Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.Koers
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:41
Thx, maar het vinden van een exemplaar was niet mijn vraag :+
De 7100 revisie is al al geruime tijd uit maar nu opeens slecht te vinden.
Vandaar dat ik mij dus afvroeg of er een productie stop of iets dergelijks was met betrrekking tot een 3e revisie of problemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:06
M.Koers schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 22:31:
[...]

Thx, maar het vinden van een exemplaar was niet mijn vraag :+
De 7100 revisie is al al geruime tijd uit maar nu opeens slecht te vinden.
Vandaar dat ik mij dus afvroeg of er een productie stop of iets dergelijks was met betrrekking tot een 3e revisie of problemen.
Ohw :P

De vermoedens zijn dat het te maken heeft met de aankomende E3 en dat Sony zich vooral richt op de PS4Slim. Maar dat zijn vermoedens, speculaties en roddels. Dus ik weet het verder ook niet :+

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.Koers
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:41
Vrijdag schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 22:42:
[...]

Ohw :P

De vermoedens zijn dat het te maken heeft met de aankomende E3 en dat Sony zich vooral richt op de PS4Slim. Maar dat zijn vermoedens, speculaties en roddels. Dus ik weet het verder ook niet :+
OK, veel verder dan dat kwam ik inderdaad ook niet haha.
Morgen maar eens zien of er misschien nog een in de hoek staat bij de MediaMarkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-09 15:49

SideShow

Administrator

v8power67 schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 20:45:
[video]
Hmmm dit verklaart mogelijk een hoop, krijgt gewoon te weinig lucht toevoer. Denk dat als mn garantie verloopt ik de kap eens flink ga verbouwen. Lucht filter erin bouwen en groot inlaat gat aan bovenkant maken. Plus koelpasta vervangen.

Edit:
Al heb ik zelf niet echt last ervan maar kan me voorstellen dat dit niet goed is voor levensduur.
Dit is de reden dat ik geen energie en moeite steek in "een stille case / airflow" voor mijn pc. Gewoon een deftige cooler op de cpu en gpu en de case open laten staan aan 1 zijde (zie je toch niet). De pc is amper hoorbaar tijdens game sessies...

Zal ook wel zoiets zijn met de PS4 .... misschien haal ik de kap van de mijne er ook maar eens af

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22:05
Wat later dan verwacht!

Maar het eerste uur van Day's Gone staat online.
http://www.gameinformer.c...st-hour-of-days-gone.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:35
Sefaex schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 22:58:
Wat later dan verwacht!

Maar het eerste uur van Day's Gone staat online.
http://www.gameinformer.c...st-hour-of-days-gone.aspx
Is die game zo lang en zo groot dat er makkelijk een uur van kan lekken? Vind dat wel erg veel. En geeft ook meteen veel vrij van een game die nog een jaar op zich laat wachten :X

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:01
Martinspire schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 23:31:
[...]

Is die game zo lang en zo groot dat er makkelijk een uur van kan lekken? Vind dat wel erg veel. En geeft ook meteen veel vrij van een game die nog een jaar op zich laat wachten :X
Het is geen lekken. En ja, blijkbaar wordt het een lange game, anders zouden ze het niet doen, gok ik ;)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:59

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Ik las eerder dat de game ongeveer 30 uur is, dan vind ik 1 uur wel redelijk veel. Het is wel een open wereld game dus ik neem aan dat het niet al te lineair is.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Chaoss schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 23:47:
Ik las eerder dat de game ongeveer 30 uur is, dan vind ik 1 uur wel redelijk veel. Het is wel een open wereld game dus ik neem aan dat het niet al te lineair is.
Als je echt alleen de story zou doen, dan zou de game zo'n 30 uur duren, maar met side content veel langer.
Maar ik vind het eerste uur gameplay aan beelden ook (te) veel. Skip er wel ff doorheen, maar ga mezelf niet spoilen door het integraal te bekijken ...

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21-09 15:01
bram1984 schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 07:36:
Days Gone ziet er gruwelijk uit. Good times. :)

Edit: hier op YouTube trouwens.

[video]
Gister even doorheen gescrolled, ziet er goed uit.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
v8power67 schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 09:17:
[...]

Gister even doorheen gescrolled, ziet er goed uit.
Same, ook ff doorheen geskipped. Lijkt me een hele vette game. En begin 2019 is een mooie tijd voor de release :)

EDIT
Days Gone heeft geen moeilijkheidsgraden en is 'pretty hard' volgens de dev! Dus geen easy/story mode voor de liefhebbers!

[ Voor 30% gewijzigd door -SaveMe- op 11-05-2018 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

H1Z1

[ PS4 UPDATE] Wave 1 Closed Beta testing has begun with a very limited group for initial feedback. Wave 2 will be receiving their codes starting Monday, May 14!

De closed beta is begonnen, is er hier iemand die al in de beta zit en aan het spelen is?
Op Reddit is ook niemand te vinden die al in de beta zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 03:32

[video]
Hm.. ik heb een beetje mixed feelings.

Ik vind het killen van die zombies er totaal niet bevredigend uitzien(is welliswaar het begin van die game) maar toch, de overall combat tot nu toe valt een beetje tegen zeker nu ik net klaar ben met GOW... die animaties daar zijn zo een verademing.

Daarintegen moet ik zeggen dat days gone qua setting en graphics er idd wel gruwelijk uitziet.

[ Voor 9% gewijzigd door Ambition88 op 11-05-2018 12:48 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21-09 15:01
Paris, FRANCE, May 11, 2018 – Sony Interactive Entertainment (SIE) today announced that
sell-through for the popular Gran Turismo franchise have passed 80.4 million units *1 in the 20
years since the game was launched.

