Acties:
  • +2 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:16
Wat een gejank. Ik vind Destiny heerlijk spelen. Ik betaal over 2 jaar 150 euro voor denk ik 100 uur gamen. Big fucking deal...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nilltris
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-06-2023
v8power67 schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 22:27:
Mijn broertje die ong 3500uur in destiny 1 heeft zitten en daar echt serieus geld heeft uitgegeven wou net de stream van destiny 2 content kijken.
Ruim 145 dagen aan speelplezier. Geen idee wat hij allemaal gekocht heeft natuurlijk. Maar het spel + season pass is niet ondenkbaar. Zeg €65 + €50 = €115. Laten we om makkelijk te kunnen tellen afronden naar €150. Dan heeft hij €0,04 per uur of €1,02 per dag aan gameplay (24 uur) betaald. (Kosten voor playstation+psplus niet meegerekend). Das best waar voor je geld toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
giantgiantus schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 00:19:
Wat een gejank. Ik vind Destiny heerlijk spelen. Ik betaal over 2 jaar 150 euro voor denk ik 100 uur gamen. Big fucking deal...
Geld alleen is niet het issue, het gaat er vooral om hoe bungie/activision met z'n playerbase omgaat. Dat ze echt alles hebben zitten afknijpen, dat ze een matige game uitgebracht hebben in eerste instantie en dat je bijvoorbeeld xp boosters kon halen maar vervolgens werd je xp per kill/event generfd als een malle. Dat is gewoon puur bedrog.

Ow en dan hebben we het nog niet eens over de super karige DLC gehad. Curse of Osiris was echt de slechtste DLC die ik ooit gezien heb, compleet inspiratieloos en alles werd gerecycled.

[ Voor 13% gewijzigd door RubenSaurus op 06-06-2018 06:41 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• giantgiantus
DigitalError schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 06:37:
[...]

Geld alleen is niet het issue, het gaat er vooral om hoe bungie/activision met z'n playerbase omgaat. Dat ze echt alles hebben zitten afknijpen, dat ze een matige game uitgebracht hebben in eerste instantie en dat je bijvoorbeeld xp boosters kon halen maar vervolgens werd je xp per kill/event generfd als een malle. Dat is gewoon puur bedrog.

Ow en dan hebben we het nog niet eens over de super karige DLC gehad. Curse of Osiris was echt de slechtste DLC die ik ooit gezien heb, compleet inspiratieloos en alles werd gerecycled.
Ach veel mensen spelen deze game elke week paar uurtjes en hebben daar veel plezier aan. Destiny 2 was zeker ook geen matige game toen die uitkwam. Kreeg goede cijfers en alleen al alle content 1 x doorlopen was zeker 30 uur gameplay (zo ongeveer hetzelfde als god of war oid).

Op internet is alleen een hetze ontstaan die me doet denken aan de introductie van de Xbox one. De game community is erg conservatief (geworden?). Bah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
giantgiantus schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 00:19:
Best veel toch? Ik heb voor vier tientjes meer uur in Origins gestopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:19
giantgiantus schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 07:10:
[...]
Ach veel mensen spelen deze game elke week paar uurtjes en hebben daar veel plezier aan. Destiny 2 was zeker ook geen matige game toen die uitkwam. Kreeg goede cijfers en alleen al alle content 1 x doorlopen was zeker 30 uur gameplay (zo ongeveer hetzelfde als god of war oid).

Op internet is alleen een hetze ontstaan die me doet denken aan de introductie van de Xbox one. De game community is erg conservatief (geworden?). Bah.
Ik ben geen groot voorstander van al die DLC packs en season passes voordat de game uberhaubt uit is, alhoewel ik het zelf af en toe ook gewoon aanschaf bij games waar ik een goed gevoel bij heb. Maar gamen is echt geen dure hobby... Zeker niet in vergelijking met vroeger. De prijzen van consolegames zijn door de jaren heen in verhouding gewoon goedkoper geworden, terwijl de productiekosten flink zijn gestegen. Het is dat gamen meer mainstream is geworden waardoor er een grotere afzet mogelijk is.

De game community vind ik ook erg conservatief. Ik denk dat dit altijd wel zo geweest is, maar door het internet is dat natuurlijk ontzettend goed zichtbaar. Echter de maatschappij verandert en ook de game industrie, aangezien die enkel bestaat om geld te verdienen. Maar veranderingen zijn vaak eng en wijken met regelmaat af van een ideaal plaatje dat mensen (waaronder ik zelf ook) in hun hoofd hebben zitten op basis van o.a. mooie herinneringen van vroeger. Hiervoor verwijs ik graag naar het BFV topic O-)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
v8power67 schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 22:27:
Mijn broertje die ong 3500uur in destiny 1 heeft zitten en daar echt serieus geld heeft uitgegeven wou net de stream van destiny 2 content kijken.
Maar na het horen van een anual pass etc plus zijn ervaring met hoe bagger destiny 2 is vergelijking met deel 1, heeft hij de hoop maar opgegeven.
Ik moest gewoon serieus hardop lachen toen ze over de pass etc begonnen. Na alle kritiek en gezeik van de fan base doen ze dit :')
Hoop echt zo erg dat niemand het koopt( gaat nooit gebeuren i know) en dat destiny 3 gewoon een keiharde mega flop word. Maja gaat ook niet gebeuren.
Ben zo blij dat ik geen cent aan dit soort bedrijven geef, en zal in de toekomst alleen maar vaker bedrijven boycotten. Gamen als hobby word steeds minder leuk..
Als de game goed is wil ik er best wat geld voor neerleggen, ik had ook Destiny 2 plus season pas gekocht, grote fout en gelukkig kon ik via Sony geld terugvragen voor de DLC.
Bij D2 was ik al vrij snel klaar.
Waar ze naar mijn idee wel prima bezig waren met de laatste DLC bij D1 is D2 totaal de verkeerde kant uitgegaan.
Terecht ook dat Bungie zo is aangepakt in de media en op hun community.

