Acties:
  • +1 Henk 'm!
Anton.net schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 21:50:
Hoe groot schatten we de kans dat Battlefield V een Battle Royale mode krijgt? 8)7
Ik schat de kans 0%.
Lekker in PUBG en Fortnite laten.

[ Voor 33% gewijzigd door Superkiwi op 23-05-2018 22:50 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21:20
dvdkiwi schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 22:39:
[...]

Ik schat de kans 0%.
Lekker in PUBG en Fortnite laten.
Ik zou het ontwikkelaar wel altijd doen. Voor mij een goede reden om COD te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NotSoSteady schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 22:42:
[...]
Ik zou het ontwikkelaar wel altijd doen. Voor mij een goede reden om COD te kopen.
Dus omdat het in Fortnite zo populair is moeten ontwikkelaars het overal maar in gaan proppen?
Hopelijk blijft Dice gewoon vasthouden aan de vertrouwde BF modi. BF is een team based fps.

[ Voor 3% gewijzigd door Superkiwi op 24-05-2018 00:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21:20
dvdkiwi schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 22:43:
[...]

Dus omdat het in Fortnite zo populair is moeten ontwikkelaars het overal maar in gaan proppen?
Hopelijk blijft Dice gewoon vasthouden aan de vertrouwde BF modi.
Klopt inderdaad, je moet altijd proberen mee te liften op het succes. Bovendien leent Battlefield zich er uitstekend voor en battle royale hoeft de overige modi natuurlijk niet te vervangen. Ik vind het echt een gemiste kans, mocht de modus er niet komen.

[ Voor 19% gewijzigd door NotSoSteady op 23-05-2018 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:12
Red Dead, Battlefield en CoD komen uit in een tijdspanne van nog geen 2 weken.

Ik vond de graphics trouwens prima

[ Voor 20% gewijzigd door Anton.net op 23-05-2018 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06:35

Phydomir

Dennis

bram1984 schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 22:42:
Dat zag er wel heel scripted en CGI achtig uit. Als dit daadwerkelijke gameplay is, ben ik zwaar onder de indruk.
Het zal allemaal wel ingame zijn en de setting zal ook wel in de game zitten maar alle gunplay was duidelijk 100% gescript. Persoonlijk werd ik er nog niet heel warm van, maar dat geldt eigenlijk voor iedere shooter bij mij.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
bram1984 schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 22:42:
Dat zag er wel heel scripted en CGI achtig uit. Als dit daadwerkelijke gameplay is, ben ik zwaar onder de indruk.
Scripted was het sowieso, dat zijn meestal gameplay trailers van games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:35
Trailer was wel wat scripted idd, maar vooralsnog vind ik de info buiten de trailers om erg interessant en dat maakt me meer benieuwd naar de normale gameplay dan de trailer doet. De trailer breakdowns zijn in ieder geval wel de moeite waard.

Luister maar even naar Jack bv:

Meer verdedigingsopties, uitgebreide animaties, meer teamplay en meer customization. Plus geen premium meer. Het feit dat je nu zelf iets moet doen om te healen en dat je minder ammo hebt maar deze bij meer mensen kunt halen (en van lijken) lijkt me erg boeiend. Je healing is ook niet meer tot 100% maar je krijgt maar een deel terug. Ook kan iedereen elkaar reviven maar niet iedereen maakt je dan weer 100%.

Het hele stuk lijkt erop dat de snelheid terug gaat en dus ook minder mensen objectives gaan aanvallen of dit veel behoudender gaan doen (kwetsbaarder, minder ammo). Ook geen auto-spotting meer is gewoon erg tof en minder COD-gameplay door alleen naar de minimap te kijken.

Hoe meer ik ervan hoor, hoe meer zin ik er in heb omdat het echt wat anders lijkt te doen en eindelijk ook meer wegtrekt van COD e.d. (qua snelheid en tactiek).

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!
De BF V trailer geeft me een beetje het idee van een Bad Company. Het doet me in elk geval niet echt denken aan WW2, prima.
Eerste indruk is positief.
Toch nog een game die ik ga kopen dit jaar dus :P

[ Voor 24% gewijzigd door Superkiwi op 24-05-2018 00:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Odieus
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 19:05

Odieus

Onuitstaanbaar

Martinspire schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 23:21:
Trailer was wel wat scripted idd, maar vooralsnog vind ik de info buiten de trailers om erg interessant en dat maakt me meer benieuwd naar de normale gameplay dan de trailer doet. De trailer breakdowns zijn in ieder geval wel de moeite waard.

Luister maar even naar Jack bv:

[video]

Meer verdedigingsopties, uitgebreide animaties, meer teamplay en meer customization. Plus geen premium meer. Het feit dat je nu zelf iets moet doen om te healen en dat je minder ammo hebt maar deze bij meer mensen kunt halen (en van lijken) lijkt me erg boeiend. Je healing is ook niet meer tot 100% maar je krijgt maar een deel terug. Ook kan iedereen elkaar reviven maar niet iedereen maakt je dan weer 100%.

Het hele stuk lijkt erop dat de snelheid terug gaat en dus ook minder mensen objectives gaan aanvallen of dit veel behoudender gaan doen (kwetsbaarder, minder ammo). Ook geen auto-spotting meer is gewoon erg tof en minder COD-gameplay door alleen naar de minimap te kijken.

