Ik niet want vind het niet zo een super deal, op cdkeys.com staat 1 jaar PS+ bijna altijd aan 42 euro ( voor Belgie dan toch ) dus ben niet in een haast voor deze aanbieding
Dat art work van Sucker Punch Productions game Ghost of Tsushima is wel intressant ben echt benieuwd naar die game 

[ Voor 42% gewijzigd door Nick25 op 06-06-2018 20:39 ]
A person who never made a mistake never tried anything new.
Eigenlijk Destiny 2.5 dus en weer €69,99 moeten betalen.spaceboy schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 20:09:
[...]
Ik zou volgens mij (serieus) 70 euro willen kríjgen om Destiny 2 te gaan spelen. Ze durven wel, bij Activision...
Aan de andere kant is Destiny wel een game wat lekker weg speelt alleen altijd wel iets wat gewoon meer en meer en meer content nodig heeft om mij in ieder geval te laten spelen. En ze hebben wat dingen gedaan bij deeltje 2 die ik wat minder vind, zo vond ik PvP in deel 1 heel leuk maar in 2, nope...
Ik ga het even afwachten denk...
De roadmap stond van te voren al vast dacht ik, ook de DLC was al een bekend gebeuren. Wat bij D1 juist een probleem was, was dat de laatste grote DLC veeeeel te lang duurde voordat die uitkwam, het lostte dan wel heel veel op, maar toch. Dus op zich dat ze nu eerder met een grotere DLC komen is eigenlijk wel goed, en dat ze nu een SP weer er bij uitbrengen is, als je bekijkt qua content uitbrengen e.d., ook wel goed. En op zich als je echt groot fan bent en de game lekker veel speelt is 40+30 euro na een jaar eigenlijk totaal geen probleem te noemen (er zijn ook mensen die 70+50 elk jaar opnieuw uitgeven voor de nieuwe COD+SP ten slotte).Jeroenimoes schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 08:27:
Destiny zou hun grote cash-cow moeten worden, dat merk je aan de hele roadmap vanaf D1.
Destiny zou een 10-jaren plan zijn met meerere games. Nu merk je dat ze een bepaalde release-cycle hebben gevonden: Vanilla game met Season Pass met 2 kleine DLC, dan een grote Expansion voor bijna full-price. Maar nu komt die grote DLC al in jaar 2 van Destiny 2, EN met nog een Annual Pass voor wat karige extra content. Bovendien zie je dezelfdee trend met de introductie van Eververse in D1 en de flinke uitbreiding daarvan in D2.
Het is zo zonde, want het is in essentie echt een heerlijke shooter, en de RPG elementen vind ik ook leuk: spelen voor loot. Jammer dat juist dat zo slecht is uitgewerkt
Wat echter wel een probleem is, is dat er in D2 gewoon te veel dingen verandert waren die het een veel minder leuke game maakt waardoor ik, en velen met mij, al vrij snel er op uit gekeken waren wat bij deel 1 niet is gebeurd.
Nu gaan ze dat wederom proberen recht te trekken met de volgende DLC, maar ik ga toch echt even afwachten om te zien of het echt wel een kant op gaat dat mij zal bevallen dus ga het niet meteen aanschaffen.
[ Voor 62% gewijzigd door Aenea op 06-06-2018 22:51 ]
Bij Nedgame zijn de Days of Play aanbiedingen al begonnen.
OA:
Dualshock 4 voor €40
Horizon Zero Dawn Complete Edition voor €30
Shadow of the Colossus voor €20
Mooie prijzen.
Enige minpunt is dat je bij Nedgame verzendkosten moet betalen onder de €75.
Ik wacht nog even op de overige retailers. Kijken of die nog andere aanbiedingen hebben.
Maar SotC ga ik sowieso kopen. Misschien ook een nieuwe DS4.
OA:
Dualshock 4 voor €40
Mooie prijzen.
Ik wacht nog even op de overige retailers. Kijken of die nog andere aanbiedingen hebben.
[ Voor 19% gewijzigd door Sefaex op 06-06-2018 23:00 ]
Hier kijk ik ook naar uit. Komt ook in dit drukke najaar...
GamiQ, de game notes app met game maps!
Bol is ook begonnen: https://www.bol.com/nl/ra.../N/22562+10655/index.html
Horizon Zero Dawn Complete Edition is wel heel mooi geprijsd nu.
Bij Wehkamp ook.NukaWorldNL schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 01:21:
Bol is ook begonnen: https://www.bol.com/nl/ra.../N/22562+10655/index.html
Daar zijn de games nog goedkoper.
