Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Nieuwevolger schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 09:01:
Yakuza 3, 4 en 5 worden geremasterd in Japan. https://www.resetera.com/...ster-coming-to-ps4.44058/
De ps4 heeft straks dus alle 7 de mainline games.
Top nieuws!

Ryu ga Gotoku aka Yakuza 3, 4, & 5 will be released on PS4 as remasters, with higher resolution & framerate,
Y3: 9 August
Y4: Fall/Autumn 2018
Y5: Spring 2019
All dates are in Japan

Deel 2 komt dus in augustus, dus ongeveer 8/9 maanden later zouden de titels in het westen moeten releasen, met een beetje geluk dus Y3 in maart 2019, Y4 in augustus 2019 en Y5 in december 2019?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20-09 14:30
v8power67 schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 09:41:
Tuurlijk is dit eindfase van de ps4.
Ps5 is ergens eind 2020 leverbaar ga ik vanuit.
Zoiets ga ik ook vanuit. Vorig jaar zomer een Ps4Pro gehaald en had daarvoor nagenoeg vanaf release een Ps4. Ik hou van nieuwe gadgets :)

PS5 wordt voor mij een instabuy, mits het backwards compatible is met de PS4 qua games. Anders wacht ik nog ff..... waarschijnlijk niet, ik ken mezelf :P Prijs interesseert me niet. Iets meer mediamogelijkheden, zoals het afspelen van audio CD's en UHD blu-ray films zou ik op prijs stellen.

Wellicht komen ze meteen met een Ps5 (€ 399) en een Ps5Pro variant (€ 499 - € 599).

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22:12

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
v8power67 schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 10:00:
[...]

Maar omdat de jaguar cpu gewoon heel zwak was zou het veel meer moeite kosten en ook ten kosten gaan van de graphics omdat jaguar gewoon echt al oud was toen ps4 uitkwam.
Maar als ze kunnen launchen met amd ryzen zen 2+ cpu dat is dan hagel nieuwe tech. Super snel en dus voor devs veel makkelijker om 60fps te behalen.
In de CPU is inderdaad de meeste winst te behalen voor de PS5. De GPU van de Pro heeft 4,2 Tflops rekenkracht. Dat is niet heel denderend, vergeleken met een midrange videokaart die al snel tegen de 6tlfops zit. Maar vooral die jaguar cpu is echt traag ivm de GPU van de pro.

Een mooie ryzen zen cpu zou al zoveel sneller zijn dan de jaguar. Qua GPU moeten ze denk ik mikken op 5x de kracht van een PS4. Bij de PS3 > PS4 zag je ook een toename van ca 5x de GPU kracht (van 400gflops, naar 1,84 tflops. Van PS2 > PS3 was dat zelfs dik 60x meer rekenkracht). Als de PS5 beschikt over 9-10Tflops gpu kracht, tezamen met 16gb geheugen en een Ryzen Zen cpu, dan heb je een knappe console hoor. Dan de vraag of ze dat voor € 399 een beetje gedaan krijgen. Een SSD kan me gestolen worden om kosten te besparen voor de CPU/GPU.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

H1Z1: Battle Royale nu gratis te downloaden:

https://store.playstation...11745_00-H1Z1CONSOLE00001

Je hebt geen PS+ nodig om het te spelen, dus helemaal free to play.

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:16
Eén groot nadeel voor de volgende generatie is RAM, de prijzen zijn hoog. Als je nu een console voor massaproductie moet speccen, dan heb je het lastig. Wordt het goedkoper, of duurder? Gaan we voor de nieuwste generatie of voor een oudere generatie? Welke bandbreedte? Wat doet de concurrent?

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Leuk leesvoer van Digital Foundry over Sony en AMD

https://www.eurogamer.net...is-the-most-likely-target

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:15
Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 15:00:
H1Z1: Battle Royale nu gratis te downloaden:

https://store.playstation...11745_00-H1Z1CONSOLE00001

Je hebt geen PS+ nodig om het te spelen, dus helemaal free to play.

_/-\o_
Geef hem een kans. Maar alleen omdat ik las dat het 60fps is en op de pro redelijk stabiel zelfs.
Daarom speel ik pubg niet met die framerate op xbox van bijna altijd onder de 30fps(plus omdat het genre me niet heel veel doet.).
Fortnite vind ik er te trippend en slecht uitzien met dat spastische bouwen van onzin enz..

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-09 07:57
Jasphur schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 10:05:
[...]

Ik laat mij graag verrassen. Beter komen er inderdaad nog veel goede games uit zodat ik nog even vooruit kan met de Pro :P Dan hoef ik niet meteen een PS5 te kopen
Sowieso hoef je niet direct een ps5 te kopen. Over het algemeen is het armoe troef als een console net uit is.

