D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh
U bent blijkbaar geen Nederlander? Cdkeys heeft zelden tot nooit Nederlandse PlayStation codes op voorraad.Katmi schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 20:55:
[...]
Something something Nederlanders en 5 euro kortingscode die werkte op hun webshop![]()
Ik snap heel die rush niet want PS+ staat bijna continue aan 42 euro voor een jaar op cdkeys.com, is marginaal duurder dan de 39.99 actie nu van Sony, ok bij MM had je het voor 35 euro met de code maar kom.
De Sony actieprijs is overigens € 41,99. Voor € 39,99 is Plus eventueel bij Gamemania te krijgen.
https://www.playstation.c...days-of-play-competition/psych schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 09:07:
Kun je linken waar je die voorwaarden hebt gelezen?
En dan punt 4 sectie f
"Meld je aan voor 8 juni, 11:00 (CEST), en verzamel dan tot en met 18 juni minstens 11 trofeeën in willekeurige PS4™-games. Daarna ontvang je een e-mail met twee vragen voor het geval het gelijk spel wordt."
Het lijkt dus dat je die mail pas ontvangt na 18 juni?
Ah de originele mail heb ik nooit gehad omdat ik me niet heb aangemeld voor emails van PlayStation / Sony. Ik heb gewoon via de site geregistreerd. Uit bovenstaande/jouw mail lijkt ook alsof je gewoon 11 trophies moet halen in 11 dagen, maar in de voorwaarden staat dat je elke dag één trophy moet verdienen.MartijnS72 schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 09:42:
Dit stond in de originele mail:
"Meld je aan voor 8 juni, 11:00 (CEST), en verzamel dan tot en met 18 juni minstens 11 trofeeën in willekeurige PS4™-games. Daarna ontvang je een e-mail met twee vragen voor het geval het gelijk spel wordt."
Het lijkt dus dat je die mail pas ontvangt na 18 juni?
Gelukkig heb ik voor het laatste een enorme backlog
Ik wilde meedoen, was ik te laat met inschrijvenchengbondkwok schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 08:47:
Geen idee of iemand hier meedoet aan de competitie van Days of Play, waarbij je elke dag 1 trophy moet halen om een prijs te winnen.
Ik zat de algemene voorwaarden te lezen, en het blijkt dat je dus een email krijgt met daarin twee tie break vragen.... Ik heb die alleen nooit gehad 😅
Iemand anders die ook meedoet, maar wel een mail heeft gekregen? Anders kan ik net zo goed stoppen.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
De voorwaarden bij PlayStation-acties kunnen soms erg cryptisch zijn...chengbondkwok schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 09:46:
[...]
Ah de originele mail heb ik nooit gehad omdat ik me niet heb aangemeld voor emails van PlayStation / Sony. Ik heb gewoon via de site geregistreerd. Uit bovenstaande/jouw mail lijkt ook alsof je gewoon 11 trophies moet halen in 11 dagen, maar in de voorwaarden staat dat je elke dag één trophy moet verdienen.
Gelukkig heb ik voor het laatste een enorme backlog
Hopelijk zit het probleem niet in het feit dat je je niet hebt aangemeld voor emails van Sony? Heb je bij registratie je mailadres op moeten geven?
Misschien dat iemand die wel met de actie meedoet kan bevestigen of hij al een mail heeft ontvangen?
Ja, je naam, emailadres en PSN-ID. Eenmaal ingevuld kreeg je een 'Done' op het scherm te zien.MartijnS72 schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 10:00:
[...]
De voorwaarden bij PlayStation-acties kunnen soms erg cryptisch zijn...
Hopelijk zit het probleem niet in het feit dat je je niet hebt aangemeld voor emails van Sony? Heb je bij registratie je mailadres op moeten geven?
Misschien dat iemand die wel met de actie meedoet kan bevestigen of hij al een mail heeft ontvangen?
Dit heb ik inderdaad ook gedaan bij aanmelden.chengbondkwok schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 10:03:
[...]
Ja, je naam, emailadres en PSN-ID. Eenmaal ingevuld kreeg je een 'Done' op het scherm te zien.
Ik begrijp nu dat als er meerdere mensen op 11 dagen de trophies halen de tiebreak mails na 18 juni de doorslag gaan geven. Bedankt voor de opheldering iedereen!
