Ik ga toch bijna hopen dat de game mediocre reviews scoort (dit zeg ik uiteraard met een dikke knipoog), want ik zou niet weten wanneer ik die nou weer moet spelen..
[ Voor 15% gewijzigd door Spud82 op 02-06-2018 10:55 ]
That's about right.
Ben iets meer dan een week geleden mee begonnen en heb de game twee keer verwijderd. Echter bleef het maar in mijn hoofd spoken en kon ik het niet uitstaan dat ik er niet uitkwam. Nogmaals geïnstalleerd en toen doorgezet. Wel met wat hulp van YouTube waardoor ik daarna met iets meer vertrouwen in de game zat.
Inmiddels 3 bosses verslagen en ik waardeer de game toch wel. Vooral de combat en setting zijn heel erg goed. Ben wel nog steeds van mening dat vooral in het hele begin de game je wel iets meer mag sturen of laten weten of je in ieder geval in de goede richting gaat en het juiste doet. Vlak nadat ik het voor het eerst speelde en na 2 uur eigenlijk alleen het hele begin van Central Yharnam had gezien was ik echt compleet de weg kwijt. Na twee uur het gevoel hebben 0 progressie te hebben gemaakt is zeer frustrerend.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Heb origins al weken staan maar niet aangeraakt.
Mijn backlog op moment :
Detroit(nog beginnen)
Ac origins( nog beginnen)
Horizon dlc afmaken
God of war 100% uitspelen
The last Guardian uitspelen..
Beyond 2 souls ( nog niet aangeraakt)
Mad max(same)
Rime (same)
Just cause 3(same)
Nog wel andere kleine games..
Maar the crew 2 die binnenkort launched zal denk ik eerder aan de beurt zijn ivm de race gek die ik ben.
Mijn backlog op moment :
Detroit(nog beginnen)
Ac origins( nog beginnen)
Horizon dlc afmaken
God of war 100% uitspelen
The last Guardian uitspelen..
Beyond 2 souls ( nog niet aangeraakt)
Mad max(same)
Rime (same)
Just cause 3(same)
Nog wel andere kleine games..
Maar the crew 2 die binnenkort launched zal denk ik eerder aan de beurt zijn ivm de race gek die ik ben.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Origins was fantastisch idd. Dat maar dan in een grootse Griekse wereld zie ik wel zitten alleen dit najaar is wel wat snel.-SaveMe- schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 09:36:
[...]
Origins was zeker een top game! Maar voelt nog zo kort geleden. AC mag van mij ook wel naar een tweejarige cyclus ...
Misschien tillen ze hem over de jaarwisseling?
BroForce is geweldig idd. Dat is een van de beste Indies voor het PS platform. Dikke aanrader.Origins schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 21:06:
Vind het eerlijk gezegd wel tof zo een 8 bit indie op zijn tijd, laatst nog met Broforce aan de slag gegaan (zat ooit bij een PS plus maand) echt een aanrader voor liefhebbers van de jaren 80/90 actiehelden
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Hij is weer in de aanbieding bij Amazon.de voor €333Tharoy schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 15:25:
[...]
Ik overweeg ook een Pro te kopen, maar vind het wel gek om te horen dat er zoveel mensen zijn die maanden geleden ruim 100 euro minder hebben hoeven te betalen. Wat is jullie geheim?Heb zo'n voorgevoel dat er tijdens de Days of Play sale weer mooie aanbiedingen aankomen, maar daar lijkt het niet op.
Alleen is hij momenteel niet op voorraad, maar je kunt hem wel alvast bestellen.
https://www.amazon.de/gp/...new?ie=UTF8&condition=new
- bram1984
- Registratie: Oktober 2008
- Laatst online: 16-12-2020
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation 4 Slim
- Sony PlayStation Plus Card
- Sony PlayStation VR
- Sony Move motion controller
- Sony Move Motion Controller Twin Pack
- PlayStation VR Richtcontroller + Farpoint (PSVR)
- Sony PlayStation Store tegoed
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
/u/278921/clicker.png?f=community)
God of War is op weg om de snelste game ooit met een miljard views op YouTube te worden.
http://www.ign.com/articl...lvr.it&utm_medium=twitter
http://www.ign.com/articl...lvr.it&utm_medium=twitter
Wow, dank je voor het melden! Wilde vanochtend al bijna vrede sluiten met het feit dat de Pro's voorlopig slecht leverbaar/duur blijven. Nu maar kijken wanneer die geleverd wordtSefaex schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 14:42:
[...]
Hij is weer in de aanbieding bij Amazon.de voor €333
Alleen is hij momenteel niet op voorraad, maar je kunt hem wel alvast bestellen.
