Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frank131331
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:25
Oke misschien ff totaal offtopic maar hoe "bewaren" jullie je games?
Gewoon op een stapel? Ik heb dit ook een tijdje gehad maar mijn OCD trekjes dus heb ik een towerstand gekocht.
Tip: doe dit niet op een brakke zaterdag; ik kocht dus gewoon een DVD stand, zonder er bij na te denken dat een DVD hoesje groter is als een bluray hoesje :p

Ik heb nu dus dit staan:
https://images-na.ssl-ima.../51tFpLm4dmL._SL1080_.jpg

Zie hier mijn (totaal niet bij nagedacht met mijn volgens mij nog niet nuchtere kop) probleem:
http://oi65.tinypic.com/2n8515k.jpg
http://oi66.tinypic.com/2s1b395.jpg

Ik heb het nu zo ingericht, alleen is mijn OCD nog niet helemaal tevreden dus ik zit te zoeken naar een redelijke bluray-tower-stand waar ik +- 50 spellen in kwijt kan(meer is altijd beter maar de maximale hoogte van de tower moet zo rond de 150cm liggen.

Heb al een ruime tijd lopen zoeken naar iets maar kan nog niet echt wat vinden wat op mijn huidige standtower lijkt.

Iemand een tip of idee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
frank131331 schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 20:47:
Gewoon op een stapel? Ik heb dit ook een tijdje gehad maar mijn OCD trekjes dus heb ik een towerstand gekocht.
Tip: doe dit niet op een brakke zaterdag; ik kocht dus gewoon een DVD stand, zonder er bij na te denken dat een DVD hoesje groter is als een bluray hoesje :p

Ik heb nu dus dit staan:

Zie hier mijn (totaal niet bij nagedacht met mijn volgens mij nog niet nuchtere kop) probleem:

Ik heb het nu zo ingericht, alleen is mijn OCD nog niet helemaal tevreden dus ik zit te zoeken naar een redelijke bluray-tower-stand waar ik +- 50 spellen in kwijt kan(meer is altijd beter maar de maximale hoogte van de tower moet zo rond de 150cm liggen.

Heb al een ruime tijd lopen zoeken naar iets maar kan nog niet echt wat vinden wat op mijn huidige standtower lijkt.

Iemand een tip of idee?
ik heb alles digitaal :+ probleem opgelost :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frank131331
DigitalError schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 20:57:
[...]

ik heb alles digitaal :+ probleem opgelost :P
Ik zit hier nog met een ADSL lijntje voor weet ik hoelang, Glas is onderweg maar denk als 't voor de kerst aangesloten is dat ik optimistisch ben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:48
frank131331 schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 20:47:

Ik heb nu dus dit staan:

Iemand een tip of idee?
Ik heb al mijn entertainment (behalve cd's) gewoon in een Ikea Billykast gedonderd. Ik heb niet zoveel last van OCD, maar het staat wel enigszins bij elkaar op basis van platform :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frank131331
Vrijdag schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 21:04:
[...]
Ik heb al mijn entertainment (behalve cd's) gewoon in een Ikea Billykast gedonderd. Ik heb niet zoveel last van OCD, maar het staat wel enigszins bij elkaar op basis van platform :P
Is inderdaad ook een optie, zit ook te kijken bij Ikea nu of er wat intressant tussen staat. Maar geef toch de voorkeur aan zo'n stand die ik nu heb, alleen dan voor blurays :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
frank131331 schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 21:08:
[...]

Is inderdaad ook een optie, zit ook te kijken bij Ikea nu of er wat intressant tussen staat. Maar geef toch de voorkeur aan zo'n stand die ik nu heb, alleen dan voor blurays :P
Je hebt ze ook als halve Billy (wordt het dan Bil? Of lly? :+ ) https://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50263838/

Voordeel van zo'n kast is dat je ook nog twee rijen dik er in kan zetten. Dus voor oude dvd's/spellen etc.die je nooit meer speelt of kijkt hoef je niet nog een aparte kast/rek voor te kopen.Er zijn ook nog deurtjes voor te krijgen, dus blijft het ook nog eens stofvrij.

Andere optie is deze: https://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40277143/
Je kan de plankjes zelf indelen (behalve de onderste, bovenste en middelste) en hier passen PS4 hoesjes ook wel mooi in.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frank131331
Vrijdag schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 21:15:
[...]

Je hebt ze ook als halve Billy (wordt het dan Bil? Of lly? :+ ) https://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50263838/
Hahaha 8)7
[...]

Voordeel van zo'n kast is dat je ook nog twee rijen dik er in kan zetten. Dus voor oude dvd's/spellen etc.die je nooit meer speelt of kijkt hoef je niet nog een aparte kast/rek voor te kopen.Er zijn ook nog deurtjes voor te krijgen, dus blijft het ook nog eens stofvrij.
Jaa heb alleen niet zoveel ruimte op de plek waar het nu staat, die stand die er nu staat past tussen het bed en mijn bureau.. Al zal gezien de afmetingen dit ook wel moeten passen met iets pas en meet werk,
[...]

