Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack2406
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 13-01-2022
Goedenavond,
Ik heb veel zitten googlen naar dit probleem, maar ik kon helaas nergens een oplossing vinden;
Vrijdagnacht heb ik mijn HTC One X in een dronken bui kapot gegooid. Het scherm ligt aan diggelen en blijft zwart. De telefoon gaat nog wel aan.

Nu zit ik met het probleem dat ik nog heel veel foto's, filmpjes en muziek op de telefoon heb staan waar ik niet bij kan, aangezien de telefoon eerst ontgrendeld dient te worden alvorens ik de bestanden naar mijn PC kan overzetten.

Mijn vraag is dus of er een andere manier is om toegang tot mijn bestanden te krijgen.

Bij voorbaat dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16:30
Je kunt altijd een ander schermpje plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:53
Of met de toetscombinatie opstarten in download modus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

vaak doet de touch laag van het scherm het nog wel. je moet dan enkel goed gokken wanneer je de pincode moet intoetsen, maar dan kan je vervolgens wel via de usb verbinding maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack2406
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 13-01-2022
jeroen3 schreef op zondag 04 mei 2014 @ 22:08:
Je kunt altijd een ander schermpje plaatsen.
Mijn abonnement was bijna afgelopen dus ik heb al een nieuwe telefoon gehaald.
mat.hi.as schreef op zondag 04 mei 2014 @ 22:12:
Of met de toetscombinatie opstarten in download modus?
Dit is voor mij iets waar ik nog nooit van gehoord heb, zou je me wat meer uitleg kunnen geven?
Brilsmurfffje schreef op zondag 04 mei 2014 @ 22:14:
vaak doet de touch laag van het scherm het nog wel. je moet dan enkel goed gokken wanneer je de pincode moet intoetsen, maar dan kan je vervolgens wel via de usb verbinding maken.
Ik heb de simkaart eruit gehaald, dus heb de pincode niet meer nodig, het is slechts een kwestie van een slotje onder in beeld omhoog slepen, maar dit lukt met geen mogelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08:08

TommieW

Numa numa.

Download modus is iets voor Samsung toestellen, dus hier niet van toepassing. Ook kan je via download mode niet bij de bestanden op de telefoon.

Touch input emuleren via een app is root voor nodig, dus dat ik ook geen optie. Als het touchscreen echt niet meer reageert, denk ik niet dat je nog veel andere opties hebt, dan er een nieuw scherm in te zetten. :/

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 13 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rikkiz0r
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Als je developer tools aan hebt staan, kun je het e.a. met ADB proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16:49
Je kunt je telefoon ook met de muis bedienen, je hebt hier een OTG-adapter voor nodig. De cursor verschijnt normaal gesproken in het midden van het scherm. Probleem is dat het een beetje blind proberen is en dat je iedere keer moet wisselen met je PC om te zien of het gelukt is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Via een MHL-kabeltje aan je televisie hangen om zo het 'beeldscherm te zien' ?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Pagina: 1