Zie net pas dat de Pro geleverd wordt zonder controller (Zag het even over het hoofd). Vreemd, heb nog nooit meegemaakt dat een nieuwe Pro zonder controller wordt verkocht.Tharoy schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 16:01:
[...]
Wow, dank je voor het melden! Wilde vanochtend al bijna vrede sluiten met het feit dat de Pro's voorlopig slecht leverbaar/duur blijven. Nu maar kijken wanneer die geleverd wordt.
Maar er staat toch echt "ohne Wireless Controller ". Dus ik zou het risico niet nemen. Zou in dit geval even wachten tot Days of Play (8 t/m 18 juni). Wellicht dat Amazon nog gaat stunten.
De controllers zijn tijdens Days of Play te koop voor €40. Dus als je het niet erg vind om bijna de volle pond te betalen. Heb je voor €373 alsnog een complete Pro.
EDIT:
Verderop in de beschrijving van de inhoud van de doos staat er wel een Dualshock 4 bij. Dus ik denk dat ze bedoelen "zonder extra (2e) controller". Want de andere Pro wordt wel geleverd met 2 controllers. Als je hem toch besteld zou ik daar een screenshot van maken. Amazon is vaak coulant, dus wellicht betekent dat gewoon een gratis DS4 als er echt een kale PS4 wordt geleverd (waar ik niet vanuit ga).
[ Voor 23% gewijzigd door Sefaex op 02-06-2018 17:36 ]
Hey iedereen, ik en mijn vriend willen graag een PS4 Pro kopen, echter lijkt deze overal uitverkocht te zijn? Ik lees hier en daar iets over een "nieuwe revisie"? Weet iemand wanneer ze weer op voorraad komen of wat er aan de hand is?
Heel apartSantee schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 17:26:
Hey iedereen, ik en mijn vriend willen graag een PS4 Pro kopen, echter lijkt deze overal uitverkocht te zijn? Ik lees hier en daar iets over een "nieuwe revisie"? Weet iemand wanneer ze weer op voorraad komen of wat er aan de hand is?
Super bedankt!Sefaex schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 14:42:
[...]
Hij is weer in de aanbieding bij Amazon.de voor €333

Dat zou zeer vreemd zijn met Amazon als officiële verkoper en condition "new"? Anders wordt het maar langer wachten tot ze een keer weer in de winkel liggen.Verwijderd schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 17:37:
Het is wel een risico dat je een refurbished PS4 Pro gaat krijgen met deze schaarste.
Verwijderd
Refurbished wordt ook als condition "new" verkocht.
Vooral verdacht omdat er geen controller bij zit.
Dacht ik ook, maar op het plaatje zie je een doos met PS4 + controller. Bij de 'mit controller'-versie zie je nog een extra losse controller.Verwijderd schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 17:41:
The devil is in the details.
Amazon.com verkoopt ook Refurbished PS4s. Maar daar staat "Certified Refurbished " bij.Verwijderd schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 17:41:
Ik denk dat de PS4 gewoon geleverd wordt met 1 controller. En dat ze met "ohne Wireless Controller" zonder extra controller bedoelen.
Aangezien de andere Pro (emit Wireless Controller) met 2 controllers wordt geleverd.
Maar voor de zekerheid zou ik toch even een screenshotje maken van de beschrijving.
[ Voor 8% gewijzigd door Sefaex op 02-06-2018 18:32 ]
Dag medegamers,
Ik ben opzoek naar een headset en het liefst met 7.1 geluid. Mijn budget zit rond +-60eu. Is er in deze prijsklasse iets goeds te koop?
Thanks
Ik ben opzoek naar een headset en het liefst met 7.1 geluid. Mijn budget zit rond +-60eu. Is er in deze prijsklasse iets goeds te koop?
Thanks
Toevallig via random geluk is de Sony Wireless Gold headset sinds gisteren 60 euro ipv 89.99 in de Game Mania, is een tijdelijke actie dus niet te lang twijfelenthekvnz schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 20:08:
Dag medegamers,
Thanks
Voor dat geld vind je geen betere, zeker niet met surround sound.
Ik bezit de vorige versie nog.. Zou er veel verbeterd zijn ? Twijfel ..Ja van 5.1 naar 7.1 mmmKatmi schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 20:16:
[...]
Toevallig via random geluk is de Sony Wireless Gold headset sinds gisteren 60 euro ipv 89.99 in de Game Mania, is een tijdelijke actie dus niet te lang twijfelen![]()
Voor dat geld vind je geen betere, zeker niet met surround sound.