Horizon Zero Dawn Complete Edition €27,50
God of War €44,99
Shadow of the Colossus €17,50
We gaan shoppen...
God.. Vanochtend kijken.. HZD CE VOOR 27,50. Mooi bestellen bij Wehkamp.. Ff nog kijken of ik SotC nog meepak. Twijfel twijfel.. UITVERKOCHT.. allemachtig.. Bij de Wehkamp hebben ze ook niks op voorraad. Je zou toch denken met zo'n aktie dat ze daar rekening mee houden..
Maar goed.. Krijg die meuk iig niet in een doos dat ik, omdat ik niet thuis ben, moet ophalen bij een AH ofzo.
Maar goed.. Krijg die meuk iig niet in een doos dat ik, omdat ik niet thuis ben, moet ophalen bij een AH ofzo.
[ Voor 24% gewijzigd door JoeZuCK op 07-06-2018 08:03 ]
Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK
Klopt het trouwens dat de huidige DualShocks (v2) qua batterij langer mee gaan dan de V1 die ik bij mijn day 1 PS4 hen gekregen? Meen me daar iets van te herinneren.
Mijn huidige DS4 gaat echt maar een paar uurtjes mee voordat ik de melding krijg dat de batterij bijna leeg is.
Mijn huidige DS4 gaat echt maar een paar uurtjes mee voordat ik de melding krijg dat de batterij bijna leeg is.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Super ga even checken of dat de v2 is maar anders best ik die controller alvast!Sefaex schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 22:53:
Bij Nedgame zijn de Days of Play aanbiedingen al begonnen.
OA:
Dualshock 4 voor €40
Mooie prijzen.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Bedankt voor de tip bij bol.com
ik kon niet weerstaan
gran turismo sport bonus edition 19.99
shadow of the colossus 19.99
the last guardian 19.99
nioh 19.99
goede prijs vind ik voor die games.
ik kon niet weerstaan
the last guardian 19.99
nioh 19.99
Mooi die kortingen
1 van mijn controllers heeft toevallig vorige week kuren gekregen en zit geen garantie meer op.
PSN: LinQ-NL
Wat is het verschil tussen de standaard editie van GT sport en de gran turismo sport bonus edition?Vortexmerc schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 08:50:
Bedankt voor de tip bij bol.com
ik kon niet weerstaan
the last guardian 19.99
nioh 19.99
Prijs is het zelfde. Ik zie dat je bij de bonus editie wat meer avatars en cash krijgt.
Yep is niet veel verschil maar prijs was gelijk met de gewone dus dacht neem de sport bonus maar danG.Scholtens schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 09:43:
[...]
Wat is het verschil tussen de standaard editie van GT sport en de gran turismo sport bonus edition?
Prijs is het zelfde. Ik zie dat je bij de bonus editie wat meer avatars en cash krijgt.
de bonus edite zou als extras hebben:
Livery stickers
250000 credits
60 ps4 avatars
racing helmet chrome
NeePhydomir schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 08:38:
Klopt het trouwens dat de huidige DualShocks (v2) qua batterij langer mee gaan dan de V1 die ik bij mijn day 1 PS4 hen gekregen? Meen me daar iets van te herinneren.
Batterijduur is hetzelfde
De PS3 controllers waren pas top. Die gingen 20u mee ofzo.
DS4 maar 4-6u

Tip:
Als je 2 controllers hebt, gebruik die Officiele Sony DualShock Laadstation (kost €25). Je hebt dan altijd min 1 controller met volle batterij.
1 DS4 is echt een drama als je veel gamed. Zeker omdat ze erg snel leeg gaan.
@Sefaex Dan game je behoorlijk Die Hard 
De controller van mijn PS4 pro gaat echt wel langer mee dan 6 uur haha.
Ik heb overigens maar 1 controller. Als die op is pak ik mijn USB verlengsnoer en game ik lekker 'old skool' bedraad
Kleine toevoeging: ik gebruik geen kloptelefoon via de controller, heb dat lichtding op de laagste stand staan en ik heb bij alle spellen die graag geluid over mijn controller willen afspelen, die functie uitgeschakeld.
De controller van mijn PS4 pro gaat echt wel langer mee dan 6 uur haha.