Sales are expecting a further surge as Polyphony Digital Inc., creators of Gran Turismo,
announce further details of the new FIA Gran Turismo Championships in partnership with the
world governing body of motor sport, the Fédèration Internationale de l’Automobile. Creator
of the Gran Turismo franchise, Kazunori Yamauchi, commented :

“It’s hard to imagine that 80.4 million copies of Gran Turismo have been played during the
20-year history of the franchise. It makes me really happy to think of the immense amount of
time that has been poured into playing our games! I would like to express my sincere thanks
and appreciation for the community, as well as our close friends and supporters within the
automotive industry. We would like to continue our efforts in achieving the best possible
expression and creation of cars and scenery, as well as bringing the highest level of excitement
and fun through racing in the years to come.”
Ze zaten voor gt sport op 77 miljoen shipped en nu op 80.4 sold dus zeker richting de 3.4 a 4 miljoen sales voor gt sport( is wel hele veilige gok denk eerder richting 4.5 a 5 mil zeker gezien shipped vs sold)
Hellemaal niet slecht voor een game die compleet nieuwr weg ingeslagen is en maar op 1 platform te spelen is.
En ja 80 miljoen gt games is ziek !!
Beste console racer deze generatie by far!! Like its not even close ;)

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breugeltje90
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 13-09 16:44
Ik heb sinds kort een probleem met me TV / PS4.
Ik krijg geen beeld meer op mijn TV. De PS4 werkt wel, want op een andere TV doet hij het prima.

HDMI poort werkt wel met andere apparaten. Gaat om een gewone HD tv van een paar jaartjes oud.
Iemand een idee of dit echt aan de TV of PS4 ligt? Ik heb al geprobeerd om de aan uit knop lang ingedrukt te houden, maar dan krijg ik nog steeds geen beeld.

Heeft iemand dit probleem wel eens gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Breugeltje90 schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 13:32:
Ik heb sinds kort een probleem met me TV / PS4.
Ik krijg geen beeld meer op mijn TV. De PS4 werkt wel, want op een andere TV doet hij het prima.

HDMI poort werkt wel met andere apparaten. Gaat om een gewone HD tv van een paar jaartjes oud.
Iemand een idee of dit echt aan de TV of PS4 ligt? Ik heb al geprobeerd om de aan uit knop lang ingedrukt te houden, maar dan krijg ik nog steeds geen beeld.

Heeft iemand dit probleem wel eens gehad?
Andere HDMI poort op je TV geprobeerd?
Toevallig een firmware update op je TV gehad?

Geprobeerd met HDCP uit?
(HDCP kan dit soort issues geven als je dingen als HDMI splitters etc gebruikt)

[ Voor 5% gewijzigd door YakuzA op 11-05-2018 13:59 ]

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe

A batch of acclaimed games from @EA are discounted on PlayStation Store this weekend. Grab savings on A Way Out, Burnout Paradise Remastered, more:

https://store.playstation...TORE-MSF75508-EAWEEKEND/1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21-09 16:13
Voor wie Burnout Paradise nooit heeft gespeeld op de PS3. Pak deze voor de PS4. Prima game. Vanwege de open wereld niet zo leuk als de vorige delen vind ik, maar zeer vermakelijk!

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Burnout Paradise was mijn eerste Burnout game én mijn eerste platinum game, in 2009.
Heel goed mee vermaakt destijds, was erg blij dat ze NFS Most Wanted 2012 in hetzelfde jasje goten.
Streams van de remaster bekijkende besloten om niet nog een keer voor exact dezelfde game te gaan betalen.
[video]
Even doorheen geskipt maar ik vind het er maar saai uit zien.
Weer eentje die ik kan laten liggen; mijn 2018 lijstje blijft nog steeds maar beperkt tot 1 a 2 games, lekker goedkoop :9

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breugeltje90
  • Laatst online: 13-09 16:44
YakuzA schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 13:52:
[...]

Andere HDMI poort op je TV geprobeerd?
Toevallig een firmware update op je TV gehad?

Geprobeerd met HDCP uit?
(HDCP kan dit soort issues geven als je dingen als HDMI splitters etc gebruikt)
TV zit niet aangesloten op het internet dus hij heeft geen update gehad.

Zit ook geen splitter tussen. Andere HDMI poort en andere kabel geeft ook geen resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 17:34

[video]
Wow krijg meteen zin na het zien van de video. Ik hou sowieso heel erg van surival/horror, post apocalyptisch en zombie games. Vind dat sfeertje altijd top. Dying Light vond ik bijvoorbeeld ook een hele leuke zombie game. Binnenkort weer eens kopen want krijg meteen weer zin na het zien van dit hahaha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23:31
Deze gameplay van Days Gone ziet er inderdaad beter uit. Het wordt een leuk extraatje, boven op Ghost of Tshushima, Death Stranding en TLoU II.

Hopelijk komt de game zo vroeg mogelijk uit in 2019. Dit jaar waren de eerste maanden toch nogal leeg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19-09 11:48

s0kkie

Cowabunga

Madden 2018 voor 14,99 instant buy voor mij 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik lees op het Playstation blog dat Sony het deze E3 anders gaat doen. En ze veel aandacht aan TLOU2, Spiderman, Ghost of sushi en Death Stranding gaan geven. Met daarnaast nog third party aankondigingen en en psvr games als ik het goed begrijp.

De Show begint op de nacht van maandag naar dinsdag om 03:00.

Ik vind days gone er prima uit zien. Overgang van gameplay naar cutscenes mag nog wel wat beter, maar bijvoorbeeld het acteren is een stuk beter dan in Horizon zero dawn. Lijkt mij een prima game te worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
Nieuwevolger schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 17:44:
Ik lees op het Playstation blog dat Sony het deze E3 anders gaat doen. En ze veel aandacht aan TLOU2, Spiderman, Ghost of sushi en Death Stranding gaan geven. Met daarnaast nog third party aankondigingen en en psvr games als ik het goed begrijp.

Ik vind days gone er prima uit zien. Overgang van gameplay naar cutscenes mag nog wel wat beter, maar bijvoorbeeld het acteren is een stuk beter dan in Horizon zero dawn. Lijkt mij een prima game te worden.
https://blog.eu.playstati...rney-begins-on-12th-june/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Katmi
  • Laatst online: 19-09 15:15
Ik heb het ondertussen wel gehad met Spider-Man op E3, het zal wel een goede game worden maar 3 E3's op rij gaat er wat over, we hebben trouwens ook al ample amounts of gameplay gezien en interviews toen de pre-orders open gingen vorige maand dus wat je te zien gaat krijgen is ook weer meer of the same.

