Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Finraziel Beyond is een prima ervaring, maar staar je niet blind op wat gratis is. Sony heeft games die nog veel beter zijn.
Ik zou onmiddelijk beginnen met knallers als Uncharted, God of War, The Last of Us en Horizon. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09:23
Anton.net schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 23:14:
@Finraziel Beyond is een prima ervaring, maar staar je niet blind op wat gratis is. Sony heeft games die nog veel beter zijn.
Ik zou onmiddelijk beginnen met knallers als Uncharted, God of War, The Last of Us en Horizon. :P
Of juist niet. Want dan is alles daarna maar een schrale zooi :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tszcheetah
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Ik zie dat de Mediamarkt t/m zondag nog een deal heeft op de PS4 Slim met 2 controllers, samen €299 (normaal €348, afgaande op andere shops in de pricewatch). Ik ben van plan deze zomer een PS4 aan te schaffen, dus dat komt goed uit.

Wat raden jullie aan? Is dit een goede deal, of beter even wachten op wat de E3 brengt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:53
tszcheetah schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 23:56:
Ik zie dat de Mediamarkt t/m zondag nog een deal heeft op de PS4 Slim met 2 controllers, samen €299 (normaal €348, afgaande op andere shops in de pricewatch). Ik ben van plan deze zomer een PS4 aan te schaffen, dus dat komt goed uit.

Wat raden jullie aan? Is dit een goede deal, of beter even wachten op wat de E3 brengt?
Ik zou sowieso voor een PS4 Pro gaan. Nu helaas lastig verkrijgbaar.

Ik verwacht dat Sony in augustus met een nieuwe revisie van de PS4 Pro komt. In ieder geval met een 2TB HDD. Sony komt altijd rond die tijd met nieuwe/geüpgrade consoles. De vraag is alleen hoe snel zijn ze dan leverbaar.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 06-09 00:17
Jumpman schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 00:10:
[...]

Ik zou sowieso voor een PS4 Pro gaan.
Je kan eventueel beter vragen wat zijn intenties zijn met de console en of hij op 4k zit, als je bedoeling is om enkel wat exclusives te knallen op een 1080p tv of monitor kom je er met een slim ook wel en is die 100 euro beter ergens anders uitgegeven of in je zak gestoken.

Ja de Pro heeft meer tflops blablabla hier en daar een performance toggle blablabla maar voor iemand die gewoon op zijn 1080p schermpje de exclusives wilt knallen maakt dat 99% van de tijd niet uit.
Enige keer dat ik persoonlijk een Pro aanraad op 1080p is als het je full time gaming machine van keuze gaat zijn of als je er echt niet tegen kan dat er spec wise iets beter op de markt is en je wilt gewoon het beste.

Ik zal blij zijn als de ps5 er gaat zijn, dan zijn heel die slim vs pro discussies toch weer gedaan voor minstens een jaar of 3 na release, er is geen fout antwoord over welke versie je moet kopen, dat hangt van jezelf af en andere factoren zoals budget en wat je intenties met de console zijn ( enkel wat exclusives knallen of gaat het je 24/7 gaming device of choice worden en wil je ongeacht wat de beste specs )

[ Voor 49% gewijzigd door Katmi op 01-06-2018 00:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18-09 20:40
tszcheetah schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 23:56:

Ja, de Pro is de betere console. Maar de Slim is een meer dan uitstekende alternatief. Als je geen 4K tv hebt, en de Slim voor een mooi prijsje kan halen. Zou ik dat gewoon doen.

Een paar maanden terug kon je een Slim met 500gb en 1 controller voor €188 kopen bij de Intertoys.
Een Slim met 1TB en 2 controllers voor €299 is geen verkeerde prijs.

Maar volgens mij zijn ze weleens goedkoper geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tszcheetah
  • Niet online
Katmi schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 00:17:
[...]

Je kan eventueel beter vragen wat zijn intenties zijn met de console en of hij op 4k zit, als je bedoeling is om enkel wat exclusives te knallen op een 1080p tv of monitor kom je er met een slim ook wel en is die 100 euro beter ergens anders uitgegeven of in je zak gestoken.
Ik game niet heel intensief (waarschijnlijk gaan de kinderen 'm meer gebruiken, maar hij zal ook genoeg dagen niks staan te doen...), en dat op een 1080p TV. Een Slim lijkt mij inderdaad goed genoeg, zeker als 't in geluidproductie van het apparaat scheelt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Katmi
Als het meeste gebruik naar de kinderen gaat neem dan maar gewoon een Slim, goede prijs en je krijgt een 2de controller in jouw geval wat handig is aangezien je spreekt over kinderen en niet kind.

Kinderen interesseren zich toch niet in heel het 1.84TFLOPS vs 4.2TFLOPS geleuter of andere dingen wat mensen een pluspunt aan de Pro vinden op 1080p dus neem die 100 euro wat je in je zak steekt en koop er een paar leuke games mee voor de Slim.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Haha, dan komt er eindelijk eens iemand die zelf al zijn keuze heeft gemaakt en een slim wil kopen, dan nog moet 3 man er opspringen om de slim/pro discussie aan te wakkeren.

En straks weer klagen dat die vraag al 1000 keer is voorbij gekomen 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Pro vs Slim discussie is eigenlijk heel simpel: Als je budget het toelaat altijd de Pro kopen, anders de slim ....

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-SaveMe- schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 00:42:
Pro vs Slim discussie is eigenlijk heel simpel: Als je budget het toelaat altijd de Pro kopen, anders de slim ....
Tsja.. ik ben zo'n idioot die er niet tegen kan om te weten dat ik niet de snelste 'computer' heb _O-

Aangezien ik vooral Online/Multiplayer shooters speel, vreet t mij op dat ik misschien net een paar fps achter loop, of framedrops heb op hectische momenten, terwijl iemand die een betere heeft dat niet heeft. En mij dus eerder ziet/neerschiet :')

Heeft me ten tijde van mn pc-gaming klauwen met geld aan GPU's e.d. gekost.. Dus stapte ik over naar PS...

Nergens last van! Iedereen heeft t zelfde. Lekker rustig!

en toen.. en toen..

..kwamen ze voor het eerst, tussentijds, met een upgrade.. de Pro :(

Ja hoor..

Daar gáán we weer :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tszcheetah
  • Niet online
En toen was 'ie net te snel uitverkocht op de Mediamarkt webshop... |:( morgen nog maar eens kijken, of eventueel naar de stenen winkel gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
Ondanks dat ik meer dan het budget voor een pro had ben ik nog voor een slim gegaan, dus zo dry and cut is het ook niet en het hangt nog altijd af wat je ermee doet…

ik speel op mijn 1080p Asus monitor die ik ook voor mn pc gebruik en na intensief Digital Foundry video's en dergelijke te kijken kwam ik al snel erachter dat in 90% van de gevallen de Slim even vlot draait als de Pro op 1080p, enkel resolutie naar 1440p tot 4k is het verschil, en die performance toggle die je links en rechts eens in een game ziet was me geen 100 euro waard ( eigenlijk 150 want mijn slim 1TB komt van Amazon.de voor 249 euro )

Verder is er ook het geluidsverschil, waar ik wel waarde aan hecht want mijn console staat pal langs mijn monitor op mijn bureau.