Hoe meer ik ervan hoor, hoe meer zin ik er in heb omdat het echt wat anders lijkt te doen en eindelijk ook meer wegtrekt van COD e.d. (qua snelheid en tactiek).
Ik hoop dat dit ook te zien is bij EA play en straks ook zo werkt wanneer de game uit is. Jack geeft in de video aan dat ze met de wijzigingen de game trager en tactischer hebben gemaakt, maar hij heeft het natuurlijk wel met een handjevol andere battlefield 'veteranen'/journalisten gespeeld wat mijn inziens niet representatief is voor de game bij release wanneer alle pubers ook mee gaan spelen :P. Wat mij wel enigzins zorgen maakt is het kunnen verslepen van AA guns, kanonnen, etc. Daar wordt natuurlijk weer mee gekloot straks. En de squad rewards (of hoe ze dat noemen, dat de Squad leader een V1 rocket kan aanvragen), ik hoop dat ze dit wel uitgebalanceerd hebben en dat het geen rocketfest wordt. De behemoths zijn gelukkig wel weg!

BF1 was voor mijn gevoel ook gewoon COD met voertuigen en dat is ook de reden dat ik het maar een maand heb gespeeld voor ik hem heb verkocht. Dus tactische tragere gameplay juich ik van harte toe!

PSN: LinQ-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Recon24 schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 22:59:
[...]

Scripted was het sowieso, dat zijn meestal gameplay trailers van games.
Ik bedoel dat dit meer een CGI filmpje lijkt met een HUD overlay. De CoD multiplayer reveal trailers zijn bijvoorbeeld wel altijd echte gameplay fragmenten van de devs.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Spud82
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15:59
Aaahw da's waar ook. Dark Souls Remastered komt vandaag of morgen uit.

*Eerst netjes GoW afronden Spud, niet meteen weer kopen*...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MenN
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17:04
Een paar jaar terug kwam Sony met de 20th Anniversary PS4 controller. Toen lagen de winkels er vol mee, maar had ik helaas nog geen ps4.

Nu zou ik het toch wel tof vinden om zo'n controller te hebben. Maar zonder er belachelijke bedragen aan te gaan uitgeven op ebay ofzo.

Iemand nog een idee waar deze nog tegen een schappelijke prijs te koop is?

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic" - Arthur C. Clark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
-SaveMe- schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 17:36:
[...]

Voor all to enjoy: Het Detroit topic :)

Voor wie geld teveel heeft een nieuwe, draadloze (!), pro controller van Scuf
[afbeelding]
Heb meerdere artikels gezien over die nieuwe Scuf, leuk enzo, maar waarom staat er overal zo nadrukkelijk draadloos bij en bij sommige artikels zelfs dat nu voor 't eerst Scuf een draadloze PS4 controller heeft, terwijl al hun voorgaande Scuf PS4 controllers ook draadloos waren?

Beetje jammer van de positie van de linker stick moet ik zeggen, heb 'm liever op de normale plek zitten. Magoe, mijn Scuf Impact doet het nog uitstekend en heeft ook 4 paddles. Alleen niet die zij knopjes dan, die zijn nieuw...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:08
Odieus schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 08:13:
[...]

Ik hoop dat dit ook te zien is bij EA play en straks ook zo werkt wanneer de game uit is. Jack geeft in de video aan dat ze met de wijzigingen de game trager en tactischer hebben gemaakt, maar hij heeft het natuurlijk wel met een handjevol andere battlefield 'veteranen'/journalisten gespeeld wat mijn inziens niet representatief is voor de game bij release wanneer alle pubers ook mee gaan spelen :P. Wat mij wel enigzins zorgen maakt is het kunnen verslepen van AA guns, kanonnen, etc. Daar wordt natuurlijk weer mee gekloot straks. En de squad rewards (of hoe ze dat noemen, dat de Squad leader een V1 rocket kan aanvragen), ik hoop dat ze dit wel uitgebalanceerd hebben en dat het geen rocketfest wordt. De behemoths zijn gelukkig wel weg!

BF1 was voor mijn gevoel ook gewoon COD met voertuigen en dat is ook de reden dat ik het maar een maand heb gespeeld voor ik hem heb verkocht. Dus tactische tragere gameplay juich ik van harte toe!
Ach de Battlefields trailers zeggen mij niets. Ziet er meestal super uit en erg bombastisch en allerlei single player clips. De game draait om multiplayer en die vind ik nog altijd geweldig. Speel Bf1 ook nog steeds met plezier, hoewel het zeker niet de beste BF is.

De vergelijking die jij maakt met COD vind ik wat ver gaan. Ik heb 2 maandjes de laatste COD gspeeld en dat is echt en veel hoger tempo en spray en pray. Dat werkt bij BF toch een stuk minder.
Voor mij iig een instant buy, omdat ik weet dat ik deze game toch weer 2 jaar ga spelen met plezier.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blister__
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-09 14:02
MenN schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 12:17:
Een paar jaar terug kwam Sony met de 20th Anniversary PS4 controller. Toen lagen de winkels er vol mee, maar had ik helaas nog geen ps4.

Nu zou ik het toch wel tof vinden om zo'n controller te hebben. Maar zonder er belachelijke bedragen aan te gaan uitgeven op ebay ofzo.

Iemand nog een idee waar deze nog tegen een schappelijke prijs te koop is?
Hier?: https://www.gooplaystatio...-20th-anniversary-editie/

of:
https://www.amazon.de/gp/...ontroller+limited+edition

Geen idee of het wat is en wat je er voor zou willen betalen, maar dit heb ik zo snel ff gevonden voor je.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aenea
Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 13:04:
@B-Real

Het artikel zegt dus dat er op zijn vroegst vanaf 2021 een PS5 kan gaan komen.
Dat kan dat artikel wel zeggen, maar betekent niet dat het ook klopt.

Wat ik eerder gelezen heb is dat men inschat dat de komende 3 jaren de winst daalt en pas na die 3 jaar weer omhoog gaat. Aangezien nieuwe consoles juist vaak in het begin met verlies worden verkocht kan je beter een conclusie trekken dat de PS5 binnen drie jaar dus uit komt en pas over drie jaar Sony pas weer meer winst gaat opleveren wanneer men de kosten van de productie omlaag kunnen krijgen...