Nieuwe Destiny laat ik ook gewoon lekker gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Het is apart want het model dat Blizzard voor Overwatch gebruikt vind ik wel goed. Ik heb dat spel 2 jaar geleden voor 50 EUR gekocht en er intussen bijna 1000 uur inzitten. Na 2 jaar zijn er gratis een stuk of 6 nieuwe heroes en 6 nieuwe maps bijgekomen, plus een hele berg aan nieuwe voice line en skins. Optioneel betalen voor cosmetics (want je kunt dat ook unlocken door simpelweg te spelen) vind ik meer dan prima. Heb enkel 15 EUR betaald voor de Mercy skin omdat de opbrengst daarvan naar een goed doel gaat.

Waarom past Activision niet datzelfde model toe op de Destiny franchise vraag ik me dan af?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Code Vein heeft een release trailer. Helaas geen gameplay beelden. laatst wel wat beelden gezien. Game heeft steeds meer mijn interesse. Dark Souls meets anime :)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 10:12
Destiny zou hun grote cash-cow moeten worden, dat merk je aan de hele roadmap vanaf D1.

Destiny zou een 10-jaren plan zijn met meerere games. Nu merk je dat ze een bepaalde release-cycle hebben gevonden: Vanilla game met Season Pass met 2 kleine DLC, dan een grote Expansion voor bijna full-price. Maar nu komt die grote DLC al in jaar 2 van Destiny 2, EN met nog een Annual Pass voor wat karige extra content. Bovendien zie je dezelfdee trend met de introductie van Eververse in D1 en de flinke uitbreiding daarvan in D2.

Het is zo zonde, want het is in essentie echt een heerlijke shooter, en de RPG elementen vind ik ook leuk: spelen voor loot. Jammer dat juist dat zo slecht is uitgewerkt

[ Voor 14% gewijzigd door Geronimous op 06-06-2018 08:37 ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Scrisissszzz schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 08:23:
Code Vein heeft een release trailer. Helaas geen gameplay beelden. laatst wel wat beelden gezien. Game heeft steeds meer mijn interesse. Dark Souls meets anime :)

[video]
Laatste tijd steeds meer in Souls games, Bloodborne tijdje geleden afgerond, nu bezig met DS3, deze staat nu ook op mijn radar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:51
Nou heb ik het geluk, dat ik Destiny niets aan vind, maar dit soort doortrapte release schema's om maximaal geld uit je klanten te slaan, slaan echt helemaal nergens op. Ook Star Wars: Battlefront 2 heb ik ook nog niet, was ook helemaal klaar met die Lootboxes. Ik pik de game wel een keer op als hij € 10,00 of maximaal € 15,00 is voor de Single Player game.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Scrisissszzz schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 08:23:

[video]
Haha, mij trekt het iedere keer als ik iets zie weer minder.
Dark Souls zonder de sfeer zou ik zeggen. Ik irriteer me al als ik zit te kijken.
Jumpman schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 08:31:
Nou heb ik het geluk, dat ik Destiny niets aan vind, maar dit soort doortrapte release schema's om maximaal geld uit je klanten te slaan, slaan echt helemaal nergens op. Ook Star Wars: Battlefront 2 heb ik ook nog niet, was ook helemaal klaar met die Lootboxes. Ik pik de game wel een keer op als hij € 10,00 of maximaal € 15,00 is voor de Single Player game.
Bij dit soort praktijken kijk ik al niet eens meer of ik de game misschien leuk vind.
Dat komt er gewoon niet.
RDR2 gaat er ook niet bij launch komen na die troep met missies die alleen in de duurdere versies te krijgen zijn.
Ja, het heeft misschien niets met het verhaal te maken en misschien zijn het maar hele kleine missies in een enorme game, maar het gaat om het principe en ik ben daar echt helemaal klaar mee.

[ Voor 47% gewijzigd door rajackar op 06-06-2018 09:41 ]

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• giantgiantus
Al die reacties blijven in mijn ogen bijzonder. Gamen is een super goedkope hobby. Daarnaast zijn games zeker ten opzichte van vroeger extreem cheap geworden (prijs omlaag plus een gemiddeld 2% inflatie per jaar). Aangezien de extreem conservatieve gamersclub het wss helemaal niet zou accepteren als een game 100€ zou kosten moeten de uitgevers en ontwikkelaars wat om geld te verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:51
rajackar schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 09:37:
[...]

Haha, mij trekt het iedere keer als ik iets zie weer minder.
Dark Souls zonder de sfeer zou ik zeggen. Ik irriteer me al als ik zit te kijken.

[...]

Bij dit soort praktijken kijk ik al niet eens meer of ik de game misschien leuk vind.
Dat komt er gewoon niet.
RDR2 gaat er ook niet bij launch komen na die troep met missies die alleen in de duurdere versies te krijgen zijn.
Ja, het heeft misschien niets met het verhaal te maken en misschien zijn het maar hele kleine missies in een enorme game, maar het gaat om het principe en ik ben daar echt helemaal klaar mee.
RDR2 pre-order laat ik maar staan, ik heb hem destijds voor € 45,49 kunnen pre-ordren.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

giantgiantus schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 09:47:
Al die reacties blijven in mijn ogen bijzonder. Gamen is een super goedkope hobby. Daarnaast zijn games zeker ten opzichte van vroeger extreem cheap geworden (prijs omlaag plus een gemiddeld 2% inflatie per jaar). Aangezien de extreem conservatieve gamersclub het wss helemaal niet zou accepteren als een game 100€ zou kosten moeten de uitgevers en ontwikkelaars wat om geld te verdienen.
Zeg dat maar tegen de honderden betalings-bevestigingen van de PS store van de afgelopen pakweg 5 jaar in mijn mailbox :+ .