Aan de ene kant kan je het argument maken dat je je shit zo vroeg mogelijk moet laten zien om hype te maken en mensen in te lokken, maar nu heb ik het wel gehad met heel die shizzle wat al op E3 2016 is getoond en nog steeds niet uit is, in het geval van bv Days Gone zelfs het komende +-jaar nog niet.

Dit is geen klacht naar hoelang het duurt om een game af te werken, eerder naar Sony hun gewoonte om al iets te laten zien wat nog maar 20% in productie zit en dan drie E3's terug aan bod komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Top dat ze de first party's even de shine geven, ben zeer benieuwd naar Ghost of Tsushima en Death Stranding beelden.
Geen nieuwe first party aankondiging waarschijnlijk, enkel third party (hopelijk from software).

Het wordt weer een fantastische E3

@Katmi De game is over een paar maanden uit, logisch dat ze dan opnieuw beelden laten zien van Spiderman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
Origins schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 18:18:

@Katmi De game is over een paar maanden uit, logisch dat ze dan opnieuw beelden laten zien van Spiderman.
Ja dat weet ik en dat is ook logisch, het is gewoon als je de voorbije 2 E3's er ook bij telt dat het een ''alweer?'' gevoel is.
Van mij mogen ze gerust 1 jaar langer wachten met dingen te laten zien zodat er maar 2 E3's over gaan, maar dan krijg je waarschijnlijk weer van dat volk wat klaagt dat je op E3 niks nieuw zag hoewel ze weten dat het pas binnen 2 - 2.5 jaar komt.

[ Voor 26% gewijzigd door Katmi op 11-05-2018 18:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Katmi schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 18:20:
[...]

Ja dat weet ik en dat is ook logisch, het is gewoon als je de voorbije 2 E3's er ook bij telt dat het een ''alweer?'' gevoel is.
E3 2016 Spiderman was meer een aankondiging he, zeer weinig gameplay, maar ik snap wat je bedoelt, ik maak me er eerlijk gezegd niet zo druk om, als je ziet wat ze nog meer gaan laten zien dan zit dat wel goed.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Mij hoor je niet klagen als de game uiteindelijk dezelfde kwaliteit als god of war heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
Origins schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 18:22:
[...]

E3 2016 Spiderman was meer een aankondiging he, zeer weinig gameplay, maar ik snap wat je bedoelt, ik maak me er eerlijk gezegd niet zo druk om, als je ziet wat ze nog meer gaan laten zien dan zit dat wel goed.
Is idd meer een aankondiging op een eerste E3, maar het voelt gewoon alsof het dan al 2 E3's is geweest en dan nu nog een keertje ( wat wel logisch is net voor release )
Nuja gelukkig houden de nieuwe teasers/aankondigen het dan nog iets of wat fresh en boeiend, die zijn er gelukkig ook nog altijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
Ik ben vooral benieuwd naar wat er dit jaar nog uit gaat komen. Volgend jaar is me te ver-van-mijn-bed-show :P

Omdat ik de attentiespanne van een garnaal heb kan ik me toch niet hypen wat "ergens, wellicht, misschien in 2019 uit zou kunnen gaan komen".

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21-09 16:13
Ben ik nou gek of zijn de menu bgm en sound effects weg als je Spotify aan hebt staan op je ps4?

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 17:44:

En wat is er dan anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
bram1984 schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 20:11:
[...]

En wat is er dan anders?
Ja dat vroeg ik me ook af, dat zeggen ze namelijk nergens. Alleen dat er extra informatie komt over de genoemde games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sony heeft denk ik nog nooit eerder van te voren al gezegd waar ze het over gingen hebben en je kan eruit op maken dat Sony zelf geen eigen nieuwe games gaat aankondigen, alleen van Third parties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
Nog meer Days Gone gameplay (45 min).
http://www.gameinformer.c...play-today-days-gone.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
@Nieuwevolger Eigenlijk zeggen ze letterlijk: 'lower you expectations'. Dat hebben ze voor PSX ook al gedaan, maar eigenlijk kon je ook niet verwachten van deze E3.
Een nieuwe game van Ready at Dawn (The Order 1886 2?), FromSoftware game, misschien info over RDR 2...
Welk echt nieuws valt er nog te vertellen?
Het lijkt me bijvoorbeeld nog wat vroeg voor een teaser van HZD 2.

Uiteindelijk is de gameplay van TLoU II het belangrijkste, dat is wat de mensen echt willen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
bram1984 schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 20:11:
[...]

En wat is er dan anders?
Ik hoop op gameplay beelden in plaats van gelikte trailers. Van welk spel dan ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben ook wel erg benieuwd naar wat Bethesda gaat brengen. Ze hinten op wat groots... En dan hoop ik niet dat ze daar Rage 2 mee bedoelen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:48
-SaveMe- schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 00:10:
Ik ben ook wel erg benieuwd naar wat Bethesda gaat brengen. Ze hinten op wat groots... En dan hoop ik niet dat ze daar Rage 2 mee bedoelen ...
YouTube: Hidden STARFIELD Message in Bethesda’s Rage 2 Tease! (E3 2018)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Anton.net schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 21:25:
@Nieuwevolger

Uiteindelijk is de gameplay van TLoU II het belangrijkste, dat is wat de mensen echt willen zien.
RDR2 staat bij mij hoger op het verlanglijstje, dus doe mij daar maar gameplay beelden van tijdens de E3 :9

Maar volgens mij is Rockstar ietwat Microsoft biased dus dan zullen ze eerder tijdens de Ms persco wat laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chaoss schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 09:43:
[...]

RDR2 staat bij mij hoger op het verlanglijstje, dus doe mij daar maar gameplay beelden van tijdens de E3 :9

Maar volgens mij is Rockstar ietwat Microsoft biased dus dan zullen ze eerder tijdens de Ms persco wat laten zien.
Is dat zo? GTA 5 werd juist alleen maar op de PS3 gepromoot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Chaoss schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 09:43:
[...]

Neehoor :+

https://blog.us.playstati...mes-announce-partnership/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-08 22:18
bram1984 schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 10:04:
[...]

