Het is hun beider fout. Vettel gaat veel te strak langs Stroll in een inlap, ik bedoel: wat win je ermee door daar een strakke lijn te rijden? Stroll reed toen HAM hem inhaalde al een auto breed van de linkerkantlijn af, dus zijn lijn door de bocht is niet heel gek. En als VET door de marbles wilde, had hij veel verder naar rechts kunnen rijden. Nogmaals: waarom zo dicht langs elkaar als de race al voorbij is? Ik snap het echt niet.Grimmie187 schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 10:14:
[...]
Volgens mij is het heel simpel: Vettel wordt aangereden door Stroll in de uitloopronde. Jij wijst vervolgens niet alleen Vettel aan als gedeeltelijk schuldig maar haalt er ook nog even 1,5 seizoen aan historie bij die er niets mee te maken heeft en verwijt mij vervolgens niet rationeel te reageren? Komop zeg..
En Stroll kun je exact hetzelfde verwijten: als je VET buitenlangs ziet komen (ik hoop dat hij dat zag), waarom dan niet iets meer ruimte geven door de bocht strakker aan te snijden? Het is je inlap, je moet brandstof sparen en marbles oppikken, meer niet. Enige wat in Stroll's verdediging werkt: er kwam nog iemand op hem inlopen die er links langs ging en hij kon VET alleen in z'n spiegels zien, waar VET Stroll van achteren naderde.
Wat is er trouwens met VET gebeurd in de laatste raceronde? Ik hoorde iets over dat hij brandstof moest sparen, dat was kritisch blijkbaar (geen wonder met zo'n inhaalrace). Wat ik dan niet snap is waarom hij zo'n haast had in de inlap als de brandstof zo kritisch was

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards