Wow, als de B versie stiller is, dan wil ik niet eens weten hoeveel herrie de eerste maakt
Pro duidelijk de beste versie. Niet alleen visueel maar vooral qua performance. Ps4 begint nu eindelijk te kort te komen. Naja 25fps in een game als dit is geen drama maar geef mij maar de pro versie @30fps stabiel.
Plus blijkbaar gebruikt de pro dus ook fp16 wat de pro als enigste console kan gebruiken ( fp 32 is 4.2tflops fp16 is 8.4 tflops, zit veel meer achter maar even plat gezegd meer weten is even Google).
Echt een visueel spektakel en ben heel benieuwd. Moet nog via broertje zn account downloaden maar nog niet aan toe gekomen.
Hoop maandag !!
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Is dit in de demo ook zichtbaar of alleen in 't uiteindelijke spel? Ik zag bij de demo geen supersampling aan gaan bijvoorbeeld. Desondanks een erg mooie game.
Oh zat poep te praten, SS wordt wel ingeschakeld
Oh zat poep te praten, SS wordt wel ingeschakeld

[ Voor 25% gewijzigd door tiguan op 26-05-2018 15:19 ]
Lol 1 mindere exclusive doet de base ps4 echt niet ten einde lopen, zou me ook niet verbazen dat dat uiteindelijk nog gepatched gaat worden.
Gold medal #90 is binnen. Tracks beginnen wel wat harder te worden nu..
BattlePass is dan voor zo rond de 10 weken, dus elk jaar zo'n 5,2 Battlepasses en tja, misschien is er wel een cosmetic die je heel graag wilt hebben en dan geef je nog €25 extra uit. Dan heb je na een jaar toch zo'n €75 uitgegeven aan 1 game.....Katmi schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 20:55:
Veel third party games zijn dan ook niet free, koop je nog een battle pass van 10 dollar en dan kost het je nog geen hol vergeleken met 60 dollar voor een ander third party game.
Niks mis mee hoor, daar niet van! Dit is alleen maar slim, je geeft makkelijk nu €10 uit en over 10 weken weer €10 dan in 1 keer €60 neerleggen.
Persoonlijk ben ik al enorm uitgekeken op Fortnite Battle Royale. Het is altijd echt hetzelfde, yay nieuwe skins, big whoop, nieuwe plekken op dezelfde map om te ontdekken! ja, behalve als je het speelt met vrienden die altijd naar dezelfde 3 locaties willen. De lol gaat er voor mij al snel van af, ff 1 a 2 uurtjes en ben 't dan wel weer spuugzat voor paar dagen, maar ja, enkele vrienden spelen niks anders meer tergenwoordig.
Zelf speel ik liever Fortnite Save the World. Ook daarvan zijn er genoeg die zeggen dat het steeds hetzelfde is (zoals mijn vrienden, haha! die zijn daar op uitgekeken) maar er zit voor mij toch net even meer in om door te blijven spelen. De dingen die ik daar grind heb ik over een jaar ook nog wat aan bv. dus stel mezelf regelmatig een doel en ga daar dan voor. Moet zeggen de fanatiekheid is wel klein beetje gedaald na zo'n 5 maanden niets anders spelen, maar er zijn nog genoeg andere games te spelen!
500 maximaal. En dan WEL backwards compatible zodat ik mijn Pro kan inruilen!Phase schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 09:52:
Even over de PS5 gesproken, wat zouden jullie acceptabel vinden als prijs? Laten we even zeggen dat duurder natuurlijk ook betere hardware betekent, en dan houden we de levensduur ook gewoon op 7 of 8 jaar.
Ik zelf zou er best een 700 euro (max) voor willen neerleggen als dat significant betere graphics en dergelijke zou opleveren dan eentje die 400 of 500 kost.
Daarnaast zal Sony echt nooit niet boven de 500 gaan zitten. Sterker, denk dat ze 400 zullen proberen vast te houden als het even kan.
De PS3 was nogal duur, te duur voor veel mensen, dus tja...
Over 2 weken is er de E3 beurs, ik denk dat Sony een prijsverlaging en/of enkele hele leuke limited editions gaat aankondigen! Of een nieuwe revisie van de Pro (die tevens goedkoper is misschine).MrFax schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 11:17:
Ik zat even te kijken naar de PS4 Pro prijzen om te kijken of ik er wat met mijn vakantiegeld wat wou doen, maar waarom is hij helemaal nergens meer beschikbaar?![]()
Zo te zien lijkt het er op dat ze over zijn gegaan naar "on-demand" productie en zal ik even moeten wachten.
Edit: Lijkt er op dat hij op Amazon.de beschikbaar is, vraag me alleen af wat "B-chassis" betekent
[ Voor 71% gewijzigd door Aenea op 26-05-2018 17:15 ]
Maar je vergeet te zeggen dat je die Battlepass weer terugverdiend tijdens het spelen. Als je regelmatig speelt heb je weer 1000 vbucks verdiend om volgend seizoen weer een battlepass te kopen.Aenea schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 17:04:
[...]
BattlePass is dan voor zo rond de 10 weken, dus elk jaar zo'n 5,2 Battlepasses en tja, misschien is er wel een cosmetic die je heel graag wilt hebben en dan geef je nog €25 extra uit. Dan heb je na een jaar toch zo'n €75 uitgegeven aan 1 game.....
Niks mis mee hoor, daar niet van! Dit is alleen maar slim, je geeft makkelijk nu €10 uit en over 10 weken weer €10 dan in 1 keer €60 neerleggen.
Doe mij maar vooral een stille PS4, ik weiger te upgraden naar de Pro zolang deze het geluid maakt van een stofzuiger. Het liefst zie ik over twee weken op de E3 een (laatste) revisie van de PS4 aangekondigd worden, een fanless Pro versie. De OG en Pro zijn hier beiden de deur uitgegaan i.v.m. de herrie. Het overstemde het game geluid, onacceptabel. De slim versie die ik nu heb staan is de stilste (van de modellen die ik heb gehad dan, schijnen meerdere type fans in omloop te zijn).v8power67 schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 15:03:
[video]
Pro duidelijk de beste versie. Niet alleen visueel maar vooral qua performance. Ps4 begint nu eindelijk te kort te komen. Naja 25fps in een game als dit is geen drama maar geef mij maar de pro versie @30fps stabiel.
Plus blijkbaar gebruikt de pro dus ook fp16 wat de pro als enigste console kan gebruiken ( fp 32 is 4.2tflops fp16 is 8.4 tflops, zit veel meer achter maar even plat gezegd meer weten is even Google).
Echt een visueel spektakel en ben heel benieuwd. Moet nog via broertje zn account downloaden maar nog niet aan toe gekomen.
Hoop maandag !!
Ignorance Is Bliss
Ehh, ja ok, dat kan dan wel, maar er zijn maar weinig mensen die de verleiding kunnen weerstaan hoor van die item shopPBP schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 17:23:
[...]
Maar je vergeet te zeggen dat je die Battlepass weer terugverdiend tijdens het spelen. Als je regelmatig speelt heb je weer 1000 vbucks verdiend om volgend seizoen weer een battlepass te kopen.Ik heb eenmalig €10 uitgegeven en speel nu al 3seizoenen.
Heeft die van mij geen last van..D3ft0n3 schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 19:37:
[...]
