Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
Hmmmm, combat is niet van het niveau van de Batman games, maar voor deze game meer dan ok vond ik. En het rond crossen in je wagentje was erg leuk vond ik ...bram1984 schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 06:56:
@-SaveMe- Ik heb Mad Max aan de kant gegooid vanwege o.a. de combat. Echt een houterige en stroperige bende. Ook gewoon de hele besturing van Max vond ik stroef.
GamiQ, de game notes app met game maps!
- bram1984
- Registratie: Oktober 2008
- Laatst online: 16-12-2020
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation 4 Slim
- Sony PlayStation Plus Card
- Sony PlayStation VR
- Sony Move motion controller
- PlayStation VR Richtcontroller + Farpoint (PSVR)
- Sony Move Motion Controller Twin Pack
- Sony PlayStation Store tegoed
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
/u/278921/clicker.png?f=community)
Zeker, maar dat vond ik op een gegeven moment wel repetitief en saai worden. Het is denk ik ook vrij lastig om de aandacht van de speler erbij te houden als je een grote zandbak (letterlijk) als setting hebt. De game had wellicht wat korter gemogen. Sneller je auto gemaxed en klaar voor de rest van de story.-SaveMe- schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 08:45:
[...]
Hmmmm, combat is niet van het niveau van de Batman games, maar voor deze game meer dan ok vond ik. En het rond crossen in je wagentje was erg leuk vond ik ...
Dj Neo Ziggy schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 07:35:
Ik heb wel ontzettend veel plezier van Rayman Legends. Ik vloek wel heel de boel bij elkaar omdat de controls niet altijd even lekker werken.
Absoluut een aanrader, mijn vriendin en ik hebben Legends op de X1 en 360 helemaal uitgespeeld (op de achievements waar vrienden voor nodig zijn na), en nog steeds is af en toe een challenge spelen een welkom tussendoortje, en de muzieklevels blijven leuk.
Echt een meesterlijke platformer, ik hoop dat ze bij Ubi snel een volgend deel maken
Master of the allen wrench Riding a mighty lawnmower for revenge In the realm of the screws he's the king And Lord of the Towel Rings
Dus geen hardware aankondigingen op E3 dit jaar maar wel een dikke focus op 4 exclusives. Gezien de hoeveelheid geruchten omtrent een PS5 had ik misschien wel iets verwacht, maar aan de andere kant zou het natuurlijk niet goed zijn daar nu al iets over te vermelden als de PS5 voor op zijn vroegst eind 2019 gepland staat.
Ik had geen PS5 nieuws verwacht. En eerlijk gezegd, als ik kijk naar de kwaliteit van de exclusives, dan kan ik nog wel 'even' leven met mijn pro. Want laten we eerlijk zijn, de games zien er al geweldig uit en als het dan ook nog eens top games zijn ...Edmin schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 09:03:
[video]
Dus geen hardware aankondigingen op E3 dit jaar maar wel een dikke focus op 4 exclusives. Gezien de hoeveelheid geruchten omtrent een PS5 had ik misschien wel iets verwacht, maar aan de andere kant zou het natuurlijk niet goed zijn daar nu al iets over te vermelden als de PS5 voor op zijn vroegst eind 2019 gepland staat.
MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000
GTA VI confirmedIcekiller2k6 schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 09:30:
Inderdaad, elke nieuwe console heeft een 'learning curve'. Zoals ik het me herinner waren de laatste games op de PS3 beter dan de eerste games op de PS4...
(i wish, never going to happen)
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Laatste paar maand zie je in de gta communitie hoor je wel veel GTA VI geruchten. Denk dat deze wel komt die mogelijk wel Next gen is of het word op dezelfde manier gehanteerd met GTA V. Last gen release en dan Next Gen.Jasphur schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 09:47:
[...]
GTA VI confirmed
Maar denk niet dat we eerder een officiele aankondiging krijgen dan eind dit jaar of ergens volgend jaar.
RDR 2 is eerst nog een ding.
GTA online doet het nog veel te goed, dus ik ben bang dat het nog wel even duurt voordat we weer een singleplayer GTA krijgen ...Jasphur schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 09:47:
[...]
GTA VI confirmed
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Ik vind de controls eigenlijk super strak. De game is wel pittig op sommige momenten, maar met de controls heb ik echt geen probleem.Dj Neo Ziggy schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 07:35:
Ik heb wel ontzettend veel plezier van Rayman Legends. Ik vloek wel heel de boel bij elkaar omdat de controls niet altijd even lekker werken.
En ja gt sport erop zag er zeer goed uit. Jammer alleen dat geen hdr had maja voor 299 euro
[ Voor 10% gewijzigd door v8power67 op 15-05-2018 10:38 ]
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
De Mediamarkt gaf gisteren aan begin juni nieuwe PS4 Pro's te verwachten.Infectious schreef op maandag 14 mei 2018 @ 22:21:
[...]
Ik heb vandaag met CoolBlue gebeld, die zeiden dat het goed kan dat ze ze de komende maand nog niet verwachten. Ik vind het maar een vreemde bedoeling inderdaad!
Vond ik dus ook. Setting sprak me best aan maar ik kon er maar niet in komen. Gelijk verwijderd ook..Als je ondertussen Tombraider en HZD ook aan t spelen bent is het echt een heel verschil..bram1984 schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 06:56:
@-SaveMe- Ik heb Mad Max aan de kant gegooid vanwege o.a. de combat. Echt een houterige en stroperige bende. Ook gewoon de hele besturing van Max vond ik stroef.