D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh
Nee BelgMartijnS72 schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 09:18:
[...]
U bent blijkbaar geen Nederlander? Cdkeys heeft zelden tot nooit Nederlandse PlayStation codes op voorraad.
De Sony actieprijs is overigens € 41,99. Voor € 39,99 is Plus eventueel bij Gamemania te krijgen.

Goed gedaan 👍xamirz schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 13:52:
Ik heb mijn ps plus binnen, nu nog een playstation kopen![]()
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Ik kan niet wachten op een goeie PS pro aanbieding, en hopelijk daalt de prijs van de LG OLED55C7V ook.
Als dat de nieuwe trailer van BF5 was geweest, had ik t ook geloofdTweakmans schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 15:04:
Een voorproefje van de co-opmogelijkheden van Strange Brigade:
[video]

- bram1984
- Registratie: Oktober 2008
- Laatst online: 16-12-2020
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation 4 Slim
- Sony PlayStation Plus Card
- Sony PlayStation VR
- Sony Move motion controller
- Sony Move Motion Controller Twin Pack
- PlayStation VR Richtcontroller + Farpoint (PSVR)
- Sony PlayStation Store tegoed
- Consoles
- Game-accessoires
- VR-brillen
- Gamecontrollers
/u/278921/clicker.png?f=community)
Hebben we dezelfde trailer gezien? Ik heb nog nooit zombies/monsters in een BF gezien.poor Leno schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 15:06:
[...]
Als dat de nieuwe trailer van BF5 was geweest, had ik t ook geloofd
Net eindelijk weer een grote game uit de Backlogo weggewerkt. Dying Light The Following net op tijd uitgespeeld voor hopelijk de E3 aankondiging van deel 2.
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- Game-accessoires
- VR-brillen
- Gamecontrollers
Yep, maar zombies/monsters heb ik daarin gemist denk ik. Zag er ook een stuk strakker uit trouwens.
Oh, Darksiders 2 is ook van de backlog verdwenen. Met moeite 20 minuten volgehouden. Wat een pulp.
Barbaar.bram1984 schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 16:19:
[...]
Oh, Darksiders 2 is ook van de backlog verdwenen. Met moeite 20 minuten volgehouden. Wat een pulp.
Wel een leuke game om binnenkort bij de plus games te gooien natuurlijk
*edit
Dat ie er al bij zat heb ik even gemist.
[ Voor 7% gewijzigd door Superkiwi op 09-06-2018 17:58 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- Game-accessoires
- VR-brillen
- Gamecontrollers
Hij zat al bij de Plus games. Daarom heb ik 'm ook.dvdkiwi schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 16:48:
[...]
Barbaar.
Wel een leuke game om binnenkort bij de plus games te gooien natuurlijk
Edit: @poor Leno Jij bent trouwens toch de Battlefield man hier? Geen liefde voor BF5?
[ Voor 14% gewijzigd door bram1984 op 09-06-2018 16:50 ]
bram1984 schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 16:49:
Edit: @poor Leno Jij bent trouwens toch de Battlefield man hier? Geen liefde voor BF5?

Dacht altijd dat dit wel een aardige game was, maar ik heb hem zelf (nog) niet gespeeld dus dan mag ik er niets over zeggen toch?bram1984 schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 16:19:
[...]
Yep, maar zombies/monsters heb ik daarin gemist denk ik. Zag er ook een stuk strakker uit trouwens.
Op gamerankings zie ik idd een score van 73% wat idd niet geweldig is. Maar zou je willen toelichten waarom je het pulp vind? En wat vond je van deel 1? (al dan niet op ps3 i guess)
10 second ninja DONE
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- Game-accessoires
- VR-brillen
- Gamecontrollers
Deel 1 niet gespeeld.Sagat schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 18:40:
[...]
Dacht altijd dat dit wel een aardige game was, maar ik heb hem zelf (nog) niet gespeeld dus dan mag ik er niets over zeggen toch?![]()
Op gamerankings zie ik idd een score van 73% wat idd niet geweldig is. Maar zou je willen toelichten waarom je het pulp vind? En wat vond je van deel 1? (al dan niet op ps3 i guess)
De kwaliteit was gewoon niet erg hoog. Saaie gameplay, saaie combat, matige graphics en matige controls. Sfeerloze bende ook verder.