Doe mij maar vooral een stille PS4, ik weiger te upgraden naar de Pro zolang deze het geluid maakt van een stofzuiger. Het liefst zie ik over twee weken op de E3 een (laatste) revisie van de PS4 aangekondigd worden, een fanless Pro versie. De OG en Pro zijn hier beiden de deur uitgegaan i.v.m. de herrie. Het overstemde het game geluid, onacceptabel. De slim versie die ik nu heb staan is de stilste (van de modellen die ik heb gehad dan, schijnen meerdere type fans in omloop te zijn).
Nergens last van. Heb eerste batch ps4 pro. Is niet stil maar ook niet luidruchtig.D3ft0n3 schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 19:37:
[...]
Doe mij maar vooral een stille PS4, ik weiger te upgraden naar de Pro zolang deze het geluid maakt van een stofzuiger. Het liefst zie ik over twee weken op de E3 een (laatste) revisie van de PS4 aangekondigd worden, een fanless Pro versie. De OG en Pro zijn hier beiden de deur uitgegaan i.v.m. de herrie. Het overstemde het game geluid, onacceptabel. De slim versie die ik nu heb staan is de stilste (van de modellen die ik heb gehad dan, schijnen meerdere type fans in omloop te zijn).
Scheelt ook per Pro. Je moet gewoon geluk hebben dat je een stille geleverd krijgt.
Mijn eerste Pro was erg luidruchtig. Mijn 2e Pro is best stil.
Had mijn eerste Pro verkocht omdat het me toch niet lekker zat. Eerlijk aan de koper toegegeven en die vond het geen probleem.
Als je Pro veel geluid produceert is het ook niet meteen stuk. Maar ik kan best begrijpen dat het voor sommige mensen erg storend is.
Mijn eerste Pro was erg luidruchtig. Mijn 2e Pro is best stil.
Had mijn eerste Pro verkocht omdat het me toch niet lekker zat. Eerlijk aan de koper toegegeven en die vond het geen probleem.
Als je Pro veel geluid produceert is het ook niet meteen stuk. Maar ik kan best begrijpen dat het voor sommige mensen erg storend is.
Zou bijna hiervoor een Xbox kopenVerwijderd schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 08:47:
@poor Leno
Battlefield 1943 is coming to Xbox One Backward Compatibility today.
[afbeelding]
--------------------------------------------------------------------------------------------
H1Z1 blijkt een leuk spelletje om af en toe te spelen op de PS4 Pro.
Al blijf ik persoonlijk PUBG iets leuker vinden om te spelen.

Het ligt denk ik niet zozeer aan een Pro, meer aan de thermal paste.
Mijn base ps4 was een 747, m'n Pro is nu zo goed als stil. Daar moet je een beetje mazzel mee hebben of de skills hebben om het zelf te fixen.
Mijn base ps4 was een 747, m'n Pro is nu zo goed als stil. Daar moet je een beetje mazzel mee hebben of de skills hebben om het zelf te fixen.
Ho maar mensen. Er wordt altijd wel weer een nieuw argument uit de hoge hoed getoverd om geen Pro te hoeven kopen.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Gisteravond Detroit aangezet en de eerste vier episodes gedaan (PS4 Pro). Los van de grafische kwaliteiten is ook de audio boven par maar belangrijker; de ervaring. Het doet me tot nog toe echt denken een Heavy Rain wat in mijn top drie all-time favorites staat. Beyond vond ik minder. Detroit biedt eigenlijk veel wat ik zoek in zo'n ervaring, enige wat minder is - in mijn ogen - is het net iets te futuristische aspect. Geef mij maar een Heavy Rain 2 wat dat betreft;
Desalniettemin nu al weggeblazen door het spel en meer dan het geld waard. Quantic Dream has done it again
Desalniettemin nu al weggeblazen door het spel en meer dan het geld waard. Quantic Dream has done it again
Ik erger me toch ook wel behoorlijk aan het geluid van mijn Pro. Was eerst niet zo, maar tegenwoordig gaat hij tekeer als een malle, bij Gow, maar nu ook bij Ni No Kuni 2. Vooral in menus enzo gaat het echt nergens over zo hard hij draait. ik zou wel een cooling mod voor mijn Pro willen hebben, maar alles wat ik heb geprobeerd maakt geen zier uit ....
GamiQ, de game notes app met game maps!
digitaal battlefield revolution + titanfall 2 samen kosten 16 euroKol Nedra schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 14:29:
gisteren Battlefield 1 Revolution gekocht voor €26.99 en nu net binnen gekregen
nu aan het installeren, ben benieuwd
wie speelt dit nog? voeg mij anders toe; psn: Mooyini

sorry perongeluk dubbelpost
[ Voor 85% gewijzigd door Sokucho op 27-05-2018 03:03 ]
Klopt, zeker bij die twee spellen heb ik er ook 'last van'. Ook wat dingen geprobeerd (in het begin zelfs omruilen overwogen), maar helaas. Inmiddels heb ik me er maar bij neergelegd en erger ik me steeds minder.-SaveMe- schreef op zondag 27 mei 2018 @ 00:20:
Ik erger me toch ook wel behoorlijk aan het geluid van mijn Pro. Was eerst niet zo, maar tegenwoordig gaat hij tekeer als een malle, bij Gow, maar nu ook bij Ni No Kuni 2. Vooral in menus enzo gaat het echt nergens over zo hard hij draait. ik zou wel een cooling mod voor mijn Pro willen hebben, maar alles wat ik heb geprobeerd maakt geen zier uit ....
Misschien heeft het ook wel iets met het warme weer te maken?-SaveMe- schreef op zondag 27 mei 2018 @ 00:20:
Pff ik heb zelden zo op twee gedachten gehinkt over een eventuele aanschaf van een game, als bij Dark Souls Remastered... Ik kom er maar niet uit voor mijzelf, of ik hier nu zin in heb. (wat een problemen he
)
Ik heb erg veel plezier gehad met Bloodborne (een van mijn favoriete spellen ooit) en in mindere mate met Dark Souls 3. Kijk ik snel een stream van DS Remastered dan bekruipt mij toch het gevoel dat het allemaal wat gedateerd oogt (grafisch en gameplay-technisch). Plus dat ik het geen game voor de zomermaanden vind en ik twijfel of ik zin heb in die moeilijkheidsgraad momenteel. Maarja ik weet hoe dat gaat; koop ik 'm nu niet dan zal ik DS waarschijnlijk nooit spelen en als ik dan weer lees/hoor wat voor meesterwerk het moet zijn...
Ik heb erg veel plezier gehad met Bloodborne (een van mijn favoriete spellen ooit) en in mindere mate met Dark Souls 3. Kijk ik snel een stream van DS Remastered dan bekruipt mij toch het gevoel dat het allemaal wat gedateerd oogt (grafisch en gameplay-technisch). Plus dat ik het geen game voor de zomermaanden vind en ik twijfel of ik zin heb in die moeilijkheidsgraad momenteel. Maarja ik weet hoe dat gaat; koop ik 'm nu niet dan zal ik DS waarschijnlijk nooit spelen en als ik dan weer lees/hoor wat voor meesterwerk het moet zijn...
Verwijderd
Daar heeft het zeker mee te maken.Uffeltje schreef op zondag 27 mei 2018 @ 10:16:
[...]
Misschien heeft het ook wel iets met het warme weer te maken?
Mijn laptop maakt bijvoorbeeld ook meer ventilatie herrie in deze hitte door vaker aan te slaan.