Er bestaat ook nog een platinum versie van de headset.
[ Voor 6% gewijzigd door k1978 op 02-06-2018 21:27 ]
Zijn allemaal 7.1 virtual.. zowel de oude als de nieuwe..(ook de ps3 versie)k1978 schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 21:26:
[...]
Ik bezit de vorige versie nog.. Zou er veel verbeterd zijn ? Twijfel ..Ja van 5.1 naar 7.1 mmm
Er bestaat ook nog een platinum versie van de headset.
Ja en de platinum headset heet 3d surround toch ? Dat is wel een vooruitgang. Maar ook andere prijs categorie.
Ik ben ook heel benieuwd wat deze game op de E3 laat zien:
Ik hoop dat het spel net zo goed wordt als alle info tot nu toe doet vermoeden.
* Ari Gold moet beter zoeken
[ Voor 74% gewijzigd door Ari Gold op 02-06-2018 23:19 ]
Nou, ik heb het even aan google gevraagd voor je en die kwam met 't volgende resultaat :Ari Gold schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 23:13:
Al bekend wat de PS plus games worden van deze maand?
KLIK

Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.
Anthem heb ik 0,0 vertrouwen in. Als je hoort hoeveel mensen er al van core team ontslagen(weggegaan) zijn plus vele andere problemen. Nee dit word echt een wannabe Destiny en waarschijnlijk even bagger als Destiny..
Plus ea zit erachter dus nee.
Moet echt bizarre goeie game worden wil ik intresse tonen erin..
We gaan het zien. Ik verwacht ook een destiny 2 maar op zich zag de demo van vorige E3 er nog best ver uitgewerkt uit. De vraag is hoe ver ze werkelijk waren en of ze destijds alleen die demo hadden of ook al meer content.v8power67 schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 23:22:
Anthem heb ik 0,0 vertrouwen in. Als je hoort hoeveel mensen er al van core team ontslagen(weggegaan) zijn plus vele andere problemen. Nee dit word echt een wannabe Destiny en waarschijnlijk even bagger als Destiny..
Naast de vraag of het werkt, is het voor mij vooral of er ook genoeg content in zit en je niet meteen al missies en delen van de map gaat herhalen omdat er te weinig tijd is om er fatsoenlijke content bij te bouwen.
Iemand world tour tennis al gespeeld ? Ik ben nog steeds top spin 4 aan het spelen op de ps3. Ben benieuwd naar de ervaringen van WTT.
Het heeft zijn eigen topic: Tennis World tourHamazaki schreef op zondag 3 juni 2018 @ 07:56:
Iemand world tour tennis al gespeeld ? Ik ben nog steeds top spin 4 aan het spelen op de ps3. Ben benieuwd naar de ervaringen van WTT.
Om je vraag in het kort te beantwoorden, ze hebben een halve game uitgebracht.
Hmm ik lees het al.. Dat wordt gewoon Mario Tennis Aces over drie wekenPhydomir schreef op zondag 3 juni 2018 @ 08:03:
[...]
Het heeft zijn eigen topic: Tennis World tour
Om je vraag in het kort te beantwoorden, ze hebben een halve game uitgebracht.
Zou vet zijn als ze op de e3 een gt sport 2.0 patch aankondigingen.
Sowieso zou er nog regen optie komen dus die in de 2.0 patch doen.
Weet niet echt wat ik erin zou willen zien eigenlijk..
Sowieso zou er nog regen optie komen dus die in de 2.0 patch doen.
Weet niet echt wat ik erin zou willen zien eigenlijk..
En op welke site zijn ze voor 40 te koop dan? Is dan wel via de NLe Playstation site? Of bedoel je dan de Amerikaanse versie van PS of een externe partner als Amazon?Sefaex schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 16:46:
[...]
De controllers zijn tijdens Days of Play te koop voor €40.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
ZieLeoon. schreef op zondag 3 juni 2018 @ 10:46:
[...]
En op welke site zijn ze voor 40 te koop dan? Is dan wel via de NLe Playstation site? Of bedoel je dan de Amerikaanse versie van PS of een externe partner als Amazon?
https://www.playstation.com/nl-nl/campaigns/days-of-play/
Is nog niet bekend.
Maar vorig jaar deden vrijwel alle grote retailers (mediamarkt, coolblue, bol etc etc) hieraan mee.
P.S. De blauwe Days of Play PS4 is al te preorderen bij bol.com. Dus bol.com doet sowieso mee.
[ Voor 9% gewijzigd door Sefaex op 03-06-2018 10:48 ]
Super dat in de gaten houden, wil graag een tweede controller!Sefaex schreef op zondag 3 juni 2018 @ 10:47:
[...]