Dus ik ga proberen lekker een jaar te wachten......
voordelen:
Meer games om uit te kiezen, kinder ziektes eruit, mogelijk zelfs al prijsdaling of iig bundels.
Nadelen:
nieuwe gadgets zijn leuk :P

Zelfs met launchgame doorgte vond ik het vroeger maar wat leuk om op dag 1 een nieuwe console te hebben. En met backwards compatibility is het natuurlijk sowieso geen issue als er weinig games zijn (Nu was/is dat voor mij toch geen probleem, want ik verkoop me ouwe zut ook niet, dus dan kan ik uiteraard nog steeds mijn ouwe zooi spelen.....)

10 second ninja DONE

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dm-dutchman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 20-09 10:04
De PS3 heb ik gekocht toen deze al drie jaar uit was en de ps4 (PRO) heb ik augustus 2017 gekocht. Tsja nieuwe gadgets zijn leuk maar zolang ik me nog prima vermaak met de oude generatie hoef ik nog niet gelijk de nieuwste generatie in huis te hebben.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Voor all to enjoy: Het Detroit topic :)

Voor wie geld teveel heeft een nieuwe, draadloze (!), pro controller van Scuf
Afbeeldingslocatie: https://cdn.psx-sense.nl/wp-content/uploads/2018/05/42217351062_b87778e3e5_k-755x425-580x326.jpg

[ Voor 35% gewijzigd door -SaveMe- op 22-05-2018 17:57 ]

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67
Crosspost met x1 topic( identieke posts gemaakt.)

Rainbow Six: Siege | Initial Xbox One X (1728p) and PS4 Pro (1440p) Support Coming
XBOX ONE X AND PLAYSTATION 4 PRO SUPPORT
We have increased the resolution to 1728p on the Xbox One X, and 1440p on the PlayStation 4 Pro, while maintaining 50% render scaling (same as before). We are currently working on dynamically increasing the render scaling when performance allows it. This will allow for better render quality in low-complexity scenes, while maintaining 60 fps at all times by adjusting the render scaling dynamically. We do not have an ETA for when this additional dynamic render scaling will be implemented.
Xbox One situation:
Xbox One is 1600 x 900. Xbox One X now at 3072 x 1728. 368,64% increase.

PS4 situation:
PS4 is at 1920 x 1080. Playstation 4 Pro now at 2560 x 1440. 177,78% increase.

With 50% resolution scaling on both.
https://www.resetera.com/...40p-support-coming.44130/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm ik wou Rainbow Six siege al een tijdje kopen, maar er kwam steeds weer een andere game tussen. Nu is die op het moment in de sale. Maar ik zit nog midden in Persona 5, al weet ik niet hoe lang is nog door wil spelen en daarnaast wil ik net zo graag detroid: become human. Misschien volgende sale dan maar meer geluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-09 18:56

Stronkie

Where wind is Trouble

Hm , probeer al sinds een week een ps4 pro te halen. Nergens meer te krijgen. Ik zit nu aan een PS4 slim te denken. Klopt het dat je eigenlijk het verschil niet merkt tussen beide versies als je geen 4 k tv hebt.

PS worden de pro's nog wel gemaakt.. Al meer dan een week nergens meer leverbaar , ben niet van plan het via ebay te halen

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Stronkie schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 22:04:
Hm , probeer al sinds een week een ps4 pro te halen. Nergens meer te krijgen. Ik zit nu aan een PS4 slim te denken. Klopt het dat je eigenlijk het verschil niet merkt tussen beide versies als je geen 4 k tv hebt.
Kijk eens naar die dikke roze balk onderaan de pagina ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Stronkie schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 22:04:

PS worden de pro's nog wel gemaakt.. Al meer dan een week nergens meer leverbaar , ben niet van plan het via ebay te halen
in mooi rood boven de quick reply ...
Let op:
- GEEN vragen of je de PS4 slim of PS4 Pro moet kopen. De meerwaarde van de Pro moet ieder voor zich afwegen, gebruik aub de search.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-09 18:56

Stronkie

Where wind is Trouble

Sorry Ik zag dat roze gedeelte niet. Maar goed. Die search in dit forum heeft niet veel opgeleverd.

Maar mijn tweede vraag staat nog wel. Worden er nog wel PS4 pro's gemaakt. Ze zijn gewoon niet leverbaar

Never mind.. ze zijn weer leverbaar :)

[ Voor 10% gewijzigd door Stronkie op 22-05-2018 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stronkie schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 22:18:
Sorry Ik zag dat roze gedeelte niet. Maar goed. Die search in dit forum heeft niet veel opgeleverd.

Maar mijn tweede vraag staat nog wel. Worden er nog wel PS4 pro's gemaakt. Ze zijn gewoon niet leverbaar

Never mind.. ze zijn weer leverbaar :)
en zo moeilijk is dat zoeken niet hoor: eerste gevonden posts geven al antwoord op je vraag:
[PS4] PlayStation 4 - deel 9

Mijn korte antwoord; ja ook op 1080 schermen heeft de Pro zeker voordeel en zin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Laatst online: 19-09 15:15
En of dat genoeg voordeel en zin heeft voor het prijsverschil moet je zelf uitmaken :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Days Gone preview...

