Ik denk dat Stroll gewoon op de buitenlijn de marbles op wilde pikken, net zoals vrijwel alle coureurs doen.Dennism schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 11:31:
[...]
Ik weet het niet hoor, maar als ik het filmpje gelinkt zojuist vind ik Vettel Stroll niet echt snijden, maar lijkt het er meer op dat Stroll meer naar rechts gaat dan Vettel naar links.
Vettel heeft 5 punten ruimte, en morgen vallen er weer 2 weg. Dus aan zijn tax zit ie niet echtLekker Ventje schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 11:25:
[...]
Ja, Vettel zit al aan zijn tax wat strafpunten betreft. Hij wordt gespaard door de FIA tot ie weer ruimte heeft voor strafpunten.
Slap gelul hier over Vettel.. 100% schuld van Stroll die als een dwaas naar rechts stuurt in een linkerbocht. En dan hier bedelen om een straf voor Vettel?
OT: Klasse race van Max, wel mazzel dat Kimi uitvalt aangezien Ferrari hier de snelste auto had. Hij heeft echter vaak genoeg pech gehad dit jaar dus 100% gegund.

OT: Klasse race van Max, wel mazzel dat Kimi uitvalt aangezien Ferrari hier de snelste auto had. Hij heeft echter vaak genoeg pech gehad dit jaar dus 100% gegund.
Hamilton klaagt
https://speld.nl/2017/10/...ppen-werkende-auto-rijdt/
https://speld.nl/2017/10/...ppen-werkende-auto-rijdt/
mooie inhaalactie van RIC op BOT trouwens (ik ben de replay ah kijken)
DUGG
Kijk even paar posts boven je... Staat een video die duidelijk toont dat stroll ineens naar rechts beweegt.Bullet NL schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 11:29:
[...]
Ik blijf het vreemd vinden waarom Vettel steeds de hand boven het hoofd wordt gehouden.
Stroll zat duidelijk links op de baan, Vettel komt duidelijk met hogere snelheid van rechts naar links en snijd Stroll.
Mogen Ferarri rijders niet op de zelfde manier worden beoordeeld als andere rijders?
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
En ik vind het vreemd dat men alweer roept dat Vettel weer geen straf krijgt 'omdat Vettel' voordat men uberhaupt fatsoenlijk de beelden heeft teruggekeken. Stroll laat overduidelijk zijn auto naar buiten lopen, Vettel treft hier geen enkele blaam. Ik ben ook geen Vettel fan, maar laten we ieder incident wel even als losstaand beschouwen in plaats van meteen weer huilie huilie doen.Bullet NL schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 11:29:
[...]
Ik blijf het vreemd vinden waarom Vettel steeds de hand boven het hoofd wordt gehouden.
Stroll zat duidelijk links op de baan, Vettel komt duidelijk met hogere snelheid van rechts naar links en snijd Stroll.
Mogen Ferarri rijders niet op de zelfde manier worden beoordeeld als andere rijders?
Vettel had vorige race toch ook wel een reprimande verdient, kreeg ie niet.Grimmie187 schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 11:34:
Slap gelul hier over Vettel.. 100% schuld van Stroll die als een dwaas naar rechts stuurt in een linkerbocht. En dan hier bedelen om een straf voor Vettel?![]()
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Maar mag Vettel nu gratis een versnellingsbak wissel? ik bedoel de race was al voorbij
Serieus, ik zap weg als hij een coureur gaat interviewen.
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
Das een Botox kop

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Verwijderd
Wat een k-herrie..sjaool schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 11:27:
De humor van Sky Sports F1 aan het werk tijdens de korte samenvatting van de race?
Beastie Boys - Sabotage

Praat voor je zelf. Ik heb geen problemen met hem en zou ook niet weten waarom ik dat wel zou moeten hebben. Geef hem een jas van Sky aan en hij is opeens de beste interviewer.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Onzin en totaal niet relevant.. Welke regel heeft Vettel vorige race overtreden voor die reprimande dan?Lekker Ventje schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 11:35:
[...]
Vettel had vorige race toch ook wel een reprimande verdient, kreeg ie niet.
Verwijderd
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.PWM schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 11:21:
Max vind Jack een enorme drol. Dat blijkt wel uit alles.
