Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
Spud82 schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 11:53:
[...]

Het zijn maar pixels jongens, het zijn maar pixels..
Houd het hoofd koel met dit weer :)
goede tip hier, anders komt er weer een @Nieuwevolger post zometeen van iemand :P :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand AO International Tennis al geprobeerd?:

https://store.playstation...09105_00-AOT0000000000000

Tennis World Tour komt later deze maand uit:

https://store.playstation...09876_00-TENNISWTEBPOPACK

AO International Tennis krijgt geen goede cijfers.

Dan maar wachten wat Tennis World Tour gaat doen qua cijfers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08:17

Binnenkort meer info over Days Gone!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Er is een Spiderman topic! En ik zal morgen/overmorgen ook nog even een Detroit topic aanmaken :)

[ Voor 27% gewijzigd door -SaveMe- op 08-05-2018 19:06 ]

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11:30
Ik hoop maar dat het ze lukt om Days Gone af te leveren zonder te veel bugs. In deze alpha gameplay lijkt de framerate nog steeds niet helemaal stabiel...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Days Gone is toch ook een exclusive? Volgens wikipedia is de release in 2019. Ik denk ook niet dat hij dit jaar nog komt. Al genoeg dikke exclusives en het najaar zit vol met een paar sterke multiplatforms.

Hopelijk gaan we wat meer zien op E3.

De MS exclusive counterpart, State of Decay 2, lijkt mij een veel mindere game ....

EDIT
Vooruitlopend op het Detroit topic, de nieuwe TV commercial

[ Voor 14% gewijzigd door -SaveMe- op 08-05-2018 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-SaveMe- schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 19:14:
Days Gone is toch ook een exclusive? Volgens wikipedia is de release in 2019. Ik denk ook niet dat hij dit jaar nog komt. Al genoeg dikke exclusives en het najaar zit vol met een paar sterke multiplatforms.

Hopelijk gaan we wat meer zien op E3.

De MS exclusive counterpart, State of Decay 2, lijkt mij een veel mindere game ....
Het lijkt me niet dat je een maand lang
exclusieve coverages door Game Informer laat doen als de release nog een jaar ver weg is. Dat doe je om je game op te hypen. Game is in 2016 voor het eerst getoond? Hun laatste (Vita) game is in 2012 uitgekomen. Die zijn dus vrijwel zeker al sinds 2013 bezig. Een 2018 release klinkt zo gek nog niet.

Ik zeg een dikke demo op de E3 met op het einde een concrete releasedatum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@bram1984 Hmmmmm, zit ook wat in. We zullen zien. Ergens hoop ik toch 2019, dit jaar zit echt al veel te vol en den ben ik nog iemand die veel games speelt ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
Days Gone is idd een exclusive. Een Q4 2018 release zou mooi zijn.

Weet niet wat ik van Days Gone moet denken. Lijkt me een interessante titel. Maar het geeft mij geen wow gevoel.

Ziet er allemaal ook best generic uit.

Laat Sony Bend maar met een Syphon Filter Remake komen. Veel interessanter!!

Nahh, ik ga Days Gone niet niet afschrijven. Ben benieuwd naar de info (en eventuele gameplay fllmpjes) van Game Informer. Laat me graag verrassen!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-09 20:11
Een geheim agent moet in een alternatieve versie van de Sovjet-Unie op zoek naar een geheim voorwerp in de first-person shooter Atomic Heart. Ziet er redelijk maf uit:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:02

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Laatst dagen veel nieuws en filmpjes van RDR2, ik krijg daardoor zin om deel 1 weer te spelen en dan ben ik toch wel een beetje jaloers dat er voor de PS4 versie geen remastered versie van RDR is zoals voor de XBO... Microsoft heeft net al die remastered games toch wel een sterke troef in handen.

Maar ik ben bijna geneigd om mijn PS3 weer aan te slingeren voor RDR1. Zojuist een gameplay video opgezocht maar dan weet ik niet of ik er wel aan moet beginnen. Ziet er best wel slecht uit, de game was destijds op de PS3 niet eens 720p :X

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21-09 15:01
Dan beter een one x halen die doet echt wat met de game naar native 4k. Op de gewone xbox one en s doet hij niks bijzonders. Geloof alleen soms wat stabielere fps.
Qua graphics was er geen verschil.
Heb toen effe gespeeld op mn antieke one en was gewoon 360 versie.
Leuk maar nu wel achterhaald qua graphics. Was er toch snel klaar mee( was ook meer omdat ik gewoon niet graag op mn one speel).
Had heel graag een echte remaster gezien, liefst met 60fps modus..

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Ik zou er best wat voor over hebben om de game opnieuw op mijn Pro te spelen met iets betere graphics. Maar ik ga er zeker geen Xbox voor halen want er is verder geen enkele Xbox exclusieve waar ik belang bij heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Tweakmans schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 19:40:
Een geheim agent moet in een alternatieve versie van de Sovjet-Unie op zoek naar een geheim voorwerp in de first-person shooter Atomic Heart. Ziet er redelijk maf uit:

[video]
Heel maf! Maar kan best een leuke game worden!

