Doe het dan in het vervolg ook met een stukje tekst in spoiler of zo... Is ook al niet de eerste keer dat je zoiets post en dat het enkel voor insiders duidelijk is wat je bedoelt. Het merendeel van de lezers hebben er het raden naar wat je wil zeggen.Nieuwevolger schreef op maandag 28 mei 2018 @ 13:03:
Ik zou dit soort afbeeldingen zo weer opnieuw plaatsen als het moet.
Als er een nieuwe FF7:R trailer is op de E3 ga ik spontaan klaarkomen denk ik
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
- bram1984
- Registratie: Oktober 2008
- Laatst online: 16-12-2020
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation 4 Slim
- Sony PlayStation Plus Card
- Sony PlayStation VR
- Sony Move motion controller
- Sony Move Motion Controller Twin Pack
- PlayStation VR Richtcontroller + Farpoint (PSVR)
- Sony PlayStation Store tegoed
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
/u/278921/clicker.png?f=community)
Dan kunnen we wel een praatgroepje beginnen hier.BlackEyedAngel schreef op maandag 28 mei 2018 @ 15:00:
Als er een nieuwe FF7:R trailer is op de E3 ga ik spontaan klaarkomen denk ik![]()
FF7 is de game waar ik destijds een PlayStation voor heb aangeschaft. Ik zag de trailers en was direct hyped. Had nog nooit een JRPG gespeeld en het is nog steeds niet mijn favo genre, maar FF7 is waarschijnlijk mijn persoonlijke favoriete game ooit.
Nou ga jij lekker 40 keer hetzelfde spel (net ietsjes anders) opnieuw spelen. Ik hoef dat niet. Ik ben gek op zulk soort games, maar 1 playthrough is voor mij voldoende.bram1984 schreef op maandag 28 mei 2018 @ 07:04:
[...]
Nogmaals: niet alleen de eindes zijn alternatief, maar ook binnen het verhaal zijn er allerlei vertakkingen.
Ik geloof dat een hoop mensen zich eerst even in de game moeten verdiepen hier.
Something under the bed is drooling
Alleen maar mooi toch,dat er zoveel verschillende manier zijn om hetzelfde spel te spelen, als je het leuk vind dat doe je het wel, en anders is een keer genoeg.Mauz1978 schreef op maandag 28 mei 2018 @ 16:22:
[...]
Nou ga jij lekker 40 keer hetzelfde spel (net ietsjes anders) opnieuw spelen. Ik hoef dat niet. Ik ben gek op zulk soort games, maar 1 playthrough is voor mij voldoende.
Mijn mening over detroit is overigens perfect samengevat door rajackar. Ik dig de vibe enorm, ik hou van die anime (deed me vooral denken aan ghost in the shell) sfeer. Maar ook ik vond de controls niets. Mogelijk geef ik beyond nog een kans (Want gratis in plus) maar soms moet je ook gewoon zeggen, dit is mijn genre niet maar......
Dit is dus waar ik bang voor ben, een game negeren omdat het je genre niet is......dat zou in bovenstaande quote betekenen dat je je favo game ever misloopt........angst!Edmin schreef op maandag 28 mei 2018 @ 15:08:
FF7 is de game waar ik destijds een PlayStation voor heb aangeschaft. Ik zag de trailers en was direct hyped. Had nog nooit een JRPG gespeeld en het is nog steeds niet mijn favo genre, maar FF7 is waarschijnlijk mijn persoonlijke favoriete game ooit.
[ Voor 25% gewijzigd door Sagat op 28-05-2018 16:34 ]
10 second ninja DONE
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Mijn punt is dat jij en anderen alleen maar het einde benoemen, waarmee je dus indirect impliceert dat alles tussen het begin en het einde hetzelfde is. En dat is dus totaal niet zo.Mauz1978 schreef op maandag 28 mei 2018 @ 16:22:
[...]
Nou ga jij lekker 40 keer hetzelfde spel (net ietsjes anders) opnieuw spelen. Ik hoef dat niet. Ik ben gek op zulk soort games, maar 1 playthrough is voor mij voldoende.
QD games en juist vooral Detroit lenen zich voor meerdere playthroughs. Veel meer nog dan de meeste andere games. Dat jij daar geen zin hebt, dat kan natuurlijk, maar je zegt letterlijk "En als ik een heel epische game hebt gespeeld ga ik die niet nog een keer spelen om een alternatief einde te zien. Dan kijk ik naderhand wel even op YouTube".