Ik vind Jack prima. Sky is af en toe ook niet zo best. Als ik bij iedereen moet wegzappen die mij niet bevalt kan ik net zo goed de tv uitzetten.Lekker Ventje schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 11:37:
[...]
Praat voor je zelf. Ik heb geen problemen met hem en zou ook niet weten waarom ik dat wel zou moeten hebben. Geef hem een jas van Sky aan en hij is opeens de beste interviewer.
Jack is bij lange na nog geen P. Brard, een G. Joling of een G. Heuckeroth.
"When you grow up your heart dies"
Lijkt me ook dat veel vragen vooraf zijn vastgesteld.Lekker Ventje schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 11:37:
[...]
Ware het niet door de redactie, dan wel de teams / FIA
( zoveel mogelijkheden zijn er ook niet )
uitval - wat ging er mis / hoe voelt het
winst - waar maakte je het verschil / hoe voelt het
hit en run door Magnussen - hoe voelt het ?
Interview met Max
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=ny6a16VdYzg]
[video] tag stuk?
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=ny6a16VdYzg]
[video] tag stuk?
[ Voor 12% gewijzigd door Dijkstraat op 01-10-2017 11:41 ]
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Request denied.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Het loopt gewoon niet lekker bij Ferrari en Vettel, ze hebben de snelste auto alleen verkl*ten het voor zich zelf. Ook nog van dit soort rare incidenten, waarom zo dicht langs iemand rijden in een uitloop ronde? Iedereen rijdt dan ruim over de baan zonder de racelijn te volgen.
Reactie van Doornbos was wel goud!Toewan schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 11:05:
[...]
Het is Rob 'alles voor de kijkcijfers' Kamphues die het zegt hè.
Maar wat een mooie race, (ook buiten de overwinning van Max) zonde dat het de laatste race in Maleisië is. Ruilen met Baku of Rusland mag van mij direct.
Mooi voor de podium ceremonie:
Lewis: I could have closed the door.
Max: But you are fighting for the championship.
De beelden van de achterkant laten zien dat juist Stroll niet kijkt en hem gewoon ineens naar rechts gooit, tegen Vettel aan. Waarschijnlijk om marbles op te pakken.Bullet NL schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 11:29:
[...]
Beste wat ik kan vinden:
https://streamable.com/bom3m
[ Voor 4% gewijzigd door Bosmonster op 01-10-2017 11:42 ]
Zip it...Grimmie187 schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 11:37:
[...]
Onzin en totaal niet relevant.. Welke regel heeft Vettel vorige race overtreden voor die reprimande dan?
Ontopic:
Eindelijk weer een race win!
Voelde mijn hart in me keel de laatste 10 rondes.
McLaren had ook een goed weekend. VAN op P7 en ALO net buiten de punten op P11. Die Honda motor komt er wel. Ik denk dat Toro Rosso een goede zet heeft gedaan om voor Honda motoren te kiezen. Nu nog een paar coureurs die punten scoren.
Oke ik ga weer slapen tot maandagochtend! Deze dag kan niet meer beter.
Sorry, maar ik zie gewoon een domme Vettel. Waarom inhalen ná de race?Humma Kavula schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 11:32:
[...]
Kijk nog eens goed:
[video]
Stroll wijkt juist af, maar het blijft een dom incident.
Je kunt de post van een ander bekijken, hoe zij het doen.
[ Voor 30% gewijzigd door CH4OS op 01-10-2017 11:44 ]
Wat was die reactie dan?
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Max op Sky F1: "If we had the same horsepower they wouldn't see us again".
https://streamable.com/bom3mHollowGamer schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 11:25:
[...]
Wie was hier nou eigenlijk schuld?
Omdat ik zo bang zou zijn om mijn been te breken, zou ik gewoon achter in de safety car gaan zitten.
Die Stroll rijdt er vol in
Dit dus.
Ik vind het knap hoe jullie het altijd zo weten te draaien dat Vettel ALTIJD fout is. Ja hij heeft stomme dingen gedaan, maar nu zit stroll gewoon niet uit zn doppen te kijken. Die stuurt echt heel abrupt naar rechts.
De gehaktballen schnitzels worden koud? Het bier warm?CH4OS schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 11:43:
[...]
Sorry, maar ik zie gewoon een domme Vettel. Waarom inhalen ná de race?