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die shots van days gone in de game informar footage vind ik er aardig goed uit zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
Ja, echt een gemiste kans dat er geen remaster van RDR is gekomen. R* had er ook nog aardig mee kunnen verdienen denk ik...
Ze moesten gewoon even naar Bluepoint bellen ;)
Ik heb nog een PS3 super slim staan, maar ik zie het niet echt zitten om daar nog RDR op te gaan spelen. Dat lijkt me zo een game die je moest spelen toen hij 'hip' was, om er echt van te kunnen genieten.
Assassin's Creed 2 vond ik ook een geweldige game, 8 jaar geleden. Als ik die nu voor het eerst moest spelen, zou ik al stoppen na een uur denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 15:00
RDR op de X360 vond ik best wel mooi. Zeker de paarden, bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ff Beyond: Two Souls geprobeerd, maar vond het op het eerste gezicht niet veel. Voor een game als dit zijn de lipsync en gezichtsuitdrukkingen wel erg matig. En de besturing is ook erg awkward. ook nog eens redelijk veel shimmering hier en daar. Ik werd zelfs een beetje misselijk tijdens het spelen ....

Daar had ik bij de Detroit demo helemaal geen last van ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 15:00
-SaveMe- schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 22:45:
Ff Beyond: Two Souls geprobeerd, maar vond het op het eerste gezicht niet veel. Voor een game als dit zijn de lipsync en gezichtsuitdrukkingen wel erg matig. En de besturing is ook erg awkward. ook nog eens redelijk veel shimmering hier en daar. Ik werd zelfs een beetje misselijk tijdens het spelen ....

Daar had ik bij de Detroit demo helemaal geen last van ...
Hhmm.. Ik vond B:2S juist wel okay, en heb het in een paar dagen uitgespeeld.
Overigens zal het spel ooit wel eens gewoon 40 euro hebben gekost, en dat vind ik het dan weer niet waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zetje01 schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 22:49:
[...]

Hhmm.. Ik vond B:2S juist wel okay, en heb het in een paar dagen uitgespeeld.
Overigens zal het spel ooit wel eens gewoon 40 euro hebben gekost, en dat vind ik het dan weer niet waard.
Als ik hem ooit nog wil spelen moet ik het doen voordat ik Detroit ga spelen, anders kun je deze denk echt niet meer verdragen :9 :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-08 14:04

musiman

Mijn wachtwoord is: Welkom01

Chaoss schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 21:08:
Ik zou er best wat voor over hebben om de game opnieuw op mijn Pro te spelen met iets betere graphics. Maar ik ga er zeker geen Xbox voor halen want er is verder geen enkele Xbox exclusieve waar ik belang bij heb :P
Van de Xbox exclusives mis ik toch echt Fable. Verder zou ik het ook niet weten.
Ik heb de PS3 ook gewoon nog aangesloten, kan zo switchen tussen beide. Vorig jaar nog rdr1 gespeeld en ik vond het nog steeds een tof spel.

Make music, not war

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[ PS4 Update] Closed Beta starts this week, and players will be let in gradually! The first wave will get access on May 9 in a limited-size group for initial testing. The second (and larger) wave will receive their codes starting May 14!

Sign up now: https://www.h1z1.com/playstation4

Ik kan niet wachten op deze beta en ga extra codes hier posten als ik die krijg.

Momenteel geniet ik van PUBG op de Xbox One X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
musiman schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 23:35:
[...]

Van de Xbox exclusives mis ik toch echt Fable. Verder zou ik het ook niet weten.
Ik heb de PS3 ook gewoon nog aangesloten, kan zo switchen tussen beide. Vorig jaar nog rdr1 gespeeld en ik vond het nog steeds een tof spel.
Zonder een war te willen starten, want momenteel speel ik ook meer op mijn ps4(pro) dan mijn One (s) en als ik straks mario oddessey heb kan dat zo maar veranderen naar de switch. En als ik zin heb in retro kan het zo maar veranderen naar de snes of cube :D
Maar.......
Als ik een 4k tv had dan zou ik gewoon voor een one x gaan, exclusives zijn dan mooi meegenomen, maar juist de mulitplats zullen in vrijwel alle gevallen net iets mooier/smoother etc gaan. Last gen was mijn main platform de 360, dus ik vind het ook fijn dat ik daar dan bij veel titels een automaigsche upgrade krijg.

Then ik speel niet/nauwelijk online, als al mijn vrienden op ps4 zouden spelen zou ik dat ook voor multiplats willen blijven doen, ondanks het kwaliteits verschil. Verder kan je afvragen of het verschil groot genoeg is voor (bijna) 500 euro. Verder kan je controller fijner vinden, interface/trophies ivm achievements etc etc.......dus mijn keuze is duidelijk is snap en respecteer dat dit voor een ieder natuurlijk anders kan zijn.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16:57

Oxigeon

En zo is dat!

Verwijderd schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 10:02:
[ PS4 Update] Closed Beta starts this week, and players will be let in gradually! The first wave will get access on May 9 in a limited-size group for initial testing. The second (and larger) wave will receive their codes starting May 14!

Sign up now: https://www.h1z1.com/playstation4

Ik kan niet wachten op deze beta en ga extra codes hier posten als ik die krijg.

Momenteel geniet ik van PUBG op de Xbox One X.
Toen ik het nieuwsbericht zag dat deze game uitkwam en er de mogelijkheid was om aan te melden voor de beta meteen mezelf op de lijst gezet. Omdat deze game me leuker lijkt dan Fortnite (realistischer). Helaas nog geen invite gekregen hier maar zit dan misschien wel in de 2e batch.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiman

musiman

Sagat schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 10:51:
[...]

Zonder een war te willen starten, want momenteel speel ik ook meer op mijn ps4(pro) dan mijn One (s) en als ik straks mario oddessey heb kan dat zo maar veranderen naar de switch. En als ik zin heb in retro kan het zo maar veranderen naar de snes of cube :D
Maar.......
Als ik een 4k tv had dan zou ik gewoon voor een one x gaan, exclusives zijn dan mooi meegenomen, maar juist de mulitplats zullen in vrijwel alle gevallen net iets mooier/smoother etc gaan. Last gen was mijn main platform de 360, dus ik vind het ook fijn dat ik daar dan bij veel titels een automaigsche upgrade krijg.