Voor alleen het einde snap ik dat, maar veel succes met al die vertakkingen en verschillende karakters die wel of niet doodgaan, terug kijken op YT.
Ik ben daar juist wel nieuwsgierig naar bij deze game. Wat zou er gebeuren als ik daar die andere keuze had gemaakt en hoe zou dat het verhaal verder laten verlopen? Je mist anders echt een hoop content en grafisch is deze game verre van een straf om door te spelen.
Verwijderd
Dit zijn juist de soort games waarvoor ik YT of Twitch nog wel eens wil aan slingeren om iemand anders een totale andere pad te zien kiezen. (nadat ik het spel zelf 1 of 2 keer heb uitgespeeld uiteraard)bram1984 schreef op maandag 28 mei 2018 @ 16:33:
[...]
Mijn punt is dat jij en anderen alleen maar het einde benoemen, waarmee je dus indirect impliceert dat alles tussen het begin en het einde hetzelfde is. En dat is dus totaal niet zo.
QD games en juist vooral Detroit lenen zich voor meerdere playthroughs. Veel meer nog dan de meeste andere games. Dat jij daar geen zin hebt, dat kan natuurlijk, maar je zegt letterlijk "En als ik een heel epische game hebt gespeeld ga ik die niet nog een keer spelen om een alternatief einde te zien. Dan kijk ik naderhand wel even op YouTube".
Voor alleen het einde snap ik dat, maar veel succes met al die vertakkingen en verschillende karakters die wel of niet doodgaan, terug kijken op YT.
Ik ben daar juist wel nieuwsgierig naar bij deze game. Wat zou er gebeuren als ik daar die andere keuze had gemaakt en hoe zou dat het verhaal verder laten verlopen? Je mist anders echt een hoop content en grafisch is deze game verre van een straf om door te spelen.
Maar ik ben gewoon een groot fan van zulke games, enige minpunt bij mij is dat ik vaak zo relaxed in zo'n game zit waardoor mijn concentratie nog wel eens naar beneden wilt gaan en daardoor nog wel eens een quicktime event moet herstarten
Je hebt moeite met een juiste focus?Nieuwevolger schreef op maandag 28 mei 2018 @ 12:31:
Als dit niet voor zich zelf spreekt.
Zo vat jij het op. Zoals ik zei: ik ben gek op zulke games, en dat zou impliceren dat ik zulke games speel en dus ook ken (en heeft niks met inlezen te maken dus). Ik speel ze al sinds Fahrenheit (of die daarvoor waar ik nu niet op kan komen) en ik vind ze fantastisch. En ik juich heel veel vertakkingen en keuzes alleen maar toe. Maar met zoveel games en een flinke backlog speel ik zo’n game, die met 1 playthrough al heel lang duurt (voor mij die met 2 jonge kids pas na 20.30 speel) maar 1 keer. Ik kijk YouTube voor de ‘wat als ik anders had gekozen’ momenten (met heeeel soms terug naar een savegame om die toch te kiezen), die ik vooral bij beyond had, maar bij de telltale games niet. En als iemand het alle 45 einden wil overdoen: veel plezier! (Geen sarcasme, geen waardeoordeel, doe je ding! Wat de game zou kosten, dat lijkt me dan alle waar voor diens geld).bram1984 schreef op maandag 28 mei 2018 @ 16:33:
[...]
Mijn punt is dat jij en anderen alleen maar het einde benoemen, waarmee je dus indirect impliceert dat alles tussen het begin en het einde hetzelfde is. En dat is dus totaal niet zo.
[ Voor 6% gewijzigd door Mauz1978 op 28-05-2018 17:51 ]
Something under the bed is drooling
Ik speel de QD games maar een keer, dat heeft niet te maken met geen zin meer of te weinig tijd, maar meer van dit is het verhaal wat ik toen gespeeld heb, en dit is er bij gebeurt en ik heb dat einde.
Dat is bij Heavy Rain zo, Beyond 2 Souls en ook bij Detroit Become Human.
Ook check ik geen youtube voor andere eindes/keuzes, bij vrienden ben ik ook wel benieuwd hoe hun verhaal is gelopen maar thats it.
Dat ik daardoor een hoop content mis soit.
