Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
"When you grow up your heart dies"
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
- DaniëlWW2
- Niet online
Tja, als ik die nou had.sjaool schreef op donderdag 28 september 2017 @ 14:53:
@DaniëlWW2 De banhammer kan hier wonderen verrichten.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Staat de auto achter nu veel hoger op de krik, is er zoveel rake, of lijkt het zo in het donker?
En nieuwe bureaubladachtergrond heeft. Racefoto's van VER zijn er toch niet meer veel
ik wil je hoop niet helemaal weghalen. maar de kansen worden elke dag kleinerpilskes schreef op donderdag 28 september 2017 @ 14:21:
Let it rain, let it rain, let it rain!!!!!
O wat hoop ik op een regen race, en dat er natuurlijk wat aparts gebeurt!
https://www.accuweather.c...r-forecast/229918?hour=81
Voorwiel dat je voorop ziet is van de auto af, maar achterwiel nietRobertMe schreef op donderdag 28 september 2017 @ 15:15:
[...]
Staat de auto achter nu veel hoger op de krik, is er zoveel rake, of lijkt het zo in het donker?![]()
En nieuwe bureaubladachtergrond heeft. Racefoto's van VER zijn er toch niet meer veel
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Volgens mij is het de auto van RIC? aan het nummer van de auto te zienRobertMe schreef op donderdag 28 september 2017 @ 15:15:
[...]
Staat de auto achter nu veel hoger op de krik, is er zoveel rake, of lijkt het zo in het donker?![]()
Nederlandse vlag en verstopte 3 achter het hoofd van de monteurPos2007 schreef op donderdag 28 september 2017 @ 15:30:
[...]
Volgens mij is het de auto van RIC? aan het nummer van de auto te zien
Dat maakt toch niet uit voor het feit dat je bv aan de lijn van airbox tot eind sharkfin ziet dat hij voorover staat. En hetzelfde zie je ook langs de bodemplaat en de "Red Bull" op de zijkant.YakuzA schreef op donderdag 28 september 2017 @ 15:20:
[...]
Voorwiel dat je voorop ziet is van de auto af, maar achterwiel niet
Waarschijnlijk wel ja (er zal vast geen 3 meer achter passen). Maar het is wel een aardige foto en voor de pitbox van VER.Pos2007 schreef op donderdag 28 september 2017 @ 15:30:
[...]
Volgens mij is het de auto van RIC? aan het nummer van de auto te zien
Ook een herhaling van vorig jaar zou ik goud vinden. En dan bedoel ik ook echt de volledige herhaling van vorig jaar. Met twee bepaalde DNF'sBlik1984 schreef op donderdag 28 september 2017 @ 15:37:
Ik hoop op een herhaling van vorig jaar, maar dan de top 2 omgedraaid
Gelet op de sterke vorm van RB in Singapore alsmede de sterke vorm op Monza, heb ik het gevoel dat ze dit jaar een auto kunnen neerzetten die goede aero grip heeft welke niet ten koste gaat van (te) veel drag. Dit zou op Maleisië een groot voordeel moeten zijn omdat er stiekem aardig wat rechte stukken zijn.
Je zou verwachten dat RB dus dichter bij Mercedes zit dan vorig jaar. Aan de andere kant zat RB in Silverstone juist weer wat meer naar achteren... blijft lastig te voorspellen dus.
Ik vermoed dat Hamilton pole pakt en Ricciardo en Max met Vettel om P2 kunnen strijden. Deze voorspelling mag gequote worden na zaterdagochtend ^^
Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.
Hey Isaac...let's go shuffleboard on the Lido - deck...my site koli-man => MOEHA on X-Box laaaiiiff
Ze schilderen de 'Bull' Ferarri rood
* Duikt ook
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=PKhWVoSowgI]
Of de officiële, die wat ingekort is:
[ Voor 18% gewijzigd door ArnevdS op 28-09-2017 18:01 ]
Edit: dat onderonsje tussen Vettel en Verstappen rond 12:20:
VET: "The Dutch are even worse than the Germans"
VER: "Huh?"