Gewoon ook de hele productiewaarde is laag.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Is een trial, niet full game en unlimited tijd. Gok dat het een timed trial isLeoon. schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 20:23:
Had het idee om fifa 18 te gaan verkopen. Kijk ik net de E3 conferentie, is die vanaf nu het hele spel gratis te downloaden of zo. Weg restwaarde spel
Oh goed dat je het zegt, wilde het al voor 2 pepernoten en een zak snoep van de hand doenMartinspire schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 20:27:
[...]
Is een trial, niet full game en unlimited tijd. Gok dat het een timed trial is

Maar dan denken ze nog dat mensen het spel nu nog gaan kopen na die trial voor die worldcup modus die super saai is? Gedurfd.
Je wil niet weten hoeveel mensen even een wedstrijdje gaan doen die straks op tv is of net klaar is. Dat toernooi zal velen een zorg zijn volgens mij.Leoon. schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 20:30:
[...]
Oh goed dat je het zegt, wilde het al voor 2 pepernoten en een zak snoep van de hand doen![]()
Maar dan denken ze nog dat mensen het spel nu nog gaan kopen na die trial voor die worldcup modus die super saai is? Gedurfd.
Had al 2e hands voor een tientje per stuk de volgende meegenomen van gamemania de dag dat ik de console overnam: Drive Club, The Order 1886 en Infamous Second Son (die laatste nou een paar uur in zitten, leuk spel maar niet een waar ik een PS4 voor aan zou schaffen).
Met de 14 dagen trial op PS+ ook Beyond: Two Souls gespeeld, wow wat een coole game! Ja het is meer een interactieve film, maar ik kan dit wel heel goed waarderen
En met de sale nou ook voor 37 een jaar PS+ gescoord (die ik dan wel weer ga activeren als de volgende lading games beschikbaar zijn), voor 25 HZD complete edition (disc), en vanmorgen nog voor 8 euro nogwat per stuk The Last of Us Remastered en The Nathan Drake Collection opgepikt uit de US store.
Ik geloof dat ik me voorlopig niet hoef te vervelen
Gamertag: FinrazielNL
Ha ergens ben ik jaloers op je. Er zijn Nog zoveel bizar veel goede titels die je kan spelen en jij bent al in extase van een aantal ps3 remakes (goede games hoor) tegen de tijd dat je daar klaar mee bent, staat er nog genoeg moois op je te wachten. EnjoyFinraziel schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 21:24:
Nou, begin al een aardige PS4 collectie op te bouwen, erg goede timing om in te stappen geloof ik
Had al 2e hands voor een tientje per stuk de volgende meegenomen van gamemania de dag dat ik de console overnam: Drive Club, The Order 1886 en Infamous Second Son (die laatste nou een paar uur in zitten, leuk spel maar niet een waar ik een PS4 voor aan zou schaffen).
Met de 14 dagen trial op PS+ ook Beyond: Two Souls gespeeld, wow wat een coole game! Ja het is meer een interactieve film, maar ik kan dit wel heel goed waarderenErg mooie graphics en super verhaal. Deze maakt het voor mij de aankoop van de PS4 al bijna in zijn eentje waard
(kanttekening daarbij wel dat ik hem voor een erg sweet prijsje van een collega over mocht nemen)
En met de sale nou ook voor 37 een jaar PS+ gescoord (die ik dan wel weer ga activeren als de volgende lading games beschikbaar zijn), voor 25 HZD complete edition (disc), en vanmorgen nog voor 8 euro nogwat per stuk The Last of Us Remastered en The Nathan Drake Collection opgepikt uit de US store.
Ik geloof dat ik me voorlopig niet hoef te vervelen
PSN ID Binloading_nl
Dying light toch wel een pareltje. Genoeg verbeterpunten, maar qua gameplay wel echt een topperbram1984 schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 15:27:
[...]
Hebben we dezelfde trailer gezien? Ik heb nog nooit zombies/monsters in een BF gezien.![]()
Net eindelijk weer een grote game uit de Backlogo weggewerkt. Dying Light The Following net op tijd uitgespeeld voor hopelijk de E3 aankondiging van deel 2.