Dat het cheaper is geworden dan pakweg 5 jaar geleden ben ik het wel mee eens, altijd wel ergens een goede aanbieding te vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Jumpman schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 09:48:
[...]

RDR2 pre-order laat ik maar staan, ik heb hem destijds voor € 45,49 kunnen pre-ordren.
Dat is nog wel een goede deal ja!
Wat mij betreft gaat het niet eens om de prijs. Als een product de prijs waard is wil ik daar prima voor betalen.
Het gaat me om de praktijken waarbij ze iets voorstellen voor een bepaalde prijs en er met trucs geprobeerd wordt om je meer geld afhandig te maken. Dat is waar het voor mij steekt.
Je wilt ook geen auto kopen voor een redelijk bedrag om achteraf te horen dat je bij moet betalen als je ook buiten nederland wil rijden of zo. Dat slaat helemaal nergens op.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:59
Nilltris schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 00:46:
[...]

Ruim 145 dagen aan speelplezier. Geen idee wat hij allemaal gekocht heeft natuurlijk. Maar het spel + season pass is niet ondenkbaar. Zeg €65 + €50 = €115. Laten we om makkelijk te kunnen tellen afronden naar €150. Dan heeft hij €0,04 per uur of €1,02 per dag aan gameplay (24 uur) betaald. (Kosten voor playstation+psplus niet meegerekend). Das best waar voor je geld toch?
Owh over destiny 1 is hij mega tevreden. Melde het erbij om te laten zien dat hij echt mega destiny 1 fan is. Maar deel 2 heeft hij al zeer snel weggelegd ivm niks te doen etc.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Gaat er niet dat gamen goedkoper is geworden. Activision heeft een fortuin verdient met de destiny franschise, maar nog steeds zullen de laatste stuifer uit trouwr klanten trekken. Dit is gewoon winst maximalisatie.

Met microtransacties en lootboxes kan ook alleen goed geld verdient worden als de userbase van de game zo groot is zoals games als overwatch, fifa en call of duty. En dat zijn nou net de games die al een fortuin verdient hebben met de verkopen van de game zelf. Er is een reden dat bedrijven als activision en EA bijna net zoveel waard zijn op de beurs als Sony.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nilltris
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-06-2023
v8power67 schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 10:02:
[...]

Owh over destiny 1 is hij mega tevreden. Melde het erbij om te laten zien dat hij echt mega destiny 1 fan is. Maar deel 2 heeft hij al zeer snel weggelegd ivm niks te doen etc.
Was ook niet persoonlijk bedoelt hoor!
Ik wil alleen aangeven dat men zich niet blind moet staren op alleen de prijs omdat dat altijd relatief is.
Het is (vind ik dan) altijd een combinatie prijs/speeltijd. Als je zo tevreden bent met een spel zoals je broertje is/was met Destiny 1 en je er honderden uren mee zoet bent dan is dat, in mijn ogen, wel een hogere aanschafprijs waard. Als je echter maar een paar uur speelt omdat het spel stom is of wat voor reden dan ook dan is het een dure aanschaf.

Zo zou het zomaar kunnen zijn dat, om wat voor reden dan ook, Destiny 2 als basis spel voor een willekeurig persoon de aanschafprijs hoog maakt.Terwijl als deze persoon de uitbreiding koopt en dat zo tof vind dat diegene vervolgens uren lang zoet is, het de prijs van Destiny 2 + nieuwe uitbreiding wel waard maakt.

Helaas kom je er bij deze hobby vaak pas na aanschaf achter of je iets leuk vind en er heel veel uur aan gaat besteden.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:33

Phydomir

Dennis

Nieuwevolger schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 10:19:
Dit is gewoon winst maximalisatie.
Goh, je zou haast denken dat het een bedrijf is.

Wij gamers hebben zo'n romantisch idee van game studios die allemaal net zoals ons van gamen houden en gewoon een goede game willen maken. Nu zullen veel van de devs dat ook zijn maar aan het einde van de dag moet er gewoon geld verdient worden.

Hoe ze dat doen kan tegen het zere been van de gamer zijn maar zolang er maar genoeg mensen zijn die het kopen zal dit nooit veranderen.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Phydomir schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 10:24:
[...]

Goh, je zou haast denken dat het een bedrijf is.

Wij gamers hebben zo'n romantisch idee van game studios die allemaal net zoals ons van gamen houden en gewoon een goede game willen maken. Nu zullen veel van de devs dat ook zijn maar aan het einde van de dag moet er gewoon geld verdient worden.

Hoe ze dat doen kan tegen het zere been van de gamer zijn maar zolang er maar genoeg mensen zijn die het kopen zal dit nooit veranderen.
Tja, daar heb je zeker een punt. Maar ik denk ook dat veel gamers echt wel bergrijpen dat het gewoon business is en er geld moet worden verdient.
Het probleem zit er in hoe dat gebeurt. Ik ben ervan overtuigd dat veel mensen (en dus gamers ;) ) echt wel willen betalen voor een goed produkt. Waar mensen niet van houden is iets kopen en dan gedwongen worden er allerlei dingen bij te kopen om het volledige produkt te krijgen. Dat voel je je belazerd en daar houden we niet van.
Zie mijn voorbeeld met de auto hierboven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is heel simpel, bedrijven mogen zelf beslissen hoe ze geld verdienen en consumenten mogen daar over klagen. Daarnaast word je ook niet gedwongen om het product te kopen en er zijn genoeg alternatieven.