Then ik speel niet/nauwelijk online, als al mijn vrienden op ps4 zouden spelen zou ik dat ook voor multiplats willen blijven doen, ondanks het kwaliteits verschil. Verder kan je afvragen of het verschil groot genoeg is voor (bijna) 500 euro. Verder kan je controller fijner vinden, interface/trophies ivm achievements etc etc.......dus mijn keuze is duidelijk is snap en respecteer dat dit voor een ieder natuurlijk anders kan zijn.
Uhh... ik ben niet van plan om een xbox te kopen, hoor. :P Ik reageerde alleen maar naar aanleiding van het bericht dat @Chaoss zei dat hij geen andere exclusive op de xbox kon bedenken om er eentje voor aan te schaffen.

Make music, not war

Acties:
  • 0 Henk 'm!
musiman schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 11:12:
[...]

Uhh... ik ben niet van plan om een xbox te kopen, hoor. :P Ik reageerde alleen maar naar aanleiding van het bericht dat @Chaoss zei dat hij geen andere exclusive op de xbox kon bedenken om er eentje voor aan te schaffen.
Ik ga proberen niet meer te reageren op dit onderwerp, want volgens mij is het bijna hetzelfde als met een stokje in een wespennest peuren :P

Ik snap aan de ene kant dat iedereen zijn voorkeur heeft.....misschien is auto's een goede analogie. sommige mensen zweren bij merk A en willen dan niets anders, mijn insteek is dat voorkeuren en budget juist het merk moeten bepalen.
En als je dan zowel een praktische familie auto en een leuke maar minder praktisch sport autotje kan kopen, waarom niet? Want best of both worlds.
Daar moet ik het maar bij laten.

Geen idee of jij wel of niet een xbox wilde kopen, dat moet je uiteraard helemaal zelf weten en daar heb ik eerlijk gezegd geen seconde over nagedacht bij mijn vorige post.
Play all the games!
(of in mijn geval, buy all the games, only play the free indie plus games :X 8)7 )

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• musiman

musiman

Sagat schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 11:18:
[...]

Ik ga proberen niet meer te reageren op dit onderwerp, want volgens mij is het bijna hetzelfde als met een stokje in een wespennest peuren :P

Ik snap aan de ene kant dat iedereen zijn voorkeur heeft.....misschien is auto's een goede analogie. sommige mensen zweren bij merk A en willen dan niets anders, mijn insteek is dat voorkeuren en budget juist het merk moeten bepalen.
En als je dan zowel een praktische familie auto en een leuke maar minder praktisch sport autotje kan kopen, waarom niet? Want best of both worlds.
Daar moet ik het maar bij laten.

Geen idee of jij wel of niet een xbox wilde kopen, dat moet je uiteraard helemaal zelf weten en daar heb ik eerlijk gezegd geen seconde over nagedacht bij mijn vorige post.
Play all the games!
(of in mijn geval, buy all the games, only play the free indie plus games :X 8)7 )
Heheh, van mijn kant uit is er geen wespennest, hoor. Ik had eerder ook gewoon een PS3 en een Xbox360 in huis. Maar toen ik ging scheiden, heb ik de consoles aan mijn zoon overgedaan die bij de moeder bleef wonen. Zelf had ik nog een PS3 over en nam die dus mee. En nu heb ik dus enkel de PS3 en de PS4Pro. Mijn zoon heeft zelf nu ook een PS4 en pas geleden een XBoxOne gekocht. Zelf koop ik geen XBox, maar dat neemt niet weg dat ik Fable mis. Maar ach, er zijn zóvéél leuke spellen op de PS4, dat dit gemis ruimschoots wordt goedgemaakt. Inmiddels ben ik heel druk met Assassin's Creed: Origins en ben nu level... 22 volgens mij. Wat een heerlijk spel!!! Eergisteren voor het eerst zo'n Phylakes gedood. Dat ging met meer geluk dan wijsheid, door mijn pijlenregen viel die van het dak. :P

Make music, not war

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oxigeon schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 10:52:
[...]

Toen ik het nieuwsbericht zag dat deze game uitkwam en er de mogelijkheid was om aan te melden voor de beta meteen mezelf op de lijst gezet. Omdat deze game me leuker lijkt dan Fortnite (realistischer). Helaas nog geen invite gekregen hier maar zit dan misschien wel in de 2e batch.
De Email voor batch 1 is nog door niemand ontvangen volgens Reddit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Anton.net schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 22:14:
Ja, echt een gemiste kans dat er geen remaster van RDR is gekomen. R* had er ook nog aardig mee kunnen verdienen denk ik...
De broncode van RDR is naar verluid zo slecht, dat deze niet te porten is zonder het hele spel opnieuw te bouwen. (wat ook de reden is dat deze nooit op PC is verschenen)
Remaster zou dus ongetwijfeld ook erg duur zijn geworden.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infectious
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14-10-2023
Na altijd puur en alleen op de PC gegamed te hebben is het aantal exclusives dat ik te graag zou willen spelen nu toch te hoog geworden! Ik heb dus besloten toch ook maar een PS4 (waarschijnlijk pro) te kopen. Wat blijkt nu, iedereen heeft dit idee (door god of war neem ik aan), want hij is bijna overal uitverkocht.. Iemand een idee hoe het met restocks zit? Een paar pagina's terug noemde iemand dat de productie in Mei weer zou beginnen, maar hier kan ik weinig over vinden, en ook wat dat voor de Nederlandse markt betekent qua timeline.

