Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:34
bram1984 schreef op maandag 4 juni 2018 @ 13:51:
[...]

Het zou mij verbazen. Sony heeft al nadrukkelijk aangegeven dat er geen nieuwe hardware verwacht hoeft te worden. Ik denk dat ze de normale Pro lekker nog 2/3 jaar doortrekken en dan met de PS5 komen.
Misschien geen nieuwe hardware met krachtigere specs, maar ze gaan sowieso komen met een revisie van PS4 Pro, als is het maar met voor hun om goedkopere onderdelen er in te stoppen of onderdelen te verbeteren, een 1,5TB/2TB HDD zou mij ook niet verbazen. Revisies verkopen gewoon, in de tijd van de PS3 kwam Sony ook elke augustus/september met nieuwe revisies.

Nieuwe revisies verkopen gewoon, omdat er altijd mensen zijn die het laatste model willen hebben (ook al maakt het m.b.t. snelheid niet uit).

[ Voor 9% gewijzigd door Jumpman op 04-06-2018 14:06 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 19:09
Jumpman schreef op maandag 4 juni 2018 @ 14:04:
[...]

Misschien geen nieuwe hardware met krachtigere specs, maar ze gaan sowieso komen met een revisie van PS4 Pro, als is het maar met voor hun om goedkopere onderdelen er in te stoppen of onderdelen te verbeteren, een 1,5TB/2TB HDD zou mij ook niet verbazen. Revisies verkopen gewoon, in de tijd van de PS3 kwam Sony ook elke augustus/september met nieuwe revisies.
Dat dus :P

A person who never made a mistake never tried anything new.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 20:03
Ik zou liever een firmware update willen hebben die de fan aanpast of is dat af en toe opstijgen echt een hardware ding en kan dat niet softwarematig worden opgevangen?

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:42

Oekol

waka waka hey hey

Gisteren begonnen met HZD (even snel kwartiertje aanschouwd) en het zag er echt mooi uit mbt de graphics op mijn 4k tv. Daar ga ik wel van genieten dus! Hierna komt GoW })
Jasphur schreef op maandag 4 juni 2018 @ 14:07:
Ik zou liever een firmware update willen hebben die de fan aanpast of is dat af en toe opstijgen echt een hardware ding en kan dat niet softwarematig worden opgevangen?
Volgens mij was dat een hardware ding, dacht dat het niet te maken had met de koelpasta. Wel met de verschillende fan die gebruikt werd tov toen ps4 pro uit kwam en welke er nu inzitten. (Ga even een bron zoeken nu, dacht dit gelezen te hebben. Maar lijkt me ook weer niet, want dan moet er een revisie zijn right..) Met mijne heb ik iig totaal geen last van een opstijgende ps4 pro, 2 maanden geleden gekocht.

Ik lees op internet het verschil tussen een Delta fan of een Nidec fan in de ps4 pro, waarbij de Nidec de stillere is naar wat schijnt.

Zelfs een tweaker heeft hier een x wat over gepost:
Katmi schreef op zondag 1 april 2018 @ 19:30:
Het hangt er allemaal van af welke fan in je ps4 zit, Sony gebruikt 2 suppliers : Delta en Nidec.

Als je ps4 echt over the top luidruchtig is heb je 99% een Delta fan, de oplossing is ofwel opsturen, maar die optie is voor je vliegen omdat je de hele console hebt opengemaakt, andere optie is via Ebay een Nidec model van de fan te bestellen en zelf te vervangen.

Deze foto helpt je te bepalen welke fan je hebt : https://i.imgur.com/PEgxByK.jpg

[ Voor 100% gewijzigd door Oekol op 04-06-2018 14:18 ]

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-09 12:21
Nick25 schreef op maandag 4 juni 2018 @ 13:56:
[...]

Hoor wel geruchten over een aanpassing in de fan...

een nieuwe voorraad Pro's :P ook best :)
Ik zag alleen de GOW edition staan bij de MM afgelopen weekend maar ik wacht toch nog een weekje
Ik ben een beetje een PS4 noob, over 1 week is er een hardware beurs waar nieuwe dingen worden aangekondigd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
Santee schreef op maandag 4 juni 2018 @ 14:19:
[...]

Ik ben een beetje een PS4 noob, over 1 week is er een hardware beurs waar nieuwe dingen worden aangekondigd?
Nee vanaf zaterdag is de E3 gamebeurs maar Sony doet daar ook altijd een persconferentie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je zou denken van wel. Als ik Dying Light en Fallout 4 heb draaien, dan hoor ik het ding amper. Beetje vreemd dat uitgerekend het menu van GoW zoveel herrie veroorzaakt (en dus niet eens de game zelf).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Santee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-09 12:21
Sowieso wel, een PS4 pro heeft net zoals in een PC gewoon een fan curve. Waarschijnlijk is de fan curve er abrupt bij een bepaalde temperatuur threshold. Dit kan je, net zoals bij een PC, softwarematig zeker optimaliseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:32

Phydomir

Dennis

bram1984 schreef op maandag 4 juni 2018 @ 14:25:
[...]

Je zou denken van wel. Als ik Dying Light en Fallout 4 heb draaien, dan hoor ik het ding amper. Beetje vreemd dat uitgerekend het menu van GoW zoveel herrie veroorzaakt (en dus niet eens de game zelf).
Dat heeft mijn day 1 PS4 ook. Heb dat wel met meerdere games gemerkt.