2021 is echt veel te laat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:30
Aenea schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 13:04:
[...]

Wat ik eerder gelezen heb is dat men inschat dat de komende 3 jaren de winst daalt en pas na die 3 jaar weer omhoog gaat. Aangezien nieuwe consoles juist vaak in het begin met verlies worden verkocht kan je beter een conclusie trekken dat de PS5 binnen drie jaar dus uit komt en pas over drie jaar Sony pas weer meer winst gaat opleveren wanneer men de kosten van de productie omlaag kunnen krijgen...

De komende jaren gaat de afzet dalen. Of daarmee de winst daalt is maar de vraag (uiteraard aannemelijk). Ik denk dat de Ps4 nooit met verlies is verkocht. Ik vind 2021 ook te laat. 8 jaar na de PS4 en 5 jaar na de Ps4pro... kan echt niet.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
Katmi schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 20:36:
[...]
En ik hoop ook dat ze HZD2 niet rushen voor een ps5 launch
Ik dacht dat er geen verder vervolg zou komen op HZD. Heb ik wat gemist of is dit gewoon stille hoop? :P

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Hulleman schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 13:26:
[...]

Ik dacht dat er geen verder vervolg zou komen op HZD. Heb ik wat gemist of is dit gewoon stille hoop? :P
Een nieuwe IP met een unieke setting die het redelijk goed gedaan heeft en waarover nog genoeg verhalen te vertellen zijn. Waarom zou daar geen vervolg op komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
2021 is een heerlijke datum. De tijd wanneer 4K mainstream zal worden met deftige hardware en schermen met hdmi 2.1 gestandaardiseerd zijn. 4K & 60hz+ zal de de nodige vernieuwing brengen op het gebied van console gaming.

[ Voor 7% gewijzigd door Farabi op 24-05-2018 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-09 20:49
Het maakt ook nog de overweging waard om eventueel toch nog een PS VR te kopen. Want ik denk dat de bril niet zomaar te gebruiken wordt op de PS5. Ik hoop van wel, maar vaak werken nieuwe PS'sen niet met oude accessoires

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
basset schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 13:54:
Het maakt ook nog de overweging waard om eventueel toch nog een PS VR te kopen. Want ik denk dat de bril niet zomaar te gebruiken wordt op de PS5. Ik hoop van wel, maar vaak werken nieuwe PS'sen niet met oude accessoires
Er zit nog zat rek in de performance van de bril, dus ik ga er vanuit dat deze gewoon compatibel wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:46

Winkiller

De Mopperpot

[...]

Mijn idee, de rek is uit de verkoop en kijkt men alvast vooruit, we gaan het zien hoe we straks uitgemolken worden. ;) :+
basset schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 13:54:
Als dat zo is maken ze een kapitale fout, ik ben het dus eens met @bram1984 dit keer en hoop dat ze het compatibel houden.

[ Voor 67% gewijzigd door Winkiller op 24-05-2018 14:45 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

bram1984 schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 13:38:
[...]

Een nieuwe IP met een unieke setting die het redelijk goed gedaan heeft en waarover nog genoeg verhalen te vertellen zijn. Waarom zou daar geen vervolg op komen?
Precies, niet alleen hebben ze enorm veel toegevoegd met de DLC maar ook het einde van HZD is open waar je nog genoeg mee kan doen.

39

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Roybs
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-09 13:40
Afgelopen weekend begonnen met TrackMania Turbo! Zit nu op de 75ste race, allemaal gold gehaald en op twee banen voor nu een Trackmaster record.

Ik ga het nog zwaar krijgen denk ik :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAelon
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 28-07 15:08
Iemand enig idee waarom de Pro nagenoeg overal is uitverkocht? Mijn PS4 is aan het aftakelen en vind het voor mijzelf tijd voor een Pro, echter lijkt deze nergens meer te halen. Iemand tips?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
MrAelon schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 15:28:
Iemand enig idee waarom de Pro nagenoeg overal is uitverkocht? Mijn PS4 is aan het aftakelen en vind het voor mijzelf tijd voor een Pro, echter lijkt deze nergens meer te halen. Iemand tips?
Op de E3 gaan ze de PS5 onthullen die een dag later overal te koop is :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Liep tegen hetzelfde probleem aan. Heb hem uiteindelijk bij amazon.de besteld. Hun website is zelfs beschikbaar in het Nederlands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
bram1984 schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 13:38:
[...]

Misschien ben ik in de war met DLC's voor HZD.... ik zou het namelijk vreemd vinden om niet verder in de HZD universe te gaan. Een van de gaafste games die ik ooit gespeeld heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAelon
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 28-07 15:08
Verwijderd schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 15:35:
[...]

Liep tegen hetzelfde probleem aan. Heb hem uiteindelijk bij amazon.de besteld. Hun website is zelfs beschikbaar in het Nederlands.
Net contact opgenomen met de support van Mediamarkt (Nederland). Zij verwachten begin juni weer te kunnen leveren. Ik wacht daar even op, anders wellicht ook via amazon.de . Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaTimMan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:56
bram1984 schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 14:00:
[...]

Er zit nog zat rek in de performance van de bril, dus ik ga er vanuit dat deze gewoon compatibel wordt.
Eens de resolutie is opzich goed, en met betere rekenkracht kan er nog wel wat extra mooie beelden uitgetoverd worden. Niet compatible zal denk ik het hele psvr stuk nekken, ik zal dan niet de eerste zijn die er nog een koopt, dat komt dan wel in de uitverkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-09 18:56

Stronkie

Where wind is Trouble

Wat betreft de Pro.. Ik heb er een bij de bart smit op de kop kunnen tikken. Zelfs 50 euro goedkoper omdat ze de originele doos niet meer hadden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DaTimMan schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 15:44:
[...]

