Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey allemaal!
Ik heb een tijd terug mijn LG G2 kapot laten vallen waardoor het scherm dermate verbrijzeld is dat de touch-screen in zijn geheel defect is. Om destijds zeker van dit feit te zijn, heb ik de mobiel opnieuw proberen op te starten. Echter werkte het scherm ondanks deze poging dus niks beter en kon/kan ik de swipe-code om te ontgrendelen niet invoeren. |:(

Ik heb dierbare opnames van iemand die recentelijk overleden is op deze mobiel staan, die ik op mijn laptop wil hebben. Logisch dat dit niet direct makkelijk via een usb/micro-usb gaat, omdat de bestanden alleen weergegeven worden op pc na ontgrendeling van de mobiel. :-(

Weet iemand hoe ik bij deze bestanden kan komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09-08 21:45

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Verwijderd schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 21:47:
Hey allemaal!
Ik heb een tijd terug mijn LG G2 kapot laten vallen waardoor het scherm dermate verbrijzeld is dat de touch-screen in zijn geheel defect is. Om destijds zeker van dit feit te zijn, heb ik de mobiel opnieuw proberen op te starten. Echter werkte het scherm ondanks deze poging dus niks beter en kon/kan ik de swipe-code om te ontgrendelen niet invoeren. |:(

Ik heb dierbare opnames van iemand die recentelijk overleden is op deze mobiel staan, die ik op mijn laptop wil hebben. Logisch dat dit niet direct makkelijk via een usb/micro-usb gaat, omdat de bestanden alleen weergegeven worden op pc na ontgrendeling van de mobiel. :-(

Weet iemand hoe ik bij deze bestanden kan komen?
USB on the go (otg) kabeltje met een usb muis.

Kan je kopen vanuit china voor een euro, in de v&a voor een paar euro V&A aangeboden: OTG Kabels te koop! en op websites voor nog meer centjes.
offtopic:
Een kleine hint: MAAK VOORTAAN BACK-UPS! :)

[ Voor 13% gewijzigd door Frozen op 07-08-2015 21:53 ]

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kalekat
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 27-07 23:17
Frozen schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 21:49:
[...]

USB on the go (otg) kabeltje met een usb muis.

Kan je kopen vanuit china voor een euro, in de v&a voor een paar euro V&A aangeboden: OTG Kabels te koop! en op websites voor nog meer centjes.
offtopic:
Een kleine hint: MAAK VOORTAAN BACK-UPS! :)
Hier hetzelfde probleem. Maar hoe zorgt dit kabeltje dan dat je je telefoon kan ontgrendelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

kalekat schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 13:36:
[...]

Hier hetzelfde probleem. Maar hoe zorgt dit kabeltje dan dat je je telefoon kan ontgrendelen?
Als alleen je digitizer kapot is maar je lcd nog wel werkt, dan kan je met de muis je scherm unlocken. Zonder werkend lcd gaat dit moeilijk worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kalekat
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 27-07 23:17
Frozen schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 13:38:
[...]

Als alleen je digitizer kapot is maar je lcd nog wel werkt, dan kan je met de muis je scherm unlocken. Zonder werkend lcd gaat dit moeilijk worden...
Ah op die manier en als je LCD dan ook kapot is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

kalekat schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 13:38:
[...]

Ah op die manier en als je LCD dan ook kapot is?
Dan moet je een nieuwe lcd erin zetten of even Googlen. Ik weet namelijk niet hoe je kan unlocken zonder werkende lcd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwakie
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-08 00:26
Als je digitizer kapot is, dan heb je nog geen groot probleem. Ik heb voor 40 piek een nieuw scherm gekocht op ebay. Scherm vervangen kan iedereen dat geduld bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedShift
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-04 21:58
Heb je er een custom ROM op draaien? Dan zou je in recovery mode kunnen booten en met adb de bestanden die je wenst er af halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomas1907
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 09-08 15:11
Of als hij op de stock rom ADB aan heeft staan, kan dat ook
Pagina: 1