[ Voor 5% gewijzigd door -SaveMe- op 23-05-2018 00:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
Zijn er mensen die H1Z1 al hebben kunnen proberen? Ik kan geen verbinding maken met de server. Blijkbaar zijn er nog problemen momenteel...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe

New offers are hitting PlayStation Store this week, with savings of up to 60% on Shadow of War, The Division and more.

See the full list over on PS Blog:

https://blog.eu.playstati...ion-store-starting-today/

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Beste april ooit gemeten dus (software sales), door God of War. Met MLB18 achter GoW als best verkopende exclusive dit jaar.

Een de Pro GoW bundel is de best verkopende console in april. Indrukwekkend.

https://www.resetera.com/...ps-hardware-charts.44243/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 00:30

Aight!

'A toy robot...'

Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 05:52:
PlayStation Europe

New offers are hitting PlayStation Store this week, with savings of up to 60% on Shadow of War, The Division and more.

See the full list over on PS Blog:

https://blog.eu.playstati...ion-store-starting-today/
Poew! Dungeons 3, XCOM 2, Surviving Mars allemaal voor een leukere prijs!

Het stomme is dat XCOM 2 niet op mijn Mac werkt en ik via steam heb :P en Surving Mars heb ik al!

Diablo 3 is ook goedkoop zeg, maar ik weet niet of dat lekker weg speelt op de PS4. En XCOM + uitbreidingen vindt ik nog wel duur voor €44,-. Als die voor €20,- voorbij komt koop ik hem toch wel :P

[ Voor 14% gewijzigd door Aight! op 23-05-2018 07:29 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

@Aight!

Diablo 3 werkt super op de PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:19
(P)review op Arstechnica was behoorlijk negatief vond ik. Performance issues, het is een open world game met missions en progression systeem (zeg maar Sons of Anarchy meets Horizon Zero Dawn meets The Walking Dead), maar of het ook echt leuk is.. tja...

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 20-09 16:05
Iemand meer info toevallig?
In May 2018, a Walmart leak occurred, with many unannounced titles being listed on a pre-order tab. This included Just Cause 4, which could be announced at E3 2018. The leak mentions JC4 twice: once for Xbox One and once for Playstation 4.
Afbeeldingslocatie: https://vignette.wikia.nocookie.net/justcause/images/4/41/Walmart_ca_leak_of_future_preorder_games_May_of_2018.jpg/revision/latest/scale-to-width-down/1000?cb=20180509232712

via

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
Sagat schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 16:20:
[...]

Sowieso hoef je niet direct een ps5 te kopen. Over het algemeen is het armoe troef als een console net uit is.

Dus ik ga proberen lekker een jaar te wachten......
voordelen:
Meer games om uit te kiezen, kinder ziektes eruit, mogelijk zelfs al prijsdaling of iig bundels.
Nadelen:
nieuwe gadgets zijn leuk :P

Zelfs met launchgame doorgte vond ik het vroeger maar wat leuk om op dag 1 een nieuwe console te hebben. En met backwards compatibility is het natuurlijk sowieso geen issue als er weinig games zijn (Nu was/is dat voor mij toch geen probleem, want ik verkoop me ouwe zut ook niet, dus dan kan ik uiteraard nog steeds mijn ouwe zooi spelen.....)
Zelfde dilemma hier. Ik had de PS4 nagenoeg met launch en daar was echt niet veel soeps voor uit. FIFA 14 en Killzone had ik. Als de PS5 BC is, wat volgens mij vrij simpel moet zijn gezien de "pc architectuur" van de PS4 en waarschijnlijk de PS5, dan is het voor mij denk ik een day-one aankoop. Of de eerste bundeltjes afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20-09 16:15

Oxigeon

En zo is dat!

Anton.net schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 00:48:
Zijn er mensen die H1Z1 al hebben kunnen proberen? Ik kan geen verbinding maken met de server. Blijkbaar zijn er nog problemen momenteel...
Ik heb hem gisteren gespeeld. Ik had er "veel" van verwacht. Het is natuurlijk een Open Beta. Maar wat een bagger.
1e potje met een vriend: We spawnen bij een Police Car. Rijden lekker wat rond. Maar we hebben zulke lag dat ik tegen mijn vriend zeg ga hier naar links. Hij zegt waar. Ik zeg hier bij die weg. Ik zie geen weg. Hij reed dus als veel verder dan ik was. Hetzelfde geld met schieten etc. Nu kan dat natuurlijk komen omdat het net launcht.

Daarna 1 pot solo. Dit liep iets soepeler maar nog steeds niet je van het.

Verder ben je meer aan het reizen dan je ook maar een beetje aan het bemoeien met schieten. Heb het idee dat de toxic net iets te snel op je af komt. Lekker een beetje snipen zit er daarom dus niet in.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:16
De PS4 hier op 29 november 2013 meteen in huis gehaald, ik had Battlefield 4 (was buggy de eerste maanden) en FIFA 14. Prima mee vermaakt, maar de echte toppers kwamen eigenlijk pas ongeveer een jaar later. Ik denk dat ik ook niet meteen de nieuwe generatie ga aanschaffen. In de het eerste jaar dat ik de PS4 al had, nog beste veel op de PS3 gespeeld.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oxigeon schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 08:39:
[...]

