Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
Origins schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 20:58:
[...]

Heel misschien als je ooit die game speelt snap je het wel.;)
In de reviews zit gewoon een hoop fanboy (Haha, boy!) gehalte en dat merk je met meer games, of er is flink met geld geschoven en dát is jammer.

Zelf snap ik de 10-en ook niet. Leuke game, maar na 1 keer spelen heb ik het wel gezien. En het is nog steeds teren op een oude naam.. Oeh, het is gow, dan móet het wel goed zijn ;(.

Bij bijvoorbeeld GTA V / Destiny heb ik dat niet! En als een game op lange termijn voor mij leuk blijft, dan ben ik een blij persoon :).

De manier waarop Rockstar GTA V uitmelkt is niet tof, die prijzen gaan nergens over en ik weiger om shark cards te kopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Segafreak83 schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 11:24:
[...]

In de reviews zit gewoon een hoop fanboy (Haha, boy!) gehalte en dat merk je met meer games, of er is flink met geld geschoven en dát is jammer.

Zelf snap ik de 10-en ook niet. Leuke game, maar na 1 keer spelen heb ik het wel gezien. En het is nog steeds teren op een oude naam.. Oeh, het is gow, dan móet het wel goed zijn ;(.

Bij bijvoorbeeld GTA V / Destiny heb ik dat niet! En als een game op lange termijn voor mij leuk blijft, dan ben ik een blij persoon :).

De manier waarop Rockstar GTA V uitmelkt is niet tof, die prijzen gaan nergens over en ik weiger om shark cards te kopen..
Ik ben dan wel erg zeer benieuwd waar je dat fanboy vandaan haalt, want echt heel veel reviews geven die game hele hoge cijfers, en met geld schuiven kom op?
Game is ook singeplayer gericht en meer op het verhaal, iets wat bij jou genoemde games toch niet zo bijzonder is (en eigenlijk een totaal andere games)
Overigens tja Destiny, daar praat ik liever niet meer over, voor mij was deel II misschien wel de grootste flop deze generatie wat een rotzooi.

Een GoW heeft inderdaad geen groot herhalings factor, maar dat maakt ook niet uit, ik speel veel liever games die 10 uur bijvoorbeeld kwalitatief een top verhaal hebben, dan een game 100 uur en een redelijk verhaal.

Maar goed meningen verschillen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
[...]

Daar ben ik het dan weer niet mee eens. Geluid, graphics, voice acting, verhaalvertelling, leveldesign, en gameplay/combat zijn stuk voor stuk van een uitzonderlijk hoog niveau. Daarbij hebben ze de Noorse mythologie op een briljante wijze tot leven gewekt. Ook de manier waarop de camera werkt (zonder cut, één take) vind ik echt fantastisch gedaan.

Overigens krijgt de game van mij persoonlijk een 9 en geen 10. Daarvoor had ik een NG+ mode en iets minder grind/backtracking willen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maghribier
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09-09 21:15
Katmi schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 21:26:
Ik heb de volledig story gameplay gezien op Twitch en een groot deel bij een vriend op zijn PS4 toen ik daar zat, ik snap niet hoe je dan geen mening kan vormen voor jezelf want sommige hier vormen al een mening over welk game ze wel of niet gaan kopen gebaseerd op een trailer...
Als ik straks GoW in mijn PS4 zou poppen en zelf zou spelen wat ik al gezien heb denk ik niet dat mijn mening 180 graden zou draaien omdat ik zelf op de knopjes duw.

Laat me het dan anders verwoorden, is GoW een goed uitziende game ? ja
Zagen de gevechten er kickass uit ? ja
Was het, IMO, een hogere score waard dan HZD ? neen, maar GoW was ervoor al bekend van vorige games en had ook een enorme hype, zal heus in sommige reviews ook wel hebben meegewogen.

Maar wie GoW kickass vond en zelfs een 100/100 waard vond, leuk voor hun en ik wens ze ook veel speelplezier toe ( al zal het tegen nu wel uitgespeeld zijn )
Het spelen van een game is natuurlijk veel leuker dan het bekijken ervan. Ik kan nog begrijpen dat je zou zeggen dat je een spel zoals the last of us zou kijken, wat voornamelijk het verhaal uniek is. Maar een spel als gow heeft een hele goede genaplay en setting. En het lijkt me zeer sterk dat je 13 uur achter twitch hebt gezeten om het verhaal te bekijken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 11:41
Jumpman schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 10:52:
[...]

Horizon Zero Dawn was zelfs na twee of drie maanden al voor € 24,99 te koop.
Ik had Uncharted 4 drie maanden na de release voor 20 euro bij de mediamarkt weten te halen. Gewoon afwachten is het beste, ik koop nooit om en bij de release. Waarom mensen vooruitbestellen is voor mij een raadsel.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spud82
  • Laatst online: 20-09 15:59
[...]

Het viel mij juist op, bij de online meningen en reviews, dat nou net de 'fanboys' van de serie extra kritisch waren op met name het veranderen van de traditionele GoW-gameplay. Dus je verhaal gaat er ook bij mij niet helemaal in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:57
Ik hoop toch echt dat Toy Story niet zo prominent aanwezig is in de echte game. Da's zo'n beetje het enige waar ik echt niks mee heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
tiguan schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 12:53:
[...]

Ik hoop toch echt dat Toy Story niet zo prominent aanwezig is in de echte game. Da's zo'n beetje het enige waar ik echt niks mee heb.
Volgens mij komt dat wel goed, er zijn nog 10 werelden naast die van toy story.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:04
Lasmibalsingh schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 12:39:
[...]

Ik had Uncharted 4 drie maanden na de release voor 20 euro bij de mediamarkt weten te halen. Gewoon afwachten is het beste, ik koop nooit om en bij de release. Waarom mensen vooruitbestellen is voor mij een raadsel.
Precies, ook mijn strategie. De game is een paar maanden later niet minder goed.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spud82
Lasmibalsingh schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 12:39:
[...]