Zie
https://www.playstation.com/nl-nl/campaigns/days-of-play/
Is nog niet bekend.
Maar vorig jaar deden vrijwel alle grote retailers (mediamarkt, coolblue, bol etc etc) hieraan mee.
P.S. De blauwe Days of Play PS4 is al te preorderen bij bol.com. Dus bol.com doet sowieso mee.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Die demo is echt dik, maar ik verwacht er ook weinig van.v8power67 schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 23:22:
De demo was inderdaad vet, maar wel heel erg scripted en die graphics moet ik ook nog eerst zien, dan geloven. Deze E3 zullen we een veel beter beeld krijgen wat de game uiteindelijk wordt.
Heb net even een topic aangemaakt voor The Crew 2 aangezien die er nog niet was: [Multi] The Crew 2
Een vriend van mij heeft een 2e hands ps4 gekocht en loopt tegen het volgende aan. De vorige eigenaar heeft zijn account als primair ingesteld en afgemeld en reageert niet meer op berichten met de vraag of hij het wil deactiveren. Als je zijn profiel (op de ps) wil verwijderen krijgt hij de melding dat dit niet kan omdat deze primair is. Zou het initialiseren van de ps4 helpen?
Als je 2dehands hardware koopt, ga je toch altijd eerst volledig initialiseren zodat oude rommel weg is?BlackBarryNL schreef op zondag 3 juni 2018 @ 17:37:
Een vriend van mij heeft een 2e hands ps4 gekocht en loopt tegen het volgende aan. De vorige eigenaar heeft zijn account als primair ingesteld en afgemeld en reageert niet meer op berichten met de vraag of hij het wil deactiveren. Als je zijn profiel (op de ps) wil verwijderen krijgt hij de melding dat dit niet kan omdat deze primair is. Zou het initialiseren van de ps4 helpen?
Verwijderd
@BlackBarryNL
Dat zou helpen en dan ben je alles wat er van hem op stond kwijt.
Dan is de PS4 weer zoals die uit de fabriek kwam.
Dat zou helpen en dan ben je alles wat er van hem op stond kwijt.
Dan is de PS4 weer zoals die uit de fabriek kwam.
Even een schaamteloze cross-post uit t BF5 topic..
Voor degene die de BF5 trailer hebben gezien en m (misschien) ruk vonden, en niet meer in t BF5 topic durven te komen
Hier een eigen creatietje, hopelijk wordt die beter ontvangen
Voor degene die de BF5 trailer hebben gezien en m (misschien) ruk vonden, en niet meer in t BF5 topic durven te komen
Hier een eigen creatietje, hopelijk wordt die beter ontvangen
Het is niet mijn ps4 en we wisten niet of dat dan weg is ja of nee.Anton.net schreef op zondag 3 juni 2018 @ 17:41:
[...]
Als je 2dehands hardware koopt, ga je toch altijd eerst volledig initialiseren zodat oude rommel weg is?
Gewoon inderdaad helemaal schoon vegen 
http://manuals.playstatio...ps4/basic/relinquish.html
http://manuals.playstatio...ps4/basic/relinquish.html
Initialize your PS4™ system
Initialization of your PS4™ system restores system settings to default values. It deletes data saved on system storage and deletes all users and their data from the system. Initialize the system under (Settings) > [Initialization] > [Initialize PS4] > [Full].
Notices
When you initialize your system, all settings and information saved on the PS4™ system are deleted. This process cannot be undone, so be sure not to delete any important data by mistake. Deleted data cannot be restored.
Do not turn off the PS4™ system during initialization. If you do, you might damage the system.
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Is dit al gepost? Hele Sony conferentie lijkt gelekt te zijn.
[YouTube: https://youtu.be/FunR8u6_3is]
[YouTube: https://youtu.be/FunR8u6_3is]
tja wat lekt er niet meer tijdens een E3 
https://gamerant.com/play...vil-may-cry-5-leak-rumor/

[ Voor 35% gewijzigd door Paulus07 op 03-06-2018 22:23 ]
@bram1984 Ik heb de video nog niet gekeken, maar Breakthrough gaming is een clickbait channel dat verzinsels en leugens als feiten verkondigt...
Echt iedereen kan zo een lijstje opstellen en dan vanuit een mysterieuze hoek een foto maken. Allemaal fake
Echt iedereen kan zo een lijstje opstellen en dan vanuit een mysterieuze hoek een foto maken. Allemaal fake
[ Voor 27% gewijzigd door Anton.net op 03-06-2018 22:34 ]
Heel irritant om random lijstje te plaatsen, zonder dat een betrouwbare bron het bevestigd is het net zoveel waard als een rol toilet papier.