Ik heb hem gisteren gespeeld. Ik had er "veel" van verwacht. Het is natuurlijk een Open Beta. Maar wat een bagger.
1e potje met een vriend: We spawnen bij een Police Car. Rijden lekker wat rond. Maar we hebben zulke lag dat ik tegen mijn vriend zeg ga hier naar links. Hij zegt waar. Ik zeg hier bij die weg. Ik zie geen weg. Hij reed dus als veel verder dan ik was. Hetzelfde geld met schieten etc. Nu kan dat natuurlijk komen omdat het net launcht.

Daarna 1 pot solo. Dit liep iets soepeler maar nog steeds niet je van het.

Verder ben je meer aan het reizen dan je ook maar een beetje aan het bemoeien met schieten. Heb het idee dat de toxic net iets te snel op je af komt. Lekker een beetje snipen zit er daarom dus niet in.
Dat is ook mijn ervaring met H1Z1.

Morgen de nieuwe map van PUBG maar checken op mijn One X.

PUBG is voor mij beter dan H1Z1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vond battlefield 4 een hele goeie game (beter dan bf1), alleen deed de game het pas enig sinds normaal na een half jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
Ja, snap ook niet wat mensen zo vet vinden aan H1Z1. Blijkbaar mis ik iets ofzo ?
Maar het lijkt net of ik een early PS3 game aan het spelen ben ofzo.

Ben verder compleet nieuw in het Battle royale genre. Dus ik moest wel even wennen dat dood gaan ook echt dood gaan is.

Duurt het bijna weer 5 min om in een potje te komen.

Na 2 potjes (en 0 kills :p) Was ik er wel klaar mee. Wellicht dat ik vandaag nog een paar potjes ga proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Sefaex schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 09:37:
Ja, snap ook niet wat mensen zo vet vinden aan H1Z1. Blijkbaar mis ik iets ofzo ?
Maar het lijkt net of ik een early PS3 game aan het spelen ben ofzo.

Ben verder compleet nieuw in het Battle royale genre. Dus ik moest wel even wennen dat dood gaan ook echt dood gaan is.

Duurt het bijna weer 5 min om in een potje te komen.

Na 2 potjes (en 0 kills :p) Was ik er wel klaar mee. Wellicht dat ik vandaag nog een paar potjes ga proberen.
Tot nog toe vind ik het ook niet vet. Bij fortnite is bouwen niet echt mijn ding. Ik had de hoop dat H1Z1 dan mijn uitkomst zou zijn. Maar helaas gaat hem dat dus ook niet worden. Misschien dat de game over een 2 maanden wel speelbaar is voor mij. Maar anders is het gewoon PUGB die het moet gaan worden voor mij op de PS4 zodra deze uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:35
Oxigeon schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 10:08:
[...]

Tot nog toe vind ik het ook niet vet. Bij fortnite is bouwen niet echt mijn ding. Ik had de hoop dat H1Z1 dan mijn uitkomst zou zijn. Maar helaas gaat hem dat dus ook niet worden. Misschien dat de game over een 2 maanden wel speelbaar is voor mij. Maar anders is het gewoon PUGB die het moet gaan worden voor mij op de PS4 zodra deze uitkomt.
Ik denk dat ook Pubg je dan niet gaat beokren. Grafisch is het ook totaal geen wonder

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PUBG ziet er wel iets beter uit vergeleken met H1Z1.
PUBG speel ik op de Xbox One X en H1Z1 speel ik op de PS4 Pro.

H1Z1 is ook wat kaler dan PUBG, PUBG heeft meer huisjes.

Voor wat gameplay beelden van mijn gespeelde games in PUBG en H1Z1 bekijk mijn YouTube
in mijn signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat lijkt me toch overduidelijk fake. Wellicht heeft een grapjas bij Walmart wat toekomstige titels online gezet. Het gaat dus zelfs niet om 1 titel maar om een tiental titels die voor het merendeel zelfs nog geen release date hebben. Ik zie niet in waarom een retailer al zo ver van tevoor die zou opnemen in zijn catalogus, zelfs al gaat het om pre-orders.
En waarom zouden uitgevers überhaupt al titels bevestigen aan retailers nog voor ze announced zijn ? Makes no sense.

[ Voor 10% gewijzigd door Twixie op 23-05-2018 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Twixie schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 10:44:
[...]