- bram1984
- Registratie: Oktober 2008
- Laatst online: 16-12-2020
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation 4 Slim
- Sony PlayStation Plus Card
- Sony PlayStation VR
- Sony Move motion controller
- Sony Move Motion Controller Twin Pack
- PlayStation VR Richtcontroller + Farpoint (PSVR)
- Sony PlayStation Store tegoed
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
/u/278921/clicker.png?f=community)
Want je kan 'm niet in de wintermaanden kopen?Spud82 schreef op zondag 27 mei 2018 @ 10:17:
Pff ik heb zelden zo op twee gedachten gehinkt over een eventuele aanschaf van een game, als bij Dark Souls Remastered... Ik kom er maar niet uit voor mijzelf, of ik hier nu zin in heb. (wat een problemen he)
@bram1984
Meer als in 'ik weet hoe dat gaat'. Dan is er weer genoeg nieuws te spelen en ach.. om dan mijn tijd te verspillen aan een Remastered..
Ik weet dat ik 'm dan waarschijnlijk niet oppik. Ik twijfel gewoon over het heden, omdat ik ook weer niet uitsluit me er binnen de kortste keren helemaal in te verliezen.
Meer als in 'ik weet hoe dat gaat'. Dan is er weer genoeg nieuws te spelen en ach.. om dan mijn tijd te verspillen aan een Remastered..
Ik weet dat ik 'm dan waarschijnlijk niet oppik. Ik twijfel gewoon over het heden, omdat ik ook weer niet uitsluit me er binnen de kortste keren helemaal in te verliezen.
gewoon lekker doen, of wachten op een sale.. ik had altijd een dilemma met The Witcher 3, kopen of niet? uiteindelijk vorig jaar de GOTY edition meegepikt in de sale en man wat was dat een aangename verrassing.Spud82 schreef op zondag 27 mei 2018 @ 10:54:
@bram1984
Ik heb Dark Souls Remastered gekocht en vind het gewoon heerlijk spelen. Maar ik zou de game alleen aanraden aan echte fans die weten wat ze krijgen en ook niet meer verwachten: De oude game maar dan in 60 fps. Grafisch kan het zich absoluut niet meten met huidige games, gameplay kan zich niet meten met DS3 en BB. Wat overblijf is fenomenaal leveldesign en gewoon alles wat de game verder zo goed maakt.
Het is wel absoluut de beste versie van de game, vergeleken met de last gen console versies en de PC port die een mod nodig had... Dus tja, wil je de game toch ooit nog spelen neem dan vooral deze remaster.
Ik vind het iig een meesterwerkje, hoewel ik persoonlijk deel 2 (sotfs) en Bloodborne nog beter blijf vinden. Ik vermaak me er wel veel meer mee dan met bijvoorbeeld een God of War, maar dat zal voor de meeste mensen ook niet gelden.
Het is wel absoluut de beste versie van de game, vergeleken met de last gen console versies en de PC port die een mod nodig had... Dus tja, wil je de game toch ooit nog spelen neem dan vooral deze remaster.
Ik vind het iig een meesterwerkje, hoewel ik persoonlijk deel 2 (sotfs) en Bloodborne nog beter blijf vinden. Ik vermaak me er wel veel meer mee dan met bijvoorbeeld een God of War, maar dat zal voor de meeste mensen ook niet gelden.
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Het level design is in deel 1 geweldig inderdaad! Die magie is bij de opvolgers wat verloren gegaan. Met name door het mogelijk maken van fast travel vroeg in de game.Voxalizer schreef op zondag 27 mei 2018 @ 11:12:
Ik heb Dark Souls Remastered gekocht en vind het gewoon heerlijk spelen. Maar ik zou de game alleen aanraden aan echte fans die weten wat ze krijgen en ook niet meer verwachten: De oude game maar dan in 60 fps. Grafisch kan het zich absoluut niet meten met huidige games, gameplay kan zich niet meten met DS3 en BB. Wat overblijf is fenomenaal leveldesign en gewoon alles wat de game verder zo goed maakt.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Jeetje wat is Detroit toch een mooie ervaring, grafisch ziet de game er uitstekend uit, echt top hoe die studio bij een nieuwe game er alles uit haalt.
De muziek is prachtig en past perfect bij deze game.
Maar qua verhaal en de keuzes die je maakt dat grijpt je toch wel, zeker in bepaalde situaties wat je gaat doen etc.
Maar qua verhaal en de keuzes die je maakt dat grijpt je toch wel, zeker in bepaalde situaties wat je gaat doen etc.
Ik vind DS remastered weer heerlijk om te spelen en vind de grapichs best oke . Ziet er super scherp uit op 4K..
Ben wel met je eens dat niet echt een game is voor dit mooie en vrolijke weer. want sfeertje bij DS is alles behalve mooi en zonnig...
Ben wel met je eens dat niet echt een game is voor dit mooie en vrolijke weer. want sfeertje bij DS is alles behalve mooi en zonnig...
Had ik twee maandjes geleden ook op gegeven moment nadat ie al die tijd behoorlijk stil is geweest. Busje met compressed air gekocht, bovenkap er even afgehaald en ding schoon geblazen. Daarna deed ie weer zoals voorheen.-SaveMe- schreef op zondag 27 mei 2018 @ 00:20:
Dat heb ik ook al gedaan, maar helaasAenea schreef op zondag 27 mei 2018 @ 12:08:
[...]
Had ik twee maandjes geleden ook op gegeven moment nadat ie al die tijd behoorlijk stil is geweest. Busje met compressed air gekocht, bovenkap er even afgehaald en ding schoon geblazen. Daarna deed ie weer zoals voorheen.
Hmmmm, das irritant
Moet wel zeggen dat ik het idee heb dat mijn Pro wel weer een schoonmaakbeurtje mag hebben, net of het dan vaker blijft gebeuren ofzo, naja...
Ach, heb nog steeds goede hoop dat de PS5 in 2019 uitkomt en dat ie volledig backwards compatible is met de PS4, dan kan ik 'm inruilen voordat ie echt gaat opstijgen! Ook gehad met de launch PS4, toen ik 'm inruilde voor de Pro was 't niet normaal meer, haha
Die kap eraf laten die je eraf haalt om hem schoon te maken ?-SaveMe- schreef op zondag 27 mei 2018 @ 00:20:
Schijnt te werken.
Heb ik aan zitten te denken, maar ben dan bang dat er teveel stof overal in de PS4 komt ... ik heb ook een notebook cooler onder de PS4 gehad (om koele lucht aan te voeren) en er boven op gehad (om de hete lucht af te voeren), maar zonder succes. maar mss dat dat laatste inclusief kap eraf scheelt. Worth investigatingv8power67 schreef op zondag 27 mei 2018 @ 12:58:
[...]
Die kap eraf laten die je eraf haalt om hem schoon te maken ?
Schijnt te werken.
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Die kap is er juist voor bedoeld om zo je gaan te kunnen schoonmaken. Vandaar dat deze er ook zo makkelijk vanaf gaat.-SaveMe- schreef op zondag 27 mei 2018 @ 13:01:
[...]
Heb ik aan zitten te denken, maar ben dan bang dat er teveel stof overal in de PS4 komt ... ik heb ook een notebook cooler onder de PS4 gehad (om koele lucht aan te voeren) en er boven op gehad (om de hete lucht af te voeren), maar zonder succes. maar mss dat dat laatste inclusief kap eraf scheelt. Worth investigating
Klopt. Maar als je hem eraf laat kan er natuurlijk veel makkelijker stof op de andere plaatsen in de PS4 gaan zitten ...bram1984 schreef op zondag 27 mei 2018 @ 13:21:
[...]
