Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[F1 2017] Race 15 - GP van Maleisië - MAX!!!! Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Pagina: 1 2 3 ... 25 Laatste
Acties:
  • 73.448 views

• DaniëlWW2
  • Registratie: november 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Mede-auteurs:
  • AGee
  • Registratie: december 2002
  • Niet online

AGee

• nachtnet
  • Registratie: december 2003
  • Nu online

nachtnet

Malaysia Grand Prix - 29 September - 01 Oktober
Data
Vr 29 Sep
Free Practice 1:05:00https://tweakers.net/ext/f/nlTMBctRjBr21TU1f8CalFSr/full.png(14:00)
Free Practice 2:09:00https://tweakers.net/ext/f/nlTMBctRjBr21TU1f8CalFSr/full.png(18:00)
Za 30 Sep
Free Practice 3:08:00https://tweakers.net/ext/f/nlTMBctRjBr21TU1f8CalFSr/full.png(14:00)
Quali:11:00https://tweakers.net/ext/f/nlTMBctRjBr21TU1f8CalFSr/full.png(17:00)
Zo 01 Okt
Race:09:00https://tweakers.net/ext/f/nlTMBctRjBr21TU1f8CalFSr/full.png(15:00)

CircuitSepang International Circuit
LocatieKuala Lumpur, Maleisië
Lengte5543 m
Aantal race ronden56
Total race afstand310,408 km
Laatste winnaarDaniel Ricciardo (RedBull) 1:37:12.776
Lap record1:34.223 - Juan Pablo Montoya (2004)
LinksFormula1.com Google maps

Banden

Bandenkeuzes:
Beschikbaar zijn de volgende banden*:
  • SuperSoft (SS) Rood
  • Soft (S) Geel
  • Medium (M) Wit
*tot de GP van Monaco was de banden keuze voor ieder team gelijk.
  • 7 sets van de zachtste band
  • 4 sets van de middelste band
  • 2 sets van de hardste band

These are the tyres that Pirelli has said must be used at some point in the race:
One set of P Zero Soft and one set Medium.
Each driver must have both these sets available for the race, and must use at least one of them.

Following the regulations, each driver must save for Q3 one set of the softest of the three nominated compounds. This set will be given back to Pirelli after Q3 for those who qualify in the top 10, but the remaining drivers will keep it for the race.

Over the course of a race weekend the teams have to hand back tyres according to a certain schedule, though they can decide which tyres to give back at the following times:
- One set after the first 40 minutes of FP1
- One set at the end of FP1
- Two sets at the end of FP2
- Two sets at the end of FP3

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Nieuw topic, nieuwe kansen, nieuwe hoop op eindelijk eens een goed resultaat, en natuurlijk nieuwe kansen voor Max en Alonso hun auto's om kapot te gaan. :') :P

PS, dit circuit sloopt wel vaker willekeurig auto's dus. :+
YouTube: Lewis Hamilton's Engine Fails | Malaysian Grand Prix 2016

DaniëlWW2 wijzigde deze reactie 25-09-2017 00:32 (39%)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Jasphur
  • Registratie: augustus 2015
  • Laatst online: 09:02
:D

Lorem ipsum dolor sit amet | PSN: Jasphur | Discogs Collectie | Untappd: jasperroeken

• DaMarcus
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 15:48

DaMarcus

DaModerator Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

Om de spanning in de titelstrijd weer terug te brengen, heb ik er geen probleem mee als dat torretje weer ploft :P

• Boinkie
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 16:07
Present on site! Heb geen fatsoenlijke camera bij me dus verwacht geen hoogstaande foto’s :-)

• scorpie
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 16:10

scorpie

Supra Addict

quote:
Boinkie schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 08:12:
Present on site! Heb geen fatsoenlijke camera bij me dus verwacht geen hoogstaande foto’s :-)
Alweer onsite?!? Hoe doe je dat? :p

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

• Leoon.
  • Registratie: september 2007
  • Nu online

Leoon.

waka waka hey hey

Ai, die eerste free practice ga ik missen :+

(de lokale tijden moeten trouwens omgedraaid worden)

Leoon. wijzigde deze reactie 26-09-2017 08:23 (38%)

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• ChipSkylark
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 13-05 15:02
Dat wordt weer opnemen, hele dag oordoppen in doen, niet op de telefoon kijken en 's avonds in spanning voor de buis zitten!

Ondanks dat het weinig zin heeft om nu al te checken: er is de komende 7 dagen de hele tijd grote kans op regen. Maar goed dat kennen we van Oostenrijk, zul je zien dat het precies een uur voor de race weer droog wordt.

Zou voor het kampioenschap leuk zijn als Vettel dit keer zou winnen.

• Ankona
  • Registratie: mei 2014
  • Laatst online: 12:26
Ik ga dit keer de race missen, scheelt dus weer een hoop frustratie. (Moeite doen om de middag vrij te houden en op tijd voor de tv zitten om dan na 200 meter de wedstrijd beslist te zien worden is niet goed voor mijn humeur)

alles kan off-topic

• Jasphur
Ik zit lekker het hele weekend thuis. Heuj. Dus Q en Race zeker weer eens normaal kijken. Toevallig dit weekend weer een Ziggo actie? :P

Lorem ipsum dolor sit amet | PSN: Jasphur | Discogs Collectie | Untappd: jasperroeken

• MegaTronics
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 16-07-2018

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Dat wordt vroeg opstaan dit weekend voor de kwalificatie en de race.

MegaTronics wijzigde deze reactie 26-09-2017 08:24 (4%)

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

• AzzKickah
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 16:25

AzzKickah

06-CENSORED

quote:
MegaTronics schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 08:24:
Dat wordt vroeg opstaan dit weekend voor de kwalificatie en de race.
Quali om 11 uur en de race om 9 uur? Kan me niet herinneren dat daar eerder zo'n groot verschil tussen zat..?

• Razorbite
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 15:45
In Maleisië hoef je toch maar een heel klein dansje te doen voor een grote bui?

