Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[F1 2017] Race 15 - GP van Maleisië - MAX!!!! Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Pagina: 1 2 3 ... 25 Laatste
Acties:
  • 73.622 views

• YakuzA
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 19:49

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

quote:
tlpeter schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 15:39:
Ik heb er zin in. Gasly ramt er in de eerste bocht een Ferrari af!!!
Zou het netjes vinden als hij Q2 haalt. Zal niet meevallen om voor het eerst een race weekend te draaien.

Denk niet dat hij in de buurt van een Ferrari zal starten.

Death smiles upon us all, all a man can do is smile back.
PSN

• Killjoy
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 19:24

Killjoy

Klingon lawn products

quote:
Stoelpoot schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 12:07:

behalve dat VET altijd dat muziekje van Schumi laat spelen
_/-\o_ Herkenbaar _/-\o_

Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.

• p0st
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 15:21
Ik volg weer mee! (Y)

Mijn Aquarium

• YakuzA

YakuzA

De aardappel preview van f1 report is er ook weer:

YakuzA wijzigde deze reactie 26-09-2017 18:58 (39%)

PSN

• TinusTegengas
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 20:08

I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.

• SayWhatAgain!
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 13:08

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

quote:
Boinkie schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 08:12:
Present on site! Heb geen fatsoenlijke camera bij me dus verwacht geen hoogstaande foto’s :-)
Ben er ook bij! Ook voor meer brakke foto's d:)b

Edit: de laatste dagen overdag geen regen gehad hier in KL, maar dat kan bij het circuit natuurlijk anders zijn.

SayWhatAgain! wijzigde deze reactie 27-09-2017 06:07 (17%)
Reden: Weerupdate

Specs

• Grrrrrene
  • Registratie: mei 2000
  • Niet online
quote:
FreshMaker schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 15:33:
[...]

Daar deed Verstappen het niet zo heel best :+

[afbeelding]
Hoe kom je daar nou bij? Na 1 rondje (!) was hij al van p18 naar p6 opgeschoven om even later in de race op p3 te rijden (even p2, maar dat was onder een gele vlag behaald, dus die gaf hij (verstandig) weer terug aan Trulli geloof ik).

Het is jammer dat Jos maar zo kort bij Benetton heeft gereden, ik denk dat hij beter was dan wat hij qua materiaal kreeg en dat er meer in had gezeten. In de regen maakt de auto niet zoveel meer uit, maar in het droog was hij vrij kansloos en zakte hij terug zoals hierboven ook al gezegd werd :)

Grrrrrene wijzigde deze reactie 27-09-2017 06:41 (19%)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• Jackson6
  • Registratie: oktober 2010
  • Niet online
quote:
SayWhatAgain! schreef op woensdag 27 september 2017 @ 05:36:
[...]

Ben er ook bij! Ook voor meer brakke foto's d:)b

Edit: de laatste dagen overdag geen regen gehad hier in KL, maar dat kan bij het circuit natuurlijk anders zijn.
Je woont/werkt daar neem ik aan? Zijn volgens mij maar weinig Nederlanders die even heen en weer vliegen voor zoiets.

• MrSleeves
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 29-09 16:41

MrSleeves

You'll thank me later.

quote:
Grrrrrene schreef op woensdag 27 september 2017 @ 06:37:
[...]

Hoe kom je daar nou bij? Na 1 rondje (!) was hij al van p18 naar p6 opgeschoven om even later in de race op p3 te rijden (even p2, maar dat was onder een gele vlag behaald, dus die gaf hij (verstandig) weer terug aan Trulli geloof ik).
Trulli haalde hij gewoon in na de SC. Laatste bocht.

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

• SayWhatAgain!

SayWhatAgain!

quote:
Jackson6 schreef op woensdag 27 september 2017 @ 08:17:
[...]

Je woont/werkt daar neem ik aan? Zijn volgens mij maar weinig Nederlanders die even heen en weer vliegen voor zoiets.
Nee hoor, gewoon vakantie. 2 weken ervoor een beetje rondreizen en afsluiten met de GP :)
Kwestie van goed plannen. Het scheelt ook dat de GP tickets en levensonderhoud hierzo aardig goedkoop zijn.

Ga met nog 3 NL'ers, dus ze zijn er wel. Maar inderdaad geen Max tribunes denk ik zo, haha

Specs

• Barfman
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 15:50
quote:
MrSleeves schreef op woensdag 27 september 2017 @ 09:12:
[...]

Trulli haalde hij gewoon in na de SC. Laatste bocht.
Klopt, het was Heinz-Harald Frentzen die hij onder de gele vlag had ingehaald dus zijn plaats weer moest teruggeven.

