Wordt dus automatisch opgeteld bij je einddatum, dus een gat laten in de zomer zal niet mogelijk zijn.t mac schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 12:33:
[...]
Ja, volgens mij verloopt hij binnenkort, maar speel eigenlijk alleen nog singleplayer games totdat RDR/Fifa uitkomt.
Verwijderd
Als je PS+ pas na de zomer wil kun je beter wachten op acties van de Gamemania of andere winkels.
Dan krijg je namelijk een code die je kunt inlossen wanneer je dat wil.
Dan krijg je namelijk een code die je kunt inlossen wanneer je dat wil.
Thanks, dat komt heel goed uit, moest hem toch binnen een paar weken gaan verlengen, gelijk gebruik van de actie gemaaktVerwijderd schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 09:41:
PlayStation Plus aanbieding prijst het abonnement flink af:
Je kunt het 12 of 3 maanden PlayStation Plus abonnement in de PlayStation Store kopen tegen een korting van 25%, die al verwerkt zit in de prijs. Om het aan te schaffen, kun je deze link volgen naar de PlayStation Store:
https://store.playstation...90006_01-PSPLUSSUBS12MDIS
Met deze actie kost een 12 maanden abonnement je nu €44,99 in plaats van €59,99.
Time is never wasted when you're wasted all the time.
De mijne verloopt weer ergens eind april of begin mei. Dus ik vind het te vroeg om nu al weer toe te slaan, denk dat ik het met BF inderdaad wel doe. Of als ik nog een keer 35 zie (zoals vroeger) dat is een 'buy now' trigger
10 second ninja DONE
Ho ho nee nee! We hebben nog de supersample mode oid. Dus eerst renderen op 4k en dan terug op 1080p. Dat is beter dan 1080, neeeeh beter he.bram1984 schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 11:13:
[...]
Hetzelfde als de Pro, maar dan alles op 1080p.
Met een wat serieuzere noot: ik ben van regular ps4 naar pro gegaan op eerst nog oude full HD TV. Fifa ws bijv al echt gedetailleerder in die modus. Tuurlijk is echt echt veel mooier op 4k op dit moment op nieuwe tv, maar het is maar net wat je gewend bent. Linksom of rechtsom beide stap voorwaarts.
[ Voor 25% gewijzigd door Oekol op 30-05-2018 13:42 ]
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
- bram1984
- Registratie: Oktober 2008
- Laatst online: 16-12-2020
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation 4 Slim
- Sony PlayStation Plus Card
- Sony PlayStation VR
- Sony Move motion controller
- PlayStation VR Richtcontroller + Farpoint (PSVR)
- Sony Move Motion Controller Twin Pack
- Sony PlayStation Store tegoed
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
/u/278921/clicker.png?f=community)
Maar hij heeft geen Pro, dus ook geen supersampling.Leoon. schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 13:40:
[...]
Ho ho nee nee! We hebben nog de supersample mode oid. Dus eerst renderen op 4k en dan terug op 1080p. Dat is beter dan 1080, neeeeh beter he.
Met een wat serieuzere noot: ik ben van regular naar 0
Oké, ik ga even in een hoekje schamen. Dan is er echt geen verschil idd.bram1984 schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 13:42:
[...]
Maar hij heeft geen Pro, dus ook geen supersampling.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
nog mensen hier die ook de street fighter anniversery collection hebben gehaald. Echt super tof om weer online alpha 3 en third strike te kunnen spelen
haha dacht al 'bekende naam' sf5 topic natuurlijjk!the_virus26 schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 14:42:
nog mensen hier die ook de street fighter anniversery collection hebben gehaald. Echt super tof om weer online alpha 3 en third strike te kunnen spelen
Misschien moet je daar crossposten, want volgens mij valt het hier mee met fg fans.....(of iig posten ze niet veel
Voor nu skip ik hem, weinig drang meer naar de oude games, al hoewel ik wsl wel binnenkort wat ga derpen met sf3 via fightcade.
Ook als ik kijk naar het game aanbod
sf1: nope
sf2: fantatische game, maar al heel veel gespeeld en voor mijn gevoel was de xbla versie met online niet eens zo lang geleden (10 jaar!

sf3: ik kan niet parryen
sf alpha: 2 veel gespeeld op mijn satrun, en 3 had ik op de dc, maar niet veel behoeft om ze nogmaals te spelen..heb ook nog sf alpha anthology voor ps2 als ik me toch nostalgisch voel.
Ik weet dat er heel veel versies inzitten van bovengenoemde games maar daar word ik zelf niet heel erg warm van.....jij wel? Ook hebben (iig out of the box) niet alle versies online, ik geloof 2x een st, sf3 3rd strike en sf alpha........2 uit mijn hoofd, maar zou ook zo maar 3 kunnen zijn.
Misschien nog een keertje sf4 toch (nogmaals

10 second ninja DONE
En ja hoor, Fallout 76 it is!
[YouTube: https://youtu.be/-ye84Zrqndo]
[YouTube: https://youtu.be/-ye84Zrqndo]
[ Voor 44% gewijzigd door Anton.net op 30-05-2018 16:06 ]
Hmm ik lees dat de makers van het gecancelde battle cry erachter te zitten. Daarnaast was er iemand die gister al de naam van de game wist te vertellen op 4chan dat het op RUST gaat lijken. Een online survival game past wel in het rijtje dat de game een online element zou bevatten.
Verwijderd
Nice.
Maar helaas word er (nog) niet veel prijsgegeven..
Dit kan net zo goed een nieuwe Fallout Shelter zijn die in Fallout 76 plaats vind.
Ben benieuwd naar wat we de komende maanden te zien gaan krijgen.
Nieuwe Fallout......Oooooh dat zou echt tif zijn. Laat het niet zo'n mobile game zijn als Shelter ....
