Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-04 10:06
Beavbusi schreef op maandag 11 juni 2018 @ 08:58:
Mijn playstation 4 blaast de laatste tijd heel veel. Ik denk dat hij nieuwe koelpasta of een goede schoonmaakbeurt aan de binnenkant nodig heeft. Heeft iemand ervaring hiermee?
Toevallig een PRO, deze maakt bij mij ook altijd wel herrie. Dit terwijl hij paar week oud is. Volgens mij standaard probleem bij de PRO

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:16
Voxalizer schreef op maandag 11 juni 2018 @ 09:14:
From Software en Activision?

Oh, leuk. Je zult dan wel time saver packs met Souls en alvast voor je geopende shortcuts kunnen kopen met microtransactions!
Vergeet niet gouden, diamanten, tijgerprint en roze eenhoornbehang camo's op je wapens via lootboxes :+

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:55
Jay-v schreef op maandag 11 juni 2018 @ 09:49:
PS4 stond al een tijdje stof te happen, maar met de aanbiedingen van afgelopen week maar eens afgestoft ;). Vrijdag bij de MediaMarkt even 2 extra DS4 controllers opgepikt voor 35,- per stuk. Meteen een leuke couch co-op avond gehad met vrienden. Vooral super vermaakt met Overcooked. Ook Alienation gedaan, leuke game maar met 4 spelers op 1 scherm een beetje te chaotisch :-).

Iemand nog andere tips voor leuke 4 player single screen games?
Little big planet 3

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Jay-v schreef op maandag 11 juni 2018 @ 09:49:
PS4 stond al een tijdje stof te happen, maar met de aanbiedingen van afgelopen week maar eens afgestoft ;). Vrijdag bij de MediaMarkt even 2 extra DS4 controllers opgepikt voor 35,- per stuk. Meteen een leuke couch co-op avond gehad met vrienden. Vooral super vermaakt met Overcooked. Ook Alienation gedaan, leuke game maar met 4 spelers op 1 scherm een beetje te chaotisch :-).

Iemand nog andere tips voor leuke 4 player single screen games?
Frantics, 99 Vidas, Worms WMD, Dragons Crown, FlatOut 4, Broforce, Mother Russia Bleeds, Jackbox Party Pack, Singstar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Die moet ik zeker even oppikken ja :D.
Diablo ben ik wel klaar mee :). Teveel gedaan op PC.

Helldivers ziet er leuk uit, wellicht net als bij Alienation een hoop chaos met 4 spelers though :+
Exorcist schreef op maandag 11 juni 2018 @ 10:27:
[...]

Frantics, 99 Vidas, Worms WMD, Dragons Crown, FlatOut 4, Broforce, Mother Russia Bleeds, Jackbox Party Pack, Singstar :+
Thanks! Ik ga even kijken op Youtube welke interessant zijn voor ons 8) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23-04 14:47
Die Cyberpunk trailer is natuurlijk hartstikke mooi en je merkt aan alles dat die game een grote aantrekkingskracht heeft op deze E3.

En toch... En toch moet ik het nog maar zien of het mij persoonlijk aanspreekt. Ik ben nou eenmaal niet persé een uitgesproken CD ProjeKt Red-fan. Een toffe setting, levendige wereld en goed verhaal is voor mij blijkbaar nog niet genoeg om de game ook daadwerkelijk lang te spelen (zie The Witcher 3).

Ik hoop dus vooral dat het gameplaytechnisch wat anders/ vernieuwends wordt en dat het niet gewoon een soort The Witcher 3 in een andere setting gaat zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:29
Tweakmans schreef op zondag 10 juni 2018 @ 11:12:
Voor de PSVR verschijnt Ghost Giant, waarbij je als een soort 'god' het leven van een klein kereltje in goede banen leidt. Gemaakt door Zoink (Fe, Flipping Death, Stick it to the Man).

[video]
Ziet er supergaaf uit. Van al mijn VR ervaring, werken voor mij dit soort games echt het beste qua immersie. Het mooiste voorbeeld hiervoor vond ik Lucky Tales op de Oculus, ook een soort top-down / maquette platformer.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:06
Ik lees veel over het geluidsniveau's van met name PS4 Pro's, in hoeverre kan het nou echt kwaad?
Dat de fan harder werkt om het apparaat te koelen is opzich geen ramp, als de temperatuur maar voldoende wordt terug gebracht.

Is het dus alleen extra lawaai of zijn er ook gevallen bekend waarbij de fan gewoon niet voldoende koelt en dus schade veroorzaakt? In het eerste geval is het gewoon een kwestie van het geluid harder zetten, het tweede geval is iets vervelender :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
B-Real schreef op maandag 11 juni 2018 @ 11:07:
Ik lees veel over het geluidsniveau's van met name PS4 Pro's, in hoeverre kan het nou echt kwaad?
Dat de fan harder werkt om het apparaat te koelen is opzich geen ramp, als de temperatuur maar voldoende wordt terug gebracht.

