Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
Anton.net schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 15:00:
Metro Exodus wordt dus uitgesteld. Misschien maar beter ook, als je ziet wat dit najaar nog uitkomt....

Het is momenteel toch weer een trend on games uit te stellen 8)7
Far cry 5*, Days Gone, RDR2, Metro, Anthem, God of War...
Ze hebben allemaal tijd nodig om de microtransacties te verwijderen ;)
Ik kijk trouwens echt wel uit naar Metro Exodus. Die trailer die ze bij microsoft op E3 lieten zien, vond ik best indrukwekkend.
*@s0kkie had me betrapt op een fout

@Mars18 Waarom moet je de ps4's dan met elkaar verbinden? Ik zou gewoon een verdeler plaatsen achter je modem/router, en dan alle playstations via ethernet aansluiten. Dat zou toch niet te veel problemen moeten geven denk ik?
Oke een een verdeler bedoel je een hub mee?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-08 14:04

musiman

Mijn wachtwoord is: Welkom01

Mars18 schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 21:46:
[...]
Oke een een verdeler bedoel je een hub mee?
Een switch.

Een hub is oud.

Wifi zal het namelijk wss niet trekken wanneer je met zovelen een spel speelt waar timing erg belangrijk is.

Make music, not war

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Xerox schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 20:41:
[...]

Zoals @maartend heeft gezegd...

[...]

Ik heb even de zoekopdracht voor je uitgevoerd. klik
Dan nog maar een positieve reactie over binkys: zéér mooie aanbieding voor een nieuwe witte ps4 Pro paar maand geleden, direct geleverd en keurig verpakt. Helemaal als het een eenmanszaakje zou betreffen, beslist supporten!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:01
Mega zin in deze game, heb mn kaartjes al voor jurassic world 2 dus daarna gelijk deze game is vet!!

Apart lees dat digitaal de game op 12 juni komt maar fysieke release pas in july.
Haal sowieso digitaal ivm account sharen. Maar wel aparte keuze.

[ Voor 35% gewijzigd door v8power67 op 17-05-2018 13:17 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mars18
v8power67 schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 13:13:
Mega zin in deze game, heb mn kaartjes al voor jurassic world 2 dus daarna gelijk deze game is vet!!
[video]

Apart lees dat digitaal de game op 12 juni komt maar fysieke release pas in july.
Haal sowieso digitaal ivm account sharen. Maar wel aparte keuze.
Deze moet ik hebben :9~

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@v8power67 Wist niet dat er een Jurassic game zat aan te komen. De film wil ik zeker zien, maar de game lijkt me meeeeh ?

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
-SaveMe- schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 13:53:
@v8power67 Wist niet dat er een Jurassic game zat aan te komen. De film wil ik zeker zien, maar de game lijkt me meeeeh ?
Word een park builder van de makers van planet coaster, en dat schijnt echt een van de betere park builder games te zijn. Plus heb al heel wat gameplay ervan gezien en ziet er heel gaaf uit. Alleen jammer genoeg alles pc gameplay. Dus qua graphics geen idee hoe een ps4 pro versie eruit zal zien.

Raad echt aan wat gameplay te bekijken op youtube. Sowieso de stem van jeff goldblum zit erin en meerdere van de jurassic world films qua stemmen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
v8power67 schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 14:10:
[...]

Word een park builder van de makers van planet coaster, en dat schijnt echt een van de betere park builder games te zijn. Plus heb al heel wat gameplay ervan gezien en ziet er heel gaaf uit. Alleen jammer genoeg alles pc gameplay. Dus qua graphics geen idee hoe een ps4 pro versie eruit zal zien.

Raad echt aan wat gameplay te bekijken op youtube. Sowieso de stem van jeff goldblum zit erin en meerdere van de jurassic world films qua stemmen.
Dan weet ik genoeg, niet mijn type game. Ben ik na een uurtje of twee aankloten meestal wel klaar mee. Meer wat voor mijn zus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchellHearth
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:13
-SaveMe- schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 14:12:
[...]

Dan weet ik genoeg, niet mijn type game. Ben ik na een uurtje of twee aankloten meestal wel klaar mee. Meer wat voor mijn zus :)
Dat heb ik ook gehad ja. Dan zie ik gameplay filmpjes en denk ik: te gek! Zo veel mogelijkheden!!! :D maar dan ben ik een tijdje bezig en blijkt het meer als "werk" te voelen dan echt leuk gamen. Denk dat het gewoon niet mijn soort spellen zijn. Alhoewel ik vroeger dan wel weer spellen als RCT te gek vond.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 16:13
Tweakers heeft al eens een artikel geplaatst
reviews: Jurassic World Evolution - Van de makers van Planet Coaster

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +2 Henk 'm!
System Performance is weer verbeterd :z

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yukidaruma
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 00:56
Ik kan vast niet de enige zijn die nooit wat merkt van al die snelheidsoptimalisaties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Yukidaruma schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 15:15:
Ik kan vast niet de enige zijn die nooit wat merkt van al die snelheidsoptimalisaties
Maar merk je wel eens dat ie langzamer wordt? :P :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 21:07
Het enige dat ik merk van die updates is dat bij de ene firmware resume wel goed werkt, en bij de andere niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
Jasphur schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 15:39:
[...]

Maar merk je wel eens dat ie langzamer wordt? :P :+
Niets wat niet al langzaam was toen ik de PS4 vorig jaar kocht. De store is altijd ontzettend traag en laadtijden in spellen zijn vaak om te huilen, maar dat laatste hebben alle consoles last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Yukidaruma schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 15:58:
[...]