Dat is bij Heavy Rain zo, Beyond 2 Souls en ook bij Detroit Become Human.
Ook check ik geen youtube voor andere eindes/keuzes, bij vrienden ben ik ook wel benieuwd hoe hun verhaal is gelopen maar thats it.
Dat ik daardoor een hoop content mis soit.
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Dit komt blijkbaar morgen al uit. Daar ga ik weinig aan missen, zo te zien.
De naam is wel goed gekozenbram1984 schreef op maandag 28 mei 2018 @ 20:23:
[video]
GamiQ, de game notes app met game maps!
Track 105 gold. Thank god voor de Joker die je kan inzetten na 3x silver

Jouw punt is jouw mening, ik vind niet dat @Mauz1978 indirect iets impliceert.bram1984 schreef op maandag 28 mei 2018 @ 16:33:
[...]
Dat doe jij door te zeggen dat hij vind dat tussen het begin en het einde alles hetzelfde is.
We hebben een Trackmania Turbo topicRoybs schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 11:34:
Track 105 gold. Thank god voor de Joker die je kan inzetten na 3x silver
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
- Chaoss
- Registratie: December 2000
- Laatst online: 18-09 23:52
:strip_icc():strip_exif()/u/17239/crop586cd04bb358c.jpeg?f=community)
Laten we het anders maar niet meer inhoudelijk over Detroit hebben, het is een game die net als Heavy Rain en Beyond two soul niet voor iedereen weggelegd is.
Het voegt weinig aan dit topic toe om elkaar te overtuigen of de game wel/niet interessant genoeg is. Smaken verschillen.
Het voegt weinig aan dit topic toe om elkaar te overtuigen of de game wel/niet interessant genoeg is. Smaken verschillen.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Lijkt mij eigenlijk wel een leuk spel. Beetje anders dan anderen, zeker qua setting. En ook niet duur, tenminste geen full-priced AAA titel.bram1984 schreef op maandag 28 mei 2018 @ 20:23:
[video]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Ik ben door Knack 1 & 2 heen, en zoek eigenlijk iets wat daar op lijkt, ik kan mij daar prima mee vermaken.
Wie kan mij een gouden tip geven, Crash en Rayman zijn al in mijn bezit evenals Ratchet & Clank & Max.
Wie kan mij een gouden tip geven, Crash en Rayman zijn al in mijn bezit evenals Ratchet & Clank & Max.
Gister weer begonnen met Horizon (wel weer even moeilijk in het verhaal komen) maar met die hitte in mn huis vind mijn PS4pro het spel niet zo leuk 
Heb trouwens wel de moeilijkheid maar gewoon eens op 'easy' gezet. Wil gewoon eens lekker door met het verhaal.
Heb trouwens wel de moeilijkheid maar gewoon eens op 'easy' gezet. Wil gewoon eens lekker door met het verhaal.
[ Voor 27% gewijzigd door Jasphur op 29-05-2018 12:14 ]
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
De PS4 Pro is overal moeilijk te krijgen, heb ik iets gemist? Wil deze graag aanschaffen maar lijkt nergens op voorraad te zijn. Ook in de pricewatch geen shop die ze aanbied voor een normale prijs. product: Sony PlayStation 4 Pro
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Verwijderd
@razRDJ
Gisteren was er nog een tip om verschillende winkels die PS4 Pro's verkopen langs te gaan.
Er waren gewoon Pro's in verschillende winkels op voorraad.
Zonnebril outfit aandoen en de hitte door dus.
Gisteren was er nog een tip om verschillende winkels die PS4 Pro's verkopen langs te gaan.
Er waren gewoon Pro's in verschillende winkels op voorraad.
Zonnebril outfit aandoen en de hitte door dus.
Wel even voor het einde van de middag of anders een goede waterdichte tas meenemen of je moet in het noorden wonen.
[ Voor 4% gewijzigd door Jasphur op 29-05-2018 13:14 ]
Yooka Laylee?Winkiller schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 12:11:
Ik ben door Knack 1 & 2 heen, en zoek eigenlijk iets wat daar op lijkt, ik kan mij daar prima mee vermaken.
Staat inderdaad in mijn lijstje voor als er een aanbieding komt, nog meer suggesties iemand ?