Uit enthousiasme?
En gelukkig maar, dat die mensen er ook genoeg zijn. Anders zag de games-markt er toch anders uit waarschijnlijk..

Al snap ik jouw strategie ook hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12:49
Tja, er zijn mensen die een hype van een nieuwe release niet kunnen weerstaan. Die moeten kosten wat het kost een spel op day one spelen.
Als je oude games hebt liggen (die geen reet meer waard zijn). Kun je nieuwe games voor €25 kopen bij de GM. Die hebben altijd zo'n inruil actie.

Nu ook met Detroit. Na het uitspelen verkoop je het betreffende spel weer voor €40. Win win.

Maar ik kan ook begrijpen waarom sommige mensen gewoon een paar maanden wachten. Games dalen tegenwoordig erg snel in prijs. Je ziet het ook met Collector's Edition (die tegenwoordig helemaal niet zo gelimiteerd zijn).

De Collector's Edition van The Last Guardian was bij de release bijv €120. Na 3 maanden kon je hem al voor €40 kopen bij de BartSmit.

Wachten heeft dus ook zo zijn voordelen, als je niet alles op day one hoeft te spelen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Spud82 schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 13:55:
[...]

Uit enthousiasme?
En gelukkig maar, dat die mensen er ook genoeg zijn. Anders zag de games-markt er toch anders uit waarschijnlijk..

Al snap ik jouw strategie ook hoor.
Inderdaad. Bepaalde games moet ik gewoon op release hebben, als liefhebber.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13:13
Twixie schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 18:01:
[...]

Heb dit al in mijn andere reply uitgelegd, maar gewoon voor de volledigheid in deze thread: er zijn verschillende rating systemen. PEGI is er maar 1 van, en dan voor Europa. Sony heeft er zelf een geintroduceerd waar ze alle ratings wereldwijd op mappen. Gevolg is dat elk spel dan de strengste rating krijgt (vermoed ik) en je dus inderdaad een PEGI 7 spel kunt hebben dat bij Sony toch hoger ingedeeld is en daardoor niet door je kind met toelating PEGI 7 gespeeld kan worden. Sony Rating van elk spel kun je bekijken in de library (Option indrukken en dan vind je daar ergens de rating).

[...]
Klopt ja, het spel waar ik het over had is PEGI 7 maar Sony hanteert niveau 5. 7+ vs. 12+ terwijl het toch echt om een kinder spel gaat :X Denk niet dat er een tiener is die het speelt haha. Selecteer je niveau 3 of 4 van Sony binnen een kind account dan staat er wel PEGI 7 onder, dus dan zou je verwachten dat je het spel kan spelen. Je moet dan inderdaad echt even die Sony rating opzoeken.

Wat trouwens nog wel vreemd is, is dat een kind account verder weinig beperkt is. Je ziet de games die vanwege PEGI / Sony rating niet gespeeld mogen worden namelijk wel gewoon staan, maar met een blanco logo en een slotje. Waarom kan je deze niet gewoon in zijn geheel verbergen? Zou ook direct veel rustiger zijn en mijn kind hoeft niet te weten welke spellen ik voor hem heb geblokkeerd ;)

Verder zijn bepaalde zaken met een wachtwoord beveiligd natuurlijk, maar best rigoureuze dingen ook niet. Zo kan een kind account gewoon spellen verwijderen, instellingen veranderen en meer van dat soort zaken :X Volgens mij kan je dat niet inperken? Nu heb ik ze wel aangeleerd om dat gewoon niet te doen, maar online gamen mag niet terwijl dat soort dingen allemaal wel kunnen :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Qua games spelen op de release; als je favoriete club op een datum de championship finale speelt, dan ga je toch ook niet pas een jaar later kijken ? ;)

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
-SaveMe- schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 17:54:
Qua games spelen op de release; als je favoriete club op een datum de championship finale speelt, dan ga je toch ook niet pas een jaar later kijken ? ;)
Haha die vergelijking had ik dus ook in mijn hoofd. Een voetbalwedstrijd opnemen en dan later kijken terwijl je iedereen hoort juichen en er daarna over hoort praten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10:32
bram1984 schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 18:09:
[...]

Haha die vergelijking had ik dus ook in mijn hoofd. Een voetbalwedstrijd opnemen en dan later kijken terwijl je iedereen hoort juichen en er daarna over hoort praten.
Toch klopt het, voor mij, niet helemaal. In dit geval gaat het over een live event. Als je de wedstrijd een uur na dit event bekijkt, heb je niet datzelfde gevoel wat je wel zou hebben als je dit live keek. Al helemaal wanneer je al wat verhalen van mensen hoort.

Bij een spel is dit niet zo. Als ik, bijvoorbeeld, een dag later begin met spelen dan dat jij doet en jou hoor praten hoe gaaf het wel niet is, dan kan ik dat gevoel alsnog hebben. Dit zal voornamelijk bij single player spellen zijn. Ik moet in de tussentijd natuurlijk niet álle spoilers lezen. Dit had ik bijvoorbeeld vorig jaar bij The Last of Us op de PS4. (Het gevoel, niet de spoilers)
Bij multiplayer kan dit wel anders zijn. Hier zijn de spelers in het begin het meest enthousiast en na een paar dagen minder. Als jij dan alle dingen wilt doen, omdat je dit nog niet kent, zal niet iedereen mee willen doen.

[ Voor 3% gewijzigd door Xerox op 19-05-2018 18:30 ]

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10:32
bram1984 schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 18:36:
@Xerox Het is ook niet hetzelfde, maar je begrijpt de vergelijking wel, denk ik.
Ja, nee. Sommige vergelijkingen vind ik gewoon enorm krom, vandaar dat ik het maar benoem als verschil tussen single- en multiplayer spellen. O-)

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
Ik vind de voetbal vergelijking ook wel enigszins mank gaan. (Ik ben trouwens zó psyched voor de CL finale van volgende week, dat ik even een rondje langs televisie aanbieders ga bellen of ze 'm al eerder mogen uitzenden :p).