GamiQ, de game notes app met game maps!
Verwijderd
PS+ games van juni 2018:
XCOM 2 (PS4)
Trials Fusion (PS4)
Tom Clancy’s Ghost Recon Future Soldier (PS3)
Zombie Driver HD Complete Edition (PS3)
Squares (PS Vita)
Atomic Ninjas (PS Vita)
https://blog.eu.playstati...mes-for-june/#sf190649745
XCOM 2 (PS4)
Trials Fusion (PS4)
Squares (PS Vita)
Atomic Ninjas (PS Vita)
Dat zou wel heel mooi zijn voor die prijs, maar is helaas fout.loekf2 schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 10:16:
[...]
Ja heb ik ook. Bevalt prima. Dit is een SSHD (2TB met 128 GB flash cache). Bij introductie van de PS4 Pro waren ze net uit en lastig te krijgen. Zo te zien nu overal te koop.
[...]
Het flash geheugen is slechts 8GB groot (type MLC) en het cache geheugen 128MB.
Dit is net voldoende voor de meest gebruikte bestanden en daarom is de impact beperkt.
Zou na al die jaren wel een keer wat meer flash geheugen in gegooid mogen worden.
[ Voor 8% gewijzigd door Flitzer op 30-05-2018 17:34 ]
XCOM 2 is nice, helaas al wel gespeeld. Niks voor mij erbij dus
Nu het erop lijkt fallout 76 en starfield bethesda z'n twee games zijn waar ze aan werken. Denk ik dat daarna een nieuwe tes aan de beurt is. Met geluk released starfield in 2019 en een nieuwe tes dan in 2023.
Xcom2 nice. Dat is echt zo'n game die ik anders nooit zou kopen maar graag eens uitprobeer.
Ow wacht moet ik wel eerst weer Plus nemen natuurlijk..
Met betrekking tot Starfield, ik heb wel zin in een dikke Sci-fi RPG uit de stal van Bethesda!
Dat gerucht over die Studio in San Diego doet al langer de ronde en wordt steeds concreter. Ik denk dat het gewoon waar is. Sony heeft toch aangeheven dat ze de hoeveelheid van hun exclusives sterk willen verhogen. Dan is het een logische stap om een nieuwe studio te openen.
Het lijkt er inderdaad ook op dat er banden zijn met Naughty Dog.
Een nieuwe Uncharted zou ik natuurlijk spelen, maar ik zie liever iets nieuws...
Het lijkt er inderdaad ook op dat er banden zijn met Naughty Dog.
Een nieuwe Uncharted zou ik natuurlijk spelen, maar ik zie liever iets nieuws...
Verwijderd
https://store.playstation...90006_01-PSPLUSSUBS12MDISSpud82 schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 18:09:
Xcom2 nice. Dat is echt zo'n game die ik anders nooit zou kopen maar graag eens uitprobeer.
eenjarig abonnement - 25% korting
Nu €44,99
Ik denk zoiets idd, er wordt letterlijk gezegd ‘you must rebuild’.Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 16:22:
[...]
Nice.
Maar helaas word er (nog) niet veel prijsgegeven..
Dit kan net zo goed een nieuwe Fallout Shelter zijn die in Fallout 76 plaats vind.
Ben benieuwd naar wat we de komende maanden te zien gaan krijgen.
Waardeloos dus... prove me wrong pls
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Iemand Far Cry 3 al geprobeerd? Is beschikbaar voor FC5 season pass eigenaren.
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Niet helemaal, TESO is toch wel echt een klassieke MMORPG. Dayz en RUST zijn online survival sandbox games waar je een eigen huis/kamp kan bouwen en iedereen elkaar af kan afknallen. Ben alleen wel benieuwd in hoeverre de consoles dit aankunnen als mensen grote bouwwerken gaan maken op de brakke engine van Fallout 4 en veel online spelers.
Geloof dat de bedoeling is dat deze nieuwe studio de UNCHARTED reeks overneemt van naughty dog.
Gezien dat ND geen uncharted games meer wil maken en verder wil met the last of us en neem aan een nieuwe IP.
Zou opzich leuk zijn zolang het maar leukt blijft in de sfeer van uncharted.
Vond the lost legacy echt briliant, en dat was toch een andere route dan de originele uncharted games.
Maar toch vraag me af of een uncharted zonder ND gaat werken. Plus dat ze niet de uitmelk route opgaan.
Ondanks dat het al aan deel 4 zat voelde de uncharted serie nog fris en was deel 4 gewoon geniaal.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
- Chaoss
- Registratie: December 2000
- Nu online
:strip_icc():strip_exif()/u/17239/crop586cd04bb358c.jpeg?f=community)
Een nieuwe Uncharted zie ik wel gebeuren, het is een goed verkopende serie. Maar als het echt een Uncharted met Drake in de hoofdrol wordt dan gaat het wel heel erg op uitmelken lijken. Ik betwijfel ook of dat wel gaat aanslaan helemaal als het van een nieuwe studio komt. Een uncharted met de dochter van drake in de hoofdrol zie ik wel gebeuren.
Fallout is afwachten, een semi mmo zou niet verkeerd zijn, dat je gewoon een questen maar dat eventueel samen kunt doen. PvP heb ik dan weer mij twijfels over.
Fallout is afwachten, een semi mmo zou niet verkeerd zijn, dat je gewoon een questen maar dat eventueel samen kunt doen. PvP heb ik dan weer mij twijfels over.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Een prequel met de vader van Drake zou ook makkelijk kunnen, daarnaast heb je ook nog eens de Uncharted film waar Drake iets van 22 jaar is (afgaand op de acteur die hem gaat spelen).