Ik heb overigens maar 1 controller. Als die op is pak ik mijn USB verlengsnoer en game ik lekker 'old skool' bedraad
Kleine toevoeging: ik gebruik geen kloptelefoon via de controller, heb dat lichtding op de laagste stand staan en ik heb bij alle spellen die graag geluid over mijn controller willen afspelen, die functie uitgeschakeld.
[ Voor 31% gewijzigd door Jasphur op 07-06-2018 10:07 ]
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Verwijderd
Om de paar dagen laad ik mijn V2 controller voor mijn Pro.
Ik doe gemiddeld 10 potjes van gemiddeld 10 minuten per dag.
Ik doe gemiddeld 10 potjes van gemiddeld 10 minuten per dag.
Ik heb een usb verlengkabel op mijn bank liggen, lang genoeg om bedraad door te kunnen als óf de controller of de headset leeg is.
Hopelijk gaan ze bij de ps5 een grotere accu erin doen.
Liever een betere accu, aangedreven door grafiet. 
Segafreak83 schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 10:13:
Ik heb een usb verlengkabel op mijn bank liggen, lang genoeg om bedraad door te kunnen als óf de controller of de headset leeg is.
Misschien ook maar eens zo'n verlengsnoer voor de controller uit China fixen van zo'n 4 meter lang. Kan ik lekker op de bank blijven hangen!
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
http://es.me/en/video-gam...er-generals-game-work-ea/
Ik hoop echt dat er een keer een nieuwe command and conquer wordt aangekondigd.
Ik heb zoveel plezier beleefd aan generals en het is al way too long ago dat er een fatsoenlijke RTS in deze franchise is uitgebracht.
Ik heb zoveel plezier beleefd aan generals en het is al way too long ago dat er een fatsoenlijke RTS in deze franchise is uitgebracht.
Eens.
Maar voor de ps4 (en dus met controller)? Dat lijkt me niet fijn...
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ja het past ook niet helemaal bij het topic, maar om hiervoor speciaal een topic aan te maken ging me iets te ver.dvdkiwi schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 11:45:
Eens.
wilde het alleen ffe mededelen hehe.
Shadow Of The Colossus is weer beschikbaar bij Wehkamp voor € 17,50.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Verwijderd
Deze is heel vet:Ambition88 schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 11:41:
https://store.playstation...06994_00-SUDDENSTRIKE4444
En een koopje momenteel.
Ambition88 schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 11:41:
Van mij mogen ze een C&C ook wel op de PS4 uitbrengen mits in ieder geval een muis maar wordt ondersteund. Scheelt weer een videokaart of een capabele laptop (met goede GPU) kopen voor één game.dvdkiwi schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 11:45:
Eens.
[ Voor 14% gewijzigd door Jumpman op 07-06-2018 12:11 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Ik heb zelf altijd de trilfunctie standaard uit staan en de lightbar op z'n donkerst, dat helpt een boel. Al is het zeker waar dat ie snel leeg is.Sefaex schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 09:48:
[...]
Nee
DS4 maar 4-6u![]()
Tip:
Als je 2 controllers hebt, gebruik die Officiele Sony DualShock Laadstation (kost €25). Je hebt dan altijd min 1 controller met volle batterij.
Ik heb er tegenwoordig een stevige, lange USB kabel aan zitten
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Liefst company of heroes. Meesterlijke rtsJumpman schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 12:10:
[...]
[...]
Van mij mogen ze een C&C ook wel op de PS4 uitbrengen mits in ieder geval een muis maar wordt ondersteund. Scheelt weer een videokaart of een capabele laptop (met goede GPU) kopen voor één game.
PSN ID Binloading_nl
- bram1984
- Registratie: Oktober 2008
- Laatst online: 16-12-2020
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation 4 Slim
- Sony PlayStation Plus Card
- Sony PlayStation VR
- Sony Move motion controller
- PlayStation VR Richtcontroller + Farpoint (PSVR)
- Sony Move Motion Controller Twin Pack
- Sony PlayStation Store tegoed
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
/u/278921/clicker.png?f=community)
Ik vind de trilfunctie juist echt een toevoeging in veel games. Die zal ik nooit uitzetten.Jeroenimoes schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 12:11:
[...]
Ik heb zelf altijd de trilfunctie standaard uit staan en de lightbar op z'n donkerst, dat helpt een boel. Al is het zeker waar dat ie snel leeg is.
Ik heb er tegenwoordig een stevige, lange USB kabel aan zittenoldschool, maar ook geen last van een lege accu
mijn PS4 controller van eind 2014 ging maar 2.5 uur mee toen nieuwe gekocht in 2016 die ging 4 uur mee.Sefaex schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 09:48:
[...]