Als je zoals de persoon hier boven bent en je wilt nooit ''achterlopen '' of voelen dat je een ''minderwaardig'' product hebt, koop dan zeker een Pro, zelfs al zit je nog op een potato 720p HD rdy TV :P dan is een Pro idd altijd de ''juiste'' keuze.
Anyway dat is weer ff genoeg gemept op het Pro vs Slim paard, zoals ik al zei kan ik niet wachten tot de PS5 er is en deze discussies van de baan kunnen, gelukkig is het hier nog niet zo erg als op Reddit want daar bezien ze je nog niet eens als een PS4 gamer als je een Slim over een Pro durft te kopen :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Katmi schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 01:26:
[...]

Als je zoals de persoon hier boven bent en je wilt nooit ''achterlopen '' of voelen dat je een ''minderwaardig'' product hebt, koop dan zeker een Pro,
'De persoon' heeft een naam hoor ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 00:41
Blaz0r schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 22:19:
Heeft er iemand enig idee waarom de PS4 pro al weken (maanden?) zo goed als niet te krijgen is? (Zeker niet voor de adviesprijs)
Ik denk omdat er een niche markt voor de pro versie is. De spelers die daar echt interesse in hebben hebben dat apparaat al lang al binnen. Vraag en aanbod wordt daarna op elkaar afgestemd, blijkbaar verkoopt dat ding niet echt zoals gehoopt voor Sony.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
@Katmi nee hoor. Want dan komt er natuurlijk een PS5 OG, Slim en Pro. En later nog de Slim Pro. En tegen de tijd dat die uit komt draait de geruchtenmolen al op volle toeren dat in 2027 de PS6 uit gaat komen. Met veel betere hardware dan de outdated PS5. Van de PS6 krijg je ook de OG, Slim en Pro.

Feit. Omdat het waar is :7

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
ik denk dat er geen PS5 pro gaat komen. PS4 pro is puur uitgebracht voor de 4K tv's die 'plotseling' tussendoor zijn uitgekomen. Ik verwacht niet dat we binnen 6 jaar op 8K zitten op consoles. maar je weet het nooit...

[ Voor 9% gewijzigd door Farabi op 01-06-2018 08:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hamazaki schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 08:37:
ik denk dat er geen PS5 pro gaat komen. PS4 pro is puur uitgebracht voor de 4K tv's die 'plotseling' tussendoor zijn uitgekomen. Ik verwacht niet dat we binnen 6 jaar op 8K zitten op consoles. maar je weet het nooit...
Sony heeft min of meer al bevestigd dat de PS4 de komende 2 jaar richting het einde van zijn life cycle loopt. Ik verwacht gewoon een PS5 uiterlijk 2021.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
bram1984 schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 08:47:
[...]

Sony heeft min of meer al bevestigd dat de PS4 de komende 2 jaar richting het einde van zijn life cycle loopt. Ik verwacht gewoon een PS5 uiterlijk 2021.
ik weet niet wat je antwoordt met mijn bericht te maken heeft ?? ik doelde op een eventuele PS5 pro die ongeveer 3-4 jaar later zou uit moeten komen na de PS5 in 2021. ik denk dat dit pas zal komen als we op 8K gaan zitten vandaar die 6 jaar.

[ Voor 20% gewijzigd door Farabi op 01-06-2018 08:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Hamazaki schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 08:49:
[...]

ik weet niet wat je antwoordt met mijn bericht te maken heeft ??
Karmaranglijst Sony PlayStation.

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 08:53:
[...]

Karmaranglijst Sony PlayStation.

sorry, ik snap niet wat je bedoelt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• the_virus26
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 21-07 09:15
Sagat schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 10:09:
[...]

Ja, ik had die actie ook gezien. Maar met wachten krijg ik beiden wsl goedkoper (yes i am that cheap :+ ) en ik heb er dus geen haast mee. In mijn fysieke vrienden kring helaas geen fighter fans, dus dat is helaas ook geen geldige business case voor me.

4 hits is idd wel bizar.......ik zag overigens ook ene makato filmpje op youtube, in 2 combo's ook iemand harstikke dood, duurde ook hooguit een seconde of 10. Zal kijken of ik die hier kan posten.
Link (hoop dat ik het goed doe en het blijft kloppen :$

Ben jij overigens kamp alpha 2 of 3? schijnt dat 'de community' daar ook nog redelijk verdeeld is. 2 wel gespeeld (op saturn) maar ik was nooit zo van de custom combo's en heb me vooral door de sp mode heen ge-button bashed.
3 wel gekocht voor dc maar ik vond de art style wat raar en zelfs leijk, die dus amper aangeraakt.

Oh en ik ben ook benieuwd waarom je second impact noemde......dacht eigenlijk dat die ook obsolete was door 3rd strike, maar misschien zelfde situatie als alpah 2/3? ook 2nd impact heb ik (denk dc.....?) maar ook die nooit heel veel aangeraakt....was volgens mij in die tijd veel bezig met of swos/pes of diablo 2.

Maar wel vet dat je er lol mee hebt, enjoy gozert!
Ja ik denk inderdaad als je even wacht dat je binnenkort de collectie voor een euro of 15 kan oppikken en ultra street fighter 4 voor ongeveer 5 euro(Ultra street fighter 4 is al paar keer in de aanbieding geweest voor een euro of 8 tot 10.

Die makato video is inderdaad wel bizar maar die gast gebruikte dan wel 2 supers plus die parry aan het begin dus als mij dit zou gebeuren heb ik daar wel enigszins vrede mee :P . Hugo is een hard to play character en dit word gecompenseerd met zijn damage. Hij heeft geen fireballs etc dus hij moet echt hebben van zijn kansen afwachten en zijn parry's. Zijn super is dan wel 75% damage maar hier heb je er maar 1 van dus als je mist zal je hem niet snel in een rondje nog een keer opbouwen.