[...]
Je kunt de post van een ander bekijken, hoe zij het doen.
Of misschien materiaal koelen?
Ja echt heel nodig is het niet, maar heel handig ook niet van Stroll.
Nou ja haha http://bit.ly/2fGV7xW
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Nee, dat gaat te ver. GoT is dus geen platform om copyright materiaal zo te gaan verspreiden.
[ Voor 82% gewijzigd door DaniëlWW2 op 01-10-2017 11:49 ]
Tja, andersom van Vettel natuurlijk ook niet.Hans1990 schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 11:46:
Ja echt heel nodig is het niet, maar heel handig ook niet van Stroll.
Je krijgt zo een bericht van me.
[ Voor 83% gewijzigd door DaniëlWW2 op 01-10-2017 11:52 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Max is vaak niet erg serieus bij Jack, en neemt hem nog wel eens subtiel in de zeik. Hij is veel professioneler bij Sky, C4 etc.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik zie het echt als een domme actie van beiden. Van achteren gezien lijkt het net alsof Stroll haaks rechtsaf stuurt, terwijl in de onboards duidelijk is dat hij later instuurt (hij gaat gewoon rechtdoor ipv de apex te pakken). Vettel snijdt ondertussen naar binnen toe en daar achter zit nog iemand (ben even kwijt wie) die Stroll aan de binnenkant wil inhalen. Dat Stroll dan beide ruimte wil laten snap ik wel. Misschien moest hij wel brandstof sparen en dus superlangzaam rijden? We zullen het nooit weten.CH4OS schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 11:47:
[...]
Tja, andersom van Vettel natuurlijk ook niet.Dus snap wel dat er geen verdere sancties opgelegd worden.
Een straf voor wie dan ook zou onterecht zijn, vind ik.
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
In je moederstaal kun je ook wat losser zijn.DaniëlWW2 schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 11:51:
[...]
Max is vaak niet erg serieus bij Jack, en neemt hem nog wel eens subtiel in de zeik. Hij is veel professioneler bij Sky, C4 etc.
Hij heeft bij zowel bij Jack als Sky hetzelfde verhaal verteld. Ik vind niet dat hij hier Jack in de zeik neemt hoor. Hij is zichzelf hier. Realistisch maar toch zeker blij.DaniëlWW2 schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 11:51:
[...]
- DaniëlWW2
- Niet online
Jep. Ik denk dan ook dat dit de reden is dat er geen sancties uitgedeeld worden.Grrrrrene schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 11:51:
Ik zie het echt als een domme actie van beiden. Van achteren gezien lijkt het net alsof Stroll haaks rechtsaf stuurt, terwijl in de onboards duidelijk is dat hij later instuurt (hij gaat gewoon rechtdoor ipv de apex te pakken). Vettel snijdt ondertussen naar binnen toe en daar achter zit nog iemand (ben even kwijt wie) die Stroll aan de binnenkant wil inhalen. Dat Stroll dan beide ruimte wil laten snap ik wel. Misschien moest hij wel brandstof sparen en dus superlangzaam rijden? We zullen het nooit weten.
Een straf voor wie dan ook zou onterecht zijn, vind ik.
Volgens Sky mag Vettel geen GB wisselen zonder straf omdat hij de race heeft uitgereden. Duur geintje dit, HAM nog zekerder WDC dit seizoen
Max: I was not feeling too well last week.
Ja, zo'n Oktoberfest feestje hakt er in!
Het is oprecht jammer voor het kampioenschap, maar de lading karma die Vettel nu over zich heen krijgt voelt toch ook wel heel lekker hoor
Ik vond deze tweet en kon er wel om lachen:
One for #BadF1Stats: Max Verstappen has won every race after Daniil Kvyat has been dropped by a team #F1 #MalaysiaGP
One for #BadF1Stats: Max Verstappen has won every race after Daniil Kvyat has been dropped by a team #F1 #MalaysiaGP
Dat betekent, stam + t .
Dus Verstappen gaat ook Mexico winnen dit jaar?Apache4u schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 12:14:
Er even vanuit gaande dat Kvyat in Amerika weer instapt voor 1 race bij TR. Alhoewel ik vanochtend ook begreep dat ze nog niet zeker wisten of Gasly wel zijn race in de Superformula dan gaat rijden.