Barfman wijzigde deze reactie 27-09-2017 10:05 (6%)

System | Racing is in my Blood

• Tylocke
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 20:43

Tylocke

[Team Carrack]

Ik zat nog even te denken over de wissel van KVY naar GAS (heeft nr 10 gekozen btw).

Mocht nu GAS ook tegenvallen, zou RB niet dan kunnen besluiten om de hele boel af te stoten aan Honda en verder niet al te veel meer investeren in hun jonge rijders. RIC gaat zeer waarschijnlijk weg na 2018 en dan kan SAI terugkomen.

Mijn gevoel zegt ook dat de naamswijziging van RBR icm Aston Martin een eerste stap is naar een volwaardig Aston Martin team met Red Bull als sponsor ipv andersom.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

• Boinkie
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 21:06
quote:
SayWhatAgain! schreef op woensdag 27 september 2017 @ 10:02:
[...]

Nee hoor, gewoon vakantie. 2 weken ervoor een beetje rondreizen en afsluiten met de GP :)
Kwestie van goed plannen. Het scheelt ook dat de GP tickets en levensonderhoud hierzo aardig goedkoop zijn.

Ga met nog 3 NL'ers, dus ze zijn er wel. Maar inderdaad geen Max tribunes denk ik zo, haha
Welke kaarten heb je? :)

• YakuzA

YakuzA

quote:
Tylocke schreef op woensdag 27 september 2017 @ 11:55:
Ik zat nog even te denken over de wissel van KVY naar GAS (heeft nr 10 gekozen btw).

Mocht nu GAS ook tegenvallen, zou RB niet dan kunnen besluiten om de hele boel af te stoten aan Honda en verder niet al te veel meer investeren in hun jonge rijders. RIC gaat zeer waarschijnlijk weg na 2018 en dan kan SAI terugkomen.

Mijn gevoel zegt ook dat de naamswijziging van RBR icm Aston Martin een eerste stap is naar een volwaardig Aston Martin team met Red Bull als sponsor ipv andersom.
Je kan blijven fantaseren over Aston Martin en Honda maar dat is erg onwaarschijnlijk.

Aston Martin had geen eens budget om Manor over te nemen en te runnen, hun totale jaaromzet is maar net iets groter dan het budget van Red Bull Racing.

Honda heeft geen interesse getoond om TR over te nemen, in de toekomst zou dit wel kunnen. Maar dan zit RBR weer met de situatie dat ze een klantenmotor hebben ipv een 'works' team zijn, dus zijn ze weer terug bij af.

PSN

• Jasphur
  • Registratie: augustus 2015
  • Laatst online: 17:58

Lorem ipsum dolor sit amet | PSN: Jasphur | Discogs Collectie | Untappd: jasperroeken

• AGee
  • Registratie: december 2002
  • Niet online

AGee

Formerly known as naitsoezn

Topicstarter
Heb wat off-topic reacties verwijderd. Het gaat hier over de race in Maleisië, niet over YT en video / download tooltjes.

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

• Ari Gold
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 20:57
Mooie bocht 1 en 2. Wie tikt wie eruit? :+

Ari Gold wijzigde deze reactie 27-09-2017 12:32 (6%)

Bwoah

• Jasphur
quote:
Ari Gold schreef op woensdag 27 september 2017 @ 12:32:
Mooie bocht 1 en 2. Wie tikt wie eruit? :+
Geen idee. Durf echt niets meer te zeggen over dit soort dingen. :P

Als HAM pole rijdt en VET op plek 2 of 3 zal er niks gebeuren (want VET moet het zeker in de eerste bochten op safe spelen). Mocht het om wat voor rede dan ook andersom zijn. VET 1, HAM 2 met daarachter BOT en/of RAI (RBR verwacht ik traditie getrouw op P4 en 5) dan zou er misschien nog iets geinigs vooraan kunnen gebeuren. Hoewel ik verwacht dat HAM het ook wel op safe zal spelen.

In de achterhoede daarentegen, daar kan ik echt geen peil op trekken. GAS zal teveel achteraan staan denk ik, KVY rijdt al niet mee. SAI heeft een leuk stoeltje voor volgend jaar dus die zal een stuk ontspannender rijden. Mischien dat PER of OCO iets verkeerd doet?

Hier in ieder geval de start van vorig jaar nog eens. Waar VET/ROS een dingetje was

Lorem ipsum dolor sit amet | PSN: Jasphur | Discogs Collectie | Untappd: jasperroeken

• geennl
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 19:05
Vrij saaie poster van Renault dit keer vind ik.

• hardware-lover
  • Registratie: augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

quote:
Jasphur schreef op woensdag 27 september 2017 @ 13:25:
[...]
[knip]

Hier in ieder geval de start van vorig jaar nog eens. Waar VET/ROS een dingetje was
"He went into Rosberg like an idiot" ;)

A smile a day....

• Ari Gold
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 20:57
quote:
hardware-lover schreef op woensdag 27 september 2017 @ 13:42:
[...]

"He went into Rosberg like an idiot" ;)
Of volgens de Twitter van Ferrari; VER pushed into VET causing........

:+

Maar dat zou dit keer wel terecht zijn.

Bwoah

• Barfman
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 15:50
Tijdens de race toch een plens water zijn de voorspellingen op meerdere weerstations.

http://www.myweather2.com...epang-Circuit.aspx?sday=4

System | Racing is in my Blood

• AzzKickah
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 20:55

AzzKickah

06-CENSORED

quote:
Jasphur schreef op woensdag 27 september 2017 @ 13:25:
[...]

[video]
Weer die Vettel he. Als ie dit weekend weer 'iemand' eraf kegelt, dan... Ja dan. Dan ga ik heel hard schelden.

• Tylocke

Tylocke

[Team Carrack]

quote:
YakuzA schreef op woensdag 27 september 2017 @ 12:12:
[...]

Je kan blijven fantaseren over Aston Martin en Honda maar dat is erg onwaarschijnlijk.

Aston Martin had geen eens budget om Manor over te nemen en te runnen, hun totale jaaromzet is maar net iets groter dan het budget van Red Bull Racing.

Honda heeft geen interesse getoond om TR over te nemen, in de toekomst zou dit wel kunnen. Maar dan zit RBR weer met de situatie dat ze een klantenmotor hebben ipv een 'works' team zijn, dus zijn ze weer terug bij af.
Op zich een duidelijk verhaal maar ik krijg gewoon de indruk dat alle wijzigingen bij Red Bull een groter doel hebben. Mogelijk dat we pas in 2021 te weten krijgen wat dit is. Maar dit is misschien meer voor het algemene topic :)

Ben benieuwd hoe Gasly het gaat doen. En dankzij de 2001 race ben ik nu hyped voor een chaotische race.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

• RocketKoen
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 09-10 02:35
quote:
Barfman schreef op woensdag 27 september 2017 @ 13:58:
Tijdens de race toch een plens water zijn de voorspellingen op meerdere weerstations.

We kunnen hopen.

TheS4ndm4n#1919

• Jasphur
quote:
AzzKickah schreef op woensdag 27 september 2017 @ 14:33:
[...]

Weer die Vettel he. Als ie dit weekend weer 'iemand' eraf kegelt, dan... Ja dan. Dan ga ik heel hard schelden.
Er staat nu toch echt wel heel veel op het spel voor VET. Dus die doet hopelijk wat rustiger aan.
Dacht dat hij van de 6 races er 5 moet winnen met HAM op de tweede plek om toch nog kampioen te worden.
Correct me if I'm wrong.

• Martin0
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 13-10 20:11

Martin0

Live And Die By The Blade

quote:
Jasphur schreef op woensdag 27 september 2017 @ 14:48:
[...]

Er staat nu toch echt wel heel veel op het spel voor VET. Dus die doet hopelijk wat rustiger aan.
Dacht dat hij van de 6 races er 5 moet winnen met HAM op de tweede plek om toch nog kampioen te worden.
Correct me if I'm wrong.
Als Vettel nu 4 races wint en Ham wordt 2e dan staan ze in punten gelijk.

Verschil p1 en p2 = 7

7 x 4 = 28

verschil tussen vettel en ham = 28 punten

Martin0 wijzigde deze reactie 27-09-2017 16:28 (0%)
Reden: spelfout eruit gehaald

|| LOL IGN: Barukkumun || X-box live: KillLikeaSir || Steam: Barukkumun ||

• D-Ed
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 20:46
quote:
[...]

Correct me if I'm wrong.
Dus eigenlijk zal HAM er voordeel van hebben als hij VET van de baan tikt? >:)

• Spotmatic
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 20:24
quote:
D-Ed schreef op woensdag 27 september 2017 @ 15:05:
[...]

Reken maar dat HAM de komende races flink met VET gaat zitten fucken, braketesten tijdens SC's etc. })

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

• Jasphur
quote:
Spotmatic schreef op woensdag 27 september 2017 @ 15:07:
[...]