Niets wat niet al langzaam was toen ik de PS4 vorig jaar kocht. De store is altijd ontzettend traag en laadtijden in spellen zijn vaak om te huilen, maar dat laatste hebben alle consoles last van.
Externe hdd erop met 7200rpm 3.5inch schijf erin en gaan. ( Liefst ssd maja dat is stukken duurder).
Maar qua store heb ik nooit last van. Laad alrijd zeer snel en nooit problemen. Maar reset met regelmaat mn modem en router, dit voorkomt veel problemen. Plus gebruik sinds kort dns 1.1.1.1 en 1.0.0.1 wat de snelste en veiligste zou moeten zijn van moment( zag ik bij linustechtips op YouTube voorbij komen).
https://1.1.1.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Yukidaruma schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 15:58:
[...]

Maar de Store en de laadtijden van de games hebben toch niet zo gek voor met stability updates voor de OS van de PS4 te maken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yukidaruma
v8power67 schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 16:07:
[...]

Externe hdd erop met 7200rpm 3.5inch schijf erin en gaan. ( Liefst ssd maja dat is stukken duurder).
Maar qua store heb ik nooit last van. Laad alrijd zeer snel en nooit problemen. Maar reset met regelmaat mn modem en router, dit voorkomt veel problemen. Plus gebruik sinds kort dns 1.1.1.1 en 1.0.0.1 wat de snelste en veiligste zou moeten zijn van moment( zag ik bij linustechtips op YouTube voorbij komen).
https://1.1.1.1
Tijdje terug al een SSD in gestopt. Helpt zeker wel een beetje, maar de laadtijden blijven gewoon lang. Neem bijvoorbeeld Horizon, Bloodborne of God of War, bij alle 3 zit je toch even te wachten. De enige waar ik sinds de SSD echt significante verbeteringen zie, is Monster Hunter.
Store ben ik eerlijk gezegd niet meer geweest sinds de SSD erin zit, vanwege de traagheid die ik daarvoor merkte. Soms tot het punt dat trailers het überhaupt niet deden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Over een kwartier de BO4 reveal. Ik ga 'm waarschijnlijk niet halen, maar ben toch ieder jaar wel weer benieuwd. En die gasten van Treyarch vind ik altijd wel sympathiek.

Edit: Meh. Grafisch wederom hetzelfde en weer futuristisch. Wel weer boots on the ground gelukkig. Verder zit er weer een hoop "shit" in.

[ Voor 29% gewijzigd door bram1984 op 17-05-2018 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@bram1984

Preorder lokkertje is de private beta.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 19-09 15:15
BO4 komt hier niet in ( net zoals elke COD na World at War uit 2008 )

Net de multiplayer reveal trailer gezien en weer een hoop shit erin gelijk mini turrets, riot shield, een soort laser lijn die je kan ''planten'' en iemand die erdoor loopt is genaaid, een soort van lange dash forward heb ik ook gezien, en nog 100 andere zooi.

Geen idee in welke wereld dat boots on the ground is, buiten dat er geen helicopter rotor uit je backpack komt en dat je er niet me kan wegvliegen :+ of misschien bedoelen ze wel net boots on the ground omdat je niet kan weg vliegen :P

Nuja lijkt voor mij gelijk alle andere BO versies, dus pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Battle Royal in COD BO4.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die battle royal aankondiging helemaal op hypen en dan geen trailer showen haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23:31
Dat had ik nu echt niet zien aankomen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Formula one
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 20-09 20:15
Mijn internet snelheid is verhoogd naar 200mbps maar op mijn ps4 is het nog steeds 100mbps wat kan ik hier aan doen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Katmi
Niet veel want dat zal wel van de PS4 download servers afhangen ook, ik heb ook 200Mbps en haalde dat ook nooit volledig op mijn One X, was vaak tussen de 100 en 135.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Nieuwevolger schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 19:53:
Die battle royal aankondiging helemaal op hypen en dan geen trailer showen haha.

;)

I know, geen enkele gameplay.. komt met E3 wel denk ik

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Baal zo ervan dat sony hier dus geld aan uitgeeft :( cod blehhh...

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/A420lca.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/79k4hmv.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/J5MfHJZ.jpg

[ Voor 59% gewijzigd door Nieuwevolger op 17-05-2018 21:06 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Woolfy681
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-09 22:54
Erg interessant zonder uitleg |:(

Kan niet wachten op volgende week voor Detroit become human. Moet zeggen dat ik me toch super vermaak met de ps4 en dat dit wel de games zijn die Xbox toch echt mist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Zegt mij ook niks eerlijk gezegd.... Zie een xbox controller dat is enigste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 15:07
Hrm, niet voor mij. Ik zie een Xbox controller, een tv en een, voor mij onbekend, spel. First person shooter achtig, kleurrijk. Dus 't zou Fortnite kunnen zijn.
Dus ik kan me wel vinden in de eerste reactie op jou 3 screenshots. Een beetje meer uitleg zou handig zijn.

PSN ID: MrMichel_75

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Toy story game ? Lijkt me woody van toy story toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:17
Kingdom Hearts. Maar hoe en wat? Kunnen we 't al spelen?