-
En Maleisië 2016 dan?Apache4u schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 12:14:
Ik vond her wel opvallend dat VER bleef vragen om sugary water entoen hij dit kreeg HAM vroeg of ze dit mochten hebben daar. Vlak daarna kregen ze beide een Red Bull en een Monster bidon aangereikt en switchte het beeld naar wat anders.
Zou dit toeval zijn of wegens sponsor verplichtingen?
\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o
Ten Thousand fists in the air! \o
Ik zie Max de komende weken er nog wel 1 of 2 winnen, als hij mentaal nu die knop omgezet heeft een het materiaal steeds beter wordt dan gaan we nog wat beleven...
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
- DaniëlWW2
- Niet online
Helemaal eens. Niet eens voor die stomme actie in Singapore, dat vergalde zijn race ook. Nee, voor Baku, want dat was echt onacceptabel. Laat Lewis maar winnen. Hij is meer relaxed dan vorig jaar, en zonder Vettel op het podium maar met de Red Bull coureurs is hij zowaar plezierig.AzzKickah schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 12:13:
Het is oprecht jammer voor het kampioenschap, maar de lading karma die Vettel nu over zich heen krijgt voelt toch ook wel heel lekker hoor![]()
Nee, Spanje 2016 en nu deze. Kyvat is beide keren uit een auto gegooid.CH4OS schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 12:17:
[...]
En Maleisië 2016 dan?Gewonnen door Ricciardo, dus deze klopt niet.
Ah, ik dacht dat er bedoeld werd, dat VES de races voor RBR won, die RBR sindsdien gewonnen heeft, wat dan niet zou kloppen.DaniëlWW2 schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 12:19:
Nee, Spanje 2016 en nu deze. Kyvat is beide keren uit een auto gegooid.
[ Voor 18% gewijzigd door CH4OS op 01-10-2017 12:21 ]
Is Kvyat zijn stoeltje dan kwijtgeraakt in Maleisië 2016?CH4OS schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 12:17:
[...]
En Maleisië 2016 dan?Gewonnen door Ricciardo, dus deze klopt niet.
Grote kans dat de organisatie of de teams een foutje hebben gemaakt en er dus niet genoeg aanwezig was. En ja dan helpt de regie een handje. Net als dat ze wegschakelden toen Max zijn shirt uittrok.Just_I schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 12:18:
Ik vond her wel opvallend dat VER bleef vragen om sugary water entoen hij dit kreeg HAM vroeg of ze dit mochten hebben daar. Vlak daarna kregen ze beide een Red Bull en een Monster bidon aangereikt en switchte het beeld naar wat anders.
Overigens zit er toch geen Monster of Red Bull in die dingen, dus dat maakt niet zo heel veel uit en het gaat dus meer om het label dan wat erin zit.'
Ik weet niet wat jullie verder vertalen, maar ik lees erin dat Max elke keer wint als Kvyat degradeert. Gaat niet om RBR of Ricciardo.
[ Voor 8% gewijzigd door Martinspire op 01-10-2017 12:23 ]
@sjaool Kijk even in de reactie boven jouwe.
Deze race vergt veel van je lichaam vanwege de hitte. Daarom wilde Max graag iets met suiker om dus een energiekick te krijgen. Heeft verder niks met sponsorverplichtingen te maken daar hebben ze de caps voor.Just_I schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 12:18:
@sjaool Vandaar dat ik even de mention deed, no hard feelings.
Wat voor een foutje bedoel je? Normaliter staan er alleen flesjes met water klaar dacht ik.Martinspire schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 12:22:
[...]
Grote kans dat de organisatie of de teams een foutje hebben gemaakt en er dus niet genoeg aanwezig was. En ja dan helpt de regie een handje. Net als dat ze wegschakelden toen Max zijn shirt uittrok.
Overigens zit er toch geen Monster of Red Bull in die dingen, dus dat maakt niet zo heel veel uit en het gaat dus meer om het label dan wat erin zit.'
Ik weet niet wat jullie verder vertalen, maar ik lees erin dat Max elke keer wint als Kvyat degradeert. Gaat niet om RBR of Ricciardo.
Wat erin zit lijkt me verder irrelevant, de logo's of de bidons des te meer lijkt me.