• Suicyder
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 17:37

Suicyder

31gaming.nl

quote:
Razorbite schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 08:30:
Ja en 2 seconden later rijden ze niet meer. Circuit is bekend om de rivieren water die ontstaan en dan leggen ze de boel stil. Dus of het handig is die dans te doen :+

• XyritZz
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 22-05 10:03
Is dit nu het laatste jaar dat er in Maleisie gereden wordt? Moet heel eerlijk zeggen dat ik dit circuit ga missen, vind het de beste baan die Tilke heeft getekend en er zijn ontzettend toffe races gereden hier.

Hopelijk krijgt Liberty de baan nog eens terug op de kalender.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

• Razorbite
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 15:45
quote:
XyritZz schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 08:31:
Is dit nu het laatste jaar dat er in Maleisie gereden wordt? Moet heel eerlijk zeggen dat ik dit circuit ga missen, vind het de beste baan die Tilke heeft getekend en er zijn ontzettend toffe races gereden hier.

Hopelijk krijgt Liberty de baan nog eens terug op de kalender.
Jep helaas laatste jaar voorlopig. Politiek spelletje wat over de hoofden van het circuit werd gespeeld door de minister van Sport.

• LoeWn
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 17:00
quote:
Ankona schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 08:24:
Ik ga dit keer de race missen, scheelt dus weer een hoop frustratie. (Moeite doen om de middag vrij te houden en op tijd voor de tv zitten om dan na 200 meter de wedstrijd beslist te zien worden is niet goed voor mijn humeur)
Zaterdagavond stappen. Zondagochtend de wekker om kwart voor 9. Met half dichte ogen en een enorme kater de race vanuit bed kijken. Mochten we weer ellende krijgen, gaat de tv uit en slaap ik waarschijnlijk nog sneller dan Max 'gecrashed' was in Singapore.

• alexbl69
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 18:06
Prachtig circuit, met meestal mooie races.

Enige kanttekening die er wat mij betreft bij geplaatst kan worden zijn de 2 ellenlange DRS zone's, met maar 1 DRS detectie. Het voordeel voor de achterligger bij het ingaan van de DRS zones is te groot.

iRacing Profiel

• alesandro_46
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 14:49
De bandenselectie is ook bekend:

(voor in de startpost)

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

• M3rcury
  • Registratie: augustus 2004
  • Niet online

M3rcury

Groene gixxer

quote:
alexbl69 schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 08:44:
Prachtig circuit, met meestal mooie races.

Enige kanttekening die er wat mij betreft bij geplaatst kan worden zijn de 2 ellenlange DRS zone's, met maar 1 DRS detectie. Het voordeel voor de achterligger bij het ingaan van de DRS zones is te groot.
Dat is toch het hele idee van DRS. Meer inhaal acties op de baan.

Suzuki GSX-R 600 K7!
PSN: Green-M3rcury
http://www.wax-on.nl voor Chemical Guys, Mothers Wax, Monello, Collinite, Poorboys World, EuroW, ScratchShield en Polishing Power

• Roamor
  • Registratie: mei 2004
  • Niet online
quote:
M3rcury schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 08:47:
[...]

Dat is toch het hele idee van DRS. Meer inhaal acties op de baan.
Waarom geen simpele fix; 2 detectiepunten. Zodra de achterligger er voorbij is, wordt DRS omgedraaid.

• Ankona
Gewoon geen DRS. Niets is mooier dan ronden lang loeren en elkaar onder druk zetten. Met DRS is het erop en erover, net als het mooi gaat worden is het alweer voorbij.

alles kan off-topic

• alesandro_46
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 14:49
quote:
Roamor schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 08:49:
[...]

Waarom geen simpele fix; 2 detectiepunten. Zodra de achterligger er voorbij is, wordt DRS omgedraaid.
Coureur A haalt coureur B in op het achterste rechte stuk met DRS. Vervolgens krijgt coureur B DRS op het rechte stuk bij start/finish en haalt coureur A weer in? Dan kan je DRS net zo goed uit zetten.
Wat ik ook prima zou vinden overigens, zolang ze het 'kort achter elkaar rijden zonder dat de banden aan gort gereden worden' oplossen.

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

• hardware-lover
  • Registratie: augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Even wat ophalen..

[herinneringen] YouTube: F1 2016 Malaysia all crashes and fails

hardware-lover wijzigde deze reactie 26-09-2017 08:54 (33%)

A smile a day....

• EvilWhiteDragon
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 24-05 16:41
quote:
alesandro_46 schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 08:52:
[...]

Coureur A haalt coureur B in op het achterste rechte stuk met DRS. Vervolgens krijgt coureur B DRS op het rechte stuk bij start/finish en haalt coureur A weer in? Dan kan je DRS net zo goed uit zetten.
Wat ik ook prima zou vinden overigens, zolang ze het 'kort achter elkaar rijden zonder dat de banden aan gort gereden worden' oplossen.
Aan de andere kant, dan wordt er wel meer ingehaald. Dat was toch het doel van DRS? :+

Maar zondag 9 uur, dat is wel vroeg :/ Ga mijn best doen om live mee te kijken, maar een paar uur later had ik helemaal niet erg gevonden. Wel fijn dat de middag op deze manier vrij blijft.

LinkedIn
BlackIntel

• Holkers
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 07:55
Jullie hebben zeker geen kinderen. Zondag 9 uur is laat! Grootste probleem is dat ik de tekenfilms moet afzetten en dan de start mis door het geschreeuw...

• geennl
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 16:02
quote:
EvilWhiteDragon schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 09:10:
[...]

Aan de andere kant, dan wordt er wel meer ingehaald. Dat was toch het doel van DRS? :+

Maar zondag 9 uur, dat is wel vroeg :/ ...
Je hebt gezien hoe vroeg de race in Japan begint? :+

• Soggney
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 12:56

Soggney

Zeekomkommer

quote:
Holkers schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 09:14:
Jullie hebben zeker geen kinderen. Zondag 9 uur is laat! Grootste probleem is dat ik de tekenfilms moet afzetten en dan de start mis door het geschreeuw...
Gebruik dan de ziggo app om de start te zien, kan je evengoed oordoppen insteken om het lawaai van je klein grut buiten te houden.

Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory

• Snowhite0901
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 17:44
hmm hmm 9 uur is op zich qua opstaan het probleem niet... maar de andere verplichtingen. Ik ben iig benieuwd naar de nieuwe motor van fer: http://www.thisisf1.com/2...er-unit-for-malaysian-gp/

• DesireHD
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 24-05 16:12
quote:
Haha, idd! En kinderen voelen ook feilloos aan wanneer het tijd is om even flink lawaai te gaan maken he, net tijdens de start of een mooie inhaalactie :) Maar ik vind het wel prima die tijd; met kinderen toch op tijd wakker en zo heb je nog wat aan de rest van de dag.

Vind het wel jammer dat we bijna geen nachtraces meer hebben trouwens; vond het altijd wel wat hebben om 's nachts voor de tv te zitten zonder gestoord te worden door vrouw/kinderen/visite o.i.d. Of ff lekker na het stappen met een draaierig hoofd F1 kijken :+

• DoeEensGek
  • Registratie: maart 2009
  • Nu online
Kijk weer een mooie tijd voor een race. 9u is een toptijd, lekker met een bakje koffie de race kijken.

• Qu3st
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 18:14
Ik ben blij met mijn vroege dienst! 9 uur? Dat is al bijna middag voor mij. Hopelijk is de dienst rustig en doet Ziggo Go wat het hoort te doen.

When something is important enough, you do it even if the odds are not in your favor. -Elon Musk-

• Spotmatic
  • Laatst online: 16:12
Toch mooi, koffie en croissantje, en Max zien uitvallen in de eerste meters. Hebben we de hele zondag nog om de domper te verwerken. :P

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

• Jasphur
quote:
Spotmatic schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 09:58:
Toch mooi, koffie en croissantje, en Max zien uitvallen in de eerste meters. Hebben we de hele zondag nog om de domper te verwerken. :P
Pak je een croissantje extra en smeer je die vol met extra veel Nutella :D

• Boinkie
quote:
scorpie schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 08:12:
[...]

Alweer onsite?!? Hoe doe je dat? :p
M’n eerste race dat ik er bij ben dit seizoen! Kwestie van vakantie goed plannen, ticket kopen en de vriendin eerder naar huis sturen 😁
quote:
Razorbite schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 08:30:
Klopt. Afgelopen dagen is het vanaf 14 uur hommelos in KL tot een uur of 17. Locals praten al de hele tijd alsof het regenseizoen is verschoven.

Boinkie wijzigde deze reactie 26-09-2017 10:15 (35%)

• Jackson6
  • Registratie: oktober 2010
  • Niet online
Ik vind 09.00 prima, qualy om 11.00 is ook prima.

De FP's sla ik dit weekend over hoor pff.

• loekf2
  • Registratie: februari 2002
Ik hoorde dat RBR nieuwe upgrades heeft nu ze Aston Martin gaan heten:

Om te zorgen dat Max zeker de tweede bocht haalt.

5k iMac Late 2014 | W10 HTPC (i5, GTX1650) | iPhone XS 256GB | iPad Pro 10.5" 256GB LTE | Sony KD-55XE9305 | ATV 4K | Onkyo TX-NR686 | Fire TV Stick | Shield TV | PS4 Pro + PS VR | Xbox One S | Echo (WeMO, Netatmo, Canary) | Harmony Elite | FRITZ!Box 7581

• DoeEensGek
  • Nu online
quote:
Jasphur schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 10:02:
[...]

Pak je een croissantje extra en smeer je die vol met extra veel Nutella :D
Dat is de methode die m'n vriendin gebruikt, ik doe meestal een pilsje extra maar dat sla ik nu over. Al moet ik heel eerlijk zeggen dat ik er laatste keren weinig moeite mee had toen hij uitviel. Hij loopt nog lang genoeg rond in de F1 om al die uitval beurten goed te maken.

• Martinspire
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 13:46

Martinspire

Awesomeness

quote:
Spotmatic schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 09:58:
Ga het nou niet konden ;w

Martinspire - PC, PS4, X1

• Kassad
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 24-05 18:54
quote:
DoeEensGek schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 10:23:
[...]

Dat is de methode die m'n vriendin gebruikt, ik doe meestal een pilsje extra maar dat sla ik nu over. Al moet ik heel eerlijk zeggen dat ik er laatste keren weinig moeite mee had toen hij uitviel. Hij loopt nog lang genoeg rond in de F1 om al die uitval beurten goed te maken.
Bovendien rijdt de rest verder dus er is genoeg om naar te kijken ;-)

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

• Jasphur
quote:
DoeEensGek schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 10:23:
[...]

Correct
quote:
Kassad schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 10:27:
[...]

En teven juist

:D Genoeg spanning en sensatie op de baan

• YakuzA
  • Laatst online: 17:29

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Om de roddels maar weer aan te slingeren.
Gasly ipv Kvyat komend weekend? :+

https://www.motorsport.co...acing-debut-kyvat-957782/

Death smiles upon us all, all a man can do is smile back.
PSN

• devil-strike
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 17:17
Tijden kloppen ergens niet athans vrije training 1 is volgens ziggo om 05:00u, hier staat 04:00u vrije training2 is 09:00u hier staat 08:00u.

• DoeEensGek
  • Nu online
quote:
Kassad schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 10:27:
[...]

Nou dit precies! Na de overwinning waren mijn verwachtingen ook torenhoog. Maar inmiddels is dat bijgesteld en kan ik oprecht genieten met of zonder Max. Liever met, maar de tv gaat niet uit als hij uitvalt om wat voor reden dan ook. ;)

• perpixel
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 13:57
Over Kvyat. De enige reden dat hij nog voor RB/TR rijdt is dat er geen geschikte vervanger was/is. Ik dacht dat het al vrij duidelijk was dat zodra dat die er wel was hij zou mogen gaan.

Ik denk trouwens niet dat het een slechte coureur is, maar gewoon niet met stress/druk om kan gaan. Ik verwacht dan ook dat zodra hij een plekje in een touringcar/Formula E oid. bemachtigd en daar zijn "flow" vind hij daar een frontrunner zal zijn.

• Kassad
quote:
DoeEensGek schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 10:52:
[...]

Nou dit precies! Na de overwinning waren mijn verwachtingen ook torenhoog. Maar inmiddels is dat bijgesteld en kan ik oprecht genieten met of zonder Max. Liever met, maar de tv gaat niet uit als hij uitvalt om wat voor reden dan ook. ;)
idd, ik kijk zo'n 20 jaar F1 nu en heb deze manie niet eerder gezien. Waar was iedereen toen Robert Doornbos reed, toen Christiaan Albers reed, toen Giedo vd Garde reed, toen Spijker een eigen team had? Ik hoop oprecht dat het mannenvoetbalteam weer gaat scoren zodat iedereen die een (voor mij onbegrijpelijke) drang heeft om in het oranje gekleed hoera te roepen en te denken dat succes van andere Nederlanders op hun afstraalt weer daar naar gaat kijken. /einde frustratie

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

• Boinkie
quote:
Kassad schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 11:01:
[...]

idd, ik kijk zo'n 20 jaar F1 nu en heb deze manie niet eerder gezien. Waar was iedereen toen Robert Doornbos reed, toen Christiaan Albers reed, toen Guido vd Garde reed, toen Spijker een eigen team had? Ik hoop oprecht dat het mannenvoetbalteam weer gaat scoren zodat iedereen die een (voor mij onbegrijpelijke) drang heeft om in het oranje gekleed hoera te roepen en te denken dat succes van andere Nederlanders op hun afstraalt weer daar naar gaat kijken. /einde frustratie
Dat was een tijd zonder facebook/instagram en andere media. Ik heb er geen problemen mee dat de F1 aan populariteit wint in de lage landen door Stoffel en Max. Zorgt er alleen maar voor dat we weer meer met motorsport mogen doen op Zandvoort/Assen en misschien weer in het centrum van Rotterdam volgend jaar :) Daarnaast denk ik dat er een hoop mensen zijn die de sport al volgden maar nu nog intensiever door de Nedervlaamse coureurs. Vergeet niet dat er tijdens de hoogtij dagen van city racing bijna of meer dan een half miljoen mensen op de been waren.

Boinkie wijzigde deze reactie 26-09-2017 11:08 (11%)

• Kassad
quote:
Boinkie schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 11:06:
[...]

Dat was een tijd zonder facebook/instagram en andere media. Ik heb er geen problemen mee dat de F1 aan populariteit wint in de lage landen door Stoffel en Max. Zorgt er alleen maar voor dat we weer meer met motorsport mogen doen op Zandvoort/Assen en misschien weer in het centrum van Rotterdam volgend jaar :)
Volgens mij was er al Facebook toen Robert Doornbos reed (klopt, Facebook 2004, Robert 2006), laat staan de coureurs erna. Ze reden alleen niet vooraan dus er straalde niets op kijker af ;-)

Verder wel eens dat de aandacht goed is maar het zou imo nóg beter zijn als de aandacht naar de sport ging ipv naar een persoon.

Kassad wijzigde deze reactie 26-09-2017 11:12 (9%)

• Jasphur

quote:
Visually it may not be one of the circuit’s instantly recognisable turns, but this tightening, understeer-inducing right-hander plays a crucial role in a fast lap of Sepang. It loads up the outside tyres and it’s important to get the car into the apex and get the power down early, because the longest straight on the track follows – along which there is the second DRS zone – with cars hitting speeds of around 330km/h.

quote:
...and that man was Alex Yoong, who started last on the grid for Minardi in 2002, before retiring from the race with gearbox problems on lap 30. It was one of 14 F1 starts for the Kuala Lumpur local, whose best finish was seventh place in Australia the same year. Compatriot Fairuz Fauzy is the only other Malaysian to have appeared in a Grand Prix weekend - five times with Lotus in 2010, but in practice sessions only.

Jasphur wijzigde deze reactie 26-09-2017 11:13 (13%)

• Mystikal
  • Laatst online: 24-05 20:33

Mystikal

It never hurts to help

Gelukkig de 2 weken al weer bijna voorbij!

Basement Bios ---- Exo-S

• vhal
  • Registratie: juni 2003
  • Nu online

vhal

ಠ_ಠ

JAAAAAH ochtendraces *O* *O* _/-\o_ *O*

en de kinderen???....die kijken gewoon mee zoals vorig jaar op 2-10-2016 :+ :P

Mijn pas gekochte auto vertoont een gebrek, wat nu?

• AzzKickah
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 16:25

AzzKickah

06-CENSORED

Gezellig :P

De TV hangt niet recht boven het kastje. Of dat lijkt zo. Hoe dan ook, het doet mijn OCD stuiteren :')

• Stoelpoot
  • Registratie: september 2012
  • Niet online
quote:
AzzKickah schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 11:23:

De TV hangt niet recht boven het kastje. Of dat lijkt zo. Hoe dan ook, het doet mijn OCD stuiteren :')
Zeg dat soort dingen nou niet, anders moet Vhal van t weekend de TV gaan omhangen omdat ie niet relaxed naar de race kan kijken.

• Jasphur
Even uit het algemene F1 topic en van @YakuzA
MA®K in "[F1] Seizoen 2017 - deel 2"

Zijn mensen hier meer bronnen van tegengekomen?

Gaat Gasley echt KVY vervangen deze race?

• vhal
  • Registratie: juni 2003
  • Nu online

vhal

ಠ_ಠ

quote:
AzzKickah schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 11:23:

lijkt zo, :P ondertussen zijn wij ook verhuisd en hangt diezelfde TV heerlijk OCD-recht :+

Mijn pas gekochte auto vertoont een gebrek, wat nu?

• Pos2007
  • Registratie: januari 2007
  • Niet online
Ook op Reddit stond een verwijzing naar een Russisch motorsport.com artikel met die strekking. Komende 2 races Gasly in de STR.
quote:
Jasphur schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 11:31:
Even uit het algemene F1 topic en van @YakuzA
MA®K in "[F1] Seizoen 2017 - deel 2"

Zijn mensen hier meer bronnen van tegengekomen?