Reken maar dat HAM de komende races flink met VET gaat zitten fucken, braketesten tijdens SC's etc. })
oeoeoe daar teken ik wel voor hoor!

• Requiem19
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 20:14
Dit is wel een leuk grapje van Liberty:

http://www.instagram.com/gravelforbreakfast

• Tylocke

Tylocke

[Team Carrack]

quote:
Requiem19 schreef op woensdag 27 september 2017 @ 15:53:
Dit is wel een leuk grapje van Liberty:

[afbeelding]
Max alweer in de Ferrari sandwich! >:) Briljant gedaan.

• Spotmatic
quote:
Tylocke schreef op woensdag 27 september 2017 @ 15:54:
[...]

Max alweer in de Ferrari sandwich! >:) Briljant gedaan.
Maar we hadden dit vorige week al bedacht hoor, check het vorige racetopic maar. ;)

• Soggney
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 16:45

Soggney

Zeekomkommer

Ik weet niet of die sandwich bewust of niet is gedaan. Uiteindelijk staan ze alfabetisch gerangschikt op achternaam. Zo ook voor de andere panels

Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory

• D-Ed
quote:
Soggney schreef op woensdag 27 september 2017 @ 16:08:
Ik weet niet of die sandwich bewust of niet is gedaan. Uiteindelijk staan ze alfabetisch gerangschikt op achternaam. Zo ook voor de andere panels
Ze hadden ook andere drivers uit kunnen nodigen :*)

• SayWhatAgain!

SayWhatAgain!

quote:
K1 Grandstand geloof ik. Net als jij, als het goed is ;)

Specs

• YakuzA

YakuzA

quote:
D-Ed schreef op woensdag 27 september 2017 @ 15:05:
[...]

Jup, maar als hij een Schumachertje doet kunnen ook zijn WK punten worden afgepakt natuurlijk :P

PSN

• Boinkie
quote:
SayWhatAgain! schreef op woensdag 27 september 2017 @ 16:24:
[...]

K1 Grandstand geloof ik. Net als jij, als het goed is ;)
Klopt! We horen elkaar we ;)

• RobertMe
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 21:09
quote:
[...]

Correct me if I'm wrong.
Hetzelfde zei iedereen ook over Singapore, 'Vettel moet het veilig spelen om punten op HAM in te halen'. En we weten allemaal hoe dat is afgelopen.

• sjaool
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 18:31

sjaool

Every life should have 9 cats

@RobertMe Ik mag hopen dat hij daarvan geleerd heeft. ;)

"When you grow up your heart dies"

• Jackson6
  • Registratie: oktober 2010
  • Niet online
Poll: Hoeveel bochten houdt Max het vol?
0
1
2
3
4
840
840 + racewinst

Ook een poll maken? Klik hier

• hardware-lover
  • Registratie: augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

quote:
RobertMe schreef op woensdag 27 september 2017 @ 16:45:
[...]
Hetzelfde zei iedereen ook over Singapore, 'Vettel moet het veilig spelen om punten op HAM in te halen'. En we weten allemaal hoe dat is afgelopen.
Idd. En als ie iets minder goed heeft gedaan of aangepakt, is het een van de eersten die toe zal geven dat het een volgende keer anders moet. Alleen is ie dat dan weer vrij snel vergeten lijkt het wel, want hij gaat toch nog regelmatig dezelfde fout in, al jaren lang. Maar hij staat bij de rode rakkers nu eenmaal ook onder flinke druk, en dat is ook niet te onderschatten.

Ferrari doet het meestal goed daar in Maleisië (als alles heel blijft), dus de kans op wat meer punten dan Hamilton is beslist aanwezig. Het zou daarbij fijn zijn indien Raikkonen ook eens wat meer zijn tanden zou laten zien (als tweede viool), want die zou wat extra puntjes van Hamilton weg kunnen nemen.

A smile a day....

• pilskes
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 19:51
Ik mag hopen dat Max dit weekend weer een race gaat uitrijden, heb weinig zin om een vroeg op te staan en weer geïrriteerd te zijn na 10 minuten!

Kan best wel weer een mooie race worden, nog wat regen er bij en we kunnen weer lachen!

