Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Even Lance Stroll snijdenjaguarxj16 schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 10:55:
Gefelicteerd Max! Knappe prestatie!
Maar wat deed Vettel nou die uitloopronde?
You may enlighten me!
Dat is zijn nieuwe stiefmoeder.Trevor schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 10:52:
Heeft Max een nieuwe vriendin eigenlijk? Ik let nooit zo op die familie pics, maar die vrouw die vandaag zo pontificaal in beeld is, naast Max zijn zusje.
Dat gaat me toch nog wat te ver, als Max nu WK geworden zou zijn......
Wie beweerd dat?Dennism schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 10:59:
Gaat ie nu echt met droge ogen beweren dat een F1 race winnen groter is dan de Giro en het WK tijdrijden winnen.....
"When you grow up your heart dies"
Jos z'n nieuwe boksbal ?
WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...
Inderdaad, beetje heat of the moment misserDennism schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 10:59:
Gaat ie nu echt met droge ogen beweren dat een F1 race winnen groter is dan de Giro en het WK tijdrijden winnen.....
Mooie timing ookvhal schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 11:00:
[...]
Die is wat lafjes, ik ga voor deze DotD![]()
[afbeelding]

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Rob maakte net zo'n opmerking in de studio.
Tuurlijk, dat is maar een saaie doping sport. Hier wint Max met een technisch mindere auto.Dennism schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 10:59:
Ah okay, ik ben overgeschakeld naar Sky Sports F1 voor de nabeschouwing die hebben wat meer beelden en interviews. De nabeschouwing op Ziggo kijk ik straks wel terug.
Als Ferrari zo blijft rommelen kan Max nog P5 halen.
Er hoort eigenlijk nog een vraagteken achter, maar ja.
[ Voor 11% gewijzigd door sjaool op 01-10-2017 11:03 ]
Het is Rob 'alles voor de kijkcijfers' Kamphues die het zegt hè.Dennism schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 10:59:
Maar wat een mooie race, (ook buiten de overwinning van Max) zonde dat het de laatste race in Maleisië is. Ruilen met Baku of Rusland mag van mij direct.
Mooi voor de podium ceremonie:
Lewis: I could have closed the door.
Max: But you are fighting for the championship.
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Iedere supporter heeft 'zijn' sport hoger staan dan andereDennism schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 10:59:
Ik vindt het bv ook een mooiere overwinning dan het EK van '88 of de OSmedailles van v Grunsven en haar knol.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Huh ? Van Grunsven was toch het paard ??FreshMaker schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 11:06:
[...]
Iedere supporter heeft 'zijn' sport hoger staan dan andere
Ik vindt het bv ook een mooiere overwinning dan het EK van '88 of de OSmedailles van v Grunsven en haar knol.
De titel was dan ook onder stalordersOekiejoekie schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 11:07:
[...]
Huh ? Van Grunsven was toch het paard ??![]()
[ Voor 92% gewijzigd door naitsoezn op 01-10-2017 11:40 ]
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Van grunsven had ook maar 1 pkFreshMaker schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 11:06:
[...]
Nope, die heette Bonfire.Oekiejoekie schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 11:07:
[...]
Huh ? Van Grunsven was toch het paard ??![]()
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ja, maar als je die samen zag rijden... Dan dacht je toch onwillekeurig "Ze zitten verkeerdom"
Ik was de eerste die er eerlijk voor uit kwamQu3st schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 11:10:
En eerlijk zijn: wie van jullie zit al aan het bier?
Dat heb ik dan weer totaal niet, zelfs niet terwijl F1 een van de sporten is die ik het langst volg en fan van ben. Zelfs een gouden OS medaille van bijv. van Grunsven in een sport waar ik totaal geen fan of binding mee hebFreshMaker schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 11:06:
[...]
maar wel een evenement wat maar 1x per 4 jaar plaatsvind sla ik hoger aan dan een F1 race zege, een F1 kampioenschap zou uiteraard een heel ander verhaal zijn.
Ze wilden allebei wat 'rommel' oprapen voor extra gewicht.
We kijken niet allemaal vanuit Nederland hoor.Qu3st schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 11:10:

www.google.nl

Smiling as the shit comes down...
Vergeet ALO niet heScrooLoose schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 11:15:
Ric is volgens mij wel de tofste gozer die ooit in de F1 heeft gereden, mag hij nog vele jaren ons een glimlach op het gezicht brengen
www.google.nl