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Waarom zijn vader? Dan denk ik eerder zijn moeder, aangezien ze in 4 behoorlijk diep op haar verleden in gaan.Nieuwevolger schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 21:01:
Een prequel met de vader van Drake zou ook makkelijk kunnen, daarnaast heb je ook nog eens de Uncharted film waar Drake iets van 22 jaar is (afgaand op de acteur die hem gaat spelen).
Was het niet Drake z'n vader die al eerder opzoek was naar die piraten schat? Kan het ook niet meer allemaal onthouden. Kan ook dat ik mij vergis met The last legacy.
Het zou ook wel vet zijn om bijvoorbeeld een game te maken rond Henry Avery.
Voor de reputatie van Uncharted zou het beter zijn om de franchise nu voor 10 jaar met rust te laten. Maarja, money talks...
@Nieuwevolger Ja, het was zoiets. Was er ook niet al sprake van de vader van Drake in Uncharted 1?
Voor de reputatie van Uncharted zou het beter zijn om de franchise nu voor 10 jaar met rust te laten. Maarja, money talks...
@Nieuwevolger Ja, het was zoiets. Was er ook niet al sprake van de vader van Drake in Uncharted 1?
[ Voor 21% gewijzigd door Anton.net op 30-05-2018 21:21 ]
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Lost* LegacyNieuwevolger schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 21:16:
Was het niet Drake z'n vader die al eerder opzoek was naar die piraten schat? Kan het ook niet meer allemaal onthouden. Kan ook dat ik mij vergis met The last legacy.
En nee. dat was Sir Francis Drake, waar Nathan zich naar heeft vernoemd en beweerde een zogenaamde afstammeling van te zijn.
Ik ben net begonnen met de nieuwste God of War, wat een verandering is dat zeg tov de vorige games. Wel erg gaaf zo ver! Alleen vliegt mijn Playstation wel bijna weg, pf die ventilatoren zeg..
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
Totaal niet mee eens. Deel 4 was subliem en lost legacy waa nog beter. Zolang ze dit niveau vasthouden qua kwaliteit zie ik het graag gebeuren.Anton.net schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 21:20:
Het zou ook wel vet zijn om bijvoorbeeld een game te maken rond Henry Avery.
Plus een nieuwe Uncharted is denk ik met de
spoiler:
.dochter van nathan en elena.
( Effe in spoiler ivm uncharted 4 spoiler ).
Hoe dan ook als goed is is het goed toch. Heb nog geen uitmelk gevoel bij Uncharted.
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
@v8power67 Ik vraag me wel af hoe ze deel 4 nog willen overtreffen. Qua locaties en set pieces hebben we met alle delen bij elkaar nu alles wel zo'n beetje gehad.
They'll make it workbram1984 schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 22:22:
@v8power67 Ik vraag me wel af hoe ze deel 4 nog willen overtreffen. Qua locaties en set pieces hebben we met alle delen bij elkaar nu alles wel zo'n beetje gehad.
Heb er vertrouwen in.
Er zijn nog zoveel mythes te gaan en zoveel mooie en bijzondere plekken te bezoeken.
[ Voor 11% gewijzigd door v8power67 op 30-05-2018 22:32 ]
Ook echt net XCOM 2: War of the chosen gekocht voor €44,95. Had ik maar eerst hier gekekenVerwijderd schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 17:31:
PS+ games van juni 2018:
XCOM 2 (PS4)
Trials Fusion (PS4)
Squares (PS Vita)
Atomic Ninjas (PS Vita)
Wel een beetje jammer, maar vrees niet, de game is zijn geld dubbel en dwars waard. en met War of The Chosen heb je eigenlijk gewoon twee Xcom games voor die prijs!Aight! schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 22:38:
[...]
Ook echt net XCOM 2: War of the chosen gekocht voor €44,95. Had ik maar eerst hier gekeken
Alsnog wordt het wel een been-there-done-that bij veel nieuwe situaties. Ik ben het ermee eens dat je niet teveel van dit soort games moet hebben, want dan ga je sneller door de illusie heen prikken. Bovendien: hoe vaak kun je door instortende omgevingen gaan navigeren? Daar was ik in deel 4 eigenlijk al wel klaar mee. Lost Legacy vond ik overigens niet zo heel boeiend, mede omdat de karakters me niet echt liggen. En je moet de markt niet verzadigenv8power67 schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 22:28:
[...]
They'll make it work![]()
Heb er vertrouwen in.
Er zijn nog zoveel mythes te gaan en zoveel mooie en bijzondere plekken te bezoeken.
Zijn er meer die moeite hebben de PSN Plus aanbieding te bestellen?
Ik heb het twee keer geprobeerd maar krijg bij betalen een foutmelding..
Ik heb het twee keer geprobeerd maar krijg bij betalen een foutmelding..
[ Voor 7% gewijzigd door Shifty47 op 31-05-2018 08:44 ]
En toch denk ik dat er nog zat locaties in de wereld zijn waar ze verhalen in kunnen vertellen. Zo kan ik mij voorstellen dat ze misschien ene uitstapje maken richting Mongolië of iets dergelijks. Of iets zuidelijker, lekker bij de monniken op bezoek in de Himalaya. Ik vond deel 4 vooral heel goed omdat veel dingen voor ND op zijn plek vielen.bram1984 schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 22:22:
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Dat denk ik ook, maar de vraag is of het nog wat gaat toevoegen. Als je alleen een verhaal wilt vertellen, kun je ook de Quantic Dream manier pakken. Zonder gekheid: tot nu toe zijn alle Uncharted delen een soort van culminatie van het vorige deel geweest.Jasphur schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 08:46:
[...]