Lijkt me overigens ook dat E3 dan niet perse grote kortingen met zich mee hoeft te brengen, als de supply al zo goed als op is, 3 weken daarvoor

[ Voor 3% gewijzigd door Infectious op 09-05-2018 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:59
Mensen die ook zitten te wachten op DS remastered .. Mag van mij de 25ste zijn .. Hoop dat die niet tegen gaat vallen. Deze iedergeval nog nooit gespeeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Infectious schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 12:26:
Na altijd puur en alleen op de PC gegamed te hebben is het aantal exclusives dat ik te graag zou willen spelen nu toch te hoog geworden! Ik heb dus besloten toch ook maar een PS4 (waarschijnlijk pro) te kopen. Wat blijkt nu, iedereen heeft dit idee (door god of war neem ik aan), want hij is bijna overal uitverkocht.. Iemand een idee hoe het met restocks zit? Een paar pagina's terug noemde iemand dat de productie in Mei weer zou beginnen, maar hier kan ik weinig over vinden, en ook wat dat voor de Nederlandse markt betekent qua timeline.

Lijkt me overigens ook dat E3 dan niet perse grote kortingen met zich mee hoeft te brengen, als de supply al zo goed als op is, 3 weken daarvoor
https://www.nedgame.nl/pl...mited-edition/7023243148/

Nog 1 op voorraad in deze prima online-winkel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Woolfy681
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-09 22:54
Infectious schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 12:26:

https://www.binkysgamepla.../c-3766574/playstation-4/

heeft nog de witte pro op voorraad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

https://www.bol.com/nl/p/...xBjGBEBg.1.5.ProductTitle

Bol.com heeft er ook nog een paar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infectious
Daar heb je helemaal gelijk in, dankjewel! Er zijn inderdaad nog wel een paar bundels (star wars en gran turismo) te vinden, maar ik heb eigenlijk in geen van beide al te veel interesse, ook niet in de custom skin, liever gewoon zwart. Dus die zijn het mij niet waard, had ik wat duidelijker moeten benoemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Infectious schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 12:33:
[...]

Daar heb je helemaal gelijk in, dankjewel! Er zijn inderdaad nog wel een paar bundels (star wars en gran turismo) te vinden, maar ik heb eigenlijk in geen van beide al te veel interesse, ook niet in de custom skin, liever gewoon zwart. Dus die zijn het mij niet waard, had ik wat duidelijker moeten benoemen
Ik zou dan de witte kopen en hier op V&A te ruil aanbieden met bijbetaling of een paar games ofzo, denk dat je dan in no time iets geregeld hebt.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
Sagat schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 12:55:
[...]

Ik zou dan de witte kopen en hier op V&A te ruil aanbieden met bijbetaling of een paar games ofzo, denk dat je dan in no time iets geregeld hebt.
Hm dat klinkt financieel toch niet echt wijs? Zodra je de winkel uitloopt is je PS4 Pro al minder waard dan wat je ooit op V&A krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:47
Anton.net schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 22:14:
Ik heb nog een PS3 super slim staan, maar ik zie het niet echt zitten om daar nog RDR op te gaan spelen. Dat lijkt me zo een game die je moest spelen toen hij 'hip' was, om er echt van te kunnen genieten.
Assassin's Creed 2 vond ik ook een geweldige game, 8 jaar geleden. Als ik die nu voor het eerst moest spelen, zou ik al stoppen na een uur denk ik.
Valt mee hoor, ik game regelmatig nog op de Super Nintendo, als je begint dan zijn de graphics inderdaad gedateerd, maar als je eenmaal in de game zit dan wen je eraan en stoor je je er niet meer aan. Als de gameplay maar goed is. Ik denk dat RDR op de PS3 nog prima te doen is, alleen wachttijden bij het opstarten van Rockstar games voordat je kan beginnen is altijd lang op de PS3.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiman

musiman

Jumpman schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 13:27:
[...]

Valt mee hoor, ik game regelmatig nog op de Super Nintendo, als je begint dan zijn de graphics inderdaad gedateerd, maar als je eenmaal in de game zit dan wen je eraan en stoor je je er niet meer aan. Als de gameplay maar goed is. Ik denk dat RDR op de PS3 nog prima te doen is, alleen wachttijden bij het opstarten van Rockstar games voordat je kan beginnen is altijd lang op de PS3.
Op de PS4 ook... Man, man, man, wat duurt het lang eer dat GTA5 geladen is, offline of online.

Make music, not war

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SemperFidelis schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 13:19:
[...]

Hm dat klinkt financieel toch niet echt wijs? Zodra je de winkel uitloopt is je PS4 Pro al minder waard dan wat je ooit op V&A krijgt.
Tsja voor de meeste van ons is een ps4(pro) een ps4(pro). Maar sommigen willen heel graag een witte en mogelijk ook wel een special version. Dus dan hoef je niet te wachten en krijg je uiteindelijk wel de versie die je wilt.
musiman schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 13:30:
[...]

Op de PS4 ook... Man, man, man, wat duurt het lang eer dat GTA5 geladen is, offline of online.
Ik neem aan dat je de stock hd hebt? Want dit lijkt me nou net een game waar een ssd veel voordeel zou bieden?

[ Voor 25% gewijzigd door Sagat op 09-05-2018 13:36 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiman

musiman

Sagat schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 13:34:

Ik neem aan dat je de stock hd hebt? Want dit lijkt me nou net een game waar een ssd veel voordeel zou bieden?
Nee, ik heb de Seagate Firecuda 2TB SSHD erin zitten. Dat scheelt natuurlijk al flink, maar zal niet tippen aan een volledige SSD. Maar ja, een 2TB SSD is best prijzig.