Maar goed, er zijn genoeg consumenten die dlc en mtx kopen, anders zouden deze praktijken ook niet bestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Nieuwevolger schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 10:38:
Het is heel simpel, bedrijven mogen zelf beslissen hoe ze geld verdienen en consumenten mogen daar over klagen. Daarnaast word je ook niet gedwongen om het product te kopen en er zijn genoeg alternatieven.

Maar goed, er zijn genoeg consumenten die dlc en mtx kopen, anders zouden deze praktijken ook niet bestaan.
Daar heb je 100% gelijk in maar dat betekend niet automatisch dat ik het ook leuk moet vinden ;)
Maar precies om die reden laat ik games die dat doen ook liggen. Wellicht dat ik ze dan ooit eens in een complete bundel met alle DLC etc op pik uit de budget bakt. Een echt goede game is twee jaar later ook nog goed ;)
Ik weet dat het weinig uit haalt maar wellicht dat meer en meer gamers zich af gaan keren. Met loot boxes lijkt publieke opinie etc wel geholpen te hebben dus wie weet.
Daarnaast is er natuurlijk ook nog een groot verschil tussen games waarbij er na een tijd echt een goede uitbreiding komt die zijn geld waard is en games die aanvoelen alsof ze niet af zijn en waarbij je eigenlijk de DLC moet hebben om de volledige ervaring te krijgen. En daartussen zit ook nog een heel groot grijs gebied waarin de beleving voor iedereen anders zal zijn.
Ik ben helemaal niet tegen DLC. Ik vind het heerlijk als een game die ik fantastisch vind meer content krijgt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nou dat consumenten zich weren tegen lootboxen valt ook allemaal wel mee, het was hip om SW BF2 te bashen, maar de grote concurrent met cod ww2 die nog veel klant ontvriendelijker was en ook lootboxes bevatte verkocht weer als een malle. Games als overwatch worden ook nog steeds geprezen. Enigste wat je kan zeggen is dat publishers nu wel 2x zullen nadenken voordat de een game p2w maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Nieuwevolger schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 10:50:
Nou dat consumenten zich weren tegen lootboxen valt ook allemaal wel mee, het was hip om SW BF2 te bashen, maar de grote concurrent met cod ww2 die nog veel klant ontvriendelijker was en ook lootboxes bevatte verkocht weer als een malle. Games als overwatch worden ook nog steeds geprezen. Enigste wat je kan zeggen is dat publishers nu wel 2x zullen nadenken voordat de een game p2w maken.
Het kreeg allemaal wel heel veel publiciteit en ook overheden gingen zich er tegenaan bemoeien.
Ik vond het wel interessant om te zien dat er kennelijk toch ergens een grens is waarbij er een tegen reactie komt.
En is het niet de nieuwe CoD die helemaal geen lootboxes etc meer krijgt?
Zal allemaal wel tijdelijk zijn totdat het stof wat neergedaald is maar toch is het interessant om te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rajackar schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 10:53:
[...]

Het kreeg allemaal wel heel veel publiciteit en ook overheden gingen zich er tegenaan bemoeien.
Ik vond het wel interessant om te zien dat er kennelijk toch ergens een grens is waarbij er een tegen reactie komt.
Zal allemaal wel tijdelijk zijn totdat het stof wat neergedaald is maar toch is het interessant om te zien.
De nieuwe cod krijgt geen season pass meer voor de multiplayer (alleen nog voor de zombie modes), lootboxes zullen er geheid in zitten. Lootboxes in black ops 3 waren ook al erg populair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:05
De devs zullen dat ook wel willen, maar onder druk van de marketingboys krijg je de huidige systematiek.

"Vroegah" (paar jaar terug) was DLC met name bedoelt om een game weer een impuls te geven en mensen het spel te blijven laten spelen na een x periode. Dus kon je voor een paar euro's wat nieuwe maps/wapens/auto's etc. aanschaffen. Ook met als doel om uiteindelijk meer geld te verdienen.

Tegenwoordig is het anders en moet er vanaf dag 1 extra geld binnen geharkt worden op alle mogelijke manieren, zonder is een spel soms veel minder goed te spelen. Ook niet mijn ding en ik probeer er zover mogelijk vandaan te blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

B-Real schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 10:58:
[...]

De devs zullen dat ook wel willen, maar onder druk van de marketingboys krijg je de huidige systematiek.

"Vroegah" (paar jaar terug) was DLC met name bedoelt om een game weer een impuls te geven en mensen het spel te blijven laten spelen na een x periode. Dus kon je voor een paar euro's wat nieuwe maps/wapens/auto's etc. aanschaffen. Ook met als doel om uiteindelijk meer geld te verdienen.

Tegenwoordig is het anders en moet er vanaf dag 1 extra geld binnen geharkt worden op alle mogelijke manieren, zonder is een spel soms veel minder goed te spelen. Ook niet mijn ding en ik probeer er zover mogelijk vandaan te blijven.
Helaas duurt dit al langer dan een paar jaar hoor. (we worden oud ;) )
In 2010 was er al het gezijk met de day 1 DLC van Mass Effect 2 die zelfs on disc was.
En wie herinnert zich nog de online codes die je moest gebruiken om online te kunnen spelen? Als je dan je game door verkocht moest de koper voor een tientje zo'n code kopen om ook online te kunnen. Dat zien we gelukkig ook niet meer tegenwoordig. Er veranderd dus wel degelijk wel eens iets ;)
Ik verwacht dus ook niet dat dit verdwijnt. Gelukkig zijn er ook nog legio devs en publishers die het beter aanpakken. Ik denk even aan CD project red en From Software bijvoorbeeld. En met alle keuze die we hebben kan ik toch niet alles spelen en geef ik mijn geld liever uit aan bedrijven die hun klanten met een beetje respect behandelen.