Ik zou het wel mooi vinden als ze een PS4 pro revisie aankondigen, maar dan moet hij vooral zuiniger en stiller zijn. Ik heb nog geen 4K of HDR tv dus een slim is voor mij ook nog een optie.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
hoe is het geluid op de xbox x met 4k spellen eigenlijk ? heeft iemand deze naast zijn ps4 pro staan ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nick25
  • Laatst online: 19:09

A person who never made a mistake never tried anything new.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:38
Hamazaki schreef op maandag 4 juni 2018 @ 14:41:
hoe is het geluid op de xbox x met 4k spellen eigenlijk ? heeft iemand deze naast zijn ps4 pro staan ?
Even kort maar krachtig dan: die hoor je dus totaal niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jasphur schreef op maandag 4 juni 2018 @ 13:16:
[...]
Zijn er op de indie markt niet nog een paar spionage games? Lijkt mij best een leuk genre voor kleine developers.
CounterSpy die ooit eens een van de gratis maandelijkse games was, is nog wel vermakelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Xbox One X van mij is voorlopig nog stiller dan mijn launch PS4 Pro.
Misschien dat de One X over een jaartje wat luider is als ie wat stoffiger is geworden.

Wat is de game H1Z1 trouwens een pareltje voor de Battle Royale liefhebbers.
Ik heb al twee maal winst op mijn naam staan en ik ben echt van de game aan het genieten.
PUBG is vergeleken met H1Z1 veel trager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:57
Verwijderd schreef op maandag 4 juni 2018 @ 18:15:
De Xbox One X van mij is voorlopig nog stiller dan mijn launch PS4 Pro.
Misschien dat de One X over een jaartje wat luider is als ie wat stoffiger is geworden.

Wat is de game H1Z1 trouwens een pareltje voor de Battle Royale liefhebbers.
Ik heb al twee maal winst op mijn naam staan en ik ben echt van de game aan het genieten.
PUBG is vergeleken met H1Z1 veel trager.
Het is (helaas) algemeen bekend dat de Xbox One X stiller is.

Alleen de PS4 Slim is vrijwel muisstil. De launch PS4 en PS Pro produceren best veel geluid.

Sommige mensen (zoals mij) hebben wel Pro's die stil zijn.
Denk dat je geluk moet hebben als je een Pro koopt.

Ik vond H1Z1 trouwens helemaal niets. PS3 graphics, wereld oogt leeg. Heb ook maar 2 enemies gezien. En ik ging in beide potjes erg snel dood.

Ik ben blijkbaar dus gewoon een noob :D Misschien moet ik hem ooit nog een kans geven.

[ Voor 13% gewijzigd door Sefaex op 04-06-2018 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo Rockstar gaat ook lekker met de special en ultimate edition van rdr2. Blijkbaar krijg je bij de duurdere edition meer side quests zoals een extra bank overval missie en nog veel meer.
https://www.resetera.com/...ons-to-choose-from.46713/

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 06-09 00:17
Nieuwevolger schreef op maandag 4 juni 2018 @ 19:40:
Zo Rockstar gaat ook lekker met de special en ultimate edition van rdr2. Blijkbaar krijg je bij de duurdere edition meer side quests zoals een extra bank overval missie en nog veel meer.
Pure aids, waarom nog games maken voor 60 euro als je toch de 80 euro versie moet kopen om alles te krijgen.
Nuja ik bezie die limited/special editions van games al langer dan vandaag als de nieuwe ''base'' game.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sefaex
Ja en als je pre-orderd krijg je GTA Online cash ? Haha... lachwekkend.
Heb GTA al jaren niet aangeraakt. Geef me dan iig cash voor RDR2 online.

Vind die CE ook best tegenvallen Ben zelf geen collector. Maar een figurine was leuk geweest. Wat moet je met een Zeeman bandana ?

Ik ga gewoon de standard editie bij de Gamemania kopen voor €25 (inruilactie).

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Dit is nog lager dan wat EA of Activision normaal doen, dit is gewoon buiten sluiten van content die er al op day 1 erop zit voor mensen die niet meer dan 60 euro willen betalen inplaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 4 juni 2018 @ 13:14:
[...]

Zou ik wel een toffe vinden.
Zeer veel plezier gehad met het eerste deel dus kom maar op met een vervolg.
Enige minpunt was dat het spel relatief kort was, maar voor de rest was het voor mij persoonlijk zeker wel een ondergewaardeerde toppertje.
Blijft een mooie game. En tof om te zien dat andere ps4 exclusives goede puntent uit die game/engine hebben overgenomen :)

Zo zag je veel effecten van belichting terug in uncharted 4 etc.

Hij was kort inderdaad maar wel heel vet :) Belichting als je door de steegjes heen liep zien er nog steeds erg goed uit :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Katmi
Btw voor wie het nog niet door had, bij de fysieke collectors box van RDR2 zit geen copy van de game, moet je apart een standard,special of ultimate edition copy van de game bij kopen.

Die mannen hebben precies wel een sterke combo van weed + lijm gesnoven voor ze deze retail versies en hun bijbehorende bonus content bedachten :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
Rockstar weet toch wel dat het als een malle gaat verkopen. Spelen ze gewoon handig op in. Verwerpelijk? Ja, maar wat moeten we dan doen. Massaal boycotten is een optie, maar dat gaat nooit gebeuren. Eigenlijk zal het wel moeten want kijk naar wat EA nu gaat doen met BF5 na het debacle van Batlefront 2. Het kan dus wel helpen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat er bij de collecter edition geen game zit heeft er meer mee te maken omdat je dan zelf de keuze hebt om de game digitaal of fysiek te kop of je kan de collecter editie later nog een keer halen zonder extra te betalen voor de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
Mja dan bezie ik het meer als een hoop nutteloze op zichzelf staande zooi kopen dan extra's die bij de game komen :P normaal bij een CE kijk ik eens door de extra prul in de doos en zet ik dat ergens en begin ik de game.
Een pakje kaarten en een doosje met slot en een oversized munt spreken me nu niet meteen aan om zonder game aan te kopen, losstaand van de RDR2 branding erop of niet.