Is het dus alleen extra lawaai of zijn er ook gevallen bekend waarbij de fan gewoon niet voldoende koelt en dus schade veroorzaakt? In het eerste geval is het gewoon een kwestie van het geluid harder zetten, het tweede geval is iets vervelender :p
Ik zet ook inderdaad geluid wat harder, verder geen last van. En is ook gelukkig niet altijd dat hij zo blaast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:43
B-Real schreef op maandag 11 juni 2018 @ 11:07:

Het geluid is vooral storend voor jezelf, verder geen indicatie dat er wat mis is.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Meld je nu aan voor de beta van The Division 2:

https://tomclancy-thedivision.ubisoft.com/game/en-us/beta

Ik heb me aangemeld voor de One X versie.

Ik schaam me diep.

|:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Wie blijft op voor de persconferentie? Vorig jaar lukte mij dat niet.

Microsoft liet iig niets interessants zien. Same old same old.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-04 08:57
DeeSung schreef op maandag 11 juni 2018 @ 11:39:

Sowieso, ben lekker een weekje vrij toevallig en heb vannacht ook alles gezien. Lekker samen met m'n vriendin op de bank zitten en hypen voor de nieuwe games :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Anoniem: 338166

[quote]DeeSung schreef op maandag 11 juni 2018 @ 11:39:

Leuke is.
Dat door een paar game sites word gesproken alsof Microsoft de beste persconferentie in jaren heeft laten zien en dat ze nu al de E3 hebben "gewonnen"..
Terwijl ik ook zoiets heb van..... Uhm?.. zoveel hebben we volgens mij niet gezien :+

Ik hou mijn verwachting een beetje laag dit jaar.
2016 was echt een magnifieke E3 presentatie, dus dat leidde er toe dat ik voor 2017 super veel verwachtte terwijl dat toch 1 van de mindere presentaties was in jaren van Sony (geen slechte, maar een mindere).
Dus ik ga er nu gewoon lekker blanco in en zie het wel..

Weet nog niet of ik het live ga kijken, laatste jaren wel gedaan maar laatste dagen al een beetje op het punt van grieperig dus even kijken :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23-04 14:41
Sony ga ik wel live kijken ja.

Wat mijn verwachtingen zijn van Sony ? Ik verwacht er niet zo veel van, aangezien Sony de afgelopen 2 jaar al zoveel exclusives heeft aangekondigd. Maar zoals ik in het E3 topic al aangaf, en ik al tevreden met The Last of Us 2 en Ghost of Tsushima gameplay.

Ook ben ik benieuwd naar de nieuwe game van RockSteady. En gameplay + een releasedate van Resident Evil2 Remake zou het voor mij helemaal afmaken.

Als we nog 1 of 2 aankondigingen krijgen, is dat alleen maar mooi meegenomen.

We gaan het zien.

P.S. Michael Pachter heeft in een stream aangegeven, dat Sony ALLEEN maar first party exclusives gaat laten zien. En geen third party stuff. Geen idee of het klopt. Maar dat kan ik alleen maar toejuichen.

[ Voor 11% gewijzigd door Sefaex op 11-06-2018 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Of Rocksteady op de E3 is kan ik niet met zekerheid zeggen, hun nieuwe game kan net zo goed in 2020 titel zijn. Maar bijvoorbeeld mortal kombat 11 en re2make verwacht ik nog wel deze E3 (bij Sony dus dan). Daarnaast heeft remedy ook al bevestigd op de E3 te zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Spud82

Neuhh, ik vind dit soort persco's niet zo heel spannend. De hele E3 niet eigenlijk, laat staan dat ik er voor opblijf en m'n ritme in de war schop :)

Leuk om 's ochtends te kijken welke titels er allemaal in de pijplijn zitten, maar verder vind ik (voornamelijk CGI) trailers toch nietszeggend.

Goed tot zoverre mijn zure 2 cents, ik snap dat anderen dit graag live kijken en hyped zijn hoor. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:10

Polycom

Poes van goud

Ik merk dat ik oud word en games mij veel minder aanspreken. :D Tot nu toe erg blij met Cyberpunk.
Verder grappig om te zien dat sommige gamers helemaal wild worden van DLC of een CGI trailer.
Ik blijf lekker zuurpruimen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
P.S. Michael Pachter heeft in een stream aangegeven, dat Sony ALLEEN maar first party exclusives gaat laten zien. En geen third party stuff. Geen idee of het klopt. Maar dat kan ik alleen maar toejuichen.
Dat heeft Microsoft al gedaan voor Sony en het koste ze niks ;-). Als je dat allemaal bij Microsoft zou weghalen, dan blijft er naast Halo, Gears en Forza niet veel over natuurlijk.
Valt mij ook op. Heb al wat YT video's langs zien komen met titels als "Has Microsoft already won E3 2018?". Dan denk ik: op basis waarvan precies? Zaken die ze "exclusive" noemden, waren gewoon DLC uitbreidingen op bestaande franchises. Twee van de 4 "acquired studio's" waren al zo goed als first party (Forza en State of Decay) en eentje is nieuw waarbij het dus nog jaren gaat duren voordat die een dikke game zullen afleveren.