Dat lijkt me toch overduidelijk fake. Wellicht heeft een grapjas bij Walmart wat toekomstige titels online gezet. Het gaat dus zelfs niet om 1 titel maar om een tiental titels die voor het merendeel zelfs nog geen release date hebben. Ik zie niet in waarom een retailer al zo ver van tevoor die zou opnemen in zijn catalogus, zelfs al gaat het om pre-orders.
En waarom zouden uitgevers überhaupt al titels bevestigen aan retailers nog voor ze announced zijn ? Makes no sense.
Zo raar was het lijstje toch niet? Volgens mij heeft deze lek er ook voor gezorgd dat Rage 2 binnen een aantal dagen werd aangekondigd (hier heeft toen het twitter account van Rage handig op de image ingehaakt)

Voor de rest staan er titels in zoals Borderlands 3, Dreams, FF 7 remake die er al aankomen.
Splintercell en Division 2 zijn titels die je steeds meer in het geruchten circuit hoort,

Het E3 lek lijstje die vorige week ofzo online kwam die sloeg echt helemaal nergens op, maar hier vind ik eigenlijk niets raars aan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Origins schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 10:59:
[...]
Zo raar was het lijstje toch niet?
Ik zeg niet dat het een raar lijstje is, maar dat het totaal geen indicatie is voor aankomende releases. Nogmaals, waarom zou een retailer al een titel in hun catalogus steken zonder enige formele/officiële release informatie ? En ze gaan zeker geen pre-orders accepteren zonder dat een publisher ook officieel announced heeft. Dus daarmee dat ik zeg dat dat lijstje gewoon fake is, in de zin dat iemand daar bij Walmart gewoon wat zitten prutsen heeft. No way dat dat standaard procedure is, en dus een 'leak' is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-09 07:59

Griffin

Is mythical

Ik dacht gisteravond even via de PS Store met CC te betalen (met mijn telefoon). Dat werkte voor geen meter.
Vandaag via een PC betaling vie CC, weer alleen een zwart scherm nadat ik Rabobank Scanner scherm heb ingevuld. Dus dan maar geld naar Paypal sturen en vanaf daar betalen bij de PS Story, echter ook hier een foutmelding.

Is er ergens een pagina waarop te zien heeft op Sony problemen heeft met hun site/betaling systeem oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-09 08:22
Dark souls remastered iemand ergens al te koop gezien ? Bv mediamarkt . Kan eigenlijk niet wachten tot morgen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Twixie schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 11:32:
[...]

Ik zeg niet dat het een raar lijstje is, maar dat het totaal geen indicatie is voor aankomende releases. Nogmaals, waarom zou een retailer al een titel in hun catalogus steken zonder enige formele/officiële release informatie ? En ze gaan zeker geen pre-orders accepteren zonder dat een publisher ook officieel announced heeft. Dus daarmee dat ik zeg dat dat lijstje gewoon fake is, in de zin dat iemand daar bij Walmart gewoon wat zitten prutsen heeft. No way dat dat standaard procedure is, en dus een 'leak' is.
Zou kunnen dat ze hebben wat lopen prutsen, echter blijft het dan bijvoorbeeld vreemd dat een Rage 2 aangekondigd wordt via Wallmart en enkele dagen later de officiële bevestiging komt.
Misschien is het fake, maar misschien weten zij meer dan andere?

Ze krijgen voor mij het voordeel van de twijfel alleen al door een Rage 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
Origins schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 10:59:
[...]

Het E3 lek lijstje die vorige week ofzo online kwam die sloeg echt helemaal nergens op, maar hier vind ik eigenlijk niets raars aan. :)
Dit lijstje stond de week ervoor al op internet hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik had ook eerst gedacht dat het fake was, maar een game als rage 2 gok je niet zomaar raak. Kan als nog dat niet alles klopt btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
DigitalError schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 12:09:
[...]

Dit lijstje stond de week ervoor al op internet hoor :P
Haha ja kan kloppen hoor, in ieder geval paar dagen voor Rage 2 aankondiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Griffin schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 11:37:
Ik dacht gisteravond even via de PS Store met CC te betalen (met mijn telefoon). Dat werkte voor geen meter.
Vandaag via een PC betaling vie CC, weer alleen een zwart scherm nadat ik Rabobank Scanner scherm heb ingevuld. Dus dan maar geld naar Paypal sturen en vanaf daar betalen bij de PS Story, echter ook hier een foutmelding.

Is er ergens een pagina waarop te zien heeft op Sony problemen heeft met hun site/betaling systeem oid?
Bij mij is het in al die tijd 1 keer maar half fout gegaan. Eigenlijk gaat het dus altijd goed.

Soms is er een storing en daarvoor kijk je hier:

https://status.playstation.com/en-us/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Martinspire schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 10:29:
[...]

Ik denk dat ook Pubg je dan niet gaat beokren. Grafisch is het ook totaal geen wonder
Grafisch maakt me dat niet zoveel uit. Maar als ik een beetje vergelijk tussen H1Z1 en PUBG dan lijkt PUBG toch een heel stuk meer op wat mij interesseert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sony bevestigt komst van de PlayStation 5 en gebruikt de volgende 3 jaar om dit voor te bereiden:

Sony heeft eindelijk wat meer laten weten over haar toekomstplannen voor PlayStation en de mogelijke opvolger van de PlayStation 4. John Kodera, CEO en President & Representative Director bij Sony Interactive Entertainment, meldt dat Sony de volgende drie jaar gaat gebruiken om zich klaar te maken voor haar volgende stap.Dit deed men tijdens een interview met onder andere The Wall Street Journal. Dit betekent dat men het dus iets rustiger aan gaat pakken tegenover de gebruikelijke zes-tot-zeven-jaar cyclus die we van Sony gewend zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16:53
Tja, is allemaal nog weinig concreet toch? Dat er rond 2020/2021 een nieuwe PS komt hadden velen in dit topic ook al ingeschat.