Gaat Gasley echt KVY vervangen deze race?

• FastFred
  • Laatst online: 17:05
Ik zou het sneu vinden voor Kvyat, maar hij rijd sinds de stap terug naar STR ook gewoon als een dweil.

Everything that is, sprang from what was | iRacing Profiel

• LoeWn
genoeg bronnen te vinden. Maar alle bronnen noemen Autosport.com als bron. En Autosport noemt 'diverse media' weer als bron.

Een slimmere manier om traffic te genereren en naamsbekendheid te vergaren is er niet..

• D-Ed
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 15:01
quote:
Kassad schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 11:10:
[...]

Volgens mij was er al Facebook toen Robert Doornbos reed (klopt, Facebook 2004, Robert 2006), laat staan de coureurs erna. Ze reden alleen niet vooraan dus er straalde niets op kijker af ;-)

Verder wel eens dat de aandacht goed is maar het zou imo nóg beter zijn als de aandacht naar de sport ging ipv naar een persoon.
Max reed in het begin ook niet vooraan maar werd wél als het nieuwe talent (buitencategorie enzo..) gezien.. Maar goed, het zijn natuurlijk alleen de ‘oranjefans’ die Max op zo’n voetstuk zetten (of hem eraf schoppen) :+

• Requiem19
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 17:56
quote:
LoeWn schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 11:44:
genoeg bronnen te vinden. Maar alle bronnen noemen Autosport.com als bron. En Autosport noemt 'diverse media' weer als bron.

Een slimmere manier om traffic te genereren en naamsbekendheid te vergaren is er niet..
Autosport.com is de meest betrouwbare F1 bron die er is. Die hebben afgelopen jaren er zelden naast gezeten.

Ik vertrouw op hun contacten in de F1 wereld en hun professionele journalisme met hoor en wederhoor. Als Autosport.com dit publiceert, is de kans zéér groot dat Gasly ook daadwerkelijk in de TR zit in Maleisië.

http://www.instagram.com/gravelforbreakfast

• FreshMaker
  • Niet online
quote:
D-Ed schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 11:53:
[...]

Max reed in het begin ook niet vooraan maar werd wél als het nieuwe talent (buitencategorie enzo..) gezien.. Maar goed, het zijn natuurlijk alleen de ‘oranjefans’ die Max op zo’n voetstuk zetten (of hem eraf schoppen) :+
Ik vind het geweldig om te zien dat ook hier hetzelfde verhaal is als in de rest van de 'wereld'
2 kampen, max-kijkers en F1 kijkers. 3 kampen, max-kijkers en F1 kijkers, en een combinatie van voorgaande ( fixed, thnx @D-Ed )

Ik ben in de opportune positie om zowel thuis als op mijn werk naar de race's e.d te kijken, en met 2 andere collega's doen we dit al sinds we er werken ( dit jaar 12j )
Sinds 2 jaar zijn er ineens nog meer geïnteresseerd in de race ( de rest niet, dat is allemaal flauwekul )
Al een paar keer gebeurd dat bij zo'n uitval er gelijk richting de afstandsbediening gegraaid wordt, om iets anders op te zetten
"Ja, nu is er toch niets meer aan!" |:(

Gelukkig kan je met de gezamenlijke 'dienstjaren' nog wel iets roepen, dat je het er niet mee eens bent, en gaat het kanaal ECHT niet over ( 9/10 willen ze dan discovery of TLC gaan kijken :| )

FreshMaker wijzigde deze reactie 26-09-2017 12:21 (4%)

https://qfire.nl

• Stoelpoot
  • Registratie: september 2012
  • Niet online
quote:
FreshMaker schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 12:00:
[...]

Sinds 2 jaar zijn er ineens nog meer geïnteresseerd in de race ( de rest niet, dat is allemaal flauwekul )
Al een paar keer gebeurd dat bij zo'n uitval er gelijk richting de afstandsbediening gegraaid wordt, om iets anders op te zetten
"Ja, nu is er toch niets meer aan!" |:(
Ik moet wel opmerken dat ik zelf met de paplepel F1 ingegoten heb gekregen, en het ook echt leuk vind om te kijken, maar als de persoon waar je dan toch fan van bent, en waarvan je weet dat ie best een prestatie neer kan zetten, elke keer maar bij het begin uit blijft vallen, begin je ook met een saai gevoel aan de race. Een voorkeur tussen HAM en VET heb ik niet, behalve dat VET altijd dat muziekje van Schumi laat spelen. En van de rest vind ik Stroll en Ocon wel leuk, maar die kwakkelen voor nu nog maar in het middenveld. Als Max halverwege uitvalt is het nog wel leuk, want dan zijn er een beetje duels gaande en wil je toch weten hoe het afloopt. Maar als ie na minder dan 10 ronden uitvalt, heb ik dat 'commitment' er nog niet echt inzitten, en zit er toch altijd iets te knagen van 'Er zal maar weinig spannends meer gebeuren, achteraf de resultaten en hoogtepunten opzoeken zal net zo goed zijn'. Er is gewoon in 1x een heel stuk spanning vanaf.

• D-Ed
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 15:01
quote:
FreshMaker schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 12:00:
[...]

Ik vind het geweldig om te zien dat ook hier hetzelfde verhaal is als in de rest van de 'wereld'
2 kampen, max-kijkers en F1 kijkers.

Snip
Daar ga je al de mist in... |:(

Er zijn óók raceliefhebbers die én van de F1 houden én van de avonturen van Max *O*

*shit, waar ben ik aan begonnen...

• Harrie
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 17:06

Harrie

NederVlaming

Daarnet op de Facebook pagina van STR bevestigd:
Gasly vervangt Kvyat.
https://m.facebook.com/to.../1691364167555202/?type=3

Harrie wijzigde deze reactie 26-09-2017 12:13 (10%)

• Martinspire
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 13:46

Martinspire

Awesomeness

Maar waarom zouden ze Kvyat aan de kant zetten als ze volgend jaar al Sainz kwijtraken? Wat zou het voordeel zijn om Kvyat er (tijdelijk) uit te gooien? Gaan ze dan nog iemand anders ernaast zetten? Ik zou het raar vinden, want volgens mij is Red Bull niet met een andere protege bezig om in de F1 te krijgen.