Zelf ben ik meer van Alpha 3 ondanks dat ik alpha 2 een zeer toffe game vind. In 3 heb je de keuze tussen de normale super combo's en de custom combo's dus dit is aan te passen naar je eigen speelstyle en dat vind ik wel tof. Leuke is in de collectie dat je wel de 3 secret arcade characters kan unlocken in het character menu en deze ook online kan gebruiken(dit zijn balrog, juni en juli). Ik moet wel zeggen dat ik echt moest wennen aan de snelheid van de arcade versie dus ligt een heel stuk hoger dan de psp maar na een aantal potjes ben ik alweer te verslaafd hahah :P

Third strike blijft natuurlijk de ultieme game en deze word door ons het meeste online gespeeld maar offline willen we nog wel vaak 2nd impact oppakken omdat de muziek en de stages ik hier beter vind afgewerkt en leuker om naar te kijken. Third strike heeft dan wel weer een aantal system changes en de balance van de characters is een stuk beter. In 2nd impact kon je teveel high parryen er waren minder characters en sommige characters waren echt broken kwa damage. Maar ondanks dat vind ik het offline nog steeds heel tof om te spelen.

Misschien dat je hem binnenkort nog oppikt haha. Mocht dat zo zijn laat het dan effe weten misschien kunnen we dan wel een aantal potjes spelen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hamazaki schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 08:49:
[...]

ik weet niet wat je antwoordt met mijn bericht te maken heeft ?? ik doelde op een eventuele PS5 pro die ongeveer 3-4 jaar later zou uit moeten komen na de PS5 in 2021. ik denk dat dit pas zal komen als we op 8K gaan zitten vandaar die 6 jaar.
Pardon, ik las het verkeerd.

Ik zie wel een PS5 Pro komen. Er zijn zat mensen die hun PS4 amateur hebben verkocht voor een Pro of een Pro naast hun amateur hebben genomen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:53
Katmi schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 00:17:
[...]

Ja de Pro heeft meer tflops blablabla hier en daar een performance toggle blablabla maar voor iemand die gewoon op zijn 1080p schermpje de exclusives wilt knallen maakt dat 99% van de tijd niet uit.
Enige keer dat ik persoonlijk een Pro aanraad op 1080p is als het je full time gaming machine van keuze gaat zijn of als je er echt niet tegen kan dat er spec wise iets beter op de markt is en je wilt gewoon het beste.

Ik zal blij zijn als de ps5 er gaat zijn, dan zijn heel die slim vs pro discussies toch weer gedaan voor minstens een jaar of 3 na release, er is geen fout antwoord over welke versie je moet kopen, dat hangt van jezelf af en andere factoren zoals budget en wat je intenties met de console zijn ( enkel wat exclusives knallen of gaat het je 24/7 gaming device of choice worden en wil je ongeacht wat de beste specs )
tszcheetah schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 00:23:
[...]

Ik game niet heel intensief (waarschijnlijk gaan de kinderen 'm meer gebruiken, maar hij zal ook genoeg dagen niks staan te doen...), en dat op een 1080p TV. Een Slim lijkt mij inderdaad goed genoeg, zeker als 't in geluidproductie van het apparaat scheelt.
Ja, met een PlayStation 4 Pro heb je ook voordelen t.o.v. de PlayStation 4 als je geen 4K TV of monitor hebt.

Voordelen:
  • Bijna alle grote games die nu uitkomen zullen baat hebben bij de PlayStation 4 Pro.
  • Door de supersampling techniek (4K wordt teruggebracht naar 1080p) is het beeld scherper op 1080p.
  • 1GB DDR3 meer (dit merk je in het OS menu, als je in een game zit).
  • Eén extra USB 3.0 poort achterop.
  • 1080p 60 fps Remote-play.
  • 1080p 60 fps Share-play.
  • 1080p 60 fps Streaming.
  • 1080p 30 fps Recording.
  • PlayStation Boost Modus (oudere games draaien beter, door de extra rekenkracht).

[ Voor 9% gewijzigd door Jumpman op 01-06-2018 09:04 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 17-09 20:03
Kleine voetnoot, de boost modus werkt niet voor alle oudere games even goed. Bij mij begint bijvoorbeeld GTAV lichtelijk te stotteren als ik de boost modus aan heb staan.

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 08:57:
[...]
Pardon, ik las het verkeerd.

Ik zie wel een PS5 Pro komen. Er zijn zat mensen die hun PS4 amateur hebben verkocht voor een Pro of een Pro naast hun amateur hebben genomen.
_O-
Jasphur schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 09:25:
Kleine voetnoot, de boost modus werkt niet voor alle oudere games even goed. Bij mij begint bijvoorbeeld GTAV lichtelijk te stotteren als ik de boost modus aan heb staan.
Mijn favo moment met boost mode was broforce, die game flipte ook met boost mode enabled....mogelijk inmiddels al gepatched ofzo, al hele tijd niet meer gespeeld. Ik probeer dus ook boost mode standaard uit te hebben behalve als ik sf5 speel.....verder speel ik doorgaans vooral 2d.indie meuk waar het zeker weten geen voordeel opleverd en soms dus zelfs nadelen.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
bram1984 schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 10:00:
[...]

Embedden is de toekomst.

Ziet er wel interessant uit voor een game die maar door 2 mensen gemaakt wordt. Doet me een beetje denken aan Deep Down, die game die nooit meer gaat komen waarschijnlijk.

[video]
Ik weet niet helemaal waarom maar deze game doet mij heel erg denken aan Dragengard (emu filmpje want origineel is niet om aan te zien) op de PS2.

En als de game door 2 personen is gemaakt: wow. Respect. het ziet er goed uit!

[ Voor 6% gewijzigd door Jasphur op 01-06-2018 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokucho
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 04:30
BlackBarryNL schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 20:32:
Ik hoop dat er een nieuwe Assassin's creed uit komt dit jaar en Griekenland is niet verkeerd!
[YouTube: https://youtu.be/N-R86Ls4am0]

hyped

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Precies dit. Altijd voor het beste gaan als dat financieel op dat moment mogelijk is.

Of je daar dan direct of later voordeel uit trekt doet er niet toe (1080p/4K enz).

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Donstil schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 11:00:
[...]

Precies dit. Altijd voor het beste gaan als dat financieel op dat moment mogelijk is.

Of je daar dan direct of later voordeel uit trekt doet er niet toe (1080p/4K enz).
Ben het hier toch niet mee eens.Waarom meer geld uitgeven als je de extra funcionaliteiten
- niet nodig hebt
- niet belangrijk vind
- het alternatief andere voordelen vind hebben (ik denk dan met name aan hoe stil een slim is, maar ook uiterlijk van de pro)

Wanneer geld geen rol speelt is meestal (dus niet altijd :P ) de pro de beste keuze daar sta ik wel achter , maar mijn aanname hierbij is dat de meeste vragers wel (iig enigsinds) op hun centen moeten letten.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Sagat schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 11:09:
[...]