Andere optie is deze: https://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40277143/
Je kan de plankjes zelf indelen (behalve de onderste, bovenste en middelste) en hier passen PS4 hoesjes ook wel mooi in.
Thx, in iedergeval deze opties genoteerd. Ga nog ff rustig rondneuzen; mijn idee is als er zo'n DVD standaard als die ik nu heb is, moet er toch ook 1 voor bluray's zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 04:15
NukaWorldNL schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 19:35:
[...]

Ik gebruik een pc monitor :+

Ik wil eigenlijk niet meer de normale PS4 kopen, omdat die toch voor mijn gevoel te verouderd aanvoel. Heel raar hoor ik weet het :P
HDMI audio extractor neem aan dat je monitor hebt met HDMI :P

Ik zit er aan te denken om monitor te kopen puur voor PS4 en misschien film te kijken heb gewone tv maar voor gamen te lage resolutie om tekst goed te lezen (1024x800) plasma tv.

Alleen vindt ik een gemiddelde led tv dramatisch kwa kleurweergave contrast en irritante backlight bleeding

Iemand ervaring met deze monitor pricewatch: Samsung C24FG70 Zwart ?
Hardware info zijn ze razend enthousiast over

Wil va monitor zeker geen tn of IPS scherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Amdwarrior schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 00:58:
[...]

HDMI audio extractor neem aan dat je monitor hebt met HDMI :P

Ik zit er aan te denken om monitor te kopen puur voor PS4 en misschien film te kijken heb gewone tv maar voor gamen te lage resolutie om tekst goed te lezen (1024x800) plasma tv.

Alleen vindt ik een gemiddelde led tv dramatisch kwa kleurweergave contrast en irritante backlight bleeding

Iemand ervaring met deze monitor pricewatch: Samsung C24FG70 Zwart ?
Hardware info zijn ze razend enthousiast over

Wil va monitor zeker geen tn of IPS scherm
Ik heb op mijn Sony LED (FALD paneel) totaal geen last van backlight bleeding en als je gevoelig bent voor goede kleuren en contrasten, dan wil je wel HDR lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
bram1984 schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 08:31:
[...]

Ik heb op mijn Sony LED (FALD paneel) totaal geen last van backlight bleeding en als je gevoelig bent voor goede kleuren en contrasten, dan wil je wel HDR lijkt me.
Toevallig full array local dimming tv ;) Welke tv heb je dan? Heb beperkt budget voor 300/400 koop je hele middelmatige 4k tv heb ik het idee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Amdwarrior schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 08:33:
[...]

Toevallig full array local dimming tv ;) Welke tv heb je dan? Heb beperkt budget voor 300/400 koop je hele middelmatige 4k tv heb ik het idee.
Een Sony 9005. Maar inderdaad, met dat budget is het vrij kansloos. Maar je kan wel kijken naar een HDR monitor. Ik weet niet of die inmiddels al op de markt zijn, maar dat gaat veel meer indruk op je maken dan een paar extra pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
bram1984 schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 09:03:
[...]

Een Sony 9005. Maar inderdaad, met dat budget is het vrij kansloos. Maar je kan wel kijken naar een HDR monitor. Ik weet niet of die inmiddels al op de markt zijn, maar dat gaat veel meer indruk op je maken dan een paar extra pixels.
Ik heb met opzet gekozen voor een monitor met 1080P voor het beste beeldkwaliteit ,vind dat 4k beetje overdreven O-)

Deze lijkt me ook leuk https://nl.hardware.info/...jf-voor-de-beeldkwaliteit

Alleen geen verstelbare voet en ben niet zo bekend met Benq

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Amdwarrior schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 09:31:
[...]

Ik heb met opzet gekozen voor een monitor met 1080P voor het beste beeldkwaliteit ,vind dat 4k beetje overdreven O-)

Deze lijkt me ook leuk https://nl.hardware.info/...jf-voor-de-beeldkwaliteit

Alleen geen verstelbare voet en ben niet zo bekend met Benq
Ondanks dat het niet "echte" HDR is, zou ik daar eerder voor gaan. Maar dit is redelijk off-topic realiseer ik me nu.

Ik houd erover op. O-)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21-09 16:13
Kak, word het wéér lekker weer dit weekend.

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roybs
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-09 13:40
Jasphur schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 09:50:
Kak, word het wéér lekker weer dit weekend.
Ik zie het probleem niet? :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Normale mensen worden geacht naar buiten te gaan als het mooi weer is :P
Stomme 'normies' :+

10 second ninja DONE

Acties:
  • +8 Henk 'm!
Van teveel zon krijg je kanker hoorde ik.
Dus lekker insmeren (better safe than sorry) en binnen op de bank blijven zitten.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-09 14:52

TDB

Ik speel tegenwoordig vaak buiten middels PS4 remote play. Gaat prima!

PSN: TDBtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21-09 16:13
@TDB Hoe doe je dat? Ik ben eigenlijk ook op zoek naar zoiets voor met mijn iPad of iMac.

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TDB

TDB

Jasphur schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 11:16:
@TDB Hoe doe je dat? Ik ben eigenlijk ook op zoek naar zoiets voor met mijn iPad of iMac.
op de iPad kan het niet denk ik. Ik neem mijn macbook mee naar buiten en heb daar PS4 remote play op. Deze start je en vervolgens maakt je mac contact met je PS4.

https://www.playstation.c...ps4/features/remote-play/

[ Voor 12% gewijzigd door TDB op 04-05-2018 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23:59
Roybs schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 10:05:
[...]

