Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:44
Probleem is dat veel sony first party games al gewoon super mooi zijn en echt top notch anti aliasing gebruiken. En laar nou juist dit het grootste voordeel zijn met supersampling.
Dus ja als een game zoals horizon op een ps4 al bijna aliasing vrij is tja dan ga je gewoon niet veel verschil zien op een pro met 1080p tv.
Maar bv gt sport zie je wel groot verschil, deze heeft toch nog wat aliasing problemen. Maar in resolutie modus is dit stukken strakker.

Wat ook een bijkomstigheid is met downsampling is dat textures er beter uitzien. Alleen weer is dit iets wat in sony first party altijd wel top notch is..

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 19-09 15:15
Anton.net schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 18:40:
@Katmi Vorige week was de Ps4 Pro met Star Wars Battlefront 2 en God of War nog te koop voor €350 bij Carrefour.
Nu ook voor 399 met GoW erbij maar dat is nog altijd niet de 280 die hij heeft betaald, een ps4 slim 1tb was eind vorige maand ook 229 op Amazon.de, je hebt altijd wel deals en bundles maar hij sprak specifiek over 280 euro voor een pro, wat gewoon geluk op een stokje was om te vinden.

@bram1984 Uiteraard maar rise of the tomb raider heeft dan ook weer specifiek performance and quality toggles die op base ps4 ontbreken, ziet er qua lichtinval en scherpte idd beter uit maar dat is ook deels door de keuze toggles die je hebt.

ik had het meer over Sony first party exclusives, zoals @v8power67 al aanhaald zijn die vaak 100% ''af'' qua gfx kwaliteit en AA en wat die first party studios uit de hardware weten te persen, ook op base console.
Ik heb HZD op beide gespeeld en ik had geen enkel moment het gevoel dat ik op de gewone ps4 versie iets miste qua gfx of performance, wat ook duidelijk is in comparison videos tussen beide versies.

Nuja iedereen koopt wat hij wilt, ik gaf gewoon mijn mening over een pro op 1080p maar laat dat iemand anders niet stoppen om zeker een pro te halen op 1080p en van mening te zijn dat het een vastly superior console is tov een OG of Slim PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dinandus schreef op zondag 29 april 2018 @ 20:05:
[...]
Het gaat erom dat een 3D blu-ray op de oled alsnog in 2D wordt weergegeven.
Normaliter is bij een niet 3D scherm totaal geen weergave meer mogelijk van een 3D disc. Oftewel is je 3D collectie dan opeens waardeloos geworden.
Uiteindelijk heb ik niet kunnen testen. Bleek dat de paar 3D blurays die ik heb ook een 2D versie hebben. Van wat ik ervan terugvond zou dit het geval zijn bij 75% van de 3D blurays op de markt. Om een 3D blu-ray als 2D af te spelen zou je blijkbaar toch wel een 3D TV moeten hebben. Als sommige 2D TVs het toch kunnen is het toch echt omdat ze zelf het 3D signaal kunnen interpreteren en bvb enkel L of R stream tonen. Volgens mij maakt het dan niet uit welke 3D blu-ray speler je hebt en moet het zowel met PS3 als PS4 kunnen.

EDIT: I stand corrected. Heb hier wel combopack met afzonderlijke 2D en 3D blu-ray. De 3D versie speelt noch op de PS3 noch op de PS4 af. Je krijgt op beide dezelfde melding dat de disc enkel kan afgespeeld worden op een 3D speler aangesloten op een 3D TV en dat de speler gedetecteerd heeft dat er geen 3D TV aangesloten is. Eerlijk gezegd zou het me zwaar verbazen dat het met een LG OLED wel zou werken.

[ Voor 18% gewijzigd door Twixie op 01-05-2018 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14:16
@Twixie ik moet mij echt sterk vergissen of je hebt het behoorlijk fout, je kiest toch 2D/3D op je speler en je tv schakelt vervolgens naar de juiste beeldinstelling, een tv haalt geen 2D versie uit een 3D film volgens mij

Oeps mag niet hier hè :X

[ Voor 5% gewijzigd door Cardwizard op 01-05-2018 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cardwizard schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 21:18:
@Twixie ik moet mij echt sterk vergissen of je hebt het behoorlijk fout, je kiest toch 2D/3D op je speler en je tv schakelt vervolgens naar de juiste beeldinstelling, een tv haalt geen 2D versie uit een 3D film volgens mij
Ik heb het ook maar van wat ik online gevonden heb. Ik heb geen 3D only blurays en nu ook geen 3D TV meer. Al ga ik zeker nog wel eens een 3D blu-ray via mijn PSVR proberen want sinds een vrij recente system update is ook dat mogelijk.
Maar de oorspronkelijke vraag was dus of de PS3 hiervoor beter is dan PS4 en m.i. Maakt het niet uit.

[ Voor 8% gewijzigd door Twixie op 01-05-2018 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foxforgames
  • Laatst online: 26-07 17:40
Net een ps4 slim gekocht en ik vroeg me af hoe ik het geluid van de ps4 op mijn pc krijg zonder dat ik via de tv/monitor/controller zijn tulp/3.5mm de audio in de lijn in van de pc stop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
foxforgames schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 21:47:
Net een ps4 slim gekocht en ik vroeg me af hoe ik het geluid van de ps4 op mijn pc krijg zonder dat ik via de tv/monitor/controller zijn tulp/3.5mm de audio in de lijn in van de pc stop.
Optical cable? Hdmi ?

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foxforgames
De slim heeft geen optical jammer genoeg. Is er een manier dat de ps4 mijn pc ziet als een audio apparaat, alsof het een versterker is, via usb? Ik neem aan dat je met HDMI zo'n splitter bedoelt? Weet niet of zo'n ding mijn probleem kan oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09 19:03
foxforgames schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 23:19:
[...]

De slim heeft geen optical jammer genoeg. Is er een manier dat de ps4 mijn pc ziet als een audio apparaat, alsof het een versterker is, via usb? Ik neem aan dat je met HDMI zo'n splitter bedoelt? Weet niet of zo'n ding mijn probleem kan oplossen.
Als je monitor geen speakers heeft dan zul je het met een headset moeten doen. Die slim heeft geen optical out dus HDMI is de enige manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foxforgames
FrankoNL schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 23:29:
[...]

Als je monitor geen speakers heeft dan zul je het met een headset moeten doen. Die slim heeft geen optical out dus HDMI is de enige manier.
Ondersteunt de ps4 wel een dac zoals dit? Of is de hdmi/ 3.5mm van de controller de enige manier om de audio uit de ps4 te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
foxforgames schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 23:19:
[...]

Ai! Niet bij stil gestaan. Dan is HDMI je enige optie ben ik bang ...

volgens mij moet je dan naar dit soort dingen kijken
https://www.allekabels.nl...=hdmi%20audio%20extractor

[ Voor 13% gewijzigd door -SaveMe- op 02-05-2018 00:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Katmi schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 20:47:
[...]

Nu ook voor 399 met GoW erbij maar dat is nog altijd niet de 280 die hij heeft betaald, een ps4 slim 1tb was eind vorige maand ook 229 op Amazon.de, je hebt altijd wel deals en bundles maar hij sprak specifiek over 280 euro voor een pro, wat gewoon geluk op een stokje was om te vinden.

