P.S. Michael Pachter heeft in een stream aangegeven, dat Sony ALLEEN maar first party exclusives gaat laten zien. En geen third party stuff. Geen idee of het klopt. Maar dat kan ik alleen maar toejuichen.
Dat heeft Microsoft al gedaan voor Sony en het koste ze niks ;-). Als je dat allemaal bij Microsoft zou weghalen, dan blijft er naast Halo, Gears en Forza niet veel over natuurlijk.
Valt mij ook op. Heb al wat YT video's langs zien komen met titels als "Has Microsoft already won E3 2018?". Dan denk ik: op basis waarvan precies? Zaken die ze "exclusive" noemden, waren gewoon DLC uitbreidingen op bestaande franchises. Twee van de 4 "acquired studio's" waren al zo goed als first party (Forza en State of Decay) en eentje is nieuw waarbij het dus nog jaren gaat duren voordat die een dikke game zullen afleveren.
Dan gaat mijn stem eerder naar Bethesda met de nieuwe Fallout, nieuwe DOOM, nieuwe TES en een geheel nieuwe IP.
Ze hebben qua opzet van show en content best gewonnen. Maar het is tegelijkertijd dubbel want echt enorm veel was multiplatform en al hun nieuwe games hadden geen release datum. Je zal alleen Crackdown en Forza gaan zien...maar qua first party blijft het nog steeds erg droog. Ze kunnen zich prima klaarmaken voor de volgende generatie, maar Sony zit ook niet stil en al hun first party, second party en third party exclusive games komen ook nog. Next-gen gaat ieder geval interessant worden qua hardware power en games.
[
Voor 73% gewijzigd door
Recon24 op 11-06-2018 13:14
]