Dan gaat mijn stem eerder naar Bethesda met de nieuwe Fallout, nieuwe DOOM, nieuwe TES en een geheel nieuwe IP.
Ze hebben qua opzet van show en content best gewonnen. Maar het is tegelijkertijd dubbel want echt enorm veel was multiplatform en al hun nieuwe games hadden geen release datum. Je zal alleen Crackdown en Forza gaan zien...maar qua first party blijft het nog steeds erg droog. Ze kunnen zich prima klaarmaken voor de volgende generatie, maar Sony zit ook niet stil en al hun first party, second party en third party exclusive games komen ook nog. Next-gen gaat ieder geval interessant worden qua hardware power en games.

[ Voor 73% gewijzigd door Recon24 op 11-06-2018 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nee, ik zou niet weten waarom. Die trailers staan morgenochtend ook nog online. Als ik morgen vrij zou zijn, zou ik ook niet op blijven.
Anoniem: 338166 schreef op maandag 11 juni 2018 @ 12:00:

Leuke is.
Dat door een paar game sites word gesproken alsof Microsoft de beste persconferentie in jaren heeft laten zien en dat ze nu al de E3 hebben "gewonnen"..
Terwijl ik ook zoiets heb van..... Uhm?.. zoveel hebben we volgens mij niet gezien :+

Ik hou mijn verwachting een beetje laag dit jaar.
2016 was echt een magnifieke E3 presentatie, dus dat leidde er toe dat ik voor 2017 super veel verwachtte terwijl dat toch 1 van de mindere presentaties was in jaren van Sony (geen slechte, maar een mindere).
Dus ik ga er nu gewoon lekker blanco in en zie het wel..

Weet nog niet of ik het live ga kijken, laatste jaren wel gedaan maar laatste dagen al een beetje op het punt van grieperig dus even kijken :+
Valt mij ook op. Heb al wat YT video's langs zien komen met titels als "Has Microsoft already won E3 2018?". Dan denk ik: op basis waarvan precies? Zaken die ze "exclusive" noemden, waren gewoon DLC uitbreidingen op bestaande franchises. Twee van de 4 "acquired studio's" waren al zo goed als first party (Forza en State of Decay) en eentje is nieuw waarbij het dus nog jaren gaat duren voordat die een dikke game zullen afleveren.

Dan gaat mijn stem eerder naar Bethesda met de nieuwe Fallout, nieuwe DOOM, nieuwe TES en een geheel nieuwe IP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn reactie op het eind van de kingdom hearts 3 trailer. https://twitter.com/itsni...06001971655004161/video/1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geronimous
Wat is het verhaal hierachter? (Heb nooit Kingdom Hearts gespeeld)

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • +2 Henk 'm!
KH3 trailer ook gezien, maar ik kan er echt helemaal niks mee, hehe. Een game met Donald Duck, Toy Story en Elsa van Frozen erin gaat bij mij niet werken, al is de gameplay nog zo goed. Mijn dochtertje wordt hier wel heel enthousiast van, maar het ziet er te moeilijk uit voor haar.

@Jeroenimoes Volgens mij is het een soort mix van Final Fantasy met Disney figuren. En dan een soort van action RPG sausje erover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gandalf68
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11-04 13:53
En nu maar hopen dat die ms games studio niet dezelfde weg in lopen als "rare" kuch kuch

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jeroenimoes schreef op maandag 11 juni 2018 @ 13:16:
[...]

Wat is het verhaal hierachter? (Heb nooit Kingdom Hearts gespeeld)
Die mevrouw was één van de hoofd personages in één van de games en nu is ze evil geworden lijkt het erop. En kingdom hearts fans reageren overal heel overdreven op haha.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Spud82
Pff wat een aansteller.
Je gaat bijna denken dat ie zich beseft dat er een camera op hem gericht staat.

Bijna...

Ik heb nog nooit een Kingdom Hearts game gespeeld, maar ben ergens toch wel benieuwd hier naar.

[ Voor 12% gewijzigd door Spud82 op 11-06-2018 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Spud82 schreef op maandag 11 juni 2018 @ 13:23:
[...]

Pff wat een aansteller.
Je gaat bijna denken dat ie zich beseft dat er een camera op hem gericht staat.

Bijna...

Ik heb nog nooit een Kingdom Hearts game gespeeld, maar ben ergens toch wel benieuwd hier naar.
Tuurlijk zijn dit soort reacties allemaal zwaar overdreven en een beetje nep. Maar het scoort wel goed.