Is dat zo? GTA 5 werd juist alleen maar op de PS3 gepromoot.
Jup en de PS4/Xbox versie werd op de PlayStation persco aangekondigd (met running on PS4 onderin). Sony heeft zelfs een marketing deal met Rockstar, dus waar hij de Microsoft bias vandaan haalt begrijp ik ook niet.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Yeah, I know. Maar ik hoop toch echt dat Rage 2 niet het grote Bethesda nieuws is. Eigenlijk hoor ik graag de woorden Elder Scrolls VI :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het zou financieel gezien wel een bijzondere keuze zijn als id software aan rage 2 werkt ipv doom. Helemaal omdat bethesda naast tes, fallout en in mindere mate doom nauwelijks kaskrakers heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
-SaveMe- schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 10:32:
[...]

Yeah, I know. Maar ik hoop toch echt dat Rage 2 niet het grote Bethesda nieuws is. Eigenlijk hoor ik graag de woorden Elder Scrolls VI :9
Ik hoop met je mee man, Rage 2 kan mij eerlijk gezegd niet zo bekoren ondanks dat ik wel fan bent van Bethesda games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:48
[...]

Ik hoop het ook, maar dat zou dan wel een grote verrassing zijn. Heb nog nergens een hint/teaser van een nieuwe ES kunnen ontdekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:22
Origins schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 11:23:
[...]

Ik hoop met je mee man, Rage 2 kan mij eerlijk gezegd niet zo bekoren ondanks dat ik wel fan bent van Bethesda games.
Rage vond ik echt tof. Zou het dan ook niet erg vinden als er een vervolg komt. Ben zelf niet meer zo van de enorme open wereld games zoals Skyrim en Oblivion. Of ze moeten goed maar The Witcher gekeken hebben zodat de game gewoon 200 uur boeiend blijft door aantrekkelijke verhalen en goede gameplay. :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-09 12:35
[...]

+1 hier, maar ik heb er absoluut geen hoop op.
Ik heb bij interviews voorbij horen komen dat dit pas rond 2020/2022 op de planning stond... ;w
(sorry, ik heb geen andere bron dan mijn geheugen hierover..) :|

Mocht het wel zo zijn is het natuurlijk feest ofc :9 O+

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Cool. Goed om te zien dat er eigenlijk weer eens wat informatie rond die game is. Sony heeft die game naar mijn idee een jaartje te vroeg aangekondigd waardoor het nu allemaal wat lang lijkt te duren.

Deze gameplay (even doorheen gespoeld. Niet de volle 45 minuten gekeken) doet mij nog het meest denken aan State of Decay en dat is een positief iets.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Donstil schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 13:42:
[...]

Sony heeft die game naar mijn idee een jaartje te vroeg aangekondigd waardoor het nu allemaal wat lang lijkt te duren.

Deze gameplay (even doorheen gespoeld. Niet de volle 45 minuten gekeken) doet mij nog het meest denken aan State of Decay en dat is een positief iets.
Sony heeft al hun games de voorbije 2 jaar te vroeg aangekondigd. 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Anton.net schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 14:19:
[...]
Sony heeft al hun games de voorbije 2 jaar te vroeg aangekondigd. 8)7
Haha ja ze zijn er regelmatig wat vroeg mee ja :)

Wel handig om te weten. Als ze komende E3 nieuwe ip’s aankondigen weten we gelijk wat we krijgen op de ps5 :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RubenSaurus
niemand die even post dat er al een nieuw E3 topic is ook he :+

[E3] Het grote E3 2018 Topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
DigitalError schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 14:48:
niemand die even post dat er al een nieuw E3 topic is ook he :+

[E3] Het grote E3 2018 Topic
Je hebt hem nu ook gevonden toch? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-08-2024
Weet iemand waarom een PS4 Pro nergens meer te koop is? Op veel winkels zoals Bol.com en Mediamarkt kan ik zo goed als geen PS4 Pro meer vinden, enkel de PS4 slim. Op Tweakers bieden ook zo goed als geen winkels nog een PS4 pro aan. Winkels als GameMania biedt ze nog wel aan zag ik. Best vreemd. :-(

[ Voor 18% gewijzigd door LikeAKing op 13-05-2018 06:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21-09 15:23

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Is al een paar keer voorbij gekomen. Sony schijnt deze maand weer een batch te produceren. Wel vreemd, aangezien er echt net een system seller (God of War) is gereleased. Onbegrijpelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-08-2024
Edmin schreef op zondag 13 mei 2018 @ 07:31:
Is al een paar keer voorbij gekomen. Sony schijnt deze maand weer een batch te produceren. Wel vreemd, aangezien er echt net een system seller (God of War) is gereleased. Onbegrijpelijk.
Ik had niet verwacht dat dat het probleem was, meestal staat er dan bij de webshops iets van "tijdelijk niet leverbaar". Thanks!

Is het het waard om mijn (bijna) dag 1 PS4 te verkopen voor €200~ en €200 bij te leggen voor een PS4 Pro? Ik heb helaas wel een 1080p televisie. Mocht dit het niet waard zijn, is een 4k televisie aanschaffen (zijn tegenwoordig al €500~) samen met een PS4 pro het dan waard?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
LikeAKing schreef op zondag 13 mei 2018 @ 06:55:
Weet iemand waarom een PS4 Pro nergens meer te koop is? Op veel winkels zoals Bol.com en Mediamarkt kan ik zo goed als geen PS4 Pro meer vinden, enkel de PS4 slim. Op Tweakers bieden ook zo goed als geen winkels nog een PS4 pro aan. Winkels als GameMania biedt ze nog wel aan zag ik. Best vreemd. :-(
Had je al gekeken bij een mediamarkt in de buurt of een andere winkel of ze daar nog verkrijgbaar waren ipv webshops?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:00
LikeAKing schreef op zondag 13 mei 2018 @ 10:40:
[...]

Ik had niet verwacht dat dat het probleem was, meestal staat er dan bij de webshops iets van "tijdelijk niet leverbaar". Thanks!

Is het het waard om mijn (bijna) dag 1 PS4 te verkopen voor €200~ en €200 bij te leggen voor een PS4 Pro? Ik heb helaas wel een 1080p televisie. Mocht dit het niet waard zijn, is een 4k televisie aanschaffen (zijn tegenwoordig al €500~) samen met een PS4 pro het dan waard?
Ik zou zeggen, lees dit topic. Deze vraag komt wekelijks voorbij en is tot in den treure besproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woolfy681
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-09 22:54
[...]