Nee, als ik dan vergelijk dan liever met boeken, muziek, films, series etc. En eigenlijk is het dan hetzelfde als met games: heel vaak kan ik best even wachten (met boeken en films al helemaal), maar soms gewoon echt niet. Het heeft gewoon met de mate van enthousiasme te maken. En ook wel met de grootte van de release, ik denk dat ik wel enigszins beïnvloed wordt door marketing en hype creatie.

[ Voor 11% gewijzigd door Spud82 op 19-05-2018 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Veel hangt er ook van af in welke mate je met anderen wil meepraten. Je ziet hetzelfde met TV series, waardoor velen ze ook maar gaan downloaden om mee te zijn met de US. Is vaak ook een kwestie van schrik te hebben van spoilers.
Zelf heb ik daar totaal geen last van, omdat ik nagenoeg nooit games speel of TV series kijk op het moment dat ze uitkomen. Tegen dat ik dan ooit eens speel/kijk, ben ik de spoilers die ik eventueel zou tegengekomen zijn al lang vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Laat ik maar nier vertellen dat ik de nacht voordat een nieuwe aflevering voor game of thrones erop komt slecht kan slapen. Zo hyped ben ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dan zal ik je vertellen dat ik nog geen aflevering GoT heb gezien en rustig wacht tot álle 7 seizoenen in een blu-ray box verkrijgbaar zijn voor <50 euro.
Zo hyped ben ik :P

God of War was ik dan wel weer hyped voor en daar heb ik gewoon 60 euro voor betaald. Geen spijt van.
Moet iedereen helemaal voor zich weten imo.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Weet je waar ik hyped voor ben? :>

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18-09 08:54
poor Leno schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 21:24:
De Battlefield aankondiging op 23 mei? :P

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Voor de barbeque!! Oh my gawd whatthefack :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Toevallig had ik begin mei eindelijk Horizon (uit)gespeeld en nu kon ik mooi verder met de DLC omdat die in de aanbieding is. Horizon is mooi, maar de DLC is nog mooier gemaakt. Goede gezichtsanimaties en nog meer sfeer. Ongeloofelijk. Ben benieuwd wat ze met Horizon 2 op de Playstation 5 kunnen :P

39

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Fietsbel schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 22:22:
Toevallig had ik begin mei eindelijk Horizon (uit)gespeeld en nu kon ik mooi verder met de DLC omdat die in de aanbieding is. Horizon is mooi, maar de DLC is nog mooier gemaakt. Goede gezichtsanimaties en nog meer sfeer. Ongeloofelijk. Ben benieuwd wat ze met Horizon 2 op de Playstation 5 kunnen :P
Hmmmmm, moet ik hem toch nog maar eens oppikken dan ....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Sefaex schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 13:56:
Tja, er zijn mensen die een hype van een nieuwe release niet kunnen weerstaan. Die moeten kosten wat het kost een spel op day one spelen.
Als je oude games hebt liggen (die geen reet meer waard zijn). Kun je nieuwe games voor €25 kopen bij de GM. Die hebben altijd zo'n inruil actie.

Nu ook met Detroit. Na het uitspelen verkoop je het betreffende spel weer voor €40. Win win.

Maar ik kan ook begrijpen waarom sommige mensen gewoon een paar maanden wachten. Games dalen tegenwoordig erg snel in prijs. Je ziet het ook met Collector's Edition (die tegenwoordig helemaal niet zo gelimiteerd zijn).

De Collector's Edition van The Last Guardian was bij de release bijv €120. Na 3 maanden kon je hem al voor €40 kopen bij de BartSmit.

Wachten heeft dus ook zo zijn voordelen, als je niet alles op day one hoeft te spelen :)
Dit hele voorbeeld gaat er vanuit dat die paar tientjes er echt toe doen, niet dat ik nou op een berg geld zit hoor maar of een game mij op DayOne € 59,95 kost of na een paar maanden €29,95 maakt mij persoonlijk niets uit.

Een paar maanden wachten en dan maar een dergelijk klein bedrag uitsparen is het mij simpelweg niet waard, het is niet alsof je honderden euro’s kunt besparen oid.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss
  • Laatst online: 12:22

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Is maar net wat je wil, laatste game die ik vlak na de release kocht was Uncharted 4, en ja die game is dat prima waard.

Echter heb ik niet altijd evenveel tijd om te gamen en dan is het zonde om een game op day one te kopen, terwijl ik er maar een paar uur in kan steken.

Ben nu met Nu No Kuni bezig gekocht voor 30,-. Denk dat ik ergens volgende week of de week daarna aan God Of War beginnen, verwacht dat ik die wel voor 35,- kan oppikken. Dat scheelt toch aardig voor een game die net een maand uit is.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Als ik echt naar een game uit kijk, dan maakt het mij geen reet uit dat die 60 euro kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chaoss schreef op zondag 20 mei 2018 @ 00:06:
Is maar net wat je wil, laatste game die ik vlak na de release kocht was Uncharted 4, en ja die game is dat prima waard.

Echter heb ik niet altijd evenveel tijd om te gamen en dan is het zonde om een game op day one te kopen, terwijl ik er maar een paar uur in kan steken.