Hoor je ook wel in het publiek bij de E3 waar mensen inplaats van te klappen of juichen, gewoon keihard staan te gillen en er steeds door heen roepen.

[ Voor 14% gewijzigd door Nieuwevolger op 11-06-2018 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=WMZVIqbYq_I]

Zo fanatiek ben ik zelf niet. Maar vind het wel mooi om te zien.

Dat gezegd hebbende, hopelijk krijgen we vandaag meer te zien van die remake.
Is toch al een aantal jaar in ontwikkeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01:16
Is er nog een leuke ps plus aanbieding op moment krijg bericht dat verloopt binnen 7 dagen... Hellemaal vergeten..

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RubenSaurus
v8power67 schreef op maandag 11 juni 2018 @ 13:44:
Is er nog een leuke ps plus aanbieding op moment krijg bericht dat verloopt binnen 7 dagen... Hellemaal vergeten..
serieus? dit kan toch alleen een troll actie zijn van je he? :P :+

ps+ is overal in de aanbieding ivm Days of Play van Sony

[ Voor 10% gewijzigd door RubenSaurus op 11-06-2018 14:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sefaex schreef op maandag 11 juni 2018 @ 13:34:
[video]

Ik vind deze wel cool. Allereerst de reactie van het publiek als het Firefly logo te zien is. En op het einde zie je Neil Druckmann, Ashley Johnson en Troy Baker elkaar omhelzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sorry voor de soort van crosspost, maar ik weet dat hier nog wel wat mensen hun PS3 nog gebruiken, en de PS3 thread is zo goed als dood.
Wil gewoon eens weten of de mensen met een PS3 ook tegen dit probleem aanlopen : https://gathering.tweaker...bookmark/1470404/55447679 , en dus hoe wijd verspreid dit probleem is (al is de sample size natuurlijk wel miniem).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lees ook geruchten dat armored core met een VR mode vannacht wordt aangekondigd door from software.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 338166

Sefaex schreef op maandag 11 juni 2018 @ 13:34:
[video]

Njaah.
Jammere van zulke "reaction" video's ..
19 van de 20 Reactors/Streamers zijn zo nep als het maar kan zijn.
Sommige hebben echt letterlijk een script gemaakt na het 10 keer kijken van een video over hoe ze het beste kunnen reageren :P
Uiteraard zijn er wel een zooi die wel gewoon "echt" zijn, en deze kijk ik dan ook regelmatig.

Maar ik was ook zeer blij met het nieuws over een FF7 remake..Alleen het gevaar met dit is dat de hype ondertussen zo groot is dat het alleen maar kan gaan tegenvallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
DigitalError schreef op maandag 11 juni 2018 @ 13:44:
[...]

serieus? dit kan toch alleen een troll actie zijn van je he? :P :+

ps+ is overal in de aanbieding ivm Days of Play van Sony
Owh okee wist ik niet. Zag in ps store gewone prijs vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
v8power67 schreef op maandag 11 juni 2018 @ 14:24:
[...]

Owh okee wist ik niet. Zag in ps store gewone prijs vandaar.
https://store.playstation...90006_01-PSPLU12M30DISDOP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrstylo
  • Laatst online: 15-03 14:11
Niks van Playstation uitgelekt? Valt mij tegen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Wtf.. deed net nog via die psn plus optie in main menu kijken en stond gewoon 59,99 euro... Heel raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Niet online
Polycom schreef op maandag 11 juni 2018 @ 13:00:
Ik merk dat ik oud word en games mij veel minder aanspreken. :D Tot nu toe erg blij met Cyberpunk.
Verder grappig om te zien dat sommige gamers helemaal wild worden van DLC of een CGI trailer.
Ik blijf lekker zuurpruimen :P
Dit heb ik ook ik game nogsteeds niet zoveel als in mijn tienerjaren. God of war is wel een eye opener voor mij.
bram1984 schreef op maandag 11 juni 2018 @ 13:11:
Nee, ik zou niet weten waarom. Die trailers staan morgenochtend ook nog online. Als ik morgen vrij zou zijn, zou ik ook niet op blijven.
Ja ik probeer het wel, ben echt benieuwd en wil het dan direct weten, maar als ik te moe ben flikker ik toch in slaap.

Ik hoop iig op een paar nieuwe exclusives.

Wss Death stranding, shenmue 3 en TLOU 2 gameplay ofzo. Mss dat WiLD eindelijk wordt uitgepakt.