Die kap is er juist voor bedoeld om zo je gaan te kunnen schoonmaken. Vandaar dat deze er ook zo makkelijk vanaf gaat.
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Ah eraf laten. Overheen gelezen. Ja dat lijkt me een vrij dom idee.-SaveMe- schreef op zondag 27 mei 2018 @ 13:22:
[...]
Klopt. Maar als je hem eraf laat kan er natuurlijk veel makkelijker stof op de andere plaatsen in de PS4 gaan zitten ...
Ziet er idd prachtig uit maar ik vraag me altijd een beetje af bij die gasten of ze niet beter een animatie film kunnen maken. Het voelt toch een beetje alsof je een film zit te kijken die af en toe blijft hangen tot je op een knop duwt.Origins schreef op zondag 27 mei 2018 @ 11:30:
Jeetje wat is Detroit toch een mooie ervaring, grafisch ziet de game er uitstekend uit, echt top hoe die studio bij een nieuwe game er alles uit haalt.
Maar ieder zijn ding natuurlijk. Ik had bij de demo al door dat dit geen game voor mij is.
Ben me nu weer aan het verliezen in Dark souls remastered. Nog steeds één van de beste games ooit imho.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Nou het is natuurlijk wel wat warmer in huis maar dat is enkele graden. Niet het verschil waar hij het over heeft denk ik.Uffeltje schreef op zondag 27 mei 2018 @ 10:16:
[...]
Misschien heeft het ook wel iets met het warme weer te maken?
Ik had het bij GOW ook en vond het best wel hinderlijk, mijn niet nader te noemen krachtigere console waar ik de multiplatforms op speel is volledig stil met hetzelfde weer type.
Zou mij niet verbazen als dit in de aankomende gefresh is opgelost.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Maar een animatiefilm heeft maar één verhaallijn waarop je zelf geen enkele invloed hebt. Dat is nogal een verschil. Ik vind de demo daarentegen briljant. Detroit zal hier zeker gaan komen.rajackar schreef op zondag 27 mei 2018 @ 16:44:
[...]
Ziet er idd prachtig uit maar ik vraag me altijd een beetje af bij die gasten of ze niet beter een animatie film kunnen maken. Het voelt toch een beetje alsof je een film zit te kijken die af en toe blijft hangen tot je op een knop duwt.
Maar ieder zijn ding natuurlijk. Ik had bij de demo al door dat dit geen game voor mij is.
Ben me nu weer aan het verliezen in Dark souls remastered. Nog steeds één van de beste games ooit imho.
Je mag gewoon xbox one x zeggen hoor hier. Word niet zo spastisch op gereageerd hier als in het xbox topic als je ps4 zegt..Donstil schreef op zondag 27 mei 2018 @ 18:47:
[...]
Nou het is natuurlijk wel wat warmer in huis maar dat is enkele graden. Niet het verschil waar hij het over heeft denk ik.
Ik had het bij GOW ook en vond het best wel hinderlijk, mijn niet nader te noemen krachtigere console waar ik de multiplatforms op speel is volledig stil met hetzelfde weer type.
Zou mij niet verbazen als dit in de aankomende gefresh is opgelost.
Haha ja dat denk jij he? Daar kwam je in het andere topic ook al mee. Is alleen niet correct.v8power67 schreef op zondag 27 mei 2018 @ 19:39:
[...]
Je mag gewoon xbox one x zeggen hoor hier. Word niet zo spastisch op gereageerd hier als in het xbox topic als je ps4 zegt..
Dat heb ik ook inderdaad. Animatie film met QuickTime events waardoor ze er €59,95 voor vragen i.p.v €12,50 bij een film kaartje.rajackar schreef op zondag 27 mei 2018 @ 16:44:
Ziet er idd prachtig uit maar ik vraag me altijd een beetje af bij die gasten of ze niet beter een animatie film kunnen maken. Het voelt toch een beetje alsof je een film zit te kijken die af en toe blijft hangen tot je op een knop duwt.
Natuurlijk heb je er wel een klein beetje invloed op (het vaak verkondigde argument) maar ook dat is beperkt.
Geeft verder niet natuurlijk, niet alles is voor iedereen en/of een system seller.
[ Voor 55% gewijzigd door Donstil op 27-05-2018 20:02 ]
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Zitten hier toevallig Fallout 4 veteranen die een beginner kunnen uitleggen welke items hij op het begin het beste kan weggooien? Mijn load is continue te hoog.
En ik lees ook dat je dingen als ventilatoren uit elkaar kan trekken om er zo meerdere componenten uit te halen? Hoe doe ik dat?
Edit: @Donstil Dat denkt hij niet, dat is zo. Is me ook al vaker opgevallen namelijk.
En ik lees ook dat je dingen als ventilatoren uit elkaar kan trekken om er zo meerdere componenten uit te halen? Hoe doe ik dat?
Edit: @Donstil Dat denkt hij niet, dat is zo. Is me ook al vaker opgevallen namelijk.
[ Voor 13% gewijzigd door bram1984 op 27-05-2018 20:04 ]
Oké daarin verschillen we dan van meningbram1984 schreef op zondag 27 mei 2018 @ 20:02:
Donstil schreef op zondag 27 mei 2018 @ 19:51:
[...]
Haha ja dat denk jij he? Daar kwam je in het andere topic ook al mee. Is alleen niet correct.
Veel plezier op je niet nader te noemen krachtigere console die wel stil is in de zomer

Hehe Gekkigheid maar ff serieus, die is echt fijn stil hoor! Als Sony dat met de Pro refresh ook voor elkaar krijg dan hebben ze er in ieder geval alvast een verkochtv8power67 schreef op zondag 27 mei 2018 @ 20:06:
lekker in die waan blijven toch !!
Veel plezier op je niet nader te noemen krachtigere console die wel stil <Knip: Komt niet door de zomer>
Ik ben niet persé een veteraan (was er vrij snel klaar mee), maar volgens mij kan je in je home base toch heel simpel al je junk deponeren, die je dan automatisch gebruikt om wapens en armor te upgraden etcbram1984 schreef op zondag 27 mei 2018 @ 20:02:
Zitten hier toevallig Fallout 4 veteranen die een beginner kunnen uitleggen welke items hij op het begin het beste kan weggooien? Mijn load is continue te hoog.
Een film is na uiterlijk 3 uur wel weer afgelopen, deze game doe je wel langer mee en is ook nog eens herspeelbaar met elke keer een andere uitkomst.Donstil schreef op zondag 27 mei 2018 @ 19:51:
[...]
Dat heb ik ook inderdaad. Animatie film met QuickTime events waardoor ze er €59,95 voor vragen i.p.v €12,50 bij een film kaartje.
Natuurlijk heb je er wel een klein beetje invloed op (het vaak verkondigde argument) maar ook dat is beperkt.
Geeft verder niet natuurlijk, niet alles is voor iedereen en/of een system seller.
En dat je maar weinig invloed hebt is echt niet waar, er zit wel degelijk veel verschil in wat je kunt doen en waar dat toe leidt. Binnenkort zullen er wel wat dingen op internet gezet worden wat aantoont hoe de game kan verlopen.