Ben het hier toch niet mee eens.Waarom meer geld uitgeven als je de extra funcionaliteiten
- niet nodig hebt
- niet belangrijk vind
- het alternatief andere voordelen vind hebben (ik denk dan met name aan hoe stil een slim is, maar ook uiterlijk van de pro)

Wanneer geld geen rol speelt is meestal (dus niet altijd :P ) de pro de beste keuze daar sta ik wel achter , maar mijn aanname hierbij is dat de meeste vragers wel (iig enigsinds) op hun centen moeten letten.
Mijn punt was meer dat je het in te toekomst wel nodig kunt hebben.

Prijs verschil is te klein om wel overwogen een beslissing voor het mindere product te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Zou het helemaal niet erg vinden als we die pro vs normaal versie “discussie” nu eens achter ons kunnen laten, is zo verschikkelijk nutteloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Laat de 'This. Is. Spartaaaaa' meme's maar komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
gnauw schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 11:13:
Zou het helemaal niet erg vinden als we die pro vs normaal versie “discussie” nu eens achter ons kunnen laten, is zo verschikkelijk nutteloos.
De vraag komt nog steeds erg vaak voorbij. Absoluut niet nutteloos dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Donstil schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 11:12:
[...]

Mijn punt was meer dat je het in te toekomst wel nodig kunt hebben.

Prijs verschil is te klein om wel overwogen een beslissing voor het mindere product te maken.
Nogmaals ben het grotendeels met je eens, eigenlijk het enige wat ik persoonlijk vind is dat jouw 'Altijd' meestal moet zijn, dit is ook de reden dat de vraag eindeloos blijft terugkomen imho.
Mensen vinden hun situatie toch afwijkend en willen daarom advies. (en lezen dan niet terug OF de TW }:| )
gnauw schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 11:13:
Sorry, someone is wrong on the internet syndroom :>

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En... we zijn weer een pagina verder. Iedereen heeft zijn mening nogmaals kunnen geven over de slim, pro en ps5 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wacht werd ik geacht ook iets over de ps5 te zeggen? *flexes fingers*

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Sagat schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 11:18:
wacht werd ik geacht ook iets over de ps5 te zeggen? *flexes fingers*
Hahaha precies dit dacht ik :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
AC:ODY ? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
bram1984 schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 11:19:
[...]

Dit wordt een grote chaos. Marketing technisch echt een blunder. Want wat bedoelen we straks als we AC:O zeggen?
AC:O2?
AC:OG
AC:O greece edition

AC: we stole the version name from Mario
[sorry het is te vrijdag, i'll shut up now]

10 second ninja DONE

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
bram1984 schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 11:19:
[...]

Dit wordt een grote chaos. Marketing technisch echt een blunder. Want wat bedoelen we straks als we AC:O zeggen?
Mooi moment om van die klote afkortingen af te stappen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaTimMan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:45
DigitalError schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 11:28:
[...]

Mooi moment om van die klote afkortingen af te stappen :+
Ik weet soms nu al niet wat AC:O is. Gisteren speelde ik nog even MM, STBC is ook altijd leuk en tussendoor een potje RL.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
Daar is al een topic warning voor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nu dat Assasins creed Oddesys op de E3 zal zijn, lijkt de kans op een watch dogs 3 aankondiging nihil. Ga ervan uit dat we watch dogs 3 dan volgens jaar gaan krijgen. Maar ben dan benieuwd of we dan een assasins creed en watch dogs 3 in 1 jaar gaan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23:12
Watch Dogs 3? Gaat die er echt komen ja? Ik ken echt niemand die WD speelt of waardeert, laat staan er warm voor loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Misschien geen populaire mening, maar ik vond Watch Dogs 2 een toffe game. Het sprak me bovendien meer aan dan al de voorbije AC games. (Enkel het hipster gehalte mocht iets minder zijn). Voor de rest had de game veel gelijkenissen met GTA5, op sommige vlakken was het zelfs beter. Maarja, WD2 kon nooit een commercieel succes worden door WD1.

Iedereen die WD2 niet heeft geprobeerd, zou ik toch willen aanraden om het eens te spelen

[ Voor 11% gewijzigd door Anton.net op 01-06-2018 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

Spud82 schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 12:54:
Watch Dogs 3? Gaat die er echt komen ja? Ik ken echt niemand die WD speelt of waardeert, laat staan er warm voor loopt.
Ik heb deel 2 op platinum staan, erg veel lol aan gehad hoor. Dat gezegd hebbende hoeft Watch dogs 3 van mij voorlopig niet uit te komen, om de doodeenvoudige reden dat ik al een enorme backlog heb en die alleen nog maar gaat groeien met de games die ik nog wil gaan kopen dit jaar :P

Time is never wasted when you're wasted all the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23:12
Phase schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 12:57:
[...]

Ik heb deel 2 op platinum staan, erg veel lol aan gehad hoor. Dat gezegd hebbende hoeft Watch dogs 3 van mij voorlopig niet uit te komen, om de doodeenvoudige reden dat ik al een enorme backlog heb en die alleen nog maar gaat groeien met de games die ik nog wil gaan kopen dit jaar :P
Er zullen best veel mensen plezier aan beleefd hebben, maar in mijn beleving is die game toch redelijk geflopt qua verkoopcijfers. Mede door het 'debacle' van het deel 1 waarschijnlijk.

Dus het is meer verwondering indien er dan alsnog een deeltje 3 gaat verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Watch dogs 1 was kwa verkopen een groot succes, maar heeft voor een zure na smaak gezorgd, dat zag je terug in de verkopen van deel 2. Want volgens mij had Ubisoft gehoopt dat de franschise net zo groot kon worden als Far Cry.

Maar ik denk zelf dat een een watch dogs 3 in Londen of Parijs het weer goed zou doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:06
Heb een the crew beta key sinds vanmorgen. Had hem al op de xbox maar wou toch liever op de pa4 pro testen. Moet zeggen positief verrast.
Ziet er goed uit voor een game met zo een grote map. Plus als je bedenkt wat voor klasses er allemaal inzitten en type voertuigen etc. Is het echt allemaal op hele grote schaal.
Nou vergelijken tussen xbox( niet x)en pro is dat de pro uiteraard beter is. Scherper en ook de belichting lijkt stukken mooier. Plus geen framedrops en op x1 wel.
Physics zijn mega arcade. Maar na ontdekken van het pro menu kon ik tcs en abs en esp ennslide assist uitzetten. Sindsdien rijd het 10x beter en heb ik echt plezier.
Krijg mega tdu 1 flashbacks en die game heb ik kapot gespeeld( letterlijk want de disc is ermee opgehouden na vele 100en uren).
Enigste kritiek is dat je geen buttons kan mappen. En dat op en terugschakelen op de r1 en l1 zitten. En gas en rem r2 en l2. Dus je moet met the claw rijden. En dat kan ik niet ivm botbreuk van lang geleden. Krijg dan snel pijn in mn claw.

