Wow, hij ging over een putdekseltje in de Curbs heen en vloog er daardoor af

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
dankzij de reclame op SKY heb ik die net gemistHippocampus schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 10:09:
Stevige klapper GRO, rode vlag.
Edit: Hij loopt alweer
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Het is zo spannend om te kijken zonder beeld zo en in spanning af te wachten wanneer er een video wordt gepost.metallicattim schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 10:12:
Wachten op de herhaling, want hij kwam al door het beeld gevlogen zonder een rechter achterband...!
[ Voor 30% gewijzigd door mathy_ op 29-09-2017 10:17 ]
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Monaco?naitsoezn schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 10:16:
Was er niet al eens eerder een putdeksel-gate?
I see what you did thereSmultie schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 10:16:
Ik zou als ik Grosjean was, gewoon weigeren om volgend jaar nog op dit circuit te rijden!!!
Replays help piece together the incident... it seems Raikkonen inadvertently dragged open a drain cover on the inside of the corner - and when Grosjean came up to the same piece of circuit, the cover shredded his tyre and pitched him into the crash.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Nee China volgens mij.
Als het regent in mei, dan is april voorbij
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
[ Voor 37% gewijzigd door aDutchCow op 29-09-2017 10:26 ]
Geen idee of dit zo is, maar het is wel een bijzondere situatie. Ik kan mij voorstellen dat de juristen van Haas hier wel een werkje van kunnen maken.Danielson schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 10:22:
Stel nou dat dit je een versnellingsbak kost, zou de FIA je dan matsen?
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
Lijkt me wel, dit is gewoon een fout van het circuit.Danielson schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 10:22:
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Maakt in dit geval niet uit, aangezien het nog maar FP2 is.Danielson schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 10:22:
-
haha idd ik wilde het net zeggenMikeyMan schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 10:26:
Ze staan lekker efficiënt met die bezems te wapperen ook zeg!
The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Steam ID = Ackerfiets
Ze (we) zijn klaar voor vandaag. Morgen weer een dag.Family Guy schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 10:30:
Hoe gaat het nu eigenlijk verder met GRO? Tweede wagen of zo spoedig en zo goed mogelijk (z.s.e.z.g.m.?) repareren?
Wagen lijkt nogal beschadigd. Moeten ze die dus voor morgen repareren?Hippocampus schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 10:31:
[...]
Ze (we) zijn klaar voor vandaag. Morgen weer een dag.
Steam ID = Ackerfiets
10/1000? 1/100 bedoel je?loekf2 schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 10:29:
Welke oelewapper installeert en er nou (opwippende) putdeksels op een F1 circuit waar je met 300+ km over heen raast. Of mis ik iets ?
VER dus binnen 10/1000 van RIC. Auto's zelfde afstellingen zou ik zeggen.
Ik geloof niet in een herhaling van Singapore met een Redbull bij de eerste 3. Denk dat Mercedes mits het morgen droog is nog wel wat centiliters olie er in gooit.
Alles als een gek vervangen en of repareren. Lekker doorwerken in de nacht.Family Guy schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 10:30:
Hoe gaat het nu eigenlijk verder met GRO? Tweede wagen of zo spoedig en zo goed mogelijk (z.s.e.z.g.m.?) repareren?
Jep, of opnieuw opbouwen. En dat gaat ze nog lukken ook!Family Guy schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 10:32:
[...]
Wagen lijkt nogal beschadigd. Moeten ze die dus voor morgen repareren?
Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...
Ja, maar het is net een boekenkastje van de Ikea, die monteurs hebben dat zo weer voor elkaar hoorFamily Guy schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 10:32:
[...]
Ja, die moeten ze zeker voor morgen repareren. Ze hebben volgens mij wel een nieuw chassis bij zich, maar die gebruiken ze alleen als deze beschadigd is. Alle bodywork vervangen, inclusief een nieuwe versnellingsbak. We wagens gaan sowieso ver uit elkaar maar nu helemaal veel extra werk, naast dat ze een hoop onderdelen kunnen weggooien.Family Guy schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 10:32:
[...]
En dan blijkt er net dat ene schroefje te weinig te zijn...Hippocampus schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 10:34:
[...]
Ja, maar het is net een boekenkastje van de Ikea, die monteurs hebben dat zo weer voor elkaar hoor
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
HeheSpotmatic schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 10:35:
[...]
En dan blijkt er net dat ene schroefje te weinig te zijn...
Spotmatic schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 10:35:
[...]
Daar hebben ze dan weer Duckttape voorSpotmatic schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 10:35:
[...]
[ Voor 5% gewijzigd door Hippocampus op 29-09-2017 10:38 ]
Denk dat RAI dat liever niet heeft (gezien zijn ervaring eerder in FP2).
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
Ik weet ook nooit of het Duct Tape of Duck Tape is, maar jij maakt er helemaal iets moois vanHippocampus schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 10:37:
[...]
Daar hebben ze dan weer Duckttape voor
Edit: Zie boven dus
Die stemming is al afgelopen en het is, samen met de stemmen van f1.com 2001 geworden. Staat op de YouTube van Formula1.Paulus07 schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 10:41:
Hier mensen die de Maleisie GP van waarschijnlijk 2012 online gaan kijken?
https://twitter.com/F1/status/911212423306252290
https://nl.motorsport.com...riete-gp-maleisie-956430/
[ Voor 8% gewijzigd door ArnevdS op 29-09-2017 10:43 ]
Heb van de week deze gekekenPaulus07 schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 10:41:
Ik denk dat ik me als monteur ook minder zorgen zou maken over een schroefje te weinig. De auto in elkaar zetten en dan ineens 2 schroefjes over hebben. Dan zou ik het warm krijgenJasphur schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 10:37:
[...]
Hehe.
Denk dat een F1 team dat niet overkomt. Die hebben reserveonderdelen voor de reserveonderdelen
Overigens kun je bij de Ikea bij servicebalie gratis nieuwe schroefjes halen
Het is 2001 gewordenPaulus07 schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 10:41:
Oeoeoe dat is gevaarlijk inderdaad. Maar dan zal er vast wel weer een of andere sensor gaan piepen.perpixel schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 10:43:
[...]
Ik denk dat ik me als monteur ook minder zorgen zou maken over een schroefje te weinig. De auto in elkaar zetten en dan ineens 2 schroefjes over hebben. Dan zou ik het warm krijgen
[ Voor 35% gewijzigd door Jasphur op 29-09-2017 10:50 ]
Dat overkomt mij altijd ...perpixel schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 10:43:
[...]
Ik denk dat ik me als monteur ook minder zorgen zou maken over een schroefje te weinig. De auto in elkaar zetten en dan ineens 2 schroefjes over hebben. Dan zou ik het warm krijgen
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Steam ID = Ackerfiets
Serieus, welke puber zit daar namens Ziggo te tweeten?Gynnad schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 10:57:
Altijd fijn die loszittende putdeksels..
https://twitter.com/ZiggoSportF1/status/913680303104733184
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
*PLOP*GAITii schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 10:59:
Loszittende putdeksels, maar ook loszittende (delen van) de helm van Massa:
https://twitter.com/ZiggoSportF1/status/913672163567181824
alles kan off-topic
Voor straf slaan ze Maleisië voortaan overAnkona schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 11:15:
Eigenlijk best wel ernstig dat een organisatie die voor iedere miniscule scheet met mogelijk risico meteen straffen uitdeelt zelf verantwoordelijk is voor een openstaande putdeksel .
Hoeveel strafpunten krijgt het circuit/de organisatie nu? Wat voor een gridstraf delen ze nu uit? (alle sponsors verplicht 10 ronden niet in beeld? )
Dan denk ik weer dat de FIA de schuld afschuift naar de organisatie van het circuit.Ankona schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 11:15:
Eigenlijk best wel ernstig dat een organisatie die voor iedere miniscule scheet met mogelijk risico meteen straffen uitdeelt zelf verantwoordelijk is voor een openstaande putdeksel .
Hoeveel strafpunten krijgt het circuit/de organisatie nu? Wat voor een gridstraf delen ze nu uit? (alle sponsors verplicht 10 ronden niet in beeld? )
Niet meer dan logisch lijkt me, immers hoort eigenaar ervoor tezorgen dat het goed is.Jasphur schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 11:20:
[...]
Dan denk ik weer dat de FIA de schuld afschuift naar de organisatie van het circuit.
FTFY. Een put dempen met een kans op een regenrace lijkt mij geen goed planStoelpoot schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 11:28:
Het zal inderdaad een fikse uitbrander worden bij de circuitorganisatie. Ik verwacht dat een paar mensen vanavond laat nog een put moet dempen... vast lassen en alle andere putten moeten controleren.
Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory
Gaan ze echt niet zomaar doen, de races daar zijn veel te leuk meestal.naitsoezn schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 11:20:
[...]
Voor straf slaan ze Maleisië voortaan over
Je weet dat dit circuit volgend jaar (en de jaren daarop) niet meer op de kalender staat he?albino71 schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 11:39:
[...]
Gaan ze echt niet zomaar doen, de races daar zijn veel te leuk meestal.
[ Voor 6% gewijzigd door Jasphur op 29-09-2017 11:41 ]
Uhm.. dit is voorlopig het laatste jaar dat F1 hier rijdt?albino71 schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 11:39:
[...]
alles kan off-topic
Helaasalbino71 schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 11:39:
[...]
Waiting on the world to change
Ryur schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 11:41:
[...]
Uhm.. dit is voorlopig het laatste jaar dat F1 hier rijdt?
Contract is verbroken/opgezegd!
Ik denk dat 'ie dat best wel weet en het daarom ook zegt.Jasphur schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 11:40:
[...]
Je weet dat dit circuit volgend jaar (en de jaren daarop) niet meer op de kalender staat he?
kak, dubbelpost. sorry
Putdeksels lassen ze vast, als je dan een prutser hebt die dat doet dan kan het loskomen.Ankona schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 11:42:
Die putdeksels daar zullen ze toch wel circuit uitvoeringen voor hebben? Gewoon een constructie die zich al 50 jaar bewezen heeft. Waarom eist de FIA dat niet?
Gh0stw4lk3r schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 11:38:
[afbeelding]
met dank aan de tip van @Osxy
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Als de onderliggende constructie niet goed is, kun je lassen wat je wilt. Stel dat de deksel niet gelijk ligt aan de afvoer, dan kun je dit soort dingen krijgen. Ik denk eerder productiefout, maar we gaan het zien. In ieder geval blij dat het vandaag gebeurt en niet morgen of overmorgen. Vind het vooral sneu voor Grojean/Haas die er gewoon niks aan kan doen maar wel een hele nieuwe auto moet krijgen.Homeland schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 11:57:
[...]
Putdeksels lassen ze vast, als je dan een prutser hebt die dat doet dan kan het loskomen.
[ Voor 10% gewijzigd door Martinspire op 29-09-2017 12:02 ]
hap 1Jasphur schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 11:40:
Je weet dat dit circuit volgend jaar (en de jaren daarop) niet meer op de kalender staat he?
hap 2Ryur schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 11:41:
Uhm.. dit is voorlopig het laatste jaar dat F1 hier rijdt?
Contract is verbroken/opgezegd!
hap 3
Ha, er is er in ieder geval 1 scherpStoelpoot schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 11:53:
Ik denk dat 'ie dat best wel weet en het daarom ook zegt.
Wel jammer dat de FIA zo snel de beslissing al heeft genomen vanwege die deksel. Deksels, was toch een mooi circuit altijd.
[ Voor 3% gewijzigd door albino71 op 29-09-2017 12:02 ]
No way, opstaan voor een FPDaniëlWW2 schreef op donderdag 28 september 2017 @ 22:04:
Dus, wie gaat er echt om 5:00 opstaan voor FP1?
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Big thanks voor Boinkie! Altijd fijn om onze eigen pitreporter ter plaatse te hebben!nachtnet schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 11:14:
via @Boinkie
Ik ontving zojuist via @Boinkie een paar foto's en een korte tekst, met het verzoek deze even hier neer te gooien.
....
"Vanochtend voor het begin van de vrije training kregen we de mogelijkheid om een kijkje te nemen in de garage van red bull racing. natuurlijk al gaaf om bij een race te zijn maar dan ook nog over het paddock en zelfs in de garage te lopen is een droom. In de hospitality zat Jos Verstappen gezellig met Olav mol te praten en binnen zaten Christian Horner en Helmut Marko aan een kop koffie dingen te bespreken. Lekker gemoedelijk en geen spatje stress te bespeuren. De garage in. Ricciardo zijn auto stond al volledig klaar terwijl die van verstappen verre van af leek. De auto van Ricciardo werd dan ook gebruikt als auto voor het oefenen van pitstops. De garages in Maleisie zijn erg klein in vergelijking met een Spa. Ze redden zich er echter prima mee. Immers mag er toch maar 60 man aan crew aanwezig zijn. De rest houdt de boel in de gaten vanuit Milton Keynes. Meer foto's volgen vanavond. "
No matter the age, never lose the Kramer inside
Helaas, dat is geen happen maar een mislukte grap.albino71 schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 12:02:
[...]
hap 1
[...]
hap 2
[...]
hap 3
[...]
Ha, er is er in ieder geval 1 scherp![]()
En eens!
alles kan off-topic
De regels m.b.t. versnellingsbakken gelden niet op vrijdag, dus dit was sowieso niet dezelfde bak als dat hij morgen en zondag gebruikt (en afgelopen race gebruikt heeft en in de volgende race zal gebruiken).Racierox schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 12:22:
Vraag me ook af hoe dat werkt, stel nou dat Grosjean z'n versnellingsbak nu kapot is en die moet hij wisselen. Zou hij dan een grid penalty krijgen van de FIA?
Tape du canard!Smultie schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 10:42:
[...]
Ik weet ook nooit of het Duct Tape of Duck Tape is, maar jij maakt er helemaal iets moois van
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Wolf heeft het over "Gremlins" in de auto die ze niet kunnen vinden wat onbalans veroorzaken, dan geen grip, dan weer te warm en teveel slijtage etc.Novadecasa schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 13:31:
Het valt me toch wel op dat Mercedes het moeilijker lijkt te hebben als dat we verwacht hadden. Benieuwd hoe zich dat gaat ontwikkelen bij de kwalificatie
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq