Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hiddit
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14:58
is het mogelijk om van een android toetsel (samsung S5 neo) waar het beeldscherm van kapot is de bestanden er nog af te halen?
Hij is van een vriendin die afcourse geen back-up heeft gemaakt. en er staan nog best wel belangerijke foto's op.
Hij heeft even zwemles gehad waardoor het beeldscherm kapot is maar hij start wel op en als ik hem aan me pc hang dat word die wel gelezen maar door dat het beeldscherm het niet doet kan ik geen toestemming tot de bestenden krijgen.
Is daar nog een mogelijkheid voor?

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:32

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@hiddit doet het touchscreen het nog wel? Want dan zou je eventueel op de tast toestemming kunnen geven.

Verder voldoet je topic niet helemaal aan de eisen die we er aan stellen. Wat heb je zelf al geprobeerd, gevonden en gedaan? Dit onderwerp is namelijk al heel vaak voorbij gekomen:Verder heb ik even je titel aangepast, zodat het wat duidelijker is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hiddit
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14:58
rens-br schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 08:00:
@hiddit doet het touchscreen het nog wel? Want dan zou je eventueel op de tast toestemming kunnen geven.

[mbr]Verder voldoet je topic niet helemaal aan de eisen die we er aan stellen. Wat heb je zelf al geprobeerd, gevonden en gedaan? Dit onderwerp is namelijk al heel vaak voorbij gekomen:[/]Verder heb ik even je titel aangepast, zodat het wat duidelijker is.
toon volledige bericht
Ahaa Thanks ik ga ze even door spitten, het scherm doet het helemaal niet dat is het voornaamste probleem eigenlijk