[ Voor 10% gewijzigd door rajackar op 06-06-2018 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:05
Ik had als aanvulling even moeten geven dat ik de laatste console een PS3 was, ik ben er dus al een jaar of 5 á 6 uit, toen viel het nog enigszins mee.

Nu kriebelt het weer dus zodra de Pro's (incl mooie aanbieding) weer beschikbaar zijn gaat die er komen.:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mbt tot die Destiny discussie; als gamer heb je altijd de grootste troef in handen! Vind je het niks, geldwolverij, wat dan ook, koop het dan niet! Als genoeg mensen dat doen, doen ze het de volgende keer wel anders. Maar iedereen roept moord en brand en koopt vervolgens braaf de game en alles wat er van uitkomt ...

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23:10
Anton.net schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 22:33:
Serieus: heeft Destiny 2 zelfs een fanbase? Ik ken echt niemand die dat speelt..
Er zijn behoorlijk veel Destiny spelers. Maar er waren er veel meer. Destiny 1 was na Taken king wel echt een top spel. Denk dat ik me dood schrik als ik zou weten hoeveel uur daar in is gegaan.

Destiny 2 speel ik op het moment echt heel veel. Makkelijk 20 uur per week. Als je er eenmaal in zit krijg je vanzelf een flinke vriendenlijst om activiteiten mee te doen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Spud82
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-09 18:52
-SaveMe- schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 11:09:
Mbt tot die Destiny discussie; als gamer heb je altijd de grootste troef in handen! Vind je het niks, geldwolverij, wat dan ook, koop het dan niet! Als genoeg mensen dat doen, doen ze het de volgende keer wel anders. Maar iedereen roept moord en brand en koopt vervolgens braaf de game en alles wat er van uitkomt ...
Waarschijnlijk, omdat dit niet dezelfde mensen zijn...
Een 'select groepje' op internetfora analyseert, roept moord en brand, bepaalt hun principes en haakt af. De massa is hier helemaal niet mee bezig, koopt gewoon en geniet zonder na te denken van wat ze krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Spud82 schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 11:20:
[...]

Een 'select groepje' op internetfora analyseert, roept moord en brand, bepaalt hun principes en haakt af. De massa is hier helemaal niet mee bezig, koopt gewoon en geniet zonder na te denken van wat ze krijgen.
Zit wat in ja, grote kans dat het zo gaat. Dus ja, als de massa blind blijft kopen kun je ze haast geen ongelijk geven. Maar gelukkig is er altijd ruim voldoende keuze aan games voor wie het wel wat uitmaakt. En gelukkig zijn er ook nog zat devs/publishers die wel weten hoe het 'moet'...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

-SaveMe- schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 11:22:
[...]

Zit wat in ja, grote kans dat het zo gaat. Dus ja, als de massa blind blijft kopen kun je ze haast geen ongelijk geven. Maar gelukkig is er altijd ruim voldoende keuze aan games voor wie het wel wat uitmaakt. En gelukkig zijn er ook nog zat devs/publishers die wel weten hoe het 'moet'...
Precies. Ik heb er een behoorlijk sterkte mening over maar ik heb geen echte illusies over verandering. Af en toe gaat er een publisher een keer echt te ver en is er wat backlash maar in de basis zal er niet veel veranderen.
Maar niemand dwingt je om er aan mee te doen en er is genoeg te kiezen gelukkig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Nieuwevolger schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 10:50:
Zaten in WW2 ook lootboxen waar je items uit kon halen die jouw personage beter maakte? Dat was namelijk het grootste probleem met SWBF2.

Ook in Overwatch zitten lootboxes die puur cosmetisch zijn. Daar heb ik persoonlijk weinig moeite mee.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
-SaveMe- schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 11:22:
[...]

Zo is het ook!
Ik heb het ook al jarenlang terug opgegeven om 'de massa' te begrijpen, maar inderdaad kan je dat beter wel doen en je eigen weg volgen/ vinden. Klinkt elitair i know, maar mensen hier begrijpen het waarschijnlijk over het algemeen wel :).

Precies wat @rajackar ook zegt, we moeten ons daar geen illusies over maken.

[ Voor 3% gewijzigd door Spud82 op 06-06-2018 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dan geniet ik af en toe van 'pareltjes' van kleine devs zoals Piranha Bytes met Elex onlangs. Gewoon veel speelplezier voor 1 vaste prijs, nix lootboxes, dlc's, expansionpasses en wat meer.

Overigens, iets anders, mbt tot Vampyr. Enige waar ik me wel een beetje zorgen over maak is dit stukje in de review van RPG site
My problem with this system is that it’s a great way to weave vampire lore with gameplay mechanics in an RPG, but it’s a shallow attempt at morality. When you start out, the only people you’ll really be able to mesmerize are patients in a hospital or people just down on their luck in general. You’re forced to be the bad guy at points of the game in order to progress. Feeding on NPCs isn’t as optional as they would lead you to believe either, as the more you progress in the story, the tougher the enemies will get. You’re practically railroaded into feeding on people at points if you ever want to level up and deal with the higher-level enemies. You can do other activities like complete side quests to gain experience, but it gets increasingly hard to take on enemies 6+ levels higher than you. The developers want players to actually feed on NPCs at some point.
Ik wil inderdaad proberen geen npc's te killen, maar waarschijnlijk moet je wel om de game door te komen. Als dat echt zo is zou dat wel jammer zijn.... Dan maar de npc's eruit pikken die toch bad, bad, bad zijn. Ik heb er al een op het oog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Spud82 schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 11:20:
[...]
En wat het grappige is dat veel van de mensen die moord en brand roepen degenen zijn die op releasedag de game gewoon speelt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
uchiha tijntje schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 11:52:
[...]