Als je de game toch koopt en je wilt de CE koop dan meteen de CE met game erbij, wil je een paar weken na launch de CE dan vind je die in veel gevallen nog wel ergens, de GoW CE is 3x ofzo opnieuw op stock geweest bij Bol na release.

Nuja lang genoeg op de game gewacht dus ik koop er wel een versie van, maar toch niet de CE zonder game lol, heel misschien de special edition afhankelijk van retail prijs tov de standard version.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
Nieuwevolger schreef op maandag 4 juni 2018 @ 21:07:
Dat er bij de collecter edition geen game zit heeft er meer mee te maken omdat je dan zelf de keuze hebt om de game digitaal of fysiek te kop of je kan de collecter editie later nog een keer halen zonder extra te betalen voor de game.
Als ze die CE voor €50 gaan verkopen. Is het een prima deal voor de verzamelaars.
Maar die gaan gewoon €100-€150 vragen voor een CE zonder spel en zonder figurine.

EDIT: Hij is nu voor $100 te preorderen bij GameStop. Dat wordt dus €100 in Nederland.

[ Voor 8% gewijzigd door Sefaex op 04-06-2018 21:42 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/De3MPVmVQAAh1tR.jpg:large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-09 10:04
DutchOwnage schreef op maandag 4 juni 2018 @ 21:02:
Rockstar weet toch wel dat het als een malle gaat verkopen. Spelen ze gewoon handig op in. Verwerpelijk? Ja, maar wat moeten we dan doen. Massaal boycotten is een optie, maar dat gaat nooit gebeuren. Eigenlijk zal het wel moeten want kijk naar wat EA nu gaat doen met BF5 na het debacle van Batlefront 2. Het kan dus wel helpen....
Het blijft zo enorm jammer dat Rockstar onder Take Two hangt. Ik ben er van overtuigt dat als dat niet was, ze een veel betere game konden afleveren met minder cashgrab erin. Ik krijg door al deze zaken de neiging om hem echt zo goedkoop mogelijk aan te schaffen, desnoods met VPN en weet ik wat. Normaal koop ik alles gewoon in de Nederlandse store, maar van dit soort praktijken gaan mn handen jeuken.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-09 09:16
Mooi ik boycot nu dus rdr2. Ben klaar met bedrijven die zo geld willen verdienen.
Haal hem ooit eens 2e hands zorat ze geen cent zien van mij.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --_--
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-12-2022
Tsjah, jammer dat je een paar sidequests mist. Aan de andere kant ga ik er nog steeds vanuit dat het een goede singleplayer zal hebben waar je 30-50 uur plezier aan hebt. Dan is het mijn geld zonder een paar van die suffe sidequests ook wel waard. Persoonlijk koop ik ook nooit DLC, als ik het verhaal heb uitgespeeld ben ik wel weer toe aan een heel nieuw spel.

Dus als de rest gewoon op orde is zal ik hem gewoon dag 1 halen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Als EA dit had gedaan was de wereld te klein geweest. En ook lekker gierig van take two, net als of consumenten nog niet genoeg geld hadden gegeven aan gta 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beetje k-move van Rockstar, dit is erger dan microtransacties. Nou ze kunnen die extra missions stoppen waar het donker is! 8)7

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
v8power67 schreef op maandag 4 juni 2018 @ 22:56:
Mooi ik boycot nu dus rdr2. Ben klaar met bedrijven die zo geld willen verdienen.
Haal hem ooit eens 2e hands zorat ze geen cent zien van mij.
Nu ik er over nadenk is dat misschien ook wel mijn plan. Zal erg moeilijk wordenom niet toe te happen want keek er enorm naar uit maar goed na een paar weekjes staan de eerste toch wel weer op Marktplaats...Wanneer komt BF5 ook alweer uit? Zorg ik dat ik daar druk mee ben of een andere goede game die rond die tijd uitkomt en waar je niet genaaid wordt waar je bijstaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 00:43
Nieuwevolger schreef op maandag 4 juni 2018 @ 19:40:
Het is Rockstar op PS2 en PS3 een van mijn favoriete ontwikkelaar en nu is het net EA games compleet schaamteloos cashen met extreem gemakzuchtig porten. Heel erg jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:31

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Ik ga zoals altijd voor de standaard versie, hecht 0 waarde aan extra skins/wapens etc. Die fysieke meuk heb ik al helemaal niets mee. En die game gaat er wel komen, wat rockstar ook verzint :+

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

Chaoss schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 07:38:
Ik ga zoals altijd voor de standaard versie, hecht 0 waarde aan extra skins/wapens etc. Die fysieke meuk heb ik al helemaal niets mee. En die game gaat er wel komen, wat rockstar ook verzint :+
Precies dit dus :)

Time is never wasted when you're wasted all the time.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Chaoss schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 07:38:
Maar er ontbreekt hier daadwerkelijke gameplay. Een missie is niet cosmetisch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Dat geld ook voor DLC dan betaal je ook extra voor meer content. De basis ervaring met het single player verhaal veranderd er niet door.

[ Voor 7% gewijzigd door Chaoss op 05-06-2018 08:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
bram1984 schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 08:14:
[...]

Maar er ontbreekt hier daadwerkelijke gameplay. Een missie is niet cosmetisch.
Rockstar heeft op Twitter gezegd dat die missies specifiek gemaakt zijn voor de special en ultimate edition.

[ Voor 3% gewijzigd door RubenSaurus op 05-06-2018 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chaoss schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 08:17:
Dat geld ook voor DLC dan betaal je ook extra voor meer content. De basis ervaring met het single player verhaal veranderd er niet door.
Maar niet € 40,- voor enkele extra missies. En kun je deze achteraf nog aanschaffen zoals DLC?