PSN id: PENo1
Ik moet 'm nog proberen (zit weer even in een maand waarin ik nauwelijks game, dus thanks voor de reminder hier om hem nog even binnen te hengelen), maar als de controls in een platformer niet lekker werken houdt het voor mij wel op. Dit kan ik me nauwelijks voorstellen bij dit alom geprezen spel. Maar goed ik ga het hopelijk snel zelf ervaren.bram1984 schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 10:34:
[...]
Ik vind de controls eigenlijk super strak. De game is wel pittig op sommige momenten, maar met de controls heb ik echt geen probleem.
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
€ 219,- bij Coolblue mét HDR en volgens deze review ook nog best goede HDR.v8power67 schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 10:37:
Broertje heeft een nieuwe 27 inch lg 4k monitor gehaald voor de pro. En moet zeggen zag er wel leuk uit. Plus leek wel allemaal wat directer te spelen ivm lage input lag van een monitor.(plus ik heb eenmlg tv uit 2009 dus zal wel hoop ms verschillen).
En ja gt sport erop zag er zeer goed uit. Jammer alleen dat geen hdr had maja voor 299 euro
https://nl.hardware.info/...jf-voor-de-beeldkwaliteit
GT Sport is juist een van de showcases op het gebied van HDR. Dat gaat een stuk meer indruk op je maken dan wat extra pixels (al helemaal op "maar" een 27 inch waar 1080p er al strak op uitziet).
Niet mee eens. 27 inch van ong 30 cm afstand is 4k echt heel erg goed te zien!!bram1984 schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 10:49:
[...]
€ 219,- bij Coolblue mét HDR en volgens deze review ook nog best goede HDR.
https://nl.hardware.info/...jf-voor-de-beeldkwaliteit
GT Sport is juist een van de showcases op het gebied van HDR. Dat gaat een stuk meer indruk op je maken dan wat extra pixels (al helemaal op "maar" een 27 inch waar 1080p er al strak op uitziet).
Plus ik ga pas voor hdr zodra hdr 10 1000nits monitoren echt gangbaar en betaalbaar zijn.
Vond verschil in gt sport efht groot nu met native 4k(1800p) vs 1080p supersampling.
Ik heb een 24 inch 1920x1200 monitor en verschil in windows alleen al was gigantisch. Je zit zo dicht erop dat zie je wel.
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Joh, 30 cm ook. Dan moet je voorover gebogen bijna tegen je scherm aan zitten. Dat red ik op mijn werk niet eens.v8power67 schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 11:14:
[...]
Niet mee eens. 27 inch van ong 30 cm afstand is 4k echt heel erg goed te zien!!
Plus ik ga pas voor hdr zodra hdr 10 1000nits monitoren echt gangbaar en betaalbaar zijn.
Vond verschil in gt sport efht groot nu met native 4k(1800p) vs 1080p supersampling.
Ik heb een 24 inch 1920x1200 monitor en verschil in windows alleen al was gigantisch. Je zit zo dicht erop dat zie je wel.
Maar dan nog: HDR blijft mijn inziens een stuk indrukwekkender.
40cm danbram1984 schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 11:18:
[...]
Joh, 30 cm ook. Dan moet je voorover gebogen bijna tegen je scherm aan zitten. Dat red ik op mijn werk niet eens.
Maar dan nog: HDR blijft mijn inziens een stuk indrukwekkender.
Maar het zal vast maar als ik de review lees met 8bit hdr en maar 400 nits is dit dus zoals ze zelf zeggen hdr lite en dat vind ik het niet waard. Zeker als je dan maar een 1080p monitor krijgt wat met gewoon echt laag is met deze afstand.
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Hoppav8power67 schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 11:21:
[...]
40cm dan
Maar het zal vast maar als ik de review lees met 8bit hdr en maar 400 nits is dit dus zoals ze zelf zeggen hdr lite en dat vind ik het niet waard. Zeker als je dan maar een 1080p monitor krijgt wat met gewoon echt laag is met deze afstand.
https://www.coolblue.nl/p...q5W28Mt4WHiRoCLF8QAvD_BwE
Mooi spul maar helaas maar rond de 270 nits in test gebleken tijdens hdr :
https://www.pcmag.com/review/360436/benq-ew3270u
Maar wel mooi begin, nu effe wachten tot er 27-32 inchers met 4k hdr10 met 1000nits zijnI measured its luminance at 228.65 nits in sRGB mode, and 275.48 nits when I switched to Cinema HDR, a little short of its rating. (I also tested it using the regular HDR setting, and got a slightly lower score of 268.29 nits.)
Staat er 1 in pricewatch :
pricewatch: Philips 436M6VBPAB Zwart
Maar is meer een tv met zn 43 inch
Maar broertje is mega blij met zn 299 euro monitor, komend van een 40 inch sony 1080p en zat er toen ruim 2 meter vanaf en nu amper 40-50 cm ofzo
Maar daar bespreek je niet monitoren voor een ps4/ pro lijkt me..Albinoraptor schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 12:50:
Als jullie heren even naar dit forum onderdeel kunnen verhuizen.
Videokaarten & Beeldschermen
Toch welv8power67 schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 12:53:
[...]
Maar daar bespreek je niet monitoren voor een ps4/ pro lijkt me..
Een monitor is een monitor is een monitor ...v8power67 schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 12:53:
[...]
Maar daar bespreek je niet monitoren voor een ps4/ pro lijkt me..
Verwijderd
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers

Duidelijk waarom niemand deze zag aankomen, nr1 was niet je van het en van deze trailer kan je toch niet echt warm lopen?
Voel er ook totaal niks voor.
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Überhaupt*Nieuwevolger schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 17:40:
Ik vind het er anders een stuk beter uit zien dan mad max en just cause 3. Pech voor bethesda dat ik verder niet veel heb met de setting of uberhaud hun games.