Maar dus positief verrast, en ga hem mogelijk wel halen.
Wat bv erg vet is, is dat ik tijdens een random road trip ineens een bestaand circuit tegen kwam mazda laguna seca. Super vet ! Was niet accuraat en leek er amper op maar idee is leuk! Ook dit is weer ala tdu. Die had dit ook.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
The Crew 2 ziet er uit als een game waar ik (persoonlijk) letterlijk binnen een minuut of 2 uitgekeken op zou zijn. :+

Gisteren trouwens een uurtje zitten YouTuben op scenes uit The Last of Us en ook reacties van mensen die de game spelen. Kwamen meteen weer allerlei herinneringen naar boven (scenes met Sarah, Henry & Sam, David, Tess). Ik hoop echt dat deel 2 die emoties ook gaat oproepen en wellicht overtreffen. De soundtrack wordt in ieder geval weer door dezelfde dude gemaakt, dus dat zit wel snor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 13:25:
Watch dogs 1 was kwa verkopen een groot succes, maar heeft voor een zure na smaak gezorgd, dat zag je terug in de verkopen van deel 2. Want volgens mij had Ubisoft gehoopt dat de franschise net zo groot kon worden als Far Cry.

Maar ik denk zelf dat een een watch dogs 3 in Londen of Parijs het weer goed zou doen.
Tokyo bijvoorbeeld lijkt me ook prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
tszcheetah schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 00:57:
En toen was 'ie net te snel uitverkocht op de Mediamarkt webshop... |:( morgen nog maar eens kijken, of eventueel naar de stenen winkel gaan :)
Vanaf 8 t/m 18 juni (tijdens Days of Play) kun je deze kopen voor €300

Afbeeldingslocatie: https://farm2.staticflickr.com/1760/41705329944_ece0f21d3b_b.jpg

Zie ook:
https://www.playstation.com/nl-nl/campaigns/days-of-play/

[ Voor 8% gewijzigd door Sefaex op 01-06-2018 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikey74
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-05 12:43
Ik wil absoluut niet wederom een Pro vs. Slim discussie opstarten maar ik loop eigenlijk tegen een gerelateerd dilemma aan; ik heb al weken geleden besloten om de Pro aan te schaffen, echter is deze nog steeds nergens te vinden. Nou lees ik door deze topic heen verschillende mensen die het hebben over augustus als mogelijke datum dat ze weer te krijgen zullen zijn. Verschillende Google zoektochten en navragen bij de Mediamarkt hebben niets concreets opgeleverd. Is er iemand die enig idee heeft? Als ik echt nog tot augustus moet wachten ga ik misschien maar mijn keuze voor de Pro heroverwegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
Mikey74 schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 14:04:
Ik wil absoluut niet wederom een Pro vs. Slim discussie opstarten maar ik loop eigenlijk tegen een gerelateerd dilemma; ik heb al weken geleden besloten om de Pro aan te schaffen, echter is deze nog steeds nergens te vinden. Nou lees ik door deze topic heen verschillende mensen die het hebben over augustus als mogelijke datum dat ze weer te krijgen zullen zijn. Verschillende Google zoektochten en navragen bij de Mediamarkt hebben niets concreets opgeleverd. Is er iemand die enig idee heeft? Als ik echt nog tot augustus moet wachten ga ik misschien maar mijn keuze voor de Pro heroverwegen.
Op Amazon.de is hij op voorraad. Wel voor de volle pond (€399 incl Fifa 18)
https://www.amazon.de/Pla...hassis-inkl/dp/B078211FRJ

Betalen kan gewoon met iDEAL. En binnen 2-3 dagen heb je hem in huis.

Heb mijn Pro ook van Amazon.de gekocht. Destijds €283 incl voor betaald ( was een aanbieding :9 ).

P.S De gelimiteerde God of War PS Pro hebben ze ook op voorraad (€472 + God of War)
https://www.amazon.de/gp/...new?ie=UTF8&condition=new

[ Voor 7% gewijzigd door Sefaex op 01-06-2018 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anton.net schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 13:48:
[...]

Tokyo bijvoorbeeld lijkt me ook prima
Zie ik dan niet zo snel gebeuren, gezien Ubisoft zich toch meestal richt op de westerse mainstream markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mikey74 schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 14:04:
Ik heb al weken geleden besloten om de Pro aan te schaffen, echter is deze nog steeds nergens te vinden.
Heb je enkel bij de online shops gezocht?
Wat hier door sommige lui als tip werd gegeven is om gewoon eens wat fysieke winkels binnen te lopen,
daar schijnen er soms nog wel wat op voorraad te zijn.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veneficus
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-09 09:25
Voor wie de Pro nog zoekt: in Duitsland wel te bestellen bij de MediaMarkt. Als ze niet in NL leveren kun je volgens mij ook reserveren om in de winkel af te halen.

http://www.mediamarkt.de/...%2Bpro%26channel%3Dmmdede

64 kWh Kia eNiro 2021 DynamicPlusLine || Sony A7III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tszcheetah
  • Niet online
Sefaex schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 14:03:
[...]

Vanaf 8 t/m 18 juni (tijdens Days of Play) kun je deze kopen voor €300

[afbeelding]

Zie ook:
https://www.playstation.com/nl-nl/campaigns/days-of-play/
Bedankt voor de tip, maar wat is 'ie lelijk 8)7

Ik hou 'm in de gaten, mocht het bij MM niks worden - heb liever de 1Tb voor hetzelfde geld dan dit gedrocht - dan is dat altijd nog een optie. Gelukkig komt 'ie uiteindelijk in een meubel te staan, dus hij kan uit 't zicht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikey74
dvdkiwi schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 14:31:
[...]

Heb je enkel bij de online shops gezocht?
Wat hier door sommige lui als tip werd gegeven is om gewoon eens wat fysieke winkels binnen te lopen,
daar schijnen er soms nog wel wat op voorraad te zijn.
Ik heb Coolbue gebeld en ben langs geweest bij Mediamarkt A'dam Zuidoost. Geen Pro's, wel stapels Slims.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Formula one
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 07-02 18:11
v8power67 schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 13:36:
Heb een the crew beta key sinds vanmorgen. Had hem al op de xbox maar wou toch liever op de pa4 pro testen. Moet zeggen positief verrast.
Ziet er goed uit voor een game met zo een grote map. Plus als je bedenkt wat voor klasses er allemaal inzitten en type voertuigen etc. Is het echt allemaal op hele grote schaal.
Nou vergelijken tussen xbox( niet x)en pro is dat de pro uiteraard beter is. Scherper en ook de belichting lijkt stukken mooier. Plus geen framedrops en op x1 wel.
Physics zijn mega arcade. Maar na ontdekken van het pro menu kon ik tcs en abs en esp ennslide assist uitzetten. Sindsdien rijd het 10x beter en heb ik echt plezier.
Krijg mega tdu 1 flashbacks en die game heb ik kapot gespeeld( letterlijk want de disc is ermee opgehouden na vele 100en uren).
Enigste kritiek is dat je geen buttons kan mappen. En dat op en terugschakelen op de r1 en l1 zitten. En gas en rem r2 en l2. Dus je moet met the claw rijden. En dat kan ik niet ivm botbreuk van lang geleden. Krijg dan snel pijn in mn claw.