PSN ID Binloading_nl
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- Game-accessoires
- VR-brillen
- Gamecontrollers
Yep. Technisch niet altijd top, maar de gameplay/controls hebben ze toch echt goed genaild op de een of ander manier. Het voelt eigenlijk net zo strak als bijvoorbeeld Call of Duty.steefje schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 21:35:
[...]
Dying light toch wel een pareltje. Genoeg verbeterpunten, maar qua gameplay wel echt een topper
De meest ondergewaardeerde game van de generatie, wat mij betreft.

hopelijk bij deel 2 wel

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Oh, maar dit vind ik wel interessant!Tweakmans schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 15:04:
Een voorproefje van de co-opmogelijkheden van Strange Brigade:
[video]
Anoniem: 338166
Geen micro transacties waarbij je de kleur kan aanpassen ? ...Tweakmans schreef op zondag 10 juni 2018 @ 00:52:
Het mooie (en ondergewaardeerde?) Unravel krijgt een vervolg dat in co-op te spelen is. En verrassend: de sequel is al meteen beschikbaar in de store.
[video]
@Anoniem: 338166 Grappig dat je dat zegt. Je zal namelijk wél een eigen figuurtje kunnen customizen, maar je hoeft er gelukkig niet extra voor te betalen.
Dat vrouwtje stond daar op het podium echt met een stevige dosis adrenaline haha.Tweakmans schreef op zondag 10 juni 2018 @ 09:31:
Sea of Solitude werd ook voorgesteld: een ietwat donkere, maar stijlvolle titel die wordt ontwikkeld door de Duitse studio Jo-Mei. De game speelt zich af in een wereld waar eenzame mensen in monsters veranderen. Ook hoofdpersonage Kay is veranderd, maar je gaat met haar op zoek om het mysterie te ontrafelen. Het resultaat wordt in de loop van 2019 verwacht.
[video]
@Anoniem: 338166 Grappig dat je dat zegt. Je zal namelijk wél een eigen figuurtje kunnen customizen, maar je hoeft er gelukkig niet extra voor te betalen.
De style van de game bevalt me wel trouwens. Hier wil ik wel even wat meer van zien.
Anoniem: 170423
https://store.playstation...07994_00-FIFAFOOTBALL2018
Het is vanaf nu tot 16 juni mogelijk om de game te spelen en daarbij zit dan ook de WK-update. Als je besluit de game te kopen, dan zal je progressie automatisch worden meegenomen, zodat je verder kunt op het punt waar je was gebleven.
Geen enkel probleem met de PS3 gehad...
Nu 2 uurtjes aan het gamen op de PS4, en 2 crashes naar de dashboard... Zucht.
Edit.
Meteen ook een derde erachter aan.
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 338166 op 10-06-2018 12:21 ]
Komt omdat je hem niet regelmatig gebruikt hebt de afgelopen tijdAnoniem: 338166 schreef op zondag 10 juni 2018 @ 12:13:
Maanden lang mijn PS4 niet aangeraakt, vrijwel alleen maar met mijn PS3 bezig geweest.
Edit.
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- Game-accessoires
- VR-brillen
- Gamecontrollers
Het zal een hoop stof aangetrokken hebben in die maanden dat de fans niet gedraaid hebben. Als die in hetzelfde hokje staat als de PS3, kun je de klok op gelijk zetten dat het elkaar niet positief beinvloed qua stof. Even uit elkaar halen en stof verwijderen zal in dit geval denk ik wonderen doen.Anoniem: 338166 schreef op zondag 10 juni 2018 @ 12:13:
Maanden lang mijn PS4 niet aangeraakt, vrijwel alleen maar met mijn PS3 bezig geweest.
Edit.
@bram1984 Geen idee, wel ben ik zeer benieuwd naar het filmpje nu. Hoop dat die boven water komt
[ Voor 7% gewijzigd door Oekol op 10-06-2018 12:36 ]
Geen stof(Of in ieder geval zeer weinig).Leoon. schreef op zondag 10 juni 2018 @ 12:33:
[...]
Het zal een hoop stof aangetrokken hebben in die maanden dat de fans niet gedraaid hebben. Als die in hetzelfde hokje staat als de PS3, kun je de klok op gelijk zetten dat het elkaar niet positief beinvloed qua stof. Even uit elkaar halen en stof verwijderen zal in dit geval denk ik wonderen doen.