Ik zie het probleem niet? :+
Ik wil, ik zie geen reet door de zon in mijn woonkamer als ik overdag wil gamen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TDB schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 11:26:
[...]

op de iPad kan het niet denk ik. Ik neem mijn macbook mee naar buiten en heb daar PS4 remote play op. Deze start je en vervolgens maakt je mac contact met je PS4.

Kon wel op sony android telefoons (zelf getest) en volgens mij ook op tablets van sony, en met een mod/hack/whatever ook op andere aidroids volgens mij.

10 second ninja DONE

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vrijdag
Spud82 schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 12:40:
[...]

Ik wil, ik zie geen reet door de zon in mijn woonkamer als ik overdag wil gamen :)
https://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40346764/

Ophangen en doorgamen jij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
@Vrijdag
Haha. Er wordt nog gewerkt aan een eigen gameroom in huis en daarin gaan inderdaad wel soortgelijke voorzorgsmaatregelen getroffen worden..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• musiman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-08 14:04

musiman

Mijn wachtwoord is: Welkom01

Jasphur schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 11:16:
Dat kan o.a. op de iPad: deze app heb je nodig.

Zie hier hoe dat eruit ziet.
TDB schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 11:26:
[...]

Op de iPad kan het dus wél.

edit: ik speel ook met remote play naar mijn windows laptop in de tuin of soms na mijn werk wanneer ik overblijf, maar dan dus via het internet. Althans, dat laatste kan pas sinds ik laatst mijn internet abo heb opgehoogd, anders was mijn upload te langzaam.

edit 2: grappig, die taart naast mijn Avatar. Hihi.

[ Voor 22% gewijzigd door musiman op 04-05-2018 13:11 ]

Make music, not war

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TDB

TDB

Hmm, ik ga dat eens testen dit weekend. Ik ben benieuwd of de toetsen lekker werken.
Gefeliciteerd! #maythe4thbewithyou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiman

musiman

TDB schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 13:14:
[...]

Hmm, ik ga dat eens testen dit weekend. Ik ben benieuwd of de toetsen lekker werken.

[...]

Thanks!!! 8)

Ik heb sinds kort een Android tablet en ga dat ook ff uitproberen. Ben benieuwd.

Make music, not war

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:36

Mauz1978

Console War Veteran

musiman schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 13:04:
[...]

Dat kan o.a. op de iPad: deze app heb je nodig.

Zie hier hoe dat eruit ziet.

[...]

edit: ik speel ook met remote play naar mijn windows laptop in de tuin of soms na mijn werk wanneer ik overblijf, maar dan dus via het internet. Althans, dat laatste kan pas sinds ik laatst mijn internet abo heb opgehoogd, anders was mijn upload te langzaam.

Werkt het met de Sony Dual shock ook?

Something under the bed is drooling

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• musiman

musiman

Mauz1978 schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 13:36:
[...]

Geen idee of dat goed werkt. Volgens deze site zou het met de daar besproken app moeten werken, maar met issues( :S ).

Make music, not war

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TDB schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 13:14:
[...]

[...]

Ik vraag me af of dat goed werkt met de DS4. Touch screen controls is redelijk kansloos.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-08 22:18
Mauz1978 schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 13:36:
[...]

Nope, niet op iPad/iPhone. De iPhone/iPad werken uitsluitend met MFI controllers, tenzij de game specifiek een bepaalde controller ondersteunt. R-Play werkt met MFI controllers, waarbij de analoge sticks niet ingedrukt kunnen worden (omdat MFI controllers geen klikbare analog sticks hebben), deze kan je dan remappen naar andere knoppen combinaties. Je zal dus een MFI controller moeten aanschaffen of spelen met touchscreen controls. Of via een hele onpraktische omweg je DS4 koppelen aan de PS4 dmv een 2e account en de iPad als beeldscherm gebruiken. Waar je niks aan hebt want dan moet je alsnog bij je PS4 zitten.

Overigens is er een kans dat je een app aanschaft die door Sony verwijderd wordt (take down notice richting Apple omdat de ontwikkelaar Sony voorwaarden schenden). PlayMira (heette voorheen PlayCast) is ook verwijderd een tijd geleden en nooit meer terug gekeerd. Deze werkte erg goed en had zelfs een AppleTV app. R-Play is een kloon van PlayMira, dus grote kans dat als het populairder wordt het door Sony wordt gezien en offline verzoek wordt ingediend. Ik heb R-Play overigens ook aangeschaft, maar ik neem de risico dat het misschien offline wordt gehaald voor lief.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuimpje
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 05-08 11:12

Schuimpje

Couch Warrior

Enig idee wanneer er weer PS4 Pro's (nieuwe revisie) op voorraad komen?
Wil er heel graag een gaan kopen en GoW gaan spelen :*)

Sony PS5 | Sony XR55A84J | Steelseries Arctis 7P+ | PSN: Drukfout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiman

musiman

Schuimpje schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 14:04:
Die vraag is hier al vaker gesteld (scroll maar omhoog (of gebruik de zoekfunctie)). Sony zou de productie in mei weer starten van de reguliere pro's. Geen idee wanneer die dan bij ons in de winkel belanden. :P

Make music, not war

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22-09 09:45
Schuimpje schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 14:04:
Nieuwe revisie? Bedoel je de CUH-7100 ipv CUH-7000 ? Van wat ik lees maakt die stap toch eigenlijk niks uit? (Lijkt mij meer een cost-down stap)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Schuimpje
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 05-08 11:12

Schuimpje

Couch Warrior

musiman schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 14:10:
[...]