Ben nu met Nu No Kuni bezig gekocht voor 30,-. Denk dat ik ergens volgende week of de week daarna aan God Of War beginnen, verwacht dat ik die wel voor 35,- kan oppikken. Dat scheelt toch aardig voor een game die net een maand uit is.
Aan de andere kant, als je een game op release koopt voor 55,- en je verkoopt hem als je uit hebt weer voor 30, heb je de game ook voor slechts 25,- gespeeld. En dan wel op release :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Klopt maar ik ben zo iemand die bijna geen games door verkoopt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chaoss schreef op zondag 20 mei 2018 @ 00:15:
Ik ben zo iemand die bijna al zijn games door verkoopt :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-09 22:00
Als het WW2 is, dan wordt het insta buy _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er duiken weer geruchten op dat de call of duty van volgend jaar modern warfare 4 wordt (eigenlijk duiken deze geruchten altijd op als het de beurt is van infinity ward), die zal wel weer als een malle verkopen als er dat jaar geen nieuwe battlefield uitkomt. Daarnaast hebben ze volgend jaar ook geen last van rockstar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Chaoss schreef op zondag 20 mei 2018 @ 00:06:
Nou of juist niet. Als je weinig tijd hebt om te gamen en er komt wat tijd vrij dan kun je de game beter ik huis hebben voor €59,95 dan in die vrij gekomen tijd naar de winkel moeten en een tientje uitsparen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Ik rij op 50 meter langs een mediamarkt op route van werk naar huis :P pre-orders doe ik sowieso niet. En een gedeelte van de games koop ik via marktplaats ook altijd in de buurt.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13:05

Slim en sneaky hoe ze dat hebben gedaan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Ari Gold Altijd leuk die behind the scenes videos :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
Pff kan het nog steeds niet begrijpen dat ik deze games nooit heb gespeeld op de PS2.
Heb laatst geprobeerd om Kingdom Hearts 1 te spelen op de PS4.

Maar kon maar niet wennen aan die verouderde controls.

Tegen de tijd dat deel 3 uitkomt, check ik wel een story recap op youtube ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand Onrush geprobeerd? Ik vind het nogal ongeinspireerd, Werkte allemaal wel soepel, maar kreeg er totaal geen kick gevoel bij ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sefaex schreef op zondag 20 mei 2018 @ 21:28:
[...]

Pff kan het nog steeds niet begrijpen dat ik deze games nooit heb gespeeld op de PS2.
Heb laatst geprobeerd om Kingdom Hearts 1 te spelen op de PS4.

Maar kon maar niet wennen aan die verouderde controls.

Tegen de tijd dat deel 3 uitkomt, check ik wel een story recap op youtube ofzo.
Ik zou Kingdom hearts 2 toch nog wel een keertje proberen als ik jou was. Het begin is wat traag, maar ook wel weer goed gedaan. Daarnaast gewoon een hele goeie actie game in z’n totaal. En heeft dit deel de tand des tijds goed overleefd.

[ Voor 4% gewijzigd door Nieuwevolger op 20-05-2018 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-SaveMe- schreef op zondag 20 mei 2018 @ 22:21:
Iemand Onrush geprobeerd? Ik vind het nogal ongeinspireerd, Werkte allemaal wel soepel, maar kreeg er totaal geen kick gevoel bij ..
Met Evolution aan het roer had ik een waardig opvolger of game in de trant van Motorstorm verwacht, maar het is het inderdaad gewoon net niet.
Jammer, had er echt meer van verwacht.
Dan maar de hoop vestigen op Grip...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:05

Heel die the crew 2 niet in de gaten gehouden maar ik zag deze net youtube voorbij komen.
Ik ben groots fan van de Ferrari f40 lm, wat eennbak en hier klinkt hij echt briljant en ziet er mooi uit. Plus hoe vet is het dat het open wereld is met dan echte race circuits in de wereld ipv straat circuits. Tuurlijk doe straat circuits zitten er ook in maar dit concept zoals test drive unlimited 1 enn2 ook had is vet.

[ Voor 7% gewijzigd door v8power67 op 20-05-2018 23:22 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mud.Starrr
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-07 08:17

Mud.Starrr

I shoot people for money

Nieuwevolger schreef op zondag 20 mei 2018 @ 22:25:
[...]

Ik zou Kingdom hearts 2 toch nog wel een keertje proberen als ik jou was. Het begin is wat traag, maar ook wel weer goed gedaan. Daarnaast gewoon een hele goeie actie game in z’n totaal. En heeft dit deel de tand des tijds goed overleefd.
Ik ben er 2 jaar geleden aan begonnen, maar kon er niet doorkomen.
Gespeeld tot en met Alice in wonderland. Ik had het gevoel dat er geen echt verhaal in zit, en het vechtsysteem vond ik ook niet echt boeiend. Maar misschien door de leeftijd van het spel?

Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM
DJI: Mavic 2 Zoom

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mud.Starrr schreef op maandag 21 mei 2018 @ 10:00:
[...]

Ik ben er 2 jaar geleden aan begonnen, maar kon er niet doorkomen.
Gespeeld tot en met Alice in wonderland. Ik had het gevoel dat er geen echt verhaal in zit, en het vechtsysteem vond ik ook niet echt boeiend. Maar misschien door de leeftijd van het spel?
Dat is deel 1, die is ook zwaar verouderd en heeft een camera die niet mee werkt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• v8power67
https://www.eurogamer.net...shows-scant-signs-of-life

Eurogamer heeft een early look van de e3 demo gekregen....
It's a messy game, this, which fits the theme, but isn't always a good thing. In my brief go I struggled to get the camera, aiming and Deacon's movement, all of which succumb to laggy drift, to line up. Choppy performance didn't help. Faced with the zerg-rush zombies, I found it easier to wade into the fray with melee weapons, although the baseball bats and table legs I could find had extremely low durability, and it all got a bit slapstick. I didn't have so much trouble picking off the armed survivalists at a rival encampment with my pistol and a purloined shotgun. Their behaviours were easy to predict and the combat seemed to work more smoothly at range. But it could have been any firefight in any collection of rusty corrugated lean-tos in any game of the last decade. It doesn't feel like Days Gone is going to distinguish itself with refined combat mechanics - but then again, how many sprawling open-world games do?
Oef klinkt niet heel hoopgevend. Vond de beelden van gameinformer van laatst soms ook erg stroef lopen. Het is nog maar alpha maar toch..