@sjaool , dat begrijp ik, het gaat mij er echter om dat er word geswitched met camera op dat moment.
Even voor de duidelijkheid, het gaat mij er niet om dat hij het wil hebben, dit vind ik niet meer dan logisch. Het gaat mij erom of dit mag van FOM en dat ze daarom wellicht switchte van camera.
[ Voor 15% gewijzigd door Just_I op 01-10-2017 12:32 ]
\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o
Ten Thousand fists in the air! \o
Lijkt mij niet echt bewust, zware race dus wat suiker/energie is dan geen luxe.Just_I schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 12:18:
Zoals eerder geschreven zal er geen Redbull in hebben gezeten maar iets anders met eventueel nog zout erbij.
Kan je op zo'n moment dan niet gewoon om een lekker koud blikje Coca Cola vragen?
@Just_I Ik denk dat je daar niet teveel achter moet zoeken.
User - Redneck (Redhawk at GoT)
Name Redneck
Joined 11 March 2014
Last online 1 October 2017
League GoT-league
Points 444.00
Selection
Pos. Driver
1. Max Verstappen
2. Lewis Hamilton
3. Daniel Ricciardo
4. Sebastian Vettel
5. Valtteri Bottas
6. Kimi Räikkönen
Goede voorspelling gedaan
Name Redneck
Joined 11 March 2014
League GoT-league
Points 444.00
Selection
Pos. Driver
1. Max Verstappen
2. Lewis Hamilton
3. Daniel Ricciardo
4. Sebastian Vettel
5. Valtteri Bottas
6. Kimi Räikkönen

- DaniëlWW2
- Niet online
Nee, Kimi is niet eens gestart dus.Bestla schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 12:31:
User - Redneck (Redhawk at GoT)
Name Redneck
Joined 11 March 2014
League GoT-league
Points 444.00
Selection
Pos. Driver
1. Max Verstappen
2. Lewis Hamilton
3. Daniel Ricciardo
4. Sebastian Vettel
5. Valtteri Bottas
6. Kimi Räikkönen
Top 5 van 6 goed hebben is prima toch?
Zo, wat een top weekend!
Zoontje 11 geworden afgelopen vrijdag en dan dit kado van Max! Super gewoon.
We vlogen elkaar weer met natte ogen in de armen. Een zeer lekkere 2e overwinning zeg.
Zoontje 11 geworden afgelopen vrijdag en dan dit kado van Max! Super gewoon.
We vlogen elkaar weer met natte ogen in de armen. Een zeer lekkere 2e overwinning zeg.
- DaniëlWW2
- Niet online
Oke, misschien wel.
Zeker netjes, sta gelukkig nog 1 plekje boven jou
@Boinkie lekkere race uitgezocht om bij te wonen zeg!
- DaniëlWW2
- Niet online
Mooie actie van stroll op vettel op et laatst. Stroll mag wat mij betreft driver of the day worden.
Het Centrale Vodka Topic! win een iPad! Kras hier met een sleutel of ander scherp voorwerp: ███████████
Net of de auto van Vettel kapot gaat vlak voor de aanvaring met Stroll:
[YouTube: https://youtu.be/Zo13jKbGmXc?t=1m17s]
[YouTube: https://youtu.be/Zo13jKbGmXc?t=1m17s]
Waarom nam VET eigenlijk het stuur mee? Dat moet toch altijd in de wagen blijven of.... ?
He?pilskes schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 12:42:
[video]
Net of, niet.pilskes schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 12:42:
[video]
P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K
De motor lijkt uit te vallen, maar geluid en beeld lopen bij onboards wel vaker niet synchroon, dus dat is waarschijnlijk na de impact pas.
Ik denk omdat de race ten einde was en er fans de baan op gelaten werden. Je wilt niet dat dat stuurtje gestolen wordt!metallicattim schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 12:43:
Waarom nam VET eigenlijk het stuur mee? Dat moet toch altijd in de wagen blijven of.... ?
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Bensimpel
Positieve meneer
Daar krijgt hij/ferrari nog wel een boete voor.metallicattim schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 12:43:
😆 - Denk ook eens om ;)
Ocon valt wel op met zijn bandenstrategie.
OCO blijf ik raar vinden met die vroege stop. Had hij schade op zijn banden of zo?