Wist dat ik hem een tijdje niet ging gebruiken dus ik heb de PS4 veilig in een kast opgeborgen juist om die reden
Ondertussen al 6 keer in de laatste 15 minuten dus ben er ook alweer gelijk klaar mee
Ben nu aan het proberen om de game opnieuw te downloaden en installeren, hopen dat dat helpt.
En anders maar eventjes googlen en/of contact op nemen met de lieve mensen van de Sony helpdesk
Dan is het ondertussen een oldtimer geworden en moet de motor even weer wat draaiuren krijgen voordat die volle bak al het pracht en praal op de tv toveren kanAnoniem: 338166 schreef op zondag 10 juni 2018 @ 12:36:
[...]
Geen stof(Of in ieder geval zeer weinig).
Wist dat ik hem een tijdje niet ging gebruiken dus ik heb de PS4 veilig in een kast opgeborgen juist om die reden.
Ondertussen al 6 keer in de laatste 15 minuten dus ben er ook alweer gelijk klaar mee.
Ben nu aan het proberen om de game opnieuw te downloaden en installeren, hopen dat dat helpt.
En anders maar eventjes googlen en/of contact op nemen met de lieve mensen van de Sony helpdesk

- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- Game-accessoires
- VR-brillen
- Gamecontrollers
Leoon. schreef op zondag 10 juni 2018 @ 12:37:
[...]
Dan is het ondertussen een oldtimer geworden en moet de motor even weer wat draaiuren krijgen voordat die volle bak al het pracht en praal op de tv toveren kan
Probeer de game te herinstalleren, als dat niet helpt dan een complete systeem herstel.
Maar heb er een hard hoofd in
Check even of er misschien een stoms als een kabel er niet helemaal ver genoeg ingedrukt zit of zo. Ander stopcontact dat soort gekke dingen proberen. Je weet 't nooitAnoniem: 338166 schreef op zondag 10 juni 2018 @ 12:50:
[...]
, zou ik met alle liefde willen doen, maar moeilijk om de PS4 "op gang" te laten komen als die telkens al binnen 1 minuut crasht
.
Probeer de game te herinstalleren, als dat niet helpt dan een complete systeem herstel.
Maar heb er een hard hoofd in

Ik weet niet precies of het in deze video zit, maar mocht je deze nog niet gezien hebben is het wel een echte aanrader:bram1984 schreef op zondag 10 juni 2018 @ 12:31:
Tijdje terug heb ik een video gezien over de ontwikkeling van HZD en hierin lieten ze zien hoe o.a. de stealth engine werkt (met een soort van hitboxen enzo). Weet iemand welke ik bedoel en welke video dit is? Ik kan 'm niet meer vinden.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- Game-accessoires
- VR-brillen
- Gamecontrollers
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- Game-accessoires
- VR-brillen
- Gamecontrollers
Lijkt er wel op, maar ik mis volgens mij het gedeelte waarin de stealth uitgelegd wordt.
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
Met een rattatouile cameo erin : ) https://www.reddit.com/r/..._orchestra_trailer_leaks/Buzzie schreef op zondag 10 juni 2018 @ 13:26:
Kingdom Hearts 3 komt 29 Januari uit.
Is dat echt zo? Zie namelijk alleen buitenlandse kaarten als goedkoop. Ik twijfel namelijk om psplus aan te schaffen en wat meer singleplayer te focusen en uit te spelen. Dit maakt dat een stuk handigerKatmi schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 20:55:
[...]
Something something Nederlanders en 5 euro kortingscode die werkte op hun webshop![]()
Ik snap heel die rush niet want PS+ staat bijna continue aan 42 euro voor een jaar op cdkeys.com, is marginaal duurder dan de 39.99 actie nu van Sony, ok bij MM had je het voor 35 euro met de code maar kom.
[ Voor 4% gewijzigd door twowheeler op 10-06-2018 15:35 ]
ja dat is echt zo en de halve bevolking heeft er al gebruik van gemaakt.twowheeler schreef op zondag 10 juni 2018 @ 15:34:
[...]