Mee eens. Ben alleen bang dat er wat teveel geforceerde humor in gaat zitten. Maar zeker een stuk boeiender dan Mad Max. De setting vind ik zich in ieder geval een stuk beter lenen voor first person.
- Chaoss
- Registratie: December 2000
- Laatst online: 23:59
:strip_icc():strip_exif()/u/17239/crop586cd04bb358c.jpeg?f=community)
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Shikata ga nai.
Dat word lang wachten.
Final Fantasy VII komt waarschijnlijk uit in 2023
http://epicstream.com/new...bably-Be-Released-By-2023
Ben wel erg benieuwd op wat voor een console die dan uitkomt
Dat was een grap.Jasphur schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 20:08:
Jezus. En dan dus ook nog eens in episodes.
Dat word lang wachten.
Final Fantasy VII komt waarschijnlijk uit in 2023
http://epicstream.com/new...bably-Be-Released-By-2023
Ben wel erg benieuwd op wat voor een console die dan uitkomt
Jasphur schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 20:13:
@Nieuwevolger Echt? Nice. Waarom was dit een grap dan?
Tuurlijk komt hij niet uit in 2023.In a recent update, the Lifestream user who shared the transcript said that the lengthy timeline jab was meant to be a jest.
Kijk er wel naar uit dit deel nog nooit gespeeld .
[ Voor 34% gewijzigd door k1978 op 15-05-2018 21:44 ]
Ik was er heilig van overtuigd dat ik deze ging halen, nu is er wat twijfel. Ik heb dit deel ook nooit gespeeld en het moet erg goed zijn, maar als ik naar beelden en gameplay van de Remastered versie kijk dan lijkt het toch een beetje achterhaald allemaal. Op het eerste gezicht ben ik niet onder de indruk van de veranderingen/ upgrade. En aangezien ik nog zo veel heb liggen wat ik wil spelen ...k1978 schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 21:40:
Gaan er nog mensen nog dark souls remasterd halen ?
Maar goed ik hou bepaalde reviews ook nog even in de gaten binnenkort en dan zie ik het wel.
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Deel 2 en 3 zijn niet mijn cup of tea, dus deze sla ik over.k1978 schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 21:40:
Ik wacht wel op de PS5 Bloodborne remaster.
DS1 is het enige deel wat ik nog niet heb uitgespeeld. Een stuk gedaan op pc maar nooit afgemaakt. Ik ga hem wel halen, het zal misschien wel gedateerd uit zien, maar dat maakt de game niet slecht. Ik ben nog steeds benieuwd waarom bijna iedereen dit de beste DS game vindt. Dus moet ik m spelenk1978 schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 21:40:
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Ik ga hem niet halen, ondanks dat ik mezelf echt verloor in de game en het een geweldige game is. Het had me echt ruim een maand in haar greep. Het was voor mij een game zoals ik nog nooit eerder had gespeeld. Ik werd er trouwens best wel down van. Het gaf me echt het gevoel van loneliness en desperationk1978 schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 21:40:
Het opnieuw spelen van DS1 kan dat gevoel ook niet meer evenaren. Met name omdat ik alle ins en outs van het spel al ken. Maar als je het nog nooit gespeeld hebt en je de souls serie leuk vindt kan ik je het zeker aanraden.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Dat maakt de game zeker niet slecht, grafisch is ook niet het belangrijkste voor mij. Waar ik persoonlijk bang voor ben is dat het allemaal wat stroperig en clunky aanvoelt. Aangezien ik zelf van Bloodborne en DS3 kom.Scrisissszzz schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 07:12:
[...]
DS1 is het enige deel wat ik nog niet heb uitgespeeld. Een stuk gedaan op pc maar nooit afgemaakt. Ik ga hem wel halen, het zal misschien wel gedateerd uit zien, maar dat maakt de game niet slecht. Ik ben nog steeds benieuwd waarom bijna iedereen dit de beste DS game vindt. Dus moet ik m spelen
Maar goed het is ook een Remastered versie dus veranderingen in gameplay etc. lagen ook niet in de lijn der verwachting. Maar eigenlijk had ik liever gehad dat ze de game compleet transformeren naar DS3 standaarden.
[ Voor 4% gewijzigd door Spud82 op 16-05-2018 09:14 ]
Als ik de game voor rond de €35 kan spelen op mijn bank ipv achter mijn pc, met de ietwat opgepoetste graphics, ben ik al tevredenSpud82 schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 09:13:
[...]
Dat maakt de game zeker niet slecht, grafisch is ook niet het belangrijkste voor mij. Waar ik persoonlijk bang voor ben is dat het allemaal wat stroperig en clunky aanvoelt. Aangezien ik zelf van Bloodborne en DS3 kom.
Maar goed het is ook een Remastered versie dus veranderingen in gameplay etc. lagen ook niet in de lijn der verwachting. Maar eigenlijk had ik liever gehad dat ze de game compleet transformeren naar DS3 standaarden.
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Ik heb dark souls op x360 en demon op ps3, maar beiden nog niet gespeeld, evenals bloodborne voor ps4.....ik neig erna om dat toch bloodborne als eerste een kans te geven en mocht ik die uit naar tevredenheid uitspelen dan bepalen of ik dark souls nog op x360 wil spelen (die bekend staat het af en toe niet te trekken qua power in deze game) of dan toch de remaster........Ik weet ook niet hoe goed demon souls op ps3 is, maar ben sowieso geen grote van van de dual shock 3, en juist met een game met hoge moeilijkheidsgraad wil je dat de controller zo comfy mogelijk is. Demon souls zal vast uiteindleijk ook wel de remake/master treatment krijgen. Helemaal nu de servers daarvan (bijna?) uit zijn.Scrisissszzz schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 10:08:
[...]
