I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Mijn verjaardag kan al niet meer stuk!
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
You may enlighten me!
Feli!Cowamundo schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 10:42:
Dik dik dik dik verdient!!!
Smiling as the shit comes down...
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Was het maar wat sneller... bij het normale tempo van het volkslied val je gewoon in slaap.Heijmenberg99 schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 10:43:
Volkslied beetje te snel maar...
"When you grow up your heart dies"
One day I will solve my problems with maturity. Today however, it will be Margaritas
Cowamundo schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 10:42:
Dik dik dik dik verdient!!!
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Alleen maar beter. Traag lied, mag wel een beetje meer upliftend.Heijmenberg99 schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 10:43:
Volkslied beetje te snel maar...
Absoluut, nu waren er geen cadeautjes en heeft hij P1 echt gepakt door een inhaalactie opf HAM.mystic schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 10:43:
Prachtige race en een mooiere overwinning dan Spanje wmbheel erg gaaf!
Een wooden shoey dan wel he?Breezers schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 10:44:
Moet Max nu ook een shoey doen of is dit alleen voor RIC ?
Doet RIC voortaan alleen maar als hij wint.Breezers schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 10:44:
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Alleen voor RIC.Breezers schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 10:44:
Het tweede couplet weet geen hondGoron schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 10:45:
Met hoe lang sommige van die liederen duren mogen ze wel twee coupletten van het Wilhelmus doen
One for @BadF1Stats: Max Verstappen has won every race after Daniil Kvyat has been dropped by a team #F1 #MalaysiaGP
Smiling as the shit comes down...
[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.

Is al een paar races zo. Ik heb er alleen nog geen beelden van gezien.DeTjuk schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 10:46:
GoPro op de champagne fles van Max?
Is sinds de Carbon Champagne iedere keer nog zo geweestDeTjuk schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 10:46:
GoPro op de champagne fles van Max?
Ze zijn weleens voorbij gekomen van Hamilton.sjaool schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 10:47:
[...]
Is al een paar races zo. Ik heb er alleen nog geen beelden van gezien.
[ Voor 36% gewijzigd door Gekkenhuis op 01-10-2017 10:48 ]
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro AWU3 AirPods Pro

Max die Hamilton inhaalt, dat we dit nog veel mogen zien!
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Dat valt je toch niet nu pas op?Jasphur schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 10:47:
Zit er nou een GoPro op de champagnr fles?
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=XOKvVo3nCqE]sjaool schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 10:47:
[...]
Is al een paar races zo. Ik heb er alleen nog geen beelden van gezien.
WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Helaas wel haha.
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Hey Isaac...let's go shuffleboard on the Lido - deck...my site koli-man => MOEHA on X-Box laaaiiiff
Pics or it didn't happenOekiejoekie schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 10:48:
Ik krijg hier echt een wintersportgevoel bij... Niet omdat Red Bull Oostenrijks is, maar dat we voor 11 uur al aan het bier zitten
-

Kijk de GP van Hongarije dit jaar even terugFranko P. schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 10:48:
Toch blijft ric wel een erg sympathieke gast zeg. Kan die man eigenlijk wel boos kijken?
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Alleen als je zijn pitstop verkloot als hij p1 ligt in MonacoFranko P. schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 10:48:
Toch blijft ric wel een erg sympathieke gast zeg. Kan die man eigenlijk wel boos kijken?
Of Monaco vorig jaarNat-Water schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 10:49:
[...]
Kijk de GP van Hongarije dit jaar even terug
Of nog beter; Monaco GP van vorig jaarNat-Water schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 10:49:
[...]
Kijk de GP van Hongarije dit jaar even terug
Are you a one or a zero
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Ik ben morgen toevallig vrij trouwens, heeft niks met deze race te maken
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Die is blij dat hij nog op nr 1 staat.MikeyMan schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 10:50:
Max gaat zo van z'n stokkie geloof ik. Hamilton erg gezellig voor zijn doen.
Hamilton is zo slim geweest om de zaak heel over de finish lijn te rijden. Die denkt aan het kampioenschap. Kan hem geen ongelijk geven!MikeyMan schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 10:50:
Max gaat zo van z'n stokkie geloof ik. Hamilton erg gezellig voor zijn doen.
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Lijkt me een strak planspartacusNLD schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 10:51:
Yeahh morgen allemaal vrij
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Die opmerking van HAM in die ruimte voor het podium was ook een beetje een sneer naar VET: "I could have squeezed you but..." en VER vult hem aan: "...but you are fighting for the championship".Franko P. schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 10:51:
[...]
Hamilton is zo slim geweest om de zaak heel over de finish lijn te rijden. Die denkt aan het kampioenschap. Kan hem geen ongelijk geven!
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dat is de vriendin van Jos.Trevor schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 10:52:
Heeft Max een nieuwe vriendin eigenlijk? Ik let nooit zo op die familie pics, maar die vrouw die vandaag zo pontificaal in beeld is, naast Max zijn zusje.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Dat is de vriendin van JosTrevor schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 10:52:
Heeft Max een nieuwe vriendin eigenlijk? Ik let nooit zo op die familie pics, maar die vrouw die vandaag zo pontificaal in beeld is, naast Max zijn zusje.
LOL. Dat is de vriendin van Jos.Trevor schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 10:52:
Heb genoten hiervan, stiekem wat natte ogen op het einde. Ik gunde het hem zo!
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Volgens mij nieuwe vrouw van Jos.Trevor schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 10:52:
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Ja das Jos z'n chick denk ik.Trevor schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 10:52:
die is van Jos xDTrevor schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 10:52:
Morgen vrij, check!spartacusNLD schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 10:51:
Yeahh morgen allemaal vrij
Is de nieuwe liefde van Jos Verstappen, Amanda Sodré.Trevor schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 10:52:
Bron: https://www.autoblog.nl/n...-van-jos-verstappen-98989
[ Voor 19% gewijzigd door Gynnad op 01-10-2017 10:54 ]
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
is dat niet een vriendin van jos?Trevor schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 10:52:
Lijkt mij de vriendin van Jos.Trevor schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 10:52:

Dat is de vriendin van Jos, beetje oud voor MaxTrevor schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 10:52:
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Goed moment om Vodafone internet eruit te hebben liggen
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Droogt wel een beetje op nuhoevenpe schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 10:53:
Goed plan om Kvyat eruit te schoppen, elke keer wint Max dan een race...
Beter dan helemaal geen antwoord heWom schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 10:54:
@Verwijderd heeft nu een paar mentions te pakken, haha
www.google.nl
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Samenvattingen komen tegenwoordig online bij het F1 kanaal op YT.Dr. Strangelove schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 10:54:
Is hier een samenvatting van te zien ergens later vandaag als je geen Ziggo sport hebt?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Maar wat deed Vettel nou die uitloopronde?
Ja, en dat NA de finish lijn. Dan houd je afstand en pik je rubber op naast de ideale lijnMisteRMeesteR schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 10:55:
Wat een idioot die VET! Waarom stuurt hij in op STR, hij snijdt hem gewoon af!

Al genoemd, zit al een tijdje een GoPro op.Leoon. schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 10:55:
Zagen jullie trouwens ook dat er op de champagne fles van Max iets zat? Ik dacht misschien een camera. Ben benieuwd naar die beelden in dat geval..
Misschien kan voor de volgende race zijn vriendin hem het huis uit schoppen?
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Stroll de schuld geven hoorde ik alweer... Honestlyjaguarxj16 schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 10:55:
Gefelicteerd Max! Knappe prestatie!
www.google.nl
Hij reedt tegen Stroll aan.jaguarxj16 schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 10:55:
Gefelicteerd Max! Knappe prestatie!
Verwacht op NPO1 vandaag wel een samenvatting in studio sport en op journaals een hele korte.Dr. Strangelove schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 10:54:
Is hier een samenvatting van te zien ergens later vandaag als je geen Ziggo sport hebt?
Wel jammer dat dit de laatste race hier was.
Dit topic is gesloten.

Dit topic sluit ergens in de week na de race . Een nieuw racetopic wordt in de week voor de race geopend op de dinsdag, 8:00.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) actuele ontwikkelingen bij andere sporten;
-Complottheorieën waarom Max zijn auto steeds kapot gaat, inclusief dat hij dit zelf doet met zijn rijstijl;
-Verwijten naar elkaar;
-Beschuldigen van een F1 noob, fanboy of 'succes-fan' te zijn;
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - deel 2 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1