• Grrrrrene
  • Registratie: mei 2000
  • Niet online
quote:
pilskes schreef op woensdag 27 september 2017 @ 17:35:
Ik mag hopen dat Max dit weekend weer een race gaat uitrijden, heb weinig zin om een vroeg op te staan en weer geïrriteerd te zijn na 10 minuten!
Ach, als hij weer uitvalt buiten zijn schuld heb je in ieder geval niet een gat middenin je dag vrijgehouden voor een race waar een stukje spanning weg is. Ik heb nog geen race gemist vanwege zijn uitvallen, maar ik vind het wel iedere keer "anders" als hij niet mee doet.
quote:
Kan best wel weer een mooie race worden, nog wat regen er bij en we kunnen weer lachen!
Met regen in Q en de race zou het erg interessant kunnen worden. Komen de echte mannen weer bovendrijven.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• sjaool

sjaool

Voor de liefhebbers, ze zijn er weer. :P

• pilskes
quote:
sjaool schreef op woensdag 27 september 2017 @ 20:14:
Voor de liefhebbers, ze zijn er weer. :P

[video]
Ben ik de enige die het ja-geknik en nee-geschud van Alard tijdens interviews zo ontzettend irritant vind?

Als je het eenmaal gezien hebt, kan je ook nooit meer een interview van hem zien, zonder hierop te letten :9
Jullie zijn gewaarschuwd!

• sjaool

sjaool

@pilskes Het valt mij ook op maar erg vind ik het niet. Afgelopen week bij Formule 1 Café zat hij ook de hele tijd te schommelen. Het zal een houding zijn of onbewust gaan. Maar ik vind de verhalen die hij heeft dan altijd wel weer de moeite waard. Ik mag Allard dan ook altijd graag horen praten over autosport en de anekdotes die hij heeft. :)

• Jurgen
  • Registratie: september 2003
  • Nu online
quote:
sjaool schreef op woensdag 27 september 2017 @ 20:46:
@pilskes Het valt mij ook op maar erg vind ik het niet. Afgelopen week bij Formule 1 Café zat hij ook de hele tijd te schommelen. Het zal een houding zijn of onbewust gaan. Maar ik vind de verhalen die hij heeft dan altijd wel weer de moeite waard. Ik mag Allard dan ook altijd graag horen praten over autosport en de anekdotes die hij heeft. :)
Sinds hier een paardenblad op de bank ligt met Allard op de cover heb ik toch een beetje minder met hem. Ik vond dat hij afgelopen vrijdag weinig echt toe te voegen had in het F1-cafe. Dat stukje dat hij het over de vrouw van Schumacher had leek bijna een 1:1 kopie van hoe (volgens mij) Jack het eerder al vertelde. 'je vraagt niet naar hoe het gaat met hem' echter als er met mijn vrienden iets zou gebeuren zou het juist dat zijn wat ik zou vragen. Ik vraag me dan ook af of hij echt niets weet, of dat er embargo's op die info zit.

• bvbal79
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 21:07
quote:
Barfman schreef op woensdag 27 september 2017 @ 13:58:

dan is dat nu bijgesteld...weinig plens water als je de hoeveelheid mm bijelkaar optelt...

• TinusTegengas
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 20:08
quote:
pilskes schreef op woensdag 27 september 2017 @ 20:32:
[...]

Ben ik de enige die het ja-geknik en nee-geschud van Alard tijdens interviews zo ontzettend irritant vind?

Als je het eenmaal gezien hebt, kan je ook nooit meer een interview van hem zien, zonder hierop te letten :9
Hé. En bedankt hè! :+ nu kan ik dit ook niet meer normaal kijken |:(

I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.

• geennl
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 19:05
Virtual circuit guide:

• alex3305
  • Nu online
quote:
De baan is hier breder en de persco moet nog komen, dus ik denk meer bochten dan twee weken geleden.

• YakuzA

YakuzA

quote:
pilskes schreef op woensdag 27 september 2017 @ 20:32:
[...]

Elke interviewer doet dat. Is gewoon een techniek om in een verhaal je aandacht te bevestigen als je niet aan het woord bent ;)
What has been seen cannot be unseen 8)

PSN

• sjaool

sjaool

@YakuzA Ja, ja, ja. Uhu... Ja... :+

• 3x3
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 21-08 17:23

• boschie_73
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 18-09 12:21
Zou het dan weer een regenachtig weekend worden?

boschie_73 wijzigde deze reactie 27-09-2017 23:30 (10%)

• beukbeuk
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 27-11-2018
quote:
Ik kijk dit normaal altijd maar ben nu een beetje huiverig voorr de deskundigheid van de gasten, in hun facebookpromo een dag eerder kwam dit ter sprake... |:(

• sjaool

sjaool

quote:
Full screen is wel zo prettig. ;)

• Boinkie
Goedemiddag en goedemorgen!