[ Voor 24% gewijzigd door musiman op 09-05-2018 13:59 ]

Make music, not war

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuimpje
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 05-08 11:12

Schuimpje

Couch Warrior

Is dit een betrouwbare winkel aangezien de prijs wel heel laag is?
Zo ja, ga ik hem direct bestellen

Sony PS5 | Sony XR55A84J | Steelseries Arctis 7P+ | PSN: Drukfout

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• musiman

musiman

Ik heb geen negatieve reviews gelezen over binkysgameplay. Zelf nog niks gekocht in deze winkel, maar hier heb je wat positieve reviews.

[ Voor 3% gewijzigd door musiman op 09-05-2018 14:01 ]

Make music, not war

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dm-dutchman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 21-09 21:16
Ik heb een 500GB SSD in de PS4 pro zitten voor games zoals Far Cry. en de originele HDD zit in een externe behuizing voor games met kortere laadtijden. Werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe

New “Games under €20” promotion kicks off on PlayStation Store today. Grab big savings on God of War 3 Remastered, Mafia 3, Fallout 4, more:

https://store.playstation...NDER200518/1?platform=ps4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woolfy681
Schuimpje schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 13:59:
[...]

Heb er vorige week een ps4 besteld en netjes de volgende dag geleverd gekregen. Dus voor mij is hij betroubaar.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Schuimpje
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 05-08 11:12

Schuimpje

Couch Warrior

Woolfy681 schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 14:20:
[...]

Heb er vorige week een ps4 besteld en netjes de volgende dag geleverd gekregen. Dus voor mij is hij betroubaar.
Top, dankjewel. Ga ik hem direct bestellen. Ben het wachten op nieuwe voorraad een beetje beu namelijk, dan maar een witte haha

Sony PS5 | Sony XR55A84J | Steelseries Arctis 7P+ | PSN: Drukfout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woolfy681
Schuimpje schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 14:24:
[...]

Top, dankjewel. Ga ik hem direct bestellen. Ben het wachten op nieuwe voorraad een beetje beu namelijk, dan maar een witte haha
Veel plezier alvast met je aankoop :)

Ben zelf nog steeds zeer blij met de aankoop en heb nog genoeg exclusives te spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe

OTT arcade racer @OnRushGame gets an open beta next week, and we’ve got everything you need to know:

https://blog.eu.playstati...s4-open-beta/#sf189129863

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 14:15:
PlayStation Europe

New “Games under €20” promotion kicks off on PlayStation Store today. Grab big savings on God of War 3 Remastered, Mafia 3, Fallout 4, more:

https://store.playstation...NDER200518/1?platform=ps4
Hmm ik moet me inhouden om Fallout 4 te kopen. Die staat nog steeds op mijn lijst. Maar heb nog zat andere dingen te doen voorlopig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@bram1984

Wachten op de complete edition met alle DLC voor die prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Schuimpje schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 13:59:
[...]

Wel even bellen of er voorraad is. Tzt wou ik mijn Pro daar ook reserveren om op te halen (leek me wel zo veilig). Gebeld maar ze waren allang uit verkocht zodat dat dit in de webshop stond aangegeven.

Is echt zo'n eenmans zaakje ergens in een dorp, hij besteld af en toe een stapeltje PS4's die hij dan goedkoop aanbied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17:14
Ik had laatst precies andersom, met moeite een Pro te vinden, uiteindelijk maar voor een zwarte gegaan terwijl ik een witte wou hebben..... toch vreemd dat ze al een hele tijd zo slecht leverbaar zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infectious
Cardwizard schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 16:21:
Ik had laatst precies andersom, met moeite een Pro te vinden, uiteindelijk maar voor een zwarte gegaan terwijl ik een witte wou hebben..... toch vreemd dat ze al een hele tijd zo slecht leverbaar zijn
Ja, vind ik ook erg opvallend! De supply is om de een of andere reden dus vrij beperkt, wat normaal zo is bij producten die spoedig opgevolgd zullen worden, maar dat is bij de pro niet echt te verwachten. Geeft ook weinig hoop op mooie kortingsacties met E3, tenzij er dan opeens een hele partij binnen komt, maar waarom je die voor een lagere prijs aan zou bieden als de reguliere prijs al uitverkoopt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
theory time :)
'wij' hier op tweakers zijn eeder geneigd een pro te kopen, de 'massa' gaat voor de slim? Daardoor wordt het productieproces ook vooral gefocussed op de slim (misschien is die simpeler te maken en daarom meer marge?)

Al hoewel ik het ook niet ondenkbaar vind dat er een pro slim variant komt........de huidige pro is dus soms lawaaierig, en ik vind het design echt niet mooi (iemand hier wel?).

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14:11

s0kkie

Cowabunga

Als ik het in mijn eigen vrienden kring bekijk waar ik eigenlijk de enige ben met een Pro, hebben de andere geen Pro voor simpel weg 1 reden: ze hebben geen 4K tv dus ze zien het meerwaarde niet van een Pro.
Ik probeer ze dan te overtuigen dat ze in de toekomst een 4K tv kunnen kopen en ook op hun huidige tv 1080p gamen mooier is bij sommige games maar dat haalt ze helaas niet over :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 16:08:
@bram1984

Wachten op de complete edition met alle DLC voor die prijs?
Mja heb nog een dikke backlog. Zit nog midden in God of War en daarna ga ik Dying Light afmaken. Dan staan Prey en Deus Ex nog op het programma en ik zal ook Detroit vroeg of laat wel oppikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fallout 4: Game of the Year Edition (met alle DLC):

https://store.playstation...02961_00-FO4GOTYUKBUNDLE0

€69,99 nog de volle mep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

bram1984 schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 16:53:
[...]