@bram1984 Uiteraard maar rise of the tomb raider heeft dan ook weer specifiek performance and quality toggles die op base ps4 ontbreken, ziet er qua lichtinval en scherpte idd beter uit maar dat is ook deels door de keuze toggles die je hebt.

ik had het meer over Sony first party exclusives, zoals @v8power67 al aanhaald zijn die vaak 100% ''af'' qua gfx kwaliteit en AA en wat die first party studios uit de hardware weten te persen, ook op base console.
Ik heb HZD op beide gespeeld en ik had geen enkel moment het gevoel dat ik op de gewone ps4 versie iets miste qua gfx of performance, wat ook duidelijk is in comparison videos tussen beide versies.

Nuja iedereen koopt wat hij wilt, ik gaf gewoon mijn mening over een pro op 1080p maar laat dat iemand anders niet stoppen om zeker een pro te halen op 1080p en van mening te zijn dat het een vastly superior console is tov een OG of Slim PS4.
Denk dat het overdreven is om het 'vastly superior' te noemen. Denk dat de hoofdreden je budget moet zijn. Als 100 euro extra echt veel geld voor je is, maar je wil nu graag lekker gamen dan ga ik erin mee dat een ps4 de beste keuze is. Verder kunnen bepaalde andere zaken meespelen die allen al vaker benoemd zijn (uiterlijk pro, ik vind het geen mooie console om te zien, en slim is wat compacter en lawaai....mijn pro is behoorlijk stil doorgaans, maar als je geluid van de console zelf belangrijk vind is een slim wsl stillers.....i guess) deze redenen wegen voor mij niet op tegen (o.a.) de voordelen van sneller laden, en future proof.

Maar we kunnen er met zijn allen wsl nog dagen over door zeveren. Ik sluit ook af met jouw zin:
Nuja iedereen koopt wat hij wilt

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11:53
-SaveMe- schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 00:43:
[...]

Ai! Niet bij stil gestaan. Dan is HDMI je enige optie ben ik bang ...

volgens mij moet je dan naar dit soort dingen kijken
https://www.allekabels.nl...=hdmi%20audio%20extractor
Wat een prijzen :X
https://www.banggood.com/...-988573.html?rmmds=search

Betere optie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woolfy681
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:04
Zijn er hier mensen die bekend zijn met binkysgameplay-webshop ?
Ze hebben leuke prijzen, maar kom ze in geen pricewatch tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:24
Woolfy681 schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 09:27:
Zijn er hier mensen die bekend zijn met binkysgameplay-webshop ?
Ze hebben leuke prijzen, maar kom ze in geen pricewatch tegen.
Zoekfunctie in dit topic al gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woolfy681
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:04
maartend schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 09:54:
[...]

Zoekfunctie in dit topic al gebruikt?
Wel gezocht ja, maar alleen iemand die de site ook had gevonden weet niet of hij er ook besteld heeft.
Ben er al wel achter gekomen dat de website ook via bol.com heeft verkocht. Zal nog eens verder zoeken dacht misschien heeft er iemand ervaring in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13:34
Ze hebben een account bij Feedbackcompany: https://www.feedbackcompa...reviews/binky-s-gameplay/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

🛠 Our team is still hard-at-work behind the scenes to bring you the Closed Beta of H1Z1 on PS4!
Dennis585 kan niet wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-08 14:04

musiman

Mijn wachtwoord is: Welkom01

H1Z1? Weer een Battle Royale ding? Niet aan mij besteed, die sla ik dus over. :P

[ Voor 25% gewijzigd door musiman op 02-05-2018 15:16 ]

Make music, not war

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online
H1Z1 is toch dat spel wat al bijna tien jaar lang in alfa fase is op de pc? Als een soort van mod voor Operation Flashpoint?

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vrijdag schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 15:22:
H1Z1 is toch dat spel wat al bijna tien jaar lang in alfa fase is op de pc? Als een soort van mod voor Operation Flashpoint?
Was tijdje best wel hype, toen pubg.........en nu fortnite? En dan vergeet er wsl nog een paar tussen in. Maar ik heb er ook geen interesse in.

alhoewel.......met wat fantasie doe ik ook 1 vs 40 in streetfighter survival mode :+ O-)

10 second ninja DONE

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Zo, de met mijn verjaardag bestelde God of War is ook binnen.

Backlog++ :+

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22-09 20:24
Nieuwe Red Dead trailer.

Eerlijk gezegd krijg ik steeds meer een 'meh' gevoel bij deze game. Het kan me gewoon totaal nog niet overtuigen. De graphics zien er eerlijk gezegd ook niet uit voor een game van deze tijd. De enige reden waarom ik redelijk hyped ben, is omdat het R* is.
Deel 1 heb ik niet gespeeld, dus ik heb sowieso geen connectie met de personages.
(Waarom is er geen remaster gemaakt? :/ )

Op 1:40 zie je John Marston.

[ Voor 19% gewijzigd door Anton.net op 02-05-2018 17:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ik vind het er anders behoorlijk mooi uitzien ?? Kijk naar die straat scene met die kerk in de achtergrond. Enorm veel detail! En gameplay gaat echt goed komen. October 26th, staat in mijn agenda :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Word er ook niet echt warm van.
Maar kan altijd meevallen. Word geen preorder sowieso. Lekker reviews en gameplay afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online
Sagat schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 15:39:
[...]

Was tijdje best wel hype, toen pubg.........en nu fortnite? En dan vergeet er wsl nog een paar tussen in. Maar ik heb er ook geen interesse in.

alhoewel.......met wat fantasie doe ik ook 1 vs 40 in streetfighter survival mode :+ O-)
Toen ik nog veel op de pc speelde was ik er wel in geïnteresseerd (want zombies). Maar toen ik al die horrorverhalen las had ik er geen zin meer in. Ik hou niet zo van dat ieder voor zich idee. Doe dan liever co-op zoals bijvoorbeeld Dying Light, Dead Island of Left 4 Dead. Of solo, vond State of Decay best leuk.

Over die Red Dead trailer. Tja, mooi filmpje. Verder heb ik er niks mee. Setting spreekt me totaal niet aan.

[ Voor 7% gewijzigd door Vrijdag op 02-05-2018 17:44 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-09 22:03
Wordt er ook niet echt warm van. Maar dat komt denk ik omdat we de laatste jaren erg zijn verwend met vette games. God of War is laatst uitgekomen, Spider-man komt ook nog over een paar maanden.

Maar goed, het is Rockstar. Dus dat gaat vast wel goed komen.Hopelijk krijgen we voor de release nog wat gameplay te zien. Meer hoef ik er ook niet over te weten. Die komt er wel op day 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Vind het wel okayish, hype is er vooralsnog absoluut niet, maar waarschijnlijk komt dat nog.
Maar bij deze trailer absoluut niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
@-SaveMe- Ja, het ziet er wel behoorlijk uit, maar niet wat ik verwacht van een studio als R*.
Vergelijk de graphics eens met de trailer van Ghost of Tsushima...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22-09 22:09

JoeZuCK

_Fonz > all.