En toch denk ik dat er nog zat locaties in de wereld zijn waar ze verhalen in kunnen vertellen. Zo kan ik mij voorstellen dat ze misschien ene uitstapje maken richting Mongolië of iets dergelijks. Of iets zuidelijker, lekker bij de monniken op bezoek in de Himalaya. Ik vond deel 4 vooral heel goed omdat veel dingen voor ND op zijn plek vielen.
Deel 1 speelde zich af op alleen een eiland
Deel 2 kreeg betere graphics en een avontuur over de gehele wereld met grotere setpieces
Deel 3 kreeg nog betere graphics en nog vettere en grotere setpieces
Deel 4 is volledig next gen en gaat ook de hele wereld over, waarbij de bombastische setpieces ruimte hebben gemaakt voor wat kleinschaligere actie en een meer volwassen verhaal. Daarbij zitten er kleine tweaks zoals dat touw in die de gameplay iets anders maken.
Los van wellicht betere graphics op de volgende PlayStation, zie ik niet zo goed wat er nog toegevoegd kan worden. Dan zie ik liever een gewaagde nieuwe IP zoals The Last of Us dat was.
Kijk een Uncharted 5 komt hier gewoon dag 1 in huis, begrijp me niet verkeerd. Ik kan er geen genoeg van krijgen, maar de serie moet niet als een soort nachtkaars uitgaan omdat de massa erop uitgekeken raakt. Dan heb ik liever een paar jaar pauze.
Ligt er helemaal aan. Voetnoot, ik heb de Lost Legacy nog niet gespeeld en ik laat die nog even buiten beschouwing. Dus het kan zomaar zijn dat ik dingen mis.
Het verhaal rondom Nathan is wat dat betreft afgerond. @v8power67 gaf al een goede optie voor een nieuw hoofdpersoon, maar als ze dat doen, dàn krijg ik pas het gevoel dat het spel een melkkoe wordt.
Liever inderdaad nog even een jaar of 2 wachten (dan is het vier jaar na UC4) en met een nieuwe invalshoek komen.
Wat dat betreft is dan Lost Legacy met Chloe al een goede stap (als ik recensies lees dan). Overigens kun je denk ik ook nog een heel verhaal bedenken over Sully en zijn (niet zo zuivere) verleden. We hebben her en der maar kleine dingen gezien uit zijn verleden. Ik persoonlijk zou dat nog wel eens verder uitgediept willen zien.
Het verhaal rondom Nathan is wat dat betreft afgerond. @v8power67 gaf al een goede optie voor een nieuw hoofdpersoon, maar als ze dat doen, dàn krijg ik pas het gevoel dat het spel een melkkoe wordt.
Liever inderdaad nog even een jaar of 2 wachten (dan is het vier jaar na UC4) en met een nieuwe invalshoek komen.
Wat dat betreft is dan Lost Legacy met Chloe al een goede stap (als ik recensies lees dan). Overigens kun je denk ik ook nog een heel verhaal bedenken over Sully en zijn (niet zo zuivere) verleden. We hebben her en der maar kleine dingen gezien uit zijn verleden. Ik persoonlijk zou dat nog wel eens verder uitgediept willen zien.
Verwijderd
Ik heb The lost Legacy (nog) niet gespeeld.bram1984 schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 08:54:
[...]
Dat denk ik ook, maar de vraag is of het nog wat gaat toevoegen. Als je alleen een verhaal wilt vertellen, kun je ook de Quantic Dream manier pakken. Zonder gekheid: tot nu toe zijn alle Uncharted delen een soort van culminatie van het vorige deel geweest.
Deel 1 speelde zich af op alleen een eiland
Deel 2 kreeg betere graphics en een avontuur over de gehele wereld met grotere setpieces
Deel 3 kreeg nog betere graphics en nog vettere en grotere setpieces
Deel 4 is volledig next gen en gaat ook de hele wereld over, waarbij de bombastische setpieces ruimte hebben gemaakt voor wat kleinschaligere actie en een meer volwassen verhaal. Daarbij zitten er kleine tweaks zoals dat touw in die de gameplay iets anders maken.
Los van wellicht betere graphics op de volgende PlayStation, zie ik niet zo goed wat er nog toegevoegd kan worden. Dan zie ik liever een gewaagde nieuwe IP zoals The Last of Us dat was.
Kijk een Uncharted 5 komt hier gewoon dag 1 in huis, begrijp me niet verkeerd. Ik kan er geen genoeg van krijgen, maar de serie moet niet als een soort nachtkaars uitgaan omdat de massa erop uitgekeken raakt. Dan heb ik liever een paar jaar pauze.
Maar ik had bij Nr.3 en Nr.4 een beetje een Michael Bay gevoel..
Explosies overal en over de top scenario's, c.o.d is er niets meer bij
Ik zal een Nr.5 ongetwijfeld wel gaan kopen, maar van mij mogen ze ook liever met een nieuwe I.P komen.. Of gewoon terug naar meer een Adventure/Action georiënteerd i.p.v Shooter/Action.
Een beetje een Micheal Bay-gevoel vind ik wel een aardige omschrijving inderdaad. Al vind ik dat nog een subtiele jongen vergeleken bij de pompeuze Uncharted-aanpak. 
Op de weinig inspirerende manier waarop de makers van Uncharted verhalen schrijven kan je nog honderden inwisselbare avonturen/ schatzoek-avontuurtjes maken. Ik denk niet dat de doelgroep (massa) dit niet zomaar zat is.
Op de weinig inspirerende manier waarop de makers van Uncharted verhalen schrijven kan je nog honderden inwisselbare avonturen/ schatzoek-avontuurtjes maken. Ik denk niet dat de doelgroep (massa) dit niet zomaar zat is.
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Bij deel 4 had ik dat juist helemaal niet. Geen door de midden brekende cruise schepen en vliegtuigen, maar alles veel kleinschaliger.Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 09:28:
[...]