Ik ben op zoek naar A Way Out voor de PS4, maar deze is nergens op voorraad, enkel de XONE versie. Deze is toch wel ook fysiek uitgekomen op de PS4? Of heb ik iets gemist en was er een beperkte voorraad? Zolang is die toch ook nog niet uit?
https://store.playstation.com/nl-nl/product/EP0006-CUSA08004_00-AWAYOUTEU0000000Raem schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 13:53:
Ik ben op zoek naar A Way Out voor de PS4, maar deze is nergens op voorraad, enkel de XONE versie. Deze is toch wel ook fysiek uitgekomen op de PS4? Of heb ik iets gemist en was er een beperkte voorraad? Zolang is die toch ook nog niet uit?
Ben op zoek naar een fysiek exemplaar, niet uit de store.
Had ik wel gezien hoor...maar als je graag iets wilt kan je toch uit de store kopen...Raem schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 14:01:
[...]
Verwijderd
Days of Play returns next week with 11 days of big discounts on hardware, games and services, and a new limited edition PS4. Find out more:
https://blog.eu.playstati...-edition-ps4/#sf190540273

V&A aangeboden: A Way Out, PlayStation 4Raem schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 14:01:
[...]
Haha, RIP aan de mensen die hoopten dat de zilveren en gouden slim terugkwamen.Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 14:11:
Days of Play returns next week with 11 days of big discounts on hardware, games and services, and a new limited edition PS4. Find out more:
[afbeelding]
Tja, leuk maar het is een normale PS4 en geen Pro. Ik zie tenminste nergens het woordje "Pro" terugkomen.
Ik blijf dus geduldig wachten tot er iets van een aanbieding met een Pro komt
Ik blijf dus geduldig wachten tot er iets van een aanbieding met een Pro komt
Extreem jammer van de gouden symbolen boven op. Ik vind deze kleur echt heel vet!Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 14:11:
[afbeelding]
Maar ik wil wel weten of jij als onze trackmania god joker vrij bent?
10 second ninja DONE
Gianna sisters!Winkiller schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 13:35:
[...]
Staat inderdaad in mijn lijstje voor als er een aanbieding komt, nog meer suggesties iemand ?
(toch @uchiha tijntje ? )
10 second ninja DONE
Zijn er al betakeys verspreidt van the crew 2 ?
Hier in het noorden anders ook regen nu...Jasphur schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 13:12:
Wel even voor het einde van de middag of anders een goede waterdichte tas meenemen of je moet in het noorden wonen.
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Meh, ik vind het er heel generiek gangetje-gangetje uitzien met echt dramatische voice acting. Een tientje is voor mij wel de max op basis van deze beelden.Vrijdag schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 12:08:
[...]
Lijkt mij eigenlijk wel een leuk spel. Beetje anders dan anderen, zeker qua setting. En ook niet duur, tenminste geen full-priced AAA titel.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Ik heb stiekem al zitten kijken, bedankt voor de tip, het ziet er inderdaad wel grappig uit.uchiha tijntje schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 16:34:
[...]
@Winkiller Inderdaad! Giana Sisters Twisted Dreams! Echt een hele coole en uitdagende platformer.
Maar er zijn verschillende versie zag ik, de directors cut ? of dream runners ?
De directors cut! Dream Runners moet je laten voor wat het isWinkiller schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 16:56:
[...]
[...]
Ik heb stiekem al zitten kijken, bedankt voor de tip, het ziet er inderdaad wel grappig uit.
Maar er zijn verschillende versie zag ik, de directors cut ? of dream runners ?
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Wij krijgen dus een limited slim met 2 controllers, de US met 1 controller maar die krijgen ook een PS4 pro price drop naar 349 during days of play.
Andere verschillen zijn minimaal zoals bv wij krijgen hzd complete edition voor 30 en zij de base game voor 20.
Voorlopig zie ik geen mention van een gewone slim voor 199, vind ik een gemiste kans voor wie nog op het hek zit voor een PS4, die mensen hechten meer waarde aan de prijs dan aan limited edition motiefje
Andere verschillen zijn minimaal zoals bv wij krijgen hzd complete edition voor 30 en zij de base game voor 20.
Voorlopig zie ik geen mention van een gewone slim voor 199, vind ik een gemiste kans voor wie nog op het hek zit voor een PS4, die mensen hechten meer waarde aan de prijs dan aan limited edition motiefje
Vorig jaar zat de ps4 slim ook niet bij het offieciele blog post in de actie, maar toen de actie starte was hij wel afgeprijst naar 199.