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
*snip* Net iets teveel op de man. Stuur feedback via een nette, vriendelijke DM of meld het via TR...

[ Voor 89% gewijzigd door Geronimous op 21-05-2018 15:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sefaex
Deze site gaf God of War trouwens een 8. Blijkbaar geven ze dus niet zomaar elke game een 9 of 10.
Detroit: Become Human is not just an amazing interactive game, but it’s also an emotional rollercoaster that Heavy Rain and Beyond: Two Souls never got to accomplish. It’s filled with memorable moments and characters, and fantastic dialogue. This may be David Cage’s redemption, but this is only one project and he still needs to prove himself more.
Klinkt goed!
Vond Heavy Rain zelf erg vet. Beyond staat nog in de backlog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:11
Sefaex schreef op maandag 21 mei 2018 @ 13:25:
[...]

Deze site gaf God of War trouwens een 8. Blijkbaar geven ze dus niet zomaar elke game een 9 of 10.

[...]

Klinkt goed!
Detroit in de pre-order. Nice!

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sefaex schreef op maandag 21 mei 2018 @ 13:25:
[...]

[...]

Klinkt goed!
Vraag me een beetje de echtheid van de review af. Blijkbaar bestaat de site nog maar 2 maanden en de review zit best wel slecht in elkaar (zou natuurlijk ook gewoon kunnen omdat het nog maar een beginnende reviewer is). En dat de persoon de review 3 dagen voor het embargo al online gooit maakt het ook niet geloofwaardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
Nieuwevolger schreef op maandag 21 mei 2018 @ 13:31:
[...]

Vraag me een beetje de echtheid van de review af. Blijkbaar bestaat de site nog maar 2 maanden en de review zit best wel slecht in elkaar (zou natuurlijk ook gewoon kunnen omdat het nog maar een beginnende reviewer is). En dat de persoon de review 3 dagen voor het embargo al online gooit maakt het ook niet geloofwaardig.
Er zijn wel vaker recemsoes die (per ongeluk) eerder online verschijnen. De review zal straks wel weer van de site worden gehaald.

Die screenshots in de reviews ben ik iig nog niet tegengekomen. Dus het zou best kunnen kloppen.

Maar ja, we zien het donderdag wel (dan verschijnen de overige reviews).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
v8power67 schreef op maandag 21 mei 2018 @ 10:10:
https://www.eurogamer.net...shows-scant-signs-of-life

Eurogamer heeft een early look van de e3 demo gekregen....

[...]

Oef klinkt niet heel hoopgevend. Vond de beelden van gameinformer van laatst soms ook erg stroef lopen. Het is nog maar alpha maar toch..
Dat is spijtig, ik had wel gehoopt dat er eindelijk eens een goede zombie game weer uit zou komen.
Na het toch wel teleurstellende State of Decay 2 hoop ik dat ze de minpunten in Days Gone wegpoetsen en een toffe game neerzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lijkt me toch lastig voor een relatief kleine studio zoals bend (120 medewerkers, 250 met outsourcen meegeteld) om z'n open world game te maken met complexe zombie horde's erbij in. Waarvan de rol van een goeie AI bij de menselijke personages en in mindere mate de zombies ook een grote rol spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67
Nieuwevolger schreef op maandag 21 mei 2018 @ 13:47:
Lijkt me toch lastig voor een relatief kleine studio zoals bend (120 medewerkers, 250 met outsourcen meegeteld) om z'n open world game te maken met complexe zombie horde's erbij in. Waarvan de rol van een goeie AI bij de menselijke personages en in mindere mate de zombies ook een grote rol spelen.
Ze hebben nog tot ergens begin volgend jaar.
En als ze slim zijn stellen ze hem uit indien nodig.
Als ik lees over state of decay 2 die dus wel een uitstel kon gebruiken, hoop ik dat ze hier dus over nadenken. En dan maar uitstellen als niet hellemaal af is.
Wou state of decay 2 wel proberen maar als ik dat lees over bugs etc, dan wacht ik wel even tijdje(zeker omdat ik lees dat er een hoop wel gaaf is en dat wil ik wel proberen).

Maar de beelden die ik gezien heb zien er voor een alpha redelijk ruw uit maar heb geen bugs gezien zoals ik wel zie in state of decay 2 beelden en die game is al uitgebracht.
Dus kan alleen maar beter worden komende maanden.
Maar heb toch minder verteouwen hierin dan ik normaal heb met sony exclusives.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Origins schreef op maandag 21 mei 2018 @ 13:41:
Dat is spijtig, ik had wel gehoopt dat er eindelijk eens een goede zombie game weer uit zou komen.
Na het toch wel teleurstellende State of Decay 2 hoop ik dat ze de minpunten in Days Gone wegpoetsen en een toffe game neerzetten.
Nou ik ben benieuwd of SOD2 wel echt tegen valt. De reviews zeggen dit idd maar de gamers lijken zich er toch wel mee te vermaken.

Hetzelfde zag je bij deel 1. Het is geen titel voor de massa en daar worden dat soort games vaak op afgerekend.

Maar goed via Game Pass kan ik morgen pas spelen dus dan kom ik erachter, dat is altijd beter dan afgaan op internet meningen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als ik de reviews zo lees is state of decay 2 een verbeterde versie van het eerste deel, maar zijn de hoeveelheid bugs toch wel erg hinderlijk. In dat geval had de game wel een uitstel kunnen gebruiken of de game onder een early acces label releasen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Donstil schreef op maandag 21 mei 2018 @ 13:54:
[...]

Nou ik ben benieuwd of SOD2 wel echt tegen valt. De reviews zeggen dit idd maar de gamers lijken zich er toch wel mee te vermaken.

Hetzelfde zag je bij deel 1. Het is geen titel voor de massa en daar worden dat soort games vaak op afgerekend.

