Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:35

Oekol

waka waka hey hey

Dxue schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 15:44:
[...]

inderdaad, geluk zit inderdaad in de kleine dingen. maakt het leven zoveel leuker :9
Helemaal als je nu vandaag ziet dat de midnight blue ook bij Coolblue terug gegaan is naar 45 euro :9

Afbeeldingslocatie: https://puu.sh/ABhey/6182aa20e4.png

Wiiiiiiiiiiinst *O* :D

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 20:55
maartend schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 10:27:
Heya guys.

Als je nu een PSN+ bij MM koopt kan hij met kortingscode ; 5eurokorting 36,99 euro worden voor een jaar.
Op deze manier laagste prijs momenteel. En vergeet dan ook je shopkorting niet.
Ik twijfel even, hoe groot is de kans dat het nog goedkoper word.... lastig, lastig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23:36
Heya guys.

Als je nu een PSN+ bij MM koopt kan hij met kortingscode ; 5eurokorting 36,99 euro worden voor een jaar.
Thanks! €37 voor een jaartje is een prima prijs zo _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Twixie schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 10:05:
[...]
Ben toch ook wel benieuwd hoe lang je daarover gedaan hebt.
Zo'n 270 uur volgens de Ubisoft site ;)
Maar dat is compleet skill afhankelijk natuurlijk.
psych schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 10:09:
Racen jullie naar zulke prestaties in Trackmania met stuur en pedalen of is dit ook nog te doen met controller?
Controller. Daarmee kun je veel sneller reageren.

[ Voor 5% gewijzigd door Superkiwi op 08-06-2018 11:24 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sroberti schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 10:28:
Twijfel twijfel... de Move controllers (oude versie) zijn in de aanbieding bij Shopto (https://www.shopto.net/vi...move-motion-controller-vr), maar als ik nu bestel en ze tijdens E3 een nieuwe controller aankondigen baal ik. Denken jullie dat er enige kans is dat dat gebeurt?
Sony is duidelijk geweest, geen nieuwe hardware aankondingen op de E3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sroberti
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 08-08-2024
Dat is waar, vallen dergelijke accessoires ook onder hardware? Ik ging in eerste instantie alleen uit van nieuwe consoles/VR headsets maar je hebt een punt, Move controllers kunnen daar best onder vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectormatic
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:09

vectormatic

Warlock of the doorlock

Nieuwevolger schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 10:58:
[...]

Sony is duidelijk geweest, geen nieuwe hardware aankondingen op de E3
Bummer, zat mezelf stiekem af te vragen of sony mss met een superslim zou komen, ergens kriebelt het wel om een PS4 te kopen (er zijn toch een paar exclusives die ik nog eens wil spelen), maar de huidige prijs is me nog net iets te hoog, zeker om uiteindelijk maar een paar spellen te spelen.

Master of the allen wrench Riding a mighty lawnmower for revenge In the realm of the screws he's the king And Lord of the Towel Rings

Acties:
  • 0 Henk 'm!
vectormatic schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 11:09:
[...]

Bummer, zat mezelf stiekem af te vragen of sony mss met een superslim zou komen, ergens kriebelt het wel om een PS4 te kopen (er zijn toch een paar exclusives die ik nog eens wil spelen), maar de huidige prijs is me nog net iets te hoog, zeker om uiteindelijk maar een paar spellen te spelen.
Nieuw volgens mij 269,- en voor rond de 200,- kun je er wel eentje op Marktplaats vinden. Vind je dat echt te duur? Ik vind dat maar een schijntje. Goedkoper gaat het niet worden, denk ik. De kwaliteit exclusieve titels die er beschikbaar zijn vind je wat mij betreft op geen enkel ander platform (los van Nintendo, maar die hebben een ander type games).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
dm-dutchman schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 10:41:
[...]

Ik twijfel even, hoe groot is de kans dat het nog goedkoper word.... lastig, lastig :P
Vorig jaar 30 euro voor 1 jaar PSN bij gamemania, ik wacht nog even af :P al is dit, gezien de recente prijsstijging, wel de scherpste deal op dit moment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170423

Heya guys.

Proost en dat je lang mag leven.

Ik heb morgen weer een jaar erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Heya guys.

Super, besteld voor die 37 euro! Wat bedoel je precies met die shopkorting?

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectormatic

vectormatic

Warlock of the doorlock

bram1984 schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 11:13:
[...]

Nieuw volgens mij 269,- en voor rond de 200,- kun je er wel eentje op Marktplaats vinden. Vind je dat echt te duur? Ik vind dat maar een schijntje. Goedkoper gaat het niet worden, denk ik. De kwaliteit exclusieve titels die er beschikbaar zijn vind je wat mij betreft op geen enkel ander platform (los van Nintendo, maar die hebben een ander type games).
Alles bij elkaar is het niet duur nee, maar ik game relatief weinig, en heb al een X1, dus het zou mij puur om een paar exclusives gaan (denk Killzone, Infamous SS), en als je maar pakweg 20-40 uur verwacht te spelen is 270 nog best wat geld.

Ergens rond dit moment in de lifecycle van de PS3 heb ik een slim (niet eens superslim) nieuwe gekocht voor €220, en dat ding begon op €600, niet €400. de superslim was altijd voor rond de €200 te krijgen.

Als ik nu geen console had gehad op dit moment had ik er ook niet over getwijfeld, maar als 2e huidige console met uiteindelijk maar een paar spellen als toegevoegde waarde wordt het rekensommetje toch anders.

Master of the allen wrench Riding a mighty lawnmower for revenge In the realm of the screws he's the king And Lord of the Towel Rings

Acties:
  • +1 Henk 'm!
vectormatic schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 11:21:
[...]

Alles bij elkaar is het niet duur nee, maar ik game relatief weinig, en heb al een X1, dus het zou mij puur om een paar exclusives gaan (denk Killzone, Infamous SS), en als je maar pakweg 20-40 uur verwacht te spelen is 270 nog best wat geld.

Ergens rond dit moment in de lifecycle van de PS3 heb ik een slim (niet eens superslim) nieuwe gekocht voor €220, en dat ding begon op €600, niet €400. de superslim was altijd voor rond de €200 te krijgen.

Als ik nu geen console had gehad op dit moment had ik er ook niet over getwijfeld, maar als 2e huidige console met uiteindelijk maar een paar spellen als toegevoegde waarde wordt het rekensommetje toch anders.
Tja, tenzij je dingen als BC en gamepass heel boeiend vindt (en wellicht de extra power, als je een X hebt), heeft een X1 wat mij betreft weer weinig toegevoegde waarde.

En Sony heeft wel wat betere exclusives dan Killzone en InFamous hoor. Daar ga je vele malen langer mee bezig zijn dan 40 uur (zoveel uur kun je overigens lachend al in alleen InFamous stoppen). ;)

Denk aan een Horizon, een God of War, Detroit, Uncharted 1 t/m 4, The Last of Us, straks Spider-Man, Days Gone, de nieuwe Kojima game, The Last of Us 2. Daarmee kun je wel even vooruit.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
bram1984 schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 11:29:
[...]
Denk aan een Horizon, een God of War, Detroit, Uncharted 1 t/m 4, The Last of Us, straks Spider-Man, Days Gone, de nieuwe Kojima game, The Last of Us 2. Daarmee kun je wel even vooruit.
Gaat alles wel goed Bram?
Waar is Bloodborne :/

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:10
Hoho beste race game van moment niet vergeten :
GT Sport !! 8)

[ Voor 7% gewijzigd door v8power67 op 08-06-2018 11:33 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23:36
Leoon. schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 11:20:
[...]

Super, besteld voor die 37 euro! Wat bedoel je precies met die shopkorting?
www.shopkorting.nl
Easy cash verdienen, werkt prima. Vooral bij grotere bedragen krijg je hier best nog wat terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
vectormatic schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 11:21:
[...]

Kingdom hearts collectie is ook exclusief voor de PS4, die moet je sowieso spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

bram1984 schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 11:40:
[...]

Wel handig om te vragen nadat je besteld hebt. ;)
Het kan zo weer retour hoor, 14 dagen koop op afstand. En het kan nu nog steeds geannuleerd worden. Verwacht ook dat hij die 5 euro daarmee bedoelde, maar zeker weten doe ik niet. Vandaar de vraag.

Ah shopkorting wordt cashback mee bedoelt lees ik. Nou dat heb ik bij aankoop van mijn ps4 pro wel gedaan. Voor zo'n klein bedrag als dit laat ik het achterwege :)

[ Voor 18% gewijzigd door Oekol op 08-06-2018 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-04 08:57
Leoon. schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 10:34:
[...]

Helemaal als je nu vandaag ziet dat de midnight blue ook bij Coolblue terug gegaan is naar 45 euro :9

[afbeelding]

Verlies bedoel je, vanochtend waren ze nog 39,99

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vectormatic

vectormatic

Warlock of the doorlock

bram1984 schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 11:29:
[...]

Tja, tenzij je dingen als BC en gamepass heel boeiend vindt (en wellicht de extra power, als je een X hebt), heeft een X1 wat mij betreft weer weinig toegevoegde waarde.

En Sony heeft wel wat betere exclusives dan Killzone en InFamous hoor. Daar ga je vele malen langer mee bezig zijn dan 40 uur (zoveel uur kun je overigens lachend al in alleen InFamous stoppen). ;)

Klopt, maar de meeste van die exclusives trekken me maar weinig aan, God of War misschien, maar de hele post-apoc/zombie hype van de afgelopen jaren doet me niks, en uncharted? ach... avonturen games zijn niet heel erg mijn ding.