Nee
DS4 maar 4-6u![]()
Tip:
Verwijderd
Ik heb een lange oplaad kabel (Circa 5 meter).Sefaex schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 09:48:
[...]
Nee
DS4 maar 4-6u![]()
Tip:
Dus mochten al mijn controllers leeg zijn (6 stuks ondertussen
Ik game zelfs voornamelijk met een kabel. De enige manier voor mij om fatsoenlijk geluid door mijn koptelefoon te krijgen (ook bekabeld). Zodra ik mijn koptelefoon inplug en draadloos de controller gebruik heb ik zeer regelmatig gestotter in het geluid. Heeft er geloof ik mee te maken dat mijn router een paar meter naast de TV/PS4 staat en ik vermoed dat het draadloze signaal ermee wordt verstoord.Verwijderd schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 12:45:
[...]
Ik heb een lange oplaad kabel (Circa 5 meter).
Dus mochten al mijn controllers leeg zijn (6 stuks ondertussen)en verbazingwekkend gebeurd dat nog wel eens. Dan plug ik lekker die kabel in en is het gewoon ouderwets gamen met een kabel terwijl die oplaadt
Kortom: bekabeld gamen FTW
Laat Sony maar een optie geven om de led helemaal uit te schakelen in plaats van alleen 3 dim-opties. Op de laagste stand gaan mijn v2 controllers schat ik 5-6u mee. Het schijnt dat dan de led ook nog erg fel is, maar dat zie je niet goed door het melkachtige stuk plastic. Zonder led gaat de ds4 zo 12-15u mee verwacht ik, als het al niet langer is.
Er zijn tutorials op YouTube om de led uit te schakelenToFast schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 12:58:
Laat Sony maar een optie geven om de led helemaal uit te schakelen in plaats van alleen 3 dim-opties. Op de laagste stand gaan mijn v2 controllers schat ik 5-6u mee. Het schijnt dat dan de led ook nog erg fel is, maar dat zie je niet goed door het melkachtige stuk plastic. Zonder led gaat de ds4 zo 12-15u mee verwacht ik, als het al niet langer is.
Ipv een lange kabel te gebruiken als mijn controller op is, heb ik een powerbank op bijzettafeltje bij me, die laad ik 1x per week/2 weken op en als controller leeg wordt aan powerbank hangen. Niet opstaan + altijd even kunnen insteken.
Ik heb een Strikepack aan mijn controller hangen.Werkt prima, omdat ik toch achter mijn bureau zit.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Die touchpad verbruikt blijkbaar ook veel batterij, is constant aan het scannen...
Hopelijk laten ze dat ding weg in de Dualshock 5, het wordt toch amper gebruikt.
Hopelijk laten ze dat ding weg in de Dualshock 5, het wordt toch amper gebruikt.
Ik heb dat ding eigenlijk alleen met GTAV ooit eens een keer gebruikt om snel van wapen te wisselen eigenlijkAnton.net schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 13:12:
Die touchpad verbruikt blijkbaar ook veel batterij, is constant aan het scannen...

wie gebruikt dat 'share' knopje eigenlijk ? ik vind die knop zo'n zonde. options-start combi was echt een sony controller voor mij.
[ Voor 4% gewijzigd door Farabi op 07-06-2018 13:20 ]
Ik! Maar niet perse om te delen op Social Media. Ik neem met grote regelmaat screenshots van mooie games. Zo heb ik bijvoorbeeld echt veel screenshots genomen vanuit de photomodus in HZDHamazaki schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 13:18:
wie gebruikt dat 'share' knopje eigenlijk ? ik vind die knop zo'n zonde. options-start combi was echt een sony controller voor mij.
ik vind het eigenlijk zonde dat ze een aparte knop ervoor hebben gemaakt op de controller ipv verstoppen in de ps menu.
haha, ik heb me altijd al geërgerd aan die Share knop. Het past gewoon niet, daar moet een Select knop zitten

Klopt wel is mijn ervaring. Mijn DS4 v1 gaat zo'n 5 a 6 uurtjes mee, maar mijn twee DS4 v2 gaan een uur of 10 mee. Dat heb ik een keer gemeten (bijgehouden). Ik heb zo'n dual charge station, dus ik heb altijd een volle DS4Phydomir schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 08:38:
GamiQ, de game notes app met game maps!
