ik heb de markt wel goed in de smiezen, je laatste punt in je post bevestigd ook wat ik zei in de post boven je, dat zijn mensen die geen benul hebben dat je voor hetzelfde geld ook een 2dehands slim kan zoeken die veel stiller en zuiniger is dan een launch day PS4.
Dus mijn punt blijft dat de enige mensen die zo hoog bieden op een phat ps4 geen benul hebben van huidige prijzen en modellen, trouwens in Belgie op 2dehands.be bieden ze ook altijd hoog maar nog geen 5% daagt op of reageert op je bericht als je zegt dat ze hebben gewonnen.
Hoe precies heb IK de markt niet in de smiezen wanneer sommige anderen nog 200+ geven voor een launch ps4 ?

Iedereen die iets of wat de ps4 scene volgt weet van de slim en de pro, dus ja het beeld dat jij hebt dat iedereen 180+ bied voor een launch ps4 is echt niet realistisch, wat jij opnoemt is gewoon een string marktplaats gepeupel wat er niets van kent.
Zo krijg ik mijn 7 jaar oude pc ook nog weg voor 500 euro aan een nietsvermoedende oude kerel op 2dehands.be, maar dat betekend niet dat het dan een juiste prijs is.
Nuja goed voor jou en slecht voor hun, maar in de buurt van 200 voor een oude ps4 is echt niet de norm, anyway laatste keer dat ik er off-topic over ga