Eens de resolutie is opzich goed, en met betere rekenkracht kan er nog wel wat extra mooie beelden uitgetoverd worden. Niet compatible zal denk ik het hele psvr stuk nekken, ik zal dan niet de eerste zijn die er nog een koopt, dat komt dan wel in de uitverkoop.
Precies. Prima om een nieuwe versie uit te brengen, maar ik hoop wel dat mijn v1 compatible is. Anders zal ik ook niet meteen een nieuwe versie nemen.

Maar ik weet ook nog niet of ik meteen een PS5 haal. Hangt van de backlog en het aanbod op dat moment af.

Ik denk dat het met aanbod goed zal komen. Games als Cyberpunk zullen cross gen worden, dus er zal genoeg te doen zijn. Meer dan met de PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
bram1984 schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 15:37:
Detroit gaat lekker met een 80 metascore. Prima score voor een dergelijke game.
Stiekem had ik gehoopt dat deze toch iets hoger zou scoren, rond 84 ofzo. Maar 80 is inderdaad een mooie score voor zo een game.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Anton.net schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 16:29:
[...]

Stiekem had ik gehoopt dat deze toch iets hoger zou scoren, rond 84 ofzo. Maar 80 is inderdaad een mooie score voor zo een game.
Tja dit is zo'n hate it or love it game. Die krijgt hoe dan ook negatieve of mediocre scores.

Het is in ieder geval wederom een dikke tech schowcase voor de PS4 en Sony's studio's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:01

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
80 is prima, een game met deze gameplay of liever gezegt gebrek aan gameplay is niet iets wat iedereen ligt. Heavy Rain heeft ook een gemiddelde van 78

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:24
Anton.net schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 16:29:
[...]

Als jij plezier hebt aan een spel maakt het toch niet uit of een het een 1 of een 10 krijgt :? Hooguit voor een vervolgdeel zou het uit maken.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
[...]

Het is een uitspraak van de Sony CEO zelf dus waarom zou het niet kloppen?

En er komen nog steeds games uit die er beter uitzien dus dan is er nog rek. Het is vooral de vraag hoe deze games presteren ten opzichte van de One X versies, en of dat de playstation verkopen schaad. Ik denk wel dat de PS5 release versneld kan worden maar voor eind 2020 lijkt me dan weer sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heavy rain heeft een 87, die 78 is de ps4 versie. Erg veel uit een lopende meningen, zo te zien is niet iedereen enthouisiast over de thematiek van de game bijvoorbeeld. Terwijl andere de wereld, presentatie en verhaal loven. Ik denk dat de game nog wel een keer bij mij terecht gaat komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aenea
Hulleman schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 13:21:
[...]

De komende jaren gaat de afzet dalen. Of daarmee de winst daalt is maar de vraag (uiteraard aannemelijk). Ik denk dat de Ps4 nooit met verlies is verkocht. Ik vind 2021 ook te laat. 8 jaar na de PS4 en 5 jaar na de Ps4pro... kan echt niet.
Maar het artikel wat ik toen las ging toch echt over een praatje wat Sony had gehouden voor de aandeelhouders en over toekomstige winstvoorspellingen. Niet over de afzet van de PS4.

En alle consoles worden in 1e instantie met verlies verkocht, zo ver ik weet ook de PS4.

Zelf heb ik het vermoeden dat ze iets gepland hebben voor de E3, een prijsdaling, enkele hele fraaie limited editions, etc., iets in die richting...

Chaoss schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 17:31:
[...]

Het is een uitspraak van de Sony CEO zelf dus waarom zou het niet kloppen?

En er komen nog steeds games uit die er beter uitzien dus dan is er nog rek. Het is vooral de vraag hoe deze games presteren ten opzichte van de One X versies, en of dat de playstation verkopen schaad. Ik denk wel dat de PS5 release versneld kan worden maar voor eind 2020 lijkt me dan weer sterk.
Ehhh, nee, hij heeft niet keihard gezegd dat de PS5 pas na 2021 komt, wel dat ze zich aan het voorbereiden zijn blabla en dat hun nieuwe grote move voor dan op de planning staat. Wat die 'move' dan is en of dat dan ook betekent dat het een release is van een console dat is toch echt niet helemaal zo zeker. Gezien het eerdere artikel dat verschenen was over de financiele kant lijkt het er op dat men pas na 2021 weer (meer) winst gaat maken en tot die tijd ze hard aan het werk gaan.

Kortom, de 'move' kan ook echt gewoon een financieel iets zijn en niet de release van een console.
Daarnaast weet ik haast wel 100% zeker dat Sony niet nu in 2018 al gaat vertellen wanneer de PS5 uit komt, dat zijn dingen die men maar al te graag zo lang mogelijk voor zich houdt...

[ Voor 62% gewijzigd door Aenea op 24-05-2018 18:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-08 22:18
bram1984 schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 19:16:
Hier hoop ik al heel lang op. Volgens een gerucht wordt Dying Light 2 onthuld op de E3.

https://www.resetera.com/...-be-revealed-at-e3.44645/
Daar kijk ik wel echt naar uit. Dying Light is toch wel een van mn favorieten. Sinds release gekocht en soms duik ik er weer even in. En echt hele goede support qua extra content en updates van de dev, zelfs na 3 jaar. Deel 2 ben ik wel hyped voor!

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Dying Light was echt een positieve verassing ja. Speelde superlekker met dat free running systeem en de setting en sfeer in die stad ademende echt 28 Days Later, zeker met die geweldige soundtrack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Formula one
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 20:15
Bestaat er ook een headset voor de ps4 die ik draadloos voor mijn mobiel kan gebruiken en voor de ps4

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-09 20:11
Een heel gewone, doodnormale, erg rustige trailer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18-09 23:08

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Ik las overal dat de PS4 bijna EOL was...