En ja, de X1 heeft veel minder exclusives, maar voor mij wel DE exclusives waarvoor ik een platform koop, forza motorsport (hoewel FM7 schijnbaar de lol nogal vergalt met onnodige limitaties). Ik heb sinds kort ook gamepass, en vind het wel lollig om gewoon vrij uit een aardige bibliotheek te kiezen, ben momenteel Halo 5 eens aan het spelen, een spel wat ik zelf nooit zou hebben gekocht.
v8power67 schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 11:32:
Hoho beste race game van moment niet vergeten :
GT Sport !! 8)
Is GT sport een signficante verandering TOV eerdere delen? Ben zelf nogal Forza fan, en GT5 op de PS3 haalde het bij lange na niet tegenover FM4, voor mij persoonlijk. Ja, de physics waren misschien een tikje beter, maar het spel was niet daadwerkelijk leuk
dvdkiwi schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 11:30:
[...]

Gaat alles wel goed Bram?
Waar is Bloodborne :/
Zoals Bram zegt, niet echt iets voor mij, als ik het goed begrijp ligt dat in het dark souls straatje van nogal moeilijke games... Dan moet de sfeer die het uitstraalt wel heel goed zijn (denk ninja gaiden) wil ik me er doorheen worstelen.
Nieuwevolger schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 11:37:
[...]

Kingdom hearts collectie is ook exclusief voor de PS4, die moet je sowieso spelen.
Dat is een FF/Disney mashup RPG toch? over het algemeen trekken japanse RPGs me niet zo (vandaar dat ik wat minder geneigd ben een PS te kopen, en wat me uiteindelijk deed besluiten om de vita weg te doen)

Ik ben er echt wel van overtuigd dat de PS4 meer, en goede exclusives heeft, maar de meeste passen voor mijn gevoel niet zo bij mijn smaak (maar dat heb ik met vrij veel moderne games in general, de originele far cry was brilliant, als ik dan een trailer zie voor FC5 met allemaal teammate geneuzel en amerikaanse burgeroorlog taferelen... yawn)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 338166

vectormatic schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 12:10:

Zoals Bram zegt, niet echt iets voor mij, als ik het goed begrijp ligt dat in het dark souls straatje van nogal moeilijke games... Dan moet de sfeer die het uitstraalt wel heel goed zijn (denk ninja gaiden) wil ik me er doorheen worstelen.
Het is ook niet mijn type game, maar met de sfeer zit het in Bloodborne zeker wel goed.
1 van de games op de PS4 met de beste sfeer in mijn optiek.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20-05 16:03
2e screenshot is van Concrete Genie!

[ Voor 14% gewijzigd door Sefaex op 08-06-2018 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mod-edit: / Het doel van dit topic is om informatie met elkaar te delen zodat we het ergens inhoudelijk over kunnen hebben. Als je ergens enthousiast over bent, plaats dan vooral content. Maar ga niet lopen trollen met onvolledige info.

Stop met het dumpen van content zonder context.

[ Voor 89% gewijzigd door Geronimous op 08-06-2018 13:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Niet een sony exclusive, maar wel een console exclusive: NieR automata!

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sefaex schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 12:13:
[...]

2e screenshot is van Concrete Genie!

[video]
Ziet er wel tof uit.

@vectormatic Fair enough. Overigens noem je alleen maar Forza. Das toch niet alles meteen, toch? Want dan is een Xbox ook een wat dure aanschaf. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
bram1984 schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 12:32:
[...]
@vectormaticOverigens noem je alleen maar Forza. Das toch niet alles meteen, toch? Want dan is een Xbox ook een wat dure aanschaf. :P
Valt mee ;)
Ik heb een One X staan enkel en alleen zodat ik Forza Horizon 3 kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectormatic

vectormatic

Warlock of the doorlock

bram1984 schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 12:32:
[...]

Ziet er wel tof uit.

@vectormatic Fair enough. Overigens noem je alleen maar Forza. Das toch niet alles meteen, toch? Want dan is een Xbox ook een wat dure aanschaf. :P
Voor de X1 was het wel daadwerkelijk alleen Forza, en natuurlijk de mogelijkheid om alle huidige multiplats te spelen. Als ik al een PS4 had gehad, was er geen X1 bijgekomen. Kwa exclusives heb je verder bij MS Halo, Gears of war enne.... :? (hoewel ik wel uitkijk naar Recore, volgende item op mn gamepass lijstje als Halo 5 over is)

In het kader van dure aanschaffen, zo heb ik ook een wii-u puur voor mario kart 8 gekocht, en weer verkocht nadat ik daar doorheen was, want de rest van het aanbod deed me vrij weinig.

Die PS4 gaat er vast wel een keer komen, maar voorlopig vind ik €270-300 voor alleen de kale console wat duur (zeker als ik de X1s voor ~220 zie gaan inc Forza horizon 3 + DLC), aangezien ik voorlopig dus maar een paar spellen op het vizier heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-05 16:58

musiman

Mijn wachtwoord is: Welkom01

edit: ik had hier een vraag staan, maar deze verplaatst naar een ander topic waar 'ie beter past. :P

[ Voor 80% gewijzigd door musiman op 08-06-2018 13:23 ]

Make music, not war

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
Horizon Zero Dawn voor 17.99 in de PS store...... Verleidelijk...

EDIT: bij Wehkamp is deze 17.50
https://www.wehkamp.nl/Wi...ntent=21443-U3B2DMQGUK7PA

[ Voor 76% gewijzigd door dm-dutchman op 08-06-2018 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:59
@dm-dutchman
horizon, witcher 3, cod 4 remasterd allemaal verlijdelijk voor die prijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb ik t misschien verkeerd begrepen (geruchten), maar gaat Sony misschien aankondigen dat alle PS2 en PS3 spellen op de 4 gespeeld kunnen worden?? :*)

(Zag laatst hier een videootje over voorbij komen, maar kan m niet meer vinden)

[ Voor 21% gewijzigd door poor Leno op 08-06-2018 13:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• musiman

musiman

@dm-dutchman @Ruudox

Horizon Zero Dawn: The Frozen Wilds voor € 11,99
The Ratchet & Clank™ Trilogy € 7,99
Everybody’s Golf € 14,99
Eagle Flight € 19,99
Burnout™ Paradise Remastered € 14,99

Oei...

Allemaal titels die op mijn verlanglijstje staan. Waarom krijgen we toch maar één per jaar vakantiegeld? :?

[ Voor 3% gewijzigd door musiman op 08-06-2018 13:36 ]

Make music, not war

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@bram1984 @dvdkiwi

De meeste Forza games kun je ook op een Windows 10 PC/laptop spelen.

Ik heb mijn One X voor PUBG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiman

musiman

8)
Anoniem: 170423 schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 13:35:
@bram1984 @dvdkiwi

Ik heb mijn One X voor PUBG.
Een dure console voor één game? Jeetje.

Make music, not war

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mc55
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17-02 19:05
Leoon. schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 10:34:
[...]

[afbeelding]

Too bad |:( , ik zat te twijfelen tussen de midnight blue voor 40€ of de rode voor 35€ bij mediamarkt met de kortingscode. Dat wordt dan een rode controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@musiman

Ik speel er meerdere spellen op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
musiman schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 13:36:
8)
[...]

Een dure console voor één game? Jeetje.
En volgens mij draait het dan alsnog relatief ruk in vergelijking met PC.
poor Leno schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 13:30:
Heb ik t misschien verkeerd begrepen (geruchten), maar gaat Sony misschien aankondigen dat alle PS2 en PS3 spellen op de 4 gespeeld kunnen worden?? :*)

(Zag laatst hier een videootje over voorbij komen, maar kan m niet meer vinden)
Dat was die video van mij, denk ik. Iedereen riep meteen fake, dus het zal wel niet. Zit ik persoonlijk ook niet op te wachten. Doe maar gewoon focus op nieuwe content. De tofste PS3 games hebben al een remaster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
Tsja, er zijn zoveel interresante games in de aanbieding maar op dit moment staan een aantal games nog stof te happen:
Dishonored 2 (voor high chaos)
Dishonored death of the outside
Far cry 5 inclusief the darkest hour (Basis verhaal uitgespeeld maar nog zoveel te doen
En nog een aantal games die ik gratis waren voor plus

Edit: Ik laat de sale lekker aan me voorbij gaan. Kverwacht voor de komende maanden nog wel zoet te zijn met de games die ik nog heb staan.

[ Voor 17% gewijzigd door dm-dutchman op 08-06-2018 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar.. maar... BF1943 en Bad Company2: Vietnam.. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectormatic

vectormatic

Warlock of the doorlock

Anoniem: 170423 schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 13:35:
@bram1984 @dvdkiwi

Tegenwoordig wel, maar dat is ook pas vanaf FM6

(en persoonlijk heb ik geen windows PC, en hou ik dat graag zou)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Mc55 schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 13:37:
[...]

Too bad |:( , ik zat te twijfelen tussen de midnight blue voor 40€ of de rode voor 35€ bij mediamarkt met de kortingscode. Dat wordt dan een rode controller.
Ahh, ik had eregisteren al gezien dat die midnight overal duurder was. Dus gisteren als de brandweer die bestelling gedaan, zodat ik (veruit de mooiste kleur wat mij betreft) hem voor de goedkoopste prijs kon krijgen. Verder die 5 euro korting gebruikt voor die PS plus jaar abonnement. Was nog niet in mij opgekomen om die voor de eventuele controller te doen! Dus nu eigenlijk uiteindelijk beste van twee werelden. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20-05 22:15
Peepz, ik ben nog geen PS hebber, ben van plan om eentje te gaan halen na E3, waarschijnlijk PS pro. Nu vroeg ik me af of ik alvast een PS plus kan kopen en later activeren? en of het misschien ook goedkoper gaat worden? ANy idea's..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiman

musiman

xamirz schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 14:33:
Peepz, ik ben nog geen PS hebber, ben van plan om eentje te gaan halen na E3, waarschijnlijk PS pro. Nu vroeg ik me af of ik alvast een PS plus kan kopen en later activeren? en of het misschien ook goedkoper gaat worden? ANy idea's..
Volgens mij kun je de code ook later verzilveren.

[ Voor 77% gewijzigd door musiman op 08-06-2018 14:35 ]

Make music, not war

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21-05 15:08
poor Leno schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 13:40:
[...]

Maar.. maar... BF1943 en Bad Company2: Vietnam.. :'(
Oude meuk. In gedachten goed, maar anno 2018 erger je je vaak aan de physics en graphics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ChrisLNFF schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 14:45:
[...]

Oude meuk. In gedachten goed, maar anno 2018 erger je je vaak aan de physics en graphics.
Ha das waar, maar ik ben gewoon al op zoek naar een 'Plan B', voor t geval dát >:)

Red Dead Redemption 2 is al een goeie kandidaat :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!
xamirz schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 14:33:
Kan beide. Je kan ook later activeren, want de looptijd gaat wel meteen in.

Als je via de Store koopt, dan begint de looptijd volgens mij wel meteen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20-05 22:15
ik heb via mm besteld en code 5eurokorting(voor de liefhebbers) gebruikt. Heb niet via ps store besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog twee uurtjes voor een aankondiging van een nieuwe PS4 game op het Playstation Youtube kanaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ChrisLNFF
poor Leno schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 14:51:
[...]

Ha das waar, maar ik ben gewoon al op zoek naar een 'Plan B', voor t geval dát >:)

Red Dead Redemption 2 is al een goeie kandidaat :>
Snap ik. Zal allemaal wel loslopen joh, met dat bf5. Puntje bij paaltje zal de gameplay gewoon goed zijn.

RDR2 wordt voor mij een insta buy, nog meer dan bf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
Anoniem: 170423 schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 11:17:
[...]

Proost en dat je lang mag leven.

Ik heb morgen weer een jaar erbij.
Morgen jarig? Alvast gefeliciteerd Dennis! Ik ben de dag daarna aan de beurt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timons106
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-05 09:05
Ik overweeg om een PS4 Pro aan te schaffen, deze blijkt echter overal uitverkocht te zijn. Ik zou 'm wel kunnen bestellen in Duitsland of Engeland, maar vanwege het consumentenrecht bestel ik het liever in Nederland. Is er een reden bekend waarom de PS4 Pro overal uitverkocht is? Ik heb geen geruchten voorbij zien komen van een refresh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-05 16:20
Timons106 schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 15:32:
Ik overweeg om een PS4 Pro aan te schaffen, deze blijkt echter overal uitverkocht te zijn. Ik zou 'm wel kunnen bestellen in Duitsland of Engeland, maar vanwege het consumentenrecht bestel ik het liever in Nederland. Is er een reden bekend waarom de PS4 Pro overal uitverkocht is? Ik heb geen geruchten voorbij zien komen van een refresh.
Wacht nog paar dagen :)

A person who never made a mistake never tried anything new.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sroberti
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 08-08-2024
Toch maar Move controllers besteld op Amazon, daar was de prijs 40 pond en kon je ook nog eens 10 pond korting krijgen d.m.v. promoties, mooie prijs! Verzendkosten waren ook maar 4.20 pond, helaas moet ik alleen even wachten tot er weer voorraad is eind deze maand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:21
Timons106 schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 15:32:
Even de zoekfunctie gebruuiken in dit topic. Komt heel regelmatig voorbij, deze vraag

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Klor
  • Niet online

Klor

Zeebaard

Nieuwevolger schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 15:06:
Nog twee uurtjes voor een aankondiging van een nieuwe PS4 game op het Playstation Youtube kanaal.
Kan niet wachten op plaatjes ervan zonder omschrijving! :+
bram1984 schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 15:13:
[...]

Zal wel een kleine game zijn, anders hadden ze de E3 daarvoor wel gebruikt, lijkt me.
Releasedate van Days Gone leek me ook een mededeling waar je E3 voor pakt dus wie weet. Kleinere game zou wel logischer zijn natuurlijk die sneeuwen anders helemaal onder over een paar dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klor schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 15:44:
[...]

Kan niet wachten op plaatjes ervan zonder omschrijving! :+

[...]

Releasedate van Days Gone leek me ook een mededeling waar je E3 voor pakt dus wie weet. Kleinere game zou wel logischer zijn natuurlijk die sneeuwen anders helemaal onder over een paar dagen.
Goed dat je het zegt, zal ik doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
Days Gone was aanwezig bij de E3 van 2016 en de E3 van vorig jaar.
Daarnaast hebben we 3-4 weken terug al 2 uren gameplay gezien (van Game Informer)

Ben juist blij dat de releasedate hier bekend wordt gemaakt. Nu kunnen andere games in de spotlight staan tijdens de E3 conference.

Verwacht zo meteen ook geen grote game. Maar ja, misschien verrassen ze ons wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-05 14:49
Ik heb gisteren van iemand een PS4 Pro gekocht van iemand. Deze heb ik bij de verkoper opgehaald en werkend zien staan daar. Nu is het probleem dat de Pro in ruststand bijna onhoorbaar is, maar zodra ik thuis een game opstart lijkt het wel of het ding opstijgt. De fan gaat steeds sneller draaien en op een bepaald moment viel zelfs de PS4 uit. Nu weet ik niet of het normaal is dat de pro zoveel lawaai maakt...

Wat is jullie ervaring? Ik kom van een PS4 eerste versie (500gb geen slim) en heb het idee dat die veel geleidelijker draait qua fans. Het kan komen omdat ik misschien nog aan het installeren was, maar ook FIFA 18 en AC Origins leken te haperen en blijven hangen tijdens het spelen...

Heb ik te hoge verwachtingen of heb ik een kapotte ps4 pro gekocht? Wat denken jullie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Tarz schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 16:44:
Ik heb gisteren van iemand een PS4 Pro gekocht van iemand. Deze heb ik bij de verkoper opgehaald en werkend zien staan daar. Nu is het probleem dat de Pro in ruststand bijna onhoorbaar is, maar zodra ik thuis een game opstart lijkt het wel of het ding opstijgt. De fan gaat steeds sneller draaien en op een bepaald moment viel zelfs de PS4 uit. Nu weet ik niet of het normaal is dat de pro zoveel lawaai maakt...

Wat is jullie ervaring? Ik kom van een PS4 eerste versie (500gb geen slim) en heb het idee dat die veel geleidelijker draait qua fans. Het kan komen omdat ik misschien nog aan het installeren was, maar ook FIFA 18 en AC Origins leken te haperen en blijven hangen tijdens het spelen...

Heb ik te hoge verwachtingen of heb ik een kapotte ps4 pro gekocht? Wat denken jullie
Geluid door de fans kan kloppen dat kun je ook wel vinden met de search hier in 't topic of op Google. Uitvallen hoort niet te gebeuren. Heb je heb in een kastje staan met te weinig gaten zodat ps4 z'n warme lucht niet kwijt kan of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pro's kunnen bij bepaalde games echt luidruchtig worden. En de ene Pro is luidruchtiger dan de andere. MAAR, uitvallen is NIET normaal, dus als dat blijft zou ik eens contact opnemen met de verkoper...

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daarom moet je consoles dus niet tweedehands halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
De Pro is over het algemeen best luidruchtig.
Mijn Pro produceert bijv veel geluid in het main menu van God of War. Maar tijdens het spelen zelf is hij muisstil.

Raar ding :P

Maar uitvallen lijkt me idd niet normaal. Misschien even contact opnemen met de verkoper ? Denk dat je je geld kwijt bent, aangezien je hem werkend heb gezien. Maar het is het proberen waard. En als je nog garantie hebt, kun je hem altijd nog opsturen naar Sony als je het niet vertrouwd.

P.S. Voor een eventuele reparatie heb je geen bon nodig. Via het serienummer kunnen ze checken hoe oud de PS4 is.

[ Voor 11% gewijzigd door Sefaex op 08-06-2018 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-05 14:49
Bedankt voor de snelle reacties. Garantie zit er niet meer op, dus dat kan ik vergeten. De pro staat op dezelfde locatie als mijn gewone ps4, maar dat is wel in een open kastje. Misschien maar bovenop het kastje zetten met meer ruimte voor air flow. Vanavond maar eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
Tarz schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 16:52:
Bedankt voor de snelle reacties. Garantie zit er niet meer op, dus dat kan ik vergeten. De pro staat op dezelfde locatie als mijn gewone ps4, maar dat is wel in een open kastje. Misschien maar bovenop het kastje zetten met meer ruimte voor air flow. Vanavond maar eens proberen.
Je kunt desnoods de kap eraf halen, dit scheelt aanzienlijk in de warmte.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67

Video opzoeken op youtube van een ps4 pro cleanen, kan zijn dat er bagger veel stof in zit.
Is gewoon zonder garantie te verliezen te doen, succes ! d:)b
vectormatic schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 12:10:
[...]
Is GT sport een signficante verandering TOV eerdere delen? Ben zelf nogal Forza fan, en GT5 op de PS3 haalde het bij lange na niet tegenover FM4, voor mij persoonlijk. Ja, de physics waren misschien een tikje beter, maar het spel was niet daadwerkelijk leuk
Ik vind gt sport op moment de beste racer, en ik heb ook fm7 en horizon 3 gespeeld. Horizon 3 was even leuk, forza 7 na uurtje of 10 ofzo was ik klaar mee. Waar ik in gt sport al dik 300+ uren heb zitten.
Maar ik vond gt5 ook beter dan fm4 ondanks dat fm4 de beste forza is die er is geweest tot nu toe.
De opties die gt5 had voor online racen icm day/night en super physics voor die tijd, dat was puur genieten.
Gt sport is echt zeker online super dik, al speel ik het zelf al tijdje niet meer online maar dat heeft met andere dingen te maken. Doe wel graag qualificeren met de daily races.
Dit icm de graphics die echt zeker op een pro gewoon ziek zijn, icm bijna locked 60fps(kan heel soms kleine drops hebben in volle car pack races).
De physics zijn geniaal en voelt zelfs met controller super goed aan. En ja geluid is dit keer gewoon briliant en zeer accuraat. Dus ja zeker voor de prijs van 20 euro op moment geloof ik is het by far de beste racer die te koop is op moment op consoles!! Zeker gezien de gratis dlc die ze blijven droppen. Geloof al dik 50 autos gratis als niet meer is.
_/-\o_ GT SPORT _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
Vorige week viel mijn spel uit (niet mijn PS4), kreeg toen een foutmelding te zien.

Maar het was die dag ook 28 graden. Dus ik denk dat het daar aan lag. Want het is ook nooit eerder gebeurt.

Maar als je PS4 zelf uitvalt, kan meer ruimte voor airflow zeker helpen. Hopelijk is je PS4 niet stuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
Nieuwe aankondiging zag er redelijk goed uit. Alleen vielen de graphics erg tegen.
Deed me denken aan Life is Strange!

Titel om in de gaten te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Sefaex schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 17:03:
Nieuwe aankondiging zag er redelijk goed uit. Alleen vielen de graphics erg tegen.
Deed me denken aan Life is Strange!

Titel om in de gaten te houden.
de graphics waren echt om te janken vond ik persoonlijk. gemiste kans weer zeker omdat het pas volgend jaar uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Sefaex schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 17:01:
Vorige week viel mijn spel uit (niet mijn PS4), kreeg toen een foutmelding te zien.

Maar het was die dag ook 28 graden. Dus ik denk dat het daar aan lag. Want het is ook nooit eerder gebeurt.

Maar als je PS4 zelf uitvalt, kan meer ruimte voor airflow zeker helpen. Hopelijk is je PS4 niet stuk!
Heb het hier dik 30plus gehad maar nooit een uitvaller... ALs je nog garantie hebt deze claimen want denk dan dat je koelpasta niet hellemaal goed is. Of effe schoonmaken zie youtube. Maar geloof dat pas ergens rond de 40plus de ps4 in de problemen kan komen eventueel. Maar zelfs dat is al snel want in sommige landen is het warmer soms en moet gewoon werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zelfde ontwikkelaar als life is strange en vampire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
Bij de pro kan het helpen om met open kap te spelen, gewoon kijken of het dan beter gaat. Misschien even testen of het beter gaat in een koele ruimte.

Controleer ook even of de hdd nog goed is.

[ Voor 13% gewijzigd door dm-dutchman op 08-06-2018 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Tja, consoles in kastjes en warmte die niet wegkan is best wel een probleem, ookal is het kastje open. Ik heb een 92mm fan in het midden achter de Ps3 slim, een 92mm fan achter de ps4 pro en 2x een 92mm achter de Denon (achteraf had de ps4 pro meer aan de 2 fans gehad denk ik). Aangesloten op een 5weg fansplitter van Ali express, USB step-up converter van Ali ertussen en door naar USB van TV of Powerbank. Als mijn tv aangaat met normale temperaturen zit ik rond de 5v prima, onhoorbaar op 2 meter, nu op 6 á 7volt heel licht hoorbaar zonder geluid aan of raam open. Het zijn 4x bequit pure wings 2, die blazen best hard op hogere voltages maar geluid hoor je dan ook behoorlijk. Ze zuigen de warmte uit het meubel en zo blijft de apparatuur vrij koel.

Airflow, bewegende lucht, is je beste vriend. Al is het een zacht onhoorbaar briesje, zo hoopt de warmte niet op want volgens mij blazen deze consoles allemaal naar achteren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
*snip* voegt ook helaas niets toe aan de discussie

[ Voor 79% gewijzigd door Geronimous op 08-06-2018 22:43 ]

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• RubenSaurus
*snip* op de man is ook niet de bedoeling

[ Voor 86% gewijzigd door Geronimous op 08-06-2018 22:42 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!
*snip* op de man

[ Voor 91% gewijzigd door Geronimous op 08-06-2018 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Aenea schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 15:31:
[...]

Morgen jarig? Alvast gefeliciteerd Dennis! Ik ben de dag daarna aan de beurt....
Nee, morgen heb ik weer een jaar PS+ erbij bedoelde ik eigenlijk.
Maar bedankt en jij alvast gefeliciteerd.

----------------------------------------------------

Dat lawaai van de ventilatoren van de PS4 Pro is wel vervelend inderdaad.
Ik kan dan persoonlijk ook niet wachten op een PS4 Pro Slim die stil is.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 22-04 23:38
Nieuws is interessant. Vage plaatjes zonder info zijn dat niet. Dat geldt ook voor hilarische boodschappen over hoeveel zaad je over een aankondiging of een gerucht heen spuit.

Anyway. Overkill heeft zopas een nieuw personage uit The Walking Dead onthuld, de taaie Heather:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuimpje
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 08-05 15:23

Schuimpje

Couch Warrior

Voor diegene die van plan zijn een ps4 pro te kopen, even geduld nog!