Bovendien is het gewoon een hele gave setting. Detroit in 2038 is gewoon heel goed neergezet en de androids zijn goed uitgewerkt.
Ja is dat zo? Zijn er echt zoveel drastisch andere uitkomsten?
Setting is idd wel gaaf gekozen
Ik denk dat Detroit nou typisch een game is die je na het spelen gewoon in de V&A gooit. Herspeelwaarde lijkt laag en ja 6 tientjes is behoorlijk aan de prijs.
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Probeer de demo eens en check de flowchart nadat je de eerste keer klaar bent. De opties zijn echt talloos.Donstil schreef op zondag 27 mei 2018 @ 22:04:
Ja is dat zo? Zijn er echt zoveel drastisch andere uitkomsten?
Onzin natuurlijk. Juist deze game kun je diverse keren spelen met verschillende karakters die doodgaan een blijven leven en compleet andere eindes.Edmin schreef op zondag 27 mei 2018 @ 22:07:
Ik denk dat Detroit nou typisch een game is die je na het spelen gewoon in de V&A gooit. Herspeelwaarde lijkt laag en ja 6 tientjes is behoorlijk aan de prijs.
Hier wordt al gesproken over 40 tot 45 verschillende eindes:
https://twinfinite.net/20...e-human-how-many-endings/
Dark Souls Remastered, wat een heerlijke nostalgie. Destijds pas aan Dark Souls begonnen toen de game al jaren uit was, deze remaster is erg welkom. Erg leuk om de game met summons te kunnen spelen die geen NPC zijn 
Wat een heerlijk level design.
Wat een heerlijk level design.
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Uitkomst zal heus iets anders zijn maar er zitten echt geen 40 (zoals hierboven aangehaald) echt andere verhalen in.Edmin schreef op zondag 27 mei 2018 @ 22:07:
Dat zijn allemaal opties op hetzelfde lijkt mij.
Prima game voor €25,- piek over twee maandjes.
Zeker in het begin is de loot niet heel erg belangrijk. Bovendien kun je alle rommel gewoon ergens in een container (kisten, nachtkastjes, etc, etc) mikken en later weer ophalen. Maar goed, erg belangrijk is het allemaal niet.bram1984 schreef op zondag 27 mei 2018 @ 20:02:
Volg de story en je komt vrij snel achter hoe je items salvaged en er andere dingen van kunt maken. Het bouwen en craften is echter wel echt optioneel, persoonlijk vond ik het nooit echt boeiend genoeg om complete bouwwerken te craften. Je hoeft echt niet alles maar mee te nemen om het looten. Bottle caps, ammo, wapens en drugs zijn vooral de moeite waard.
Game lijkt me echt niks voor jou overigens, hihi.
[ Voor 6% gewijzigd door Voxalizer op 27-05-2018 23:03 ]
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Of je koopt 'm gewoon nu en verkoopt 'm over een week of 2 voor 40 euro. Heb ik ook gedaan met GoW die heeft op die manier ook maar 20 euro gekost.Donstil schreef op zondag 27 mei 2018 @ 22:28:
[...]
Uitkomst zal heus iets anders zijn maar er zitten echt geen 40 (zoals hierboven aangehaald) echt andere verhalen in.
Ik vind Detroit ook echt zo’n budgetbak ‘game’. Zeker gezien hoe snel Heavy Rain en Beyond destijds voor een prikkie te scoren waren. De setting en het thema spreken me erg aan maar ik vind games in dit genre (en daar reken ik voor het gemak ook even de telltale games en Life is Strange bij) altijd zulke enorme B-games.
Ik ga hem wel spelen maar zeker niet rond release.
Is gewoon niet waar. En als ik niet mag oordelen over God of War omdat ik die nog niet gespeeld heb, dan jij niet over DetroitDonstil schreef op zondag 27 mei 2018 @ 22:28:
[...]
Uitkomst zal heus iets anders zijn maar er zitten echt geen 40 (zoals hierboven aangehaald) echt andere verhalen in.
Als ik dingen lees als 'enorme B-game', dan vraag ik me af of je Detroit al hebt gespeeld. Het is echt een episch verhaal. Super mooi gemaakt en je zit direct helemaal in het verhaal.Voxalizer schreef op zondag 27 mei 2018 @ 23:14:
Ik vind Detroit ook echt zo’n budgetbak ‘game’. Zeker gezien hoe snel Heavy Rain en Beyond destijds voor een prikkie te scoren waren. De setting en het thema spreken me erg aan maar ik vind games in dit genre (en daar reken ik voor het gemak ook even de telltale games en Life is Strange bij) altijd zulke enorme B-games.
Digital Foundry vindt de engine en de graphics erg goed. Met name de gezichten, haar en regen. Ik kan dat alleen maar beamen na 3-4 uur spelen. Het ziet er echt sick goed uit. Een B-game is het dan ook absoluut niet. Het kan je soort game (veel quicktime events) niet zijn, maar Detroit Become Human is absoluut geen B-game. Vergelijken met Telltale vind ik ook jammer. Deze game biedt véél meer kwaliteit.
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Precies, ik wacht daarom ook totdat ie in de sale komt (zoals beyond en heavy Rain dat talloze keren zijn) of voor een prikkie in de V&A. Ik ben gek op zulke games, maar hoef ze niet instant te hebben. En als ik een heel epische game hebt gespeeld ga ik die niet nog een keer spelen om een alternatief einde te zien. Dan kijk ik naderhand wel even op YouTube. En ik haat de volle pond betalen voor singleplayers die binnen een maand al voor de helft te koop zijn...Edmin schreef op zondag 27 mei 2018 @ 22:07:
[ Voor 12% gewijzigd door Mauz1978 op 28-05-2018 06:59 ]
Something under the bed is drooling
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Nogmaals: niet alleen de eindes zijn alternatief, maar ook binnen het verhaal zijn er allerlei vertakkingen.Mauz1978 schreef op maandag 28 mei 2018 @ 06:57:
[...]
Precies, ik wacht daarom ook totdat ie in de sale komt (zoals beyond en heavy Rain dat talloze keren zijn) of voor een prikkie in de V&A. Ik ben gek op zulke games, maar hoef ze niet instant te hebben. En als ik een heel epische game hebt gespeeld ga ik die niet nog een keer spelen om een alternatief einde te zien. Dan kijk ik naderhand wel even op YouTube. En ik haat de volle pond betalen voor singleplayers die binnen een maand al voor de helft te koop zijn...
Ik geloof dat een hoop mensen zich eerst even in de game moeten verdiepen hier.
Van mij mag jij wel oordelen over God of War hoor. Ga lekker je gang, daar is het internet voor.Martinspire schreef op maandag 28 mei 2018 @ 00:26:
Is gewoon niet waar. En als ik niet mag oordelen over God of War omdat ik die nog niet gespeeld heb, dan jij niet over Detroit
@LuPo
Als je voornamelijk een 'gameplay-gamer' bent, zoals @Voxalizer volgens mij is, dan kan ik me heel goed voorstellen dat dit soort games een B-ervaring opleveren.
Natuurlijk kan ik je volgen: technisch gezien ís het ook geen B-game en het verhaal zal best aardig in elkaar zitten. Maar het moet wel je ding zijn natuurlijk.
Voor mij persoonlijk is dit waarschijnlijk nog geen eens een budgetbak game, ik speel ze gewoon simpelweg niet. Daar is mijn tijd te kostbaar voor. Ik ga voor die prijs liever 5 keer naar een goede film of neem een HBO-abbonnement, bij wijze van spreke.