Ik vind het maar enge praktijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shifty47
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13:52
Shifty47 schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 08:43:
Zijn er meer die moeite hebben de PSN Plus aanbieding te bestellen?
https://store.playstation...90006_01-PSPLUSSUBS12MDIS

Ik heb het twee keer geprobeerd maar krijg bij betalen een foutmelding..
Zijn er toevallig meer mensen die geprobeerd hebben deze aanbieding aan te schaffen?
Het lukt mij nog steeds niet 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
DigitalError schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 08:43:
[...]

Rockstar heeft op Twitter gezegd dat die missies specifiek gemaakt zijn voor de deluxe edities.
Prima, maar zijn het missies dit iets toevoegen aan het verhaal of zijn het gewoon van die "rij daarheen, praat met die, vermoord die, rij terug, krijg beloning" missies?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
Jasphur schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 08:50:
[...]

Prima, maar zijn het missies dit iets toevoegen aan het verhaal of zijn het gewoon van die "rij daarheen, praat met die, vermoord die, rij terug, krijg beloning" missies?
Het zijn side missies dus geen story missies inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mwah, ik vind het wel meevallen.
Het is inderdaad jammer dat ze SP content achter een extra paywall plaatsen, maar 20-40,- voor enkele sidemissies is het niet waard.
Het verhaal van Rockstar games zit doorgaans wel goed, de extra sidemissies zullen daar niets aan toevoegen, geen gemis als je die niet hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-09 18:52
Kijk soms kunnen reviews toch wel verdraaid handig zijn. Ik lees veel kritiek op de combat in de Vampyr reviews, die vandaag op de release dag zijn verschenen. 'clunky as Hell', unneccesary, onnauwkeurig...

En... Skip! Daar ga ik me vingers niet aan branden dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Zolang het geen story missies zijn kan ik dit soort "exclusive content" wel missen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roybs
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-09 13:40
Spud82 schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 09:08:
Kijk soms kunnen reviews toch wel verdraaid handig zijn. Ik lees veel kritiek op de combat in de Vampyr reviews, die vandaag op de release dag zijn verschenen. 'clunky as Hell', unneccesary, onnauwkeurig...

En... Skip! Daar ga ik me vingers niet aan branden dus.
Mwah ondanks de clunky as hell en alle andere dingen die jij zegt lees ik ook veel goede dingen over Vampyr. Nee, is geen pre-order material/40eu buy maar als die straks ergens voor 20-25 euro 2dehands te vinden is dan ga ik er wel voor. Natuurlijk is gameplay belangrijk en de combat (clunky as hell) ook, maar ik vind de setting/story en de character development nog belangrijker. Ook afgaande van wat comments bij reviews en DONTNODS AMA https://www.reddit.com/r/...lopers_of_vampyr/e03b1kj/ klinkt dit toch wel erg goed voor een AA game.

Nu helpt het natuurlijk ook dat mijn (alsmaar groeiende) backlog groot genoeg is dat ik Vampyr wel kan oppikken als die voor de helft is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb niet genoten van Red Dead Redemption op de Xbox 360 toendertijd.
Een saaie cowboy game in de kale woestijn met een paar kleine dorpjes.

RDR II komt hier dan ook alleen maar met een fikse korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
Roybs schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 09:19:
[...]

Mwah ondanks de clunky as hell en alle andere dingen die jij zegt lees ik ook veel goede dingen over Vampyr. Nee, is geen pre-order material/40eu buy maar als die straks ergens voor 20-25 euro 2dehands te vinden is dan ga ik er wel voor. Natuurlijk is gameplay belangrijk en de combat (clunky as hell) ook, maar ik vind de setting/story en de character development nog belangrijker. Ook afgaande van wat comments bij reviews en DONTNODS AMA https://www.reddit.com/r/...lopers_of_vampyr/e03b1kj/ klinkt dit toch wel erg goed voor een AA game.

Nu helpt het natuurlijk ook dat mijn (alsmaar groeiende) backlog groot genoeg is dat ik Vampyr wel kan oppikken als die voor de helft is :)
Snap ik ook wel hoor, mijn comment klonk wellicht wat kortzichtig. Er mist wat context vooral. Voor mij is gameplay het belangrijkste in een game, ik kan niet zo goed tegen stroef werkende combat bijvoorbeeld. Maar belangrijker nog: ik heb te weinig game tijd, waardoor ik eigenlijk alleen echte toppers (in mijn ogen dan) speel. Als dat anders was had ik dit nog best eens willen uitproberen inderdaad. En ik besef me wel dat ik op deze manier wel eens iets leuks of verrassends misloop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roybs
Spud82 schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 09:25:
[...]

Snap ik ook wel hoor, mijn comment klonk wellicht wat kortzichtig. Er mist wat context vooral. Voor mij is gameplay het belangrijkste in een game, ik kan niet zo goed tegen stroef werkende combat bijvoorbeeld. Maar belangrijker nog: ik heb te weinig game tijd, waardoor ik eigenlijk alleen echte toppers (in mijn ogen dan) speel. Als dat anders was had ik dit nog best eens willen uitproberen inderdaad. En ik besef me wel dat ik op deze manier wel eens iets leuks of verrassends misloop.
Hah zitten we uiteindelijk toch in hetzelfde schuitje :+. Lees wel hier en daar dat mensen die negatief de game ingingen m.b.t. combat wat ze gezien hebben in trailers e.d., dat dit wel een stuk beter is! Nogmaals, afgaande van reviewers, maar over een +- jaar zal ik deze met hopelijk veel plezier oppikken en me er goed mee vermaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Laatst online: 22:28
Treurige ontwikkelingen bij Rockstar qua special edition. Ik heb de normale editie al erg lang besteld bij YGZ toen hij 40.80 was. Maar ik ga hem zeker niet upgraden voor 40 euro. Toch heb ik veel zin in deze game. Heb er veel vertrouwen in dat er een goede focus op de single player is.