Daarnaast is bethesda gestard met livestreamen van een game annoucement, wat lijkt om fallout te gaan.
Daarnaast is bethesda gestard met livestreamen van een game annoucement, wat lijkt om fallout te gaan.
Doe er dan meteen een link bij manNieuwevolger schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 17:32:
Vorig jaar zat de ps4 slim ook niet bij het offieciele blog post in de actie, maar toen de actie starte was hij wel afgeprijst naar 199.
Zo moeilijk is het ook niet om bethesda’s account te vinden op twitch.
@bram1984 als je alles heb gedaan in Fallout 4 kun je waarschijnlijk gelijk door met een eventuele nieuwe deelVerwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 17:40:
[...]
Gok dat die deze bedoeld.
https://www.twitch.tv/bethesda
Zo, eindelijk..volgens mij besteld in maart of iets. 

Eerst Detroit maar 's verder doen, dan is deze aan de beurt

Eerst Detroit maar 's verder doen, dan is deze aan de beurt
Damn, ik ben hyped!
Please, laat het niet weer een VR-versie van een remaster van een remaster van een deluxe edition zijn.
Ik wil gewoon Fallout 5
Please, laat het niet weer een VR-versie van een remaster van een remaster van een deluxe edition zijn.
Ik wil gewoon Fallout 5
Oh Hell Yeah. Het begint weer hoor dat hypen om een nieuwe Fallout game
No way dat we nu al weer een nieuwe fallout gaan zien ...
Is goed mogelijk toch? tussen Fallout 3 en New Vegas zat ook maar 2 jaar.-SaveMe- schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 17:53:
No way dat we nu al weer een nieuwe fallout gaan zien ...
Verwijderd
Ik denk eerlijk gezegd dat we eerder een remake van 3 of NV gaan zien dan een compleet nieuw spel.
Zijn er eigenlijk gamers die XCOM:2 spelen op de PS4|? Is dat een beetje prima zonder de mods?
En Dungeons 3?
En Dungeons 3?
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Haha nou tot nu ben ik nog niet afgehaakt. Ik kom alleen wel om in de loot, maar daar vind ik wel wat op. Volgens mij kan ik de helft van mijn Aid inventory beter weg mieteren, want dat voegt alleen maar RAD toe.Origins schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 17:42:
[...]
@bram1984 als je alles heb gedaan in Fallout 4 kun je waarschijnlijk gelijk door met een eventuele nieuwe deel
Ik moet ook heel Skyrim in VR nog door, bedenk ik me net.
En Prey, en Deus Ex, en MGS5. En nog een stuk of 6 titels waar ik niet eens op kom.
Zijn ook wel lekkere korte games allemaal.
Doe die PS5 maar 2029 ergens.
Ik vind een blauwe (of bijvoorbeeld groen of rood) kleur juist afgrijselijk. Zwart, wit, zilver is meer mijn ding en die symbolen dan in het goud prima. Daarnaast moet een console qua uiterlijk netjes in een meubel staan hier, of er juist uitspringen met neon geel ofzo (met accentkleuren eventueel dan zwart en geen bestickering). Maar ieder z'n eigen smaak natuurlijkJasphur schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 14:40:
[...]
Extreem jammer van de gouden symbolen boven op. Ik vind deze kleur echt heel vet!
Xcom 2 is fantastisch op de PS4! De uitbreiding schijnt ook geweldig te zijn, maakt de hele game totaal anders, maar die heb ik zelf niet gespeeld!Aight! schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 18:14:
Zijn er eigenlijk gamers die XCOM:2 spelen op de PS4|? Is dat een beetje prima zonder de mods?
En Dungeons 3?
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Er staat nu een Fallout poppetje op de voorgrond in die stream. Dat moet toch haast wel?
Maak me gek!bram1984 schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 18:43:
Er staat nu een Fallout poppetje op de voorgrond in die stream. Dat moet toch haast wel?
Fallout 5 zou niet helemaal logisch zijn, dus ik gok op een remaster van deel 3. Skyrim SE heeft het op de ps4 ook heel goed gedaan.
Gash, niet another remaster ...