Ik wacht nog lekker even af totdat de Pro's weer overal te koop komen (plus het liefst een mooie combi aanbieding). Dan kan ik nog wel een jaar of vijf vooruit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@B-Real

Het artikel zegt dus dat er op zijn vroegst vanaf 2021 een PS5 kan gaan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
Prima, kan ik nog verder met de Playstation 4 ;)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Edit nvm.

[ Voor 148% gewijzigd door Origins op 23-05-2018 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Amazon Italie heeft een pagina toegevoegd met een "days of play" ps4. Wat kan betekenen dat ze het zeflde gaan doen als vorig jaar met allemaal acties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Nieuwevolger

Zelfde acties als vorig jaar kan zeker, zelfs bijna zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Voor mij prima als de PS5 in 2021/2022 komt. Alle studio's zijn druk bezig, dus we gaan toch pas in 2021 nieuwe exclusives zien. Ik koop de ps5 pas wanneer er waardige games zijn. Voor Shadowfall en Knack heb ik mijn geld ook niet bovengehaald in 2013, ik ben pas in 2015 ingestapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:03
Vindt het ook dikke prima. Was even bang dat "we" om de 3 a 4 jaar mochten gaan upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In mijn ogen kregen de laucn games killzone shadow fall, infamous second son en knack niet de extra tijd om er echt goeie games van te maken. Omdat ze op een strak schema zaten om in de launch periode uit te komen. Inplaats daarvan kwamen in 2013 nog games als the last of us, god of war acsension, beyond two souls en gt6 nog uit op de ps3. Heb ik liever dat Sony in 1x knalt met de launch line up/periode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ik ben pas vorig jaar ingestapt dankzij Horizon. Toen had ik meteen een reeks aan games om in te halen te pakken. (Uncharted 3/4, Watch Dogs 2, Unity/Syndicate, GTA V oa) Kon ik mooi goedkoop in huis halen. Dus zelfs al zou de PS5 wel dit jaar aangekondigd worden en volgend jaar verschijnen maakt dat mij niet uit. Ik vind de begin games over het algemeen niet de moeite waard om direct voor over te stappen. Ik wacht liever de pareltjes zoals Horizon, God of War en Uncharted af. Die verschijnen vaker pas later voor een console dan meteen in het begin.

Eventueel backwards compatible zijn zou mij mijn keuze doen heroverwegen. Want voorlopig heb ik genoeg leuks voor de PS4, een backlog hebben heeft ook voordelen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
PS5 is day one voor mij. And happy to upgrade to PS5 Pro two years later :Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sefaex
Anton.net schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 16:38:
Voor mij prima als de PS5 in 2021/2022 komt. Alle studio's zijn druk bezig, dus we gaan toch pas in 2021 nieuwe exclusives zien. Ik koop de ps5 pas wanneer er waardige games zijn. Voor Shadowfall en Knack heb ik mijn geld ook niet bovengehaald in 2013, ik ben pas in 2015 ingestapt.
Ik heb wel die fout gemaakt.
Heb op de launch dag van de PS4 ook mijn PS3 met tientallen games verkocht (achteraf ook spijt van gehad).

BF4 was wel vet. Eindelijk met 64 man spelen. Killzone had vooral vette graphics. Maar als compleet plaatje viel het toch wel tegen. En Knack haalt natuurlijk niet het niveau van een LBP, Ratchet of Crash Bandicoot

Denk dat ik nu niet mee ga met de hype, wacht het gewoon rustig af.

Heb ook nog een backlog. En er komen nog zat goede games uit op de PS4. Voor mij geen reden om meteen op day 1 een PS5 te gaan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-09 06:35

Phydomir

Dennis

Voor mij zal het wel een instant buy zijn. Heb mijn PS4 ook op day 1 gekocht met Killzone en NBA. Nooit spijt van gehad. Zodra de PS5 te reserveren is zal dat worden gedaan.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Nieuwevolger schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 14:02:
Amazon Italie heeft een pagina toegevoegd met een "days of play" ps4. Wat kan betekenen dat ze het zeflde gaan doen als vorig jaar met allemaal acties.
Lijkt erop dat Intertoys ook mee gaat doen volgende week; https://www.intertoys.nl/t/gamingweek

Is alleen niet gericht op PS-games/consoles, maar ook op andere consoles/PC.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
bram1984 schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 17:59:
Laten we de Black Flag PS4 versie vooral niet vergeten die in november 2013 uitkwam. Daar kon je toch wel aardig wat uren in kwijt meteen. :)
Mee eens, al had ik die voor de 360 waardoor ik sowieso nog heel wat uurtjes daarmee zoet was. Plus de backlog voor dat systeem ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Door de geruchten rond 2020 ging ik ervan uit de we bijna geen nieuwe games meer gingen krijgen voor de ps4. Wie weet krijgen we dan toch nog een leuke aankondiging op E3. HZD2 op ps4, wie weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Guys, vnvnd 22.00 Livestream, just sayin' :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
poor Leno schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 18:19:
Je bedoelt de Battlefield 2018 event zeker? Inderdaad. Gok dat ie wel via Twitch en Mixer te zien zal zijn...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Martinspire schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 18:24:
[...]