Mja heb nog een dikke backlog. Zit nog midden in God of War en daarna ga ik Dying Light afmaken. Dan staan Prey en Deus Ex nog op het programma en ik zal ook Detroit vroeg of laat wel oppikken.
Vergeet NieR ook niet af te ronden :P

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Op disc heb ik de Fallout 4 GOTY versie al voor 25 euro gezien.

[ Voor 8% gewijzigd door Anton.net op 09-05-2018 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 17:34
Anton.net schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 17:36:
Op disc heb ik de Fallout 4 GOTY versie al voor 25 euro gezien.
Ja maar de DLC moet je alsnog downloaden aangezien je een code krijgt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
NukaWorldNL schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 18:18:
[...]

Ja maar de DLC moet je alsnog downloaden aangezien je een code krijgt.
Zijn punt is de prijs, niet of je wel of niet moet downloaden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
-SaveMe- schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 18:31:
[...]

Zijn punt is de prijs, niet of je wel of niet moet downloaden :)
Oh excuses :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infectious
Sagat schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 16:45:
theory time :)
'wij' hier op tweakers zijn eeder geneigd een pro te kopen, de 'massa' gaat voor de slim? Daardoor wordt het productieproces ook vooral gefocussed op de slim (misschien is die simpeler te maken en daarom meer marge?)

Al hoewel ik het ook niet ondenkbaar vind dat er een pro slim variant komt........de huidige pro is dus soms lawaaierig, en ik vind het design echt niet mooi (iemand hier wel?).
Hmm.. Zouden we daar met E3 iets over kunnen horen, als we deze hypthese doortrekken? Er is niet echt aanleiding om het te verwachten natuurlijk.

Maar gek is het wel. Ik was gisteren bij een Game Mania om eens te vragen of ze een idee hadden over wanneer er weer losse pro's zouden zijn, en de medewerker zei dat ze ze al 2 maanden niet meer hebben, geen informatie hebben gekregen vanuit het hoofdkantoor, en dat hij zelf nog minstens een maand wachttijd zou verwachten.. Nu is dat bij andere winkels vast anders, maar het geeft wel aan dat de markt inderdaad meer naar de slim lijkt te kijken. Maar goed, om nu bij MaxICT (de enige die nu een zwarte pro op voorraad heeft, als je 7 werkdagen dat mag noemen) 460 euro te betalen.. Of toch maar gewoon een star wars skin eroverheen, voor 60 euro minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 19-09 15:15
4 op 5 verkochte PS4 consoles zijn slims dus zo gek is het niet dat je veel meer stock vind van slims dan van pro's.

Een pro slim zie ik niet meteen komen, of Sony moet een design wonder uit hun hoed hebben getrokken om de huidige power draw en koeling precies ''on point'' te hebben gekregen maar dan heb je eigenlijk al bijna een kleiner productie process nodig voor de APU en veel minder power draw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
Ik vind die witte Pro erg slick. En ben ook blij dat ik hem destijds voor €283 incl kon kopen bij Amazon.de

Maar ik snap wel dat de meeste mensen een slim hebben. Een slim is veel stiller, erg compact en hij is gewoon een stuk goedkoper (de casual gamer heeft ook genoeg aan 500GB).

Dus er valt wel wat over te zeggen.

Enige nadeel van de slim is dat hij geen optical port heeft.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09:01
Woohoo https://blog.eu.playstati...ion-to-ps-vr-on-22nd-may/ _/-\o_

Star Trek bridge crew ten overvloede gespeeld, hoop dat de toestroom groot zal zijn zeker nu je het ook zonder VR kunt spelen :)

[ Voor 16% gewijzigd door lubbertkramer op 09-05-2018 20:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Niet nodig, maar thanks :)

Begonnen met Ni No Kuni II. Wat een step down in techical aspect zeg na GoW. shimmeringen (met een 4K mode?), frame drops, popup (best dichtbij zelfs)....
Maar goed gameplay is wel leuk tot nu toe. En overal shiny thingies for me to collect :9

Ohm en lekker klunsig die fout van Walmart, de hele E3 line al online zetten :)

Maar, wat zien we dan onder andere??? Splinter Cell !!!! _/-\o_

[ Voor 25% gewijzigd door -SaveMe- op 09-05-2018 22:15 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sefaex

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/DpOQJqB.gif

Ennnn
157 Rapid-Fire Questions About Days Gone
http://www.gameinformer.c...ions-about-days-gone.aspx

EDIT: Releasedate is dus early 2019.

[ Voor 78% gewijzigd door Sefaex op 09-05-2018 22:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spud82
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20-09 15:59
-SaveMe- schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 22:11:
[...]