Ik hoop dat er nog een mooi aanbieding komt voor de Platinum Headset, die blijft angstvallig stabiel. Misschien tijdens days of play
Het is Ghost of Tsushima en geen Ghosts of TsushimaPaulus07 schreef op zondag 3 juni 2018 @ 22:21:
tja wat lekt er niet meer tijdens een E3
[afbeelding]
Dus fake!!
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Een nieuwe IP? Van wie zou die moeten komen dan? We weten voor zover ik weet waar alle Sony studio's mee bezig zijn.Martinspire schreef op zondag 3 juni 2018 @ 22:58:
Zolang er ook nergens een nieuwe IP bij staat, geloof ik er bar weinig van. Geen enkele Sony presentatie zonder nieuwe IP gezien, waardoor het meer op een wishlist begint te lijken.
Tja je zou maar net moeten poepenNieuwevolger schreef op zondag 3 juni 2018 @ 23:27:
Heel irritant om random lijstje te plaatsen, zonder dat een betrouwbare bron het bevestigd is het net zoveel waard als een rol toilet papier.

Verwijderd
Er zal atlijd wel een "kleine" studio ergens mee bezig zijn waarvan we nog niets hebben gezien.bram1984 schreef op maandag 4 juni 2018 @ 06:28:
[...]
Een nieuwe IP? Van wie zou die moeten komen dan? We weten voor zover ik weet waar alle Sony studio's mee bezig zijn.
Dus ik verwacht wel een leuke aankondiging van een Indie of 2.
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Ongetwijfeld, maar ik denk dat er in dit geval een Sony published AAA titel bedoeld wordt. Correct me if I'm wrong.Verwijderd schreef op maandag 4 juni 2018 @ 08:22:
[...]
Er zal atlijd wel een "kleine" studio ergens mee bezig zijn waarvan we nog niets hebben gezien.
Dus ik verwacht wel een leuke aankondiging van een Indie of 2.
Sony heeft in de afgelopen 2 jaar genoeg games aangekondigd die nog in ontwikkeling zijn.
Dus ik denk dat het qua game aankondigingen wel mee zal vallen.
Hoeft voor mij persoonlijk ook niet. Geef mij Death Stranding, The Last of Us 2 en Ghost of Tsushima gameplay (gameplay ja!! geen CGI stuff) en ik ben tevreden.
Dus ik denk dat het qua game aankondigingen wel mee zal vallen.
Hoeft voor mij persoonlijk ook niet. Geef mij Death Stranding, The Last of Us 2 en Ghost of Tsushima gameplay (gameplay ja!! geen CGI stuff) en ik ben tevreden.
Nee niet per se, maar er is altijd wel een kleinere game die een podium krijgt om iets nieuws te laten zien. Of er ook een eigen AAA nieuwe IP bij komt weet ik ook niet, maar die lijstjes zijn wat mij betreft veelal fake door het ontbreken van dit soort titels.bram1984 schreef op maandag 4 juni 2018 @ 08:43:
[...]
Ongetwijfeld, maar ik denk dat er in dit geval een Sony published AAA titel bedoeld wordt. Correct me if I'm wrong.
Stiekem heb ik onwijs veel zin in een Bloodborne 2, een titel die veelal op die neplijstjes te zien is. Ergens zou ik het sterk vinden om BB gewoon bij één deel te laten, maar toch zou ik een gat in de lucht springen als ie wordt aangekondigd.
Maar goed, volgens mij heb ik wel eens vernomen (van de ontwikkelaar?) dat die kans nihil is..
Maar goed, volgens mij heb ik wel eens vernomen (van de ontwikkelaar?) dat die kans nihil is..
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Deze E3 ga je waarschijnlijk geen Bloodborne 2 zien. Wellicht een titel voor de PS5. Als het goed is, is de nieuwe FROM titel een multiplatform en een nieuwe IP.Spud82 schreef op maandag 4 juni 2018 @ 09:53:
Stiekem heb ik onwijs veel zin in een Bloodborne 2, een titel die veelal op die neplijstjes te zien is. Ergens zou ik het sterk vinden om BB gewoon bij één deel te laten, maar toch zou ik een gat in de lucht springen als ie wordt aangekondigd.
Money.....veel mensen hebben geen zin om 60-70 euro te betalen, maar 5-10 euro voor iets wat dan op de nostagische gevoelens inspeelt en/of goede gameplay heeft......daar is simpelweg markt voor. Dus voor relatief weinig effort toch nog redelijk profit verwacht ik.dvdkiwi schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 19:44:
[...]