Vind ik wel mee vallen. Weet je wat overigens wel echt een verstopte knop is? Het linker en/of rechter deel van de touchpad. Ik wist niet dat er een linker of rechter klik mogelijk was totdat ik Tearaway Unfolded speelde. Die game gaat echt alle features van je PS4 plus controller langs. Waanzinnig gaaf. Zeker als je ook de camera en de headset hebt.Hamazaki schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 13:23:
ik vind het eigenlijk zonde dat ze een aparte knop ervoor hebben gemaakt op de controller ipv verstoppen in de ps menu.
Verwijderd
Ik gebruik de options knop vaak op de PS4. Ik heb dan ook 1000+ videos op mijn YouTube.
Op de Xbox One X record ik ook met de Xbox knop en dan X of Y drukken.
Ik ben dan ook een record nerd.
Zou eigenlijk ook eens moeten kijken hoe die Share knop juist werkt (I know, wellicht poepsimpel) al is het maar om eens een recording van de laatste minuut te kunnen herbekijken. Bvb nu met Trackmania zou ik achteraf soms eens willen zien welke mijn tussentijden, of beter hoever ik voor lag, willen zien op de verschillende checkpoints om zo te zien in welke secties het nog beter moet.
Track designers van Trackmania zijn overigens gemene sadisten
. Niets frustrerender dan na een uur proberen eindelijk een hele race vóór @dvdkiwi te liggen om dan natuurlijk net iets verkeerd uit de laatste ramp te vliegen en zo tegen de pilaar van de finish te knallen:P.
Track designers van Trackmania zijn overigens gemene sadisten
Oeeh! Coolblue heeft nu ook z'n prijzen geupdate. De midnightblue edtion van de V2 controller daar 39 euro, andere webshops is die 45 euro of duurder.
Kies dan ook een ander ghostTwixie schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 14:30:
Zou eigenlijk ook eens moeten kijken hoe die Share knop juist werkt (I know, wellicht poepsimpel) al is het maar om eens een recording van de laatste minuut te kunnen herbekijken. Bvb nu met Trackmania zou ik achteraf soms eens willen zien welke mijn tussentijden, of beter hoever ik voor lag, willen zien op de verschillende checkpoints om zo te zien in welke secties het nog beter moet.
Track designers van Trackmania zijn overigens gemene sadisten. Niets frustrerender dan na een uur proberen eindelijk een hele race vóór @dvdkiwi te liggen om dan natuurlijk net iets verkeerd uit de laatste ramp te vliegen en zo tegen de pilaar van de finish te knallen:P.
‘KILL ONE!’Verwijderd schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 14:12:
Ik gebruik de options knop vaak op de PS4. Ik heb dan ook 1000+ videos op mijn YouTube.
‘SHOTGUN SPECIAL!’
Heerlijk.
Aan een ghost die ik van heel de rit niet zie, heb ik weinig
Wel een eerste WTF moment gehad in TMT: die waterbounce in track 101 (als ik me niet vergis). Hoe idioot is dat ?! Het geluid van een springveer en grafisch is er niets te zien behalve dat je wagen ineens weer omhoog vliegt...

Het zou mooi zijn als de Move controllers of Aim controller ergens in de aanbieding komt, maar daar lijkt het nog niet echt op helaas. Dan maar volle prijs betalen voor Move controllers (als er geen nieuwe versie wordt aangekondigd volgende week).
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Bespaar je zomaar € 6,-. Mooier kan niet.Leoon. schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 14:38:
Oeeh! Coolblue heeft nu ook z'n prijzen geupdate. De midnightblue edtion van de V2 controller daar 39 euro, andere webshops is die 45 euro of duurder.
Je snapt dat die 45 euro ook een aanbiedingsprijs is die normaal dus 69.99 euro is? Zo niet, bij deze
+ bij weer andere webshops is deze kleur niet in de aanbieding
nog een +: geluk zit 'm in de kleine dingen
[ Voor 17% gewijzigd door Oekol op 07-06-2018 15:27 ]
inderdaad, geluk zit inderdaad in de kleine dingen. maakt het leven zoveel leukerLeoon. schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 15:25:
[...]
Je snapt dat die 45 euro ook een aanbiedingsprijs is die normaal dus 69.99 euro is? Zo niet, bij deze
Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.
Jij blijft gewoon "bijzonder" heVerwijderd schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 14:12:
Time is never wasted when you're wasted all the time.