Niet nodig, maar thanks :)

Begonnen met Ni No Kuni II. Wat een step down in techical aspect zeg na GoW. shimmeringen (met een 4K mode?), frame drops, popup (best dichtbij zelfs)....
Maar goed gameplay is wel leuk tot nu toe. En overal shiny thingies for me to collect :9

Ohm en lekker klunsig die fout van Walmart, de hele E3 line al online zetten :)

Maar, wat zien we dan onder andere??? Splinter Cell !!!! _/-\o_
Ach ja, GoW kan dan nog zo (nagenoeg) perfect zijn... Het grafische aspect van Ni No Kuni 2 zorgt er voor mij in ieder geval voor dat ik dit nog steeds de mooiste (niet beste) game van het jaar vind. Schilderachtig mooi, wat een stijl en wat een kleurcontrasten. Kunst met de hoofdletter K.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09:45
lubbertkramer schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 20:23:
Woohoo https://blog.eu.playstati...ion-to-ps-vr-on-22nd-may/ _/-\o_

Star Trek bridge crew ten overvloede gespeeld, hoop dat de toestroom groot zal zijn zeker nu je het ook zonder VR kunt spelen :)
Die staat zeker op de lijst met spellen die ik graag wil spelen. Is het spel ook leuk zonder vr of is het de moeite toch even voor de vr bril te sparen hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09:01
warcow schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 09:11:
[...]

Die staat zeker op de lijst met spellen die ik graag wil spelen. Is het spel ook leuk zonder vr of is het de moeite toch even voor de vr bril te sparen hiervoor?
VR geeft toch net dat beetje meer gevoel (en gemak) maar zonder werkt prima. Speel meestal met VR, dat dan weer wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-09 20:11
Grant, een taaie grootvader en een van de personages uit Overkill's The Walking Dead, werd voorgesteld aan de hand van een nieuwe video (zie eerder: Aidan en Maya):

[ Voor 9% gewijzigd door Tweakmans op 10-05-2018 11:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Van de week 2 games uitgespeeld , namelijk Yakuza kiwami en Batman Enemy Within, totaal verschillende games maar wel erg leuk.

Yakuza Kiwami (deel 1) erg veel plezier mee gehad, verhaal is tof, de main characters zijn eigenlijk wat deze game zo goed maakt, vond hem qua verhaal iets minder dan Zero.
Had nog een shitload aan side missies staan, maar ik vind het wel prima zo.

Batman Enemy Within, de vorige Batman van Telltale vond ik erg goed, dus had bij deze hoge verwachtingen, en de game was erg goed qua verhaal, qua gameplay is het zoals een telltale altijd is met quicktime events en een beetje lopen maar het verhaal is erg goed, en de character zijn goed gemaakt, vond de game ook vele malen beter dan deel 1.

Heb nu nog Guardians of The Galaxy liggen, en moet eigenlijk nog Tokyo Xanadu en Knack 2 verder oppakken.
Maar goed Fallout 4 GOTY heb ik ook nog liggen.

Keuzes, keuzes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Logisch daar niet van maar toch omdat dit wel het juiste topic hiervoor is:
https://www.psx-sense.nl/...-ver-voor-op-de-xbox-one/

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Meer details van Days Gone:
*Been in development for five years.
*First idea came after making Uncharted: Golden Abyss.
*More than 100 developers, team size has doubled since 2016.
*Picks up several years after a pandemic has ravaged the US.
*People infected by virus are simply called “infected” by NERO (National Emergency Response Organization).
*NERO operated 12 checkpoints for quarantining and processing people, but now abandoned.
*Deacon has a mercenary friend named Boozer.
*Plot is about surviving, not finding a cure.
*Stealing Boozer’s stuff will make him upset, which will effect your relationship.
*Five encampments in the world which Deacon goes between, has to forge relationships.
*Have to clear out locations to unlock fast travel.
*Weapons look worn down because of the rain.
*Larger towns to explore.
*Weapons lockers and safehouses which refill ammo.
*Deacon can scout camps with binoculars.
*Deacon is the enforcer of a biker club called the Mongrels.
*Bike is completely upgradeable with cosmetic upgrades such as paint jobs.
*Can increase fuel efficiency and durability, swap out tires based on weather.
*Can ambush camps.
*Wide variety of weapons such as Shotguns, sniper rifles, molotov cocktails, pistols, LMGs, grenades, napalm.
*Freaker-ear bounties, hunting animals, camps to clear.
*Flashback missions where you learn about Deacon’s past with Sarah.
*Ambush camps are bad, encampments are good.
*Ambush camps will attack you roadside(marauders).
*Freakers are drawn to dark places such as tunnels and will make nests.
*Only way to clear freaker nests is via molotovs, gas cans, oil drums.
*Deacon has “survival vision” which highlights items of interest, can be upgraded to highlight enemies.
*Deacons stamina, health, time slowdown are upgradable.
*Radio towers that you can climb.
*No fetch quests or time trials, everything has context.
*Hordes are scattered throughout the world.
*300 zombie hoard is a “baby hoard”, E3 2016 demo had 500.
*Hordes need to eat, sleep, and drink. Travel in groups. NERO mass grave was where they were in demo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15:29
-SaveMe- schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 15:25:
Meer details van Days Gone:

*300 zombie hoard is a “baby hoard”, E3 2016 demo had 500.
Wauw, dat belooft wat. :o

Shikata ga nai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online
Ik ben wel benieuwd naar Days gone. Heb indertijd ook met plezier State of Decay gespeeld en How to survive vond ik ook leuk.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben niet heel erg van de zombie games, maar er zijn altijd uitzonderingen. In het verleden heb ik met veel plezier de Dead Island games gespeeld en natuurlijk de geweldige game Dying Light. Days Gone lijkt mij mooi in dat rijtje te passen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online
Dead Island en Dying Light waren inderdaad ook erg leuke spellen. Ik ben wel een sucker voor zombiespellen. Heb in mijn steambieb ook echt talloze (vaak hele slechte) zombiespellen staan :P

Daarentegen speel ik de zombiemodi van CoD eigenlijk nauwelijks omdat je daarbij in je eentje vrij weinig kan doen. Met een team is dat wel tof maar er spelen niet zoveel mensen uit mijn vriendenlijst die modi. Days Gone ziet er meer uit als een singleplayer survival met een flinke dosis rpg/bouwen zoals State of Decay en How to survive.