Die vraag is hier al vaker gesteld (scroll maar omhoog (of gebruik de zoekfunctie)). Sony zou de productie in mei weer starten van de reguliere pro's. Geen idee wanneer die dan bij ons in de winkel belanden. :P
Klopt, had ik al gedaan. Was benieuwd of er al een exacte datum was.
Gefeliciteerd trouwens :*)

Sony PS5 | Sony XR55A84J | Steelseries Arctis 7P+ | PSN: Drukfout

Acties:
  • 0 Henk 'm!
musiman schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 14:10:
[...]

Heel betrouwbaar een willekeurige comment op reddit als bron.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Overcooked in de aanbieding! Vette partygame 😎

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• warcow
Speel de laatste dagen vooral Fortnite. Misschien wat een kiddy game (getuige ook de vele 10-14 jarigen die het spelen) maae ik vermaak mij er wel mee. Zou denk ik wel een stuk leuker zijn om te spelen met een party. Als er tweakers zijn die het ook spelen of willen proberen (gratis spel) voeg mij dan aub toe (warcow86). Vooral leuk als je ook een mic hebt.

Zou graag pubg willen proberen maar ga niet alleen daarvoor een xbox one (x) aanschaffen.

[ Voor 11% gewijzigd door warcow op 04-05-2018 23:14 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!
Blijft leuk...

Die GoW fail op 28s _/-\o_

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woolfy681
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-09 22:54
Nou vanochtend is mijn ps4 geleverd via binkysgame-webshop. Alleen even uitzoeken waarom de ps4 via WiFi niet lekker het internet opgaat. Nu eers maar eens beyond two souls installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:36

Mauz1978

Console War Veteran

-SaveMe- schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 01:18:
Blijft leuk...

[video]

Die GoW fail op 28s _/-\o_
Glitches vind ik echte game fails ja, maar iemand uit zn auto trekken die dan vervolgens overreden wordt (bij ghost recon) vind ik gewoon geniaal hahaha

Something under the bed is drooling

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21-09 15:01
Gisteren eindelijk de Detroit demo gedaan.
Baas van een spel. Ziekelijk mooie graphics en zeer gedetailleerde characters. Plus verha en opties erin. Ik was meteen hooked.
Deze effe reviews afwachten maar denk wel dat het een kopen word. Dalijk vakantie geld dus.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kaanmijo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:16

kaanmijo

Picobello B.V.

Zojuist Beyond: Two Souls uitgespeeld. Wat een game is dit zeg, heel erg goed. Kan 'm iedereen aanraden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Laatst online: 12-12-2024
Woolfy681 schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 14:10:
Nou vanochtend is mijn ps4 geleverd via binkysgame-webshop. Alleen even uitzoeken waarom de ps4 via WiFi niet lekker het internet opgaat. Nu eers maar eens beyond two souls installeren.
Welke ps4 heb je gekocht? WiFi is behoorlijk brak van de ps4. Ik adviseer áltijd een kabel te leggen en daarmee het internet op te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mauz1978 schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 15:02:
[...]

Glitches vind ik echte game fails ja, maar iemand uit zn auto trekken die dan vervolgens overreden wordt (bij ghost recon) vind ik gewoon geniaal hahaha
Daarom zijn die sandbox games ook zo leuk, alle funny shit die er gebeurt. Kan er altijd smakelijk om lachen :)
Maar als het jezelf gebeurt terwijl je een missie doet en die failed dan, dan loop je toch te vloeken :9

[ Voor 12% gewijzigd door -SaveMe- op 05-05-2018 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woolfy681
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-09 22:54
Segafreak83 schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 17:43:
[...]

Welke ps4 heb je gekocht? WiFi is behoorlijk brak van de ps4. Ik adviseer áltijd een kabel te leggen en daarmee het internet op te gaan.
Heb uit eindelijk toch voor de slim gekozen om diverse redenen. Hij was ook gunstig geprijst 240. Dan blijf ik gewoon bij de kabel is ook goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20:24
Woolfy681 schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 19:00:
[...]

Heb uit eindelijk toch voor de slim gekozen om diverse redenen. Hij was ook gunstig geprijst 240. Dan blijf ik gewoon bij de kabel is ook goed :)
De slim heeft dacht ik dezelfde (verbeterde) WiFi antenne als de pro.
Maar bedraad gamen is natuurlijk altijd veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokucho
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 21:39

[ Voor 58% gewijzigd door Sokucho op 05-05-2018 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@BlackBarryNL Zou hem best willen spelen, maar ja, tijd, tijd, tijd ... Ben bang dat Conan er nooit van gaat koemen. Heb ook nog geen reviews gezien ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokucho
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 21:39
-SaveMe- schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 20:01:
@BlackBarryNL Zou hem best willen spelen, maar ja, tijd, tijd, tijd ... Ben bang dat Conan er nooit van gaat koemen. Heb ook nog geen reviews gezien ...
8 mei is de release voor console van daar geen reviews denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BlackBarryNL schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 20:45:
[...]