Invloed op het verhaal uitoefenen, meerdere eindes? (wat hoogst waarschijnlijk ook meteen ten koste van de narratieve kwaliteit gaat, iets wat ik in reviews ook teruglees): I don't care. Ik begrijp dit genre dan ook niet zo goed. Geef mij maar gewoon een goede film of serie (waar er zo veel van zijn), dan kijk ik die wel. Eenduidig, zoals de regisseur het bedoeld heeft. En niet met allerlei geforceerde zijwegen, alternatieve eindes etc. En het besturen van een personage heb ik ook al niet nodig om me in te kunnen leven.
Nee, het zal nooit voor mij zijn en ik snap de benaming 'B-ervaring' maar al te goed. Ik hou van games én films en niet zo van interactieve, filmische games.
Als je voornamelijk een 'gameplay-gamer' bent, zoals @Voxalizer volgens mij is, dan kan ik me heel goed voorstellen dat dit soort games een B-ervaring opleveren.
Natuurlijk kan ik je volgen: technisch gezien ís het ook geen B-game en het verhaal zal best aardig in elkaar zitten. Maar het moet wel je ding zijn natuurlijk.
Voor mij persoonlijk is dit waarschijnlijk nog geen eens een budgetbak game, ik speel ze gewoon simpelweg niet. Daar is mijn tijd te kostbaar voor. Ik ga voor die prijs liever 5 keer naar een goede film of neem een HBO-abbonnement, bij wijze van spreke.
Invloed op het verhaal uitoefenen, meerdere eindes? (wat hoogst waarschijnlijk ook meteen ten koste van de narratieve kwaliteit gaat, iets wat ik in reviews ook teruglees): I don't care. Ik begrijp dit genre dan ook niet zo goed. Geef mij maar gewoon een goede film of serie (waar er zo veel van zijn), dan kijk ik die wel. Eenduidig, zoals de regisseur het bedoeld heeft. En niet met allerlei geforceerde zijwegen, alternatieve eindes etc. En het besturen van een personage heb ik ook al niet nodig om me in te kunnen leven.
Nee, het zal nooit voor mij zijn en ik snap de benaming 'B-ervaring' maar al te goed. Ik hou van games én films en niet zo van interactieve, filmische games.
Voxalizer schreef op zondag 27 mei 2018 @ 22:58:
[...]

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Over Detroit:
Het moet je ding zijn denk ik.
Ik vind de setting en subject matter echt gaaf maar ik erger me drie slagen in de rondte aan die halve gameplay. Waarom moet ik van die rare bewegingen maken om iets op te pakken of te bekijken? Waarom moet ik midden in een cutscene op een knop duwen zodat ie door loopt? Wat mij betreft staan dit soort dingen echt in de weg van het spelen van een game.
Maar goed, het is duidelijk niet voor mij bedoelt aangezien er meer dan genoeg mensen van genieten. En voor ieder wat wils natuurlijk.
Maar juist omdat de rest me toch behoorlijk intrigeert vind ik het wel jammer dat de gameplay me zo irriteert.
Ik vind het idee wel aardig maar in de praktijk ben je vaak oneindig vaak dezelfde stukken aan het spelen met een minimale variatie om ook het andere einde te zien. En als de gameplay dan niet leuk is (voor mij althans) beleef ik totaal geen plezier aan. Ik had dat gevoel tijdens de demo al en toen wist is zeker dat deze game er echt niet gaat komen. Bij zo'n game wil ik eerder geld toe vanwege het verspillen van mijn tijd. Ik heb me echt door heavy rain moeten worstelen en daarna was ik bijna boos op de developers
Nee, dit is echt niets voor mij. Maar ik wens iedereen echt heel veel plezier. Gelukkig zijn er verschillende meningen
Het moet je ding zijn denk ik.
Ik vind de setting en subject matter echt gaaf maar ik erger me drie slagen in de rondte aan die halve gameplay. Waarom moet ik van die rare bewegingen maken om iets op te pakken of te bekijken? Waarom moet ik midden in een cutscene op een knop duwen zodat ie door loopt? Wat mij betreft staan dit soort dingen echt in de weg van het spelen van een game.
Maar goed, het is duidelijk niet voor mij bedoelt aangezien er meer dan genoeg mensen van genieten. En voor ieder wat wils natuurlijk.
Maar juist omdat de rest me toch behoorlijk intrigeert vind ik het wel jammer dat de gameplay me zo irriteert.
Tja, ik snap wel wat je bedoelt maar voor mij hoeft dat allemaal niet zo nodig.bram1984 schreef op zondag 27 mei 2018 @ 19:00:
[...]
Maar een animatiefilm heeft maar één verhaallijn waarop je zelf geen enkele invloed hebt. Dat is nogal een verschil. Ik vind de demo daarentegen briljant. Detroit zal hier zeker gaan komen.
Ik vind het idee wel aardig maar in de praktijk ben je vaak oneindig vaak dezelfde stukken aan het spelen met een minimale variatie om ook het andere einde te zien. En als de gameplay dan niet leuk is (voor mij althans) beleef ik totaal geen plezier aan. Ik had dat gevoel tijdens de demo al en toen wist is zeker dat deze game er echt niet gaat komen. Bij zo'n game wil ik eerder geld toe vanwege het verspillen van mijn tijd. Ik heb me echt door heavy rain moeten worstelen en daarna was ik bijna boos op de developers
Nee, dit is echt niets voor mij. Maar ik wens iedereen echt heel veel plezier. Gelukkig zijn er verschillende meningen
[ Voor 45% gewijzigd door rajackar op 28-05-2018 09:19 ]
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
..
[ Voor 99% gewijzigd door rajackar op 28-05-2018 09:18 . Reden: Dubbelpost ]
Ben juist gek op dit soort games. Alles van Quantic Dream vindt ik goed, die staan op eenzame hoogte. Vergelijkingen met de Telltale games of Life is Strange vindt ik nergens op slaan. Ja, het principe is hetzelfde maar daar houdt dan ook alle vergelijking mee op. Alleen de graphics al die Detroit op je scherm tovert, daar komen Telttale en Dotnod dus echt niet bij in de buurt, nog niet eens close.
Daarnaast het verhaal en de thema's die je bij de strot pakken, de tal van paden die je tijdens de game kunt bewandelen met allemaal zijvertakkingen, de diverse eindes. De morele keuzes ga zo maar door.
Toch begrijp ik heel goed dat het niet voor iedereen weggelegd is. En zelf zou ik liever zien dat dit soort games net niet full priced aangeboden zouden worden, maar laten we zeggen €39,95 of zo. Hoewel dat natuurlijk ook niet helemaal fair is, want aan deze game is volgens mij ook gewoon 4 jaar of langer gewerkt.
Daarnaast het verhaal en de thema's die je bij de strot pakken, de tal van paden die je tijdens de game kunt bewandelen met allemaal zijvertakkingen, de diverse eindes. De morele keuzes ga zo maar door.
Toch begrijp ik heel goed dat het niet voor iedereen weggelegd is. En zelf zou ik liever zien dat dit soort games net niet full priced aangeboden zouden worden, maar laten we zeggen €39,95 of zo. Hoewel dat natuurlijk ook niet helemaal fair is, want aan deze game is volgens mij ook gewoon 4 jaar of langer gewerkt.