VET: "I thought the Germans were pessimistic"
VER: "I know"
Was ook een erg suggestieve vraag van het AD.
[ Voor 71% gewijzigd door Grrrrrene op 28-09-2017 18:25 ]
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Ja die was wel geniaal! Dat ze ook niet doorhebben dat de microfoons zo gevoelig zijn.Grrrrrene schreef op donderdag 28 september 2017 @ 18:11:
Vettel begint nu ook iedere zin met "Bwoah"?
Edit: dat onderonsje tussen Vettel en Verstappen rond 12:20:
VET: "The Dutch are even worse than the Germans"
VER: "Huh?"
VET: "I thought the Germans were pessimistic"
VER: "I know"
Was ook een erg suggestieve vraag van het AD.
Had niet echt verwacht dat er vuurwerk zou zijn, maar dit was wel erg tam overigens.
en die 3 gaat nog passen achter dat hoofd of zit ie voor deze keer op de achtervleugelbatsma schreef op donderdag 28 september 2017 @ 15:37:
[...]
Nederlandse vlag en verstopte 3 achter het hoofd van de monteur
DaniëlWW2 schreef op donderdag 28 september 2017 @ 12:00:
[...]
Hiervoor moet je @nachtnet de schuld geven hoor.![]()
Ik plaats de topics alleen maar.(Ik fix het wel even, alweer he.
)

Lijkt wel alsof tijden na de bekend making van de racekalender gewijzigd zijn.
Jaaaa hoornachtnet schreef op donderdag 28 september 2017 @ 21:35:
[...]
Lijkt wel alsof tijden na de bekend making van de racekalender gewijzigd zijn.
"Nee hoor die knop zat er net nog niet. Nee echt niet."
- DaniëlWW2
- Niet online
Ik!DaniëlWW2 schreef op donderdag 28 september 2017 @ 22:04:
Dus, wie gaat er echt om 5:00 opstaan voor FP1?
niet
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Vorig jaar wel gedaan, toen tunede ik in precies toen de Renault in de fik vloog haha. Nu zet ik 'm aan om 07:30 zodat gelijk FP2 live erachteraan door kanDaniëlWW2 schreef op donderdag 28 september 2017 @ 22:04:
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Hier ook, spontaan wakker geworden, tablet en twitter aan. Renault met vlammen. En weer even slapen.p0st schreef op donderdag 28 september 2017 @ 22:08:
[...]
Vorig jaar wel gedaan, toen tunede ik in precies toen de Renault in de fik vloog haha. Nu zet ik 'm aan om 07:30 zodat gelijk FP2 live erachteraan door kan
* nachtnet kijkt dit weekeinde de race met nachtnet junior. (dus weinig berichten van mijn kant)
PresentDaniëlWW2 schreef op donderdag 28 september 2017 @ 22:04:
Althans, ik zet de wekker en zie wel of ik wakker wordt.
Daarna kan ik wel lekker vroeg aan het werk en dus ook vroeg weekend houden
FP2 kijk/volg ik tussendoor wel een beetje.
-
Er bestaat een kans dat ik mijn oogjes om die tijd open om de laptop een slinger te geven met een Sky Sports F1 stream. Ik moet er toch om half zeven uit.DaniëlWW2 schreef op donderdag 28 september 2017 @ 22:04:
Ikke!DaniëlWW2 schreef op donderdag 28 september 2017 @ 22:04:
True, maar vergeet niet dat hij nog steeds officieel rijder nr. 3 is van Red Bull Racing - altijd standby om in te vallen when needed (case in point: Paul Di Resta @ Williams voor Massa).YakuzA schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 15:55:
[...]
Zou het netjes vinden als hij Q2 haalt. Zal niet meevallen om voor het eerst een race weekend te draaien.
Ik gok rond P10 ~ P15, op redelijke afstand van Sainz. Gasly = GP2-kampioen 2016, en staat nu 2e in Super Formula. Wat wel weer tegen hem spreekt qua ervaring is dat hij volgens mij nog niet op Sepang heeft geraced, voor zover ik weet.Denk niet dat hij in de buurt van een Ferrari zal starten.