Die ben ik niet vergeten, ik sta vol achter mijn bericht
Of wilde Vettel expres crashen om zo onder de keuring uit te komen waar ze hadden gezien dat de auto veel te licht is?Rivanov schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 11:12:
[...]
Ze wilden allebei wat 'rommel' oprapen voor extra gewicht.
OkokokScrooLoose schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 11:17:
[...]
Die ben ik niet vergeten, ik sta vol achter mijn bericht
www.google.nl
Ik miste het wel om kalm te worden;) Maar ik heb het kunnen laten staan.Qu3st schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 11:10:
Is ook een beetje een gay foto moet ik zeggen.
Stiekem? Mn vriendin vroeg zich hardop af waarom ik, als niet perse Max fan, een traan over mn wang had rollen. Haha. Toch wel trots op ‘ons’ MaxLeoon. schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 10:53:
@nachtnet leuke race uitgekozen om samen met junior nachtnet te kijken trouwens.
Heb genoten hiervan, stiekem wat natte ogen op het einde. Ik gunde het hem zo!
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Vettel toch nog 4e, na start als laatste
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Vergeet BUT ook nietScrooLoose schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 11:15:
Ric is volgens mij wel de tofste gozer die ooit in de F1 heeft gereden, mag hij nog vele jaren ons een glimlach op het gezicht brengen
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Bensimpel
Positieve meneer
Helaas op het werk, maar hier drink ik inderdaad wel op!Qu3st schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 11:10:
😆 - Denk ook eens om ;)
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=WDb27LkkV2Q]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=54V_I7LlN6w]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=GdSoCOJiTi8]
[ Voor 14% gewijzigd door Dijkstraat op 01-10-2017 11:24 ]
Hoe warm/vochtig was het daar? Misschien wel goed dat het voorlopig de laatste race daar is.
Top weer van Max, na zoveel pech nu dan een mooi verjaardagscadeau!
Bensimpel
Positieve meneer
1. Stuurtje meegenomen? Was toch verboden?
2. Op de auto van iemand anders meeliften?
Zwak, zwak zwak.
😆 - Denk ook eens om ;)
Terecht, was gewoon een dom na-de-race-incident.
vettel is onschendbaar.Bensimpel schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 11:24:
geen straf voor Vettel,
Zwak, zwak zwak.
Wie was hier nou eigenlijk schuld?Bensimpel schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 11:24:
geen straf voor Vettel,
Zwak, zwak zwak.
Omdat ik zo bang zou zijn om mijn been te breken, zou ik gewoon achter in de safety car gaan zitten.
Ja, Vettel zit al aan zijn tax wat strafpunten betreft. Hij wordt gespaard door de FIA tot ie weer ruimte heeft voor strafpunten.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Voortschrijdend inzicht noemen ze dat. Minder regels, soepeler straffen etc. etc.Bensimpel schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 11:24:
geen straf voor Vettel,
Zwak, zwak zwak.
Als Max een beetje constant presteert zitten we volgende week al voor 9 uur aan het bierGP van Maleisië, 1 oktober: 09.00 uur (15.00u lokaal)
GP van Japan, 8 oktober: 07.00 uur (14.00u lokaal)
Stuurtje meenemen krijgt ie vast een boete voor, is geen onderdeel van dit incident. Op de auto meeliften is vaker gedaan en zover ik weet nooit bestraft.Bensimpel schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 11:24:
geen straf voor Vettel,
Zwak, zwak zwak.
Vettel kon hier niet veel aan doen. Domme actie van Stroll, maar shit happens.
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
Beastie Boys - Sabotage
In principe kan Vettel de bocht gewoon ruimer nemen lijkt mijPjotrStroganov schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 11:27:
https://streamable.com/bom3m
Haha ja precies hier 't zelfde dan. Vriendin, die zelf jankt om allllllles, zat me nu echt raar aan te kijken haha. Niet per se max fan, maar 't is 'm zo gegund. Komen mooie jaren aan!Jasphur schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 11:19:
[...]
Stiekem? Mn vriendin vroeg zich hardop af waarom ik, als niet perse Max fan, een traan over mn wang had rollen. Haha. Toch wel trots op ‘ons’ Max
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Ik blijf het vreemd vinden waarom Vettel steeds de hand boven het hoofd wordt gehouden.
Stroll zat duidelijk links op de baan, Vettel komt duidelijk met hogere snelheid van rechts naar links en snijd Stroll.
Mogen Ferarri rijders niet op de zelfde manier worden beoordeeld als andere rijders?
Cogitationis poenam nemo patitur
In principe? Hij houdt meer ze lijn dan StrollDijkstraat schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 11:28:
[...]
In principe kan Vettel de bocht gewoon ruimer nemen lijkt mij
Ja van deze kant is het wel duidelijk ja, kon Vettel niks aan doen.PjotrStroganov schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 11:27:
https://streamable.com/bom3m
Niet zo slim van Stroll
Hoezo dat dan?PWM schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 11:21:
Max vind Jack een enorme drol. Dat blijkt wel uit alles.
WK moet zo spannend mogelijk blijven, daarom zal Vettel niet snel een zwaardere straf krijgen dan een tijdstrafje of zo. Dat werd na Bakoe al gezegd omdat Vettel al veel strafpunten heeft.Bullet NL schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 11:29:
[...]
Ik blijf het vreemd vinden waarom Vettel steeds de hand boven het hoofd wordt gehouden.
Stroll zat duidelijk links op de baan, Vettel komt duidelijk met hogere snelheid van rechts naar links en snijd Stroll.
Mogen Ferarri rijders niet op de zelfde manier worden beoordeeld als andere rijders?
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Ik weet het niet hoor, maar als ik het filmpje gelinkt zojuist vind ik Vettel Stroll niet echt snijden, maar lijkt het er meer op dat Stroll meer naar rechts gaat dan Vettel naar links.Bullet NL schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 11:29:
[...]
FTFY
Kijk nog eens goed:Bullet NL schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 11:29:
[...]
[YouTube: https://youtu.be/fZ80ZLmhoFs]
Stroll wijkt juist af, maar het blijft een dom incident.
Ik denk dat ze beide insturen. Deze onboard beelden zijn ook een beetje bedriegelijk omdat de auto waar de camera op zit naar links stuurt.ScrooLoose schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 11:29:
[...]
Ja van deze kant is het wel duidelijk ja, kon Vettel niks aan doen.
Niet zo slim van Stroll
Dit topic is gesloten.

Dit topic sluit ergens in de week na de race . Een nieuw racetopic wordt in de week voor de race geopend op de dinsdag, 8:00.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) actuele ontwikkelingen bij andere sporten;
-Complottheorieën waarom Max zijn auto steeds kapot gaat, inclusief dat hij dit zelf doet met zijn rijstijl;
-Verwijten naar elkaar;
-Beschuldigen van een F1 noob, fanboy of 'succes-fan' te zijn;
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - deel 2 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1