Sfeer is wat meer bepalend is bij games als Red Dead. Hell.. Zelfs de graphics van deel 1 (Redemption) vind ik nog altijd heel behoorlijk. Ik zou het spel nog altijd willen spelen met die graphics (nooit uitgespeeld op de Xbox360).

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anton.net schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 17:58:
@-SaveMe- Ja, het ziet er wel behoorlijk uit, maar niet wat ik verwacht van een studio als R*.
Vergelijk de graphics eens met de trailer van Ghost of Tsushima...
Tis open world sandbox he! Dat maakt wel wat uit. RDR zag er indertijd ook goed uit voor een open world game en ik heb geen enkele twijfel dat dat met deel 2 ook zo zal zijn. En nog veel belangrijker, de hoeveelheid detail die in de wereld zit, niet alleen qua graphics, maar qua interactie, sandbox, etc. Rockstar heeft op dat gebied een naam hoog te houden!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14:47
Lol wat een lauw ontvangst. Ben wel hyped moet ik zeggen. Niet vanwege de trailer, maar heb er vertrouwen in dat Rockstar er iets moois van maakt. Zal nooit pre-orderen, maar ik ben wel heel toevallig vrij op de dag van release ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Laatst online: 19-09 15:15
Smaken verschillen, ik ben meer hyped voor deze game dan voor bv Spider-Man.
Die laatste zal wel een goede game worden maar ik weet voor mij persoonlijk dat die gaat tekort schieten in diepgang en story, wel lekker webslingeren en combo's toveren maar dat gaat het ver zijn waarschijnlijk.

Gfx vind ik weinig mis mee in die trailer, het is geen GoW maar GoW is dan ook niet echt open world dus dat is altijd makkelijker om mooier op je beeld te toveren, en zoals aangehaald vind ik dat ''straat beeld'' met die kerk er best goed uit zien.
Het is ook geen exclusive dus de exlcusive polish van games als HZD of dergelijke ga je ook niet krijgen in een game wat op 2 of meer platforms uitkomt.

Trailer geeft me nu geen gevoel van '' omg must have tomorrow, gonna die before October '' maar dat komt ook deels omdat het al meermaals is uitgesteld geweest en dan verlies ik altijd vanzelf een deel hype voor een game omdat ik er niet meer aan denk, maar aangezien het rdr is en rockstar komt het hier toch binnen voor het eind van dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
2 van die trailers hadden we hiervoor ook al gehad, in dat opzich ben ik niet veel wijzer geworden. Van wat ik van de graphics zo zie, ziet het er bijvoorbeeld niet beter uit als assasins creed origin of far cry 5. Verder wel sfeer vol. Kijk natuurlijk nog wel naar de game uit en heb gewoon vertrouwen in rockstar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
heb veel meer interesse in een gameplay trailer van een minuut ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Laatst online: 11:53
Ben bang dat Gta 5 online clone wordt sinds het succes van Gta online zijn ze verschrikkelijk lui geworden bij Rockstar Ea games enzo worden zwaar op afgerekend maar Rockstar haar dlc is net zo erg want wat hebben ze afgelopen jaren nou uitgebracht op een paar auto's en battle royal modus na.Dat dit pas hun eerste echt 8 generatie game is zegt wel genoeg inmiddels is de PS4 al 5 jaar oud bijna!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22-09 20:43
Ik voel hier niks bij, maar dat komt puur omdat ik niks met cowboys of western heb. Geef mij maar een nieuwe GTA :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14:55
De trailers doen mij tot nu toe ook helaas nog weinig, al kijk ik alsnog wel erg uit naar de game. Sommige dingen zoals de animaties vind ik ook nog een beetje ‘meh’, maar misschien zit ik nog teveel in de God of War-sferen. :p

Overigens komen er morgen gameplay-impressies.

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ik word ook niet koud of warm van die trailer. Wél van Westworld :P Maargoed ik heb RDR met veel plezier urenlang gespeeld dus deze komt er ook wel. Maar waar ik bij RDR meteen John Marston een prima cowboy vond en Bonnie MacFarlane een toffe cowgirl heb ik bij de nieuwe trailer niks van dat gevoel. Eerder een meh, ik zie hem in oktober welgevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 18:23:
2 van die trailers hadden we hiervoor ook al gehad, in dat opzich ben ik niet veel wijzer geworden. Van wat ik van de graphics zo zie, ziet het er bijvoorbeeld niet beter uit als assasins creed origin of far cry 5. Verder wel sfeer vol. Kijk natuurlijk nog wel naar de game uit en heb gewoon vertrouwen in rockstar.
We zijn gewoon veel te verwend geworden! Die twee games, zeker Origins, zien er toch prachtig uit ?!? En als er dan ook nog een dijk van gameplay en story onderhangt, dan moet je als gamer toch alleen nog maar Halleluja! roepen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
InF.Inc schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 18:04:
Sfeer is wat meer bepalend is bij games als Red Dead. Hell.. Zelfs de graphics van deel 1 (Redemption) vind ik nog altijd heel behoorlijk. Ik zou het spel nog altijd willen spelen met die graphics (nooit uitgespeeld op de Xbox360).
Precies. Als het goed is wordt je er in gezogen en merk je het niet meer na een paar uur

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online
-SaveMe- schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 18:58:
[...]

We zijn gewoon veel te verwend geworden! Die twee games, zeker Origins, zien er toch prachtig uit ?!? En als er dan ook nog een dijk van gameplay en story onderhangt, dan moet je als gamer toch alleen nog maar Halleluja! roepen :?
Heeft niets met verwend zijn te maken (wat die term trouwens te pas en te onpas doet bij spellen ontgaat mij. Het is gewoon evolutie van spellen) maar meer of het spel je aanstaat of niet.

RDR (en in mindere mate Origins) hebben niet mijn interesse, dus ga ik ook geen halleluja roepen :P Net als dat ik niet voor het Nederlands elftal ga juichen want ik heb een schijthekel aan voetbal.maar als je het spel leuk vindt, leef je uit zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vrijdag schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 19:01:
[...]

Heeft niets met verwend zijn te maken (wat die term trouwens te pas en te onpas doet bij spellen ontgaat mij. Het is gewoon evolutie van spellen) maar meer of het spel je aanstaat of niet.
Evolutie van computer/game graphics en verwendheid aan mooie graphics zijn geen elkaar uitsluitende begrippen...
Nou, als je graphics zoals in Origins for granted neemt dan kun je best spreken van verwendheid. Als je weet hoeveel werk daar in gaat zitten om een grote open wereld boeiend te maken met zoveel detail...We zijn gewoon geraakt aan prachtige graphics, zodat het steeds moeilijker wordt om nog impressed te raken.

Dat een game je genre niet is, is een heel andere discussie en daar ging het hier niet om ....

[ Voor 7% gewijzigd door -SaveMe- op 02-05-2018 19:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Niet zo heel gek hoor dat mensen hoge verwachtingen hebben van de devs die gta 5 op de ps3 kon laten draaien. Daarnaast vind ik de graphics verder wil prima, maar niet onderscheidend.