Ik ben het grotendeels eens met de reactie van Tweakmans.
Wat ik me wel vaak afvraag is waarom zulke games worden uitgebracht op een krachtige console en niet gewoon op een telefoon of tablet, want dat zijn de platformen waarop ik zulke games verwacht.
Het valt me ook op dat veel vita games ps4 cross play hebben.......dat bevestigd mijn bovenstaande gedachte voor mij iig al.
Het enige probleem is het ' steam' syndroom. De goede games zijn vrijwel onzichtbaar in de grote flow.
Want ik ben het absoluut eens met de stelling ' er komt VEEL inide pixel spul uit', ik vind veel leuk maar snap dat het voor sommige gamers totaal saai is.
Ik moet zeggen dat ik buiten shovel knight ook niks gekocht heb in het genre, maar via ps plus toch paar inde games die op zijn minst voor kort leuk waren. King oddball voor al uw angry birds needs (en ja dit had absoluut ook op telefoon gekunt) q-bert (deze dus niet, is met een controller al lastig te besturen, met een telefoon lijkt het me verschrikkelijk).
Maar titan attacsk en 10 second ninja zijn games die ik dus danig leuk vind dat ik ze zelfs helemaal wil uitspelen en als het enigsinds kan wil maxen qua trophies,
Ik was ook positief verrast dat een mega man 11 bijvoorbeeld nu wel de 8 bit gfx achter zich laat en iig strakke 2d gfx heeft. Als je dat niks vind, kan je 10 oude megaman games spelen die wel deze stijl hebben of vast wel iets vinden in de andere pixel games.....toch?
TLDR:
indie games is markt voor, ook op ps4. Don't like it? vote with your wallet en niet kopen, nets als met remasters die elke generatie terugkomen, of uninspired sequel 1231354, ik denk dan gelijk aan fifa en ac, terwijl AC dus schijnbaar een goede game heeft afgeleverd met origins...........zal vast ook nog wel een keer in plus of gold komen, dan ga ik het zelf mogelijk kunnen controleren
10 second ninja DONE
Hoewel het ergens een goedkope manier is, vind ik een remaster nog best prima. Bijvoorbeeld Shadow of the Colossus vond ik wel erg fijn. Nu was deze ook wel helemaal opnieuw opgebouwd, dus niet alleen een GFX patch eroverheen.Sagat schreef op maandag 4 juni 2018 @ 10:16:
[...]
TLDR:
indie games is markt voor, ook op ps4. Don't like it? vote with your wallet en niet kopen, nets als met remasters die elke generatie terugkomen, of uninspired sequel 1231354, ik denk dan gelijk aan fifa en ac, terwijl AC dus schijnbaar een goede game heeft afgeleverd met origins...........zal vast ook nog wel een keer in plus of gold komen, dan ga ik het zelf mogelijk kunnen controleren
Om tegemoet te komen aan mijn nostalgie zie ik liever zoiets dan pixelprut. Een remake van bijvoorbeeld Silent Hill 2 op de Unreal engine, of een totale makeover an Commander Keen zou ik geweldig vinden.
* Vrijdag blijft dromen.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Heel eenvoudig. Als je dat soort games wél leuk vindt, dan speel je ze wellicht toch graag op je grote tv-scherm en niet op je kleine mobiel?dvdkiwi schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 19:44:
[...]
Ik ben het grotendeels eens met de reactie van Tweakmans.
Wat ik me wel vaak afvraag is waarom zulke games worden uitgebracht op een krachtige console en niet gewoon op een telefoon of tablet, want dat zijn de platformen waarop ik zulke games verwacht.
[ Voor 10% gewijzigd door Tweakmans op 04-06-2018 11:09 ]
Mijn droom is toch wel een GTA San Andreas remake, daarnaast zeg ik ook geen nee tegen een rayman 3 of ratchet and clank 3 remake.
Een echt nieuwe WipeOut zou tof zijn, dus niet weer een remake van de remake
39
Daar zeg ik ook geen nee tegen. Als ze maar eens wat laten zien, het is me al veel te lang vaag en stil rond From software.bram1984 schreef op maandag 4 juni 2018 @ 10:08:
[...]
Deze E3 ga je waarschijnlijk geen Bloodborne 2 zien. Wellicht een titel voor de PS5. Als het goed is, is de nieuwe FROM titel een multiplatform en een nieuwe IP.