Hier uw plaatselijke reporter van uit Maleisië. Slaperig lopen door de het restaurant van het ontbijt kwam ik Daniel Ricciardo al tegen. Even drie keer knipperen en het was hem echt. Toch geen slecht resort uitgekozen zo blijkt. Vervolgens dook hij de sportzaal in en dachten we hem niet meer terug te zien. Tot er activiteit bij het zwembad plaats vond. Red Bull was druk bezig met opbouwen en er werd een wedstrijdje georganiseerd. Een wedstrijdje doe je niet in je ééntje dus Max kwam natuurlijk ook even langs. Had een beetje uitgeslapen vertelde die en dit was zijn eerste opdracht voor vandaag. Werd uiteindelijk een leuke battle met cocktails maken en fruit herkennen. Filmpje kunnen we morgen online verwachten.

Morgen om 10.00 uur gaan we op tour over het circuit. Keep you posted!

https://i.imgur.com/nyCvDmR.jpg
https://i.imgur.com/ox3DyUN.jpg

De cocktail van Ricciardo met dragonfruit en pepers..
https://i.imgur.com/vHPPzqJ.jpg

• Jasphur
Gaaf :D

• D-Ed
@Boinkie Nice! Is weer eens wat anders dan het bezoek van Max aan de camping in Oostenrijk :+

• Saffie_time
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 19:03

Saffie_time

Why use this? 42!

@Boinkie, je weet wel hoe je de mensen hier nogal jaloers kan maken zeg...

If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA

• ChipSkylark
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 13-10 08:40
quote:
Saffie_time schreef op donderdag 28 september 2017 @ 08:29:
Inderaad zeg! Die cocktail ziet er geweldig uit! :P

Vrijdag tm zondag is er nog steeds kans op regen.

• FastFred
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 19:16
quote:
beukbeuk schreef op woensdag 27 september 2017 @ 23:49:
[...]

Ik kijk dit normaal altijd maar ben nu een beetje huiverig voorr de deskundigheid van de gasten, in hun facebookpromo een dag eerder kwam dit ter sprake... |:(

[video]
Ok, ten eerste: Stroll en Max vergelijken? |:(

En twee: dat is ook de enige reden dat Strollololol in Baku het podium gehaald heeft: Mercedes motor en stuk van 3km ofzo waar je alleen maar rechtdoor gaat, hoeft ie niet aan het stuur te draaien.

Everything that is, sprang from what was | iRacing Profiel

• Jasphur
Zien we ook meteen waarom die iPhone van Danni zo zuiver geluid opneemt. :9

• Boinkie
Haha. En dat signaal wordt volgens mij nog gemonitord door iemand achter de schermen. Het regent hier nu goed door. Voor komende dagen zelfde voorspellingen. Maar je weet het nooit.

• Badeend
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 12-10 08:45
quote:
VET [On Singapore]: “There’s not much assessment necessary, We weren’t happy but we move on”
quote:
VER [On Singapore]: “It was a very unfortunate moment but what can you do about it?”
quote:
RAI [On Singapore]: “We’ve moved on, It’s a new weekend and a new track”
Goh, verrassende antwoorden :')

• scrappy.doo
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 15:10
quote:
boschie_73 schreef op woensdag 27 september 2017 @ 23:29:
Zou het dan weer een regenachtig weekend worden?

[afbeelding]
Ik zit op de laatste dag van mijn vakantie nu in Kuala Lumpur. Heb hier 26 dagen rondgereisd in Maleisië, Borneo (is ook Maleisië, maar daar denken ze zelf anders over), Singapore en weer Maleisië dus.

De weerberichten hebben echt letterlijk voor elke dag onweer voorspeld. Regen heb ik dan ook wel gehad, maar 90% is het toch echt droog. Het valt hier blijkbaar niet te voorspellen.

(wel was ik bij de enige Singapore GP ooit waar het met de start regende. Geluk? Of niet? 8) )

• Jasphur
quote:
Thunderstorms are anticipated on all three days of the event, and one team delighted by that forecast is Red Bull who, despite their solid showing in Singapore, know their only realistic chance of repeating their surprise 2016 one-two here is if it rains.

F1.com

• alexbl69
  • Laatst online: 21:14
quote:
Boinkie schreef op donderdag 28 september 2017 @ 07:18:
Red Bull was druk bezig met opbouwen en er werd een wedstrijdje georganiseerd. Een wedstrijdje doe je niet in je ééntje dus Max kwam natuurlijk ook even langs. Had een beetje uitgeslapen vertelde die en dit was zijn eerste opdracht voor vandaag. Werd uiteindelijk een leuke battle met cocktails maken en fruit herkennen. Filmpje kunnen we morgen online verwachten.
Een carrière als F1-coureur lijkt me prachtig, maar al die onderbroeken-lollige filmpjes de hele tijd zouden me wel de keel uit gaan hangen. Tja, hoort bij de job zeggen we dan maar.