[ Voor 27% gewijzigd door tiguan op 17-05-2018 21:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dit zijn gelekte foto's van het preview event van Kingdom Hearts 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Okee zou ik nooit geraden hebben want die game zegt me niks. Na zien van screenies heb ik ook geen intresse gekregen. Heb niks met disney en pixar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm Kingdom Hearts 2 is dan wel de beste actie game ooit gemaakt.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Infectious
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14-10-2023
Nou, na een poosje zoeken heb ik toch eindelijk een nieuwe, zwarte PS4 pro weten te kopen, die (zoals over de laatste pagina's al een aantal keer vermeld door dezen en genen) vrijwel overal uitverkocht is. Voor referentie, op de laatste paar pagina's van het topic is te vinden dat coolblue ze over een maand weer verwacht te hebben, en de mediamarkt begin juni. Op amazon.de zijn ze direct te krijgen, dus als je daar geen moeite mee hebt is dat ook een prima oplossing denk ik. Maar dit duurde me allemaal te lang (en ik had liever een Nederlandse winkel, maar dat is persoonlijk), en ik heb uiteindelijk een gelukje gehad door op marktplaats naar nieuwe PS4's te zoeken van kleine lokale spel winkels. Eentje gevonden die niet al te ver weg zat en er nog één had liggen.

Dus, nu voor het eerst in mijn leven een console! Ik heb de afgelopen pak 'm beet 14 jaar puur en alleen op een PC gegamed, maar met de hoeveelheid tijd die ik nog uit kan trekken voor spellen kon ik geen upgrade naar nieuwe hardware goed praten voor mezelf. En daarnaast heeft de PS4 een hele mooie hoeveelheid exclusives/games die op de PC niet lekker lopen door matige ports die me enorm aanspreken. Ik heb de uncharted serie meteen aangeschaft, net als horizon. Op den duur ga ik daar until dawn, the last of us, en god of war zonder twijfel aan toevoegen, en de dark souls series (die heb ik op de PC links laten liggen) ga ik ook zeker proberen. Dat zijn denk ik de usual suspects, maar als Witcher/Divinity/Dragon Age liefhebber zijnde zijn er vast nog een aantal andere mooie games die ik moet proberen. Goed, niet al te veel stof voor discussie, maar ik wilde mijn (kinderlijke) enthousiasme toch even ergens kwijt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
Have fun :) Horizon is voor mij the cream of the crop en veruit game van 2017, gewoon de sfeer, thema, muziek en Aloy zelf als personage.
Facial animaties tijdens gesprekken zijn niet altijd even super, en soms wat vreemd maar al de rest moet ik ze toch credit voor geven, tot op de dag van vandaag vind ik dat persoonlijk een beter game dan GoW, maar het thema daarvan sprak me ook niet aan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Infectious schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 21:36:
(...) maar met de hoeveelheid tijd die ik nog uit kan trekken voor spellen kon ik geen upgrade naar nieuwe hardware goed praten voor mezelf.

*even later:

Ik heb de uncharted serie meteen aangeschaft, net als horizon. (...) until dawn, the last of us, en god of war (...) de dark souls series (...) Witcher/Divinity/Dragon Age (...) vast nog een aantal andere mooie games die ik moet proberen.
Zeg het nou maar gewoon; je wilde gewoon graag een PS4 :P
Veel plezier ermee!

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22:05
Wat een lachwekkende trailer van COD.
Brengen gewoon elk jaar dezelfde game uit. Graphics zijn nog steeds het zelfde als 10 jaar terug.

Ben blij dat ik al jaren geen COD speel. Laatste COD die ik actief speelde was Black Ops 1 (puur voor de verslavende zombie mode).

Ben wel benieuwd naar de nieuwe Battlefield trailer. Al had ik liever een nieuwe Bad Company game gezien.

[ Voor 70% gewijzigd door Sefaex op 17-05-2018 22:46 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
dvdkiwi schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 22:25:
[...]

Zeg het nou maar gewoon; je wilde gewoon graag een PS4 :P
Veel plezier ermee!
Het is duidelijk @Infectious... ;) pun intended
Infectious schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 21:36:naar nieuwe PS4's te zoeken van kleine lokale spel winkels. Eentje gevonden die niet al te ver weg zat en er nog één had liggen.
Gewoon nieuwsgierig, welk winkeltje is het geworden?

[ Voor 36% gewijzigd door ralph075 op 17-05-2018 23:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Klor
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

Klor

Zeebaard

Nieuwevolger schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 21:35:
Hmm Kingdom Hearts 2 is dan wel de beste actie game ooit gemaakt.
Als je het meer zegt wordt het niet per definitie waar. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-09 00:30

Aight!

'A toy robot...'

Wat vet zeg :D

Die wil ik echt spelen, ben meestal niet zo van de zombie games. Maar dat survival lijkt me wel weer chill.
Was helemaal verslaafd aan HZD, alleen nu uitgespeeld en geen zin om hem weer opnieuw te spelen helaas :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Edit: Oeps dubbel.

[ Voor 93% gewijzigd door Donstil op 17-05-2018 23:26 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Formula one schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 20:12:
Mijn internet snelheid is verhoogd naar 200mbps maar op mijn ps4 is het nog steeds 100mbps wat kan ik hier aan doen
Loskoppelen, Ps4 oppakken en tegen de klok in vier rondjes om je as draaien.
Mij niet hoor, of wordt het een ToyStory MMORPG met Battle Royale mode?
Nieuwevolger schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 21:35:
Hmm Kingdom Hearts 2 is vind ik dan wel de beste actie game ooit gemaakt.
IFTFY
Cool. Ziet er goed uit. Eindelijk weer wat info over die game de laatste dagen.

Ik ben benieuwd of het een beetje als State of Decay wordt (Deel 2 dinsdag *O* ) en je dus je eigen nederzetting kunt bouwen en upgraden enz in de vrij wereld.

Ik kan eigenlijk niet genoeg krijgen van die open wereld zombie games namelijk :)

[ Voor 28% gewijzigd door Donstil op 17-05-2018 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Anton.net schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 15:00:
Metro Exodus wordt dus uitgesteld. Misschien maar beter ook, als je ziet wat dit najaar nog uitkomt....

Het is momenteel toch weer een trend on games uit te stellen 8)7
Far cry 5*, Days Gone, RDR2, Metro, Anthem, God of War...
Ze hebben allemaal tijd nodig om de microtransacties te verwijderen ;)
Ik kijk trouwens echt wel uit naar Metro Exodus. Die trailer die ze bij microsoft op E3 lieten zien, vond ik best indrukwekkend.
*@s0kkie had me betrapt op een fout

@Mars18 Waarom moet je de ps4's dan met elkaar verbinden? Ik zou gewoon een verdeler plaatsen achter je modem/router, en dan alle playstations via ethernet aansluiten. Dat zou toch niet te veel problemen moeten geven denk ik?
Als ik nu op een locatie kom waar geen internet is, zal het spelen van Fortnite dan goed gaan als ik een laptop mee neem met een dongel? En vervolgens iedere Playstation daar op verbind?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vankleef
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 15-09 16:58
Mijn Playstation Plus abo zit er over 5 weken op.

Iemand geluiden gehoord dat er weer een actie komt? Vorig jaar kocht ik voor 29,99 een jaar abo online bij gamemania. Dat is toch lekker als je er 2 nodig hebt (2 consoles, 2 kids).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dirtyrockers
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20-09 21:03
vankleef schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 08:30:

Iemand geluiden gehoord dat er weer een actie komt? Vorig jaar kocht ik voor 29,99 een jaar abo online bij gamemania. Dat is toch lekker als je er 2 nodig hebt (2 consoles, 2 kids).
je weet dat je er maar 1 nodig hebt ;)

je kan bijv op jouw account ps plus nemen.
jouw account maak je primair account op de 2e console (dus alle psn accounts daar krijgen dan plus vanaf jouw account)

en met jouw account log je in op de 1e console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
vankleef schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 08:30:

Duur geintje. Ik hoop niet dat je dit al jaren doet. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:00
bram1984 schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 09:02:
[...]

Duur geintje. Ik hoop niet dat je dit al jaren doet. :+
Hij bedoelt ook papa en kid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Mars18 schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 07:45:
Als ik nu op een locatie kom waar geen internet is, zal het spelen van Fortnite dan goed gaan als ik een laptop mee neem met een dongel? En vervolgens iedere Playstation daar op verbind?
Een dongle is er voor om dat apparaat met internet te verbinden en dan zou je vervolgens de WiFi module van je laptop moeten gebruiken ala hotspot ofz.

Dat zijn geen standaard features. Daar moet je echt even voor opzoek of dat überhaupt kan en met welke software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:53
Infectious schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 21:36:
Nou, na een poosje zoeken heb ik toch eindelijk een nieuwe, zwarte PS4 pro weten te kopen, die (zoals over de laatste pagina's al een aantal keer vermeld door dezen en genen) vrijwel overal uitverkocht is. Voor referentie, op de laatste paar pagina's van het topic is te vinden dat coolblue ze over een maand weer verwacht te hebben, en de mediamarkt begin juni. Op amazon.de zijn ze direct te krijgen, dus als je daar geen moeite mee hebt is dat ook een prima oplossing denk ik. Maar dit duurde me allemaal te lang (en ik had liever een Nederlandse winkel, maar dat is persoonlijk), en ik heb uiteindelijk een gelukje gehad door op marktplaats naar nieuwe PS4's te zoeken van kleine lokale spel winkels. Eentje gevonden die niet al te ver weg zat en er nog één had liggen.

Dus, nu voor het eerst in mijn leven een console! Ik heb de afgelopen pak 'm beet 14 jaar puur en alleen op een PC gegamed, maar met de hoeveelheid tijd die ik nog uit kan trekken voor spellen kon ik geen upgrade naar nieuwe hardware goed praten voor mezelf. En daarnaast heeft de PS4 een hele mooie hoeveelheid exclusives/games die op de PC niet lekker lopen door matige ports die me enorm aanspreken. Ik heb de uncharted serie meteen aangeschaft, net als horizon. Op den duur ga ik daar until dawn, the last of us, en god of war zonder twijfel aan toevoegen, en de dark souls series (die heb ik op de PC links laten liggen) ga ik ook zeker proberen. Dat zijn denk ik de usual suspects, maar als Witcher/Divinity/Dragon Age liefhebber zijnde zijn er vast nog een aantal andere mooie games die ik moet proberen. Goed, niet al te veel stof voor discussie, maar ik wilde mijn (kinderlijke) enthousiasme toch even ergens kwijt!
Heel herkenbaar, deze stap heb ik tien jaar geleden ook gezet o.a. om dezelfde reden. Heel veel succes, zeker als je de eerste keer in een Fist Person Shooter stapt op een console.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shifty47
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 20-09 06:54
Donstil schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 11:24:
[...]

Een dongle is er voor om dat apparaat met internet te verbinden en dan zou je vervolgens de WiFi module van je laptop moeten gebruiken ala hotspot ofz.

Dat zijn geen standaard features. Daar moet je echt even voor opzoek of dat überhaupt kan en met welke software.
Is wel een standaard feature zie; https://support.microsoft...ur-pc-as-a-mobile-hotspot

Gamen zal opzich wel gaan maar je kan wel latency problemen krijgen. Een 4g verbinding is minder stabiel dan een glas/kabel verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Mars18 schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 07:45:
[...]

Verder weet je ook niet vantevoren of je connectie issues krijgt door de NAT waar je dan doorheen gaat.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
YakuzA schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 11:52:
[...]

Verder weet je ook niet vantevoren of je connectie issues krijgt door de NAT waar je dan doorheen gaat.
Daarom denk ik nu aan een 4g Huawei E5577C Mifi Router, die kan 10 verbindingen tegelijk aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verkoop cijfers van consoles in de VS van afgelopen maand zijn ook binnen.

PS4 : 326k
Switch : 171k
X1 : 134k
3DS : 70k

https://www.resetera.com/...40837/page-7#post-8057456

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:00
Nieuwevolger schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 12:34:

Jeez, dat die 3DS zo blijft verkopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@maartend daar was ik ook het meest verbaast over.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

New PlayStation Store weekend discounts are live Save on Horizon Zero Dawn, Rainbow Six Siege, GTAV, Call of Duty WWII, more.

Here’s the full list:

https://blog.eu.playstati...v-call-of-duty-wwii-more/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Nieuwevolger schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 12:34:

En dan zijn er mensen die zeggen dat exclusieve games geen consoles verkopen hahaha.
Hoe duidelijk wil je het bewijs hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woolfy681
Verwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 13:08:
New PlayStation Store weekend discounts are live Save on Horizon Zero Dawn, Rainbow Six Siege, GTAV, Call of Duty WWII, more.

Here’s the full list:

https://blog.eu.playstati...v-call-of-duty-wwii-more/
Nice mooi moment om horizon zero dawn te kopen dan. _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:35
v8power67 schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 13:54:
[...]

En dan zijn er mensen die zeggen dat exclusieve games geen consoles verkopen hahaha.
Hoe duidelijk wil je het bewijs hebben.
Dat werkt alleen eerlijk te vergelijken als er elke maand een exclusive uit komt. Dat ie nu hoog is, is natuurlijk erg mooi (en logisch), maar het is niet alsof we elke maand een AAA exclusive krijgen.

Bovendien scoren games als COD, Fifa/Madden, Fortnite e.d. nog steeds erg goed dat de verkopen er anders toch wel waren

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Martinspire schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 14:01:
[...]

Dat werkt alleen eerlijk te vergelijken als er elke maand een exclusive uit komt. Dat ie nu hoog is, is natuurlijk erg mooi (en logisch), maar het is niet alsof we elke maand een AAA exclusive krijgen.

Bovendien scoren games als COD, Fifa/Madden, Fortnite e.d. nog steeds erg goed dat de verkopen er anders toch wel waren
De ps4 verkoopt momenteel elke maand beste van de huidige consoles in npd. Maar meer dan 326k consoles in een april verkopen was voor het laatst in 2010 met de nintendo ds in de 441k. 2011 was x360 met 297k.
Dus ja god of war heeft nu voor een van de beste April's van de ps4 gezorgd. Dus ik vind dat je dan kan zeggen exclusieve games verkopen consoles.
April is niet zo een hele grote console verkopen maand. Dus dan is dit echt wel opmerkelijk.
Plus ik las veel ol reddit dat mensen die dus nu god of war haalde ook de andere exclusieve games erbij halen. Wat dus als extra reden kan gezien worden om de ps4 te kopen. Dus ja ik blijf erbij exclusieve games verkopen consoles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
v8power67 schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 14:13:
[...]

De ps4 verkoopt momenteel elke maand beste van de huidige consoles in npd. Maar meer dan 326k consoles in een april verkopen was voor het laatst in 2010 met de nintendo ds in de 441k. 2011 was x360 met 297k.
Dus ja god of war heeft nu voor een van de beste April's van de ps4 gezorgd. Dus ik vind dat je dan kan zeggen exclusieve games verkopen consoles.
April is niet zo een hele grote console verkopen maand. Dus dan is dit echt wel opmerkelijk.
Plus ik las veel ol reddit dat mensen die dus nu god of war haalde ook de andere exclusieve games erbij halen. Wat dus als extra reden kan gezien worden om de ps4 te kopen. Dus ja ik blijf erbij exclusieve games verkopen consoles.
Maar nu is het April, vorig jaar was het Maart en daarvoor was het weer Februari of whatever. Leuk voor de statistieken, maar het voegt weinig toe imo

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• v8power67
Martinspire schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 14:15:
[...]

Maar nu is het April, vorig jaar was het Maart en daarvoor was het weer Februari of whatever. Leuk voor de statistieken, maar het voegt weinig toe imo
Het voegt heel veel toe. Dat exclusieve games dus wel heel belangrijk zijn in de verkopen van consoles.
No offense maar ik durf te wedden dat als ms zijn 1st party on par was met sony ( en die rare start niet hadden) ze gewoon nek aan nek hadden gelegen met sony nu.

Ik blijf erbij dat veel mensen een ps4 kopen omdat er hoge kwaliteit exclusieve games in overvloed zijn.
Er is echt voor iedereen wat. En dat verkoopt.
Kijk naar god of war 4, 3 miljoen in 3 dagen verkopen is gewoon ziekelijk goed. Op 1 platform.
Vraag me ook echt af waar ze nu onderhand op zitten. Zeker over de 5 miljoen heen.

Tuurlijk multiplatform heeft een heel groot aandeel. Maar onderschat echt de kracht van een sterke 1st party lineup niet.
bram1984 schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 14:23:
[...]

Over een paar jaar heeft de Switch de Xbox gewoon ingehaald, bizar.

En ook echt 2,5 PS4's per Xbox. :/
Mja dat is alleen deze maand he.

YTD
PS4: ~1.3M (+7%)
NSW: ~1.03M (-13%)
XB1: ~980K (+34%)

Ms had een goede maart ivm sea of thieves.

Xbox One 132K

MOM = -56%

YOY = +20%

Weekly average

Xbox One March: 300K / 5 = 60,000
Xbox One April: 132k / 4 = 33,000

-45%

PS4 326K

MOM = -8%

YOY = +58%

Weekly average

PS4 March: 355K / 5 = 71,000
PS4 April: 326k / 4 = 81,500

+15%

1. DS 2009: 1042K (DSi launch......DS was monster)
2. Wii 2008: 714K
3. DS 2007: 471K
4. DS 2010: 441K
5. GBA 2003: 431K
6. DS 2008: 415K
7. Wii 2007: 360K
8. PSP 2005: 351K (launch was in march)
9. Wii 2009: 340K
10. PS2 2005: 332K
11. PS4 2018: 326K

Nintendo rulled echt de npd cijfers zo te zien. Maar ps4 op plek 11 beste april ooit :P

[ Voor 19% gewijzigd door v8power67 op 18-05-2018 14:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
maartend schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 12:40:
[...]

Jeez, dat die 3DS zo blijft verkopen.
Zonder er te diep op in te gaan, want natuurlijk een gigantische libary van games, met ook genoeg top games is er wat mij betreft een simpele reden. Prijs.

Kids zeuren 'we willen gamen'
ouders lopen speel goed winkel in
xbox 500
ps4 pro 400 (indien leverbaar :P)
err das duur oh er zijn ook goedkoper versies
xb1s en ps4: 200/300 euro afhankelijk van set.......oei das ook nog aardig wat

hey wacht nintendo is voor kids*, kijk daar een switch....300 euro?!

Wat is er nog meer.......ds 90 euro........*insert kassa geluid*

*=even geredeneerd van een ongeintresseerde ouder die niet gamed (is volgens mij wel uitstervend ras ;) ) ikzelf vind dat nintendo ook genoeg heeft te bieden voor een oudere gamer.
off topic mening/uitleg
offtopic:
Al hoewel een ds vzik de laatste jaren niet heel veel tripple a spul meer heeft gekregen. Dit is anders geweest. Voor all round zou ik absoluut altijd een ps4 adviseren, voor een 4k console gamer die echt technisch de beste performance wil de x, voor iemand die in het nintendo profiel past een switch en ja, voor jonge kids een ds, al hoewel mijn zoon van bijna 10 inmiddels heel erg uitgekeken is op zijn ds (toegegeven geen recente 3ds maar een oude lite.....)
Maar met een paar goede games zou hij zich ook met de ds en zeker 3ds nog kunnen vermaken. Zelfde geld ook voor oudere gamers mits ze de volgende zaken kunnen overzien
mindere controls, mindere gfx en beperkte online mogelijkheden en dan met name het gebrek gameaanbod op dat vlak.....games die pc, xbox en ps en in mindere mate switch wel bieden......sowieso is een ds natuurlijk puur portable, dat zou je als enigsinds serieuse (bijna/jong)volwassene gamer niet willen.

Pc als keuze laat ik voor het gemak even buiten beschouwing >:)

[ Voor 47% gewijzigd door Sagat op 18-05-2018 16:27 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben toch vooral benieuwd hoe goed de ps4 en pro verkopen op het moment in Europa. De prijs van de ps4 slim is zowat duurder dan hij op launch was op het moment en de pro is moeilijk verkrijgbaar (tenminste in Nederland).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eigenlijk wel belachelijk hoe een game als GTA5, dat al meer dan 3 jaar oud is, zo hoog geprijsd blijft. Zit nu weer in de Sales, maar nog altijd €29.99, dit terwijl HZD na 1 jaar al gezakt is naar €19.99.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Twixie schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 16:26:
Eigenlijk wel belachelijk hoe een game als GTA5, dat al meer dan 3 jaar oud is, zo hoog geprijsd blijft. Zit nu weer in de Sales, maar nog altijd €29.99, dit terwijl HZD na 1 jaar al gezakt is naar €19.99.
Horizon is een exclusive en een nieuwe IP. Die zal vast wel een stuk minder verkopen dan een van de bekendste en grootste games ter wereld. Niets meer dan logisch dat men er nog de hoofdprijs voor vraag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
Ik denk dat je me niet goed begreep. Ik snap de aantrekkingskracht van exclusives maar had het er meer over dat er elk jaar wel 1 of meerdere Sony exclusives aan het begin van het jaar is uitgekomen de afgelopen jaar. Dat nu april een record draait is mooi, maar dat was dus eerst een andere maand. Dat bedoel ik eerder.

Mei zal ook wel weer goed gaan denk ik.
bram1984 schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 14:23:
[...]

Over een paar jaar heeft de Switch de Xbox gewoon ingehaald, bizar.

En ook echt 2,5 PS4's per Xbox. :/
Switch had ook nog een AAA Exclusive uit, de release van Donkey Kong (weliswaar dezelfde als van de Wii U maar toch).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Opzich niet heel vreemd. Ondanks dat Horizon voor een selecte groep PlayStation 4 eigenaren een top titel is verkoopt zoiets niet de aantallen die multiplatform titels doen laat staan GTA5 waar niemand aan kan tippen.

Zo heeft Sony bekend gemaakt dat Horizon 7,6 miljoen keer verkocht is in het eerste jaar. Nu lijkt dat misschien niet verkeerd maar dat betekend dat 90% van de PlayStation4 eigenaren die game heeft over geslagen.

Om het een beetje in contrast te plaatsen. Far Cry 5 waarvan het internet altijd klaagt dat het allemaal zo herhalend is doet 5 miljoen exemplaren in de eerste week alleen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

v8power67 schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 14:13:
[...]

Vlak opportuniteit niet uit. Exclusieve titels maar ook een grote gebruikers base is een reden om te kopen omdat je dan zeker weet dat er veel games voor zijn. Wat ook meespeelt is dat games op schijf van een groot platform beter te verhandelen zijn. Ik koop best wel veel tweedehands om te testen wat ik van een game vind en zet het weer op marktplaats als ik het niets is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 17:38:
[...]

Opzich niet heel vreemd. Ondanks dat Horizon voor een selecte groep PlayStation 4 eigenaren een top titel is verkoopt zoiets niet de aantallen die multiplatform titels doen laat staan GTA5 waar niemand aan kan tippen.

Zo heeft Sony bekend gemaakt dat Horizon 7,6 miljoen keer verkocht is in het eerste jaar. Nu lijkt dat misschien niet verkeerd maar dat betekend dat 90% van de PlayStation4 eigenaren die game heeft over geslagen.

Om het een beetje in contrast te plaatsen. Far Cry 5 waarvan het internet altijd klaagt dat het allemaal zo herhalend is doet 5 miljoen exemplaren in de eerste week alleen.
Vindt dit altijd van die niets zeggende uitspraken. Maar een handvol games verkopen op een paar mainstream titels na meer dan 20 miljoen exemplaren verkopen verspreid over de ps4, xbox en pc. Terwijl het een userbase is van misschien wel 150-200 miljoen gamers. In dat opzich kan je ook altijd roepen dat games die tegelijk uitkomen met een nieuwe console een monster succes zijn omdat de verhouding tussen de 2 zo hoog is.

Daarnaast heeft een game als horizon 2 bijvoorbeeld ook meer verkocht als Final Fantasy 15, wat ook een high budget open wereld rpg is en destijds op 2 platformen uit kwam.

Daarnaast bestaat de game markt duidelijk uit een handvol games die het extreem goed doen bij het mainstream publiek en alle winsten op strijken en de rest bungelt er maar een beetje bij maken in het beste geval een keer 20 miljoen dollar winst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Nieuwevolger schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 18:46:
[...]

Vindt dit altijd van die niets zeggende uitspraken. Maar een handvol games verkopen op een paar mainstream titels na meer dan 20 miljoen exemplaren verkopen verspreid over de ps4, xbox en pc. Terwijl het een userbase is van misschien wel 150-200 miljoen gamers. In dat opzich kan je ook altijd roepen dat games die tegelijk uitkomen met een nieuwe console een monster succes zijn omdat de verhouding tussen de 2 zo hoog is.

Daarnaast heeft een game als horizon 2 bijvoorbeeld ook meer verkocht als Final Fantasy 15, wat ook een high budget open wereld rpg is en destijds op 2 platformen uit kwam.

Daarnaast bestaat de game markt duidelijk uit een handvol games die het extreem goed doen bij het mainstream publiek en alle winsten op strijken en de rest bungelt er maar een beetje bij maken in het beste geval een keer 20 miljoen dollar winst.
Natuurlijk maar dat is in dit voorbeeld niet belangrijk. Waar ik op reageerde is het feit dat Horizon nu goedkoper is dan GTA daar is mijn voorbeeld prima valide voor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ooh had ik niet zo door, daar heb je dan wel gelijk mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:44

Winkiller

De Mopperpot

v8power67 schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 14:26:
[...]

Kijk naar god of war 4, 3 miljoen in 3 dagen verkopen is gewoon ziekelijk goed. Op 1 platform.
Vraag me ook echt af waar ze nu onderhand op zitten. Zeker over de 5 miljoen heen.
Leg mij nou eens uit waarom je je dat afvraagt ? is toch totaal onbelangrijk voor de koper ?
Of is het zo dat als er veel verkocht worden dat het spel dan bij iedereen op de plank moet liggen.?

:P :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Katmi
Ik ben normaal de eerste om te zeggen , wow PS4 exclusives = must have maar heb God of War nog niet gekocht en heb daar ook weinig zin voor, ofwel is het de setting van de game of gewoon de game op zich maar mij zegt het nu eens niets.
In vergelijking vond ik HZD wel een topper, alles van het thema tot de enemy robots tot het main character lagen mij, all die connecties voel ik niet als ik GoW gameplay zie.

Zelfs Detroit en in een verdere toekomst Spyro en medievil kijk ik meer naar uit dan dat ik nu zin heb om GoW te kopen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Katmi schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 20:17:
Ik ben normaal de eerste om te zeggen , wow PS4 exclusives = must have maar heb God of War nog niet gekocht en heb daar ook weinig zin voor, ofwel is het de setting van de game of gewoon de game op zich maar mij zegt het nu eens niets.
In vergelijking vond ik HZD wel een topper, alles van het thema tot de enemy robots tot het main character lagen mij, all die connecties voel ik niet als ik GoW gameplay zie.

Zelfs Detroit en in een verdere toekomst Spyro en medievil kijk ik meer naar uit dan dat ik nu zin heb om GoW te kopen.
Prima toch. Niet alle goede games zijn automatisch voor iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
bram1984 schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 20:21:
[...]

Prima toch. Niet alle goede games zijn automatisch voor iedereen.
Uiteraard, was ook niet bedoeld als een post op zich over GoW maar meer in de discussie lijn van hierboven over welke game hoeveel heeft verkocht.
GoW snap ik ook die absurde hoge scores niet, meerdere mensen die het hebben uitgespeeld in mijn kring hadden op het einde zoiets van '' is het dat nu ? '' hoewel ze wel genoten hebben van de gameplay.

Different strokes for different folks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Katmi Dat is dan wel weer apart dat je niet de hoge cijfers snapt, maar de game niet heb gespeeld? Gaat nogal lastig he zo een game beoordelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Katmi schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 20:25:
[...]

Uiteraard, was ook niet bedoeld als een post op zich over GoW maar meer in de discussie lijn van hierboven over welke game hoeveel heeft verkocht.
GoW snap ik ook die absurde hoge scores niet, meerdere mensen die het hebben uitgespeeld in mijn kring hadden op het einde zoiets van '' is het dat nu ? '' hoewel ze wel genoten hebben van de gameplay.

Different strokes for different folks.
Heel misschien als je ooit die game speelt snap je het wel.;)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Katmi
Ik heb de volledig story gameplay gezien op Twitch en een groot deel bij een vriend op zijn PS4 toen ik daar zat, ik snap niet hoe je dan geen mening kan vormen voor jezelf want sommige hier vormen al een mening over welk game ze wel of niet gaan kopen gebaseerd op een trailer...
Als ik straks GoW in mijn PS4 zou poppen en zelf zou spelen wat ik al gezien heb denk ik niet dat mijn mening 180 graden zou draaien omdat ik zelf op de knopjes duw.

Laat me het dan anders verwoorden, is GoW een goed uitziende game ? ja
Zagen de gevechten er kickass uit ? ja
Was het, IMO, een hogere score waard dan HZD ? neen, maar GoW was ervoor al bekend van vorige games en had ook een enorme hype, zal heus in sommige reviews ook wel hebben meegewogen.

Maar wie GoW kickass vond en zelfs een 100/100 waard vond, leuk voor hun en ik wens ze ook veel speelplezier toe ( al zal het tegen nu wel uitgespeeld zijn )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Katmi schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 21:26:

Maar wie GoW kickass vond en zelfs een 100/100 waard vond, leuk voor hun en ik wens ze ook veel speelplezier toe ( al zal het tegen nu wel uitgespeeld zijn )
Klopt helemaal inderdaad, vond het de beste game deze generatie, misschien wel aller tijde, alles klopte aan die game.
Maar goed, dat is meer iets voor het GoW topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik vond het verhaal van GOW tof om te spelen maar nu ik daar mee klaar ben heb ik precies geen zin meer om de rest te doen. Het is wel mooi geweest zo.

8/10 zou ik zeggen. 9/10 als de bosses wat gevarieerder hadden geweest.

(Expres geen 10/10 omdat perfectie niet bestaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:48
haha en niet te spreken over de multiplayer hoe je als beginner wordt gedwongen om dagen te grinden of sharkcards kopen want zonder dat mag je geen schijn van kans online :-(

Waar op PS2 en PS3 Rockstar giga veel toppers heeft afgeleverd is het op ps4 dramatisch

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22:05

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woolfy681
Amdwarrior schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 23:29:
[...]

haha en niet te spreken over de multiplayer hoe je als beginner wordt gedwongen om dagen te grinden of sharkcards kopen want zonder dat mag je geen schijn van kans online :-(

Waar op PS2 en PS3 Rockstar giga veel toppers heeft afgeleverd is het op ps4 dramatisch
Dat van het grinden en shark cards ben ik niet helemaal met je eens. Als je vanaf het begin dus met uitkomst van de game gelijk online was gegaan dan is het allemaal redelijk bij te houden. Je kan niet verwachten dat als je nu pas met online begint dat je dan gelijk in de top mee kan doen.
Dat Rockstar nu weinig games afleverd ben ik wel met je eens het voelt als uitmelken van GTAV wat ze nu aan het doen zijn en dan eigenlijk alleen het online gedeelte. Vind het erg jammer dat er geen single player dlc komt of misschien een nieuwe GTA.

[ Voor 5% gewijzigd door Woolfy681 op 19-05-2018 06:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat gezeur altijd, misschien duurt het ook gewoon lang om een open wereld vol met detail te maken. Jullie hadden bij wijze van ook liever gezien dat god of war en zelda botw er niet zo lang over deden om uit te komen en daardoor maar minder goed zouden zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:48
Nieuwevolger schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 08:51:
Dat gezeur altijd, misschien duurt het ook gewoon lang om een open wereld vol met detail te maken. Jullie hadden bij wijze van ook liever gezien dat god of war en zelda botw er niet zo lang over deden om uit te komen en daardoor maar minder goed zouden zijn?
Uhhh ik vind sp van Gta 5 geweldig nog steeds maar ik erger me dood aan dat gemakzucht van Rockstar over hoe geweldig dat zogenaamde gratis dlc is,Waar bij Gta 4 we nog 2 geweldige sp uitbreidingen kregen moeten we het nu met overdreven dure dlc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:53
Horizon Zero Dawn was zelfs na twee of drie maanden al voor € 24,99 te koop.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Amdwarrior schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 10:45:
[...]

Uhhh ik vind sp van Gta 5 geweldig nog steeds maar ik erger me dood aan dat gemakzucht van Rockstar over hoe geweldig dat zogenaamde gratis dlc is,Waar bij Gta 4 we nog 2 geweldige sp uitbreidingen kregen moeten we het nu met overdreven dure dlc.
Dat kan wel mooi wezen, ik kon me ook een tijd op tweakers herinneren dat wanneer er DLC van wat dan ook werd aangekondigd er bij steen en been werd geklaagd. Daarnaast zullen ze geheid de pleuris werken aan GTA6.
Pagina: 1 ... 109 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Benieuwd of je een PS4 Slim of Pro moet kopen? Zoek eerst eens terug in dit topic voordat je die vraag stelt ;)
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Probeer, vooral bij minder bekende games, geen afkortingen te gebruiken :)