Daarnaast dat gezeur dat mensen bang zijn dat het te veel online gefocust wordt kan ik dus totaal niet hebben. De sp van gta 5 heeft een metacritic score van 97 gehaald, normaal klagen mensen zich steen en been als er betaalde dlc wordt aangekondigd en daarnaast heb je ook nog mensen klagen dat dit pas de eerste game van rockstar is deze generatie. Nou raadt eens, god of war was de eerste game van sony santa monica en die game scoorde een 94 metacritic score.

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 19:11:
Niet zo heel gek hoor dat mensen hoge verwachtingen hebben van de devs die gta 5 op de ps3 kon laten draaien. Daarnaast vind ik de graphics verder wil prima, maar niet onderscheidend.

Daarnaast dat gezeur dat mensen bang zijn dat het te veel online gefocust wordt kan ik dus totaal niet hebben. De sp van gta 5 heeft een metacritic score van 97 gehaald, normaal klagen mensen zich steen en been als er betaalde dlc wordt aangekondigd en daarnaast heb je ook nog mensen klagen dat dit pas de eerste game van rockstar is deze generatie. Nou raadt eens, god of war was de eerste game van sony santa monica en die game scoorde een 94 metacritic score.
Wat is er mis met klagen over t online gedeelte en hoe dat wordt uitgemolken?

Ik vind de SP zo ontzettend gaaf en zou betalen voor extra SP DLC.
Online vind ik echt geen hol aan. Dat is niet GTA voor mij :/

Als ze beide nou bleven supporten, prima.

Door dat hele online gekloot met de shark cards krijgen ze bakken met geld, terwijl voor de online assets maken en toevoegen slechts een fractie kost tov. een SP.

Dus natuurlijk gaan ze zich daar op focussen en komt er waarschijnlijk geen of weinig extra SP content.. en dat is gewoon kut }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!
poor Leno schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 07:29:
[...]

Wat is er mis met klagen over t online gedeelte en hoe dat wordt uitgemolken?

Ik vind de SP zo ontzettend gaaf en zou betalen voor extra SP DLC.
Online vind ik echt geen hol aan. Dat is niet GTA voor mij :/

Als ze beide nou bleven supporten, prima.

Door dat hele online gekloot met de shark cards krijgen ze bakken met geld, terwijl voor de online assets maken en toevoegen slechts een fractie kost tov. een SP.

Dus natuurlijk gaan ze zich daar op focussen en komt er waarschijnlijk geen of weinig extra SP content.. en dat is gewoon kut }:|
ja maar (nee want O-) ) gta 5 had toch een goede sp game? tuurlijk gta 4 had dat ook EN 2 goede sp dlc episodes. Maar zolang dit dan ook nog een goede sp heeft mag je als zandbak game liefhebber toch tevrededen zijn?

* Sagat gaat mogelijk nog proberen gta 4 te spelen op pc voordat de muziek eruit gepatched word, maar *kijkt naar sig* ik ga er geen geld op inzitten dat dit me gaat lukken :P

Vind dat trouwens wel vervelend. Is het een hele rare gedachte van me dat ik verwacht dat als je een game koopt die muziek voor jou blijft? dat was met cd based games natuurlijk oo zo, als je het dan koopt na verstrijken licentie, dan heb je de muziek niet......dat zou ik eerlijk vinden.......muziek is al vervelend, maar straks kan je met fifa als je.......weet ik het....... zin hebt in fifa 10 ofzo..........opeens geen ajax fey of psv zijn omdat die licenties verlopen zijn........of heb je maar 3 voetballers in je selectie ofzo :?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21-09 16:13
Mocht ik tzt klaar zijn met HZD en TW3 + uitbreiding dan kijk ik er wel eens naar. Voor nu ben ik nog niet echt getriggerd, terwijl een maat van mij die het eerste deel op de PS3 heeft gespeeld he-le-maal lyrisch is. En dat ook maar al te graag deelt…

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:54
Zolang ik dadelijk weer lekker kan gaan hunten in RDR 2 dan ben ik al weer helemaal happy. Een van de coolste games van de vorige generatie met een van de meest memorabele scenes. :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14:16
poor Leno schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 07:29:
[...]

Dus natuurlijk gaan ze zich daar op focussen en komt er waarschijnlijk geen of weinig extra SP content.
Menig bedrijf zou er jaloers op zijn, snap ook niet dat ze zich zo focussen op het online gedeelte hoor, mega populair en brengt karrevrachten geld in het laatje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
  • Laatst online: 10:49

Oekol

waka waka hey hey

Jasphur schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 09:18:
Mocht ik tzt klaar zijn met HZD en TW3 + uitbreiding dan kijk ik er wel eens naar. Voor nu ben ik nog niet echt getriggerd, terwijl een maat van mij die het eerste deel op de PS3 heeft gespeeld he-le-maal lyrisch is. En dat ook maar al te graag deelt…
Kan het deels begrijpen. Ik vind deel 1 echt helemaal vet, echt zo erg mee vermaakt. Die hele setting slurpt mij erin. Of de trailer tot nu toe mij kunnen bekoren? Niet echt en dat valt me best een beetje tegen. Dat ik RDR2 ga kopen, 2e hands that is, dat staat wel buiten kijf. Die hele setting is gewoon vet. Mocht hij echt hele hoge reviews halen dan haal ik hem wel direct, maar hyped.. Nee, las gisteren ook reacties onder het nieuwsbericht van tweakers die de trailer zo vet vonden. Ik zag 't zeg maar niet :+

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Cardwizard schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 09:51:
[...]

Menig bedrijf zou er jaloers op zijn, snap ook niet dat ze zich zo focussen op het online gedeelte hoor, mega populair en brengt karrevrachten geld in het laatje
Zoals in mijn eerdere post, zolang er ook nog maar een goed sp is, boeit het mij niet zo erg. Maar ja ben wel beetje bang voor de toekomst, mp focus, dota/card/ en battle royal games, moet ik allemaal niks van hebben. Maar mocht dit alles de games zoals ik ze nu speel definitief vervangen dan ga ik echt full time retro gamen.

Maar met indie games zullen er altijd wel ouderwetse games blijven komen. Dus zie het nog wel enigsinds rooskleurig in :)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Zolang games als GoW, HZD, TW3, LoU, SotC, FF, etc etc, goed verkopen, zal de single player niet uitsterven. En ik geloof er nog wel in dat er op een gegeven moment gewoon niet meer geld uitgegeven kan worden door gamers dan een bepaald punt en dat alles afvlakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leoon. schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 10:01:
[...]

Kan het deels begrijpen. Ik vind deel 1 echt helemaal vet, echt zo erg mee vermaakt. Die hele setting slurpt mij erin. Of de trailer tot nu toe mij kunnen bekoren? Niet echt en dat valt me best een beetje tegen. Dat ik RDR2 ga kopen, 2e hands that is, dat staat wel buiten kijf. Die hele setting is gewoon vet. Mocht hij echt hele hoge reviews halen dan haal ik hem wel direct, maar hyped.. Nee, las gisteren ook reacties onder het nieuwsbericht van tweakers die de trailer zo vet vonden. Ik zag 't zeg maar niet :+
Ik heb dus compleet het tegenovergestelde: ik kan me geen saaiere setting bedenken, naast de setting van GTA. Het moet enigszins realistisch zijn en je hebt voertuigen en mensen over de map verspreid. That's it. Ik vind eigenlijk alle Rockstar settings redelijk slaapverwekkend (ik heb dan ook nog nooit een game van ze uitgespeeld).

