Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 614304

Topicstarter
Hallo allemaal,

Vorige week is mijn Nexus 4 helaas gevallen waarbij het scherm is gebarsten. Reparatie vind ik te duur (€140) dus ik heb maar snel een nieuwe telefoon besteld.
Echter dacht ik alsnog de bestanden van mijn telefoon te kunnen halen omdat het touchscreen kapot is, maar de telefoon nog gewoon aangezet kan worden, de knoppen werken, het onderliggende scherm nog alles weergeeft, en hij ook gewoon opgeladen kan worden.

Toen ik hem via de USB-kabel in de computer stopte herinnerde ik me echter weer dat de telefoon altijd eerst geunlockt dient te worden om hem zichtbaar te maken op de computer. Nu kan het unlockscherm zien, maar omdat het touchscreen kapot is kan ik die enkele swipe beweging niet maken zodat de telefoon zichtbaar is voor mijn computer...

Één vingerbeweging zorgt er dus voor dat ik honderden foto's, video's etc. niet kan zien en misschien voorgoed kwijt ben. Wat ik toch enorm spijtig vind.. Is er hier een geweldenaar die er een oplossing voor heeft?

Ik hoor het graag!

Groeten,
Willem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-07 21:51
https://www.ifixit.com/An...en.+Can+I+recover+my+data

Je kan evt iets van een muis aansluiten lees ik net.

Maar hier staat een optie:

http://techglen.com/2014/...xus-4-or-5-broken-screen/

[ Voor 27% gewijzigd door RedHat op 13-08-2014 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rikkiz0r
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Als je USB debugging aan hebt staan kan je met ADB je data overkopieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Nu online

Mavamaarten

Omdat het kan!

Hmmm. Als je ADB aan hebt staan, dan kan je via wat commando's gemakkelijk je data kopieren.
Als ADB niet aan staat (staat standaard ook uit), dan kan je je toestel in fastboot-mode opstarten. Ik weet de juiste toetsencombinatie niet, maar als je je toestel in fastboot kan krijgen dan kan je via adb toch nog aan je bestanden.

Android developer & dürüm-liefhebber

Anoniem: 614304

Topicstarter
Bedankt voor de snelle reacties tot nu toe!
Ga er snel eens naar kijken :)

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dit heeft niets in het Shopping Forum te zoeken, schopje naar Android :)

SF >> AND

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Pagina: 1