75k man is die stream aan het kijken. Er is niet eens een timer ofzo, wie weet kunnen we nog 10 uur wachten

Anton.net schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 18:51:
75k man is die stream aan het kijken. Er is niet eens een timer ofzo, wie weet kunnen we nog 10 uur wachten
Daar gaat het toch helemaal niet om? Jij brengt het als nieuws dus geef dan ook gewoon de linkNieuwevolger schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 17:40:
Zo moeilijk is het ook niet om bethesda’s account te vinden op twitch.
Verwijderd
Moet eerlijk zeggen dat ik eerder hoop op een remake van New Vegas.ChrisLNFF schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 18:47:
Fallout 5 zou niet helemaal logisch zijn, dus ik gok op een remaster van deel 3. Skyrim SE heeft het op de ps4 ook heel goed gedaan.
Fallout 3 was i.i.g nog wel relatief goed speelbaar op de PS3 destijds, maar ik weet uit ervaring dat New Vegas een nachtmerrie was om te spelen op de PS3 (Door vele Bugs en Crashes).
Heb hem dan ook nog nooit helemaal kunnen uitspelen.
ik heb hem wel uitgespeeld op de PS3, maar de bugs en vooral de framerate waren het laatste gedeelte echt een drama

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Je kunt geen platinum halen met jokersSagat schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 14:56:
[...]
Maar ik wil wel weten of jij als onze trackmania god joker vrij bent?
FYI: 154 groen, 46 goud (40 black & 6 rode multilaps).
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Mega Man 11 verschijnt op 2 oktober 2018:
Is al gebruikt
Kun je je ergens inschrijven voor een Beta code ofzo ?
Ja op de site van de crewSefaex schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 22:58:
[...]
Is al gebruikt
Kun je je ergens inschrijven voor een Beta code ofzo ?
Vul deze code inbij guaranteed code CQTGT98QR6XM en je maakt meer kans op de beta
Bij de mediamarkt in Deventer hebben ze er nog wat op voorraad.razRDJ schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 12:55:
De PS4 Pro is overal moeilijk te krijgen, heb ik iets gemist? Wil deze graag aanschaffen maar lijkt nergens op voorraad te zijn. Ook in de pricewatch geen shop die ze aanbied voor een normale prijs. product: Sony PlayStation 4 Pro
FromSoft hype train is begonnen:
https://gamerant.com/from...ws-die-twice-detail-leak/
Zal vast wel iets van op de E3 komen. Erg benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden!
https://gamerant.com/from...ws-die-twice-detail-leak/
Zal vast wel iets van op de E3 komen. Erg benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden!

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Ik wil binnenkort de HDD van mijn PS4 phat vervangen voor 1 of 2TB. Zit altijd te klooien met te weinig opslag
.
Iemand goede ervaringen met een specifiek model? Of maakt het niet echt uit zolang het maar past?
Iemand goede ervaringen met een specifiek model? Of maakt het niet echt uit zolang het maar past?
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
Post niets of post met een quote of meer toelichting. Je kunt er niet vanuit gaan dat lezers in dit topic alle info van externe sites weten
[ Voor 93% gewijzigd door Chaoss op 30-05-2018 11:34 ]
Seagate firecuda compute 2TB met groot plezier nu ook in mijn pro gebouwd! En had hem dus daarvoor in de vanilla ps4Tiwazz schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 23:13:
Ik wil binnenkort de HDD van mijn PS4 phat vervangen voor 1 of 2TB. Zit altijd te klooien met te weinig opslag.
[ Voor 5% gewijzigd door psych op 29-05-2018 23:23 ]
D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh
Verwijderd
Voor mensen die van 'oude' RTS spellen houden:
https://store.playstation...06994_00-SUDDENSTRIKE4444
Nu in de aanbieding voor 19,99.
Ik heb mijn kans gepakt en ik herleef de goede tijden van de jaren 90 met games zoals C&C.
Het spel is erg makkelijk te besturen op de PS4 (Pro) en is aan te raden voor RTS liefhebbers.
Mijn eerste Sudden Strike 4 trofee is sinds vanochtend binnen en ik ga er nog meer van genieten.
De trailer voor deze RTS game:
https://store.playstation...06994_00-SUDDENSTRIKE4444
Nu in de aanbieding voor 19,99.
Ik heb mijn kans gepakt en ik herleef de goede tijden van de jaren 90 met games zoals C&C.