...dus ik heb er ook maar eentje gekocht! :D Zat al op de wip toen H:ZD uitkwam, maar GoW heeft me over de streep getrokken. Ik heb hem echt voor de (console) exclusives, dus RDR2 komt er ook, maar de meeste games zal ik op de PC blijven halen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Spud82
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15:59
bram1984 schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 21:26:
God of War zit inmiddels op 5 miljoen stuks. Echt insane binnen 1 maand.

https://www.reddit.com/r/...lion_copies_actual_sales/
Bi-zar. Dik verdiend en mooi om te zien dat kwaliteit nog altijd beloond wordt.

PS, God of War is helemáál niet mainstream verder hoor... :)

(@discussie van een tijdje terug, haha kon het niet laten. Geen idee meer wie dat toen ook alweer stelde, maar dat is bij deze ook uit de wereld).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Uncharted 4 zat volgens mij over de 10 miljoen dus GoW heeft nog wel even te gaan om echt mainstream te worden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:35
Nog meer mensen die rustig afwachten tot Detroit unlocked? Heb bewust heel weinig ervan vernomen (ben zelfs de demo vergeten te spelen lol), maar denk wel dat ik me ermee ga vermaken.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 19:16:
Hier hoop ik al heel lang op. Volgens een gerucht wordt Dying Light 2 onthuld op de E3.

https://www.resetera.com/...-be-revealed-at-e3.44645/
Damn! Heel vet. Ik baal nog steeds dat ik mijn saves blijkbaar kwijt ben geraakt. Had eerst de main game uitgespeeld en de game verkocht. Later Editie met The following DLC goedkoop weten scoren, maar dus geen savegame meer. En ik had geen zin weer opnieuw te beginnen ...

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
Martinspire schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 23:22:
Nog meer mensen die rustig afwachten tot Detroit unlocked? Heb bewust heel weinig ervan vernomen (ben zelfs de demo vergeten te spelen lol), maar denk wel dat ik me ermee ga vermaken.
Ik heb de demo gespeeld en ik was onder de indruk. Vette ervaring en tering wat ziet dat er gaaf uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asprine
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:23
PSN wolfenstein ll 25 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
  • Laatst online: 17-09 20:49
-SaveMe- schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 00:14:
[...]

Damn! Heel vet. Ik baal nog steeds dat ik mijn saves blijkbaar kwijt ben geraakt. Had eerst de main game uitgespeeld en de game verkocht. Later Editie met The following DLC goedkoop weten scoren, maar dus geen savegame meer. En ik had geen zin weer opnieuw te beginnen ...
En dan met VR :9~

Ik moet wel zeggen, dat ik de following eigenlijk niet meer zo leuk vond. Zodra je de stad uit ging, was het wel een beetje klaar. Vooral online coop was erg leuk. Bijna Destiny 1 en 2 light :)

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@poor Leno

Battlefield 1943 is coming to Xbox One Backward Compatibility today.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Dd-VCC7UwAIEkGN.jpg

--------------------------------------------------------------------------------------------

H1Z1 blijkt een leuk spelletje om af en toe te spelen op de PS4 Pro.
Al blijf ik persoonlijk PUBG iets leuker vinden om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakmans
Creepy opwarmertje voor The Sinking City, een game die ontwikkeld werd door Frogware (Sherlock Holmes) en geïnspireerd is op het griezelige werk van H.P. Lovecraft. Het verhaal draait om een privédetective uit de jaren twintig die op onderzoek gaat in Oakmont, een stad die wordt geplaagd door mysterieuze overstromingen met een bovennatuurlijke oorsprong.

En Ubisoft teaset de line-up voor de E3:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe

Fresh weekend deals are now live on PS Store. Grab Assassin’s Creed Origins, Destiny 2, Wolfenstein 2 and more at a hefty discount:

https://blog.eu.playstati...origins-more/#sf190349778

Make haste – the offers expire Monday

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19:51
Chaoss schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 17:18:
80 is prima, een game met deze gameplay of liever gezegt gebrek aan gameplay is niet iets wat iedereen ligt. Heavy Rain heeft ook een gemiddelde van 78
De games van QD ala Heavy Rain en Beyond scoren nooit gemiddeld boven de 8. Het zijn hele typische "games" die gewoon niet mainstream zijn. Maar ik dank god op mijn blote knieën dat er ruimte is in de business voor games als Detroit.

Heavy Rain was absoluut een van mijn meest favo games van de vorige generatie. Geen idee waarom, maar ik vind het geweldig, ondanks de clunky besturing, QTE en het verhaal dat niet altijd perfect was. Ik hou van de afwisseling die een game als Detroit biedt, lekker chill in een verhaal zitten en keuzes maken zodat je je eigen verhaal hebt.

Ik vind het niet erg dat de PS5 rond 2021 zal komen, er zullen nog genoeg topgames komen. De levensduur is iets langer vanwege de tussenversies die tegenwoordig helemaal hot zijn (Pro en One X). Dat is een goede ontwikkeling, want je kunt heel lang genieten van je console. De games die voor de Pro worden gemaakt, kun je op de oorspronkelijk PS4 ook gewoon spelen. Tuurlijk, als de PS5 morgen zou komen, zou ik hem gelijk aanschaffen, zeker weten. Maar ik zit er echt niet mee dat het nog 3 jaar zal duren. Ik vind zelf dat de rek er nog niet uit is, kijk naar HZD en GoW graphicwise. Die games waren 4/5 jaar terug op de PS4 niet mogelijk geweest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aenea
"No, Sony Never Said that PS5 Is Three Years Away"
https://www.dualshockers....er-said-three-years-away/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 18:47
Prima dan nog 2,5 jaar :)
Kom maar op met die ps4 pro slim :+