Je bedoelt de Battlefield 2018 event zeker? Inderdaad. Gok dat ie wel via Twitch en Mixer te zien zal zijn...
Wat ken je me toch goed >:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RubenSaurus
Martinspire schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 18:24:
[...]

heb net even in m'n blender gekeken in de keuken maar zie er geen scherm in zitten... :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sefaex
Anton.net schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 18:19:
Door de geruchten rond 2020 ging ik ervan uit de we bijna geen nieuwe games meer gingen krijgen voor de ps4. Wie weet krijgen we dan toch nog een leuke aankondiging op E3. HZD2 op ps4, wie weet?
Bijna geen goede games ?

Er zijn de afgelopen tijd genoeg games aangekondigd die nog moeten gaan uitkomen.

Death Stranding, Ghost of Tsushima, The Last of Us 2, Kingdom Hearts 3, Spider-Man, Days Gone, Detroit: Become Human, Final Fantasy VII Remake, Concrete Genie

En dit zijn alleen nog maar exclusives.

Sony heeft al aangegeven dat ze zich deze E3 gaan focussen op games als Spider-Man, Death Stranding en The Last of Us 2. Maar wellicht dat ze ons nog gaan verrassen met 1 of 2 nieuwe games. Maar ik zou er niet vanuit gaan.

Hebben zoals aangegeven al genoeg games aangekondigd die nog in ontwikkeling zijn.

P.S. Ik denk dat HZD2 een launch titel voor de PS5 gaat worden. Net als Knack 3 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
poor Leno schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 18:19:
Thanks voor de heads-up.
Ik kijk morgen de highlights wel :)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 18:27:
[...]

Thanks voor de heads-up.
Ik kijk morgen de highlights wel :)
Tsss komt brombeer weer aan hoor ;)

Wil je de trailer niet live zien??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Sefaex schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 18:27:
[...]

Bijna geen goede games ?

Er zijn de afgelopen tijd genoeg games aangekondigd die nog moeten gaan uitkomen.

Death Stranding, Ghost of Tsushima, The Last of Us 2, Kingdom Hearts 3, Spider-Man, Days Gone, Detroit: Become Human, Final Fantasy VII Remake, Concrete Genie

Sony heeft al aangegeven dat ze zich deze E3 gaan focussen op games als Spider-Man, Death Stranding en The Last of Us 2. Maar wellicht dat ze ons nog gaan verrassen met 1 of 2 nieuwe games. Maar ik zou er niet vanuit gaan.

Hebben zoals aangegeven al genoeg games aangekondigd die nog in ontwikkeling zijn.

P.S. Ik denk dat HZD2 een launch titel voor de PS5 gaat worden. Net als Knack 3 :D
misschien moet je even je bril opzetten, hij had het niet over goede games maar games in het algemeen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Mja was ook meer als duidelijkheid voor de rest van de lezers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
@Sefaex Met nieuwe games bedoel Ik ook games die nog niet zijn aangekondigd

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 17:59:
Laten we de Black Flag PS4 versie vooral niet vergeten die in november 2013 uitkwam. Daar kon je toch wel aardig wat uren in kwijt meteen. :)
Dat is de enige game die ik op de One heb gespeeld. Sindsdien staat die stof te happen :|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-09 07:57
ps5.....tsja al gezegd wsl niet op day, zelfs niet year one schat ik.
met goed bw comp mogelijk mijn ps4 pro inruilen, maar aangezien dit maar zelden 100% is verwacht ik dat ik liever mijn ps4 zal willen houden.

Verder bij mij ook afhankelijk wat de MS
buren doen. En misschien zelfs tussendoor toch een pc bouwen weer ben sinds de 360 eigenlijk wel officieel pc speler af denk ik. Maar ik mis het wel een klein beetje, vooral fps speel ik niet meer omdat ik dit een echt muis/tobo genre vind, en mijn huidige pc te verouderd is.

Maar sooner or later komt een ps5 er zeker, tenzij het echt VR only wordt ofzo.....maar die kans schat ik echt in op 0%.
Zelfde geld voor xb, en mogelijk zelfs nintendo*, bijna altijd zijn er wel genoeg exclusives die ik wil spelen om het voor mij de moeite waard te maken.

offtopic:
* de verzamelaar in mij vind het nog steeds jammer, maar praktisch mis ik de wii u dus echt niet in mijn verzameling, helemaal nu elk enigsinds goede game ook alsnog op de switch lijkt uit te komen....bij big N zal ik zeker even de kat uit de boom kijken.