Geef mij bij (semi) open wereld games dan maar een vette fictieve setting zoals die van Horizon of God of War, waarbij ik na uren spelen nog steeds verrast wordt door omgevingen en verschillende nieuwe vijanden. Of een Arkham Knight waarbij ieder eiland steeds betere hoogbouw en dus vettere traversal met zich meebrengt (om nog maar te zwijgen over de Batmobile). En als het dan toch semi-realistisch moet, geef me dan maar een Far Cry achtige setting, waarbij de wereld om een of andere reden in puin ligt en je dus continue op je hoede moet zijn en een soort one-man-army bent.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spud82
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22-09 23:59
bram1984 schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 11:14:
[...]

Ik heb dus compleet het tegenovergestelde: ik kan me geen saaiere setting bedenken, naast de setting van GTA. Het moet enigszins realistisch zijn en je hebt voertuigen en mensen over de map verspreid. That's it. Ik vind eigenlijk alle Rockstar settings redelijk slaapverwekkend (ik heb dan ook nog nooit een game van ze uitgespeeld).

Geef mij bij (semi) open wereld games dan maar een vette fictieve setting zoals die van Horizon of God of War, waarbij ik na uren spelen nog steeds verrast wordt door omgevingen en verschillende nieuwe vijanden. Of een Arkham Knight waarbij ieder eiland steeds betere hoogbouw en dus vettere traversal met zich meebrengt (om nog maar te zwijgen over de Batmobile). En als het dan toch semi-realistisch moet, geef me dan maar een Far Cry achtige setting, waarbij de wereld om een of andere reden in puin ligt en je dus continue op je hoede moet zijn en een soort one-man-army bent.
Hmm nee daar ben ik het niet mee eens. Ik ben ook niet persé fan van Rockstar (of GTA) en heb de eerste RDR nooit gespeeld, maar ik vind zo'n Western-setting zeker wel erg gaaf. Laat ik het zo zeggen: het heeft bij voorbaat al potentie. Het biedt namelijk een mooi podium om nu eens een 'volwassen', rauwe en meer realististche verhaalvertelling naar een game te brengen, iets waar het naar mijn mening nog wel aan ontbreekt vandaag de dag. En waarmee je je gemakkelijk kan onderscheiden. Kingdom Come Deliverance is ook wel een mooi voorbeeld. Uiteraard een smaak ding en ook van fantasy-settings kan ik erg genieten, alleen daar gaat het mij meestal puur om gameplay. Mij maakt het bijvoorbeeld geen zak uit of ik nou met Kratos speel of z'n gekke buurman :)

Maar goed, eerst maar eens zien wat Rockstar te bieden heeft met RDR2, als het op storytelling aankomt. Want in tegenstelling tot velen, was ik ook niet overtuigd op dit vlak van GTA 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Spud82 schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 11:27:
[...]

Hmm nee daar ben ik het niet mee eens. Ik ben ook niet persé fan van Rockstar (of GTA) en heb de eerste RDR nooit gespeeld, maar ik vind zo'n Western-setting zeker wel erg gaaf. Laat ik het zo zeggen: het heeft bij voorbaat al potentie. Het biedt namelijk een mooi podium om nu eens een 'volwassen', rauwe en meer realististche verhaalvertelling naar een game te brengen, iets waar het naar mijn mening nog wel aan ontbreekt vandaag de dag. Kingdom Come Deliverance is ook wel een mooi voorbeeld. Uiteraard een smaak ding en ook van fantasy-settings kan ik erg genieten, alleen daar gaat het mij meestal puur om gameplay. Mij maakt het bijvoorbeeld geen zak uit of ik nou met Kratos speel of z'n gekke buurman :)

Maar goed, eerst maar eens zien wat Rockstar te bieden heeft met RDR2, als het op storytelling aankomt. Want in tegenstelling tot velen, was ik ook niet overtuigd op dit vlak van GTA 5.
TLoU heeft ook een volwassen rauwe en (semi)realistische verhaalvertelling en laat zien dat dit ook in een fictieve setting kan. Verder qua game geen goede vergelijking, maar alles hoef niet perse "echt" te zijn, om dat te bewerkstelligen.

En het gaat mij ook om de gameplay en die vind ik juist zo oppervlakkig en eentonig in dat soort games omdat de setting niet meer toelaat. Als je 2 uur GTA speelt en wat voertuigen jat en een duik in het water neemt, dan heb je (los van wat minigames) eigenlijk alle daadwerkelijke gameplay wel gezien. Het rijden vind ik geen verslavend aspect hebben zoals vliegen als Batman dat bijvoorbeeld heeft, of grapplen in Just Cause dat heeft.

En je gaat niet over 10 uur een nieuwe vijand krijgen die een geheel nieuwe aanpak met een nog nieuw te verkrijgen wapen vergt. De combat bestaat verder uit niets meer dan wat schieten vanuit cover en soms vanuit/vanaf een voertuig, dus daar zit ook niet zo heel veel diepte in. Nee, speelt die games eigenlijk puur voor het verhaal en ik persoonlijk kijk dan liever een playthrough op YT of speel dan liever een lineaire game als het toch alleen om het verhaal gaat.

De meeste lol die ik in GTA heb beleefd is met cheat codes tanks en helikopters spawnen en de hele stad aan gort schieten, maar dat houd ik ook geen uren vol voordat het nieuwe er vanaf is.

Maar het is verder persoonlijk. Ik begrijp goed waarom deze spellen zo populair zijn juist door de setting.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
  • Laatst online: 10:49

Oekol

waka waka hey hey

bram1984 schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 11:14:
[...]

Ik was als klein jongetje al geinterresseerd in die boeiende beesten genaamd: paarden, cowboy achtige films vond ik bijv ook helemaal te gek. Nu kon ik dat spelen in een game, dan snap je denk ik wel waarom ik zo blij was. Heel dat fileren van beesten en op paarden rond rijden vond ik machtig mooi! De spellen die je noemt moet ik HZD en GoW nog spelen (ben niet per sé zo'n fan van sci-fi, toch vond ik killzone super vet). GoW trok mij nooit omdat het buttonbashen was in mijn optiek. Nu met de open wereld ziet het er ineens interessant uit en met mijn ps4 pro aankoop wil ik gewoon ook mooie beelden op mijn scherm zien :+

Far Cry vind ik absoluut leuk, maar ook dat is heel vaak imo veel hetzelfde. Tuurlijk zie ik wel in dat RDR een heel ander spel is als deze bovenstaande, misschien ook hoger budget hebbende, games. Maar laten we zeggen als een niche, kon ik mij er goed mee vermaken! Ik heb altijd gedroomd om een cowboy te zijn haha :D

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spud82
@bram1984
Helemaal eens met TLOU, juist wel een goed voorbeeld! Dit is waarom ik die game ook zo vet vond en een game als Uncharted niet echt. De setting hoeft inderdaad niet persé 'echt' te zijn om een wat meer volwassen verhaalvertelling te realiseren, maar daarom spreek ik ook van potentie.