8 mei is de release voor console van daar geen reviews denk ik.
Nog een paar daagjes wachten dus ... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sroberti
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 08-08-2024
Vandaag heb ik mijn oude PS4 500Gb op Marktplaats aangeboden, met een vraagprijs van 220 (ik dacht je weet nooit), bieden vanaf 150. Er kwam een bod van 180, toen een van 230 van iemand anders. Deze persoon wil de console aankomende week ophalen. Is dit vertrouwd? Ik vraag me af waarom iemand zo veel zou bieden voor een oude PS4. Als ik de naam van de koper google vind ik alleen een youtube-kanaal en facebook-pagina van (vermoedelijk dezelfde) jongen van een jaar of 15.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
sroberti schreef op zondag 6 mei 2018 @ 12:01:
Vandaag heb ik mijn oude PS4 500Gb op Marktplaats aangeboden, met een vraagprijs van 220 (ik dacht je weet nooit), bieden vanaf 150. Er kwam een bod van 180, toen een van 230 van iemand anders. Deze persoon wil de console aankomende week ophalen. Is dit vertrouwd? Ik vraag me af waarom iemand zo veel zou bieden voor een oude PS4. Als ik de naam van de koper google vind ik alleen een youtube-kanaal en facebook-pagina van (vermoedelijk dezelfde) jongen van een jaar of 15.
Tsja, wat kost de nieuwe Slim? Maar idd wel beetje apart.. Zou er rekening mee houden dat ie op t laatst nog afzegt :/

En anders gewoon dom kijken en lief lachen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sroberti
Een nieuwe Slim is inderdaad 300 euro, en dan heb je nog 1 TB opslag ook!

Ik ben er meer bang voor om beroofd te worden o.i.d., maar misschien ben ik een beetje paranoïde :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
sroberti schreef op zondag 6 mei 2018 @ 12:24:
Een nieuwe Slim is inderdaad 300 euro, en dan heb je nog 1 TB opslag ook!

Ik ben er meer bang voor om beroofd te worden o.i.d., maar misschien ben ik een beetje paranoïde :P
Nouja ik denk niet echt dat iemand die moeite gaat doen voor een oude PS4, het is tenslotte geen superultra Mac Pro van 10.000, maar goed :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Lijkt mij niet het forum of topic voor dit soort 'vragen' maar goed. Lijkt wel het Viva forum af en toe hier.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20:24
sroberti schreef op zondag 6 mei 2018 @ 12:01:
Uit ervaring weet ik dat mensen veel betalen voor een oude PlayStation.
Ze denken gewoon: 230 is een koopje, want in de winkel kost het 300

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Als je iemand niet vertrouwd gewoon even €0,01laten overmaken op je bank rekening vanaf hun bankrekening. Meeste oplichters haken dan wel af.

Aanvulling: dat is voor dat je een afspraak maakt. Dan pas een afspraak maken als de €0,01 binnen is.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2018 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb persona 5 ook gekocht en er nu 5 uur in zitten. Het is wel echt een game waarvoor je van Japanse scholieren anime spul moet houden. Heel veel dialogen ook (z’n beetje alleen maar), maar de hele duistere thema’s in de game zijn erg interresant en ik vind de characters tot nu ook nog wel leuk.

Ik had ook de yakuza 6 geprobeerd, maar nadat ik na 20 minuten alleen maar cutscenes zat te kijken en ze op een gegeven moment ging skippen, bleek dat de hele demo z’n beetje uit cutscenes bestond. Dat was mij toch wel iets te veel van het goeie, de setting kon mij sowieso al niet zo heel veel boeien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• koenvdlinden
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18-08 23:24
Verwijderd schreef op zondag 6 mei 2018 @ 13:47:
Als je iemand niet vertrouwd gewoon even €0,01laten overmaken op je bank rekening vanaf hun bankrekening. Meeste oplichters haken dan wel af.
Ik zou alleen cash accepteren. Want overmaken zie je vaak niet direct. Of men gebruikt fake apps.

PSN: MrHitman_nl / Discord: MrHitman_nl#9229

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

koenvdlinden schreef op zondag 6 mei 2018 @ 16:02:
[...]

Ik zou alleen cash accepteren. Want overmaken zie je vaak niet direct. Of men gebruikt fake apps.
Die eurocent is voor dat je een afspraak maakt natuurlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online
koenvdlinden schreef op zondag 6 mei 2018 @ 16:02:
[...]

Cash neem ik nooit meer aan persoonlijk, gewoon een iDeal betaling dat staat ook direct op je rekening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18:35

Oekol

waka waka hey hey

poor Leno schreef op zondag 6 mei 2018 @ 12:15:
[...]

Tsja, wat kost de nieuwe Slim? Maar idd wel beetje apart.. Zou er rekening mee houden dat ie op t laatst nog afzegt :/

En anders gewoon dom kijken en lief lachen :D
Ik heb laatst mijn oude ps4 (lees: de aller eerste ps4) met 1 controller voor 230 euro verkocht met de tacktiek dom kijken en lief lachen. Werkt prima!