Ik heb The lost Legacy (nog) niet gespeeld.
Maar ik had bij Nr.3 en Nr.4 een beetje een Michael Bay gevoel..
Explosies overal en over de top scenario's, c.o.d is er niets meer bij.
Ik zal een Nr.5 ongetwijfeld wel gaan kopen, maar van mij mogen ze ook liever met een nieuwe I.P komen.. Of gewoon terug naar meer een Adventure/Action georiënteerd i.p.v Shooter/Action.
Aangezien het nu toch over Uncharted gaat. Ik ben momenteel bezig met horizon, maar wanneer ik die uit heb wil ik uncharted gaan spelen. Nu heb ik pas net mn eerste playstation dus ik heb nog geen enkele uncharted gespeeld. Is het aan te raden om ze op volgorde te spelen? Of kan je ook U4 spelen, en als het dan leuk is bij 1 beginnen voor het verhaal?
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Als je de collection had gepreorderd kreeg je ultra street fighter 4 er gratis bij. Voor online heb je inderdaad alleen street fighter 2 hyper fighting, street fighter 2 turbo, alpha 3 en third strike maar dit blijven wel echt geweldige games. Daarbij is het ook relaxed om op een chilldagje bij vrienden die cd mee te nemen en lekker alpha 2, en 2nd impact tegen elkaar te spelen. Gister avond ook met een paar vrienden non stop gespeeld en third strike blijft toch echt geweldig, hebben ons gister doodgelachen om die damage van Hugo. 4 hits en je bent doodSagat schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 15:40:
[...]
haha dacht al 'bekende naam' sf5 topic natuurlijjk!
Misschien moet je daar crossposten, want volgens mij valt het hier mee met fg fans.....(of iig posten ze niet veel)
Voor nu skip ik hem, weinig drang meer naar de oude games, al hoewel ik wsl wel binnenkort wat ga derpen met sf3 via fightcade.
Ook als ik kijk naar het game aanbod
sf1: nope
sf2: fantatische game, maar al heel veel gespeeld en voor mijn gevoel was de xbla versie met online niet eens zo lang geleden (10 jaar!)
sf3: ik kan niet parryen
sf alpha: 2 veel gespeeld op mijn satrun, en 3 had ik op de dc, maar niet veel behoeft om ze nogmaals te spelen..heb ook nog sf alpha anthology voor ps2 als ik me toch nostalgisch voel.
Ik weet dat er heel veel versies inzitten van bovengenoemde games maar daar word ik zelf niet heel erg warm van.....jij wel? Ook hebben (iig out of the box) niet alle versies online, ik geloof 2x een st, sf3 3rd strike en sf alpha........2 uit mijn hoofd, maar zou ook zo maar 3 kunnen zijn.
Misschien nog een keertje sf4 toch (nogmaals) kopen maar dan voor ps4.....verder laatst kof14 gekocht en mogelijk nog de dbz fighters bij een leuke aanbieding of via V&A ofzo. Heb overigens ook nog genoeg te doen met sf5......die ik niet geniaal leuk vind, maar wel steeds beter.......en we zijn al weer halverwege het jaar, Sagat komt steeds dichterbij!
Begin bij 1! Dat is niet alleen handig voor het verhaal, maar ook voor de besturing. In deel 4 kun je dingen die je niet kan in deel 1. Zoals bijvoorbeeld granaten teruggooien. Als je daar dan in deel 4 heel erg aan gewend bent kan dat frustrerend zijn in deel 1.Melantrix schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 09:33:
Aangezien het nu toch over Uncharted gaat. Ik ben momenteel bezig met horizon, maar wanneer ik die uit heb wil ik uncharted gaan spelen. Nu heb ik pas net mn eerste playstation dus ik heb nog geen enkele uncharted gespeeld. Is het aan te raden om ze op volgorde te spelen? Of kan je ook U4 spelen, en als het dan leuk is bij 1 beginnen voor het verhaal?
Jaloers op jou dat je alles nog moet ontdekken.
Ik zou gewoon bij 1 beginnen, ik kan me slecht voorstellen dat je er niet van gaat genietenMelantrix schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 09:33:
Time is never wasted when you're wasted all the time.
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Zoals iedereen zegt gewoon beginnen bij deel 1. Dat blijft nog steeds een zeer vermakelijke game en deel 2 (samen met 4 de beste uit de serie, wat mij betreft) sluit daar mooi op aan.Melantrix schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 09:33:
Thanks! ga ik dat doen. Zal de week of games van playstation tijdens de E3 wel in de gaten houden of hij daar goedkoper langs komt en anders koop ik hem ter zijner tijd wel. Eerst Horizon maar 'even' afmaken
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Twee tientjes voor de tweedehands versie bij Game Mania en voor nog minder te vinden op Marktplaats. Daar krijg je 3 volwaardige games voor. Lager gaat het ook met de E3 niet worden hoor.Melantrix schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 09:46:
Thanks! ga ik dat doen. Zal de week of games van playstation tijdens de E3 wel in de gaten houden of hij daar goedkoper langs komt en anders koop ik hem ter zijner tijd wel. Eerst Horizon maar 'even' afmaken
Overigens kan ik je The Last of Us ook ten zeerste aanraden. Persoonlijk vind ik die nog een stuk dikker dan Uncharted.
hm okay, mja ik heb nog wat te spelen dus om hem nu al in huis te halen.. (waarschijnlijk heb ik hem morgen in huis maar tochbram1984 schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 09:58:
[...]
Twee tientjes voor de tweedehands versie bij Game Mania en voor nog minder te vinden op Marktplaats. Daar krijg je 3 volwaardige games voor. Lager gaat het ook met de E3 niet worden hoor.