Collecter edition zonder game is echt bezopen. Daarbij lijken vaak de aantallen dusdanig hoog, dat je na een half jaar nog een collecter edition kan kopen voor weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Iemand ervaring met het kopen van codes voor digitale versies van games?
Hoe werkt dat precies? Ik heb voor een mooie prijs een mooi lijstje met games kunnen overeenkomen.
De codes ga ik ontvangen per e-mail.
Waar komen die codes vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Predje schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 10:05:
Hoe werkt dat precies? Ik heb voor een mooie prijs een mooi lijstje met games kunnen overeenkomen.
Misschien handig als je dan ook vermeld waar je die games gekocht hebt he :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
Predje schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 10:05:
De codes worden uitgegeven door uitgeverijen. En vaak kunnen die codes maar 1 keer worden verzilverd voor de game. Heb je de codes tweedehands gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
Jasphur schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 10:07:
[...]

De codes worden uitgegeven door uitgeverijen. En vaak kunnen die codes maar 1 keer worden verzilverd voor de game. Heb je de codes tweedehands gekocht?
Via marktplaats en de verkoper bevestigd dat het om ongebruikte codes gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Predje schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 10:18:
[...]

Oke. Dan hopen dat dat ook echt zo is en dat ze voor het juiste platform zijn. :) Laat het ons weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
Jasphur schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 10:22:
[...]

Oke. Dan hopen dat dat ook echt zo is en dat ze voor het juiste platform zijn. :) Laat het ons weten.
Zal het laten weten, moet eerst thuis mijn raboreader halen voordat ik het geld over kan maken :P
Dus na de lunch zo het goed moeten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
Kan iemand mij vertellen of de Horizon Zero Dawn complete edition volledig fysiek is?of is de game fysiek en moet je vervolgens de DLC downloaden/activeren via een Code?

B.v.d!! Gister aan God of War begonnen... Alleen z'n stem geeft me al kippenvel xD "Get in the Boat Boy"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16:02
Vorige week Horizon Zero Dawn aangeschaft in de psstore. Maar nu krijg ik ook als applicatie Horizon Zero Dawn artwork erbij. Kan ik deze verwijderen of heb ik deze ook nodig?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:22

Yucko

One clown to rule them all !

G.Scholtens schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 10:39:
Vorige week Horizon Zero Dawn aangeschaft in de psstore. Maar nu krijg ik ook als applicatie Horizon Zero Dawn artwork erbij. Kan ik deze verwijderen of heb ik deze ook nodig?
kun je verwijderen

iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
Predje schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 10:18:
[...]

Dat zou ik als verkoper altijd zeggen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
DigitalError schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 10:48:
[...]

Dat zou ik als verkoper altijd zeggen :+
Haha, ja das ook waar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lijkt me toch apart, volgens mij zijn er voor de Playstation maar weinig codes van games in de omloop. Om welke games gaat het dan over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
Nieuwevolger schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 11:39:
Lijkt me toch apart, volgens mij zijn er voor de Playstation maar weinig codes van games in de omloop. Om welke games gaat het dan over?
https://link.marktplaats.nl/m1290626812

Hij heeft ze gekregen op een VR event en zelf een xbox :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:48

Winkiller

De Mopperpot

Shifty47 schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 08:48:
[...]

Zijn er toevallig meer mensen die geprobeerd hebben deze aanbieding aan te schaffen?
Het lukt mij nog steeds niet 8)7
Ja vorige week geloof ik, geen probleem met kopen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Laatst online: 12-12-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 09:21:
Ik heb niet genoten van Red Dead Redemption op de Xbox 360 toendertijd.
Een saaie cowboy game in de kale woestijn met een paar kleine dorpjes.

RDR II komt hier dan ook alleen maar met een fikse korting.
Ik vond er ook geen bal aan. Dus deel 2 komt er ook niet in.

Werd door sommige mensen al voor gek verklaard, hoe kun je deze game nou niet goed vinden.

Nou, gewoon saai, kaal, totaal niet interessant voor mij. Dat iemand anders er wél plezier aan heeft is helemaal prima :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Segafreak83 schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 12:00:
[...]

Werd door sommige mensen al voor gek verklaard, hoe kun je deze game nou niet goed vinden.

Nou, gewoon saai, kaal, totaal niet interessant voor mij. Dat iemand anders er wél plezier aan heeft is helemaal prima :).
Ik heb het een stuk of drie keer geprobeerd omdat mensen blijven zeggen hoe goed hij moet zijn, en de sfeer vind ik op zich ook wel goed... Maar iedere keer blijf ik ergens steken omdat het me gewoon gaat vervelen. Ik vond het verhaal eigenlijk gewoon erg slecht... Vooral in Mexico komt de held erg naïef over... Kun je me helpen? Ja maar eerst dit doen... Nu dan? Nee eerst dit nog... En dat nog een paar keer. Om dan uiteindelijk exact hetzelfde te herhalen bij de tegenpartij. Zucht.
Voor mij begon de game erg sterk, ik vond juist het aankomen daar en helpen rond de ranch erg goed, maar daarna ging het hard bergaf. Voelt allemaal als bezigheidstherapie.
Dus voor mij ook geen preorder nee :P

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
bram1984 schreef op maandag 4 juni 2018 @ 06:28:
[...]