A person who never made a mistake never tried anything new.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Ik gok nog steeds op een announcement early 2019 - release late 2019. Gewoon een los event net als bij de PS4 reveal in Februari 2013 en precies 3 jaar na de mid-cycle PS4 Pro release.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Roybs schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 14:53:
Afgelopen weekend begonnen met TrackMania Turbo! Zit nu op de 75ste race, allemaal gold gehaald en op twee banen voor nu een Trackmaster record.
Dat is best wel ferm gespeeld eigenlijk. Ik zit nu in de blauwe reeks en toch al een paar tracks gehad waar ik er meer dan een uur over deed om Gold te halen. Bij sommige speelde ik dan echter door omdat ik de tracks wel redelijk onder controle had om uiteindelijk TM te halen, maar soms kost dat dus echt 3 uur voor 1 track 8)7 . Op dit moment complete ik dus per game sessie maar 2 of 3 tracks, dus ik ben nog wel effen zoet, zeker te weten dat de Red en Black series nog lastiger zijn.
Oh ja, het helpt ook niet dat ik nu wat Tweakers heb om tijden mee te vergelijken en ik ook nog eens vaak speel om hun tijden te beaten, al zijn die van dvdkiwi gewoon niet te doen. Ben je blij dat je eens TM haalt, en hoopt dat je ook dvdkiwi beat, en blijk je dan nog een halve seconde trager te zijn :P.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roybs
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-09 13:40
Twixie schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 18:54:
[...]

Dat is best wel ferm gespeeld eigenlijk. Ik zit nu in de blauwe reeks en toch al een paar tracks gehad waar ik er meer dan een uur over deed om Gold te halen. Bij sommige speelde ik dan echter door omdat ik de tracks wel redelijk onder controle had om uiteindelijk TM te halen, maar soms kost dat dus echt 3 uur voor 1 track 8)7 . Op dit moment complete ik dus per game sessie maar 2 of 3 tracks, dus ik ben nog wel effen zoet, zeker te weten dat de Red en Black series nog lastiger zijn.
Oh ja, het helpt ook niet dat ik nu wat Tweakers heb om tijden mee te vergelijken en ik ook nog eens vaak speel om hun tijden te beaten, al zijn die van dvdkiwi gewoon niet te doen. Ben je blij dat je eens TM haalt, en hoopt dat je ook dvdkiwi beat, en blijk je dan nog een halve seconde trager te zijn :P.
Ja ik kom er bij sommige banen ook moeilijk van af hoor :). Vooral die banen op 't zand/strand met die buggy |:( Aardig wat foutjes gemaakt..

Qua sessie's wat ik doe is meestal (tot aan nu dan) zo'n 5-10 gold medals per dag halen. Banen sla ik niet over tot ik ze goud heb. Als ik merk dat ik mijn focus kwijt ben omdat ik al 20x achter elkaar de eerste bocht niet goed doorkom dan laat ik de controller even liggen, steek ik m'n kop uit 't raam en haal ik een paar keer eens diep adem (na een diepe zucht) en dan lukt het meestal wel na een aantal keer.

Succes!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:34
kazuka schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 18:45:
Ik gok nog steeds op een announcement early 2019 - release late 2019. Gewoon een los event net als bij de PS4 reveal in Februari 2013 en precies 3 jaar na de mid-cycle PS4 Pro release.
Dat zou volgens mij een hele domme stap zijn. Ze zijn nu marktleider met de PS4. Als ze nu voortijdig met een opvolger (zeg een jaar of zelfs meer) komt is die dus per definitie hardware technisch een stuk minder dan de concurrent. Waarom zouden ze dat risico lopen?

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zeg maar zo, waarom een game kopen als je net zo goed je geld aan skins kan geven https://www.resetera.com/...on-copies-in-a-day.44875/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

uchiha tijntje schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 19:11:
[...]

Dat zou volgens mij een hele domme stap zijn. Ze zijn nu marktleider met de PS4. Als ze nu voortijdig met een opvolger (zeg een jaar of zelfs meer) komt is die dus per definitie hardware technisch een stuk minder dan de concurrent. Waarom zouden ze dat risico lopen?
Marktleider zijn ze al geruime tijd toch? Toen de PS4 werd aangekondigd was de PS3 net ook de X360 voorbij gestreefd in verkoopaantallen geloof ik. Eind 2019 is nog altijd ruim 1.5 jaar vanaf nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 19:11:
[...]

Welk risico? Sony heeft nu ook niet de sterkste hardware en alsnog verkopen ze 2 tot 3 consoles voor iedere Xbox die wordt verkocht. Sony's first party is op dit moment zo ongelooflijk groot en sterk, die worden in de nabije toekomst niet meer ingehaald.

Neemt niet weg dat ik vind dat ze absoluut geen haast moeten maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 19-09 15:15
Eind 2019 is imo te snel, zeker voor wie nieuw erin is gestapt met een Pro toen die uitkwam.
Verder worden AMD 7nm zen based APU's pas in 2019 verwacht en hetzelfde geld voor de Navi gpu tech, wat imo de enige logische keuze is voor een nieuwe console.

Daarbij komt dat het voor een bedrijf als Sony of welke console builder het niet mogelijk is om meteen bij release van nieuwe components een goede bulk prijs te krijgen omdat yields waarschijnlijk laag liggen in het begin.