Ik ben ook geen GTA5 fan dus hierin kan ik je goed volgen. Verder speel ik games ook hoofdzakelijk voor gameplay, ook bij gebrek aan voor mij interessante verhalen, maar mocht een game ineens met een machtig verrassend verhaal komen dan wil ik best een uitzondering maken.

Maar goed, alles blijft gebaseerd op smaak en persoonlijk. Zo heb ik een setting als HZD echt nooit wat aan gevonden bijvoorbeeld. Voelt voor mij veel te random ofzo (ondanks dat het uniek is), kan het niet precies uitleggen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
Spud82 schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 11:49:

Ik ben ook geen GTA5 fan dus hierin kan ik je goed volgen. Verder speel ik games ook hoofdzakelijk voor gameplay, ook bij gebrek aan voor mij interessante verhalen, maar mocht een game ineens met een machtig verrassend verhaal komen dan wil ik best een uitzondering maken.

Just Cause! :D
Serieus elke cutscene geskipped haha.

[ Voor 4% gewijzigd door Jasphur op 03-05-2018 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
  • Laatst online: 14:24
Deels een schaamteloze terugvind post, deels ook een vraag.

Vroeger samen met mijn broertje een PS One gekregen van sinterklaas, jaren later een PS2 gekocht om Gran Turismo en GTA te kunnen spelen. De PS3 kwam er ook redelijk vlot waarbij veel CoD en Gran Turismo werd gespeeld.

Sinds enkele jaren aan het werk en gun ik mij geen tijd meer en is er dus nog geen PS4. Toch kriebelt het te vaak om er weer een aan te schaffen, maar heb geen haast. Ik wacht dus rustig af totdat er (tweedehands) een goede deal voorbij komt.

Nu is tweedehands gewoon wachten tot er iets voorbij komt, maar zijn er ook nog vaste periodieke deals bij aanschaf van een nieuwe?
Houdt het al een tijdje in de gaten middels de pricewatch en leerde gisteren via dit topic dat ik Amazon.de ook in de gaten moet houden, maar de prijzen lijken redelijk stabiel te blijven. Gewoon kopen of toch nog even geduld hebben totdat er weer een goede actie komt?

Ohja, het moet wel een Pro worden. Gewoon daarom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
@B-Real Gewoon kopen en niet wachten :+

Of je hem wil kopen via Marktplaats moet je zelf weten.
Ik zou het persoonlijk niet doen, je hebt namelijk geen idee wat diegene ermee gedaan heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Laatst online: 12-12-2024
GTA is gewoon GTA, en ik heb mij er kostelijk mee vermaakt, zowel offline (verhaal!), als online (samen met vrienden is dat echt leuk) :D.

RDR heeft mij nooit getrokken, veel te saai en kaal. GTA in een western jas. Denk dat deel 2 ook zwaar overrated gaat zijn en tegenvalt.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-09 23:26

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Is ook een kwestie van smaak ik vind de western setting geweldig en RDR1 was voor mij de beste PS3 game. Kaal ben ik totaal niet met je eens, de wereld was juist erg divers en er was veel te doen. Als je het gedeelte prairie kaal noemt dan heb je de game gewoon niet gespeeld. Uiteraard is een prairie kaal qua beplanting, maar net als de rest van de game kon je er jagen, planten zoeken, races doen, paarden temmen, wanted criminelen opspeuren, random side quest etc. etc. En de prairie was 1 van de vele gebieden, je had bossen, moeras, woestijn, canyons, besneeuwde bergen, dorpjes, steden, ranches. De game was saai en kaal? Echt niet.

GTA5 was grafisch ook niet hoogstaand maar net als bij RDR is dat ondergeschikt.

Tevens was RDR1 totaal niet overrated, sterker nog de game had voor release amper exposure gehad. De game stond bij weinig mensen op de radar tot hij uitkwam en er reviews en gameplay beelden beschikbaar kwamen. Vervolgens heeft de game ook onverwacht goed verkocht, alle positieve berichten die je er over hoort zijn reacties nadat mensen de game gespeeld hebben.

Ik baal nog altijd dat er geen remake voor de PS4 is gekomen :P

[ Voor 36% gewijzigd door Chaoss op 03-05-2018 12:58 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
@Chaoss
Inderdaad. Totaal niet overrated (sowieso vind ik heel die term overrated :P) of overhyped, de lofzang kwam puur als verrassing en door de kwaliteit kan ik me herinneren.

Ben het niet helemaal eens dat grafisch ondergeschikt is in dit soort games. Over het algemeen ben ik daar niet zo mee bezig, maar juist bij zo'n wereld helpt het mij wel mee als het er allemaal verdomd mooi, scherp en gedetailleerd uitziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
Ik vind Westerns echt heel tof. Om te kijken en dus ook om te spelen zou je zeggen. Games als Desperados (Commandos 2 in t Wilde Westen) en Call of Juarez waren genieten.

Maar ik vind Rockstar gewoon niet zo'n goede developer. Laatste GTA die ik echt tof vond was Vice City, maar zowel RDR als GTA vind ik gewoon niet heel boeiend meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burnoutpc
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:50
EDIT: V&A niet via het forum aub, mensen die interesse hebben vinden hem in de V&A ook wel.

[ Voor 84% gewijzigd door Chaoss op 03-05-2018 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chaoss schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 12:47:
Is ook een kwestie van smaak (...)
Dat is het altijd. Precies de reden dat ik zowel Spiderman als Red Dead laat laat schieten.
Net als afgelopen jaar gaat ook dit gamejaar me weer niet heel veel geld kosten :P

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-09 23:26

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Verder stel ik voor om de RDR2 discussie in het juiste topic te houden: \[PS4/XONE] Red Dead Redemption 2

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • +1 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 14:50:
[...]

Dat is het altijd. Precies de reden dat ik zowel Spiderman als Red Dead laat laat schieten.
Net als afgelopen jaar gaat ook dit gamejaar me weer niet heel veel geld kosten :P
Tijd voor streetfigther!

heb zelf zeker wel zin in GoW, maar niet in veel geld uitgeven, dus lekker backloggen met idd sf5, diablo 3 en 10 second ninja.......als de ps6 er is heb ik deze games vast wel 'bijna' af :+

10 second ninja DONE

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Met alle desinteresse in RDR2 hier...

...I'm a poor lonesome cowboy, and a long way from home...

:9

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sagat schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 14:59:
[...]

Tijd voor streetfigther!
Street Fighter, GT Sport, BF1, God of War, Destiny 2... ik kan nog wel enige tijd vooruit met de games die ik heb ;)
Waarschjnlijk dat ik enkel Assetto Corsa Ultimate Edition en eventueel de nieuwe BF nog aanschaf dit jaar.