Goed dat je het zegt; ik moet de Omega Edition nog "even" uitspelen!Fietsbel schreef op maandag 4 juni 2018 @ 11:19:
Een echt nieuwe WipeOut zou tof zijn, dus niet weer een remake van de remake
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Succes! lijkt me zelfs voor jou nog wel aardig klusje, then again, je hunt toch niet meer.......alleen uitspelen is wel minder moeite dan platten.dvdkiwi schreef op maandag 4 juni 2018 @ 11:32:
[...]
Goed dat je het zegt; ik moet de Omega Edition nog "even" uitspelen!
Het schijnt dat de game bij cash convertors/used products was voor een kleine 8 euro......voor dat geld wil ik hem wel meenemen, maar ik kom er niet zo vaak meer (vroeger lag hij een beetje op de route als mevrouw sagat schoenen en kleding winkels in ging
10 second ninja DONE
Resident evil 2 remake naast Devil may cry 5 lijken ook van de partij te zijn deze E3. Helemaal nu Capcom de trademark voor beide heeft aangevraagd https://www.resetera.com/...omain-updated-more.46625/ .
Hoe is de love overigens voor dmc de devil may cry reeks? voor res evil weet ik dat er genoeg fans zijn, en bijvoorbeeld bayonetta ook......maar over dmc lees ik nooit zoveel hier? Het is een game die ik volgens mij eigenlijk leuk zou horen te vinden, maar nooit echt goed een kans gegeven, misschien echt mijn best doen om de combat goed onder de knie te krijgen, maar dat is natuurlijk easier said then done.......dat heb ik overigens ook met bayonetta (en zelfs god of war
)

[ Voor 3% gewijzigd door Sagat op 04-06-2018 11:49 ]
10 second ninja DONE
Alleen kan iedereen een domein registreren. Ik kan nu ook een www.halflife3.com domein aanmaken.
Maar goed, het was al bekend dat ze bezig waren met een Remake voor Resident Evil 2 (dat is geen verrassing meer). Dus er mogen best wat beelden worden uitgebracht.
Zou mooi zijn als dit tijdens de E3 gebeurt. Resident Evil 2 is 1 van mijn favoriete games ooit, ben erg benieuwd.
Hoop wel gewoon op een third person remake. En geen volledige VR game oid. Hoe vet RE7 in VR ook is. Ik hoef echt geen RE2 Remake VR.
Maar goed, het was al bekend dat ze bezig waren met een Remake voor Resident Evil 2 (dat is geen verrassing meer). Dus er mogen best wat beelden worden uitgebracht.
Zou mooi zijn als dit tijdens de E3 gebeurt. Resident Evil 2 is 1 van mijn favoriete games ooit, ben erg benieuwd.
Hoop wel gewoon op een third person remake. En geen volledige VR game oid. Hoe vet RE7 in VR ook is. Ik hoef echt geen RE2 Remake VR.
Genoten van de Devil May Cry reeks! Weet eigenlijk niet waarom ik het vierde deel voor op PS3 nooit heb afgemaakt.Sagat schreef op maandag 4 juni 2018 @ 11:48:
Hoe is de love overigens voor dmc de devil may cry reeks? voor res evil weet ik dat er genoeg fans zijn, en bijvoorbeeld bayonetta ook......maar over dmc lees ik nooit zoveel hier? Het is een game die ik volgens mij eigenlijk leuk zou horen te vinden, maar nooit echt goed een kans gegeven, misschien echt mijn best doen om de combat goed onder de knie te krijgen, maar dat is natuurlijk easier said then done.......dat heb ik overigens ook met bayonetta (en zelfs god of war)

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Nog nooit een game uit de DMC serie gespeeld : ( , maar als deel 5 er goed uit ziet haal ik hem misschien wel.
Ben ook erg benieuwd of Shadow die twice een dark souls/bloodborne like game gaat worden of meer een horrer game zoals Kuon. Hopelijk laten ze ook meer zien dan alleen een CGI trailer.
Ben ook erg benieuwd of Shadow die twice een dark souls/bloodborne like game gaat worden of meer een horrer game zoals Kuon. Hopelijk laten ze ook meer zien dan alleen een CGI trailer.
[ Voor 45% gewijzigd door Nieuwevolger op 04-06-2018 12:07 ]
Ik heb DMC op de PS3 gespeeld (was toen in de Plus) en vond het best een leuk spel. Heb verder niks met al die ratings, dus ik gooi het gewoon op pussymode en knal er doorheen.
Moet zeggen dat ik Darksiders leuker vind maar dat is natuurlijk een totaal ander genre.
Moet zeggen dat ik Darksiders leuker vind maar dat is natuurlijk een totaal ander genre.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
De gameplay vond ik ook niet zo heel bijzonder. Maar de stijl is zo heerlijk over de top.