Spiderman en days gone krijgen mss nog een klein beetje aandacht al hebben we hier wel veel van gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoop niet dat sony met “deep dive” 4x het zelfde gaat doen als EA met anthem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Laatst online: 00:27

Oekol

waka waka hey hey

Ik kijk morgenvroeg wel wat Sony allemaal voor moois aankondigd, slaap toch liever vannacht rond die tijd. 3u is echt zo'n net niet tijd. 12/1uur was ik nog gaan twijfelen. :) Verwacht niet al te veel geks.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@bram1984 Nee, Sony zijn dat ze een Deep Dive gingen doen op tlou2, spiderman, death stranding en GoT. EA noemde zijn anthem segment ook een "deep dive"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op maandag 11 juni 2018 @ 15:55:
@bram1984 Nee, Sony zijn dat ze een Deep Dive gingen doen op tlou2, spiderman, death stranding en GoT. EA noemde zijn anthem segment ook een "deep dive"
Ah okay. Desalniettemin vraag ik me wel af of Deep Down ooit nog gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op deep down kan je beter ook niet meer rekenen. Zag er leuk uit als een F2P dark souls alternatief toen er nog geen bloodborne was op de ps4. Maar ik denk dat dat helemaal geen behoefte meer aan is. Ze kunnen de boel beter omtoveren naar dragon's dogma 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cyberpunk 2077! Nuff said!

Maar ook blij met de nieuwe Fallout, de ES6 aankondiging en veel meer games. MS had een goede conferentie. Alleen jammer dat bijna al die games ook gewoon op PS4 verschijnen :)

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 24-04 15:05
Ik denk dat we vooral veel van Ghost of Tshushima en TLoU gaan zien. Deze E3 wordt waarschijnlijk de enige E3 voor Ghost of Tshushima. Voor TLoU misschien ook, als die ook voor e3 2019 uitkomt, maar ik verwacht van niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twowheeler
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:07
peakaboo schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 11:14:
[...]

Vorig jaar 30 euro voor 1 jaar PSN bij gamemania, ik wacht nog even af :P al is dit, gezien de recente prijsstijging, wel de scherpste deal op dit moment
Ik ook! Zat m'n mailbox door te kijken en zag dat ik dat er vorig jaar voor heb betaald. Ik wacht ook gewoon deze week af. Moet zeggen dat playstation het wel erg goed doet met de aanbiedingen en de exclusives. Ik heb nog zoveel singeplayer games te spelen, en een aantal psplus games. Oh oh oh, wat een luxe probleem. Psplus moet ik sowieso gaan aanschaffen wil ik die psplus games blijven spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
twowheeler schreef op maandag 11 juni 2018 @ 18:17:
[...]

Ik ook! Zat m'n mailbox door te kijken en zag dat ik dat er vorig jaar voor heb betaald. Ik wacht ook gewoon deze week af. Moet zeggen dat playstation het wel erg goed doet met de aanbiedingen en de exclusives. Ik heb nog zoveel singeplayer games te spelen, en een aantal psplus games. Oh oh oh, wat een luxe probleem. Psplus moet ik sowieso gaan aanschaffen wil ik die psplus games blijven spelen
Toen koste PS+ nieuw €50.
Sinds de zomer van vorig jaar hebben ze de PS+ prijs verhoogd naar €60.

Dus ik denk niet dat je hem snel voor €30 zal vinden.

Nu kost hij €41,99. Vind ik een vrij nette prijs.

Je kunt altijd nog tot Black Friday wachten. Dan zijn ze ook vaak in de aanbieding
Speel zelf heel sporadisch een PS+ game (zet ze wel elke maand in mijn bibliotheek). Omdat mijn main backlog te groot is. Maar je hebt het ook nodig voor online gaming. :+

Als ze in de aanbieding zijn koop ik altijd 2 kaarten. Heb nu 2 kaarten gekocht voor €37 per stuk (icm de €5 coupon van mediamarkt die tot vandaag geldig was)

Dat is een beetje de max wat ik er aan uit wil geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gekke Japanners :D
Het cell shaded stijltje én de hoofdpersoon (Ryu lookalike) hebben erg veel weg van Street Fighter. Ik zag ook nog een uit de kluiten gewassen Zangief voorbij komen.
Maar wat is het, een soort action hack & slash achtige game?

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online

Mrjraider

Mijn PS+ liep een dezer dagen ook af. Ik kreeg al een mailtje dus maar de aanbieding gepakt van 41.99 ipv 59.99 scheelt toch weer iets.

Na aanleiding van alles wat ik meegekregen heb van de E3 kan ik zeker niet wachten op Shadow of the Tomb Raider en Kingdom Hearts III. Ook zag de nieuwe Just Cause 4 en Metro er erg gaaf uit :Y

OFFLINE enkele berichten geedit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Echt een heerlijke show van Sony, petje af voor wederom al weer een geslaagde E3 persco.
Het ging om 4 grote titels en naar mijn mening zijn ze allemaal waargemaakt.

Zeer verbaast over het feit hoe Sony het toch weer iedere keer flikt om zulke games uit de Playstation te persen.
Dan denk je met een God of War een bepaalde grens te hebben bereikt betreft mogelijkheden, en dan komen er weer een paar titels aan die daarin meegaan of dit zelfs overtreffen.