En wat het grappige is dat veel van de mensen die moord en brand roepen degenen zijn die op releasedag de game gewoon speelt :P
Ook dat nog eens inderdaad, dan wordt de hype en verleiding alsnog te groot.

Slimme jongens die marketeers :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Spud82 schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 11:42:
[...]

Zo is het ook!
Ik heb het ook al jarenlang terug opgegeven om 'de massa' te begrijpen, maar inderdaad kan je dat beter wel doen en je eigen weg volgen/ vinden. Klinkt elitair i know, maar mensen hier begrijpen het waarschijnlijk over het algemeen wel :).

Precies wat @rajackar ook zegt, we moeten ons daar geen illusies over maken.
Tja als je de massa wilt begrijpen, bedank je dan hoe dom de gemiddelde persoon is en realiseer je dan dat de helft van de mensheid nóg dommer is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 11:52:
[...]

Zelf ook jaren gehad.
Ik vloekte elk scheldwoord 100 keer bij elkaar op een avond c.o.d, en haatte het spel soms met heel mijn ziel.
Maar toch stond ik weer vooraan tijdens een nieuwe release..
Gelukkig uiteindelijk mee gestopt tijdens c.o.d Ghosts, maar van MW1 t/m Ghosts was dat mijn hel :P.

Over lootboxes en dergelijke... Tsjaah... Mensen blijven het kopen dus die zullen nooit meer verdwijnen denk ik.
Heb me er zelf ook schuldig aan gemaakt, meestal tijdens een nieuwe fifa gooi ik er wel 2 tientjes in voor Ultimate Team packs.
Enige minpunt is dat deze dingen zeer verslavend kunnen zijn, ik ken mensen die honderden of zelfs duizenden euro's in Counterstrike, fifa, fortnite en overwatch hebben gestoken.
Van mij mag het verboden worden, i.i.g de lootboxes die je een competitieve voordeel geeft...Maar dat zal never nooit gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rajackar schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 10:53:
[...]

Die zitten er natuurlijk wel in.
Ze stoppen alleen met betaalde maps DLC, om versplintering te voorkomen.
Als je de lootboxes vervolgens op cosmetische items houd, zie ik het probleem niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 14:57
Phydomir schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 11:30:
[...]

Zaten in WW2 ook lootboxen waar je items uit kon halen die jouw personage beter maakte? Dat was namelijk het grootste probleem met SWBF2.

Ook in Overwatch zitten lootboxes die puur cosmetisch zijn. Daar heb ik persoonlijk weinig moeite mee.
Nee gelukkig niet, alleen de dlc wapens. Maar niemand van de mensen met wie ik speel heeft moeite met deze wapens te krijgen zonder lootboxen te kopen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:59
Ik koop grotendeels alleen nog sony exclusieve games omdat dit gewoon 100% mijn ding is. Verder heb ik in een aanbieding ac origins gekocht maar niet aangeraakt.. ik merk dat ik steeds minder 3rd party koop. Vind veel gewoon slecht en ik ben serieus begonnen met boycotten van bedrijven als ea. En daar komt vanaf nu dus activision en rockstar bij.
Mocht ik dan toch een game van ze willen spelen doe ik het 2e hands kopen.
Ga alleen misschien the crew 2 halen want de beta beviel me erg goed. Maar ook die is een twijfel geval.
Ik heb niet veel geld te spenderen en ben nu ook echt meer gaan letten op welke games ik koop.
Plus met gamesharen met broertje is elke digitale aankoop maar helft van prijs per persoon.
Dus ja ik ben echt met mijn portemonnee gaan stemmen. En hoop dat meer mensen dit gaan doen. Anders ia de gamewereld binnen een paar jaar nog 10x erger dan nu met mtx lootcrates en dlc.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

v8power67 schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 12:36:
l.
Ik heb niet veel geld te spenderen en ben nu ook echt meer gaan letten op welke games ik koop.
Plus met gamesharen met broertje is elke digitale aankoop maar helft van prijs per persoon.
Dus ja ik ben echt met mijn portemonnee gaan stemmen. En hoop dat meer mensen dit gaan doen. Anders ia de gamewereld binnen een paar jaar nog 10x erger dan nu met mtx lootcrates en dlc.
Nou dat hoop ik niet wat betreft sharing. Want game sharing doet de markt echt geen goed. Integendeel.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!
rajackar schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 11:59:
[...]

Tja als je de massa wilt begrijpen, bedank je dan hoe dom de gemiddelde persoon is en realiseer je dan dat de helft van de mensheid nóg dommer is ;)
Wijze woorden van de meester. ik beveel ook aan
'usuage of the word f*ck' :+

10 second ninja DONE

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• uchiha tijntje
v8power67 schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 12:36:
Ik koop grotendeels alleen nog sony exclusieve games omdat dit gewoon 100% mijn ding is. Verder heb ik in een aanbieding ac origins gekocht maar niet aangeraakt.. ik merk dat ik steeds minder 3rd party koop. Vind veel gewoon slecht en ik ben serieus begonnen met boycotten van bedrijven als ea. En daar komt vanaf nu dus activision en rockstar bij.
Mocht ik dan toch een game van ze willen spelen doe ik het 2e hands kopen.
Ga alleen misschien the crew 2 halen want de beta beviel me erg goed. Maar ook die is een twijfel geval.
Je weet wel dat je opmerking over gamesharing grappig is in de context waarin je het zegt he :). Je boycot bedrijven omdat ze graag zoveel mogelijk winst willen maken terwijl je zelf al volgens mij jarenlang gamesharing gebruikt om zo niet de normale prijs voor een game te betalen.