Denk dat ik er idd 1 bestel, en dan mogelijk nog 1 met een andere kleur. 1 puur voor mezelf zodat ik geen plak controllers heb na gebruik van den kidsLeoon. schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 15:25:
[...]
Het is zwaar kitsch maar ik vind goud of zilver dan wel geinig
10 second ninja DONE
Releasedate van Days Gone is 22 februari.
[ Voor 5% gewijzigd door Sefaex op 07-06-2018 17:02 ]
Verwijderd
Zie ik nog wel uitgesteld worden.Sefaex schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 17:02:
Releasedate van Days Gone is 22 februari.
EuhmPhydomir schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 17:55:
[...]
Ik denk het niet. Die zal in de grote presentatie van de E3 zitten. Dit moet je zien als de pre E3 presentatie van vorig jaar. Wat "kleinere" titels die de spotlight krijgen.
Eén van de reacties onder het filmpje:-SaveMe- schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 17:27:
@Sefaex 22 feb 2019 it is
En de nieuwe game van de Just Cause devs:
[video]
There are too many guns for this to be Sweden, cuck's don't own guns.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Op basis waarvan? Denk niet dat je Game Informer een maand coverage gaat geven als je game niet bijna af is. Er is ook echt al heel veel gameplay vertoond. Er staat zelfs een releasedatum in beeld.
[ Voor 6% gewijzigd door bram1984 op 07-06-2018 17:52 ]
Al deze aankondigingen + hitman in 9 minuten verdien ik niet.
Days Gone was tof als het in 2016 uitkwam zoals het eerst bedoeld was. Na 100 uitstel en 2000 trailers is er niks nieuws meer.
Verwijderd
Op basis van dat bijna alle nieuwe ip's deze tijd wel minimaal 1 keer uitgesteld worden.bram1984 schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 17:50:
[...]
Op basis waarvan? Denk niet dat je Game Informer een maand coverage gaat geven als je game niet bijna af is. Er is ook echt al heel veel gameplay vertoond. Er staat zelfs een releasedatum in beeld.
Dus uiteraard niet gebaseerd op nieuws of feiten omtrent Day's Gone, maar gewoon een gevoel op basis van van deze tijd
Worden anders de laatste tijd weinig games uitgesteld hoor.
Iemand van Sony op twitter:
Gaat Ghost of Tsushima dan toch in 2018 uitkomen ?Days Gone 2/22/19... interesting. Wonder what is coming November of this year..
Nee Tetris Fever!:)Sefaex schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 18:06:
[...]
Gaat Ghost of Tsushima dan toch in 2018 uitkomen ?
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Overdrijven is ook een vak. Hij is volgens mij 1x uitgesteld? Ik kan niet wachten in ieder geval. De ultieme Walking Dead simulator.s0kkie schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 17:55:
Days Gone was tof als het in 2016 uitkwam zoals het eerst bedoeld was. Na 100 uitstel en 2000 trailers is er niks nieuws meer.
Days Gone is al een keer uitgesteld. Daarbij ken ik geen een uitgestelde game met al zo'n concrete releasedatum waar al zoveel is van laten zien.Verwijderd schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 18:00:
[...]
Op basis van dat bijna alle nieuwe ip's deze tijd wel minimaal 1 keer uitgesteld worden.
Dus uiteraard niet gebaseerd op nieuws of feiten omtrent Day's Gone, maar gewoon een gevoel op basis van van deze tijd
Of The Last of Us?Sefaex schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 18:06:
[...]
Sinterklaas natuurlijkSefaex schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 18:06:
[...]
HeldAlbinoraptor schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 13:08:
Ipv een lange kabel te gebruiken als mijn controller op is, heb ik een powerbank op bijzettafeltje bij me, die laad ik 1x per week/2 weken op en als controller leeg wordt aan powerbank hangen. Niet opstaan + altijd even kunnen insteken.

Wie heeft dit op Twitter gepost?Sefaex schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 18:06:
[...]
Je hebt nog een uurtje bij kunnen komen gelukkig om 19 uur beginnen ze pasNieuwevolger schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 17:51:
Al deze aankondigingen + hitman in 9 minuten verdien ik niet.