Je merkt het ook wel dat Sony deze waanzinnige generatie aan het afsluiten is, geen nieuwe first party titels meer, ook niet het aankondigen om het aankondigen maar gewoon je focus hebben op de games die uit komen, een hele toffe strategie.

Het zijn mooie tijden voor de Playstation eigenaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merdera
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-04 12:09
Helaas ontbreken bij 3 van de 4 grote titels wel nog verschijningsdatums of zelfs maar periode. Alleen spiderman is concreet.

Windows 11 PC,RTX2080,32GB,i9 | Samsung S20+ 5G | iPad Pro 12.9 | PlayStation 5 | PSN ID : DReaMeRD71 | Xbox Series X | XBL : DReaMeR2601

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
Merdera schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 05:54:
Helaas ontbreken bij 3 van de 4 grote titels wel nog verschijningsdatums of zelfs maar periode. Alleen spiderman is concreet.
In a recent interview with Vorterix, the game's composer, Gustavo Santaolalla, said that it's going to launch in
2019.

Sony heeft vorig jaar volgens mij ook al aangegeven dat The Last of Us 2 in 2019 uitkomt.

Ik denk Q3-Q4 2019. Releasedate gaan ze dus waarschijnlijk tijdens de Playstation Experience (dec) bekend maken.

Death Stranding durf ik geen uitspraken over te doen. De meeste mensen zeggen 2019. Maar dat zou ook zomaar een PS5 launch game kunnen zijn. We zijn namelijk drie E3s verder. En we weten evenveel als 2 jaar terug.

[ Voor 7% gewijzigd door Sefaex op 12-06-2018 06:01 ]

Acties:
  • +13 Henk 'm!
The @CallofDuty team have a special #PlayStationE3 treat for PS Plus members! From today, all members can pick up the brilliant Black Ops 3 at no extra cost:

https://store.playstation...02624_00-BLACKOPS3GAME000

Gratis en voor niks voor PS+ deze super classic.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 24-04 10:30
Is er nog wat over een pro prijsverlaging of iets over de pro gezegd? :)

Ghost wow wat een game!
Death stranding komt echt wel op huidige console uit wat een graphics zeg en de sfeer! :9~

A person who never made a mistake never tried anything new.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Niet online
Tlou 2 holy shit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Laatst online: 24-04 14:43
Ga de presentatie vanavond eens kijken. De games die ik sowieso al ga halen, ga ik niet kijken. Vind het zonde om ook maar iets te zien van TLOU2 of Spiderman.

Had wel de verwachting dat Ubi een nieuwe Splinter Cell zou aankondigen, baal ik wel enigszins van.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23:14
Spiderman ziet er wel tof uit, maar ik zie voornamelijk Batman gameplay in een Spiderman jasje. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 24-04 12:10
Ghost of Tsushima
Death Stranding

Zijn voor mij de games van het PS4 evenement geworden.

De andere wat minder. Last of Us 2 ook natuurlijk must-have.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G.Scholtens
Dennis585 schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 07:10:
The @CallofDuty team have a special #PlayStationE3 treat for PS Plus members! From today, all members can pick up the brilliant Black Ops 3 at no extra cost:

Bedankt voor de tip, direct toegevoegd. Had nog geen COD game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
Even teruggekeken. Het meest benieuwd geworden naar Death Stranding.
En The Last of Us ziet er natuurlijk ook wel belachelijk goed uit. Die komt er sowieso.

Nioh 2 was wel een verrassing, dat die überhaupt in ontwikkeling is. Al had ik liever Bloodborne 2 gezien, maar toch.

[ Voor 27% gewijzigd door Spud82 op 12-06-2018 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Laatst online: 00:27

Oekol

waka waka hey hey

The last of us zag er vet uit en toen kwam Ghost of Tsushima ook nog eens. Kende het eerlijk gezegd niet maar wat een vette setting en hoe mooi zag dat er wel niet uit! Wauw!

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-04 14:11
Ari Gold schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 08:56:
Spiderman ziet er wel tof uit, maar ik zie voornamelijk Batman gameplay in een Spiderman jasje. :P
Lijkt me niet heel erg vervelend, batman waren goede games. Al hoewel ik me kan voorstellen dat die bat err cable :? en spiderman's web idd een gameplay element zijn wat erg veel op elkaar lijkt. Verder mag ik hopen dat ze genoeg inspiratie hebben uit de2 verschillende characters om het toch zijn eigen identiteit te kunnen geven.