Hi, even een reactie van een lurker;
ik ben sinds kort in het bezit van een Pro waar ik erg blij mee ben. ik zie echter een paar keer langskomen dat mensen zich afvragen of ze nog wel op voorraad zijn etc. In mijn geval waren ze niet meer online te vinden, maar ik liep de mediamarkt binnen waar er makkelijk een stuk of 30 gewoon op voorraad stonden. Het kan dus lonen om fysiek even langs te gaan bij iig de Mediamarkt. (Ik heb het naderhand nog een keer gechecked, hij stond niet meer in de webwinkel..)
ik ben sinds kort in het bezit van een Pro waar ik erg blij mee ben. ik zie echter een paar keer langskomen dat mensen zich afvragen of ze nog wel op voorraad zijn etc. In mijn geval waren ze niet meer online te vinden, maar ik liep de mediamarkt binnen waar er makkelijk een stuk of 30 gewoon op voorraad stonden. Het kan dus lonen om fysiek even langs te gaan bij iig de Mediamarkt. (Ik heb het naderhand nog een keer gechecked, hij stond niet meer in de webwinkel..)
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Ik vind €60 voor dit soort games helemaal niet duur, Why ? Omdat het een interactieve film is ? Als je naar de bios gaat, betaal je toch ook een tientje voor 2 uur entertainment. Hier betaal je €60 voor +10u entertainment (20u als je voor de platinum gaat).
Daarnaast kun je je spel ook nog doorverkopen voor €40 als je hem na een week heb uitgespeeld.
Andere vormen van entertainment kosten net zo veel (of nog meer).
Ik juich dit soort games alleen maar toe. Alleen maar goed voor de afwisseling.
Maar ja, ieder zijn ding natuurlijk
Ik heb de game zelf voor €25 gehaald bij de GM. De 2 games die ik daarvoor heb moeten inleveren zijn 2e hands nog geen €5-€10 p/s stuk waard. Dus al bij al een nette deal.
Als ik deze week de platinum heb gehaald. Maak ik er iemand anders gelukkig mee voor €30-€35. Prima toch!
Hoef ik ook niet te wachten tot de game €20 kost
Daarnaast kun je je spel ook nog doorverkopen voor €40 als je hem na een week heb uitgespeeld.
Andere vormen van entertainment kosten net zo veel (of nog meer).
Ik juich dit soort games alleen maar toe. Alleen maar goed voor de afwisseling.
Maar ja, ieder zijn ding natuurlijk
Ik heb de game zelf voor €25 gehaald bij de GM. De 2 games die ik daarvoor heb moeten inleveren zijn 2e hands nog geen €5-€10 p/s stuk waard. Dus al bij al een nette deal.
Als ik deze week de platinum heb gehaald. Maak ik er iemand anders gelukkig mee voor €30-€35. Prima toch!
Hoef ik ook niet te wachten tot de game €20 kost
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Thanks.Voxalizer schreef op zondag 27 mei 2018 @ 22:58:
[...]
Zeker in het begin is de loot niet heel erg belangrijk. Bovendien kun je alle rommel gewoon ergens in een container (kisten, nachtkastjes, etc, etc) mikken en later weer ophalen. Maar goed, erg belangrijk is het allemaal niet.
Volg de story en je komt vrij snel achter hoe je items salvaged en er andere dingen van kunt maken. Het bouwen en craften is echter wel echt optioneel, persoonlijk vond ik het nooit echt boeiend genoeg om complete bouwwerken te craften. Je hoeft echt niet alles maar mee te nemen om het looten. Bottle caps, ammo, wapens en drugs zijn vooral de moeite waard.
Nou ik word ook een dagje ouder en rustig rond wandelen bevalt me steeds beter. Fallout 3 heb ik wel snel aan de kant gegooid, maar die game werd gewoon aan alle kanten tegengehouden door de PS3.
Dit ziet er op zich wel redelijk uit op de Pro, alleen het bouwen had er niet in gehoeven wat mij betreft. Het is niet verplicht, maar het is wel een quest op het begin.
@Spud82 Het ligt er ook aan met wat voor mindset je zo'n game start. Als je bijvoorbeeld The Order speelt en je verwacht een adrenaline shooter, dan kom je van een koude kermis thuis. Gameplay staat bij de QD games op de achtergrond. Deze dient puur voor jou om invloed te kunnen uitoefenen op het verloop van het verhaal. Ik ben ook wel een gameplay gamer, maar ik kan QD games bijzonder goed waarderen. Zowel Beyond als Heavy Rain vind ik echt pareltjes. Je kan ook wel gaan klagen over point en click adventures. Of over een horror film zeggen dat er te weinig komedie in zit. Ik zet gewoon de knop om en dan vermaak ik me prima.
Ik vind het wel hinderlijk als ik een "gameplay" game speel en het voelt niet goed. Dan haak ik heel snel af. Als ik 50+ uur in een open wereld moet rond lopen, moet het wel soepel gaan en er vloeiend uit zien.
Edit: hier nog even een voorbeeld van een flowchart uit Detroit. Dit is één hoofdstuk, waarbij er dus al tig mogelijkheden zijn. Na 4x spelen heb je nog niet eens alles gezien.

[ Voor 7% gewijzigd door bram1984 op 28-05-2018 10:06 ]
@bram1984
Natuurlijk werkt de juiste mindset wel mee ja, alleen wil ik gewoon helemaal niet in de mindset van Detroit-achtige games komen. Althans niet in de huidige vorm. Ik ben juist blij dat ik daar achter ben gekomen en mijn smaken steeds concreter worden. Er is toch veel te veel en te weinig tijd. Maar jij mag gerust de knop omzetten hoor, ik consumeer liever media waarbij ik geen knop hoef om te zetten. Ik klaag verder ook niet, geef alleen aan dat het niks voor mij is. Het beste van twee werelden zoeken werkt imo nou eenmaal niet zo lekker. Qua game wordt het mwehhh en qua film (waarschijnlijk) ook. Althans vanuit mijn referentiekader dan.
En dat dit soort games narratief weinig verheffend, prikkelend of laat staan experimenteel zijn (dat is wat ik dan weer zoek) is ook makkelijk te verklaren: A moet het voor een groot publiek zijn en B werkt het nou eenmaal niet lekker voor het creatieve proces als je een verhaal moet schrijven dat allerlei kanten op moet kunnen gaan, met meerdere eindes etc.
Verder zitten we voor wat betreft gameplay en de eisen daarvan wel op 1 lijn denk ik.
Natuurlijk werkt de juiste mindset wel mee ja, alleen wil ik gewoon helemaal niet in de mindset van Detroit-achtige games komen. Althans niet in de huidige vorm. Ik ben juist blij dat ik daar achter ben gekomen en mijn smaken steeds concreter worden. Er is toch veel te veel en te weinig tijd. Maar jij mag gerust de knop omzetten hoor, ik consumeer liever media waarbij ik geen knop hoef om te zetten. Ik klaag verder ook niet, geef alleen aan dat het niks voor mij is. Het beste van twee werelden zoeken werkt imo nou eenmaal niet zo lekker. Qua game wordt het mwehhh en qua film (waarschijnlijk) ook. Althans vanuit mijn referentiekader dan.
En dat dit soort games narratief weinig verheffend, prikkelend of laat staan experimenteel zijn (dat is wat ik dan weer zoek) is ook makkelijk te verklaren: A moet het voor een groot publiek zijn en B werkt het nou eenmaal niet lekker voor het creatieve proces als je een verhaal moet schrijven dat allerlei kanten op moet kunnen gaan, met meerdere eindes etc.