Dit is vrij persoonlijk de een vind het het waard de andere niet. Persoonlijk ook in tweestrijd gezeten, maar toch voor een slim gekozen. Dit omdat ik het voor 1080p niet waard vond, maar iemand anders kan het het wel waard vinden.

Neem inderdaad het topic door en kijk eens wat YouTube filmpjes van de voor en nadelen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sefaex
[...]

Ik heb zelf een Pro icm een 1080p scherm. Maar ik vind de meerwaarde wel meevallen.

Games horen ook op een 1080p scherm beter te draaien. Zal in de praktijk ook wel zo zijn, maar ik zie geen grote verschillen.
Ook kun je op een Pro streamen op 1080p (Remote play/Share play). Iets wat met de Slim/OG PS4 gelimiteerd wordt tot 720p. De Pro kan ook filmpjes uploaden (naar youtube bijv) in 1080p/4K

Wifi zou ook wat beter zijn op de Pro. Ik game via een kabelverbinding, dus heb geen idee of dat klopt.

De Slim is trouwens veel stiller dan de Pro en de originele PS4. Daarnaast is hij ook lekker compact en een stuk goedkoper. Nadeel van de Slim is wel dat hij geen optische port heeft.

Maar een Slim is al bij al gewoon een prima keuze als je geen 4K scherm hebt.
De Pro is uiteraard de betere console. Maar ik vind de verschillen niet zo significant. Als je een 4K scherm had, dan was het een andere verhaal.

Maar als je een 1080p scherm hebt. En de komende tijd ook geen 4K tv gaat halen. Dan kan je gerust een Slim kopen hoor.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:06

Exirion

Gadgetfetisjist

Kunnen we deze discussie niet een keer samenvatten in een sticky en verbieden in dit topic? De Pro is nu 1.5 jaar op de markt en de discussie komt echt m’n keel uit.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Sefaex schreef op zondag 13 mei 2018 @ 12:22:
De Pro kan ook filmpjes uploaden (naar youtube bijv) in 1080p/4K
Volgens mij en de Wiki maximaal 1080p.

Wikipedia: PlayStation 4

De Xbox One X kan wel filmpjes in 4k opnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
[...]
Slightly offtopic maar je gaat nooit anywhere close to 200 euro krijgen voor een launch day PS4, daarvoor krijg je een 4 weken oude ps4 slim nog niet weg tegenwoordig omdat iedereen een koopje wilt.
Je gaat al heeeeeeel blij mogen zijn met 125 euro, al zal dat wel eerder naar 100 draaien.

Of de hele Pro investering het waard is moet je zelf uitmaken want daar is geen juist antwoord op.
Als je dat ding gaat gebruiken als je main gaming platform en zowat altijd daarop spelen dan kan dat het waard zijn ook op 1080p hoewel voordelen nog steeds miniem zijn zonder een 4k HDR tv.

Met die goedkope 4K toestellen die je opnoemt van 500 euro zou ik ook al oppassen want die hebben vaak geen deftige HDR functie en zonder deftige HDR implementatie heb je eigenlijk nog beter geen HDR want slechte HDR is ruk.

Als je voornamelijk ps4 exclusives speelt van first party studios zou ik gewoon op je ps4 blijven en 1080p tot de ps5 er is, first party titels als Horizon of god of war of Detroit , etc etc spelen bijna identiek op 1080p tussen een slim en pro, zelfde steady fps en zo goed als identieke gfx kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lijkt me ook niet de moeite, ook de bedragen kloppen niet.
Je PS verkoop je voor minder, en een goede 4K TV heel je ook niet voor 500,-.
Dan kun je het beter nu zo houden en 'uitzitten' tot de PS5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
Bij de CEX krijg je nog €143 voor je OG PS4
https://nl.webuy.com/prod...04%20500gb,%20geen%20doos

€200 ga je er niet voor vangen. Denk max €150.

Maar proberen kan altijd! ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Sefaex op 13-05-2018 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007

Oekol

waka waka hey hey

Katmi schreef op zondag 13 mei 2018 @ 16:54:
[...]

Slightly offtopic maar je gaat nooit anywhere close to 200 euro krijgen voor een launch day PS4, daarvoor krijg je een 4 weken oude ps4 slim nog niet weg tegenwoordig omdat iedereen een koopje wilt.
Je gaat al heeeeeeel blij mogen zijn met 125 euro, al zal dat wel eerder naar 100 draaien.

Of de hele Pro investering het waard is moet je zelf uitmaken want daar is geen juist antwoord op.
Als je dat ding gaat gebruiken als je main gaming platform.
Tja, dat is niet waar. Ik heb kleine 2 maand geleden voor mijn launch day ps4 voor 230 euro gekocht en toen een pro
Gekocht voor 410, met gt sport en die weer verkocht voor 25 euro. Was dus voor mij een goeie deal, weer nieuwe ps4 en garantie.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t mac
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 23:35
Ik ben wel benieuwd of ze nog met een Pro-slim komen aangezien de pro ook zo slecht leverbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
Leoon. schreef op zondag 13 mei 2018 @ 17:21:
[...]

Tja, dat is niet waar. Ik heb kleine 2 maand geleden voor mijn launch day ps4 voor 230 euro gekocht en toen een pro
Gekocht voor 410, met gt sport en die weer verkocht voor 25 euro. Was dus voor mij een goeie deal, weer nieuwe ps4 en garantie.
Met spellen zeker ?
Dan heb je denk ik geluk gehad.

De PS4 Slim 500GB is namelijk vaker in de aanbieding geweest. Paar maanden terug kon je hem nog voor €188 kopen bij de Intertoys.

P.S.
@LikeAKing Als het geen haast heeft, kan je eventueel ook wachten tot de E3. Wellicht komen er nog leuke Pro aanbiedingen
Mijn Witte PS Pro heb ik destijds (okt/nov 2017) voor €283 incl gekocht bij Amazon.de.

En vorige week was hij ook even in de aanbieding bij iBOOD voor €300.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Sefaex schreef op zondag 13 mei 2018 @ 17:36:
[...]