Als er spiderman auto segmenten inzitten, ja dan geef ik je volkomen gelijk :P

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sony zou eigenlijk Platinum en Insomniac moeten proberen te kopen. Het zou me verbazen als ze dat niet al stiekem geprobeerd hebben, gezien de historie en het feit dat de nieuwe Platinum weer console exclusive is (al dan niet tijdelijk).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag

Oh dat is mooi want mijn exemplaar was gebroken :'(

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
HOE KAN JE BLOPS3 GRATIS KRIJGEN. ?? ik prober maar wil niet betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Heb je wel PS+ ?

[ Voor 59% gewijzigd door whyz op 12-06-2018 10:06 ]

Right for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Ja, enkele dagen geleden aangeschaft. Is het misschien nog niet actief of??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feanathiel
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online

Feanathiel

Cup<Coffee>

Heb je alleen een trial aangevraagd? Of ook daadwerkelijk langer dan 7 dagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
theduke1989 schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 10:03:
Probeer het via de browsers, mobiel en/of PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
What do the numbers say....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-04 11:48
theduke1989 schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 10:05:
Ja, enkele dagen geleden aangeschaft. Is het misschien nog niet actief of??
Zodra je de code invoert is het Plus abo onmiddellijk actief.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xamirz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-04 19:17
Heeft iemand informatie over de levertijden van de PS Pro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Laatst online: 23:14
Sagat schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 09:41:
[...]

Lijkt me niet heel erg vervelend, batman waren goede games. Al hoewel ik me kan voorstellen dat die bat err cable :? en spiderman's web idd een gameplay element zijn wat erg veel op elkaar lijkt. Verder mag ik hopen dat ze genoeg inspiratie hebben uit de2 verschillende characters om het toch zijn eigen identiteit te kunnen geven.

Als er spiderman auto segmenten inzitten, ja dan geef ik je volkomen gelijk :P
Zeker niet erg. De Batman games vond ik ook heel tof. Hoop inderdaad ook wel dat ze er een eigen draai aan hebben kunnen geven.

BO3 is toch wel mooi meegenomen. Dan hoef ik niet steeds naar de disc te grijpen. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Ari Gold op 12-06-2018 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
@bram1984 ga het maar via PS4 pro zelf proberen.

Hier lukte het niet. Maar hopelijk is het na 20:00 nog gelding ivm werk ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-04 07:04
Via Mozilla Firefox de game gewoon gratis aan de gamelist kunnen toevoegen.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ari Gold schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 10:23:
[...]

Zeker niet erg. De Batman games vond ik ook heel tof. Hoop inderdaad ook wel dat ze er een eigen draai aan hebben kunnen geven.

BO3 is toch wel mooi meegenomen. Dan hoef ik niet steeds naar de disc te grijpen. :)
Niet zo moeilijk. De gehele setting is anders, de traversal is totaal anders. Het is ook veel overdag. Hogere gebouwen. Dat de combat overeenkomsten vertoond, juich ik alleen maar toe.

@theduke1989 Vraag me dan af of je Plus wel echt actief hebt. Zie je wel andere aanbiedingen/kortingen waar je gebruik van kan maken? Dan staat er een geel dingetje bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
xamirz schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 10:17:
Heeft iemand informatie over de levertijden van de PS Pro?
Ik weet niet wat je bedoeld met levertijden PS4 PRO.

Maar hier in Duitsland zijn ze prima leverbaar.

Mediamarkt
http://www.mediamarkt.de/...onlineshop&channel=mmdede

Amazon
https://www.amazon.de/Pla...7&sr=1-1&keywords=ps4+pro

Gewoon bestellen en klaar. Als je wil kan ik het ook voor je voorbestellen, en €15,- verzekerd opsturen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
theduke1989 schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 10:29:
Hier lukte het niet. Maar hopelijk is het na 20:00 nog gelding ivm werk ...
Je hebt nog tijd zat:

Deze prijs is alleen beschikbaar tussen 12/6/2018 04:30 am en 11/7/2018 05:00 pm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
@bram1984 op werk zijn alle gaming websites geblokkeerd bij ons :( misschien daarom.

Maar thuis had ik eergisteren XCOM2 gedownload ''gratis'' dus het moet lukken. Maar denk dat het dus ligt aan het network hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De vier exclusives zien er dik uit zoals verwacht. Alleen jammer dat spiderman vlak voor release nog even deels gespoiled wordt.

Dreams zal dit jaar denk ik ook niet meer uitkomen.

Kingdom hearts 3 zag er weer eens geweldig uit in de nieuwe trailer btw.

Jammer dat borderlands 3, FF7r, avangers project en rocksteady alle niet op de E3 waren, dat zullen dan wel allemaal 2020 titels of nog later worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
theduke1989 schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 10:35:
@bram1984 op werk zijn alle gaming websites geblokkeerd bij ons :( misschien daarom.

Maar thuis had ik eergisteren XCOM2 gedownload ''gratis'' dus het moet lukken. Maar denk dat het dus ligt aan het network hier.
Via je telefoon? Tenzij je een 3310 hebt, natuurlijk.

