....
Lees nou eerst eens wat er écht staat, en kom dan met een reactie, want je mist totaal het punt wat ik maken wil en valt mij er vervolgens op aan dat ik VET alles in de schoenen schuif (wat ik dus nadrukkelijk niet doe en al meermalen aangegeven heb).
En dat ik zeg dat VET beter had moeten weten om niet zo dicht langs STR te rijden is al een enorme Captain Hindsight opmerking van mijn kant. Waarom moet jij er iets meer van maken dan gewoon een toevallige samenloop van omstandigheden en dit dan indirect VET dit toch wil aanrekenen weet ik niet.
Ook hier dus weer, volgens jou heb ik dus beweerd dat Vettel tegen Stroll is aangereden. Dat staat er gewoonweg niet, en zo denk ik er ook niet over..
Miesjh schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 17:12:
Het valt me op dat er veel fouten worden gemaakt in de verschillende artikelen die online en in de krant verschijnen.
Gister las ik ergens dat Hamilton zijn vierde pole op rij in Maleisie had gepakt. VET had pole in Singapore.
Vandaag in de Metro:
[...]

Geniaal toch, hoe goed de nederlandse media op de hoogte is.. Als tijdens de persco een nederlandse verslaggever een vraag stelt in perfect engels (note: mijn eigen engels zit ook niet op niveau expert, maar bij hun komt de hollandse kaas er wel heel erg doorheen zetten, incl het in de verkeerde volgorde uitspreken van woorden...) heb ik ook altijd een gevoel van schaamte. Hebben we echt geen mensen die beter engels spreken, om dat werk te doen

Nogmaals, ik heb het al vaker gezegd, ik ben blij dat F1 weer leeft in Nederland, maar ik word persoonlijk een beetje moe van kranten en bladen die allemaal nu ineens een graantje mee willen pikken, omdat Max het goed doet. Als dat dan nog gedaan zou worden door een F1 fan die de sport ook daadwerkelijk volgt, juich ik het alleen maar toe, maar tot nu toe heb ik alleen half verdraaide verhalen in kranten gelezen, zie bijvoorbeeld de quote hierboven. Dan heb ik liever dat ze niks schrijven.
[
Voor 40% gewijzigd door
Destruction op 02-10-2017 17:21
]
Ford Transit 2.2TDCi '08 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.