[ Voor 8% gewijzigd door Klor op 07-06-2018 18:51 ]
waarom wordt er over gepraat maar zie ik nergens een linkje? 
tnx @Klor
tnx @Klor
[ Voor 10% gewijzigd door RubenSaurus op 07-06-2018 18:58 ]
BugBear Entertainment, de maker van FlatOut, komt met iets nieuws:
Dit spel doet me echt denken aan een gare rip off van horizon zero dawn maar dan meer shooter. wordt er niet echt warm van.-SaveMe- schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 17:27:
@Sefaex 22 feb 2019 it is
En de nieuwe game van de Just Cause devs:
[video]
En Clementine is ook weer wat ouder, wijzer en harder geworden. Ze zorgt nu voor de jonge wees AJ in Telltale's The Walking Dead: The Final Season.
Verwijderd
Hoe groot is de kans dat dit een Walking Dead season 1 gaat worden maar dan met Clementine in de rol van Lee.Tweakmans schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 19:14:
En Clementine is ook weer wat ouder, wijzer en harder geworden. Ze zorgt nu voor de jonge wees AJ in Telltale's The Walking Dead: The Final Season.
[video]
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2018 19:51 ]
Het is wel fijn dat het verhaal verdergaat en je de evolutie van Clementine volgt, vind ik. Naar verluidt zijn er ook enkele vernieuwingen qua gameplay en stijl:Verwijderd schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 19:51:
[...]
Hoe groot is de kans dat dit een Walking Dead season 1 gaat worden maar dan met Clementine in de rol van Lee.
"The Final Season sees Clementine having evolved into a hardened survival of the zombie apocalypse, having spent years on the road battling undead and human foes alike. Now taking refuge in a 'secluded school,' she must continue to protect the orphaned AJ while fending off a series of new threats while making some difficult choices along the way.
Telltale's promising a bunch of new features for The Final Season, including an over-the-shoulder camera, unscripted combat, plus a striking Graphic Black art style that gives the franchise a much-needed visual overhaul."
Zijn de kortingen op de controllers/games/oplaadstation tijdelijk? Ik wil een Pro gaan kopen zodra die weer op voorraad is namelijk
Ja Days of Play actie van Sony, officieel van 8 Juni tot 17 Juni maar veel plaatsen zijn vandaag om 7 Juni al begonnen.
Uiteraard houd niets je tegen om nu al een extra controller, oplaadstation en games te kopen en dan een ps4 als die terug op stock is, ik had in maart ook Horizon in de sale gekocht voor ik een ps4 had want wou geen 50 euro geven aan Complete edition en stond toen aan 30.
Als deze kortingen permanent waren was het wel heel voordelig, continu ''maar'' 40 euro voor een controller of een jaar PS+, zou ik ook wel willen elke dag van het jaar
Uiteraard houd niets je tegen om nu al een extra controller, oplaadstation en games te kopen en dan een ps4 als die terug op stock is, ik had in maart ook Horizon in de sale gekocht voor ik een ps4 had want wou geen 50 euro geven aan Complete edition en stond toen aan 30.
Als deze kortingen permanent waren was het wel heel voordelig, continu ''maar'' 40 euro voor een controller of een jaar PS+, zou ik ook wel willen elke dag van het jaar
Ik gebruik het ook best ontzettend veel, zodanig veel dat ik me dood erger aan hoe snel mijn hdd volloopt met video's en screenshots, haha, had laatste 250+GB aan videos! En tja, dan gaat PS4 klagen dat 77GB vrij niet genoeg is om Plex media player op te starten! Heel wazig!Verwijderd schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 14:12:
Snap best dat je ruimte nodig hebt als je een update download en dat dingen dan dubbel tijdelijk op je hdd staan maar waarom heeft ie hdd space nodig om een media speler op te starten? En w'rom is dan 77GB niet genoeg?
Naja, gelukkig heb ik naast 2TB intern er nog een 4TB externe er aan hangen, hehe
Waarom heb jij het idee dat het de bedoeling was dat ie in 2016 uit zou komen? De reveal was in 2016, als Sony een game revealed dan komt ie zelden nog hetzelfde jaar uit. Ze waren er toen pas anderhalf jaar mee bezig! Dus nee, het is nooit de bedoeling geweest dat ie in 2016 uit zou komen.s0kkie schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 17:55:
Denk 't niet op zich, maar ze zijn er natuurlijk wel al 4 jaar mee bezig nu ook dus je weet 't niet! Ben benieuwd!!!Sefaex schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 18:06:
[...]
[ Voor 33% gewijzigd door Aenea op 08-06-2018 00:40 ]
ThanksTwixie schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 14:50:
[...]
@dvdkiwi is ook de perfecte haas om Trackmaster te halen. Ik begin zo te vermoeden dat hij gewoon op elke track Trackmaster heeft.