Overigens kan ik je The Last of Us ook ten zeerste aanraden. Persoonlijk vind ik die nog een stuk dikker dan Uncharted.

The last of us lijkt me aan de ene kant heel vet, maar ik heb echt 0 met zombies, dus die laat ik denk ik wel links liggen..
Ja, ik had die actie ook gezien. Maar met wachten krijg ik beiden wsl goedkoper (yes i am that cheapthe_virus26 schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 09:35:
[...]
Als je de collection had gepreorderd kreeg je ultra street fighter 4 er gratis bij. Voor online heb je inderdaad alleen street fighter 2 hyper fighting, street fighter 2 turbo, alpha 3 en third strike maar dit blijven wel echt geweldige games. Daarbij is het ook relaxed om op een chilldagje bij vrienden die cd mee te nemen en lekker alpha 2, en 2nd impact tegen elkaar te spelen. Gister avond ook met een paar vrienden non stop gespeeld en third strike blijft toch echt geweldig, hebben ons gister doodgelachen om die damage van Hugo. 4 hits en je bent dood
4 hits is idd wel bizar.......ik zag overigens ook ene makato filmpje op youtube, in 2 combo's ook iemand harstikke dood, duurde ook hooguit een seconde of 10. Zal kijken of ik die hier kan posten.
Link (hoop dat ik het goed doe en het blijft kloppen
Ben jij overigens kamp alpha 2 of 3? schijnt dat 'de community' daar ook nog redelijk verdeeld is. 2 wel gespeeld (op saturn) maar ik was nooit zo van de custom combo's en heb me vooral door de sp mode heen ge-button bashed.
3 wel gekocht voor dc maar ik vond de art style wat raar en zelfs leijk, die dus amper aangeraakt.
Oh en ik ben ook benieuwd waarom je second impact noemde......dacht eigenlijk dat die ook obsolete was door 3rd strike, maar misschien zelfde situatie als alpah 2/3? ook 2nd impact heb ik (denk dc.....?) maar ook die nooit heel veel aangeraakt....was volgens mij in die tijd veel bezig met of swos/pes of diablo 2.
Maar wel vet dat je er lol mee hebt, enjoy gozert!
[ Voor 3% gewijzigd door Sagat op 31-05-2018 10:20 ]
10 second ninja DONE
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Dat scheelt dan, want er zitten geen zombies in The Last of Us.Melantrix schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 10:00:
[...]
hm okay, mja ik heb nog wat te spelen dus om hem nu al in huis te halen.. (waarschijnlijk heb ik hem morgen in huis maar toch![]()
The last of us lijkt me aan de ene kant heel vet, maar ik heb echt 0 met zombies, dus die laat ik denk ik wel links liggen..
Ik heb ook niks met zombies maar ik vind The Last of Us een van de beste games ooit gemaakt. De ‘zombies’ zijn eigenlijk ook maar bijzaak. Het is imo gewoon een dijk van een adventure game met een serieus en volwassen thema.Melantrix schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 10:00:
[...]
Doe wat je wil maar je maakt naar mijn mening een fout als je hem puur links laat liggen omdat er iets inzit dat op zombies lijkt.
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Uncharted spoiler voor @Melantrix dus niet lezen jij.bram1984 schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 10:20:
[...]
Dat scheelt dan, want er zitten geen zombies in The Last of Us.
spoiler:
maar wel zombies in Uncharted. Dus wat moet hij doen!?!? 
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Haha ja, niet eens aan gedacht.Jasphur schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 10:24:
[...]
Uncharted spoiler voor @Melantrix dus niet lezen jij.
spoiler:maar wel zombies in Uncharted. Dus wat moet hij doen!?!?
hmm oke, als ik jullie reacties zo lees is dat dus iets waar ik me niet zo druk om hoef te maken. Ik ga me er eens wat verder in verdiepen dan.Voxalizer schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 10:23:
[...]
Ik heb ook niks met zombies maar ik vind The Last of Us een van de beste games ooit gemaakt. De ‘zombies’ zijn eigenlijk ook maar bijzaak. Het is imo gewoon een dijk van een adventure game met een serieus en volwassen thema.
Doe wat je wil maar je maakt naar mijn mening een fout als je hem puur links laat liggen omdat er iets inzit dat op zombies lijkt.
Niet doen. Gewoon die games kopen en spelen.Melantrix schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 10:53:
[...]
hmm oke, als ik jullie reacties zo lees is dat dus iets waar ik me niet zo druk om hoef te maken. Ik ga me er eens wat verder in verdiepen dan.
De zombies spelen een rol in de setting van de game, maar ze hebben niets te maken met waarom de game en het verhaal zo goed zijn. M.a.w.: je moet moet niet van zombies houden om dit een goede game te vinden.
Bijna juni, E3 komt nu wel heel dicht bij...
Pff, de hele gamingindustrie gaat ontploffen wanneer ze die gameplay van TLoU II tonen
Pff, de hele gamingindustrie gaat ontploffen wanneer ze die gameplay van TLoU II tonen
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Pfff ik moet weer mijn best gaan doen om daar niet te veel van te zien. Ik zuig die shit op als een spons en van Uncharted 4 hebben ze destijds echt veel te veel laten zien.Anton.net schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 11:14:
De zombies spelen een rol in de setting van de game, maar ze hebben niets te maken met waarom de game en het verhaal zo goed zijn. M.a.w.: je moet moet niet van zombies houden om dit een goede game te vinden.
Ze gaan ongetwijfeld een gameplay demo tonen, maar als het aan mij ligt doen ze gewoon een gameplay trailer met flarden of gewoon alleen maar cinematic trailers tot aan de release.