En HUL en GRO met zijn twee stopper is ook vreemd.
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Die boete is waarschijnlijk een stuk minder dan wat een stuurtje kost.Bensimpel schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 12:53:
[...]
Daar krijgt hij/ferrari nog wel een boete voor.
- DaniëlWW2
- Niet online
Hij had kennelijk een flatspot door zijn botsing met Sainz.Gé Brander schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 12:54:
[...]
OCO blijf ik raar vinden met die vroege stop. Had hij schade op zijn banden of zo?
Denk niet dat het elkaar veel zal schelen. Laat staan dat dat de reden is.sjaool schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 12:54:
Die boete is waarschijnlijk een stuk minder dan wat een stuurtje kost.
[ Voor 10% gewijzigd door CH4OS op 01-10-2017 12:56 ]
Had een platte band inderdaad, daarom moest hij zo snel naar binnen.Gé Brander schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 12:54:
[...]
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Dan scheelt de €50.000,- die een stuurtje kost toch best veel hoor.CH4OS schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 12:55:
[...]
Denk niet dat het elkaar veel zal schelen. Laat staan dat dat de reden is.De reparaties aan de auto zullen duurder zijn.
Je moet hem altijd even uit laten lezen. Refererend naar de autocue.
https://www.google.nl/amp...-1-steering-wheel-2016-10CH4OS schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 12:55:
[...]
Denk niet dat het elkaar veel zal schelen. Laat staan dat dat de reden is.De reparaties aan de auto zullen duurder zijn.
Bij een stuurtje moet je dus denken een ongeveer 60k dollar. Geen idee hoe hoog de boetes zijn, maar het lijkt me vrij fors.
Stel je voor dat Singapore niet zo'n gekke start had, dan had Max zomaar podium kunnen halen. Deze race dan kunnen winnen en dan volgende week in Japan ook weer sterk voor de dag komen. Dan heb je gewoon een sterke serie te pakken natuurlijk. Maar goed: áls...
Overigens complimenten voor Honda. In voor de motor toch zware omstandigheden twee auto's aan de finish in verre van kansloze posities. Niet meer zo kansloos op de rechte stukken als voorheen, dus hopelijk hebben ze daar de lijn omhoog toch echt te pakken. Je ziet wel dat Vandoorne er zeker zijn voordeel mee doet. Volwassen race gereden en beter weekend dan Alonso gehad. Dan doe je het gewoon goed
Overigens complimenten voor Honda. In voor de motor toch zware omstandigheden twee auto's aan de finish in verre van kansloze posities. Niet meer zo kansloos op de rechte stukken als voorheen, dus hopelijk hebben ze daar de lijn omhoog toch echt te pakken. Je ziet wel dat Vandoorne er zeker zijn voordeel mee doet. Volwassen race gereden en beter weekend dan Alonso gehad. Dan doe je het gewoon goed
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Woei! Dat was een vette race zeg
Heel blij te zien dat Max weer eens een race wint en dat de auto zich prima heeft gedragen. Hij heeft het ook niet cadeau gekregen ofzo. Ja Hamilton zei dat ie voorzichtig deed omdat ie geen crash wilde: maar dat blijft zijn persoonlijke keuze om dan minder hard te vechten. Echt vet.
Ook een erg goede race van die Vettel trouwens, maar dat is ook niet zo moeilijk als je auto sneller is dan alle anderen voor je op het circuit. Jammer voor Kimi. En wtf aan het einde met Vettel vs Stroll.
Ik vond het wel grappig, gaat nergens over.
Echt heeeeeel blij met dit resultaat. Had voor de lol eens een weddenschap gesloten, wint ie hem nog ook.
Ook een erg goede race van die Vettel trouwens, maar dat is ook niet zo moeilijk als je auto sneller is dan alle anderen voor je op het circuit. Jammer voor Kimi. En wtf aan het einde met Vettel vs Stroll.
Echt heeeeeel blij met dit resultaat. Had voor de lol eens een weddenschap gesloten, wint ie hem nog ook.
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Even over stuurtje terugplaatsen.
Maldonaldo heeft er ooit een reprimande over gekregen:
Waarschijnlijk is de straf afhankelijk van de stewards, maar aangezien de auto toch afgetakeld moest worden zal dat misschien wel meevallen.