@Nieuwevolger Vergeet niet dat Gamescom en PS Experience er nog aan komen. Sony verschiet de laatste jaren nooit al zijn kruit meteen op de E3.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
theduke1989 schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 10:35:
Beetje warrige uitleg van je hoor. Als de Store geblokkeerd is, dan zie je dat toch meteen ?
Snap sowieso niet wat je bedoelt met 'ik probeer maar wil niet betalen'. Bedoel je dat je de game wel ziet (waar?) maar dat hij nog betalend is ipv gratis ?
Je probleem een beetje duidelijker omschrijven zou al een pak helpen. Maar sowieso is het spel dus een hele maand gratis.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Laatst online: 23-02 21:53
Ghost of Tsushima, Nioh 2, Sekiro...

Worden games over het oude Japan de nieuwe "zombie hype" ofzo? 7(8)7

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 24-04 15:05
The Last of Us II ziet er insane uit. Al lijken de verbeteringen vooral in de graphics te zitten. Gameplay, mechanics en de HUD bijvoorbeeld lijken nog heel erg op TLoU I.

Ghost of Tshushima was misschien de verrassing van de 4. Graphics waren ook insane, misschien zelfs beter dan TLoU II? Ik weet wel niet of de gameplay iets voor mij gaat zijn, dat valt nog af te wachten.

Death Stranding had een heel andere vibe dan de vorige trailers. Veel rustiger en realistischer. Op sommige momenten deed het me zelfs een beetje aan de stijl van Uncharted 4 denken ofzo.

Spiderman, tja, heb ik niet gekeken want ze hebben al genoeg getoond. Het wordt sowieso een toffe game.

Sony koos kwaliteit boven kwantiteit, het vertrouwen behouden bij de gamers. Microsoft koos ervoor om de gamers meer vertrouwen te geven naar de toekomst toe.
Het waren alletwee prima conferentie, maar Microsoft heeft toch gewonnen dit jaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 23-04 07:26
bwoah, ik heb zo'n zin in JC4. De video's die bekend zijn wekken echt heel veel 'zin in' hormonen bij mij op :P

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
theduke1989 schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 10:34:
[...]

Ik weet niet wat je bedoeld met levertijden PS4 PRO.

Maar hier in Duitsland zijn ze prima leverbaar.

Mediamarkt
http://www.mediamarkt.de/...onlineshop&channel=mmdede

Amazon
https://www.amazon.de/Pla...7&sr=1-1&keywords=ps4+pro

Gewoon bestellen en klaar. Als je wil kan ik het ook voor je voorbestellen, en €15,- verzekerd opsturen.
Ik bedoelde dat ze in NL nergens op voorraad zijn, maar ik zal kijken of Duitsland een optie is. Thanks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
xamirz schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 11:34:
[...]

Ik bedoelde dat ze in NL nergens op voorraad zijn, maar ik zal kijken of Duitsland een optie is. Thanks :)
Had echt wel verwacht dat er een prijs verlaging kwam of een slim model... :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
Nick25 schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 11:39:
[...]

Had echt wel verwacht dat er een prijs verlaging kwam of een slim model... :-(
Ik hoopte het ook maar helaas :) Nu hopelijk snel leverbaar, anders zoals @theduke1989 zei: in Duitsland halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
xamirz schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 11:55:
[...]

Ik hoopte het ook maar helaas :) Nu hopelijk snel leverbaar, anders zoals @theduke1989 zei: in Duitsland halen.
Mediamarkt heeft nu wel de slim in de aanbieding.. twijfel om toch voor de pro te gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xamirz
Nick25 schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 11:57:
[...]

Mediamarkt heeft nu wel de slim in de aanbieding.. twijfel om toch voor de pro te gaan.
PS pro is op HD gebied en 4K gebied toch beter. Dus mocht het financieel kunnen, zou ik zeker voor de pro gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:14

Yucko

One clown to rule them all !

nice, ik was al aan het kijken op marktplaats voor mijn zoon dus dat komt mooi uit 8)

iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• furian88
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23-04 10:19
ik weet dat de vraag vaker voor gekomen is..

maarrrr heeft iemand al enig idee waarom de ps4 pro niet meer leverbaar is in nl en wanneer er eventueel dus een nieuwe variant gaat uitkomen?

kan er bar weinig over vinden helaas.

https://pvoutput.org/list.jsp?userid=86006

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
Modbreak:En met de Sony presentatie van de E3 2018 gaan we lekker over naar een vers deeltje, deel 10 alweer!

Dus: [PS4] PlayStation 4 - Deel 10

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Pagina: 1 ... 122 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Benieuwd of je een PS4 Slim of Pro moet kopen? Zoek eerst eens terug in dit topic voordat je die vraag stelt ;)
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Probeer, vooral bij minder bekende games, geen afkortingen te gebruiken :)