Martinspire - PC, PS4, X1

• Jasphur
quote:
Harrie schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 12:13:
Daarnet op de Facebook pagina van STR bevestigd:
Gasly vervangt Kvyat.
https://m.facebook.com/to.../1691364167555202/?type=3
Ik ben benieuwd!

• Grrrrrene
  • Registratie: mei 2000
  • Niet online
quote:
Jasphur schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 08:24:
Ik zit lekker het hele weekend thuis. Heuj. Dus Q en Race zeker weer eens normaal kijken.
Ik ook, eindelijk gewoon thuis en beschikbaar tijdens de Q en race. Ik moet alleen wat grondkabels trekken in onze tuin, maar dat kan wel tussendoor :P Heb er wel zin in, het MOET nu toch eens goed gaan (toch?)?
quote:
Daar hoef je geen kinderen voor te hebben, 9 uur is als werkende ook erg laat. Ik kan in het weekend echt niet meer uitslapen sinds mijn wekker iedere ochtend om 6 uur afloopt. Wat betreft tekenfilms afzetten: heb je geen 2e tv of een tablet met live tv ofzo?

Grrrrrene wijzigde deze reactie 26-09-2017 12:20 (39%)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• Ankona
Eigenlijk vond ik de F1 tot een jaar of 20 geleden veel leuker om naar te kijken. Daarna is het veel te perfect/kunstmatig geworden. De laatste jaren is er de Max factor bijgekomen, dat had het voor mij echt nodig om weer geinteresseerd te raken.

Maar eerlijk gezegd zie ik liever echt racen met ballen, tactische en technische verrassingen etc. Wel tanken, geen DRS. Motoren die technisch eenvoudiger zijn en gewoon gewisseld mogen worden als ze stuk zijn. (Dan hebben de teams de keuze om de limiet op te zoeken) En natuurlijk banden die door de teams of in overleg met de teams ontwikkeld en geoptimaliseerd worden in plaats van verplichte stops met banden wissels die tactisch nergens op slaan. (Vroeger was niet alles beter, maar in de F1 eigenlijk wel)

alles kan off-topic

• hardware-lover
  • Registratie: augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

quote:
Martinspire schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 12:14:
Maar waarom zouden ze Kvyat aan de kant zetten als ze volgend jaar al Sainz kwijtraken? Wat zou het voordeel zijn om Kvyat er (tijdelijk) uit te gooien? Gaan ze dan nog iemand anders ernaast zetten? Ik zou het raar vinden, want volgens mij is Red Bull niet met een andere protege bezig om in de F1 te krijgen.
Had dat eigenlijk niet iets met dit te maken? http://www.sportsmole.co....t-in-malaysia_306959.html

Komen er nog meer verschuivingen misschien?

A smile a day....

• FreshMaker
  • Niet online
@Stoelpoot Natuurlijk, ik heb ook mijn favorieten, en vind het prachtig als Max hoge ogen gooit, of de (wereldse) favorieten sportief dwarszit.

Ik kan me de zwartwit races nog herinneren, als we op de camping zaten ( jaren '70 TV), dat we pas wegreden NA studio sport ;)
Zelf ( bewust ) weer gaan volgen was 'toevallig' de (laatste) race van Senna en Ratzenberger in '94.
Ik was toen in Italië, en de sfeer in dat café ( voor de wedstrijd ) zal ik nooit vergeten.
Ook de verslagenheid van die mensen na het ongeluk is me bijgebleven.
Een Ferrari circuit, in Italië, dus het cafe helemaal rood .... maar tranen alom.

Het was een tegenstander ( in hun ogen ) maar net zo goed een favoriet.

• Gh0stw4lk3r
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 24-05 16:40
De bevestiging dat Gasly aanstaande weekend rijdt
http://win.gs/2xCNZJ5
(voor de mensen zonder facebook)

Gh0stw4lk3r wijzigde deze reactie 26-09-2017 12:21 (19%)

Mijn paludarium met gifkikkers

• LoeWn
quote:
Martinspire schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 12:14:
Ook een deel principekwestie denk ik. Junior programma = junior programma. Daar hoort Kvyat eigenlijk al niet in. Plus Torro Rosso moet natuurlijk wel Youngsters klaarstomen als mogelijke vervangers voor RIC en VER in de toekomst. Kvyat zit daarvoor natuurlijk alleen maar in de weg..

Franz Tost:

"Scuderia Toro Rosso was established by Red Bull to bring youngsters from its Junior Programme into Formula 1 and that's what we are doing by giving Pierre this chance. He is the next in line at Red Bull for this opportunity and he has shown that he deserves it, having taken the 2016 GP2 title and this year being very competitive in the Super Formula series in Japan. He really has a valid chance of winning the title, as he is only half a point behind the leader. The driver switch gives us an opportunity to make a more informed decision regarding our 2018 driver choices. For a variety of reasons, some of them due to technical problems, but others being mistakes of his own making, Daniil Kvyat has not really shown his true potential so far this year, which is why we are standing him down for the next races. This will give us the opportunity to evaluate Pierre on track during a proper race weekend."

• Pos2007
  • Registratie: januari 2007
  • Niet online
En ook de race(s) die nog volgen. Zou TR nog iemand achter de hand hebben die zo met Gasly een team gaat vormen? Ipv van Kvyat en Gasly.

• Ankona
Maar dan moeten ze nu nog iemand in de startblokken hebben. Anders is het wel raar om Kvyat volgend seizoen het stoeltje van Sainz op te laten vullen.

alles kan off-topic

• FreshMaker
  • Niet online
quote:
Ik trek niet vaak de opvoedingskaart ...... :)

Maar mijn kinderen weten dondersgoed van wie de TV is, en wie bepaald wat er gekeken wordt :)
Dat hoef je ze vaak maar één keer duidelijk te maken, de oudste was een jaar of 8 toen hij een keer aan het donderjagen was, tijdens een programma wat wij wilden kijken.
Na een paar waarschuwingen is hem verteld dat hij NIETS meer te zien kreeg, als hij zou doorgaan.

