Mijn vraag
Iemand die ik ken heeft haar telefoon laten vallen. Scherm helemaal kapot (blijft zwart), maar gaat wel aan (status lampje). de telefoon is vergrendeld via Vinger afdruk en/of pincode. Vervolgens als je in de telefoon zou weten te komen moet ik ook nog de verbinding aan weten te zetten naar de computer...
Cloud had ze niet aan staan helaas, haar nieuwe telefoon staat dit al wel aan, maar ze zou nog wel heel graag haar oude foto's willen hebben.
Heeft iemand een idee die mij kan helpen?
Relevante software en hardware die ik gebruik
Kabel, en gewoon mijn computer, Telefoon is een s6 (normale editie geen edge)
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Via samsung.com telefoon ontgrendelen (geen succes)
Via google.com telefoon ontgrendelen (geen succes)
Aan computer pluggen (succes, maar ook weer niet ivm toestemming moet gegeven worden vanaf telefoon)
Smart-switch - samsung slim bestanden over zetten (zelfde als bovenstaande met computer koppelen)
Iemand die ik ken heeft haar telefoon laten vallen. Scherm helemaal kapot (blijft zwart), maar gaat wel aan (status lampje). de telefoon is vergrendeld via Vinger afdruk en/of pincode. Vervolgens als je in de telefoon zou weten te komen moet ik ook nog de verbinding aan weten te zetten naar de computer...
Cloud had ze niet aan staan helaas, haar nieuwe telefoon staat dit al wel aan, maar ze zou nog wel heel graag haar oude foto's willen hebben.
Heeft iemand een idee die mij kan helpen?
Relevante software en hardware die ik gebruik
Kabel, en gewoon mijn computer, Telefoon is een s6 (normale editie geen edge)
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Via samsung.com telefoon ontgrendelen (geen succes)
Via google.com telefoon ontgrendelen (geen succes)
Aan computer pluggen (succes, maar ook weer niet ivm toestemming moet gegeven worden vanaf telefoon)
Smart-switch - samsung slim bestanden over zetten (zelfde als bovenstaande met computer koppelen)
[ Voor 7% gewijzigd door mesout op 22-03-2017 23:06 . Reden: Smart-switch geprobeerd en resultaat er van toegevoegd. ]