Als ik de game voor rond de €35 kan spelen op mijn bank ipv achter mijn pc, met de ietwat opgepoetste graphics, ben ik al tevreden
10 second ninja DONE
Ik heb 3 jaar geleden opnieuw een PS3 gekocht puur voor Demon SoulsSagat schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 11:01:
[...]
Ik heb dark souls op x360 en demon op ps3, maar beiden nog niet gespeeld, evenals bloodborne voor ps4.....ik neig erna om dat toch bloodborne als eerste een kans te geven en mocht ik die uit naar tevredenheid uitspelen dan bepalen of ik dark souls nog op x360 wil spelen (die bekend staat het af en toe niet te trekken qua power in deze game) of dan toch de remaster........Ik weet ook niet hoe goed demon souls op ps3 is, maar ben sowieso geen grote van van de dual shock 3, en juist met een game met hoge moeilijkheidsgraad wil je dat de controller zo comfy mogelijk is. Demon souls zal vast uiteindleijk ook wel de remake/master treatment krijgen. Helemaal nu de servers daarvan (bijna?) uit zijn.
Het speelt idd lastiger als je de DS4 gewend bent. Maar dat is het nadeel van later een een vorige generatie game beginnen. Het heeft ergens ook wel wat, maar je moet wel door de "zure" appel heen kunnen bijten. Demon Souls wordt door velen nog steeds als de beste van de serie gezien.
60 FPS remaster, I'm sold. Dus ja, zeker day one in huis. Eén van de beste games ooit gemaakt.
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Haha is dat ja? Nooit meegekregen... Een keer proberen dan!Anton.net schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 11:31:
@Scrisissszzz De dualshock 4 werkt toch ook met ps3?
Was zelf rond december begonnen met Demon Souls weer op te starten. Bleek mijn save weg te zijn, dus toen maar weer opnieuw begonnen. Man wat was ik ineens slecht geworden in dat spel (niet dat ik super goed was). Maar goed, als ik deze uit heb, ga ik nog eens kijken naar DS1 t/m 3.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
In principe is het spel nog wel te spelen maar alle 'invader' functionaliteit is nu weg toch? Nou ja.....normaliter ben ik heel erg van games chronologisch uitspelen........maar gezien het toch wel lastige games zijn neig ik er ook wel naar om te starten met bloodborne, minder technische issues en een fijne(re) controller.Arunia schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 11:34:
@Sagat De servers zijn volgens mij sinds begin april al uit gezet. Iig staan ze op dit moment niet meer aan.
Was zelf rond december begonnen met Demon Souls weer op te starten. Bleek mijn save weg te zijn, dus toen maar weer opnieuw begonnen. Man wat was ik ineens slecht geworden in dat spel (niet dat ik super goed was). Maar goed, als ik deze uit heb, ga ik nog eens kijken naar DS1 t/m 3.
Ik kan me haast niet voorstellen dat demon souls ook niet opnieuw uitkomt, dat zou dan een mooi start punt zijn, want dan is de hele reeks speelbaar op ps4......(en mogelijk behoor ik tot de watjes die het opgegeven bij BB, zou zo maar kunnen).
10 second ninja DONE
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Klopt, met een USB kabel. Alleen de motion werkt volgens mij niet. Ik heb The Last of Us ermee geprobeerd, maar als je zaklamp leeg is, dan heb je dus een probleem.Anton.net schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 11:31:
@Scrisissszzz De dualshock 4 werkt toch ook met ps3?
Deel 1 en 2 met veel plezier gespeeld.
Hoop alleen echt dat ze nu voor 60fps gaan. Hun laatste motogp was ook 60fps dus fingers crossed.
Deze komt er zeker.k1978 schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 21:40:
Niet eens per se omdat het mooier is. Ik heb DS1 op de PC (met DSfix) en op de x360 gespeeld. Op de x360 is de performance echt heeeeel slecht en op de PC is het allemaal nog steeds buggy en 60fps halen is door de brakke engine nog steeds moeilijk.
Dus alleen het uitzicht op een goed werkende versie op 60fps is het voor mij al waard
Ja, dat zal helaas nog wel even duren maar het begint me helaas op te vallen dat mijn geliefde BB er een beetje gedateerd uit begint te zijn op technisch vlak.bram1984 schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 22:22:
[...]
Deel 2 en 3 zijn niet mijn cup of tea, dus deze sla ik over.
Ik wacht wel op de PS5 Bloodborne remaster.
De hoop op een PS4 pro patch heb ik helaas opgegeven maar ik blijf er af en toe aan denken hoe mooi dit geweest was op een hogere resolutie en vooral met HDR ondersteuning.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Tja, dat kan nog wel een jaartje of 10 duren danbram1984 schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 12:45:
@rajackar Als ik zie wat Sony allemaal geremastered heeft tot nu toe, zou het mij erg verbazen als ze BB over een paar jaar niet mee laten pakken door een Bluepoint ofzo.
Het blijft me verbazen dat Sony geen druk op een PS4 pro patch voor BB heeft gezet. Het is toch wel een iconische PS4 game. Wat dat betreft zie ik met lede ogen aan hoe goed Microsoft de XboneX ondersteunt.
Daar kan Sony echt iets van leren.
Wat mij betreft zijn de PS4 exclusives nog steeds meer de moeite waard maar ik ben echt teleurgesteld in de PS4 pro support vanuit Sony zelf.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Zo lang? Lijkt me sterk. PS5 verwacht ik niet later dan 2021. Das over 3 jaar. Over 10 jaar is die generatie alweer bijna op zijn einde.rajackar schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 12:48:
[...]
Tja, dat kan nog wel een jaartje of 10 duren dan
Het blijft me verbazen dat Sony geen druk op een PS4 pro patch voor BB heeft gezet. Het is toch wel een iconische PS4 game. Wat dat betreft zie ik met lede ogen aan hoe goed Microsoft de XboneX ondersteunt.
Daar kan Sony echt iets van leren.
Wat mij betreft zijn de PS4 exclusives nog steeds meer de moeite waard maar ik ben echt teleurgesteld in de PS4 pro support vanuit Sony zelf.
Los van het BC verhaal moet MS alle X enhancements ook gewoon los peuteren bij de devs hoor. En ze moeten wel om nog enige rol van betekenis te spelen. Op zich hebben alle enhanced 3rd party titels toch ook een patch op de PS4? Sommigen (TW3 HDR patch bijv.) zijn wat later gekomen dan anderen, maar toch. Of zijn er X enhanced titels zonder Pro patch?
BB is ook een favoriet van Shuhei Yoshida. Ik heb het idee dat er meer achter zit, maar ik heb geen idee wat en ook niet waarom ze er geheimzinnig over doen.
Geen pro patch voor BB ok.. Maar gedateerd ja? Waaraan merk je dat? Ik speel die game nog steeds met net zoveel plezier als dag 1 dat ik hem had. Ik vind hem echt niet gedateerd.rajackar schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 12:43:
[...]
Deze komt er zeker.
Niet eens per se omdat het mooier is. Ik heb DS1 op de PC (met DSfix) en op de x360 gespeeld. Op de x360 is de performance echt heeeeel slecht en op de PC is het allemaal nog steeds buggy en 60fps halen is door de brakke engine nog steeds moeilijk.
Dus alleen het uitzicht op een goed werkende versie op 60fps is het voor mij al waard
[...]
Ja, dat zal helaas nog wel even duren maar het begint me helaas op te vallen dat mijn geliefde BB er een beetje gedateerd uit begint te zijn op technisch vlak.
De hoop op een PS4 pro patch heb ik helaas opgegeven maar ik blijf er af en toe aan denken hoe mooi dit geweest was op een hogere resolutie en vooral met HDR ondersteuning.
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Hij zegt dat het er gedateerd uit begint te zien, niet dat het gedateerd speelt.Scrisissszzz schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 13:19:
[...]
Geen pro patch voor BB ok.. Maar gedateerd ja? Waaraan merk je dat? Ik speel die game nog steeds met net zoveel plezier als dag 1 dat ik hem had. Ik vind hem echt niet gedateerd.
Tja, het had allemaal strakker gekund als je kijkt naar God of War en HZD. Aan de andere kant staat FROM niet bekend als grafische pioniers.
Tja, ik heb toch het idee dat de remasters die echt goed zijn toch allemaal een beetje rond die tijd zitten. Maar heb zelf even niet de tijd om er dieper in te duikenbram1984 schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 12:56:
[...]
Zo lang? Lijkt me sterk. PS5 verwacht ik niet later dan 2021. Das over 3 jaar. Over 10 jaar is die generatie alweer bijna op zijn einde.
Los van het BC verhaal moet MS alle X enhancements ook gewoon los peuteren bij de devs hoor. En ze moeten wel om nog enige rol van betekenis te spelen. Op zich hebben alle enhanced 3rd party titels toch ook een patch op de PS4? Sommigen (TW3 HDR patch bijv.) zijn wat later gekomen dan anderen, maar toch. Of zijn er X enhanced titels zonder Pro patch?
BB is ook een favoriet van Shuhei Yoshida. Ik heb het idee dat er meer achter zit, maar ik heb geen idee wat en ook niet waarom ze er geheimzinnig over doen.
Wat die enhancements betreft doel ik ook een beetje op hun eigen games en ook last gen games.
Ik kijk veel naar de analyses van Digital Foundry en de X wordt toch wel echt goed ondersteunt door MS en ook heel veel first party games die wat ouder zijn krijgen goede ondersteuning. Wat mij betreft blijft Sony daar een beetje achter. Major 1st party titels als BB hadden gewoon direct ondersteuning moeten hebben. Punt. Misschien dat Sony een beetje lui wordt door de voorsprong die ze nu hebben.
Voornamelijk textures en licht effecten enzo. En ook het enorme shimmering. Ook had die rare frame pacing natuurlijk gepatched moeten zijn.Scrisissszzz schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 13:19:
[...]
Geen pro patch voor BB ok.. Maar gedateerd ja? Waaraan merk je dat? Ik speel die game nog steeds met net zoveel plezier als dag 1 dat ik hem had. Ik vind hem echt niet gedateerd.
Begrijp me niet verkeerd. Het artwork en design is nog steeds van een ongekend hoog niveau en het is nog steeds één van mijn top 3 games aller tijden en aan het plezier doet het weinig af.
Dat ja!bram1984 schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 13:39:
[...]
Hij zegt dat het er gedateerd uit begint te zien, niet dat het gedateerd speelt.
Tja, het had allemaal strakker gekund als je kijkt naar God of War en HZD. Aan de andere kant staat FROM niet bekend als grafische pioniers.
Wel jammer dat ze niet meer energie in het technische aspect steken. Het is bijna triest om te zien dat het fantastische wereld design en artwork en gameplay gebukt gaan onder een "ondermaatse" technische implementatie.
[ Voor 12% gewijzigd door rajackar op 16-05-2018 13:46 ]
Ondanks alles is BB voor mij nog steeds de beste exclusive overigens.
Merkwaardig ook dat de game nooit een Pro patch gekregen heeft, inderdaad. De physics in de game doen echt hele rare dingen wanneer je met boost mode aan coop doet met iemand op een OG of Slim. Alleen daarom al. En komop zeg, BB moet op een Pro toch makkelijk 60 FPS kunnen halen. Ik denk eerder dat From gewoon niet meer aan de game wil werken.
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Ook zullen zij verschillende Epic accounts hebben.
Echter zal dit via een sterk netwerk moeten, ik ben benieuwd of de plaatselijke WIFI dit wel kan ondersteunen.
Als straks met Fornite de optie voor een private match beschikbaar is, hoe kan je dan de playstations met elkaar verbinden?
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Je zou bijna zeggen dat ze naar FreeRoam gaan?v8power67 schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 12:30:
[video]
Deel 1 en 2 met veel plezier gespeeld.
Hoop alleen echt dat ze nu voor 60fps gaan. Hun laatste motogp was ook 60fps dus fingers crossed.
Nice!
In de gaten houden dus, deel 2 gemist maar 1 was leuk.
Het is momenteel toch weer een trend on games uit te stellen

Far cry 5*, Days Gone, RDR2, Metro, Anthem, God of War...
Ze hebben allemaal tijd nodig om de microtransacties te verwijderen
Ik kijk trouwens echt wel uit naar Metro Exodus. Die trailer die ze bij microsoft op E3 lieten zien, vond ik best indrukwekkend.
*@s0kkie had me betrapt op een fout
@Mars18 Waarom moet je de ps4's dan met elkaar verbinden? Ik zou gewoon een verdeler plaatsen achter je modem/router, en dan alle playstations via ethernet aansluiten. Dat zou toch niet te veel problemen moeten geven denk ik?
[ Voor 23% gewijzigd door Anton.net op 16-05-2018 15:14 ]
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Die Metro trailer ziet er echt veel te scripted uit. Ik ben benieuwd wat er van de daadwerkelijke gameplay overblijft. Deed me een beetje denken aan de beruchte Killzone 2 trailer.Anton.net schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 15:00:
Metro Exodus wordt dus uitgesteld. Misschien maar beter ook, als je ziet wat dit najaar nog uitkomt....
Het is momenteel toch weer een trend on games uit te stellen![]()
Far cry 5*, Days Gone, RDR2, Metro, Anthem, God of War...
Ze hebben allemaal tijd nodig om de microtransacties te verwijderen![]()
Ik kijk trouwens echt wel uit naar Metro Exodus. Die trailer die ze bij microsoft op E3 lieten zien, vond ik best indrukwekkend.
*@s0kkie had me betrapt op een fout
@Mars18 Waarom moet je de ps4's dan met elkaar verbinden? Ik zou gewoon een verdeler plaatsen achter je modem/router, en dan alle playstations via ethernet aansluiten. Dat zou toch niet te veel problemen moeten geven denk ik?
Snel ff gebeld maar dat kan echt niet zegt de beste man deze hebben we nog helemaal niet binnen ??
Soms als je geluk hebt paar dagen ervoor maar nu nog echt niet .. Zei de beste man..
[ Voor 82% gewijzigd door k1978 op 16-05-2018 16:06 ]
[list]
• PEGI. Sony hanteert iets anders dan PEGI, namelijk niveau's. Die niveau's stroken niet met PEGI en waar PEGI een 7+ kent zit er bij de niveau's van Sony een gap tussen ca. 6 en 10 jaar.
• Naleven leeftijdsniveau's voor games: Gaat niet goed. Wanneer ik Niveau 4 (ca. 10 jaar of ouder) in stel voor de account van mijn kind krijg ik sommige PEGI 7 games niet te zien. Hierdoor moet ik naar niveau 5 (welke overeenkomt met PEGI 12) en ziet hij dus PEGI 12 games die ik niet wil dat hij ziet.
• Online toegang: Op deze pagina staat letterlijk het volgende over wat kan worden beheerd:
Ik kan online toegang helemaal niet beheren, staat echt nergens aangegeven. Enkel leeftijdniveau's en gebruik van PSVR / Internetbrowser.Online toegang, inclusief het gebruik van de PS4-browser, communicatie met andere spelers en het delen van door gebruikers gegenereerde content.
Nu kan ik mij voorstellen dat Nederlandse / Europese regelgeving niet wil dat kinderen online gamen tot 16 of 18 jaar, maar er zijn gewoon hele vriendelijke 3+ / 7+ games (PvZ is 7+ en alleen een online game bijvoorbeeld). Doe ik iets totaal verkeerd of is vals spelen echt de enige manier hoe je een kind online kan laten gamen? (En van bovenstaande fouten met PEGI af kan komen..?).
Op de website staat gewoon "op voorraad".k1978 schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 16:01:
Huh ga ik ook ff kijken
Snel ff gebeld maar dat kan echt niet zegt de beste man deze hebben we nog helemaal niet binnen ??
Soms als je geluk hebt paar dagen ervoor maar nu nog echt niet .. Zei de beste man..
Maar daaronder staat weer "Levertijd:Pre-order. Wordt geleverd op de dag van de release. Zie de release datum hieronder bij informatie."
Dus het kan wel kloppen wat Scrisissszzz zegt
Denk dat je geluk moet hebben.
YGZ en Allyourgames verzenden wel vaker hun games een paar dagen voor de release. Kan me herinneren dat ik een preorder van YGZ ook een week voor de release in huis had.
Bij YGZ is het vaak zo dat preorders voorrang krijgen. Als je de game hebt gepreorderd verzenden ze het soms een paar dagen voor de release.
[ Voor 5% gewijzigd door Sefaex op 16-05-2018 16:48 ]
Vreemd, ik heb toch echt een verzendbevestiging van de order. Ordernummers zijn hetzelfde. Op de site staat ook op voorraadk1978 schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 16:01:
Huh ga ik ook ff kijken
Nou ja goed we zullen het meemaken
Volgens hun is die nu nog niet binnen. Als we geluk hebben komt die paar dagen eerder. Waarom zou die dat dan zeggen ?Sefaex schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 16:48:
[...]
Op de website staat gewoon "op voorraad".
Maar daaronder staat weer "Levertijd:Pre-order. Wordt geleverd op de dag van de release. Zie de release datum hieronder bij informatie."
Dus het kan wel kloppen wat Scrisissszzz zegt
Denk dat je geluk moet hebben.
YGZ en Allyourgames verzenden wel vaker hun games een paar dagen voor de release. Kan me herinneren dat ik een preorder van YGZ ook een week voor de release in huis had.
Bij YGZ is het vaak zo dat preorders voorrang krijgen. Als je de game hebt gepreorderd verzenden ze het soms een paar dagen voor de release.
Die 60 fps geloof ik eigenlijk niet.Voxalizer schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 14:08:
Ik vind het ook jammer dat BB technisch niet wat beter is. Vooral de framepacing is irritant. Het is niet gamebreaking, want je went er zo weer aan maar het kan nog zoveel beter.
Ondanks alles is BB voor mij nog steeds de beste exclusive overigens.
Merkwaardig ook dat de game nooit een Pro patch gekregen heeft, inderdaad. De physics in de game doen echt hele rare dingen wanneer je met boost mode aan coop doet met iemand op een OG of Slim. Alleen daarom al. En komop zeg, BB moet op een Pro toch makkelijk 60 FPS kunnen halen. Ik denk eerder dat From gewoon niet meer aan de game wil werken.
Wat soms wordt vergeten is dat om van 30 naar 60 fps te gaan de wereld simulatie ook verdubbeld moet worden en dat draait allemaal op de CPU en juist die heeft in de pro ( en de xbonex) een relatief magere upgrade gekregen. Dus hogere resolutie en HDR kan prima maar 60 fps zie ik niet snel gebeuren.
Een mooi voorbeeld is DS3 dat op dezelfde engine draait en op de OG ongeveer dezelfde performance heeft. Deze heeft pro ondersteuning gekregen maar dan echt alleen om de hardware te kunnen gebruiken met een unlocked framerate. Als ik het me goed herinner hangt de FPS daar ergens rond de 40-45.
Maar het blijft gelul in de ruimte want een patch komt er helemaal niet.
Misschien een mazzelaar!Scrisissszzz schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 16:48:
[...]
Vreemd, ik heb toch echt een verzendbevestiging van de order. Ordernummers zijn hetzelfde. Op de site staat ook op voorraadAls ik inlog staat er inderdaad nog "in de wacht" bij.
Nou ja goed we zullen het meemaken
Maar we gaan het zien. Ik gun het je hoor
Ik geloof je hoor. Of hun systeem is van de wap en heeft die mail onterecht verzonden naar me, kan natuurlijk ook. Ik wacht netjes afk1978 schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 16:51:
[...]
Volgens hun is die nu nog niet binnen. Als we geluk hebben komt die paar dagen eerder. Waarom zou die dat dan zeggen ?
@rajackar haha dank je!
Heb dit al in mijn andere reply uitgelegd, maar gewoon voor de volledigheid in deze thread: er zijn verschillende rating systemen. PEGI is er maar 1 van, en dan voor Europa. Sony heeft er zelf een geintroduceerd waar ze alle ratings wereldwijd op mappen. Gevolg is dat elk spel dan de strengste rating krijgt (vermoed ik) en je dus inderdaad een PEGI 7 spel kunt hebben dat bij Sony toch hoger ingedeeld is en daardoor niet door je kind met toelating PEGI 7 gespeeld kan worden. Sony Rating van elk spel kun je bekijken in de library (Option indrukken en dan vind je daar ergens de rating).Joster schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 16:16:
• PEGI. Sony hanteert iets anders dan PEGI, namelijk niveau's. Die niveau's stroken niet met PEGI en waar PEGI een 7+ kent zit er bij de niveau's van Sony een gap tussen ca. 6 en 10 jaar.
• Naleven leeftijdsniveau's voor games: Gaat niet goed. Wanneer ik Niveau 4 (ca. 10 jaar of ouder) in stel voor de account van mijn kind krijg ik sommige PEGI 7 games niet te zien. Hierdoor moet ik naar niveau 5 (welke overeenkomt met PEGI 12) en ziet hij dus PEGI 12 games die ik niet wil dat hij ziet.
Online toegang is inderdaad wel een compleet fiasco qua parental controls. Ik heb me in het verleden ook al pleuris gezocht en volgens mij is dus echt de enige manier om een valse geboortedatum in te geven, of om je kind op een volwassene account te laten spelen. Hier spelen onze kinderen Plants vs Zombies met de accounts van mij en mijn echtgenote, maar dat is dus verre van ideaal, bvb inzake trophies.Joster schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 16:16:
Ik kan online toegang helemaal niet beheren, staat echt nergens aangegeven. Enkel leeftijdniveau's en gebruik van PSVR / Internetbrowser.
...
Doe ik iets totaal verkeerd of is vals spelen echt de enige manier hoe je een kind online kan laten gamen? (En van bovenstaande fouten met PEGI af kan komen..?).
Verwijderd
Er is namelijk bijna niemand die een code heeft gehad voor de beta.
Dank, volgens mij had ik dat overzicht al een keer ergens gezien inderdaad (toen ik de vorige keer aan het zoeken was). Die gekke Duitsers ook weer met hun eigen normTwixie schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 18:30:
@Joster Wel, wie zoekt die vindt... Kijk eens wat een mooi overzichtje op de Chinese (!) PlayStation site : http://www.playstation.co...nt/en/ps4/basic/game.html
Wat ik echter niet wist is dat het ene continent een ander level (bijvoorbeeld een T voor U.S.A.) kan hanteren voor een game dan Europa (bijvoorbeeld PEGI 7) waarna Sony het meest rigoureuze level kiest. Die heb ik dan in elk geval geleerd van je
En dan het volgende waar je het ook al over had, is er nergens door Sony of de Nederlandse / Europese regelgeving vast gelegd vanaf welke leeftijd online mag worden gegamed? En daardoor zijn er talloze ouders die maar wat doen met hun accounts / fake profielen voor hun kinderen? Ik vind dat best vreemd.
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
https://www.binkysgameplay-webshop.nl/
Ze zeggen dat ze nieuwe PS4's hebben voor nogal goedkope prijzen maar ik ben er redelijk sceptisch over. Ik wil erg graag een PS4 Slim kopen maar €290 - 300 bij winkels als Alternate, Mediamarkt en Coolblue voor de 500GB variant lijkt me redelijk aan de hoge kant. Al helemaal als je kijkt naar de prijzen in bijvoorbeeld Amerika (Niet echt een hele goede vergelijking I know). Heeft iemand misschien ook enig idee of de PS4 korting krijgt tijdens E3? Dan zou het bijvoorbeeld ook niet erg zijn om nog een maandje te wachten voor een goede deal of misschien zelfs een nieuwe bundel of iets dergelijks
Zoals @maartend heeft gezegd...wertyuipo schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 20:27:
Heeft iemand toevallig ervaring met deze webshop?
Ze zeggen dat ze nieuwe PS4's hebben voor nogal goedkope prijzen maar ik ben er redelijk sceptisch over. Ik wil erg graag een PS4 Slim kopen maar €290 - 300 bij winkels als Alternate, Mediamarkt en Coolblue voor de 500GB variant lijkt me redelijk aan de hoge kant. Al helemaal als je kijkt naar de prijzen in bijvoorbeeld Amerika (Niet echt een hele goede vergelijking I know). Heeft iemand misschien ook enig idee of de PS4 korting krijgt tijdens E3? Dan zou het bijvoorbeeld ook niet erg zijn om nog een maandje te wachten voor een goede deal of misschien zelfs een nieuwe bundel of iets dergelijks
Ik heb even de zoekopdracht voor je uitgevoerd. klik
PSN: Redrafted
Trouwens 299 euro is gewoon de Europese retailprijs voor een ps4 slim, US prijs kan liggen aan het feit dat er andere adviesprijzen gelden, de koers van de dollar tov de Euro en dat in de US altijd alles zonder tax is tot je het effectief betaald.
Je E3 vraag is ook al meermaals gesteld, men verwacht kortingen aangezien vorig jaar tijdens E3 de slim weg ging voor 199 euro voor een week lang, idem met black Friday en Kerstmis.
Of die korting er deze E3 ook weer komt weten we helaas pas de dag of 2 dagen voor E3.
Als er geen korting is kan je nog altijd hopen dat ze de adviesprijs met 50 euro verlagen omdat de console al zo lang op de markt is, maar dat lijkt me gezien de steady ps4 sales niet snel voorvallen.
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Zeker goedkope prijzen, financieel gezien kost dat niet veel geld.wertyuipo schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 20:27:
Heeft iemand toevallig ervaring met deze webshop?
Voor online gamen moet je een 18+ geboortejaar invullen anders kan je kind gewoon niet online gamen. Toevallig heb ik het voor mijn zoon ook moeten doen na het met parental control geprobeerd te hebben. Het kan echt alleen zo. Klopt dus met faken geboortedatum.Twixie schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 18:01:
[...]
Heb dit al in mijn andere reply uitgelegd, maar gewoon voor de volledigheid in deze thread: er zijn verschillende rating systemen. PEGI is er maar 1 van, en dan voor Europa. Sony heeft er zelf een geintroduceerd waar ze alle ratings wereldwijd op mappen. Gevolg is dat elk spel dan de strengste rating krijgt (vermoed ik) en je dus inderdaad een PEGI 7 spel kunt hebben dat bij Sony toch hoger ingedeeld is en daardoor niet door je kind met toelating PEGI 7 gespeeld kan worden. Sony Rating van elk spel kun je bekijken in de library (Option indrukken en dan vind je daar ergens de rating).
[...]
Online toegang is inderdaad wel een compleet fiasco qua parental controls. Ik heb me in het verleden ook al pleuris gezocht en volgens mij is dus echt de enige manier om een valse geboortedatum in te geven, of om je kind op een volwassene account te laten spelen. Hier spelen onze kinderen Plants vs Zombies met de accounts van mij en mijn echtgenote, maar dat is dus verre van ideaal, bvb inzake trophies.
[ Voor 98% gewijzigd door bukkum op 16-05-2018 21:27 ]
Weet je ook waarom dit zo is? Waarom Sony online gamen onder de 18 in principe niet toe staat?bukkum schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 21:24:
[...]
Voor online gamen moet je een 18+ geboortejaar invullen anders kan je kind gewoon niet online gamen. Toevallig heb ik het voor mijn zoon ook moeten doen na het met parental control geprobeerd te hebben. Het kan echt alleen zo. Klopt dus wat je zegt met faken geboortedatum.
Blijkbaar weet Sony beter wat jou kids mogen. Ik vind het niet raar maar wel heel bijzonder...Joster schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 21:27:
[...]
Weet je ook waarom dit zo is? Waarom Sony online gamen onder de 18 in principe niet toe staat?
Dit topic is gesloten.
- Benieuwd of je een PS4 Slim of Pro moet kopen? Zoek eerst eens terug in dit topic voordat je die vraag stelt
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Probeer, vooral bij minder bekende games, geen afkortingen te gebruiken