En als het een geld boete is betaald Ferrari die wel. Liever ~5000$ boete dan stuurtje kwijt + koppeling pedaal techniek uitgelekt.
Maldonaldo heeft er ooit een reprimande over gekregen:
Dat was in 2014 Canada. Nu kan ik de 2014 F1 sporting regulations niet terugvinden, maar in de 2017 versie staat er geen straf oid bij (enkel dat het stuurtje er in moet zitten voor de marshals).Maldonado reprimand for fail to put steering wheel
Pastor Maldonado, F1 2014 Canadian Grand Prix
Pastor Maldonado gets first reprimand of the 2014 season by the stewards for mistake to correctly put his steering wheel back in his car.
The Venezuelan parked his Lotus machine at the end of Q1, but did not put his steering wheel back in. The wrong behaviour may seem to be relative minor, but the stewards do not look too kindly on it.
(FIA) The Stewards, having received a report from the Race Director, heard from the driver and team representative and examined video evidence, have considered the following matter, determine a breach of the regulations has been committed by the competitor named below and impose the
Penalty referred to.
No / Driver – 13 – Pastor Maldonado
Competitor – Lotus F1 Team
Time – 13:17
Session – Qualifying
Fact – The driver left the car without the steering wheel being in place.
Offence – Breach of Article 30.5 of the FIA Formula One Sporting Regulations.
Decision – Reprimand (This is the drivers 1st reprimand of the current season)
Reason – The Stewards noted that the car was not left in a dangerous position on the track and therefore a reprimand was appropriate.
Waarschijnlijk is de straf afhankelijk van de stewards, maar aangezien de auto toch afgetakeld moest worden zal dat misschien wel meevallen.
En als het een geld boete is betaald Ferrari die wel. Liever ~5000$ boete dan stuurtje kwijt + koppeling pedaal techniek uitgelekt.
De race niet live kunnen kijken. Ook erg veel moeite gehad met niet al de uitslag van te voren te horen..............
Yessssssss eindelijk weer gefinisht!!!! En hoe! Hulde!!!
Yessssssss eindelijk weer gefinisht!!!! En hoe! Hulde!!!
60k is toch peanuts. Neem dan een voorvleugel mee oidKopjeThee schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 13:06:
[...]
https://www.google.nl/amp...-1-steering-wheel-2016-10
Bij een stuurtje moet je dus denken een ongeveer 60k dollar. Geen idee hoe hoog de boetes zijn, maar het lijkt me vrij fors.
Maar zeker voor een team als Ferrari is het niet zo gigantisch veel. Verder was het aan de andere kant van waar de mensen de baan op gingen (dit is bocht 6 of zo?), dus voor fans hoef je ook niet direct bang te zijn.
Overigens was het een gevalletje optakelen omdat je hem toch niet weggeduwd krijgt. Dus dan heb je het stuur niet echt nodig, maar wel raar. Alsof ze wat te verbergen hebben.
Hier is trouwens de hele uitvalbeurt van Kimi:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=fCqLXlEPp8s]
Hulde aan Stoffel, tweede weekenden in de punten, p7.
Hopelijk zet dit door!
Hopelijk zet dit door!
Oekiejoekie schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 11:25:
http://www.gpupdate.net/n...n-de-grands-prix-in-2017/
[...]
Als Max een beetje constant presteert zitten we volgende week al voor 9 uur nogsteeds aan het bier
Ik zou het doen!
Dit topic is gesloten.
Let op:

Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) actuele ontwikkelingen bij andere sporten;
-Complottheorieën waarom Max zijn auto steeds kapot gaat, inclusief dat hij dit zelf doet met zijn rijstijl;
-Verwijten naar elkaar;
-Beschuldigen van een F1 noob, fanboy of 'succes-fan' te zijn;
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - deel 2 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1

Dit topic sluit ergens in de week na de race . Een nieuw racetopic wordt in de week voor de race geopend op de dinsdag, 8:00.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) actuele ontwikkelingen bij andere sporten;
-Complottheorieën waarom Max zijn auto steeds kapot gaat, inclusief dat hij dit zelf doet met zijn rijstijl;
-Verwijten naar elkaar;
-Beschuldigen van een F1 noob, fanboy of 'succes-fan' te zijn;
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - deel 2 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1