Maar wat een fantastische belevenis om er zo dicht bij te zijn. Veel plezier.

iRacing Profiel

• Boinkie
quote:
Saffie_time schreef op donderdag 28 september 2017 @ 08:29:
Ik hoop dan dat ik morgen geen foto’s mag maken 🙈

• I-King
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 20:50
@DaniëlWW2 Tijd van FP1 in de OP moet volgens mij resp 05:00 en 11:00 zijn en FP2 09:00 en 15:00. (NL en locale tijd). Scheelt morgen weer een uurtje opstaan 's nachts :P

I-King wijzigde deze reactie 28-09-2017 09:49 (3%)

• Jasphur

Als in: HAM laat zijn assistente (toch?) zijn sponsor kleding dragen :P

Jasphur wijzigde deze reactie 28-09-2017 10:05 (14%)

• garriej
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 19:12

garriej

Ik las ondertieten.

quote:
Jasphur schreef op donderdag 28 september 2017 @ 10:02:
[afbeelding]

Als in: HAM laat zijn assistente (toch?) zijn sponsor kleding dragen :P
Wie is die rapper op de foto? :+

Wow - Neliva [Frostmane] | PuppyPower Wow Progress

• Soggney

Soggney

Zeekomkommer

Press Conference deel 1

Soggney wijzigde deze reactie 28-09-2017 10:27 (35%)

Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory

• Spotmatic
Oh, Max zit dus helaas niet in de Ferrari-sandwich. ;)

• FreshMaker
  • Registratie: december 2003
  • Niet online
quote:
Jasphur schreef op donderdag 28 september 2017 @ 08:43:
Zien we ook meteen waarom die iPhone van Danni zo zuiver geluid opneemt. :9
Geen voordelig spul :+

http://www.actionlifemedia.com/film-pack

• Soggney

Soggney

Zeekomkommer

En deel 2

• Miesjh
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 21:09

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

Max & Riccardo

https://www.facebook.com/...7024721448%2F&show_text=0

Miesjh wijzigde deze reactie 28-09-2017 10:23 (44%)

Xbox Live: Miesjh NL

• Martinspire
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 17:10

Martinspire

Awesomeness

quote:
"Apparently without alcohol. There is no cock" _O-

Martinspire - PC, PS4, X1

• Jasphur
Iemand moet wel even leren omgaan met de TAB-toets :P

Jasphur wijzigde deze reactie 28-09-2017 11:17 (25%)

• dreameater
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 13:21

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

quote:
Martinspire schreef op donderdag 28 september 2017 @ 10:33:
[...]

"Apparently without alcohol. There is no cock" _O-
Ik vond de Flamongol van Max grappiger :9

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
quote:
I-King schreef op donderdag 28 september 2017 @ 09:48:
@DaniëlWW2 Tijd van FP1 in de OP moet volgens mij resp 05:00 en 11:00 zijn en FP2 09:00 en 15:00. (NL en locale tijd). Scheelt morgen weer een uurtje opstaan 's nachts :P
Hiervoor moet je @nachtnet de schuld geven hoor. O-)
Ik plaats de topics alleen maar. :+ (Ik fix het wel even, alweer he. :P)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• sjaool

sjaool

quote:
Hij gebruikt inderdaad een RØDE Videomic microfoon maar niet de handgreep op jouw foto.
Daniel gebruikt een iographer case.

• FreshMaker
  • Registratie: december 2003
  • Niet online
quote:
sjaool schreef op donderdag 28 september 2017 @ 12:33:
[...]

Hij gebruikt inderdaad een RØDE Videomic microfoon maar niet de handgreep op jouw foto.
Daniel gebruikt een iographer case.
De 'mijne' kende ik :+
Zullen er vast meer zijn, mijn oudste wilde zo'n handgrip met houder die zelf stabiliseerde .... in de zoektocht die ALM gevonden, maar (gelukkkig) is zijn vlog-manie alweer voorbij :+

• Jasphur
Alles weer via Scarbs

quote:
New flow drivers for the Toro Rosso. They have also added deflector on top of the already existing tip on the edge attack ground

quote:
Malaysia tech upgrades: new T-wing spotted on the Toro Rosso

quote:
Detail of the new Ferrari bargeboard

quote:
Tech upgrade: Ferrari running modified airbox inlets at #MalaysiaGP. New version on the right. #AMuS

quote:
Detail of the leading edge and attachment to the nose of the tray q Mercedes has widened for Malaysia #MalaysianGP

quote:
Force India has trimmed the height d the later divisions of the bargeboard. But d this photo I stay with the #FuerzaMexico

Jasphur wijzigde deze reactie 28-09-2017 13:52 (38%)

• YakuzA

YakuzA

Die van Ferrari zijn wel bijzonder, die verandering heeft een flinke impact op de airflow.