Ik kijk er naar uit in elk geval :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-09 17:41
Vandaag laat Game Informer ook het eerste uur van Days Gone zien (21u in NL als ik het goed zie).

https://twitter.com/andrew_reiner/status/994612702705307648

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sefaex
Conscience NL schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 18:48:
Vandaag laat Game Informer ook het eerste uur van Days Gone zien (21u in NL als ik het goed zie).

https://twitter.com/andrew_reiner/status/994612702705307648
Interessant. Misschien dat ik even 5 min ga kijken.

Meer hoef ik niet te zien. Vind zoveel gameplay altijd een beetje nutteloos.
Als je straks €60 betaald. Wi je toch gewoon lekker blanco het spel in gaan.

Maar goed, ieder zijn ding..

Zie de toffe gifjes wel verschijnen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
Sefaex schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 19:07:
[...]

Interessant. Misschien dat ik even 5 min ga kijken.

Meer hoef ik niet te zien. Vind zoveel gameplay altijd een beetje nutteloos.
Als je straks €60 betaald. Wi je toch gewoon lekker blanco het spel in gaan.

Maar goed, ieder zijn ding..

Zie de toffe gifjes wel verschijnen. ;)
Je hebt gelijk ja. Maar ik ga het wel kijken. Tegen de tijd dat die uit is ben ik het allang weer vergeten :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67
[YouTube: https://youtu.be/cYnSVAKl6_g]
Hmmm dit verklaart mogelijk een hoop, krijgt gewoon te weinig lucht toevoer. Denk dat als mn garantie verloopt ik de kap eens flink ga verbouwen. Lucht filter erin bouwen en groot inlaat gat aan bovenkant maken. Plus koelpasta vervangen.

Edit:
Al heb ik zelf niet echt last ervan maar kan me voorstellen dat dit niet goed is voor levensduur.

[ Voor 16% gewijzigd door v8power67 op 10-05-2018 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingfriko
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:58

kingfriko

100 % BULLY

erg veel zin in overkill`s the walking dead en days gone hoewel die laatste me net iets minder trekt door de massale hordes . die trailers van the walking dead zien er ook geweldig uit .

kingfriko

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
kingfriko schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 20:55:
erg veel zin in overkill`s the walking dead en days gone hoewel die laatste me net iets minder trekt door de massale hordes . die trailers van the walking dead zien er ook geweldig uit .
Is er al gameplay van gezien ( walking dead) want de trailers zijn overduidelijk cgi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.Koers
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21-09 21:41
Wellicht is het ergens al eens besproken maar ik vindt er zo snel niks over terug, of ik gebruik de verkeerde zoektermen 8)7

Ik heb/had een PS4 PRO van de eerste hardware revisie 70**. Deze heeft inmiddels 3 keer de reparatiebalie gezien ivm problemen en nu heb ik de mogelijkheid gekregen om mijn geld terug te krijgen.
Maargoed ik wil natuurlijk weer een PS4PRO neerzetten en dit keer de laatste hardwarerevisie natuurlijk 71**.

Nu zat ik even te kijken naar de huidige prijzen maar het lijkt erop dat de PS4PRO nof maar weinig verkocht wordt?
Zowel in de pricewatch als op de sites van de grote retailers zie ik ze niet tot weinig aangeboden worden.
Is hier een reden voor welke ik wellicht gemist heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingfriko
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:58

kingfriko

100 % BULLY

v8power67 schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 20:59:
[...]

Is er al gameplay van gezien ( walking dead) want de trailers zijn overduidelijk cgi.
Niet echt geloof ik maar het gevoel van spanning in de trailers bedoel ik meer , ben ook een fan van de tvserie . Maar ik hoop dat de game net zo word in een rpg achtige open-world game

kingfriko

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:56

Exirion

Gadgetfetisjist

Ik ben aan Chromagun begonnen, maar ik weet niet of ik het ga uitspelen. Kan indy games best waarderen, maar het is qua graphics/geluid/muziek echt een hobbyproject. Daarbij nog tenenkrommende pogingen tot (Amerikaanse) humor en puzzels die weinig uitdagend zijn. Het mist volledig de charme van een game als QUBE (2). Jammer, want met iets meer effort zou het zo veel beter kunnen zijn.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online
M.Koers schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 21:18:
Wellicht is het ergens al eens besproken maar ik vindt er zo snel niks over terug, of ik gebruik de verkeerde zoektermen 8)7

Ik heb/had een PS4 PRO van de eerste hardware revisie 70**. Deze heeft inmiddels 3 keer de reparatiebalie gezien ivm problemen en nu heb ik de mogelijkheid gekregen om mijn geld terug te krijgen.
Maargoed ik wil natuurlijk weer een PS4PRO neerzetten en dit keer de laatste hardwarerevisie natuurlijk 71**.

Nu zat ik even te kijken naar de huidige prijzen maar het lijkt erop dat de PS4PRO nof maar weinig verkocht wordt?
Zowel in de pricewatch als op de sites van de grote retailers zie ik ze niet tot weinig aangeboden worden.
Is hier een reden voor welke ik wellicht gemist heb?
Graag gedaan

Pagina: 1 ... 106 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Benieuwd of je een PS4 Slim of Pro moet kopen? Zoek eerst eens terug in dit topic voordat je die vraag stelt ;)
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Probeer, vooral bij minder bekende games, geen afkortingen te gebruiken :)