Het spel is erg makkelijk te besturen op de PS4 (Pro) en is aan te raden voor RTS liefhebbers.
Mijn eerste Sudden Strike 4 trofee is sinds vanochtend binnen en ik ga er nog meer van genieten.
De trailer voor deze RTS game:
Zal de fysieke stores eens even checken. Is er een reden waarom ze zo schaars zijn?
Weekdeal op PSN maar gekocht:
The Elder Scrolls V: Skyrim® VR (Volledig spel) €29,99
Moet dan helaas wel he-le-maal overnieuw beginnen. Op de PS3 zit zoveel uur aan gametime, als het boven de 1000 is, zou ik helemaal niet verbaasd zijn.
The Elder Scrolls V: Skyrim® VR (Volledig spel) €29,99
Moet dan helaas wel he-le-maal overnieuw beginnen. Op de PS3 zit zoveel uur aan gametime, als het boven de 1000 is, zou ik helemaal niet verbaasd zijn.
[ Voor 3% gewijzigd door musiman op 30-05-2018 09:30 ]
Make music, not war
Verwijderd
PlayStation Plus aanbieding prijst het abonnement flink af:
Je kunt het 12 of 3 maanden PlayStation Plus abonnement in de PlayStation Store kopen tegen een korting van 25%, die al verwerkt zit in de prijs. Om het aan te schaffen, kun je deze link volgen naar de PlayStation Store:
https://store.playstation...90006_01-PSPLUSSUBS12MDIS
Met deze actie kost een 12 maanden abonnement je nu €44,99 in plaats van €59,99.
Je kunt het 12 of 3 maanden PlayStation Plus abonnement in de PlayStation Store kopen tegen een korting van 25%, die al verwerkt zit in de prijs. Om het aan te schaffen, kun je deze link volgen naar de PlayStation Store:
Met deze actie kost een 12 maanden abonnement je nu €44,99 in plaats van €59,99.
Ja heb ik ook. Bevalt prima. Dit is een SSHD (2TB met 128 GB flash cache). Bij introductie van de PS4 Pro waren ze net uit en lastig te krijgen. Zo te zien nu overal te koop.psych schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 23:22:
[...]
Seagate firecuda compute 2TB met groot plezier nu ook in mijn pro gebouwd! En had hem dus daarvoor in de vanilla ps4
Vind de drive bay van de Pro wat fragieler dan de oude PS4 (slim weet ik niet). Geloof dat ik wat verbogen heb bij het open maken van de tray.
Er is ook een 4 TB Barracuda 2.5" te koop, denk dual platter, maar die gaat niet passen. PS4 (Pro) kan max. hoogte van 9.5 mm.
Duimen dat voor de PS5 Sony eens meer ruimte geeft aan SSDs. Tegen 2021 (?) moet dat toch wel eens mogen/kunnen.
[ Voor 20% gewijzigd door loekf2 op 30-05-2018 10:20 ]
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Ugh......aan de ene kant vind ik deze games zooo vet, maar ze zijn wel takke moeijlijk
10 second ninja DONE
Juist dát maakt deze games toch zooo vet? Mega Man zonder uitdaging is als... Mario zonder Luigi (verkeerde topic i know, kon ff zo snel niks verzinnenSagat schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 10:16:
[...]
Ugh......aan de ene kant vind ik deze games zooo vet, maar ze zijn wel takke moeijlijk
Mini vraagje:
Hoe ziet de Playstation 4 (original dus niet de Pro versie) eruit op een 4K Oled scherm ?
Over een maand heb ik een eigen huis en heb een LG C7 gekocht voor in de huiskamer en was benieuwd of iemand hier ervaring mee heeft ?
Hoe ziet de Playstation 4 (original dus niet de Pro versie) eruit op een 4K Oled scherm ?
Over een maand heb ik een eigen huis en heb een LG C7 gekocht voor in de huiskamer en was benieuwd of iemand hier ervaring mee heeft ?
Angelo NL / Global Cargo VTC
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Hetzelfde als de Pro, maar dan alles op 1080p.Pykow schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 10:46:
Mini vraagje:
Ahahahah het duurde ff voordat ik hem snapteKlor schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 11:07:
Waarschijnlijk ziet dat er ongeveer zo uit, maar het lijkt me wel heel moeilijk balanceren hoor.