Met spellen zeker ?
Dan heb je denk ik geluk gehad.

De PS4 Slim 500GB is namelijk vaker in de aanbieding geweest. Paar maanden terug kon je hem nog voor €188 kopen bij de Intertoys.

P.S.
@LikeAKing Als het geen haast heeft, kan je eventueel ook wachten tot de E3. Wellicht komen er nog leuke Pro aanbiedingen
Mijn Witte PS Pro heb ik destijds (okt/nov 2017) voor €283 incl gekocht bij Amazon.de.

En vorige week was hij ook even in de aanbieding bij iBOOD voor €300.
Nee console + controller.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
Leoon. schreef op zondag 13 mei 2018 @ 17:37:
[...]

Nee console + controller.
Als je dat verkocht hebt voor 230 heb je gewoon een kneus op marktplaats gevonden die niets af weet van het bestaan van een PS4 Slim of van de huidige console prijzen, niemand met gezond verstand zou 230 euro geven voor een launch ps4 met 1 controller op dit ogenblik.

Dat neemt nog steeds niet weg dat een launch ps4 belange geen 200 euro meer waard is, iets verkopen 5 jaar na launch aan nog 50% van de nieuwprijs is gewoon niet realistich tenzij je bewust iemand zonder kennis in het zak zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Katmi schreef op zondag 13 mei 2018 @ 18:01:
[...]

Als je dat verkocht hebt voor 230 heb je gewoon een kneus op marktplaats gevonden die niets af weet van het bestaan van een PS4 Slim of van de huidige console prijzen, niemand met gezond verstand zou 230 euro geven voor een launch ps4 met 1 controller op dit ogenblik.

Dat neemt nog steeds niet weg dat een launch ps4 belange geen 200 euro meer waard is, iets verkopen 5 jaar na launch aan nog 50% van de nieuwprijs is gewoon niet realistich tenzij je bewust iemand zonder kennis in het zak zet.
Tja ik denk niet dat je per se de markt op 't moment goed in de smiezen hebt. Ze beginnen met bieden op 180 en dat loopt heel snel op naar 200. De mensen zien een ps4 aangeboden, die vergelijken niet of het een slim phat of wat dan ook is. Die denken 100 euro goedkoper dan een nieuwe voor 299 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
ik heb de markt wel goed in de smiezen, je laatste punt in je post bevestigd ook wat ik zei in de post boven je, dat zijn mensen die geen benul hebben dat je voor hetzelfde geld ook een 2dehands slim kan zoeken die veel stiller en zuiniger is dan een launch day PS4.

Dus mijn punt blijft dat de enige mensen die zo hoog bieden op een phat ps4 geen benul hebben van huidige prijzen en modellen, trouwens in Belgie op 2dehands.be bieden ze ook altijd hoog maar nog geen 5% daagt op of reageert op je bericht als je zegt dat ze hebben gewonnen.

Hoe precies heb IK de markt niet in de smiezen wanneer sommige anderen nog 200+ geven voor een launch ps4 ? :P
Iedereen die iets of wat de ps4 scene volgt weet van de slim en de pro, dus ja het beeld dat jij hebt dat iedereen 180+ bied voor een launch ps4 is echt niet realistisch, wat jij opnoemt is gewoon een string marktplaats gepeupel wat er niets van kent.

Zo krijg ik mijn 7 jaar oude pc ook nog weg voor 500 euro aan een nietsvermoedende oude kerel op 2dehands.be, maar dat betekend niet dat het dan een juiste prijs is.
Nuja goed voor jou en slecht voor hun, maar in de buurt van 200 voor een oude ps4 is echt niet de norm, anyway laatste keer dat ik er off-topic over ga :)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online

[ Voor 41% gewijzigd door Paulus07 op 13-05-2018 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saaslijer1
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 16-09 22:11
Ik ben voornemens om een PS4 aan te schaffen, zodat ik naast de Xbox One die ik bij mijn ouders heb laten staan, ook een mooie console heb in mijn nieuwe appartement.

Nu heb ik deze TV gekocht: Samsung UE43MU6100
Deze TV beschikt over 4K, maar nu lees ik in een reactie hierboven dat niet elke 4K TV goed genoed is om de PS4 Pro te ondersteunen.

Nu is de PS4 Pro sowieso al lastig verkrijgbaar zoals bekend. Wat raden jullie mij aan? Wel wachten op een PS4 Pro, of een andere versie zoals de Slim aanschaffen. Echt heel veel tijd om te gamen heb ik niet meer, maar wil toch af en toe een paar uur in de week games als GoW, Uncharted etc. kunnen spelen.

Ik hoor graag jullie reactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Saaslijer1 schreef op maandag 14 mei 2018 @ 12:17:
Hebben jullie enig idee wanneer er een nieuwe lading Pro's gaat komen?
Volgens mij heb ik dit wel voorbij zien komen in het forum, en is daar niet echt een antwoord op te geven toch?
Nee, daar is veel onduidelijkheid over op dit moment.
Ik vind het zelf ook wel raar dat die Pro zo moeilijk te krijgen is. Je zou toch verwachten dat Sony steeds meer zou gaan inzetten op de Pro, naar het einde van de generatie toe.

Er werd geroepen dat er meer Pro's gingen komen in mei, maar daar merk ik weinig van.

Ofwel is er een groot probleem met de productie, ofwel komt er een nieuwe revisie aan. Maar waarom wordt hier zo slecht over gecommuniceerd...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wikipedia: PlayStation 4

Hier staat alles over de PS4 en PS4 Pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:02
-SaveMe- schreef op maandag 14 mei 2018 @ 12:28:
Het gebruiken van een search functie is toch wel 'tweakert 101'.

Aan de andere kant we zijn hier om elkaar te helpen, niet waar ;) O-)

EDIT
Rage 2 trailer al geleaked :)
Ja goed nieuws, want die stond op de Wallmart site leak samen met Borderlands 3 _/-\o_ Rage 2 mogen ze houden van me :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Was de eerste Rage nou zo'n succes dan? Ik vond de game niet heel boeiend. Ik ben halverwege afgehaakt. Heb de PS3 versie trouwens nog thuis liggen (vergeten mee te verkopen). Ik had wel het idee dat die game voornamelijk een beetje door de hardware werd tegengehouden, dus wellicht is een current versie een stuk toffer.