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sroberti
Ik ben minder bang voor oplichters (gelijk oversteken bij ophalen lijkt me prima, of verzenden als het geld op de rekening staat), maar meer voor de mogelijkheid dat er straks iemand met een mes of pistool mijn tv meeneemt ofzo. Misschien overdrijf ik een beetje hierin maar ik woon maar alleen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterjula
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 06-03-2024
sroberti schreef op zondag 6 mei 2018 @ 17:22:
Ik ben minder bang voor oplichters (gelijk oversteken bij ophalen lijkt me prima, of verzenden als het geld op de rekening staat), maar meer voor de mogelijkheid dat er straks iemand met een mes of pistool mijn tv meeneemt ofzo. Misschien overdrijf ik een beetje hierin maar ik woon maar alleen...
PS4 in rugzakje doen en op een andere locatie zal ik aanraden in dit geval. Dan kan er eigenlijk niks gebeuren. Voor de zekerheid doe je het bijvoorbeeld voor het huis van een bekend, zodat die 'ongezien' mee kijkt.

Succes! ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ach heb paar weken geleden nog een tv voor 700 euro bij mij aan huis verkocht. En ben ook maar alleen. Zorgen dat alleen de koper je huis binnenkomt dus geen 2 of 3 man binnenlaten. Mocht je toch nog onzeker zijn zorg dan dat je iets van een honkbalknuppel ofzo binnen handbereik heb mocht er stront aan de knikker zijn :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je maakt het erg heftig. Gebruik mijn €0,01 methode en alle slechteriken haken af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sroberti
Doe je dat ook bij contante betaling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
lekker marktplaats vermijden dan :P

Acties:
  • +5 Henk 'm!
God of War 100% uitgespeeld.
Wat een fantastisch lekkere game!
Voor mij kan ie zo in het rijtje met Uncharted 4 en Horizon Zero Dawn d:)b

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twowheeler
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22-09 14:59
Anton.net schreef op maandag 30 april 2018 @ 23:57:
Ik denk ook dat de ps4 pro slim nog gaat gebeuren hoor. Ik zie Sony echt niet nog meer dan 2 jaar rekken met dat huidig ding.

De vraag is dan inderdaad of het een echte verbetering gaat worden, of een late goedkope versie (zoals de PS3 super slim dat was).

@twowheeler De CUH12 is redelijk stil, veel stiller dan de originele ps4 en de ps4 pro. De slim is echter nog stiller. De omschrijving die je maakt over je geluid, lijkt me volkomen normaal. Een CUH12 is ondertussen ook al iets ouder, dan verslijt dat sowieso een beetje. Het is en blijft een computer met fan, dan brengt altijd een vorm van geluid met zich mee...
Ja precies. Ik kreeg alleen het gevoel dat mijne meer geluid maakte dan andere omdat je claims leest dat hij "whisper quiet" zou zijn terwijl ik in een stille kamer toch echt de fan hoor bij netflixen. Al lijkt dat wel frequentie afhankelijk. Het motorgeluid veranderd als de fan wat meer toeren gaat maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aws
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17-09 18:33

Aws

Vragen om aanbiedingen is niet netjes... Gebruik de zoekfunctie eens:
Console Budget Gaming topic
Aanbiedingen en Kortingscodes

[ Voor 79% gewijzigd door Geronimous op 06-05-2018 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sroberti schreef op zondag 6 mei 2018 @ 18:02:
Doe je dat ook bij contante betaling?
Ja

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
Aws schreef op zondag 6 mei 2018 @ 19:28:
Zijn er nog PS4 Pro (los) aanbiedingen ergens?
nee

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• warcow
Aws schreef op zondag 6 mei 2018 @ 19:28:
Zijn er nog PS4 Pro (los) aanbiedingen ergens?
Niet echt de bedoeling dat soort dingen te vragen maar hierbij alsnog een goede tip, hou nl.pepper.com in de gaten. Je kan daar ook een trefwoord instellen zodat je een melding krijgt als er een aanbieding is. (Handig op de smartphone)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootism
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Wootism

aaibaar

Verwijderd schreef op zondag 6 mei 2018 @ 13:47:

Aanvulling: dat is voor dat je een afspraak maakt. Dan pas een afspraak maken als de €0,01 binnen is.
Heb je al eens gegoogled op €0,01 overmaken via marktplaats?
Het zijn juist de oplichters die dat soort dingen vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wootism schreef op zondag 6 mei 2018 @ 20:34:
[...]

Heb je al eens gegoogled op €0,01 overmaken via marktplaats?
Het zijn juist de oplichters die dat soort dingen vragen.
Via mp? Ik zeg naar je bank rekening. Niet via Ideal! En van €0,01 wordt je echt rijk!

Maar blijf lekker dwars. Het heeft mij een keer gered van en iPhone rip. Gast wilde niet voor de afspraak €0,01 overmaken van zijn rek naar mijn rek. Dus geen afspraak. Later van MP te horen gekregen dat dit een frauduleuze bieder was.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wootism
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Wootism

aaibaar

Verwijderd schreef op zondag 6 mei 2018 @ 20:38:
[...]