Is dat echt zo? Zie namelijk alleen buitenlandse kaarten als goedkoop. Ik twijfel namelijk om psplus aan te schaffen en wat meer singleplayer te focusen en uit te spelen. Dit maakt dat een stuk handiger
De game er opnieuw opgezet en ik ben nu een uurtje zonder problemen aan het gamen (Ff afkloppen).Leoon. schreef op zondag 10 juni 2018 @ 12:52:
[...]
Check even of er misschien een stoms als een kabel er niet helemaal ver genoeg ingedrukt zit of zo. Ander stopcontact dat soort gekke dingen proberen. Je weet 't nooit
Dat klinkt goed! Vandaag ook maar eens met Trustmaster RS300 onder t stof vandaag gehaald en twee F1 races gereden met alle trainingen etc. Hij deed het nogAnoniem: 338166 schreef op zondag 10 juni 2018 @ 15:43:
[...]
De game er opnieuw opgezet en ik ben nu een uurtje zonder problemen aan het gamen (Ff afkloppen).
Negen van de 10 keer ligt dat overigens ook aan de game zelf. Welke game was je aan 't spelen?Anoniem: 338166 schreef op zondag 10 juni 2018 @ 12:13:
Edit.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Dragon Ball Xenoverse 2Aenea schreef op zondag 10 juni 2018 @ 18:50:
[...]
Negen van de 10 keer ligt dat overigens ook aan de game zelf. Welke game was je aan 't spelen?
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- Game-accessoires
- VR-brillen
- Gamecontrollers
https://www.resetera.com/...units-in-two-weeks.48043/
En terecht!!bram1984 schreef op zondag 10 juni 2018 @ 20:34:
Detroit verkoopt 1 miljoen stuks in 2 weken. Echt heel netjes.
https://www.resetera.com/...units-in-two-weeks.48043/
Top game. Verdient een betere score op metacritic.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK
Je was me net voor. Bijzonder dat de game in de presentatie van MS zit... komt vast ook naar de PS4 FromSoft kennende. Mijn interesse heeft ie iig!InF.Inc schreef op zondag 10 juni 2018 @ 22:58:
Valt me tegen dat @bram1984 het hier nog niet heeft gehad over de nieuwe game van FromSoftware.
[video]
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
deze week was die alleen maar out of stock en de prijs staat op iets meer dan 50 euro op het moment van schrijven.Katmi schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 20:55:
[...]
zal dan wel weer net mijn geluk zijn uiteraard
Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.
Mja zoals ik zei heb ik de Belgische versie nodig en die staat bijna altijd op stock voor 42, had niet naar de Nederlandse versie gekeken dat die 10 euro duurder was en out of stock.Dxue schreef op zondag 10 juni 2018 @ 23:02:
[...]
deze week was die alleen maar out of stock en de prijs staat op iets meer dan 50 euro op het moment van schrijven.
zal dan wel weer net mijn geluk zijn uiteraard
Lucky bastard!!! hahaha, dat maakt het allemaal net wat makkelijker om ps+ pas te kopen als je bijna weer moet verlengenKatmi schreef op zondag 10 juni 2018 @ 23:06:
[...]
Mja zoals ik zei heb ik de Belgische versie nodig en die staat bijna altijd op stock voor 42, had niet naar de Nederlandse versie gekeken dat die 10 euro duurder was en out of stock.
Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.
Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK
en meer:
DigitalError in "[E3] Het grote E3 2018 Topic"
DigitalError in "[E3] Het grote E3 2018 Topic"
[ Voor 46% gewijzigd door RubenSaurus op 11-06-2018 00:04 ]
Oh, leuk. Je zult dan wel time saver packs met Souls en alvast voor je geopende shortcuts kunnen kopen met microtransactions!
[ Voor 3% gewijzigd door Voxalizer op 11-06-2018 09:14 ]
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- Game-accessoires
- VR-brillen
- Gamecontrollers
Toevallig net een post in het E3 topic over gemaakt. Ik ben wel enthousiast.InF.Inc schreef op zondag 10 juni 2018 @ 22:58:
Valt me tegen dat @bram1984 het hier nog niet heeft gehad over de nieuwe game van FromSoftware.
[video]
Iemand nog andere tips voor leuke 4 player single screen games?