Een nieuwe IP? Van wie zou die moeten komen dan? We weten voor zover ik weet waar alle Sony studio's mee bezig zijn.
Sony zou zo maar eens een studio kunnen hebben voorzien van meer dan 1 development team. Was er niet iets ook over Guerilla Games die een 2e team had? Of was dat een andere studio? iig kan ik me herinneren dat er 1 of meerdere waren met meer dan 1...

Maar kan natuurlijk ook heel goed een third party exclusive zijn zoals Spiderman...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Segafreak83 schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 12:00:
[...]

Haha herkenbaar. Ik heb precies hetzelfde. Ik vind persoonlijk ook de schaal in R* spellen ook vrij ongeloofwaardig. Ik zie en merk continue ook aan alles dat ik een game speel.

Heb me met games als San Andreas wel wat uurtjes vermaakt, maar uitspelen ho maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
bram1984 schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 12:41:
[...]

Haha herkenbaar. Ik heb precies hetzelfde. Ik vind persoonlijk ook de schaal in R* spellen ook vrij ongeloofwaardig. Ik zie en merk continue ook aan alles dat ik een game speel.

Heb me met games als San Andreas wel wat uurtjes vermaakt, maar uitspelen ho maar.
De schaal, hoe bedoel je dat?

Dat je de missies, gameplay of de setting niet leuk vindt, snap ik. Maar de schaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
bram1984 schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 12:41:
[...]

Bij welke spellen zie en merk je dan niet dat je een game speelt? Ik vind dat eigenlijk helemaal geen minpunt, juist al die zogenaamd filmische ervaringen zijn vaak niet aan mij besteed. Maar goed, misschien ben ik ergens ook wel weer jaloers op jouw inlevingsvermogen dan. Want ik kan me er weinig bij voorstellen.

Over RDR2: tja, ik ga 'm waarschijnlijk wel spelen, maar of ik er enorm enthousiast van word is nog maar de vraag. Ik vind R*-games ook wel wat overschat eigenlijk. Sowieso weet je bij RDR2 eigenlijk al wat je ongeveer gaat krijgen qua gameplay, mechanics, missiestructuur etc. Ik verwacht weinig vernieuwing, hooguit net iets mooiere graphics t.o.v een GTA5. Het verhaal zal van hele goede huizen moeten komen, wil zo'n game hoog mij me scoren.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
tjah ik merk aan elke game dat ik een game aan het spelen ben, welke game is nu wel realistisch? je speelt toch juist een game omdat het onrealistisch is om je saaie dagelijkse leven te ontlopen, anders moet je een office simulator gaan spelen :+

Maar goed smaken verschillen, de een vind RDR saai de ander vind Bloodbourne saai, zo kun je wel bezig blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
Chaoss schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 12:59:
tjah ik merk aan elke game dat ik een game aan het spelen ben, welke game is nu wel realistisch? je speelt toch juist een game omdat het onrealistisch is om je saaie dagelijkse leven te ontlopen, anders moet je een office simulator gaan spelen :+

Maar goed smaken verschillen, de een vind RDR saai de ander vind Bloodbourne saai, zo kun je wel bezig blijven.
Letterlijk dit dus. En omdat ik strakke gameplay onder de knie wil (leren) krijgen. Het trainen van mijn brain/ oog-handcoördinatie zeg maar :) Alhoewel dat laatste indirect is: de intrinsieke drijfveer zit 'm waarschijnlijk in het competitieve aspect.

[ Voor 8% gewijzigd door Spud82 op 05-06-2018 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@bram1984 ik denk dat je eerder de loterij wint dan dat je iemand vind die R* games speelt voor het realisme :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage

Detroit Become Human. Zou zomaar over een jaartje of 20 hartstikke realistisch kunnen worden/zijn :+ :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
Hoe meer ik over de game Vampyr lees, des te meer ik ervan baal dat Dontnod geen samenwerking heeft gezocht met een partij die de gameplay had kunnen polijsten.

Voor de rest klinkt het namelijk toch wel behoorlijk interessant allemaal..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Spud82 schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 14:25:
Hoe meer ik over de game Vampyr lees, des te meer ik ervan baal dat Dontnod geen samenwerking heeft gezocht met een partij die de gameplay had kunnen polijsten.

Voor de rest klinkt het namelijk toch wel behoorlijk interessant allemaal..
Bij mij viel die net op de mat. Wel weer een leuk ander gameconcept dan andere games. Ben benieuwd!

En ik ben zo benieuwd naar...

Afbeeldingslocatie: https://images.pushsquare.com/news/2018/06/fallout_76_is_going_all-out_at_e3_2018/attachment/0/original.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
@-SaveMe-
Nice, ik hoop wat ervaringen van je te lezen hier! Misschien kan je me nog ompraten..

[ Voor 21% gewijzigd door Spud82 op 05-06-2018 14:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Spud82 schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 14:40:
@-SaveMe-
Nice, ik hoop wat ervaringen van je te lezen hier!
Check! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roybs
Hah en PM mij maar even wanneer je klaar bent met de game zodat ik 'em voor een zacht prijsje mag overnemen :+ . Veel plezier er mee !!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Eerste indruk van Vampyr na uurtje spelen: Lekker duister sfeertje! Cluncky combat valt best mee. Geen manual saves en reloads, een plus punt in een game als deze, je moet leven met de gevolgen van je handelen! Interessante gameplay mechanic ala 'tabletop' (zie video).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
-SaveMe- schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 15:42:
Eerste indruk van Vampyr na uurtje spelen: Lekker duister sfeertje! Cluncky combat valt best mee. Geen manual saves en reloads, een plus punt in een game als deze, je moet leven met de gevolgen van je handelen! Interessante gameplay mechanic ala 'tabletop' (zie video).