We gaan het zien, ik gun het hem van harte
edit: ohja, het is allemaal vroeg dit weekend hè

[ Voor 3% gewijzigd door Remy op 28-09-2017 23:00 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Ja, wen er maar vast aan, volgend weekend (Japan) is nog veel vroegerRemy schreef op donderdag 28 september 2017 @ 23:00:
[...]
edit: ohja, het is allemaal vroeg dit weekend hè
- DaniëlWW2
- Niet online
Dan slaap ik nog, gekken.Edd schreef op donderdag 28 september 2017 @ 23:06:
[...]
Is goed.. We zien je om 05:00 wel in het topic verschijnen
Alles om Max te zien rijden natuurlijk..
Met de race heb je geen garanties. Voor hetzelfde geld start hij zelfs niet
-
- DaniëlWW2
- Niet online
Zo wanhopig ben ik ook weer niet.Edd schreef op donderdag 28 september 2017 @ 23:26:
[...]
Alles om Max te zien rijden natuurlijk..
Met de race heb je geen garanties. Voor hetzelfde geld start hij zelfs niet
Edit
En semi droog nu
Edit2
Volle bak regen weer 😂
[ Voor 36% gewijzigd door Boinkie op 29-09-2017 03:28 ]

Koffie check, lekker er bij gaan zitten dan.
Ja, kak, de sessie is verzet vanwege regenBoinkie schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 04:57:
Het zeikt van de regen. Ben benieuwd!

5:21 over 10 minuten start FP1
[ Voor 6% gewijzigd door HMR90 op 29-09-2017 05:21 ]
Okeeee. Laat maar. Weltrusten
[ Voor 21% gewijzigd door Oekol op 29-09-2017 05:22 ]
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
Je hebt niks gemist eigenlijkUltraSub schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 06:22:
Sjeez. Even vergeten dat een vroege reeks begint. En dan te bedenken dat ik al een uur wakker ben

[ Voor 14% gewijzigd door Hippocampus op 29-09-2017 06:32 ]
Nee misschien heb ik het zo perfect gedaan. Laatste minuten en wat herhalingen.Hippocampus schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 06:23:
[...]
Je hebt niks gemist eigenlijk
[afbeelding]
Ja wat is het nou.Boinkie schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 03:12:
Lokale update. Een hooooop regen! Fp1 zal nog spannend worden
Edit
En semi droog nu
Edit2
Volle bak regen weer 😂
Ik weet dat FP tijden niet heel veel zeggen. Maar wat doet Ferarri zo ver omlaag? What happend? Sandbaggen?Hippocampus schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 06:23:
[...]
[afbeelding]
[ Voor 40% gewijzigd door Jasphur op 29-09-2017 07:22 ]
Totaal rare lijnen aan het rijden en relatief rustig en laat op het gas.
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
Ver naar achteren starten om Verstappen te ontwijken bij de start.Jasphur schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 07:13:
[...]
Ja wat is het nou.
[...]
Ik weet dat FP tijden niet heel veel zeggen. Maar wat doet Ferarri zo ver omlaag? What happend? Sandbaggen?
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
RAI had wat problemen in het begin met zijn motor geloof ik. Ik weet niet of dat later is opgelost.Jasphur schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 07:13:
Ik weet dat FP tijden niet heel veel zeggen. Maar wat doet Ferarri zo ver omlaag? What happend? Sandbaggen?
-
Het zijn net kleine kinderen. Gniffel Gniffel
[ Voor 44% gewijzigd door Jasphur op 29-09-2017 07:47 ]
Dat Gasly GP2 kampioen van 2016 is zegt weinig.Remy schreef op donderdag 28 september 2017 @ 23:00:
Ik gok rond P10 ~ P15, op redelijke afstand van Sainz. Gasly = GP2-kampioen 2016, en staat nu 2e in Super Formula. Wat wel weer tegen hem spreekt qua ervaring is dat hij volgens mij nog niet op Sepang heeft geraced, voor zover ik weet.