PSN

• Stoelpoot
  • Registratie: september 2012
  • Niet online
quote:
YakuzA schreef op donderdag 28 september 2017 @ 13:50:
Die van Ferrari zijn wel bijzonder, die verandering heeft een flinke impact op de airflow.
Die airbox inlet heb ik ng nooit gezien. Zijn er wel eens andere teams geweest die dat deden?

Waar dat bargeboard zit kom ik nog niet helemaal uit? Lijkt op de voorvleugel, klopt dat?

• AzzKickah
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 20:55

AzzKickah

06-CENSORED

quote:
Stoelpoot schreef op donderdag 28 september 2017 @ 13:59:
[...]

Die airbox inlet heb ik ng nooit gezien. Zijn er wel eens andere teams geweest die dat deden?
Ja, zo vaak. Eerste die me zo te binnenschiet is de Lotus van 2012-ish.

• YakuzA

YakuzA

quote:
[...]

Waar dat bargeboard zit kom ik nog niet helemaal uit? Lijkt op de voorvleugel, klopt dat?
Die airbox inlet ziet eruit als de mercedes/FI/Williams inlet van nu :+
Renault ook dit jaar btw.
Toch maar beter kijken naar de niet RB's ;)

YakuzA wijzigde deze reactie 28-09-2017 14:03 (8%)

PSN

• cfeijt
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 16:10
Die inlet op de Ferrari is wss voor Maleisie (hitte) en Mexico (hoogte). verwacht bij de andere races gewoon weer de normale inlet.

cfeijt wijzigde deze reactie 28-09-2017 14:07 (4%)

• Stoelpoot
  • Niet online
quote:
YakuzA schreef op donderdag 28 september 2017 @ 14:02:
[...]

Die airbox inlet ziet eruit als de mercedes/FI/Williams inlet van nu :+
Renault ook dit jaar btw.
Toch maar beter kijken naar de niet RB's ;)
Nu moet ik echt beter gaan opletten... 8)7

• Jasphur
quote:
[...]

Een bargeboard zit recht achter een voorwiel, maar nog voor de zij luchtinlaat.

Oude foto

• Stoelpoot
  • Niet online
quote:
Jasphur schreef op donderdag 28 september 2017 @ 14:12:
[...]

Een bargeboard zit recht achter een voorwiel, maar nog voor de zij luchtinlaat.

[afbeelding]
Ik zie t. Is er toevallig ergens een schema te vinden van dat soort onderdelen die je vaak ziet?

• pilskes
Let it rain, let it rain, let it rain!!!!!

O wat hoop ik op een regen race, en dat er natuurlijk wat aparts gebeurt!

• Holkers
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 20:25
quote:
[...]

De rode plaat (asfalt?) waar de auto op staat heeft dezelfde kleur als de auto waardoor het een beetje vertekend. Maar dit is het bardboard, de neus is links en de achterkant rechts op deze foto.

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
quote:
pilskes schreef op donderdag 28 september 2017 @ 14:21:
Let it rain, let it rain, let it rain!!!!!

O wat hoop ik op een regen race, en dat er natuurlijk wat aparts gebeurt!
Ja, dat Max eens de finish haalt. Dat is al apart. :P :')

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• pilskes
quote:
DaniëlWW2 schreef op donderdag 28 september 2017 @ 14:26:
[...]

Bijvoorbeeld!!!

• Kassad
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 13-10 19:55
quote:
DaniëlWW2 schreef op donderdag 28 september 2017 @ 14:26:
[...]

Ja, dat hij niet weer de Ferrari's eraf rijdt!

/duikt snel naar dekking

;-)

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Pagina: 1 2 3 ... 25 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
:)F

Dit topic sluit ergens in de week na de race . Een nieuw racetopic wordt in de week voor de race geopend op de dinsdag, 8:00.

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) actuele ontwikkelingen bij andere sporten;
-Complottheorieën waarom Max zijn auto steeds kapot gaat, inclusief dat hij dit zelf doet met zijn rijstijl;
-Verwijten naar elkaar;
-Beschuldigen van een F1 noob, fanboy of 'succes-fan' te zijn;
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.

Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - deel 2 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.

IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Formule 1

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True