[video]
Geen auto saves en reloads bedoel je denk ik? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jumpman schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 12:48:
[...]

De schaal, hoe bedoel je dat?

Dat je de missies, gameplay of de setting niet leuk vindt, snap ik. Maar de schaal?
De schaal. De grootte van de wereld. Ik weet dat het geen 1 op 1 kopie is, maar het is wel de kunst als developer om zo een wereld neer te zetten, dat je echt gelooft dat alles gigantisch is. Ik vind Ubisoft daar bijvoorbeeld wel heel sterk in. AC Syndicate, Black Flag, Origins, Far Cry. Zelfs een Naughty Dog presteert het met lineaire games. Dying Light doet dit bijvoorbeeld ook heel goed. Of een Horizon Zero Dawn. Een Witcher 3. San Andreas was ook wel redelijk, maar een GTA 5, Vice City en RDR heb ik geen moment geloofwaardig gevonden qua schaal. Het eerste wat ik in GTA 5 deed, was een rondje map rijden. Dat duurde geloof ik 10-15 minuten? De illusie was dus meteen weg. Ik zat op een klein eilandje.

@Spud82 Wat ik hierboven aangeef dus. Natuurlijk merk je bij alle games wel dat je een game speelt, maar een GTA 5 en een RDR geven mij niet de immersie dat ik daadwerkelijk in de wereld ben zoals deze bedoeld is. Lastig uit te leggen. En misschien ervaart iemand anders dit helemaal niet en juist wel bij de games waarbij ik het niet ervaar. Kan hè. :)

Maar goed smaken verschillen, de een vind RDR saai de ander vind Bloodbourne Bloodborne saai, zo kun je wel bezig blijven.
Ik heb het dan ook nergens over realisme, maar meer over geloofwaardigheid van de spelwereld zoals deze bedoeld is. En als ik het dagelijkse saaie leven wilt ontlopen, moet ik juist geen GTA spelen, want in het dagelijkse leven loop ik ook rond in steden en rijd ik auto. :P

Sowieso merk ik dat ik open wereld games juist veel toffer vind als de setting juist niet al te realistisch is (HZD) of waarin de traversal mechanics juist tof zijn (parkour in Dying Light of vliegen/rondscheuren in de Batmobile in Arkham Knight). Ik haal geen enkele fun uit met een doorsnee dude rondlopen of het rondrijden in een auto (daar heb ik het in het dagelijkse leven al een hekel aan)/zitten op een paard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Shenmue?
'je bent nu hefmachine operator, game maar aan de slag tot je x bedrag verdiend hebt......WTF, nu dat was geen game voor mij :P

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
bram1984 schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 16:37:
[...]

De schaal. De grootte van de wereld. Ik weet dat het geen 1 op 1 kopie is, maar het is wel de kunst als developer om zo een wereld neer te zetten, dat je echt gelooft dat alles gigantisch is. Ik vind Ubisoft daar bijvoorbeeld wel heel sterk in. AC Syndicate, Black Flag, Origins, Far Cry. Zelfs een Naughty Dog presteert het met lineaire games. Dying Light doet dit bijvoorbeeld ook heel goed. Of een Horizon Zero Dawn. Een Witcher 3. San Andreas was ook wel redelijk, maar een GTA 5, Vice City en RDR heb ik geen moment geloofwaardig gevonden qua schaal. Het eerste wat ik in GTA 5 deed, was een rondje map rijden. Dat duurde geloof ik 10-15 minuten? De illusie was dus meteen weg. Ik zat op een klein eilandje.

@Spud82 Wat ik hierboven aangeef dus. Natuurlijk merk je bij alle games wel dat je een game speelt, maar een GTA 5 en een RDR geven mij niet de immersie dat ik daadwerkelijk in de wereld ben zoals deze bedoeld is. Lastig uit te leggen. En misschien ervaart iemand anders dit helemaal niet en juist wel bij de games waarbij ik het niet ervaar. Kan hè. :)

[...]

Ik heb het dan ook nergens over realisme, maar meer over geloofwaardigheid van de spelwereld zoals deze bedoeld is. En als ik het dagelijkse saaie leven wilt ontlopen, moet ik juist geen GTA spelen, want in het dagelijkse leven loop ik ook rond in steden en rijd ik auto. :P

Sowieso merk ik dat ik open wereld games juist veel toffer vind als de setting juist niet al te realistisch is (HZD) of waarin de traversal mechanics juist tof zijn (parkour in Dying Light of vliegen/rondscheuren in de Batmobile in Arkham Knight). Ik haal geen enkele fun uit met een doorsnee dude rondlopen of het rondrijden in een auto (daar heb ik het in het dagelijkse leven al een hekel aan)/zitten op een paard.
Dus toch meer dat je de setting niet leuk vindt (radom dude, op een paard zitten), dan de schaal. ;) Dat van een rondje GTA V in 15 minuten is vaak hetzelfde in andere games en anders zijn er wel 'warp zones' als het bij de setting past.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Jasphur schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 15:55:
[...]

Geen auto saves en reloads bedoel je denk ik? :P
Nee. Er is een autosave. En als je dood gaat begin je bij de laatste autosave. Maar je kunt niet zelf saven en je kunt ook niet zelf reloaden!

Veel conversaties en het difficulty mechanisme is wel erg tof: Je kunt geen difficulty instellen, maar de game wordt makkelijker als je mensen bijt en consumed. Maar dat heeft gevolgen (beetje zoals het nemesis system uit Shadow of War/Mordor`). Dus constant de vraag ga ik voor easy EXP, of niet. Of, zoals ik wil gaan proberen te spelen, helemaal geen onschuldige citizens te killen. Je EXP krijg je dan uit praten en onderzoeken en je kunt niet erg veel levellen en krachtig worden. Ben benieuwd hoe dat system gaandeweg de game uitpakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
-SaveMe- schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 17:31:
[...]