“Hoi,

We verwachten in de week van 18 juni nieuwe voorraad te ontvangen.”

Sony PS5 | Sony XR55A84J | Steelseries Arctis 7P+ | PSN: Drukfout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 22-04 23:38
De Franse ontwikkelaar Dontnod Entertainment (Vampyr, Life is Strange, Remember Me) werkt aan Twin Mirror. De game, die wordt omschreven als een psychologische thriller, verschijnt in 2019. Het verhaal volgt een onderzoeksjournalist die terugkeert naar Basswood om een oude vriend te begraven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02:34
Blijkbaar had iedereen hetzelfde idee om Plus via Media Markt aan te schaffen; helemaal uitverkocht. 8)7

Shikata ga nai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Schuimpje schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 20:07:

“Hoi,

Wie zijn "we"?
;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-05 19:52

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Maakt niet veel uit, toch? Alle grote ketens krijgen nieuwe voorraad uit de volgende batch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 05-05 13:55
Shinobi-vs-Gast schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 20:35:
Blijkbaar had iedereen hetzelfde idee om Plus via Media Markt aan te schaffen; helemaal uitverkocht. 8)7
Something something Nederlanders en 5 euro kortingscode die werkte op hun webshop :P
Ik snap heel die rush niet want PS+ staat bijna continue aan 42 euro voor een jaar op cdkeys.com, is marginaal duurder dan de 39.99 actie nu van Sony, ok bij MM had je het voor 35 euro met de code maar kom.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Edmin schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 20:43:
[...]

Maakt niet veel uit, toch? Alle grote ketens krijgen nieuwe voorraad uit de volgende batch.
Dat wist ik niet ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Tweakmans schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 19:10:
Nieuws is interessant. Vage plaatjes zonder info zijn dat niet. Dat geldt ook voor hilarische boodschappen over hoeveel zaad je over een aankondiging of een gerucht heen spuit.

Anyway. Overkill heeft zopas een nieuw personage uit The Walking Dead onthuld, de taaie Heather:

[video]
Ze maken in ieder geval mooie trailers. Hopelijk wat fatsoenlijke gameplay op de E3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21-05 11:37
Ah kak. Ik las dat er een wedatrijd is waarbij je iedere dag een trophee moet vrijspelen om kans te maken iets te winnen. Net nog even gecontroleerd maar kennelijk moest je je hiervoor inschrijven en is die inschrijving nu al verlopen(?) Dat is wel een beetje butje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
Shinobi-vs-Gast schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 20:35:
Kan nu weer gewoon besteld worden hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
Schuimpje schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 20:07:

“Hoi,

Kan wel kloppen.

Zag dat GAME en Shopto vandaag ook weer voorraad hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-05 19:52

Edmin

Crew Council

get on my horse!

'voorraad' ja. M.u.v. wat restocks e.d. zal niemand echt een voorraad hebben. Juni was altijd al wat Sony zelf ook aangaf als datum dat de productiebatches klaar zouden zijn. Wat ik niet snap is dat de winkels niet al vol liggen bij de start van E3. Dat kan serieus sales kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 05-05 13:55
Zal nog wel meevallen, 60% of meer van de verkochte PS4 consoles zijn toch slims en die zijn er momenteel genoeg als ik rond kijk.
Een tijd terug was zelfs 4 op de 5 verkochte PS4's een slim, geen idee of dat nu nog zo is ( die info is al van half 2017 )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Santee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:12
Tarz schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 16:52:
Busje MX-4 kopen voor €8, PS4 voorzichtig openhalen, chips (cpu/gpu) schoonmaken met alcohol en rijstkorrel nieuwe koelpasta erop. Scheelt zo 15 graden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vampyr is wel lief voor mijn Pro. Hij is muisstil :) Overigens weer een game zonder Pro patch/mode... Van die belofte van Sony dat elke game bij release een Pro mode moet hebben komt weinig van terecht ...

[ Voor 60% gewijzigd door -SaveMe- op 09-06-2018 00:22 ]

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-SaveMe- schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 00:21:
Vampyr is wel lief voor mijn Pro. Hij is muisstil :) Overigens weer een game zonder Pro patch/mode... Van die belofte van Sony dat elke game bij release een Pro mode moet hebben komt weinig van terecht ...
Bij de buren ook geen 4K/HDR, dus het lijkt meer aan de dev te liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21:42
Geen idee of iemand hier meedoet aan de competitie van Days of Play, waarbij je elke dag 1 trophy moet halen om een prijs te winnen.

Ik zat de algemene voorwaarden te lezen, en het blijkt dat je dus een email krijgt met daarin twee tie break vragen.... Ik heb die alleen nooit gehad 😅

Iemand anders die ook meedoet, maar wel een mail heeft gekregen? Anders kan ik net zo goed stoppen.
Pagina: 1 ... 121 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Benieuwd of je een PS4 Slim of Pro moet kopen? Zoek eerst eens terug in dit topic voordat je die vraag stelt ;)
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Probeer, vooral bij minder bekende games, geen afkortingen te gebruiken :)