(Note: ik ben anti-Gasly, vind het een arrogante kl***, en ja heb hem in het echt ontmoet.
Neem mijn rant met een korreltje zout
Gasly was in 2016 een coureur die voor de tweede jaar GP2 reed (in 2015 was hij 8ste ofzo).
In GP2 2015 heeft hij enorm domme fouten gemaakt, waaronder een enorme crash veroorzaakt bij de laatste race van het seizoen waardoor die race gecanceld werd.
In GP2 2016 heeft hij meerdere races zijn overwinning door domme fouten weggegooid.
En voordat hij won bij de race in Groot Brittannië had hij al 1000 dagen geen overwinning gehaald!
Ook had Gasly maar net de GP2 kampioenschap van een Rookie gewonnen (oftewel Antonio Giovinazzi).
Ik vind het nu wel heel knap wat hij doet in Super Formula, en hoop op het allerbeste voor hem in de F1 bij STR!
Gasly voor het eerst sneller dan zijn teammate in F1Hippocampus schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 06:23:
[...]
[afbeelding]
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
eignelijk is het wel vreemd dat Kvyat aan de kant gezet is en niet Sainz. Tenminste, als het hoogste doel is om GAS te testen en een kans te geven.thesystem schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 08:15:
Maar door wie zou Red Bull Sainz dan moeten vervangen?
Immers, Sainz gaat volgend jaar toch al weg en alles is al beklonken. Op een handje vol punten na is er van hem niets meer te verwachten dit seizoen. Kvyat krijgt nu een dusdanige duw dat je die voor komend seizoen af kan schrijven. Of Was het zo dat Kvyat zo tegenviel dat het hoogste doel van de switch juist was om hem voortijdig te lozen?
alles kan off-topic
Ze willen natuurlijk dit jaar nog wel punten binnenhalen. Nu ging dat met Kvyat toch al niet zo best dus daar verliezen ze dan ook het minste op.Ankona schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 08:25:
[...]
eignelijk is het wel vreemd dat Kvyat aan de kant gezet is en niet Sainz. Tenminste, als het hoogste doel is om GAS te testen en een kans te geven.
Immers, Sainz gaat volgend jaar toch al weg en alles is al beklonken. Op een handje vol punten na is er van hem niets meer te verwachten dit seizoen. Kvyat krijgt nu een dusdanige duw dat je die voor komend seizoen af kan schrijven. Of Was het zo dat Kvyat zo tegenviel dat het hoogste doel van de switch juist was om hem voortijdig te lozen?
Bovendien zit Kvyat bijna aan z'n max qua strafpunten op z'n licentie. En we weten allemaal wat voor goede regenrijder hij is.sjaool schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 08:29:
[...]
Ze willen natuurlijk dit jaar nog wel punten binnenhalen. Nu ging dat met Kvyat toch al niet zo best dus daar verliezen ze dan ook het minste op.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Nou de vrije training duurde maar heel even, Massa heeft bijv niet eens een tijd kunnen neerzettenJasphur schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 07:13:
[...]
Ja wat is het nou.
[...]
Daarnaast weet je niet wat op het programma staat van Ferrari natuurlijk, wie weet waren die helemaal niet bezig met een P1 in de vrije training.
Gasly lijkt mij, ik ga er zo niet vanuit dat hij de opvolger wordt van Kvyat. Wil je Gasly testen, dan ga je dat natuurlijk niet ten kosten doen van Sainz.thesystem schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 08:15:
Maar door wie zou Red Bull Sainz dan moeten vervangen?
Voor het max haalbare zet je dus Gasly naast Sainz (lijkt mij..). Daarnaast reed Sainz ook niet mee in deze training (dacht ik?)? Oftewel, misschien wel een kans op een volledig nieuwe line-up voor 2018.