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Reageer dan niet... Je mag dit als laatste waarschuwing zien.

[ Voor 92% gewijzigd door Chaoss op 23-05-2018 21:19 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
-SaveMe- schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 17:08:
PS5 is day one voor mij. And happy to upgrade to PS5 Pro two years later :Y
2 jaar later vind ik wel extreem snel, en ook helemaal onnodig als ze de ps5 direct krachtig maken wat wel moet lukken tegen 2021.
Ook zie ik het nut niet in een ps5 Pro zo snel als PS5 bv +- 12-14 TFLOPS zou hebben, tenzij 8k TV's opeens een opmars maken maar laat die zever maar achterwege.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Sagat

Ik speel al meer dan 10 jaar fps shooters op verschillende consoles.
Muis en tobo is voor mij daarom niet te doen in fps shooters.

Het is maar waar je aan gewend bent denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67
Even een snelle fyi. Tflops enz zegt niet alles.
Zeker in een systeem met 1 geheugenpool is geheugen bandbreedte heel belangrijk.
De ps4 pro heeft 4.2tflops maar (ong)219gb/s geheugen snelheid.
Wat ik vaker in digital foundry videos hoorde voorbij komen, was dat de ps4 pro vaak moeite heeft met hogere resoluties ivm de bandbreedte van het geheugen. Waardoor de xbox one x met geloof ruim 326 gb/s dus makkelijker 4k resoluties behaalt icm andere grafische instellingen erbij ondanks maar 1.8tflops meer. Op papier is er iets van 30 % tflops verschil maar juist de geheugen bandbreedte zorgt voor de verdere extra's.(icm de 4gb extra wat ook helpt).
Dus ik hoop vooral dat ze net als de originele ps4 die qua specs echt wel heel erg gebalanceerd was, dus vooral voor balans gaan. Veel tflops is nutteloos zonder de rest erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sefaex schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 18:27:
[...]

Bijna geen goede games ?

Pfff moet je je voorstellen dat HZD2 meteen een metascore van 90+ krijgt als launch titel. Dat zou meteen een boost van jewelste zijn voor de PS5. Al hoop ik niet dat ze die game gaan rushen om de launch te halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Katmi
v8power67 schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 20:29:
Dus ik hoop vooral dat ze net als de originele ps4 die qua specs echt wel heel erg gebalanceerd was, dus vooral voor balans gaan. Veel tflops is nutteloos zonder de rest erbij.
Gebalanceerd zal het altijd wel zijn om tot een redelijke prijs te komen die console gamers willen betalen voor het ding, de hoge tflops gaan gewoon automatisch komen door de nieuwe cpu en gpu tech die tegen dan beschikbaar is voor APU's, zal qua memory bandwidth ook wel goed zitten.

En ik hoop ook dat ze HZD2 niet rushen voor een ps5 launch, liever iets langer en meer polished dan een game wat 1 jaar na de ps5 launch al dated eruit ziet ( al ga je dat met launch games altijd hebben vergelijken met dingen die 3-4 jaar into the life cycle uitkomen )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
@bram1984 zien er idd niet zo slecht uit tegenwoordig :) na HZD heb ik ook wel vertrouwen dat deel 2 er zowiezo steen goed uit ziet ook al komt het op release, deel 2 op release zou me ook meteen een must have feeling geven voor een PS5, maar ik zie wel hoe de launch line up zit tegen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:13

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
*knip

[ Voor 94% gewijzigd door Chaoss op 23-05-2018 21:19 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
Waar is de aankondiging van Battlefield V te zien ? Twitch ofzo ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Sefaex schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 21:25:
Jah om 22.00.. www.twitch.tv/battlefield :)

Is ook niet heel moeilijk om te vinden hoor, hier posten duurde lager :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
Sefaex schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 21:25:
Ja in het Battlefield 1 gedeelte, of YouTube.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Hoe groot schatten we de kans dat Battlefield V een Battle Royale mode krijgt? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
Hopelijk niet, opzouten met die hap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anton.net schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 21:50:
Hoe groot schatten we de kans dat Battlefield V een Battle Royale mode krijgt? 8)7
99,9999999% :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zolang ze de rest niet verkloten en te weing aandacht geven.. en BR ook niet verkloten :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Anton.net schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 21:50:
Dat lijkt mij persoonlijk echt fantastisch icm de voertuigen van Battlefield en het type gameplay.

Als het grotere Battlefield 1 mappen zouden zijn met alle wapens & voertuigen. Veegt dat PUBG keihard van de kaart.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:13
Battlefield 8)7, ik blijf lekker bij COD. :+

[ Voor 41% gewijzigd door NotSoSteady op 23-05-2018 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Effe de trailer bekeken van nieuwe Battlefield. NOPE!!.
iet er echt raar en uit. Niet mijn game!.

Pagina: 1 ... 111 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Benieuwd of je een PS4 Slim of Pro moet kopen? Zoek eerst eens terug in dit topic voordat je die vraag stelt ;)
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Probeer, vooral bij minder bekende games, geen afkortingen te gebruiken :)