Via mp? Ik zeg naar je bank rekening. Niet via Ideal! En van €0,01 wordt je echt rijk!

Maar blijf lekker dwars. Het heeft mij een keer gered van en iPhone rip. Gast wilde niet voor de afspraak €0,01 overmaken van zijn rek naar mijn rek. Dus geen afspraak. Later van MP te horen gekregen dat dit een frauduleuze bieder was.
Ik doelde meer op het feit dat oplichters tegenwoordig vaak aan potentiële kopers vragen om €0,01 over te maken via Tikkie (die app van ABN). Omdat ze zogenaamde zekerheid willen etc...)
Vervolgens wordt je omgeleid naar een neppe Tikkie omgeving waarna ze duizenden euro's van je rekening trekken.

Dus als TS nu gaat vragen om die €0,01 zou hij wel eens aangezien kunnen worden als oplichter.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09 19:03
Verwijderd schreef op zondag 6 mei 2018 @ 17:57:
[...]

Je maakt het erg heftig. Gebruik mijn €0,01 methode en alle slechteriken haken af.
Kan me ook voorstellen dat veel legitieme kopers daarop afhaken. Ik zou het in ieder geval niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
https://mobile.twitter.co...status/993490649864396800

Ik kom klaar, Fortnite doet een mash up met marvel en de infinity gauntles wordt in de game gestopt.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• RubenSaurus
Nieuwevolger schreef op maandag 7 mei 2018 @ 16:36:
https://mobile.twitter.co...status/993490649864396800

Ik kom klaar, Fortnite doet een mash up met marvel en de infinity gauntles wordt in de game gestopt.
Jij komt wel snel klaar he, laatst ook al.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online
DigitalError schreef op maandag 7 mei 2018 @ 17:10:
[...]

Jij komt wel snel klaar he, laatst ook al.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/8Ama8wTuBer8JnjwzJMHfG79/full.jpg

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-09 23:14
Damn, net toch maar weer Uncharted 4 afgemaakt.... om een of andere reden had ik em bij het eindgevecht een tijdje neergelegd, maar ook de epiloog bewijst maar weer wat voor meesterlijke verhaalvertellers Naughty Dog zijn...

weer zin gekregen in nog een playthough!

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

De 2 fans van de ps4 pro vergeleken.
Verschilt dus amper. Maar dat is op piek.
Maar precies wat ik al dacht debk dat weinig verschil oplevert.
al meer zijn waar mensen hem neerzetten, en hoe warm het in die kamer is.
Plus mogelijk dat er verschil in koelpasta is wat mij logischer klinkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
FrankoNL schreef op zondag 6 mei 2018 @ 23:07:
[...]

Kan me ook voorstellen dat veel legitieme kopers daarop afhaken. Ik zou het in ieder geval niet doen.
Vaak zat kopers gehad die afhaakten ivm een iDeal betaling, is namelijk niets veiligs aan voor de koper, je geld is bij een oplichter nog steeds weg.. En ik zou ook niet zonder een product daadwerkelijk gezien te hebben zomaar geld overmaken.

Ik ga áltijd voor afhalen bij iemand thuis. Mocht ik de verkoper zijn, dan mag je langs komen (ben ik sowieso niet alleen thuis) of ik stuur het verzekerd én aangetekend op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
v8power67 schreef op maandag 7 mei 2018 @ 20:55:
[video]
De 2 fans van de ps4 pro vergeleken.
Verschilt dus amper. Maar dat is op piek.
Maar precies wat ik al dacht debk dat weinig verschil oplevert.
al meer zijn waar mensen hem neerzetten, en hoe warm het in die kamer is.
Plus mogelijk dat er verschil in koelpasta is wat mij logischer klinkt.
De tering 57 en 58 dB op top! Maar deze ps4 Pro is nieuw, denk dat dat ook wel uitmaakt.

Zelf heb ik toch écht een pro gehad die veel luider was en meer herrie maakte dan de nieuwe pro die ik later in gebruik nam, en die nieuwe pro heb ik nu bijna een jaar, maar maakt nog minder herrie dan de vorige die toen amper 3 maanden oud was. Ik vraag mij dan af, waar zit het dan in?

Beide Pro's staan op exact dezelfde locatie, spelen dezelfde games. Ik weet het niet (meer) hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Segafreak83 schreef op maandag 7 mei 2018 @ 21:06:
[...]

De tering 57 en 58 dB op top! Maar deze ps4 Pro is nieuw, denk dat dat ook wel uitmaakt.

Zelf heb ik toch écht een pro gehad die veel luider was en meer herrie maakte dan de nieuwe pro die ik later in gebruik nam, en die nieuwe pro heb ik nu bijna een jaar, maar maakt nog minder herrie dan de vorige die toen amper 3 maanden oud was. Ik vraag mij dan af, waar zit het dan in?

Beide Pro's staan op exact dezelfde locatie, spelen dezelfde games. Ik weet het niet (meer) hoor..
Ik denk koelpasta. Dat word allemaal machinaal gedaan en kan soms misschien iets meer of minder hebben ivm foutjes. Is pure speculatie van mijn kant maar kan me wel voorstellen dat het mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
v8power67 schreef op maandag 7 mei 2018 @ 21:13:
[...]