Maar dus positief verrast, en ga hem mogelijk wel halen.
Wat bv erg vet is, is dat ik tijdens een random road trip ineens een bestaand circuit tegen kwam mazda laguna seca. Super vet ! Was niet accuraat en leek er amper op maar idee is leuk! Ook dit is weer ala tdu. Die had dit ook.
Je kunt mischien button remappen via de ps4 zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tharoy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-09 14:44
Sefaex schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 14:07:
[...]

Op Amazon.de is hij op voorraad. Wel voor de volle pond (€399 incl Fifa 18)
https://www.amazon.de/Pla...hassis-inkl/dp/B078211FRJ

Betalen kan gewoon met iDEAL. En binnen 2-3 dagen heb je hem in huis.

Heb mijn Pro ook van Amazon.de gekocht. Destijds €283 incl voor betaald ( was een aanbieding :9 ).

P.S De gelimiteerde God of War PS Pro hebben ze ook op voorraad (€472 + God of War)
https://www.amazon.de/gp/...new?ie=UTF8&condition=new
Ik overweeg ook een Pro te kopen, maar vind het wel gek om te horen dat er zoveel mensen zijn die maanden geleden ruim 100 euro minder hebben hoeven te betalen. Wat is jullie geheim? ;) Heb zo'n voorgevoel dat er tijdens de Days of Play sale weer mooie aanbiedingen aankomen, maar daar lijkt het niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Tharoy schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 15:25:
[...]

Ik overweeg ook een Pro te kopen, maar vind het wel gek om te horen dat er zoveel mensen zijn die maanden geleden ruim 100 euro minder hebben hoeven te betalen. Wat is jullie geheim? ;) Heb zo'n voorgevoel dat er tijdens de Days of Play sale weer mooie aanbiedingen aankomen, maar daar lijkt het niet op.
dat was tijdens Black Friday

Acties:
  • +1 Henk 'm!
bram1984 schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 14:54:
[...]

Tja, Egypte (Assassins Creed Origins) is ook niet echt westers toch. ;)
Dat is ook zo haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikey74
Mikey74 schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 15:18:
[...]

Ik heb Coolbue gebeld en ben langs geweest bij Mediamarkt A'dam Zuidoost. Geen Pro's, wel stapels Slims.
Er zit hier een Intertoys om de hoek, misschien toch maar eens binnenlopen, wie weet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
Tharoy schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 15:25:
[...]

Alleen in Amerika krijgt de Pro een prijsverlaging tijdens Days of Play ($350).

Kwestie van aanbiedingen in de gaten houden. Vooral in november (niet tijdens Black Friday) waren er veel Pro aanbiedingen

Nov 2017
Amazon.de €283 incl (PS Pro Wit)
Intertoys/Bartsmit Familie & vrienden koopavond €340 (PS Pro + 2 controllers + Fifa 18 Ronaldo Edition)
Mediamarkt €377 (PS Pro + 2 controllers + Call of Duty WW2)

Jan 2018
Binkysgameplay €309 incl (PS Pro Wit)

Feb 2018
Amazon.de €337 incl (PS Pro Zwart)

In de UK is hij ook aantal keer in de aanbieding geweest. Maar als je hem uit de UK haalt heb je een andere stekker nodig.

Wel vreemd dat hij nu vrijwel overal is uitverkocht.

[ Voor 6% gewijzigd door Sefaex op 01-06-2018 15:54 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Volgens een lek speelt AC Odyssey zich 400 jaar vóór Origins af. Bijzonder, aangezien Origins het begin laat zien van de Brotherhood.

01 Codename was ‘Constellation’ changed to ‘Dynasty’ during alpha stage, and finally renamed ‘Odyssey’
02 The game is set 400 years BEFORE the events of Assassins Creed Origins
03 we continue as Laya (with Desmond’s father) in London.
04 The game is set in Ancient Greece & its mythology.
05 Opening scene we play as Leonids at the battle of Termopyles
06 We then get to choose to play as his Son or his daughter
07 if you choose boy the girl gets kicked off the mountain (& visa Versa)
08 Whom ever gets kicked off the mountain (brother or sister) will become the antagonist of the game
09 Naval returns on a scale similar to black flag, we have our own ship which we can upgrade
10 animals and hunting for resources are back
11 The eagles returns! just like Senu this time called Ikarus
12 Skill tree returns
13 Dianne Daughter of Artemis gives us legendary quests, to hunt legendary animals (Nemee Lion, Boar of Cephala ect)
14 The ‘Bad guys’ are called ‘Cultists’
15 Areas will be restrictive just like Origins, (you will need to be a certain level to survive)
16 combat is a carbon copy of Origins
17 Weapon perks return similar to Origins but we can now choose our own perks for weapons this is called engraving, we need to complete special quests and unlock an engraving as a reward
18 The level up system is back, you need to be high level to start certain missions 19) The E3 demo will showcase level 18 - 23
20 each region will have a leader controlling the area, we need to kill the leaders commander and claim outposts to lure him out
21 we visit all the major Greek city’s and learn its history
22 DLC is already implemented, ‘Atlantis’ is the one of the DLC Areas
23 Photo mode is back
24 multiple choice answers rumours are true, and impact the story. One example: your first major decision comes when you reach level 10 and you choose to kill your father, or let him live (because he threw your sibling off the mountain) that’s what’s shown in the quick tease
25 your decision impacts the entire story
26 The game will launch before March 31st 2019 (end of Ubisoft’s fiscal year)
27 the story will have multiple endings depending how we answer

https://www.resetera.com/...at-e3-teaser.46095/page-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 16:05:
Ancient Greece & its mythology
Vet! *O*

@bram1984 Wanneer moet ie eigenlijk uitkomen? Ze doen t nu toch elke twee jaar, ipv elk jaar :?
Beetje vroeg voor de aankondiging dan..

[ Voor 31% gewijzigd door poor Leno op 01-06-2018 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:06
Formula one schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 15:23:
[...]

Je kunt mischien button remappen via de ps4 zelf
Owh ja dat is een optie idd effe mee spelen thnx !!!

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
poor Leno schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 16:10:
[...]

Vet! *O*

@bram1984 Wanneer moet ie eigenlijk uitkomen? Ze doen t nu toch elke twee jaar, ipv elk jaar :?
Beetje vroeg voor de aankondiging dan..
Ja dat hebben ze wel gezegd.