Fall 2020 lijkt me meer aannemelijk, dan zijn ook de exclusives van 2019 van de baan die nog in ontwikkeling zijn en zit je 7 jaar na de PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 19:20:
Ik zeg maar zo, waarom een game kopen als je net zo goed je geld aan skins kan geven https://www.resetera.com/...on-copies-in-a-day.44875/
Ik vind het niet zo'n probleem als jan en alleman geld inlegd voor skins, ik kan wel af en toe gratis een potje Fortnite spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Nieuwevolger schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 19:20:
Je kan zeggen wat je wil, maar Fortnite draait echt als een sneltrein de ps4, veel 3th party games halen dat niveau niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
Veel third party games zijn dan ook niet free, koop je nog een battle pass van 10 dollar en dan kost het je nog geen hol vergeleken met 60 dollar voor een ander third party game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je krijgt ook veel meer terug voor een game van 60 euro ipv een paar skins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Formula one
Sony Wireless 7.1 Headset (Gold Edition) iemand ervaring mee als die goed is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakmans
Telltale Games maakt bekend dat The Wolf Among Us 2 is uitgesteld tot volgend jaar:
We’re here with some news: The Wolf Among Us 2, based on Bill Willingham’s award-winning Fables comic book series from DC’s Vertigo imprint, will now launch in 2019, rather than the latter half of 2018. This delay comes as the result of a few fundamental changes here at Telltale since we first announced the game last summer.

Most importantly, we're committed to exploring new ways to tell our stories. Taking this extra time will allow us not only to focus on quality but also to experiment and iterate in order to craft something truly special. Ultimately our goal is to deliver an experience deserving of the passion you’ve consistently shown for The Wolf Among Us, and these extra months will give us the time we need to do our best work. We’re extremely enthusiastic about how the game is progressing so far, and we can’t wait to dig even deeper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 21:21:
Je krijgt ook veel meer terug voor een game van 60 euro ipv een paar skins.
Hou alsjeblieft op over skins.. Dat is voor mij op t ogenblik nog erger dan lootboxes ;w

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
Formula one schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 21:39:
Sony Wireless 7.1 Headset (Gold Edition) iemand ervaring mee als die goed is ?
De nieuwe versie (ja er is dit jaar een nieuwe versie uitgebracht) zit een stuk comfortabeler. Helaas is de mic nog steeds even slecht. En de batterijduur is nog steeds dramatisch; 4-6 uur!!!!

Dat is ook de reden dat ik die van mij binnen een week alweer heb verkocht

Heb nu een steelseries headset. En die gaat 20 uur mee. Echt een wereld van verschil.

Maar ja, qua geluidskwaliteit en comfy-factor ga je in ieder geval geen betere headset vinden voor €80-€100 (volgens budgetgaming is hij vanaf 1 juni zelfs in de aanbieding voor €60 bij gamemania).

In deze prijs range vind ik alleen de HyperX Cloud II iets beter. Maar die is weer niet wireless.

Dus opzicht gewoon een uitstekende headset. Minpunten zijn de mic en batterijduur. De rest is top voor deze prijs..

[ Voor 6% gewijzigd door Sefaex op 25-05-2018 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Formula one
Welke steelseries model ?
Sefaex schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 23:25:
[...]

De nieuwe versie (ja er is dit jaar een nieuwe versie uitgebracht) zit een stuk comfortabeler. Helaas is de mic nog steeds even slecht. En de batterijduur is nog steeds dramatisch; 4-6 uur!!!!

Dat is ook de reden dat ik die van mij binnen een week alweer heb verkocht

Heb nu een steelseries headset. En die gaat 20 uur mee. Echt een wereld van verschil.

Maar ja, qua geluidskwaliteit en comfy-factor ga je in ieder geval geen betere headset vinden voor €80-€100 (volgens budgetgaming is hij vanaf 1 juni zelfs in de aanbieding voor €60 bij gamemania).

In deze prijs range vind ik alleen de HyperX Cloud II iets beter. Maar die is weer niet wireless.

Dus opzicht gewoon een uitstekende headset. Minpunten zijn de mic en batterijduur. De rest is top voor deze prijs..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
Siberia 840

Nieuwprijs bij andere winkels is nog steeds rond de €300

Maar Wehkamp verkocht hem een paar weken terug voor €70
Dacht dat hem om een prijsfout ging, maar hij is toch geleverd.

Best een heerlijke headset.
Batterij duur is zoals gezegd 20 uur. Je krijgt er ook een extra batterij bij. En je kan hem op veel apparaten aansluiten. Switchen tussen apparaten is ook erg makkelijk

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Zal ik nu een PS4 Pro kopen of wachten op een nieuwe 4K tv? Zie je t verschil goed? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
Is al 1000x gevraagd en kan je zelf ook makkelijk opzoeken aan de hand van bv comparison videos op youtube van bv DigitalFoundry.

OG/Slim PS4 draait altijd alles op zo goed als 1080p en stabiele fps, vooral exclusives, ik heb HZD gespeeld op zowel mijn slim als op mijn broer zijn Pro op een 1080p monitor en ik zag geen verschil wat MIJ 100 euro waard is, idem met Bloodbourne, Uncharted 4 en zover zie ik in Detroit ook geen verschil of merkbaar verschil.

Er zijn voordelen aan een pro op 1080p zoals een 60 fps toggle in selectieve games zoals bv god of war ( maar je haalt geen 60 fps stabiel ) en 1gb extra ram wat ervoor zou moeten zorgen dat je vlotter background tasks kunt doen, maar ik heb nog nooit merkbare slowdown gezien op mijn ps4 slim menu dus jah.

Anyway, zelf kiezen en de ''voordelen'' afwegen tegen de meerprijs.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Waarom dan reageren, Poor leno is gewoon aan het solliciteren voor een ban.. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
poor Leno schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 22:21:
[...]