Maar goed via Game Pass kan ik morgen pas spelen dus dan kom ik erachter, dat is altijd beter dan afgaan op internet meningen :)
Dat het geen titel voor de massa is okay, maar ik geloof niet dat titels daar op wordt afgerekend, souls serie is bijvoorbeeld ook geen titel voor de massa maar dat soort games scoren wel vaak hoog (ook games die daar van afgeleid zijn)

De game zit gewoon niet echt lekker in elkaar.

Veel plezier morgen, ik ben er in ieder geval al klaar mee na een co-op sessie gisterenavond.
Daarom hoop ik dat Days Gone zombie genre weer een beetje kan doen laten leven(lol).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:31

Exirion

Gadgetfetisjist

Feedback is al gegeven, het is nergens voor nodig hier op te blijven doorgaan

[ Voor 85% gewijzigd door Geronimous op 21-05-2018 15:27 ]

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Chaoss schreef op zondag 20 mei 2018 @ 00:15:
Ik ook niet, waardoor ik nu op rond de 180 titels (fysiek) zit voor alleen de PS4 al O+

Kijk in ieder geval erg uit naar vrijdag en Detroit: Become Human. Ik heb genoten van Fahrenheit, het meest van Heavy Rain, iets minder maar alsnog meer dan vermakelijk Beyond: Two Souls en als andere uiterste The Nomad Soul op de Dreamcast. Ik prefereer een iets meer realistisch scenario zoals Heavy Rain maar dat Detroit een topper is en wordt twijfel ik geen moment aan.

Verder nog Surviving Mars en Dragons Crown besteld, zeker die laatste leuk met 2/3/4 man. Lekker weekje zo!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Previews over Dreams klinken goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vooruit, omdat het kan en omdat het hier ook een beetje thuis hoort :>

Dat gezegd hebbende....

...

omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg WW2!!!!!!!!!!!!!!!

*O* *O* *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ha lol, je had zelf de twitter gepost in t topic _O-

Deze net wel op Youtube op volle res gevonden!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
maar waar zie jij aan dat het WW2 is? _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DigitalError schreef op maandag 21 mei 2018 @ 17:53:
maar waar zie jij aan dat het WW2 is? _O-
Bovenin!!! Je ziet de Britse vlag... en de Duitse Iron Cross!! ten tijde van ww2

(En daarbij, de bril van die kerel)

[ Voor 3% gewijzigd door poor Leno op 21-05-2018 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
poor Leno schreef op maandag 21 mei 2018 @ 18:01:
[...]

Bovenin!!! Je ziet de Britse vlag... en de Duitse Iron Cross!! ten tijde van ww2

goed gezien, ik vond het allemaal zo blurry :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DigitalError schreef op maandag 21 mei 2018 @ 18:03:
[...]

goed gezien, ik vond het allemaal zo blurry :P
Kleine analyse Westie (Alleen staat bij hem de Pegi nog rechts onderin over de ammocount, dus dat had ie niet gezien :D )

[ Voor 16% gewijzigd door poor Leno op 21-05-2018 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ppff weer WW2. Dat ken ik na tientallen games uit het verleden wel, ik vond persoonlijk de eerste Wereldoorlog van Battlefield 1 wel verfrissend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Donstil schreef op maandag 21 mei 2018 @ 18:06:
Ppff weer WW2. Dat ken ik na tientallen games uit het verleden wel, ik vond persoonlijk de eerste Wereldoorlog van Battlefield 1 wel verfrissend.
Waar heb je t over???? We hebben meer dan 15 jaar gewacht op een fatsoenlijke WW2 MP shooter game! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
poor Leno schreef op maandag 21 mei 2018 @ 18:01:
Jij ziet aan de bril van die kerel dat die authentiek is voor WW2? Keurig hoor :)
poor Leno schreef op maandag 21 mei 2018 @ 18:08:
Waar heb je t over???? We hebben meer dan 15 jaar gewacht op een fatsoenlijke WW2 MP shooter game! :D
15 jaar geleden? Ik heb hem niet gespeeld maar er was vorrigjaar ook een WW2 COD toch?

En in 2009 hadden we nog Battlefield 1943. Lang geleden maar ook weer geen 15 jaar.

Ik had dan liever Vietnam gezien voor Battlefield 5.

[ Voor 49% gewijzigd door Donstil op 21-05-2018 18:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Donstil schreef op maandag 21 mei 2018 @ 18:08:
[...]

Jij ziet aan de bril van die kerel dat die authentiek is voor WW2? Keurig hoor :)

[...]

15 jaar geleden? Ik heb hem niet gespeeld maar er was vorrigjaar ook een WW2 COD toch?

En in 2009 hadden we nog Battlefield 1943. Lang geleden maar ook weer geen 15 jaar.

Ik had dan liever Vietnam gezien voor Battlefield 5.
Lol, de bril is niet iets moderns iig _O- EN als je dan kijkt naar de Duitse vlag, dat bij elkaar opgeteld. (Want Duitsland heeft verder geen oorlog gevoerd)

Maar goed, heeeeeel misschien dat het een alternate post-ww2 wordt? (Zoals Wolfenstein) Zou alsnog kunnen.. maar denk t niet.

CoD WW2? Ik zei fatsoenlijke shooter ;)
Maar ff zonder gein, ik bedoel echt eentje van BF niveau, groots met alle toeters en bellen, niet een kleine TDM shootertje.

En BF1943 was een minigame met maar 3 maps.. (En alleen op consoles) helaas.

Heb m wel helemaal grijs gespeeld :D

Dus nee, dit is écht pas de eerste in al die jaren!! Ben niet voor niets zo gehyped!!!!

Kan t me nog goed herinneren dat ik als klein Lenootje de eerste aankondiging van BF1942 zat te kijken.. wow :>

PS: Ik denk dat ze de tijdlijn gaan aflopen.. WW1, WW2, en de volgende zal Cold War zijn (incl Vietnam - BC3) en daarna weer Modern.