Verder zitten we voor wat betreft gameplay en de eisen daarvan wel op 1 lijn denk ik.
[ Voor 19% gewijzigd door Spud82 op 28-05-2018 11:50 ]
Tja, ik vind het knap hoor maar ik weet al zeker dat ik echt niet door al die lijnen heen ga spelen. Daarvoor zal je toch teveel dezelfde dingen moeten doen en repetitie kan best maar dan moet het wel leuke gameplay zijn.bram1984 schreef op maandag 28 mei 2018 @ 10:03:
[...]
Thanks.
Nou ik word ook een dagje ouder en rustig rond wandelen bevalt me steeds beter. Fallout 3 heb ik wel snel aan de kant gegooid, maar die game werd gewoon aan alle kanten tegengehouden door de PS3.
Dit ziet er op zich wel redelijk uit op de Pro, alleen het bouwen had er niet in gehoeven wat mij betreft. Het is niet verplicht, maar het is wel een quest op het begin.
@Spud82 Het ligt er ook aan met wat voor mindset je zo'n game start. Als je bijvoorbeeld The Order speelt en je verwacht een adrenaline shooter, dan kom je van een koude kermis thuis. Gameplay staat bij de QD games op de achtergrond. Deze dient puur voor jou om invloed te kunnen uitoefenen op het verloop van het verhaal. Ik ben ook wel een gameplay gamer, maar ik kan QD games bijzonder goed waarderen. Zowel Beyond als Heavy Rain vind ik echt pareltjes. Je kan ook wel gaan klagen over point en click adventures. Of over een horror film zeggen dat er te weinig komedie in zit. Ik zet gewoon de knop om en dan vermaak ik me prima.
Ik vind het wel hinderlijk als ik een "gameplay" game speel en het voelt niet goed. Dan haak ik heel snel af. Als ik 50+ uur in een open wereld moet rond lopen, moet het wel soepel gaan en er vloeiend uit zien.
Edit: hier nog even een voorbeeld van een flowchart uit Detroit. Dit is één hoofdstuk, waarbij er dus al tig mogelijkheden zijn. Na 4x spelen heb je nog niet eens alles gezien.
[afbeelding]
Maar goed dat is mijn mening en ik vind het een prima dat er voor iedereen goede AAA games uit komen. Ik verwacht niet dat iedere developer een game voor mij maakt
misschien handig in het vervolg ook begeleidende tekst toe te voegen.
Als dit niet voor zich zelf spreekt.
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Voor mij ook niet in ieder geval. Wat moet ik zien? Heb je een nieuwe monitor?Nieuwevolger schreef op maandag 28 mei 2018 @ 12:31:
[ Voor 6% gewijzigd door bram1984 op 28-05-2018 12:35 ]
Dat het niet duidelijk is ja. Misschien in het vervolg gewoon erbij vertellen wat je moet zien?Nieuwevolger schreef op maandag 28 mei 2018 @ 12:31:
39
Sluit me hierbij aan geen idee wat er getoond word..
Lijkt me handig idd in vervolg gewoon even erbij zetten wat het is en mogelijk een link naar artikel of bron waar vandaan komt.
Lijkt me handig idd in vervolg gewoon even erbij zetten wat het is en mogelijk een link naar artikel of bron waar vandaan komt.
Tijd voor een betere camera
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Nou niet dus getuigende de reacties hierboven.Nieuwevolger schreef op maandag 28 mei 2018 @ 12:31:
Kwaliteit is nou ook niet echt top, maakt het er niet makkelijker op.
[ Voor 15% gewijzigd door dutchgio op 28-05-2018 12:49 ]
Je bent wel extra vaag deze warme maandag middag of niet
Als je het zwaard ziet moet je het in 1x weten.
Tuurlijk!!! FFVII REMAKE???Nieuwevolger schreef op maandag 28 mei 2018 @ 12:53:
Ergens in het plaatje zit een sinaasappel verstopt. Wie kan m terugvinden?Nieuwevolger schreef op maandag 28 mei 2018 @ 12:53:
Zoiets?
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Lijkt de eerste "boss" battle. Hopelijk meer op de E3.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Ik heb FF7 best veel gespeeld, maar met zulke brakke plaatjes en geen linkjes en bronnen had het natuurlijk alles kunnen zijn. Het stoorde me dat je al meermalen gewoon plaatjes dumpt op het forum.
Ik sta al 2.5 jaar droog betreft Final Fantasy 7 remake beelden. Ik heb nieuwe beelden deze E3 echt nodig.
Pas nadat je zei dat er een zwaard op de afbeelding stond zag ik het pas, maargoed, het is allemaal erg duidelijk

39
Okee had dit dus echt never nooit niet geraden want heb nooit gespeeld..
Ik zou dit soort afbeeldingen zo weer opnieuw plaatsen als het moet.
misschien de volgende keer wel direct de verwijzing er bij zetten? Scheelt een hoop slowchatNieuwevolger schreef op maandag 28 mei 2018 @ 13:03:
Zo he! zeg het ze, bijt van je afNieuwevolger schreef op maandag 28 mei 2018 @ 13:03:
Niemand die klaagt dat je geen afbeelding mag plaatsen, als je maar iets van tekst en/of uitleg bij geeft.
39
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Maar wat is de nieuwswaarde dan precies? Ik heb nog nooit een FF gespeeld, maar het was toch al bekend dat VII een remake kreeg?
Edit: Een hacker heeft blijkbaar een prototype level uit Bloodborne (Upper Cathedral Ward) in de Dark Souls remake gevonden en deze geopend in GTA 5 (volg je het nog? ik niet namelijk).
Edit: Een hacker heeft blijkbaar een prototype level uit Bloodborne (Upper Cathedral Ward) in de Dark Souls remake gevonden en deze geopend in GTA 5 (volg je het nog? ik niet namelijk).
[ Voor 48% gewijzigd door bram1984 op 28-05-2018 13:37 ]
De verwachting is een beetje dat hij nooit meer gaat komen omdat er zoveel problemen bij development zouden zijn.bram1984 schreef op maandag 28 mei 2018 @ 13:07:
Maar wat is de nieuwswaarde dan precies? Ik heb nog nooit een FF gespeeld, maar het was toch al bekend dat VII een remake kreeg?
Edit: Een hacker heeft blijkbaar een prototype level uit Bloodborne (Upper Cathedral Ward) in de Dark Souls remake gevonden en deze geopend in GTA 5 (volg je het niet? ik niet namelijk).
[video]
Nieuwevolger schreef op maandag 28 mei 2018 @ 13:03:

- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Ah okay, dat wist ik dan weer niet.Edmin schreef op maandag 28 mei 2018 @ 13:10:
[...]
De verwachting is een beetje dat hij nooit meer gaat komen omdat er zoveel problemen bij development zouden zijn.
Dit topic is gesloten.
Let op:
- Benieuwd of je een PS4 Slim of Pro moet kopen? Zoek eerst eens terug in dit topic voordat je die vraag stelt
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Probeer, vooral bij minder bekende games, geen afkortingen te gebruiken
- Benieuwd of je een PS4 Slim of Pro moet kopen? Zoek eerst eens terug in dit topic voordat je die vraag stelt
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Probeer, vooral bij minder bekende games, geen afkortingen te gebruiken