Verwijderd
Zou ik wel een toffe vinden.
Zeer veel plezier gehad met het eerste deel dus kom maar op met een vervolg.
Enige minpunt was dat het spel relatief kort was, maar voor de rest was het voor mij persoonlijk zeker wel een ondergewaardeerde toppertje.
Ik denk dat wel duidelijk is dat er nu een gat in de markt is (stealth-action) sinds het einde van de Metal Gear Solid-reeks een aantal jaar geleden. Hoewel er een aantal maanden geleden geruchten waren voor een nieuwe Splinter Cell game is het tot nu toe niet verder gekomen dan een DLC-missie in Wildlands. Een nieuwe single player spionage IP zou denk ik wel scoren.
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Zijn er op de indie markt niet nog een paar spionage games? Lijkt mij best een leuk genre voor kleine developers.Lasmibalsingh schreef op maandag 4 juni 2018 @ 13:15:
Ik denk dat wel duidelijk is dat er nu een gat in de markt is (stealth-action) sinds het einde van de Metal Gear Solid-reeks een aantal jaar geleden. Hoewel er een aantal maanden geleden geruchten waren voor een nieuwe Splinter Cell game is het tot nu toe niet verder gekomen dan een DLC-missie in Wildlands. Een nieuwe single player spionage IP zou denk ik wel scoren.
Die heb ik grijs gespeeld! Zelf toen met deel 2 geloof ik online, zat zelf in een clanOrigins schreef op maandag 4 juni 2018 @ 07:54:
Socom... damn! dat waren pas mooie tijden.
Was echt een vette shooter!! En dat op de PS2.
[ Voor 3% gewijzigd door Aight! op 04-06-2018 13:38 ]
Wellicht omdat iedereen z'n vakantiegeld stopt in een nieuwe 4K TV en dan ook maar direct de console een upgrade geeft?Santee schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 17:26:
"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein
Ik hoop zelf ook op een Pro slimRuud2001 schreef op maandag 4 juni 2018 @ 13:39:
[...]
Wellicht omdat iedereen z'n vakantiegeld stopt in een nieuwe 4K TV en dan ook maar direct de console een upgrade geeft?
Afwachten nog 1 weekje

A person who never made a mistake never tried anything new.
Er gaan ook nog steeds wel geruchten dat ze wellicht met een nieuwe Tenchu gaan komen.bram1984 schreef op maandag 4 juni 2018 @ 10:08:
[...]
Deze E3 ga je waarschijnlijk geen Bloodborne 2 zien. Wellicht een titel voor de PS5. Als het goed is, is de nieuwe FROM titel een multiplatform en een nieuwe IP.
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Het zou mij verbazen. Sony heeft al nadrukkelijk aangegeven dat er geen nieuwe hardware verwacht hoeft te worden. Ik denk dat ze de normale Pro lekker nog 2/3 jaar doortrekken en dan met de PS5 komen.Nick25 schreef op maandag 4 juni 2018 @ 13:40:
[...]
Ik hoop zelf ook op een Pro slimkans zit wel dik in dat die komt
Afwachten nog 1 weekje
Hoor wel geruchten over een aanpassing in de fan...bram1984 schreef op maandag 4 juni 2018 @ 13:51:
[...]
Het zou mij verbazen. Sony heeft al nadrukkelijk aangegeven dat er geen nieuwe hardware verwacht hoeft te worden. Ik denk dat ze de normale Pro lekker nog 2/3 jaar doortrekken en dan met de PS5 komen.
een nieuwe voorraad Pro's
Ik zag alleen de GOW edition staan bij de MM afgelopen weekend maar ik wacht toch nog een weekje
[ Voor 16% gewijzigd door Nick25 op 04-06-2018 13:58 ]
A person who never made a mistake never tried anything new.
Ja maar dat is iets heel anders dan een ps pro slim natuurlijk heNick25 schreef op maandag 4 juni 2018 @ 13:56:
[...]
Hoor wel geruchten over een aanpassing in de fan...
een nieuwe voorraad Pro'sook best
Dit topic is gesloten.
Let op:
- Benieuwd of je een PS4 Slim of Pro moet kopen? Zoek eerst eens terug in dit topic voordat je die vraag stelt
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Probeer, vooral bij minder bekende games, geen afkortingen te gebruiken
- Benieuwd of je een PS4 Slim of Pro moet kopen? Zoek eerst eens terug in dit topic voordat je die vraag stelt
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Probeer, vooral bij minder bekende games, geen afkortingen te gebruiken