Agree, in de demo van U4 hebben ze heel veel getoond. De demo van TLoU I vond ik wel heel goed. Hopelijk krijgen we nu iets gelijkaardigs. Gewoon een demo die de gameplay en de combat toont, geen story of setpiece.bram1984 schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 11:25:
[...]
Pfff ik moet weer mijn best gaan doen om daar niet te veel van te zien. Ik zuig die shit op als een spons en van Uncharted 4 hebben ze destijds echt veel te veel laten zien.
Ze gaan ongetwijfeld een gameplay demo tonen, maar als het aan mij ligt doen ze gewoon een gameplay trailer met flarden of gewoon alleen maar cinematic trailers tot aan de release.
Ik heb Uncharted 3 eerst gespeeld op de PS3 (die zat bij mn PS3 toen ik hem tweedehands kocht) en was echt gelijk verkocht aan de serie, jammer dat ik toen niet bij 1 was begonnen. Toen ik mn PS4 kocht had ik Uncharted op release gehaald en dit vind ik tot nu toe nog steeds het beste deel, Lost Legacy is evengoed - zo niet beter.
Vorig jaar ben ik begonnen aan deel 1 en 2 , nadat ik 4 had uitgespeeld en vond ze inderdaad wat gedateerd, voor mij blijft 4 de beste, omdat deel 2 op het laatste een beetje over de top gaat...De tropische eiland/piraten setting van 4 spreekt me persoonlijk meer aan!
Vorig jaar ben ik begonnen aan deel 1 en 2 , nadat ik 4 had uitgespeeld en vond ze inderdaad wat gedateerd, voor mij blijft 4 de beste, omdat deel 2 op het laatste een beetje over de top gaat...De tropische eiland/piraten setting van 4 spreekt me persoonlijk meer aan!
Dat had ik eerst ook, dus ik heb die game 3 jaar geleden op de ps4 een kans gegeven.Melantrix schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 10:00:
[...]
I’ve never been so wrong. Met afstand het beste wat ik ooit heb gespeeld. Imo nog nog veel beter dan uncharted.
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
nog ergens een leuke kortingsactie voor GoW?? is nog best vrij prijzing..
De volgende assasins creed lijkt uitgelekt en gaat oddesys heten en speelt zich af in griekeland.
Wait what: gaat Ubisoft op deze E3 al een nieuwe AC tonen? Ik dacht dat ze een langere break gingen nemen?
Ze hebben gezegt ac origin lang te willen ondersteunen. Maar goed, kijk dus niet verbaasd op als er een nieuwe ac deze E3 word aangekondigd.
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Om de twee jaar als het goed is. Deze zou dus best eind volgend jaar uit kunnen komen.Anton.net schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 17:54:
Wait what: gaat Ubisoft op deze E3 al een nieuwe AC tonen? Ik dacht dat ze een langere break gingen nemen?
Days of play vanaf 8 juni, dan wordt hij 50€theduke1989 schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 16:29:
D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh
Waar zijn de echte tweakers die nog een simpele search kunnen runnentheduke1989 schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 16:29:

take your pick:
pricewatch: God of War (2018), PlayStation 4
Op de link klikken! (niet hoveren!)
[ Voor 9% gewijzigd door -SaveMe- op 31-05-2018 19:04 ]
Vanaf maandag vrijdag 8/7 bij Intertoys voor €49,99.theduke1989 schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 16:29:
[ Voor 3% gewijzigd door cornfed99111 op 04-06-2018 13:24 ]
Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 19:46:
Borderlands 1 GOTY op de PS4 binnenkort..
Daar zat ik al een tijdje op te wachten
Trouwens meer mensen met een PS4 Slim die de audio via een optische kabel willen laten lopen? Ik heb nou een slim maar krijg met geen mogelijkheid geluid uit dat ding. Ik moet dus een splitter kopen, maar ik zou niet echt weten wat ik nou precies voor splitter moet halen (moet ik een HDMI to Optical splitter halen). Zijn trouwens nog best prijzig die krengen.
De volgende Assasins Creed lijkt toch echt dit jaar uit te komen. https://kotaku.com/new-le...-set-in-ancien-1826454752
De Poolse studio Awesome Games Studio pakt binnenkort uit met The Badass Hero:
Ik hoop dat er een nieuwe Assassin's creed uit komt dit jaar en Griekenland is niet verkeerd!
Inderdaad Griekse setting zou ik ook heel vet vinden.
Misschien via je tv(indien aanwezig) laten lopen een idee.....NukaWorldNL schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 20:20:
[...]
![]()
![]()
![]()
Trouwens meer mensen met een PS4 Slim die de audio via een optische kabel willen laten lopen? Ik heb nou een slim maar krijg met geen mogelijkheid geluid uit dat ding. Ik moet dus een splitter kopen, maar ik zou niet echt weten wat ik nou precies voor splitter moet halen (moet ik een HDMI to Optical splitter halen). Zijn trouwens nog best prijzig die krengen.
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
@BlackBarryNL @Nieuwevolger Griekenland lijkt mij een beetje teveel op Egypte, eigenlijk. Heb ik liever Japan ofzo.
bram1984 schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 20:51:
@BlackBarryNL @Nieuwevolger Griekenland lijkt mij een beetje teveel op Egypte
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Ja, ik bedoel Origins zit ook vol met Grieken en Griekse invloeden en bouwwerken.
wat jij zegt is dus eigenlijk dat de Grieken een beetje de Polen van de oudheid zijn?bram1984 schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 21:27:
[...]
Ja, ik bedoel Origins zit ook vol met Grieken en Griekse invloeden en bouwwerken.
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Ja maar echt.DigitalError schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 21:29:
[...]
wat jij zegt is dus eigenlijk dat de Grieken een beetje de Polen van de oudheid zijn?
Maar zonder gekheid: qua omgeving heb op de woestijn na best wel veel gelijkenissen qua bouwwerken enzo. Dan heb ik liever weer een westerse stad ofzo.
Volgens mij was dat zelfs een hardnekkig gerucht.. mbt aanwijzingen in een aantal AC's..bram1984 schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 20:51:
@BlackBarryNL @Nieuwevolger Griekenland lijkt mij een beetje teveel op Egypte, eigenlijk. Heb ik liever Japan ofzo.
Maar ook die sla ik dan over, want die setting trekt me net zo min als Egypte..
Ik vind Egypte wel cool, maar niet voor een heel spel ofzo.. Had liever gezien dat ze t Romeinse rijk deden, met uitstapjes naar Egypte
Maar goed, we zullen zien
Ja en dat je dan een alliantie vormt met een klein dorpje in Galliëpoor Leno schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 22:17:
[...]
Volgens mij was dat zelfs een hardnekkig gerucht.. mbt aanwijzingen in een aantal AC's..
Maar ook die sla ik dan over, want die setting trekt me net zo min als Egypte..
Ik vind Egypte wel cool, maar niet voor een heel spel ofzo.. Had liever gezien dat ze t Romeinse rijk deden, met uitstapjes naar Egypte
Maar goed, we zullen zien
Heeft er iemand enig idee waarom de PS4 pro al weken (maanden?) zo goed als niet te krijgen is? (Zeker niet voor de adviesprijs)
Lees anders de afgelopen paar pagina`s even door. Vraag is pas keer of tien gesteld.Blaz0r schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 22:19:
Heeft er iemand enig idee waarom de PS4 pro al weken (maanden?) zo goed als niet te krijgen is? (Zeker niet voor de adviesprijs)
Niemand heeft overigens het antwoord.
PSN ID Binloading_nl
Illuminati.Blaz0r schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 22:19:
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Ik ben blijkbaar niet ver genoeg terug gegaansteefje schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 22:21:
[...]
Lees anders de afgelopen paar pagina`s even door. Vraag is pas keer of tien gesteld.
Niemand heeft overigens het antwoord.
De Benelux is natuurlijk geen belangrijke markt voor Sony maar dit soort voorraden in de jaren dat ze juist winst pakken is erg vreemd
Ik neem morgen een PS4 over van een collega (die zelf wel een Pro gescoord heeft) om ook eens aan die lekkere Sony exclusives te komen snuffelen 
Nou zie ik dat Beyond: Two Souls in de PS+ games van mei zitten en dat die tot 5 juni te claimen zijn, dus ik wil graag PS+ gaan activeren (ook omdat ik Xcom 2 ook nog op geen enkel platform heb en als hij in de PS+ komt dan spelen we hem wel op de PS4
)
Echter van discussies op pepper kreeg ik de indruk dat er waarschijnlijk goede deals op PS+ codes komen bij de days of play vanaf 8 juni... maar dat is dus een paar dagen te laat. Ik zie dat er ook een 14 dagen op proef mogelijkheid is en voor zover ik kan zien kun je daarin de gratis games gewoon claimen. Zou ik dus die proef kunnen starten, automatisch verlengen gelijk uitzetten, een paar dagen later een code kopen er vanuit gaande dat die inderdaad goedkoper worden, en zo alle games nog mee kunnen pikken zonder te veel te betalen?
Bij het Xbox kamp werkt dit niet omdat je met de trial volgens mij de games niet kunt claimen... Iemand die me kan vertellen of deze constructie bij Sony wel gaat werken?
Nou zie ik dat Beyond: Two Souls in de PS+ games van mei zitten en dat die tot 5 juni te claimen zijn, dus ik wil graag PS+ gaan activeren (ook omdat ik Xcom 2 ook nog op geen enkel platform heb en als hij in de PS+ komt dan spelen we hem wel op de PS4
Echter van discussies op pepper kreeg ik de indruk dat er waarschijnlijk goede deals op PS+ codes komen bij de days of play vanaf 8 juni... maar dat is dus een paar dagen te laat. Ik zie dat er ook een 14 dagen op proef mogelijkheid is en voor zover ik kan zien kun je daarin de gratis games gewoon claimen. Zou ik dus die proef kunnen starten, automatisch verlengen gelijk uitzetten, een paar dagen later een code kopen er vanuit gaande dat die inderdaad goedkoper worden, en zo alle games nog mee kunnen pikken zonder te veel te betalen?
Bij het Xbox kamp werkt dit niet omdat je met de trial volgens mij de games niet kunt claimen... Iemand die me kan vertellen of deze constructie bij Sony wel gaat werken?
Gamertag: FinrazielNL
Proef pakken en deze kopen ; https://nl.pepper.com/aan...nt-voor-eur4499-psn-68700Finraziel schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 22:42:
Ik neem morgen een PS4 over van een collega (die zelf wel een Pro gescoord heeft) om ook eens aan die lekkere Sony exclusives te komen snuffelen
Nou zie ik dat Beyond: Two Souls in de PS+ games van mei zitten en dat die tot 5 juni te claimen zijn, dus ik wil graag PS+ gaan activeren (ook omdat ik Xcom 2 ook nog op geen enkel platform heb en als hij in de PS+ komt dan spelen we hem wel op de PS4)
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
@Finraziel Ja moet gewoon werken.
Dit topic is gesloten.
Let op:
- Benieuwd of je een PS4 Slim of Pro moet kopen? Zoek eerst eens terug in dit topic voordat je die vraag stelt
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Probeer, vooral bij minder bekende games, geen afkortingen te gebruiken
- Benieuwd of je een PS4 Slim of Pro moet kopen? Zoek eerst eens terug in dit topic voordat je die vraag stelt
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Probeer, vooral bij minder bekende games, geen afkortingen te gebruiken