[ Voor 5% gewijzigd door poor Leno op 21-05-2018 18:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@poor Leno gaat straks een enorme teleurstelling te verwerken krijgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik vond persoonlijk Battlefield 1943 (en natuurlijk 1942) wel erg fijn toen der tijd.

Zoiets met Battlefield 1 invloeden zou nog wel wat kunnen worden.

En een battle royale mode. Dat lijkt mij stiekem ook wel erg gaaf :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@-SaveMe-

Hah! Ik neem een teleurstelling er wel gewoon bij als dat betekent dat ik ook vantevoren awesome intens geluk kan voelen :>

(Beter dan lauw gaan zitten afwachten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er waren toch ook geruchten dat een andere dice studio aan een battlefield werkt? Die zal dan wel volgend jaar uitkomen. Iedereen wat wils.

Vraag me alleen af hoe dice van plan is om even z’n extra battle royal mode erbij te ontwikkelen. Je zou denken dat een extra studio dat nu aan het doen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op maandag 21 mei 2018 @ 18:31:
Er waren toch ook geruchten dat een andere dice studio aan een battlefield werkt? Die zal dan wel volgend jaar uitkomen. Iedereen wat wils.

Vraag me alleen af hoe dice van plan is om even z’n extra battle royal mode erbij te ontwikkelen. Je zou denken dat een extra studio dat nu aan het doen is.
Ja het gerucht kwam tegelijk met WW2, dat er al heel snel een BC3 (fictieve) Cold War zou komen. Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Laatste echt leuke battlefield/fps shooter was bad company 2.
Maar eigenlijk vond ik bad company 1 veel beter/leuker.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Omg, ik moet dit echt tegen mezelf zeggen.. hou t bijna niet meer _O-

Afbeeldingslocatie: https://i.pinimg.com/originals/1f/0d/1c/1f0d1cf631e856514c16da4a16499865.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mud.Starrr
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-07 08:17

Mud.Starrr

I shoot people for money

Nieuwevolger schreef op maandag 21 mei 2018 @ 10:06:
[...]

Dat is deel 1, die is ook zwaar verouderd en heeft een camera die niet mee werkt.
Tja ik speel nog veel oudere games dan dat.
Maar ik vond er gewoon niet veel inzitten, maar misschien moet ik bij een ander deel beginnen?
Mis je dan geen delen in het verhaal?
Maar ja aan de andere kant ben ik geen disney fan, en heb ook niets met final fantasy, dus wellicht gewoon geen game voor mijn? Ik ben vooral gek op adventures en games met een sterke verhaallijn. Dat kan echt van alles zijn, bijvoorbeeld de Metal gear serie (vooral de oudere, en de eerste 3 'solid' games), maar ook moderne games als Horizon, Last of us.

Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM
DJI: Mavic 2 Zoom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/BxRxkYi.jpg
Sometimes you play games that completely blows your mind. Today was one of those days!
_/-\o_

[ Voor 54% gewijzigd door Sefaex op 21-05-2018 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mud.Starrr schreef op maandag 21 mei 2018 @ 22:09:
[...]

Tja ik speel nog veel oudere games dan dat.
Maar ik vond er gewoon niet veel inzitten, maar misschien moet ik bij een ander deel beginnen?
Mis je dan geen delen in het verhaal?
Maar ja aan de andere kant ben ik geen disney fan, en heb ook niets met final fantasy, dus wellicht gewoon geen game voor mijn? Ik ben vooral gek op adventures en games met een sterke verhaallijn. Dat kan echt van alles zijn, bijvoorbeeld de Metal gear serie (vooral de oudere, en de eerste 3 'solid' games), maar ook moderne games als Horizon, Last of us.
Aan de ene kant is deel 2 aardig op zich zelf staand en aan de andere kant zul je aardig wat dingen niet begrijpen. Maar dat laatste deden de mensen die kh1 hadden gespeeld ook niet. Als je deel 3 graag wilt spelen straks is kh2 een mooi opwarmetje en nog steeds een goeie game. De graphics houden ook veel beter op dan de andere delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Sefaex Tidux is een bekende Sony fake leaker. Zo zat die volkomen onzin te lullen dat de ps vita 2 zou worden aangekondigd vorige tokyo game show. Kan best dat die de game al gespeeld heeft of mensen kennen die het doen. Maar zijn woord is eigenlijk gewoon bullshit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
Nieuwevolger schreef op maandag 21 mei 2018 @ 23:38:
@Sefaex Tidux is een bekende Sony fake leaker. Zo zat die volkomen onzin te lullen dat de ps vita 2 zou worden aangekondigd vorige tokyo game show. Kan best dat die de game al gespeeld heeft of mensen kennen die het doen. Maar zijn woord is eigenlijk gewoon bullshit.
Las het ook net ja

Lees nu weer een andere reactie
I just finished the game. I am still under embargo so I can't say much about it yet sadly, but wow what a game...

Nu far one of the best PS4 games ever and especially one of the best and emotional stories in video game history. Can't wait to talk more about it and see what paths everyone Will take.
En hij had bovenstaande foto erbij gepost. Als bewijs dat hij het spel daadwerkelijk heeft.

Ach ja, we wachten het gewoon af. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
Iemand op reset had dit gepost. En daarna een foto geplaatst van de presskit (om te bewijzen dat hij het spel heeft)
I just finished the game. I am still under embargo so I can't say much about it yet sadly, but wow what a game...

Nu far one of the best PS4 games ever and especially one of the best and emotional stories in video game history. Can't wait to talk more about it and see what paths everyone Will take.
Ach ja, de reviewscores boeien mij persoonlijk niet bij dit soort games. Until Dawn heeft ook slechts een metascore van 79, maar het is imo gewoon één van de beste games van 2015. Maar het zou wel grappig zijn als deze vergelijkbare scores haalt als God of War.