Ik zeg niet dat door gamesharing of piracy DLC en microtansactions zijn ontstaan, maar het heeft ook niet geholpen :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Woei! Blizzard werkt aan een nieuwe Diablo game :9
The minions of Hell are growing stronger…

We’re working on a new, unannounced Diablo project. Are you a skilled Dungeon Artist? Come work with us, and together we will build something exceptional.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-SaveMe- schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 15:03:
Woei! Blizzard werkt aan een nieuwe Diablo game :9

[...]
Emotional turmoil!

it's done when it's done
YES eindelijk een dev die geen rotzooi opleverd *O*

Maar dat betekend dat we nog wel even aan het wachten zijn -O-

Diablo is echter wel 1 van mijn day one purchases........3 nog voor pc gekocht maar na deel 4 zal ik deel5 zeker op ps4 of xb kopen!

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Sagat schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 14:12:
[...]

Wijze woorden van de meester. ik beveel ook aan
'usuage of the word f*ck' :+
Haha! Je herkent hem :)
Uitstekend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02:00
heeft iemand al ervaring met de nieuwe xim apex adapter? zit er stevig aan te denken om hem aan te schaffen. Was altijd al tevreden met de normale xim4 adapter. Deze inmiddels verkocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!
harrybeuker schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 16:11:
Was altijd al tevreden met de normale xim4 adapter. Deze inmiddels verkocht
Ik probeer heel hard de logica hier van in te zien.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
harrybeuker schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 16:11:
heeft iemand al ervaring met de nieuwe xim apex adapter? zit er stevig aan te denken om hem aan te schaffen. Was altijd al tevreden met de normale xim4 adapter. Deze inmiddels verkocht
Volgens mij niemand hier, maar dan zou ik eerder kijken naar zo'n Venom-X/Splitfish/Hori ding met een nunchuck. Hoef je ook niet met een bedraad toetsenbord te gaan lopen kutten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-06 13:48
Waarom zijn er geen PS4 pro's te vinden via pricewatch? of doe ik iets verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 19:11

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
Bij zwart staat inderdaad "geen prijzen gevonden" zijn ze dan slecht leverbaar of is er iets anders aan de hand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
xamirz schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 16:26:
[...]

Bij zwart staat inderdaad "geen prijzen gevonden" zijn ze dan slecht leverbaar of is er iets anders aan de hand?
Zoals eerder in dit topic al besproken: de Pro's zijn op het moment zo'n beetje overal uitverkocht. Dat kan verklaren dat er op het moment geen prijzen beschikbaar zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xamirz
Jasphur schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 16:28:
[...]

Zoals eerder in dit topic al besproken: de Pro's zijn op het moment zo'n beetje overal uitverkocht. Dat kan verklaren dat er op het moment geen prijzen beschikbaar zijn.
Had overheen gelezen, bedankt voor de info...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Laatst online: 01:34
Jasphur schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 16:28:
[...]

Is dat niet al een tijdje zo? Misschien komt er een verbeterde versie met efficiëntere hardware.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
xamirz schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 16:30:
[...]

Had overheen gelezen, bedankt voor de info...
Graag gedaan. Check vooral MP en iemand hier gaf als tip (@bram1984 ?) om even langs fysieke winkels te gaan of ze er misschien nog eentje hebben liggen. Of bel ze even :P scheelt lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
Jasphur schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 16:31:
[...]

Graag gedaan. Check vooral MP en iemand hier gaf als tip (@bram1984 ?) om even langs fysieke winkels te gaan of ze er misschien nog eentje hebben liggen. Of bel ze even :P scheelt lopen.
Ja goeie, misschien is het slimmer om even de E3 af te wachten? Misschien dat de prijzen lager worden??

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Jasphur schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 16:31:
[...]

Ikke niet. Ik heb een filter. Vragen over Pro levertijden zie ik niet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21:36
xamirz schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 16:23:
Waarom zijn er geen PS4 pro's te vinden via pricewatch? of doe ik iets verkeerd?
Wacht even een week :)

A person who never made a mistake never tried anything new.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Over 13 minuten een live reveal van een ps4/VR game op het youtube kanaal van playstation!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 16:47:
Over 13 minuten een live reveal van een ps4/VR game op het youtube kanaal van playstation!
Wat is het? Of zou t kunnen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Nieuwevolger schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 16:47:
PSVR, waarschijnlijk een oude game of een nietszeggende indiegame.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ja nou sorry hoor, wist niet dat je boos werd :F

Jij volgt die dingen meestal, post hier altijd van alles over nieuwe games, en weet je meestal wel wat de geruchten (zouden kunnen) zijn. Dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Bloodborne 2 VR, gewoon doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
bram1984 schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 16:51:
[...]

Kan van alles zijn, denk ik. Fallout 4? Farpoint 2? Of gewoon een hele nieuwe titel.
brand new title coming to ps4 /ps vr ;) dat staat onder de titel van de stream

[ Voor 7% gewijzigd door RubenSaurus op 06-06-2018 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
poor Leno schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 16:53:
[...]

Ja nou sorry hoor, wist niet dat je boos werd :F

Jij volgt die dingen meestal, post hier altijd van alles over nieuwe games, en weet je meestal wel wat de geruchten (zouden kunnen) zijn. Dus.
BF 5 VR :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
HZD VR :o

[ Voor 11% gewijzigd door Jasphur op 06-06-2018 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou zit t te kijken.. wat is dat nou weer voorn crappy crap -O-

Ah Tetris VR. Whoop.