Ik denk koelpasta. Dat word allemaal machinaal gedaan en kan soms misschien iets meer of minder hebben ivm foutjes. Is pure speculatie van mijn kant maar kan me wel voorstellen dat het mogelijk is.
Dat zou inderdaad kunnen ja. Verbaas mij erover dat ze in deze staat door de QC zijn gekomen, wat een bak geluid zeg, wie heeft hier akkoord voor gegeven?

Had even €0,50 meer uitgegeven voor 20dB minder (of hoeveel het dan ook mag kosten, ben totaal niet thuis hierin).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickdew
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:41
Heb mijn originele gold headset kapot dus wil een nieuwe headset kopen. Klopt het dat blue tooth headsets met Mic nog steeds niet te koppelen zijn? Wil namelijk liefst een bose of sennheiser die ik ook met telefoon kan koppelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou, hier is het nu in de kamer 25 graden en mijn Pro gaat echt tekeer als een malle. Echt niet normaal. En dat terwijl de lucht rondom de Pro totaal niet warm is en de behuizing van de Pro ook niet. Maar heb geen zin hem een tijdje kwijt te zijn, dus ik kijk het maar ff aan :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:43

MaDLiVe

.-Observer-.

nickdew schreef op maandag 7 mei 2018 @ 21:40:
Heb mijn originele gold headset kapot dus wil een nieuwe headset kopen. Klopt het dat blue tooth headsets met Mic nog steeds niet te koppelen zijn? Wil namelijk liefst een bose of sennheiser die ik ook met telefoon kan koppelen.
Dat klopt inderdaad, lijkt ook niet te gaan veranderen kijkende hoelang de ps4 al op de markt is.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Jeroenimoes schreef op maandag 7 mei 2018 @ 20:07:
Damn, net toch maar weer Uncharted 4 afgemaakt.... om een of andere reden had ik em bij het eindgevecht een tijdje neergelegd, maar ook de epiloog bewijst maar weer wat voor meesterlijke verhaalvertellers Naughty Dog zijn...

weer zin gekregen in nog een playthough!
Heb je het dan over 'a thiefs end' ? Moet hem zelf ook nog spelen, ga hem oppikken uit een budgetbak denk ik. Heb hem al deels gespeeld tot ik gok 25 procent een keer als je het over deze hebt.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Leoon. schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 07:32:
[...]

Heb je het dan over 'a thiefs end' ? Moet hem zelf ook nog spelen, ga hem oppikken uit een budgetbak denk ik. Heb hem al deels gespeeld tot ik gok 25 procent een keer als je het over deze hebt.
Ja, dat is Uncharted 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 01:26
-SaveMe- schreef op maandag 7 mei 2018 @ 22:09:
Nou, hier is het nu in de kamer 25 graden en mijn Pro gaat echt tekeer als een malle. Echt niet normaal. En dat terwijl de lucht rondom de Pro totaal niet warm is en de behuizing van de Pro ook niet. Maar heb geen zin hem een tijdje kwijt te zijn, dus ik kijk het maar ff aan :|
Denk dat dit voor mij nu een mooi moment is om de PS4 Pro eens na te laten kijken bij de MM. Dat ding kan af en toe zo'n herrie maken, niet normaal. Had alleen geen zin om zonder PS te zitten, terwijl ik nog spellen als HZD en GoW wilde spelen. Volgende spel op mijn verlanglijstje is Spiderman en dat duurt nog een tijdje, dus ik kan dat ding wel een tijdje missen nu.
Tijd om mijn Switch eens af te stoffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:04
Ik heb sinds een week ook een Pro en ik moet zeggen dat ie af en toe behoorlijk tekeer kan gaan ja. Vooral bij GoW heeft ie 't moeilijk af en toe. Ik heb supersampling aan staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

bram1984 schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 09:13:
[...]

Ja, dat is Uncharted 4.
Ja precies. Ik twijfel altijd met die er na komt, of mensen die nou bedoelen met die chick al staat daar geen cijfer bij. Die is 'nieuwer' en dan denk ik in mijn hoofd nog vetter en mooier. 8)7

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-09 13:31

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Leoon. schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 10:44:
[...]

... met die chick al staat daar geen cijfer bij. Die is 'nieuwer' en dan denk ik in mijn hoofd nog vetter en mooier. 8)7
Vetter is ze niet, mooier is ze wel. 8)

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Leoon. schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 10:44:
[...]

Ja precies. Ik twijfel altijd met die er na komt, of mensen die nou bedoelen met die chick al staat daar geen cijfer bij. Die is 'nieuwer' en dan denk ik in mijn hoofd nog vetter en mooier. 8)7
tja maar dat is gewoon een soort losstaande dlc van 4 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
Voxalizer schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 11:05:
[...]

Vetter is ze niet, mooier is ze wel. 8)
Het zijn maar pixels jongens, het zijn maar pixels..
Houd het hoofd koel met dit weer :)
Pagina: 1 ... 105 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Benieuwd of je een PS4 Slim of Pro moet kopen? Zoek eerst eens terug in dit topic voordat je die vraag stelt ;)
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Probeer, vooral bij minder bekende games, geen afkortingen te gebruiken :)