Sony blijft maar met exclusives droppen als het niets is. _/-\o_

EDIT:
Trust me I am not lying, this game is beyond amazing. It's a very very long time ago that I was so blown away by game. See proof above that I am not a troll.
Ik wil op de hype trein springen. Maar ik wacht het toch nog even af.
Game gaat er sowieso komen op day one (ongeacht de reviews). :+

[ Voor 21% gewijzigd door Sefaex op 22-05-2018 00:01 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Sefaex schreef op maandag 21 mei 2018 @ 23:52:
Ik wil op de hype trein springen. Maar ik wacht het toch nog even af.
Game gaat er sowieso komen op day one (ongeacht de reviews). :+
Haha die twee dingen rijmen niet. Je zit gewoon op de hype train alleen nog in de ontkennings wagon :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12:13
Ik zie Detroit echt geen metascore van 94 halen. Het zal vast 9's halen, maar heel wat mainstream media geeft zo een game gewoon niet hoger dan een 7 of 8.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Yakuza 3, 4 en 5 worden geremasterd in Japan. https://www.resetera.com/...ster-coming-to-ps4.44058/
De ps4 heeft straks dus alle 7 de mainline games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sony: 'PlayStation 4 is in laatste levensfase'

Ze kijken al vooruit bij Sony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 09:29:
Sony: 'PlayStation 4 is in laatste levensfase'

Ze kijken al vooruit bij Sony.
Waar :?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

@poor Leno

https://gamer.nl/artikele...is-in-laatste-levensfase/

Niks om druk om te maken en zoals ik al zei: ze kijken vooruit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• v8power67
Tuurlijk is dit eindfase van de ps4.
Ps5 is ergens eind 2020 leverbaar ga ik vanuit.
Het is nu finetunen met amd welke hardware maximaal leverbaar is voor beste prijs/performance.
Maar als je kijkt naar de ps3, die had zijn beste fase aan het einde vlak voor ps4.
Wat een kwaliteit aan games er toen uitkwamen was gewoon bizar.
Dus we hebben nog een mooie periode te gaan!

Er is maar 1 ding waar ik op hoop met ps5, 60fps !
Zeker nu ryzen zen wel zo ongeveer een zekerheid is hoop ik op 60fps.
Zou toch prachtig zijn. Graphics alla gow en tlou2 maar dan 60fps. Waar kan ik tekenen!!
Dit zie ik dus liever dan de hele 4k pixel race...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12:13
v8power67 schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 09:41:
Het gaat makkelijker zijn om 60fps te halen, maar lang niet alle games gaan dat hebben.
Framerate heeft eigenlijk niks te maken met pure power, er waren zelfs ps2 games met 60fps. Uiteindelijk moeten studio's de keuze maken tussen graphics en framerate, en veel studio's kiezen dan voor graphics.
Het wordt heel moeilijk voor Sony om te gaan zeggen: 'We willen dat zoveel mogelijk ontwikkelaars games voor ons maken, maar ze moeten wel 60fps zijn'.

Maar ik geef je wel gelijk dat het mooi zou zijn als tenminste het grootste deel van de first party games 60fps haalt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67
Anton.net schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 09:50:
[...]

Het gaat makkelijker zijn om 60fps te halen, maar lang niet alle games gaan dat hebben.
Framerate heeft eigenlijk niks te maken met pure power, er waren zelfs ps2 games met 60fps. Uiteindelijk moeten studio's de keuze maken tussen graphics en framerate, en veel studio's kiezen dan voor graphics.
Het wordt heel moeilijk voor Sony om te gaan zeggen: 'We willen dat zoveel mogelijk ontwikkelaars games voor ons maken, maar ze moeten wel 60fps zijn'.

Maar ik geef je wel gelijk dat het mooi zou zijn als tenminste het grootste deel van de first party games 60fps haalt.
Owh maar dat snap ik ook wel hoor. Het is absoluut een keuze van de developer om dit te doen.
Maar omdat de jaguar cpu gewoon heel zwak was zou het veel meer moeite kosten en ook ten kosten gaan van de graphics omdat jaguar gewoon echt al oud was toen ps4 uitkwam.
Maar als ze kunnen launchen met amd ryzen zen 2+ cpu dat is dan hagel nieuwe tech. Super snel en dus voor devs veel makkelijker om 60fps te behalen.
Maar het is en blijft wat de developer kiest.
30fps maar de cpu gebruiken voor super realistische AI is ook prima opzich.

Plus wat je zegt over ps2 is correct maar die had ook voor zijn tijd hele sterke specs aanboord. Waardoor 60fps veel behaald werd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 20-09 16:05
v8power67 schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 09:41:
Tuurlijk is dit eindfase van de ps4.
Ps5 is ergens eind 2020 leverbaar ga ik vanuit.
Het is nu finetunen met amd welke hardware maximaal leverbaar is voor beste prijs/performance.
Maar als je kijkt naar de ps3, die had zijn beste fase aan het einde vlak voor ps4.
Wat een kwaliteit aan games er toen uitkwamen was gewoon bizar.
Dus we hebben nog een mooie periode te gaan!

Zeker nu ryzen zen wel zo ongeveer een zekerheid is hoop ik op 60fps.
Zou toch prachtig zijn. Graphics alla gow en tlou2 maar dan 60fps. Waar kan ik tekenen!!
Dit zie ik dus liever dan de hele 4k pixel race...
Ik laat mij graag verrassen. Beter komen er inderdaad nog veel goede games uit zodat ik nog even vooruit kan met de Pro :P Dan hoef ik niet meteen een PS5 te kopen

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Pagina: 1 ... 110 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Benieuwd of je een PS4 Slim of Pro moet kopen? Zoek eerst eens terug in dit topic voordat je die vraag stelt ;)
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Probeer, vooral bij minder bekende games, geen afkortingen te gebruiken :)