[ Voor 33% gewijzigd door LopendeVogel op 29-09-2017 08:56 ]
Klopt, de "vervanger" van Sainz in FP1 was Sean Galeal.LopendeVogel schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 08:49:
Voor het max haalbare zet je dus Gasly naast Sainz (lijkt mij..). Daarnaast reed Sainz ook niet mee in deze training (dacht ik?)? Oftewel, misschien wel een kans op een volledig nieuwe line-up voor 2018.
Maar die krijgt sowieso geen superlicentie
(zeg maar een coureur met veeeeeeeeel geld, geen talent, en ook nooit te krijgen).
Voorlopig als RB een volledige nieuwe lineup wilt, moeten ze gaan "opkopen" (zoals ze met Verstappen hebben gedaan).
Foto 2 komr vast door MaxJasphur schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 07:45:
[afbeelding]
Het zijn net kleine kinderen. Gniffel Gniffel
[afbeelding]
Replays show the Briton half spun at Turn 7/8 before sliding into the gravel. He did well to avoid getting beached, but his tyres will be shot.
Not an easy start to the session for Mercedes then, whose drivers are now both in the pits licking their wounds.
Momentje HAM: https://streamable.com/49cc0
Flatspot van HAM daardoor:

[ Voor 70% gewijzigd door ArnevdS op 29-09-2017 09:39 ]
"Way too much understeer," rues Verstappen. "Unbelievable."
"Ok, box," say Red Bull in response.
- DaniëlWW2
- Niet online
Bottas lijkt daar een beetje 'geschrokken' reactie op de langzame Massa te hebben waardoor hij te ver naar buiten komt. Niets ernstigs mis mee.ArnevdS schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 09:37:
Graveltour BOT: https://streamable.com/f0lro
[afbeelding]
Dat beeld van Bottas... alsof je een steentje over t water gooit.ArnevdS schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 09:37:
Graveltour BOT: https://streamable.com/f0lro
[afbeelding]
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Hij kan wel sneller hoor, maar de auto nietJasphur schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 09:54:
ALO gaat lekker hoor. Maar zit hij nu aan zijn max?
Lijkt me ook verstandig, wat zou hij te melden kunnen hebben? Frustraties en stront is leuk voor de sensatiepers maar hij zelf en RB worden daar niet beter van.Wom schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 09:54:
Is er ergens al een reactie van Kvyat op het hele gebeuren bekend? Heb hem volgens mij nog nergens gehoord in woord of schrift?
alles kan off-topic
Best lastig om voor je eigen auto uit te rijdenHippocampus schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 09:55:
[...]
Hij kan wel sneller hoor, maar de auto niet
alles kan off-topic
edit: heuj

[ Voor 31% gewijzigd door Jasphur op 29-09-2017 10:05 ]
Strange issue for Raikkonen - he emerges apparently with some tape wrapped round his tyre. As he speeds up it unravels - but then collects on his suspension instead, before eventually being kicked to the outside of the Finn's Ferrari.
"Sorry about that Kimi, we knew we were going out with the tape," Ferrari offer as apology. "We thought it would come off - we didn't realise it was on the suspension too until the last minute."
[ Voor 4% gewijzigd door Jasphur op 29-09-2017 10:04 ]
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Zet hem net 3 min gelden aan, misschien maar weer gaan werken
[ Voor 55% gewijzigd door mathy_ op 29-09-2017 10:11 ]
Edit: Hij loopt alweer
[ Voor 31% gewijzigd door Hippocampus op 29-09-2017 10:11 ]
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
Dit topic is gesloten.

Dit topic sluit ergens in de week na de race . Een nieuw racetopic wordt in de week voor de race geopend op de dinsdag, 8:00.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) actuele ontwikkelingen bij andere sporten;
-Complottheorieën waarom Max zijn auto steeds kapot gaat, inclusief dat hij dit zelf doet met zijn rijstijl;
-Verwijten naar elkaar;
-Beschuldigen van een F1 noob, fanboy of 'succes-fan' te zijn;
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - deel 2 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1