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- Game-accessoires
- VR-brillen
- Gamecontrollers
Diablo? Helldivers?Jay-v schreef op maandag 11 juni 2018 @ 09:49:
PS4 stond al een tijdje stof te happen, maar met de aanbiedingen van afgelopen week maar eens afgestoft. Vrijdag bij de MediaMarkt even 2 extra DS4 controllers opgepikt voor 35,- per stuk. Meteen een leuke couch co-op avond gehad met vrienden. Vooral super vermaakt met Overcooked. Ook Alienation gedaan, leuke game maar met 4 spelers op 1 scherm een beetje te chaotisch :-).
Ik weet niet of het een goede mix is betreft Activision en From Software, ik hoop dat de game niet verpest wordt door het voor een brede publiek te maken, wat toegankelijker voor het publiek zeg maar.Voxalizer schreef op maandag 11 juni 2018 @ 09:14:
From Software en Activision?
Oh, leuk. Je zult dan wel time saver packs met Souls en alvast voor je geopende shortcuts kunnen kopen met microtransactions!
Toevallig een PRO, deze maakt bij mij ook altijd wel herrie. Dit terwijl hij paar week oud is. Volgens mij standaard probleem bij de PROBeavbusi schreef op maandag 11 juni 2018 @ 08:58:
Mijn playstation 4 blaast de laatste tijd heel veel. Ik denk dat hij nieuwe koelpasta of een goede schoonmaakbeurt aan de binnenkant nodig heeft. Heeft iemand ervaring hiermee?
Vergeet niet gouden, diamanten, tijgerprint en roze eenhoornbehang camo's op je wapens via lootboxesVoxalizer schreef op maandag 11 juni 2018 @ 09:14:
From Software en Activision?
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Little big planet 3Jay-v schreef op maandag 11 juni 2018 @ 09:49:
PS4 stond al een tijdje stof te happen, maar met de aanbiedingen van afgelopen week maar eens afgestoft. Vrijdag bij de MediaMarkt even 2 extra DS4 controllers opgepikt voor 35,- per stuk. Meteen een leuke couch co-op avond gehad met vrienden. Vooral super vermaakt met Overcooked. Ook Alienation gedaan, leuke game maar met 4 spelers op 1 scherm een beetje te chaotisch :-).
Frantics, 99 Vidas, Worms WMD, Dragons Crown, FlatOut 4, Broforce, Mother Russia Bleeds, Jackbox Party Pack, SingstarJay-v schreef op maandag 11 juni 2018 @ 09:49:
Die moet ik zeker even oppikken ja
Diablo ben ik wel klaar mee
Helldivers ziet er leuk uit, wellicht net als bij Alienation een hoop chaos met 4 spelers though
Thanks! Ik ga even kijken op Youtube welke interessant zijn voor onsExorcist schreef op maandag 11 juni 2018 @ 10:27:
[...]
Frantics, 99 Vidas, Worms WMD, Dragons Crown, FlatOut 4, Broforce, Mother Russia Bleeds, Jackbox Party Pack, Singstar
En toch... En toch moet ik het nog maar zien of het mij persoonlijk aanspreekt. Ik ben nou eenmaal niet persé een uitgesproken CD ProjeKt Red-fan. Een toffe setting, levendige wereld en goed verhaal is voor mij blijkbaar nog niet genoeg om de game ook daadwerkelijk lang te spelen (zie The Witcher 3).
Ik hoop dus vooral dat het gameplaytechnisch wat anders/ vernieuwends wordt en dat het niet gewoon een soort The Witcher 3 in een andere setting gaat zijn.
Ziet er supergaaf uit. Van al mijn VR ervaring, werken voor mij dit soort games echt het beste qua immersie. Het mooiste voorbeeld hiervoor vond ik Lucky Tales op de Oculus, ook een soort top-down / maquette platformer.Tweakmans schreef op zondag 10 juni 2018 @ 11:12:
Voor de PSVR verschijnt Ghost Giant, waarbij je als een soort 'god' het leven van een klein kereltje in goede banen leidt. Gemaakt door Zoink (Fe, Flipping Death, Stick it to the Man).
[video]
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Dat de fan harder werkt om het apparaat te koelen is opzich geen ramp, als de temperatuur maar voldoende wordt terug gebracht.