Hou alsjeblieft op over skins.. Dat is voor mij op t ogenblik nog erger dan lootboxes ;w
Komt wel goed schatje :P misschien hebben ze wel skins-free servers straks :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exirion
  • Laatst online: 20:49

Exirion

Gadgetfetisjist

kazuka schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 18:45:
Helemaal eens. De PS4 is ook eerder uitgekomen dan op basis van uitspraken van hoge heren bij Sony te verwachten was. Een generatie heeft gewoon een beperkte lifecycle, en dat is maar goed ook. Technologische vooruitgang moet niet geremd worden omdat een paar gamers miepen over een investering van een paar honderd euro waar ze tig jaar mee willen doen.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

Even over de PS5 gesproken, wat zouden jullie acceptabel vinden als prijs? Laten we even zeggen dat duurder natuurlijk ook betere hardware betekent, en dan houden we de levensduur ook gewoon op 7 of 8 jaar.

Ik zelf zou er best een 700 euro (max) voor willen neerleggen als dat significant betere graphics en dergelijke zou opleveren dan eentje die 400 of 500 kost.

Time is never wasted when you're wasted all the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:03
Als je er daadwerkelijk 7 of 8 jaar mee gaat doen, is €699 met zo'n beetje de beste hardware op dat moment beschikbaar acceptabel te noemen. Echter, we leven in een tijd van mid-gen upgrades dus na 4 jaar komt er gegarandeerd een PS5 Pro en dan vindt ik die €699 opeens wat minder fijn eerlijk gezegd.

Tevens is het bewezen dat je een psychologische grens doorbreekt als je meer dan €500 gaat vragen voor een console. De gemiddelde consument vindt dat écht niet zo fijn.

[ Voor 22% gewijzigd door DutchOwnage op 26-05-2018 10:10 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06:35

Phydomir

Dennis

Ik denk dat voor een hele grote groep mensen 500 euro wel de max is. Met een extra controller en 2 games kom je al snel tegen de 700 aan als je gelijk lekker wilt gamen. Persoonlijk heb ik geen problemen met 700 max voor alleen de console. Nu zit ik dan ook in de gelukkig situatie dat ik zonder problemen dat soort uitgaves kan doen, dat zal voor een hele grote groep niet zo zijn. Als je hard moet sparen voor zoiets en je dan alsnog de keuze moet maken tussen een console of het geld apart houden voor bijvoorbeeld een koelkast of wasmachine die stuk kan gaan dan wordt het een ander verhaal.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exirion
  • Laatst online: 20:49

Exirion

Gadgetfetisjist

Phase schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 09:52:
Even over de PS5 gesproken, wat zouden jullie acceptabel vinden als prijs? Laten we even zeggen dat duurder natuurlijk ook betere hardware betekent, en dan houden we de levensduur ook gewoon op 7 of 8 jaar.

Ik zelf zou er best een 700 euro (max) voor willen neerleggen als dat significant betere graphics en dergelijke zou opleveren dan eentje die 400 of 500 kost.
De eerste PS3 had het moeilijk vanwege de stevige prijs van 599 euro. Ik denk dat je daar niet overheen moet gaan, ondanks dat we alweer dik 10 jaar verder zijn.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor 599 of 699 kunnen ze een dikke bak neerzetten die op niks wordt gebottlenecked, ik zou het prima vinden. Maar als je kijkt hoe veel mensen toeslaan als de ps4 in een actie is voor 199 euro weet je wel waarom het niet gaat gebeuren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Chaoss schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 00:46:
Waarom dan reageren, Poor leno is gewoon aan het solliciteren voor een ban.. ;)
Dat is bluf.

>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blmp
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

blmp

Life is Strange

Phase schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 09:52:

Vind 500,- wel een mooie bovengrens voor een console. Als we eenmaal drie jaar verder zijn voor de PS5 verwacht ik wel een significante grafische verbetering binnen de huidige console-prijzen.

[ Voor 24% gewijzigd door blmp op 26-05-2018 11:22 . Reden: aangepast ]

7950x/32GB/860 Pro 2TB/MSI Suprim X RTX4090 | MacBook Pro M1 Pro 16"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 09:20
Ik zat even te kijken naar de PS4 Pro prijzen om te kijken of ik er wat met mijn vakantiegeld wat wou doen, maar waarom is hij helemaal nergens meer beschikbaar? :/

Zo te zien lijkt het er op dat ze over zijn gegaan naar "on-demand" productie en zal ik even moeten wachten.

Edit: Lijkt er op dat hij op Amazon.de beschikbaar is, vraag me alleen af wat "B-chassis" betekent :?

[ Voor 75% gewijzigd door MrFax op 26-05-2018 11:23 ]

That's it, I'm done.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19-09 18:14
MrFax schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 11:17:
Ik zat even te kijken naar de PS4 Pro prijzen om te kijken of ik er wat met mijn vakantiegeld wat wou doen, maar waarom is hij helemaal nergens meer beschikbaar? :/

Zo te zien lijkt het er op dat ze over zijn gegaan naar "on-demand" productie en zal ik even moeten wachten.

Edit: Lijkt er op dat hij op Amazon.de beschikbaar is, vraag me alleen af wat "B-chassis" betekent :?
Je hebt de oud CUH-7016 en CUH-7116 nieuw.

Deze B chassis is de nieuwe PS4 pro versie. Iets stiller ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:29
gisteren Battlefield 1 Revolution gekocht voor €26.99 en nu net binnen gekregen :D
nu aan het installeren, ben benieuwd :)
wie speelt dit nog? voeg mij anders toe; psn: Mooyini

[ Voor 18% gewijzigd door Kol Nedra op 26-05-2018 14:29 ]

nothing stops this train

Pagina: 1 ... 112 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Benieuwd of je een PS4 Slim of Pro moet kopen? Zoek eerst eens terug in dit topic voordat je die vraag stelt ;)
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Probeer, vooral bij minder bekende games, geen afkortingen te gebruiken :)