Is de dev weer iD? Zie dat niet zo snel ergens staan.

Edit: Detroit previews zijn alvast veelbelovend. De Sony first party trein dendert door.

https://www.resetera.com/...man-preview-thread.38055/

[ Voor 18% gewijzigd door bram1984 op 14-05-2018 16:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
bram1984 schreef op maandag 14 mei 2018 @ 14:44:
Was de eerste Rage nou zo'n succes dan? Ik vond de game niet heel boeiend. Ik ben halverwege afgehaakt. Heb de PS3 versie trouwens nog thuis liggen (vergeten mee te verkopen). Ik had wel het idee dat die game voornamelijk een beetje door de hardware werd tegengehouden, dus wellicht is een current versie een stuk toffer.

Is de dev weer iD? Zie dat niet zo snel ergens staan.

Edit: Detroit previews zijn alvast veelbelovend. De Sony first party trein dendert door.

https://www.resetera.com/...man-preview-thread.38055/
Lijkt erop dat Avelange de dev is. https://bethesda.net/en/game/rage2 (kijk helemaal onderin naar de kleine letters).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19-09 11:48

s0kkie

Cowabunga

[YouTube: https://youtu.be/M7eXH25_KC0]

Heb deel 1 ook niet echt lang gespeeld, lijkt voor mij te veel op een Mad Max wannabe.
Hoop dat ze deze keer wel de performance in orde hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Niet echt mijn ding. De trailer doet me ook zo denken aan een slechte game, verpakt in 'spannende' trailer. Ik ga het wel in de gaten houden..

Hopelijk krijgen we Starfield en DOOM 2, daar heb ik wel interesse in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mij krijg je ook niks warm met die mad max like setting voor een game. Goeie nieuws is dat we de nieuwe game van ID software nog te goed hebben. Ben nu wel benieuwd of we dan ook nog just cause 4 gaan krijgen van avelanche, aangezien ze twee teams hebben. Toch ook wel weer jammer dat de game al gelekt was en nu is aangekondigd, dit zijn toch wel van die zeldzame games die je vooraf de E3 niet ziet aankomen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Topic opgeschoond en topic warning geplaatst. Mocht de PS4 vs PS4 Pro vraag weer voorbij komen ga dan niet reageren maar maak een report aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 17:34
Word ook niet bepaald blij dat het die developer is. Ligt misschien aan mij hoor, maar het zijn nou niet bepaald top games die ze gemaakt hebben. Eigenlijk gewoon middelmatige games.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:35
NukaWorldNL schreef op maandag 14 mei 2018 @ 19:11:
Word ook niet bepaald blij dat het die developer is. Ligt misschien aan mij hoor, maar het zijn nou niet bepaald top games die ze gemaakt hebben. Eigenlijk gewoon middelmatige games.
Mad Max en Just Cause zijn anders gewoon prima games? En met Mad Max heb je toch wel zo'n beetje hetzelfde stijltje te pakken?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
bram1984 schreef op maandag 14 mei 2018 @ 20:35:
Cyberpunk heeft ook een trailer erbij.
Eindelijk een reveal trailer op E3, jammer dan CDPR niet zelf op E3 is.

Had graag gehoord hoe hun Cyberpunk 2077 engine werkt want ze hebben al meermaals gezegd dat de game engine gemaakt is voor zowel current als next gen hardware dus vraag me af of je game gewoon op ps4 kunt kopen en dan op ps5 een betere versie kan spelen zonder een remaster te moeten kopen.

Maar die info gaan we niet krijgen, ik verwacht die trailer ook bij MS te zien en niet bij Sony want CDPR zijn buddies met MS.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Martinspire schreef op maandag 14 mei 2018 @ 20:36:
[...]

Mad Max en Just Cause zijn anders gewoon prima games? En met Mad Max heb je toch wel zo'n beetje hetzelfde stijltje te pakken?
Das persoonlijk denk ik. Ik vind het beide pure middelmaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
Haha

Wat een hilarisch slechte trailer van Rage 2.
Deel 1 was overigens wel een prima game.

Maar ik kijk meer uit naar Cyberpunk gameplay op E3 (duimen).
Ook ben ik benieuwd of we wat te zien gaan krijgen van RockSteady.

Waren geruchten dat ze bezig waren met een Superman game. Later werden die geruchten weer tegengesproken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Meer Days Gone info:

http://www.gameinformer.c...her-open-world-games.aspx

Schaamteloos gekopieerd van ResetERA:
1. More Focus On The Golden Path
Most open-world games bombard you with an endless array of quest givers and side activities, a scattershot approach to world building that muddies the main storyline and characters. While Days Gone still offers plenty of gameplay loops to keep Deacon busy, the vast majority of scripted missions and characters are focused on the golden path. Sony Bend is setting a high bar for itself from a storytelling perspective. "Imagine if this were like Uncharted," says Days Gone writer and creative director John Garvin. "A 20-hour game that is very linear and it has a bunch of setpieces and it goes from beginning to end. We wanted to try to have that, but have that in an open world."

Days Gone's main storyline (which the studio says is probably closer to 30+ hours) will revolve around three subplots. The first focuses on Deacon, offering a drip-feed of revelations about who he is and what he's been through, including playable flashback sequences. The second focuses on Deacon's relationship with his tattooed biker brother, Boozer. These missions include player-driven choices that affect how Boozer feels about you, and even lead to different endings. The final storyline involves NERO, the National Emergency Response Organization that is researching the infection and its bloodthirsty carriers. Garvin hopes that having multiple avenues to explore will keep players engaged for the long haul. "It's almost like having these three storylines that intertwine and the player is constantly bouncing between them," Garvin says. "It's a classic novelistic technique...when the player starts getting bored with Boozer, boom, that's when this other thing's happening. And when they get bored with that, this other thing happens."

Based on the handful of main missions we played, Days Gone's story does indeed feel more thoughtfully directed and cinematic than most open-world games, thanks to the liberal use of cutscenes that feature motion-captured performances by professional actors. Whether that translates to a good story remains to be seen, but Bend is clearly swinging for the fences. "There are 20 named characters in the game who are as important as Boozer," Garvin says. "It's a big game."