Volgens de gerichten gaat deze vóór 31 maart 2019 uitkomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
bram1984 schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 16:18:
[...]

Ja dat hebben ze wel gezegd.

Volgens de gerichten gaat deze vóór 31 maart 2019 uitkomen.
30 maart is prima wat mij betreft, dan heb ik spiderman al uitgespeeld en ben ik al een heel eind in BF5 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DigitalError schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 16:19:
[...]

30 maart is prima wat mij betreft, dan heb ik spiderman al uitgespeeld en ben ik al een heel eind in BF5 :+
Ligt eraan wanneer Death Stranding, Days Gone, Ghost of Tsushima en The Last of Us 2 komen. ;)

Daarvan verwacht ik er in ieder geval eentje Q1 2019.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:41
Her en der wordt gesproken over Fall 2018. Ik zeg: Laat maar komen! Van Assasins Creed kan ik nooit genoeg krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DutchOwnage schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 16:39:
Her en der wordt gesproken over Fall 2018. Ik zeg: Laat maar komen! Van Assasins Creed kan ik nooit genoeg krijgen.
Mag ik aan jou dan een semi retro ac vraag stellen?
de oudere games spelen op de org systemen, of beter de ezio collection aanschaffen? Dat waren zo'n beetje de 3 beste oude game toch?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:41
Alleen Syndicate en Unity waren idd de wat mindere delen, al heb ik mij daar uiteraard ook kostelijk mee vermaakt. Gelukkig zijn ze met Origins een héle goede weg ingeslagen.

Als je een Pro of One X hebt, kan je beter de Ezio collectie aanschaffen want die zijn enhanced op die systemen. Of de losse eerdere delen ook apart enhanced zijn, durf ik eigenlijk niet te zeggen.

Edit: zat net te kijken maar zou gewoon voor de Ezio collectie gaan. Die pik je voor 2 tinetjes op. Geen geld!

https://www.budgetgaming....+the+ezio+collection.html

[ Voor 29% gewijzigd door DutchOwnage op 01-06-2018 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bij AC Unity hou ik toch wel altijd een beetje het gevoel dat ze al hun energie hebben gestopt in het namaken van Parijs en zijn ze de rest een beetje vergeten. Voor de rest aardig leuk om een keer door te spelen als je de kans hebt voor een paar euro. Maar bijvoorbeeld het verhaal is dan echt weer z'n gevalletje dat je halve wegen denkt, waar gaat het verhaal nou eigenlijk over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DutchOwnage schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 16:50:
Alleen Syndicate en Unity waren idd de wat mindere delen, al heb ik mij daar uiteraard ook kostelijk mee vermaakt. Gelukkig zijn ze met Origins een héle goede weg ingeslagen.

Als je een Pro of One X hebt, kan je beter de Ezio collectie aanschaffen want die zijn enhanced op die systemen. Of de losse eerdere delen ook apart enhanced zijn, durf ik eigenlijk niet te zeggen.

Edit: zat net te kijken maar zou gewoon voor de Ezio collectie gaan. Die pik je voor 2 tinetjes op. Geen geld!

https://www.budgetgaming....+the+ezio+collection.html
ik wil het liefst beginnen met ac1, maar dat schijnt echt het slectste deel te zijn, en was natuurlijk vooral technisch heel mooi destijds.....maar juist dat blijft natuurlijk niet overeind staan. Over de games in de ezio collectie hoor ik goed dingen. Ik heb momenteel nog geen x en dit zal wsl ook niet heel binnenkort gebeuren, heel misschien als black friday een onweerstaanbare deal opleverd......maar ik denk dat ik liever de ezio collectie speel dan de orginelen, want ik ga ervanuit dat de remaster gfx and gameplay beter is dan enhanced.........maar ik meen wel is gehoord te hebben dat de die ezio collectie wat nadelen had.......
ik bezit overigens ac1/2 voor de xbox360 en kan ze dan ook spelen op de s. brotherhood en revelations heb ik niet, maar die liggen voor weinig bij de cash convertors en gamemania voor weinig.......

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:35
Nieuwevolger schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 16:56:
Bij AC Unity hou ik toch wel altijd een beetje het gevoel dat ze al hun energie hebben gestopt in het namaken van Parijs en zijn ze de rest een beetje vergeten. Voor de rest aardig leuk om een keer door te spelen als je de kans hebt voor een paar euro. Maar bijvoorbeeld het verhaal is dan echt weer z'n gevalletje dat je halve wegen denkt, waar gaat het verhaal nou eigenlijk over?
Volgens mij was het probleem eerder dat de nieuwe engine totaal niet meewerkte en zoveel extra werk heeft gekost dat de rest gewoon wat minder was. En verder kwam iedereen erachter dat coop toch niet zo gaaf was als men eerst dacht

[ Voor 6% gewijzigd door Martinspire op 01-06-2018 17:23 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Co op werkte inderdaad gewoon niet goed. De AI wist niet wat het met meerdere mensen aan moest en de combat was er ook niet geschikt voor waar door gevechten nooit lekker verliepen. Daarnaast waren de servers ook nog eens ruk. Dat hadden ze achter af beter weg kunnen laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 16:21:
[...]

Ligt eraan wanneer Death Stranding, Days Gone, Ghost of Tsushima en The Last of Us 2 komen. ;)

Daarvan verwacht ik er in ieder geval eentje Q1 2019.
Ik ben benieuwd voor wanneer Death Stranding is. Eerst werd altijd gesproken over 2019. Maar nu er geruchten gaan dat de ps5 voor 2021 is, lijkt het me wel mogelijk dat Death Stranding in 2020 uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anton.net schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 18:11:
[...]

Ik ben benieuwd voor wanneer Death Stranding is. Eerst werd altijd gesproken over 2019. Maar nu er geruchten gaan dat de ps5 voor 2021 is, lijkt het me wel mogelijk dat Death Stranding in 2020 uitkomt.
Ik denk inderdaad ook pas 2020, maar die andere 3 verwacht ik zeker wel volgend jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-09 20:11
De Braziliaanse studio Mad Mimic werkt aan No Heroes Here:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sefaex
Death Stranding lijkt me wel zo'n game die constant uitgesteld gaat worden. Zelfde geldt voor die Final Fantasy Remake. Zou me niets verbazen als ze beide in 2020 uitkomen.

Ach ja, er is genoeg te spelen. Qua exclusives alleen al....