[ Voor 15% gewijzigd door poor Leno op 06-06-2018 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Meuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
wow, wat een meuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik hoor PS VR in de stream, ennnn mijn aandacht is weg

Zou me niet verbazen als we nu iedere dag een nieuwe VR game krijgen. Dan moeten ze ons tijdens de echte conferentie tenminste niet lastig vallen met een mashup video van allemaal onbelangrijke VR games...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
NotSoSteady schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 16:52:
[...]

PSVR, waarschijnlijk een oude game of een nietszeggende indiegame.
Ik quote mezelf nog even. 8)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RubenSaurus
Anton.net schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 17:05:
Ik hoor PS VR in de stream, ennnn mijn aandacht is weg

Zou me niet verbazen als we nu iedere dag een nieuwe VR game krijgen. Dan moeten ze ons tijdens de echte conferentie tenminste niet lastig vallen met een mashup video van allemaal onbelangrijke VR games...
je weet dat er gewoon een lijst is met wat ze ongeveer gaan aankondigen? :P

Wednesday, 6th June at 4.00PM BST/5.00pm CEST
Announce: New PS4 game With PS VR support

Thursday, 7th June at 4.00PM BST/5.00pm CEST
Release date for an upcoming Worldwide Studios title

Friday, 8th June at 4.00PM BST/5.00pm CEST
Announce: New PS4 game

Saturday, 9th June at 4.00PM BST/5.00pm CEST
Announce: New PS VR game

Sunday, 10th June at 4.00PM BST/5.00pm CEST
Details: An eagerly anticipated game comes to PS VR

Stay tuned! PlayStation’s E3 2018 Showcase is just one week away…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-09 10:04
Ben benieuwd of ze nog een nieuwe VR Bril gaan aankondigen deze E3, want eigenlijk zou ik er wel 1 willen maar vind ik nog steeds de resolutie veel te laag om prettig mee te gamen (Oculus DK2 ligt daarvoor nog vrij weinig gebruikt in de kast).

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Martinspire schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 17:09:
Ben benieuwd of ze nog een nieuwe VR Bril gaan aankondigen deze E3, want eigenlijk zou ik er wel 1 willen maar vind ik nog steeds de resolutie veel te laag om prettig mee te gamen (Oculus DK2 ligt daarvoor nog vrij weinig gebruikt in de kast).
denk het niet, sony heeft al gezegd dat ze geen hardware gaan showen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Dat kan de hardware niet eens aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@DigitalError Nee, had ik nog niet gezien :)

Ik zou er bijna geld op durven zetten dat het morgen over Dreams gaat gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe

Days of Play kicks off, we’ve got a new Deal of the Week and there’s a selection of DLC on offer this week on PlayStation Store.

See the full list of discounts on PS Blog:

https://blog.eu.playstati...-offers-more/#sf191191421

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Verwijderd Eindelijk mss Origins DLC voor een goede prijs ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
-SaveMe- schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 17:45:
@Verwijderd Eindelijk mss Origins DLC voor een goede prijs ...
ik ben ook benieuwd naar de sale prijs van Origins, misschien toch maar eens halen nu bekend is dat de volgende in Griekenland is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk dat de reveal van morgen de release date van days gone is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Nieuwevolger schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 17:51:
Ik denk dat de reveal van morgen de release date van days gone is.
Ik denk het niet. Die zal in de grote presentatie van de E3 zitten. Dit moet je zien als de pre E3 presentatie van vorig jaar. Wat "kleinere" titels die de spotlight krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 16:35

Stronkie

Where wind is Trouble

hebben ze tijdens die sales ook sales voor playstation plus.. En ik probeer een maand te kopen.. alleen 3 maanden te krijgen via officiele kanalen. Zijn er plekken die ook door sony officieel ondersteund word waar je wel een maand kan halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stronkie schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 18:19:
hebben ze tijdens die sales ook sales voor playstation plus.. En ik probeer een maand te kopen.. alleen 3 maanden te krijgen via officiele kanalen. Zijn er plekken die ook door sony officieel ondersteund word waar je wel een maand kan halen?
https://store.playstation...90006_01-PSPLUS1MONTH0001

Hier 1 maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16-09 12:03
Stronkie schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 18:19:
Redelijke kans dat je wel een jaar kan scoren voor 40 euro of zo. Is het eigenlijk ook echt wel waard als je ziet wat je er doorgaans voor terug krijgt. Voor die 40 euro per jaar hoef ik nog maar weinig spellen er bij te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
Ik zie geen reden waarom ze dat nu zouden doen. De huidige PSVR is nog prima en als ze er een nieuwe aankondigen, dan is dat met de PS5 reveal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Katmi
  • Laatst online: 06-09 00:17
PS+ is 39.99 vanaf morgen bij GM ( bron : medewerker van GM die ik ken )

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Rumors over Death Stranding, verschenen op 4chan.
Als iets ervan waar is wordt die game echt crazy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16-09 12:18
Anton.net schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 20:08:
Rumors over Death Stranding, verschenen op 4chan.
Als iets ervan waar is wordt die game echt crazy
Bij het zinnetje "..at the end of te game..." ben ik snel gestopt met lezen :/

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:26
Katmi schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 19:01:
PS+ is 39.99 vanaf morgen bij GM ( bron : medewerker van GM die ik ken )
Meteen voor een paar jaar inslaan dan maar :9

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Pagina: 1 ... 119 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Benieuwd of je een PS4 Slim of Pro moet kopen? Zoek eerst eens terug in dit topic voordat je die vraag stelt ;)
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Probeer, vooral bij minder bekende games, geen afkortingen te gebruiken :)