4. The Bike's A Big Deal
Vehicles are surprisingly disposable in most open-world games – if you can't spawn a convoy's worth of customized rides in your personal garage or have one delivered to your location, you'll find plenty of other transportation opportunities littered throughout the environment. Not so in Days Gone. Deacon only has one bike throughout the game, so you're going to want to take care of it – and remember where you parked. "We're against freebies, like letting a player throw his bike in a lake and say, 'Eh, whatever, man, I don't need it,'" game director Jeff Ross says.

As we mentioned before, getting stranded on foot in the wilderness can easily be a death sentence, so you'll want to keep a close eye on your bike's fuel and health levels – if either reaches zero, you'll be hoofing it to the nearest encampment. There's also no gameplay equivalent of whistling for your horse and having it warp up behind you; your bike is going to remain wherever you left it. While managing your bike may sound tedious, it feeds into Days Gone's distinctly unforgiving tone and provides another layer of tactical choices. Drive up too close to an enemy outpost, for example, and you're liable to alert the entire camp to your presence (motorcycles aren't the stealthiest of rides, after all). Parking further away, however, will complicate a quick getaway – which isn't great if a roving freaker horde decides to drop in and see what all the gunfire is about.

Deacon can earn a wealth of bike upgrades over the game, including new engines, frames, mufflers, and much more, effectively giving you two progression paths to split your time between. After playing the opening hour of the game and then skipping ahead to a later mission with a more upgraded bike, we can confidently say that you'll feel – and appreciate – the difference.

5. Beware The Horde
You can't have a zombie game without teeming masses of feral enemies, and Days Gone is no exception. However, when Sony Bend debuted Days Gone during a 10-minute gameplay demo at E3 2016, its horde technology was so impressive that many gamers questioned if it was even real – an accusation the studio still frequently hears to this day. After facing off against a horde ourselves, we can say that not only are these epic showdowns legit, they are unlike any other zombie game we've played to date.

One thing that the E3 debut didn't reveal was Deacon's objective during horde encounter sequences. Unlike other zombie games, you're not just trying to escape freaker hordes or survive for a set period of time. Deacon actually has to kill off the entire mob, each of which is comprised of a finite number of freakers. A bar within the game's HUD shows approximately how many are left in a given horde, though it's easy enough to judge yourself by how many grotesque foes you have shrieking and snapping at your heels.

Horde encounters require you to be constantly running and thinking on the fly as you traverse the environment and use it to your advantage to (hopefully) stay one step ahead of the pack. They can also happen at virtually any time – hordes exist as entities in the game world, and wander between locations on the map to feed and sleep. As you may have guessed from the fact that just a few freakers can be deadly on their own, clearing out a horde is a huge undertaking, and is generally considered a late-game activity. It took us several tries with a fully upgraded and well-stocked Deacon to take one down during our demo –only to have game director Jeff Ross tell us that it was considered a "baby horde" of just 300 enemies, and that other hordes get a lot bigger. Trying to avoid a freaker horde is a nerve-racking experience in its own right, so tracking down and dispatching the massive seas of enemies should hopefully offer plenty of late-game excitement during Days Gone's lengthy campaign.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 15:07
Martinspire schreef op maandag 14 mei 2018 @ 20:36:
[...]

Ik ben afgelopen weekend met Mad Max begonnen. Ben nog niet erg ver, maar ik vind 't op zich best een aardig spel. Moet nog wennen aan de besturing, maar dat heb ik met veel games. Dat komt wel goed.

Just Cause 3 had ik ook nog een tijdje geleden geprobeerd, maar op de een of andere manier kreeg ik de controls daar niet echt te pakken. Misschien toch maar weer eens proberen als ik m'n backlog een beetje opgeruimd heb. Het concept sprak me wel aan - gewoon dingen kapot maken om een gebied vrij te spelen en het liefst met zo'n groot mogelijke explosies. :Y

PSN ID: MrMichel_75

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Infectious
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14-10-2023
Anton.net schreef op maandag 14 mei 2018 @ 12:36:
[...]

Nee, daar is veel onduidelijkheid over op dit moment.
Ik vind het zelf ook wel raar dat die Pro zo moeilijk te krijgen is. Je zou toch verwachten dat Sony steeds meer zou gaan inzetten op de Pro, naar het einde van de generatie toe.

Er werd geroepen dat er meer Pro's gingen komen in mei, maar daar merk ik weinig van.

Ofwel is er een groot probleem met de productie, ofwel komt er een nieuwe revisie aan. Maar waarom wordt hier zo slecht over gecommuniceerd...?
Ik heb vandaag met CoolBlue gebeld, die zeiden dat het goed kan dat ze ze de komende maand nog niet verwachten. Ik vind het maar een vreemde bedoeling inderdaad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MisterMichel schreef op maandag 14 mei 2018 @ 21:58:
[...]

Ik ben afgelopen weekend met Mad Max begonnen. Ben nog niet erg ver, maar ik vind 't op zich best een aardig spel. Moet nog wennen aan de besturing, maar dat heb ik met veel games. Dat komt wel goed.

Just Cause 3 had ik ook nog een tijdje geleden geprobeerd, maar op de een of andere manier kreeg ik de controls daar niet echt te pakken. Misschien toch maar weer eens proberen als ik m'n backlog een beetje opgeruimd heb. Het concept sprak me wel aan - gewoon dingen kapot maken om een gebied vrij te spelen en het liefst met zo'n groot mogelijke explosies. :Y
Mad Max is een erg leuke game. Combat is fun, vehicle combat is fun en de wereld en story is gewoon prima. Heb me er goed mee vermaakt. Met de Just Cause games eveneens, al vond ik daar deel 2 wat beter dan deel 3. Van die laatste heb ik nog 3 dlc te spelen (al gekocht), maar denk niet dat dat er nog ooit van gaat komen. Maar de main game is meer dan prima :)

Pagina: 1 ... 107 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Benieuwd of je een PS4 Slim of Pro moet kopen? Zoek eerst eens terug in dit topic voordat je die vraag stelt ;)
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Probeer, vooral bij minder bekende games, geen afkortingen te gebruiken :)