Vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 821545

Topicstarter
Betreft de Samsung Galaxy S7 Edge.

Scherm kapot, telefoon werkt nog wel 8)7 . Vrijwel alleen groene strepen is dus eigenlijk niet te bedienen.
Nu wil ik alle files, foto's etc op de computer zetten.

Normaliter moet ik op de telefoon swipen om de USB aansluiting op de computer te zien. Dit lukt niet.
Hoe krijg ik alsnog toegang tot m'n telefoon voor het overzetten van de bestanden.

Graag suggesties, en hulp..

Bij voorbaad dank

Groet,

Siwin

Beste antwoord (via Anoniem: 821545 op 27-09-2016 22:56)

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:59
USB to go muis? Om even een open deur in te trappen,

Er is helaas geen support meer voor HDMI out op dit toestel..

Je zult toch op enige manier voor elkaar zien te krijgen dat je die toestemming geeft.

Daarbij, een "echte" tweaker heeft natuurlijk een backup? ;)

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2 Henk 'm!

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:59
USB to go muis? Om even een open deur in te trappen,

Er is helaas geen support meer voor HDMI out op dit toestel..

Je zult toch op enige manier voor elkaar zien te krijgen dat je die toestemming geeft.

Daarbij, een "echte" tweaker heeft natuurlijk een backup? ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• saharoen
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:10
*knip*. Dit voegt niks toe.

[ Voor 79% gewijzigd door rens-br op 28-09-2016 08:35 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16-06 09:19
USB To Go gaat lastig zijn omdat je die USB-poort als computerconnectie gebruikt :P Je zou met een USB To Go kabel wel een muis kunnen aansluiten, en zo je bestanden op een SD-kaart zetten of op een clouddienst zoals Dropbox.

Voor de duidelijkheid, dan hebben we het over zo'n converter: http://www.allekabels.nl/...sb-micro-otg-adapter.html (via China kosten die dingen nog geen euro en als je in de buurt zou wonen mocht je er wel eentje lenen :P)

Een bluetooth muis zou ook een optie zijn, al heb je waarschijnlijk een probleem met pairen omdat je daar ook het touchscreen voor nodig bent :P

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Toevallig beschikking over ADB?
Anders kun je spelen met
code:
1
adb pull /DCIM C:\Telefoon backup

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Anoniem: 821545

Topicstarter
Bedankt lieve mensen voor de suggesties en tips. Het is gelukt on de bestanden op de computer te krijgen.

Inderdaad is dit m'n eerste post en heb ik hier speciaal een account voor aangemaakt. De telefoon waar het om gaat is namelijk van mijn vriendin.

Wellicht tot het volgende topic !

Adios

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 997329

Beste Siwin050,

Zojuist je berichten en de reacties daarop gelezen. uiteindelijk is het je gelukt om je bestanden op de comupter te krijgen. Op dit moment kamp ik ook met een kapot beeldscherm en vraag ik me af hoe je het nu voor elkaar hebt gekregen?

Hoor graag van je.
Groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:15

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Anoniem: 997329 welkom op Tweakers.

Mak even een nieuw topic aan, het is namelijk niet toegestaan andermans topics over te nemen (kapen). Daarnaast verwacht ik dat @Anoniem: 821545 hier niet op gaat reageren, aangezien die sinds september zich niet meer heeft laten zien.

Ik kan je overigens wel aanraden om even Het algemeen beleid #quickstart door te nemen, zodat je weet wat er van je verwacht wordt.

[ Voor 22% gewijzigd door rens-br op 20-11-2017 10:11 ]

Pagina: 1