[ Voor 17% gewijzigd door Superkiwi op 03-05-2018 16:14 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dundave1909
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 14:56
Ik zit eraan te denken om Film 1 te nemen via Playstation, dit kost 9,99 momenteel met PsPlus dus leek me wel interessant aangezien ze nieuwere films hebben tov Netflix.
Heeft iemand ervaringen of dit goed werkt?
Hoe is de beeld- en geluidskwaliteit?
Hapert het beeld soms? Etc..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Ik hoop op de terugkeer van een moderne setting in de nieuwe Battlefield. BF1 kon me totaal niet boeien en ik mis de tanks, LAV's, scout en attack heli's uit BF3 en BF4 het meest O-)

Wordt tijd om de original GoT Platoon weer in ere te herstellen, mis die periode wel met @dvdkiwi @poor Leno en @Jeroenimoes , dikke lol was dat toen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 12:33

s0kkie

Cowabunga

https://www.psx-sense.nl/...aar-de-playstation-store/
Bandai Namco heeft de netwerktestversie van Dark Souls Remastered in de PlayStation Store gezet. Hiermee kun je de game testen alvorens deze uitkomt en het is bedoeld om te kijken of de online functionaliteiten goed werken en of de servers bestand zijn tegen drukte rond de release. Japanners noemen beta’s vaak ‘Network Test’, vandaar dat dit niet een beta genoemd wordt.

Je kunt de client nu alvast downloaden, maar de daadwerkelijke sessies om te spelen staan gepland op 11 en 12 mei. De starttijd is om 12:00 uur ’s middags in de Benelux en 15:00 uur is de eindtijd, je moet dus ’s middags maar net de ruimte vinden om te kunnen spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
het wordt zo'n druk game najaar :$

Deze staat zeker op de lijst :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Dundave1909 schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 15:24:
Ik zit eraan te denken om Film 1 te nemen via Playstation, dit kost 9,99 momenteel met PsPlus dus leek me wel interessant aangezien ze nieuwere films hebben tov Netflix.
Heeft iemand ervaringen of dit goed werkt?
Hoe is de beeld- en geluidskwaliteit?
Hapert het beeld soms? Etc..
Heb er ervaring mee tot ca. 2003, maar dat was een hele andere periode en techniek, dus denk niet dat dat relevant voor je is :+

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 15:07
Van de makers van Raymand Legends en Valiant Hearts komt een nieuwe game: Unruly Heroes.

Link naar een 'made with Unity3d' pagina.

PSN ID: MrMichel_75

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:54
-SaveMe- schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 16:11:
het wordt zo'n druk game najaar :$

[video]

Deze staat zeker op de lijst :9
Ik heb heel veel plezier gehad met Dragon Quest VIII op de PS2. :D Alleen heb nu denk ik niet meer de energie voor een hele uitgebreide JRPG.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
MisterMichel schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 16:31:
Van de makers van Raymand Legends en Valiant Hearts komt een nieuwe game: Unruly Heroes.

[video]

Link naar een 'made with Unity3d' pagina.
Wel heul erg hoog Rayman gehalte man.
Al had je verteld dat t Legends was met een andere skin had ik het geloofd :+

Ben wel benieuwd wat de schrijfers van Valiant Heart doen met de Monkey King mythe.

[ Voor 7% gewijzigd door SemperFidelis op 03-05-2018 17:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 16:33:
[...]

Ik heb heel veel plezier gehad met Dragon Quest VIII op de PS2. :D Alleen heb nu denk ik niet meer de energie voor een hele uitgebreide JRPG.
Mijn eerste DQ was DQ Builders op de PS4. Dit is het eerste deel van de RPG reeks die me aanspreekt en die op een platform uitkomt wat ik heb staan :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
kazuka schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 15:26:
Ik hoop op de terugkeer van een moderne setting in de nieuwe Battlefield. BF1 kon me totaal niet boeien en ik mis de tanks, LAV's, scout en attack heli's uit BF3 en BF4 het meest O-)

Wordt tijd om de original GoT Platoon weer in ere te herstellen, mis die periode wel met @dvdkiwi @poor Leno en @Jeroenimoes , dikke lol was dat toen! :D
Jaaaaaa! *O*

Maar (als het goed is) wordt de volgende BF ww2!

Is dat niet beter? (Je wéét gewoon dat t awesome wordt) Modern duurt waarschijnlijk nog wel even..

spoiler:
(PS: voor de BF liefhebbers.. alvast een heads up.. het kán zijn dat er morgen perongeluk een nieuwtje komt, just sayin' O-) )

[ Voor 10% gewijzigd door poor Leno op 03-05-2018 17:58 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Kleine cross-quote van @-SaveMe- uit het God of War topic; God of War is de snelst verkopende PS4 exclusive ooit.
Released almost two weeks ago now, Sony and Santa Monica Studio’s God of War has already garnered critical attention and praise for its epic scope and action, and now the game’s tremendous critical attention has led to tremendous sales.

Sony has revealed over on the PlayStation Blog that God of War has become “the fastest-selling PS4 exclusive” ever, with the title having sold over 3.1 million units worldwide in its first three days of sale since launch, marking the period from April 20-22.

Alongside the sales announcement, Santa Monica Studio Head Shannon Studstill also shared a statement on the remarkable sales and acclaim that God of War has received since launch, with the full statement from Studstill below:

“I would like to personally thank the millions of fans around the world who decided to embark on Kratos’ latest adventure with us. Your support is truly inspiring, and it’s a reason why we push ourselves every day to go beyond the boundaries of play. I’d also like to thank our Creative Director, Cory Barlog, and Director of Product Development, Yumi Yang and our entire amazing team at Santa Monica Studio. The belief in the game’s vision and the passion for storytelling across the team is undeniable. We look forward to hearing more about how fans are creating new memories of their favorite God of War gameplay moments that will be remembered for a long time.”

[ Voor 77% gewijzigd door bram1984 op 03-05-2018 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
@B-Real De kortingen en aanbieding op de ps4 zijn al heel mager sinds november 2017. Er is wel een grote kans dat er korting gaat zijn in juni met E3. Of je daarop wil wachten is aan jou de keuze...

Persoonlijk zou ik ook geen tweedehands console kopen. Uit (verkoop)ervaring weet ik dat de tweedehandsmarkt van playstations eigenlijk nog behoorlijk duur is. Vaak krijg je dan max 50 euro korting ofzo, en dan zit je waarschijnlijk met een vieze gebruikte controller. :P . Natuurlijk zijn er altijd uitzonderingen, aan jou de keuze :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
Consoles koop ik ook liever nieuw. Heb ik destijds met de Xbox One S ook gedaan en die had ik toen voor 160 euro. Hopelijk daalt de prijs van de PS4 rondom E3 naar 200 euro en dan koop ik er wel weer 1 puur voor de exlusives.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een tweedehands ps4 is nauwelijks goedkoper dan toen horizon zero dawn uitkwam of met afgelopen E3. Ik zou er nooit aan beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraInstinct
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 22-09 23:08
Ik zie dat god of war 3 in 2010 uit kwam en god of war 4 in 2018.. god of 5 dan is 2026? holy moly

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
UltraInstinct schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 18:57:
Ik zie dat god of war 3 in 2010 uit kwam en god of war 4 in 2018.. god of 5 dan is 2026? holy moly
Veel vroeger. De engine en het concept staan nu op punt. 2021 lijkt me zeker haalbaar. 2020 misschien ook... Het hangt af van welk voorbereidend werk er al is gebeurd voor de volgende game. De generatiewissel gaat natuurlijk ook invloed hebben.