2018:
Shadow of the Colossus, Yakuza 6, Detroit: Become Human, God of War, Spider-man

2019:
Ghost of Tsushima, Days Gone, The Last of Us: Part II, Kingdom Hearts 3, Concrete Genie, Dreams

Wellicht gaan ze nog wat aankondigen deze E3. Ik vind het prima!!! :9

[ Voor 7% gewijzigd door Sefaex op 01-06-2018 19:07 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Phase

Phase

Supremely Insane

Tweakmans schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 19:03:
De Braziliaanse studio Mad Mimic werkt aan No Heroes Here:

[video]
Oke, ik ga waarschijnlijk wel de knuppel in het hoenderhok gooien hier maar:

Waarom bestaan er nog games met deze graphics? Iedere keer als ik een ps+ game voor de eerste keer begon die deze graphics had was het bij mij gewoon een instant delete. Ik ben geen graphics whore ofzo, want ik kan anno 2018 ook nog steeds prima genieten van games op mijn ps3, maar dit is gewoon too much.

Leuk, lekker retro gaan en terug naar de paar bits graphics: ik ben daar echt superklaar mee, als ik dat wil koop ik me wel weer een nintendo, sega of atari....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-09 20:11
Phase schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 19:26:

Waarom bestaan er nog games met deze graphics? Iedere keer als ik een ps+ game voor de eerste keer begon die deze graphics had was het bij mij gewoon een instant delete. Ik ben geen graphics whore ofzo, want ik kan anno 2018 ook nog steeds prima genieten van games op mijn ps3, maar dit is gewoon too much.

Leuk, lekker retro gaan en terug naar de paar bits graphics: ik ben daar echt superklaar mee, als ik dat wil koop ik me wel weer een nintendo, sega of atari....
Tsja, over kleuren en smaken... De een vindt het ouderwets, de ander charmant. Deze game in kwestie is nu niet per se iets voor mij, maar persoonlijk vind ik de gameplay en het entertainmentgehalte veel belangrijker dan de graphics en de algemene look. Maar jij mag (gelukkig) een andere mening hebben. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
[...]
Waarom bestaan er nog games met deze graphics?
Ik ben het grotendeels eens met de reactie van Tweakmans.
Wat ik me wel vaak afvraag is waarom zulke games worden uitgebracht op een krachtige console en niet gewoon op een telefoon of tablet, want dat zijn de platformen waarop ik zulke games verwacht.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07:55
sinds kort heb ik een vervelend probleem. Mijn PS4 wilt niet meer automatisch connecten met mijn WiFi. Ik krijg dan onderstaande foutmelding. Ik kan het alleen oplossen door naar instellingen, netwerk en internetverbinding instellen te gaan, keer op keer.

Iemand een suggestie hoe ik dit kan oplossen?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/1jWEdN7c29kRG2UD39fPcdOb/full.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
[...]

Ik heb nul verstand van het maken van games maar was het niet zo dat sommige op het oog simpele indie spellen een behoorlijk zware engine op de achtergrond(?) hebben?

Moet eerlijk zeggen dat ik er ook niet veel mee heb. Tot op het punt dat ik bijna redeneer: "indie = suffe graphics". Kijkend naar de meeste PSPlus spellen lijkt het er wel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phase

Phase

Supremely Insane

dvdkiwi schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 19:44:
[...]

Ik ben het grotendeels eens met de reactie van Tweakmans.
Wat ik me wel vaak afvraag is waarom zulke games worden uitgebracht op een krachtige console en niet gewoon op een telefoon of tablet, want dat zijn de platformen waarop ik zulke games verwacht.
Oke, jouw post is beter genuanceerd dan de mijne: exact dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsjaah,
Ik speel veel liever een originele game met een eigen ervaring zoals.
-Stardew Valley.
-Undertale.
-Inside.

Dan een C.o.d deel 15 of Assassins creed deel 10 waarvan je al snel het gevoel van "been there, done that" heb.
Speel ook veel liever een game die er uit ziet als 1999 maar heerlijk weg speelt met een goed verhaal, dan een game met de nieuwe gfx waar 0.0 originaliteit in zit.

Uiteraard mijn persoonlijke mening..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vrijdag
Tuurlijk, voor ieder wat wils :)

Hoewel ik aan de ene kant zeg "gameplay boven graphics" vind ik het aan de andere kant ook belangrijk dat iets er ook gewoon mooi uit ziet. Op een enkele uitzondering na (To the moon en Rime bijvoorbeeld) kan een spel met retro 8/16 bit graphics me gewoon niet interesseren. De ervaring is een totaalplaatje voor me. Graphics, verhaal, mechanics.

Daarbij vind ik dat heel veel low graph indies een soort hipsters zijn onder de games. "Kijk mij eens uniek zijn! ".... net als al die duizend andere spellen die er precies zo uitzien. Veel van zulke spellen zijn ook platformers of TBS of RPG achtige spellen en proberen te appeleren aan nostalgische gevoelens, "in mijn tijd van <insert oude console/computer> was alles zoveel beter...". Nou, ik vind van niet. Hoewel ik met veel plezier op de MSX en C64 spellen heb gespeeld (was toen al geen Nintendo fan) hoef ik die spellen nu echt niet meer te spelen. Ik kan er gewoon niet meer inkomen.

Doe mij dan maar een Metro, Horizon, Last of us, This war of mine of God of War.

[ Voor 4% gewijzigd door Vrijdag op 01-06-2018 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
Verwijderd schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 20:16:
Tsjaah,
Ik speel veel liever een originele game met een eigen ervaring zoals.
-Stardew Valley.
-Undertale.
-Inside.

Dan een C.o.d deel 15 of Assassins creed deel 10 waarvan je al snel het gevoel van "been there, done that" heb.
Speel ook veel liever een game die er uit ziet als 1999 maar heerlijk weg speelt met een goed verhaal, dan een game met de nieuwe gfx waar 0.0 originaliteit in zit.

Uiteraard mijn persoonlijke mening..
Games als Inside, Virginia, What Remains of Edith Finch kan ik zeker waarderen.

Cod speel ik al sinds Black Ops 1 niet meer. Vond er toen al niets meer aan. Speelde Black Ops 1 ook alleen maar voor de verslavende zombie mode.

Wordt tijd om games als Far Cry met pensioen te sturen i.p.v de oude koe leeg te melken. Far Cry 3 was vet. Maar vond 4 al er repetitief. Primal heb ik veel moeite uitgespeeld. En Far Cry 5 is gewoon dezelfde game in een ander jasje. Groot been there done that gevoel.

Ach ja, zo lang er vraag naar is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er zijn genoeg 2d games die met een mooie art style echt heel sfeer vol kunnen uit zien. Ik vind inside, cuphead of rayman er beter uit zien dan een game als just cause 3 om maar wat te noemen. Met die oude retro style heb ik dan wel weer wat minder mee. Sowieso pakt de gameplay mij niet snel van 2d games, dus geef mij maar gewoon AAA budget games.
Pagina: 1 ... 116 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Benieuwd of je een PS4 Slim of Pro moet kopen? Zoek eerst eens terug in dit topic voordat je die vraag stelt ;)
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Probeer, vooral bij minder bekende games, geen afkortingen te gebruiken :)