Wel een eerste WTF moment gehad in TMT: die waterbounce in track 101 (als ik me niet vergis). Hoe idioot is dat ?! Het geluid van een springveer en grafisch is er niets te zien behalve dat je wagen ineens weer omhoog vliegt...
Elke track trackmaster heb ik niet, ik was aardig op weg maar heb bij de black series genoegen genomen met goud. Wellicht dat ik die ooit nog een keer ga proberen als ik even niks te spelen heb.
Dit is mijn progressie toen ik klaar was met de game:

Over dat stuiteren op het water, dat ga je nog wel vaker meemaken; het is bij verschillende tracks onderdeel van de baan
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ohw yeah, hopelijk hebben ze dit keer wel splitscreen support.Tweakmans schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 18:57:
BugBear Entertainment, de maker van FlatOut, komt met iets nieuws:
[video]
http://uk.ign.com/article...r-western-release-in-2019
deze 2 komen dus ook naar het westen in 2019 ergens
Sjeezus,dvdkiwi schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 01:14:
[...]
Thanks
Elke track trackmaster heb ik niet, ik was aardig op weg maar heb bij de black series genoegen genomen met goud. Wellicht dat ik die ooit nog een keer ga proberen als ik even niks te spelen heb.
Dit is mijn progressie toen ik klaar was met de game:
[afbeelding]
Over dat stuiteren op het water, dat ga je nog wel vaker meemaken; het is bij verschillende tracks onderdeel van de baan
Hier zullen wat uurtjes inzitten. Op een gegeven moment ben ik er ook maar mee gekapt haha. Te veel frustratie.
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Hoewel ik Persona fan bent vind ik dit dan weer geen hol aan.Akaendra schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 09:41:
http://uk.ign.com/article...r-western-release-in-2019
Nog altijd zeer indrukwekkend. Ben toch ook wel benieuwd hoe lang je daarover gedaan hebt. Bij mij gaat het nog altijd wel vrij vlot meestal (zit halfweg blauw nu) om goud te halen, maar om groen te halen komt er toch al snel een uur extra bij. Daar mag je werkelijk geen enkel foutje maken en met dit soort tracks en snelheden is dat snel gebeurd. Sowieso niet de ambitie om overal groen te halen, eerste doel is gewoon platinum. Schijnt overigens dat de overal goud trofee nog een pak moeilijker is dan de 50 groen trofee (waarvan ik al halfweg zit).dvdkiwi schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 01:14:
[...]
Dit is mijn progressie toen ik klaar was met de game
Racen jullie naar zulke prestaties in Trackmania met stuur en pedalen of is dit ook nog te doen met controller? Ik doe af en toe eens een track om zilver te halen, maar daar blijft het verder wel bij.
D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Toevallig net seizoen 2 afgerond. Denk dat ik seizoen 3 alleen doe als deze weer gratis bij Plus zit.Tweakmans schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 19:14:
[video]
Ik doe het met controller en het vereist inderdaad wel zeer veel finesse.psych schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 10:09:
Racen jullie naar zulke prestaties in Trackmania met stuur en pedalen of is dit ook nog te doen met controller? Ik doe af en toe eens een track om zilver te halen, maar daar blijft het verder wel bij.
Heya guys.
Als je nu een PSN+ bij MM koopt kan hij met kortingscode ; 5eurokorting 36,99 euro worden voor een jaar.
Op deze manier laagste prijs momenteel. En vergeet dan ook je shopkorting niet.
Als je nu een PSN+ bij MM koopt kan hij met kortingscode ; 5eurokorting 36,99 euro worden voor een jaar.
Op deze manier laagste prijs momenteel. En vergeet dan ook je shopkorting niet.
Twijfel twijfel... de Move controllers (oude versie) zijn in de aanbieding bij Shopto (https://www.shopto.net/vi...move-motion-controller-vr), maar als ik nu bestel en ze tijdens E3 een nieuwe controller aankondigen baal ik. Denken jullie dat er enige kans is dat dat gebeurt?
Dit topic is gesloten.
Let op:
- Benieuwd of je een PS4 Slim of Pro moet kopen? Zoek eerst eens terug in dit topic voordat je die vraag stelt
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Probeer, vooral bij minder bekende games, geen afkortingen te gebruiken
- Benieuwd of je een PS4 Slim of Pro moet kopen? Zoek eerst eens terug in dit topic voordat je die vraag stelt
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Probeer, vooral bij minder bekende games, geen afkortingen te gebruiken