Nee. Er is een autosave. En als je dood gaat begin je bij de laatste autosave. Maar je kunt niet zelf saven en je kunt ook niet zelf reloaden!

Veel conversaties en het difficulty mechanisme is wel erg tof: Je kunt geen difficulty instellen, maar de game wordt makkelijker als je mensen bijt en consumed. Maar dat heeft gevolgen (beetje zoals het nemesis system uit Shadow of War/Mordor`). Dus constant de vraag ga ik voor easy EXP, of niet. Of, zoals ik wil gaan proberen te spelen, helemaal geen onschuldige citizens te killen. Je EXP krijg je dan uit praten en onderzoeken en je kunt niet erg veel levellen en krachtig worden. Ben benieuwd hoe dat system gaandeweg de game uitpakt!
Dat klinkt interessant!

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Ondertussen gaat Activision ook weer vol being Activision, er is een expansion voor Destiny 2 aangekondigd voor 40 dollar/euro, met daarnaast nog een anuel pas van 30 dollar/euro daar boven op, wat eigenlijk een nieuwe season pass is. Dus intotaal ben je 70 euro kwijt voor als je weer alle content wilt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:36

spaceboy

Op grote hoogte

Nieuwevolger schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 19:35:
Ondertussen gaat Activision ook weer vol being Activision, er is een expansion voor Destiny 2 aangekondigd voor 40 dollar/euro, met daarnaast nog een anuel pas van 30 dollar/euro daar boven op, wat eigenlijk een nieuwe season pass is. Dus intotaal ben je 70 euro kwijt voor als je weer alle content wilt hebben.
Ik zou volgens mij (serieus) 70 euro willen kríjgen om Destiny 2 te gaan spelen. Ze durven wel, bij Activision...

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 17:34
Serieus? Wow just wow. Mensen moeten deze shit echt laten gaan. Echt Bungie/Activision zijn echt te corrupt man. Steeds maar weer dingen verzinnen om extra geld af te troggelen van mensen. Man man man wat een kut bedrijf is het toch ook :r :r :r :r :r

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Echt sorry hoor, maar Fuck Destiny en Bungie, ben echt zo klaar met die game en studio.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik vermaak me opperbest met Vampyr. Lekker moody. Veel praten, daar moet je wel van houden, maar de conversaties zijn leuk en je moet ook opletten op wat ze zeggen. Het speelt eigenlijk als een grote investigation :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
Dit is wel een aardige preview van Vampyr:

[ Voor 36% gewijzigd door Vrijdag op 05-06-2018 21:36 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-09 09:16
Mijn broertje die ong 3500uur in destiny 1 heeft zitten en daar echt serieus geld heeft uitgegeven wou net de stream van destiny 2 content kijken.
Maar na het horen van een anual pass etc plus zijn ervaring met hoe bagger destiny 2 is vergelijking met deel 1, heeft hij de hoop maar opgegeven.
Ik moest gewoon serieus hardop lachen toen ze over de pass etc begonnen. Na alle kritiek en gezeik van de fan base doen ze dit :')
Hoop echt zo erg dat niemand het koopt( gaat nooit gebeuren i know) en dat destiny 3 gewoon een keiharde mega flop word. Maja gaat ook niet gebeuren.
Ben zo blij dat ik geen cent aan dit soort bedrijven geef, en zal in de toekomst alleen maar vaker bedrijven boycotten. Gamen als hobby word steeds minder leuk..

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RubenSaurus
v8power67 schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 22:27:
Mijn broertje die ong 3500uur in destiny 1 heeft zitten en daar echt serieus geld heeft uitgegeven wou net de stream van destiny 2 content kijken.
Maar na het horen van een anual pass etc plus zijn ervaring met hoe bagger destiny 2 is vergelijking met deel 1, heeft hij de hoop maar opgegeven.
Ik moest gewoon serieus hardop lachen toen ze over de pass etc begonnen. Na alle kritiek en gezeik van de fan base doen ze dit :')
Hoop echt zo erg dat niemand het koopt( gaat nooit gebeuren i know) en dat destiny 3 gewoon een keiharde mega flop word. Maja gaat ook niet gebeuren.
Ben zo blij dat ik geen cent aan dit soort bedrijven geef, en zal in de toekomst alleen maar vaker bedrijven boycotten. Gamen als hobby word steeds minder leuk..
Ja ik ben er ook klaar mee, ga er geen euro meer aan uitgeven en D3 ga ik ook niet kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19:22
Serieus: heeft Destiny 2 zelfs een fanbase? Ik ken echt niemand die dat speelt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De twitch chat en eerste reacties op resetera waren anders behoorlijk enthouisiast na het zien van de trailer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 17:34
Nieuwevolger schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 22:39:
De twitch chat en eerste reacties op resetera waren anders behoorlijk enthouisiast na het zien van de trailer.
Trailer ziet er heus wel vet uit hoor, maar om nou weer zulke bedragen te vragen na alles wat ze gedaan hebben. Dat is gewoon echt compleet schijt hebben aan de community.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Het is inderdaad wel te merken dat Activision/Bungie nu gewoon z’n trouwe klanten zit uit te knijpen.
Pagina: 1 ... 118 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Benieuwd of je een PS4 Slim of Pro moet kopen? Zoek eerst eens terug in dit topic voordat je die vraag stelt ;)
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Probeer, vooral bij minder bekende games, geen afkortingen te gebruiken :)