Is het dus alleen extra lawaai of zijn er ook gevallen bekend waarbij de fan gewoon niet voldoende koelt en dus schade veroorzaakt? In het eerste geval is het gewoon een kwestie van het geluid harder zetten, het tweede geval is iets vervelender
Ik zet ook inderdaad geluid wat harder, verder geen last van. En is ook gelukkig niet altijd dat hij zo blaast.B-Real schreef op maandag 11 juni 2018 @ 11:07:
Ik lees veel over het geluidsniveau's van met name PS4 Pro's, in hoeverre kan het nou echt kwaad?
Dat de fan harder werkt om het apparaat te koelen is opzich geen ramp, als de temperatuur maar voldoende wordt terug gebracht.
Is het dus alleen extra lawaai of zijn er ook gevallen bekend waarbij de fan gewoon niet voldoende koelt en dus schade veroorzaakt? In het eerste geval is het gewoon een kwestie van het geluid harder zetten, het tweede geval is iets vervelender
Het geluid is vooral storend voor jezelf, verder geen indicatie dat er wat mis is.B-Real schreef op maandag 11 juni 2018 @ 11:07:
Ik lees veel over het geluidsniveau's van met name PS4 Pro's, in hoeverre kan het nou echt kwaad?
https://tomclancy-thedivision.ubisoft.com/game/en-us/beta
Ik heb me aangemeld voor de One X versie.
Ik schaam me diep.

Microsoft liet iig niets interessants zien. Same old same old.
Sowieso, ben lekker een weekje vrij toevallig en heb vannacht ook alles gezien. Lekker samen met m'n vriendin op de bank zitten en hypen voor de nieuwe gamesDeeSung schreef op maandag 11 juni 2018 @ 11:39:
Wie blijft op voor de persconferentie? Vorig jaar lukte mij dat niet.
Leuke is.
Dat door een paar game sites word gesproken alsof Microsoft de beste persconferentie in jaren heeft laten zien en dat ze nu al de E3 hebben "gewonnen"..
Terwijl ik ook zoiets heb van..... Uhm?.. zoveel hebben we volgens mij niet gezien
Ik hou mijn verwachting een beetje laag dit jaar.
2016 was echt een magnifieke E3 presentatie, dus dat leidde er toe dat ik voor 2017 super veel verwachtte terwijl dat toch 1 van de mindere presentaties was in jaren van Sony (geen slechte, maar een mindere).
Dus ik ga er nu gewoon lekker blanco in en zie het wel..
Weet nog niet of ik het live ga kijken, laatste jaren wel gedaan maar laatste dagen al een beetje op het punt van grieperig dus even kijken
https://store.playstation...MSF75508-FALLOUTSHELTER/1
Het is gratis en vanaf nu te spelen.
Vergeet het gratis PS+ pakket niet.
Wat mijn verwachtingen zijn van Sony ? Ik verwacht er niet zo veel van, aangezien Sony de afgelopen 2 jaar al zoveel exclusives heeft aangekondigd. Maar zoals ik in het E3 topic al aangaf, en ik al tevreden met The Last of Us 2 en Ghost of Tsushima gameplay.
Ook ben ik benieuwd naar de nieuwe game van RockSteady. En gameplay + een releasedate van Resident Evil2 Remake zou het voor mij helemaal afmaken.
Als we nog 1 of 2 aankondigingen krijgen, is dat alleen maar mooi meegenomen.
We gaan het zien.
P.S. Michael Pachter heeft in een stream aangegeven, dat Sony ALLEEN maar first party exclusives gaat laten zien. En geen third party stuff. Geen idee of het klopt. Maar dat kan ik alleen maar toejuichen.
[ Voor 11% gewijzigd door Sefaex op 11-06-2018 12:14 ]
Neuhh, ik vind dit soort persco's niet zo heel spannend. De hele E3 niet eigenlijk, laat staan dat ik er voor opblijf en m'n ritme in de war schopDeeSung schreef op maandag 11 juni 2018 @ 11:39:
Leuk om 's ochtends te kijken welke titels er allemaal in de pijplijn zitten, maar verder vind ik (voornamelijk CGI) trailers toch nietszeggend.
Goed tot zoverre mijn zure 2 cents, ik snap dat anderen dit graag live kijken en hyped zijn hoor.
Dit topic is gesloten.
- Benieuwd of je een PS4 Slim of Pro moet kopen? Zoek eerst eens terug in dit topic voordat je die vraag stelt
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Probeer, vooral bij minder bekende games, geen afkortingen te gebruiken