Inderdaad nog even vervelen, tot de hond ging blaffen, en aangegeven dat het klaar was.
Na 'ons' programma ( geen idee meer wat ) ging de TV uit, en kon hij zich vermaken, op de bank, zonder device's / filmpjes.

Mijn vrouw en ik kijken niet veel op de 'grote' tv, dus als we dat doen heeft dat een reden.

• Harrie
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 17:06

Harrie

NederVlaming

Pierre Gasly heeft nog de finale race van de Super Formula, die samenvalt met de F1 race in Amerika. Daar zal hij waarschijnlijk wel nog proberen het kampioenschap binnen te halen.
Dus vermoedelijk nu eerst voor 2 races.

Harrie wijzigde deze reactie 26-09-2017 12:35 (3%)

• Grrrrrene
  • Registratie: mei 2000
  • Niet online
Ik kan me echt niet voorstellen dat ze Kvyat zomaar eruit gooien (al lijkt het wel zo op hun eigen site), zo met het vertrek van Sainz in het achterhoofd. Zouden ze Kvyat dan echt op non-actief zetten om hem begin volgend seizoen weer een zitje te geven? En is er dan enige illusie dat zijn prestaties daar niet onder lijden? Ik heb oprecht medelijden met hem. F1 is hard, je moet presteren en hij is minder dan SAI en VER, maar op deze manier gaat het ook niks meer worden. En wie zet je dan naast GAS in de STR volgend seizoen?

Grrrrrene wijzigde deze reactie 26-09-2017 12:40 (3%)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• RaseriaN
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 23-05 15:54

RaseriaN

So much choices..

quote:
Grrrrrene schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 12:40:
En wie zet je dan naast GAS in de STR volgend seizoen?
Had Honda niet een protégé (Nobuharu Matsushita) die ze graag wilden inzetten? Ik voorzie een nieuwe combinatie ;)

RaseriaN wijzigde deze reactie 26-09-2017 12:43 (4%)

• ArnevdS
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 11:17
quote:
Grrrrrene schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 12:40:
Ik kan me echt niet voorstellen dat ze Kvyat zomaar eruit gooien (al lijkt het wel zo op hun eigen site), zo met het vertrek van Sainz in het achterhoofd. Zouden ze Kvyat dan echt op non-actief zetten om hem begin volgend seizoen weer een zitje te geven? [...]
Op hun site staat dit er gewoon bij: This is not a case of goodbye for our Daniil, as he still remains part of the Red Bull Family. Kan natuurlijk betekenen dat hij in een andere raceklasse een zitje krijgt, maar feit is dat er na Gasly niet zoveel anderen zijn die een F1 stoeltje kunnen krijgen. Met Will Buxton verwacht ik dan ook dat Kvyat en Gasly volgend jaar bij STR zitten.

• bvbal79
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 24-05 12:18
quote:
ArnevdS schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 12:45:
[...]

Op hun site staat dit er gewoon bij: This is not a case of goodbye for our Daniil, as he still remains part of the Red Bull Family. Kan natuurlijk betekenen dat hij in een andere raceklasse een zitje krijgt, maar feit is dat er na Gasly niet zoveel anderen zijn die een F1 stoeltje kunnen krijgen. Met Will Buxton verwacht ik dan ook dat Kvyat en Gasly volgend jaar bij STR zitten.
Wel sneu voor die jongen eigenlijk. Je wordt er steeds net niet uitgekickt :)

• Roamor
  • Registratie: mei 2004
  • Niet online
quote:
RaseriaN schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 12:42:
[...]

Had Honda niet een protégé (Nobuharu Matsushita) die ze graag wilden inzetten? Ik voorzie een nieuwe combinatie ;)
Moet hij eerst genoeg punten voor een superlicentie zien te halen.

• albino71
  • Registratie: augustus 2006
  • Niet online
Zucht...laat met alles...met KVY out Gasly in, met het nieuwe racetopic....

;)

V&A - P30 Pro - Seagate 500GB Thin ST500LT012 / Intel Core i3-4130 Boxed

• bvbal79
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 24-05 12:18
quote:
albino71 schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 13:06:
Zucht...laat met alles...met KVY out Gasly in, met het nieuwe racetopic....

;)
geen probleem, alles wordt je dubbel voorgekauwd in beide topics :)

• alexbl69
quote:
Kassad schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 11:01:
[...]

idd, ik kijk zo'n 20 jaar F1 nu en heb deze manie niet eerder gezien. Waar was iedereen toen Robert Doornbos reed, toen Christiaan Albers reed, toen Giedo vd Garde reed, toen Spijker een eigen team had?
Mwoah, waarschijnlijk omdat de meesten wil wisten dat dit nou niet bepaald de nieuwe Senna's waren ;) .

Verder vond ik Vd Garde qua persoonlijkheid wel ok, maar bij die andere 2 heb ik nooit echt warm gevoelens gehad. Dat beeld hoeft niet te kloppen overigens, maar zo voelde ik dat destijds.
quote:
perpixel schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 10:59:
Over Kvyat. .. Ik verwacht dan ook dat zodra hij een plekje in een touringcar/Formula E oid. bemachtigd en daar zijn "flow" vind hij daar een frontrunner zal zijn.
Touringcar? :)

Weet dat je het niet bedoelt, maar dit is het eerste waar ik aan dacht:

:)

iRacing Profiel

• Bansheeben
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 24-05 16:15

Bansheeben

There never was any cake...

quote:
alexbl69 schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 13:35:
[...]

Touringcar? :)

Weet dat je het niet bedoelt, maar dit is het eerste waar ik aan dacht:
[afbeelding]

:)
Een grotere motor èn ABS. Ik zie alleen maar voordelen voor Kvyat

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

• Pierre
  • Registratie: maart 2005
  • Nu online

Pierre

Zucht

Ik ga me toch een stuip lachen als Gasly Carlos Sainz dit weekend helemaal zoek rijdt.

Be kind whenever possible. It is always possible. Dalai Lama XIV

• Jasphur
quote:
Pierre schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 14:12:
Ik ga me toch een stuip lachen als Gasly Carlos Sainz dit weekend helemaal zoek rijdt.
Gaat niet gebeuren denk ik, maar zou wel heeeeel tof zijn.
:9
quote:
Bansheeben schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 13:46:
[...]

Een grotere motor èn ABS. Ik zie alleen maar voordelen voor Kvyat
En dodehoekspiegels :D

Jasphur wijzigde deze reactie 26-09-2017 14:19 (29%)

• Leoon.
  • Nu online

Leoon.

waka waka hey hey

quote:
Jasphur schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 14:15:
[...]

Gaat niet gebeuren denk ik, maar zou wel heeeeel tof zijn.
:9

[...]

En dodehoekspiegels :D
Eeeeeeens. Dan pak ik de popcorn er bij

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• metallicattim
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 24-05 15:21
En hij kan nog meer torpederen zonder zelf uit te vallen!

Wel sneu en toch ook wel beschamend voor Kvyat, steeds eruit gepiepeld worden door nieuwelingen... Hij kan beter nu zeggen, jongens tabee, ik hak de pin erin en behoudt nog enigszins een beetje eer.

• FastFred
  • Laatst online: 17:05
Kvyat is de klap van vorig jaar toen hij plaats moest maken voor Max nog niet helemaal te boven. Ik denk niet dat we die volgend jaar nog in de F1 zien.

Sneu voor het jong, maar hij had zijn tweede kans bij STR gewoon met beide handen aan moeten pakken. De race voor zijn degradatie naar STR nog op het podium staan en dan de volgende anderhalf jaar volledig zoek gereden worden door Sainz.

Everything that is, sprang from what was | iRacing Profiel

• Martin0
  • Laatst online: 24-05 16:53

Martin0

Live And Die By The Blade

quote:
FastFred schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 15:16:
Kvyat is de klap van vorig jaar toen hij plaats moest maken voor Max nog niet helemaal te boven. Ik denk niet dat we die volgend jaar nog in de F1 zien.

Sneu voor het jong, maar hij had zijn tweede kans bij STR gewoon met beide handen aan moeten pakken. De race voor zijn degradatie naar STR nog op het podium staan en dan de volgende anderhalf jaar volledig zoek gereden worden door Sainz.
Volgens mij stond hij in rusland niet op het podium hoor, de race daarvoor wel in china.

|| LOL IGN: Barukkumun || X-box live: KillLikeaSir || Steam: Barukkumun ||

• Homeland
  • Registratie: februari 2011
  • Niet online
De race uit 2001 is op Youtube gezet (op het F1 kanaal!) YouTube: 2001 Malaysian Grand Prix: Full Race

• paragon
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 16:40
Blijft lkkr die intro muziek...

• Leoon.
  • Nu online

Leoon.

waka waka hey hey

quote:
quote:
now available to watch for 19 days
Dat is dan wel weer jammer

• FreshMaker
  • Niet online
quote:
Leoon. schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 15:28:
[...]

19 days

[...]

Dat is dan wel weer jammer
*knip* off-topic

Daar deed Verstappen het niet zo heel best :+

AGee wijzigde deze reactie 27-09-2017 12:18 (42%)
Reden: off-topic en tevens grijs gebied

• tlpeter
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 14:01
Ik heb er zin in. Gasly ramt er in de eerste bocht een Ferrari af!!!

• Spotmatic
  • Laatst online: 16:12
quote:
tlpeter schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 15:39:
Ik heb er zin in. Gasly ramt er in de eerste bocht een Ferrari af!!!
Eentje maar??! ;)

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

• Leoon.
  • Nu online

Leoon.

waka waka hey hey

quote:
FreshMaker schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 15:33:
[...]

*knip* off-topic

[afbeelding]
*knip* off-topic.

Leuke race trouwens, vermakelijk om te zien hoe Jos aan het vechten is.

Dat is de kwali die je showt, in de race regent het dus. Thats all i say 8)

AGee wijzigde deze reactie 27-09-2017 12:19 (36%)

• Mystikal
  • Laatst online: 24-05 20:33

Mystikal

It never hurts to help

quote:
[...]

*knip*

[afbeelding]
Voor Alonso is er in 16 jaar eigenlijk niets verandert....

AGee wijzigde deze reactie 27-09-2017 12:19 (21%)
Reden: quote aangepast

Basement Bios ---- Exo-S

• Requiem19
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 17:56
quote:
[...]

*knip*

[afbeelding]
Jos was in de kwalificatie altijd vrij matig vond ik. Al was het in Maleisië 2001 lastig vergelijken, omdat zijn teamgenoot (Bernoldi) geen tijd had gezet in Q.

In de race dat jaar was Jos wel de koning imo. In de regen mixte hij zijn Arrows gewoon met de Ferrari's en Mclaren's. Toen het opdroogde zakte hij terug, maar uiteindelijk nette P7. Helaas waren er toen alleen punten voor de eerste 6...

Een P7 in de Arrows vanaf P18, zou vergelijkbaar zijn met bijv een Haas die van P18 naar P7 rijdt. Gewoon een hele goede prestatie.

AGee wijzigde deze reactie 27-09-2017 12:20 (11%)
Reden: quote aangepast

http://www.instagram.com/gravelforbreakfast

Pagina: 1 2 3 ... 25 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
:)F

Dit topic sluit ergens in de week na de race . Een nieuw racetopic wordt in de week voor de race geopend op de dinsdag, 8:00.

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) actuele ontwikkelingen bij andere sporten;
-Complottheorieën waarom Max zijn auto steeds kapot gaat, inclusief dat hij dit zelf doet met zijn rijstijl;
-Verwijten naar elkaar;
-Beschuldigen van een F1 noob, fanboy of 'succes-fan' te zijn;
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.

Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - deel 2 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.

IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Autosport

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True