[afbeelding]

Straks worden de Ps+ games aangekondigd, toch?
Vanaf vandaag te koop in de store: Shift Quantum, ontwikkeld door de Belgische studio Fishing Cactus.
[ Voor 3% gewijzigd door Tweakmans op 30-05-2018 11:50 ]
Edit: per ongeluk dubbel post
[ Voor 85% gewijzigd door Tweakmans op 30-05-2018 11:51 ]
Ja en nee, er is niets beter dan een moeiijke game goed leren en dan halen. Maar megaman heeft ook erg veel trial en error gameplay en ik HAAT de verdwijnende platformen......dat is gewoon pointless imho.Spud82 schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 10:39:
[...]
Juist dát maakt deze games toch zooo vet? Mega Man zonder uitdaging is als... Mario zonder Luigi (verkeerde topic i know, kon ff zo snel niks verzinnen)
Denk dat ik deze sowieso wel ga halen, als ik kijk naar legacy colletion verwacht ik dat deze ook vrij snel in de (digitale) budget bak zal belanden. Voor 5-10 euro neem ik alle nadelen voor lief
offtopic:
Ik snap dat sommige mensen Mario associeren met kids, en platform games kunnen niet je ding zijn, maar idgaf, als ouwe lul loop ik gewoon in een mario t-shirt, want mario world op snes back in the day was een van mijn definining games in mijn leven, wat een top game. 3d mario's heb ik tot nu toe iets minder meegehad, maar zeer binnenkort wsl oddesey proberen, en ik hoop nog steeds dat de (met name 2d) wii u Mario games ook nog naar de switch komen! TLDR Mario rules! (was mario64 overigens niet zonder luigi? dat vonden de meesten ook wel een aardige game dacht ik
)
Ik snap dat sommige mensen Mario associeren met kids, en platform games kunnen niet je ding zijn, maar idgaf, als ouwe lul loop ik gewoon in een mario t-shirt, want mario world op snes back in the day was een van mijn definining games in mijn leven, wat een top game. 3d mario's heb ik tot nu toe iets minder meegehad, maar zeer binnenkort wsl oddesey proberen, en ik hoop nog steeds dat de (met name 2d) wii u Mario games ook nog naar de switch komen! TLDR Mario rules! (was mario64 overigens niet zonder luigi? dat vonden de meesten ook wel een aardige game dacht ik
[ Voor 30% gewijzigd door Sagat op 30-05-2018 11:52 ]
10 second ninja DONE
Mijn nintendo (wii) brein autocomplete het eerst naar een sensorbarMitchellHearth schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 11:18:
[...]
Ahahahah het duurde ff voordat ik hem snapte

10 second ninja DONE
Hey dat is handig! Hoef ik niet meer te wachten tot black-fridayVerwijderd schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 09:41:
PlayStation Plus aanbieding prijst het abonnement flink af:
Mooie PS Plus prijs! Ik heb al twee maanden bewust geen plus, zo kan ik alleen maar aan m'n single player stapel 'werken'. En kom ik niet in de verleiding om weer ff potjes FIFA of Overwatch te doen
Gaat zo’n abo meteen in of kun je het ook later activeren? In de zomer speel ik niet zoveel namelijk.
Kunt m gewoon activeren, het wordt bij je huidige opgeteldt mac schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 12:26:
Gaat zo’n abo meteen in of kun je het ook later activeren? In de zomer speel ik niet zoveel namelijk.
Of is de jouwe al afgelopen en wil je m pas na de zomer laten ingaan?
Ja, volgens mij verloopt hij binnenkort, maar speel eigenlijk alleen nog singleplayer games totdat RDR/Fifa uitkomt.poor Leno schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 12:30:
[...]
Kunt m gewoon activeren, het wordt bij je huidige opgeteld
Of is de jouwe al afgelopen en wil je m pas na de zomer laten ingaan?
Dit topic is gesloten.
Let op:
- Benieuwd of je een PS4 Slim of Pro moet kopen? Zoek eerst eens terug in dit topic voordat je die vraag stelt
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Probeer, vooral bij minder bekende games, geen afkortingen te gebruiken
- Benieuwd of je een PS4 Slim of Pro moet kopen? Zoek eerst eens terug in dit topic voordat je die vraag stelt
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Probeer, vooral bij minder bekende games, geen afkortingen te gebruiken