[ Voor 20% gewijzigd door Anton.net op 03-05-2018 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraInstinct
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 22-09 23:08
Anton.net schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 19:01:
[...]

Veel vroeger. De engine en het concept staan nu op punt. 2021 lijkt me zeker haalbaar. 2020 misschien ook... Het hangt af van welk voorbereidend werk er al is gebeurd voor de volgende game. De generatiewissel gaat natuurlijk ook invloed hebben.
Nice, dan haal ik de ps5 en god of war erbij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
bram1984 schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 17:55:
Kleine cross-quote van @-SaveMe- uit het God of War topic; God of War is de snelst verkopende PS4 exclusive ooit.

[...]
Holy moly!!! 3.1 mil in 3 dagen.
Maar singleplayer games waren dood toch !! Whahah.
Mag hopen dat er dikke bonussen komen voor ze want voor mij is dit gewoon de goty!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Dat zal toch knagen bij Naughty Dog :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Anton.net schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 19:17:
Dat zal toch knagen bij Naughty Dog :P
Als TLoU goed scoort, zie ik dit record gerust verbroken worden. En vlak Spider-Man vooral niet uit. Enorm populair Marvel karakter die waarschijnlijk ook veel niet-gamers gaat trekken.

@v8power67 Voor mij de game van de generatie samen met Bloodborne.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
Blijf het trouwens wel jammer vinden dat de PS4 Slim geen optische ingang heeft. Mijn geluid gaat van de pc (geluidskaart) naar de Xbox One en/of PS4. Ik had hiervoor wel een PS4 gehad, maar die heb ik toen vorig jaar weg gedaan, omdat ik toen alle exclusives wel had gespeeld die ik wilde spelen. Intussen zijn en komen er weer andere toppers aan en wil ik er toch wel weer 1 hebben. De Pro hoef ik niet perse omdat ik geen 4K televisie heb en het ook voorlopig niet nodig vind en daarom zou ik een PS4 Slim willen hebben.

Zijn hier mensen die een Slim hebben en toch een oplossing hebben gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NukaWorldNL schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 19:30:
Blijf het trouwens wel jammer vinden dat de PS4 Slim geen optische ingang heeft. Mijn geluid gaat van de pc (geluidskaart) naar de Xbox One en/of PS4. Ik had hiervoor wel een PS4 gehad, maar die heb ik toen vorig jaar weg gedaan, omdat ik toen alle exclusives wel had gespeeld die ik wilde spelen. Intussen zijn en komen er weer andere toppers aan en wil ik er toch wel weer 1 hebben. De Pro hoef ik niet perse omdat ik geen 4K televisie heb en het ook voorlopig niet nodig vind en daarom zou ik een PS4 Slim willen hebben.

Zijn hier mensen die een Slim hebben en toch een oplossing hebben gevonden?
Zit er niks op de monitor? Een ARC oplossing ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
bram1984 schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 19:31:
[...]

Zit er niks op de monitor? Een ARC oplossing ofzo.
Ik gebruik een pc monitor :+

Ik wil eigenlijk niet meer de normale PS4 kopen, omdat die toch voor mijn gevoel te verouderd aanvoel. Heel raar hoor ik weet het :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwacht nog wel betere verkopen van spiderman als de game enigsinds goed wordt gereviewed en ongeveer even goed is als de batman games. Spiderman is opzich is waanzinnig populair wereldwijd en de nieuwe avangers film had een recore verbrekende openings omzet in de eerste dagen. Dus ook meer dan star wars episode 7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Nieuwevolger schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 19:38:
Verwacht nog wel betere verkopen van spiderman als de game enigsinds goed wordt gereviewed en ongeveer even goed is als de batman games. Spiderman is opzich is waanzinnig populair wereldwijd en de nieuwe avangers film had een recore verbrekende openings omzet in de eerste dagen. Dus ook meer dan star wars episode 7.
Ik vraag me af of spiderman 3.1mil in 3 dagen kan verkopen. Volgens mij verkopen superhelden games niet zo super. Nou denk ik dat dit wel een van de beste superhelden games gaat worden, maar 3.1 mil in 72 uur is echt ziek!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NukaWorldNL schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 19:35:
[...]

Ik gebruik een pc monitor :+

Ik wil eigenlijk niet meer de normale PS4 kopen, omdat die toch voor mijn gevoel te verouderd aanvoel. Heel raar hoor ik weet het :P
Ja je kan mij alles wijs maken als het om PC monitoren gaat. Ik heb geen idee. Op de meeste modellen zit volgens mij wel een koptelefoon aansluiting. Kan je daar niks mee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
v8power67 schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 19:44:
[...]

Ik vraag me af of spiderman 3.1mil in 3 dagen kan verkopen. Volgens mij verkopen superhelden games niet zo super. Nou denk ik dat dit wel een van de beste superhelden games gaat worden, maar 3.1 mil in 72 uur is echt ziek!!
Dat heeft er meer mee te maken dat naast de batman games, de superhelden games vooral vrijmatig waren en sommige rip offs van de films zijn. Volgens mij hebben de batman arkham games allemaal goed verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Nieuwevolger schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 19:58:
[...]

Dat heeft er meer mee te maken dat naast de batman games, de superhelden games vooral vrijmatig waren en sommige rip offs van de films zijn. Volgens mij hebben de batman arkham games allemaal goed verkocht.
4.6 in een week voor arkham city
https://www.eurogamer.net...ham-citys-worldwide-sales
En dat als multiplatform. Is zeer netjes maar damn geeft des te meer aan hoe ziek deze sales van gow zijnn!!
Maare we gaan zien hoop dat Spiderman een 90plus mc game word die mega gaat verkopen. Maar vooral dat ik het vet ga vinden want heb er al mega zin in!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
  • Laatst online: 14:24
Anton.net schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 18:11:
@B-Real De kortingen en aanbieding op de ps4 zijn al heel mager sinds november 2017. Er is wel een grote kans dat er korting gaat zijn in juni met E3. Of je daarop wil wachten is aan jou de keuze...

Persoonlijk zou ik ook geen tweedehands console kopen. Uit (verkoop)ervaring weet ik dat de tweedehandsmarkt van playstations eigenlijk nog behoorlijk duur is. Vaak krijg je dan max 50 euro korting ofzo, en dan zit je waarschijnlijk met een vieze gebruikte controller. :P . Natuurlijk zijn er altijd uitzonderingen, aan jou de keuze :)
Kijk, dat is wel handig om te weten. Juni is volgende maand al en deze maand sowieso nog erg druk qua werk, die paar weken red ik nog wel.

De tweedehands prijzen zijn ook nog behoorlijk hoog idd en heb sowieso nog geen advertentie in de buurt gezien en idd die vieze controllers... brrr...
Maar wellicht dat die ene top advertentie voorbij kom, voor de rest maar rustig wachten tot de E3 en kijken of er dan iets moois voorbij komt :)
Pagina: 1 ... 104 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Benieuwd of je een PS4 Slim of Pro moet kopen? Zoek eerst eens terug in dit topic voordat je die vraag stelt ;)
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Probeer, vooral bij minder bekende games, geen afkortingen te gebruiken :)