- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Dom, gewoon dom.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
PSN: xMaurice93
Volgens mij regent het nog steeds. Not sure. Hoop het wel.hjvg schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 14:27:
Zal wel weer zo zijn als altijd uitstel uitstel dan nog 1rondje fullwets dan rest van Q1 Inter en dan q2 en Q3 slicks
/edit
Zie nog druppels in de plassen op de baan.
[ Voor 8% gewijzigd door UltraSub op 02-09-2017 14:28 ]
Dan stellen ze de hele boel gewoon uit tot morgenvroeg en kunnen alle Q's op slicks...UltraSub schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 14:27:
[...]
Volgens mij regent het nog steeds. Not sure. Hoop het wel.
Maar er is nog geen start tijd half 3 nieuwe info ( volgens mij)UltraSub schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 14:27:
[...]
Volgens mij regent het nog steeds. Not sure. Hoop het wel.
- DaniëlWW2
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Regen licentie invoerenDaniëlWW2 schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 14:28:
Mogen de regen rijders eerst even tijden zetten voordat de prutsers weer crashen? Dank u allen.
- DaniëlWW2
- Niet online
Eigenlijk wel ja.
[ Voor 14% gewijzigd door Humma Kavula op 02-09-2017 14:30 ]
Ik neem het wel op en kijk straks de boel wel terug. Nu eerst even op pad.
[ Voor 56% gewijzigd door sjaool op 02-09-2017 14:31 ]
"When you grow up your heart dies"
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
- DaniëlWW2
- Niet online
Daar gaat mijn DVR programmeringsjaool schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 14:30:
D*mn nog 15 minuten wachten.
Ik neem het wel op en kijk straks de boel wel terug. Nu eerst even op pad.

Hij geeft wel aardig gas...batsma schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 14:30:
bernd meilander driftte daar ook even lekker
Episch, want er gebeurt niets...?DaniëlWW2 schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 14:31:
Wel een epische kwalificatie aan het worden zo.
- DaniëlWW2
- Niet online
De suspense is killing.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Mooi weer fanJasphur schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 14:32:
Oke. Ik ga naar een bierfestival haha. Dacht even snel de Q kijken. Maar met deze vertraging is de drang naar een biertje toch te hoog. Haha
Tja van al dat water krijg je toch dorstJasphur schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 14:32:
Oke. Ik ga naar een bierfestival haha. Dacht even snel de Q kijken. Maar met deze vertraging is de drang naar een biertje toch te hoog. Haha
oh gaafJasphur schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 14:32:
My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP
Het is bijna gestopt met regenen.
In Q3 helemaal niks meer te zien van regen op de baanp.d.akkerman schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 14:35:
Weer update:
Het is bijna gestopt met regenen.

[ Voor 10% gewijzigd door alwaysleft op 02-09-2017 14:36 ]
Ik denk het wel zoals ik de wolken kan zien
Ditsig69 schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 14:37:
Wat een gezeur weer, rijden met dingen! Laat maar eens zien wie het beste kan sturen in de regen.
Wtf...Grosjean was just interviewed in French TV, and he said that "it's impossible to go at more than 300 kmh on a straight line with this rain"
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Precies, vleugels op standje Monaco en gas op de lolly!!sig69 schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 14:37:
Wat een gezeur weer, rijden met dingen! Laat maar eens zien wie het beste kan sturen in de regen.
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Dan moet je dat aanvoelen en niet harder gaan GRO. Komop zeg.
Eigenlijk jammer dat hij via de GPDA invloed heeft op wanneer wel/niet te rijden.

Ja dit dus... Wat een droeftoeter/beunhaas...UltraSub schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 14:38:
[...]
Dan moet je dat aanvoelen en niet harder gaan GRO. Komop zeg.
Lekker thuiskomen
Waiting on the world to change
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
In game of thrones stijl gaat er dus zodrekt een main character dood?
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Ja toen het nog nat was ja.Malt007 schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 14:44:
Italiaanse sky sports voorspelde overigens pole voor Verstappen.

In de regen jaMalt007 schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 14:44:

Hoe? Door de rest op de 107% regel te rijden?Malt007 schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 14:44:
-
Pole, maar daarna kwijt. Kan best. Maar ook alleen als hij Q3 gaat rijden en dat gebeurt alleen als Q2 minimaal inters is. Anders gaat hij lekker zorgen dat hij niet in Q3 komt.Edd schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 14:45:
[...]
Hoe? Door de rest op de 107% regel te rijden?
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
[ Voor 9% gewijzigd door alwaysleft op 02-09-2017 14:47 ]
Wat een mietjes die wedstrijdleiding...
Op pit straight/eerste bochten staat nog teveel water. Rest is prima.alwaysleft schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 14:45:
De full wets kunnen wel afgeschaft worden aangezien er alleen nog op een opdrogende baan gereden wordt.
Mijn gok: Ze gaan de kwalificatie morgen rijden.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
[ Voor 12% gewijzigd door alwaysleft op 02-09-2017 14:49 ]
De full wets hebben een maximale waterverplaatsing. Als het natter is dan dat is het zinloos om te rijden.kronolith schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 14:47:
WTF zeg.... Waarom hebben ze uberhaupt die full wets?
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Snap ik, maar dan moet je weg blijven bij aquaplaning. Regenrijders lossen dat wel op.
- DaniëlWW2
- Niet online
Het is nu zo goed als droog. Wordt nog een droge baan in de loop van de kwali.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 14:50:
Geef Max gewoon zijn pole. Als de rest te bang is, dan jammer voor hun. Starten ze maar in de pits...
Of zit de persoon die Max' auto saboteert in de wedstrijdleiding?
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Hij kan niet rijden in de regen. Blijkt wel.vhal schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 14:50:
[...]
Wat kan hij er aan doen...![]()
Austin '15 vergeten?
Krijgt aqua planing op recht stuk, lift, auto stabiliseert, en plankt weer. En dan gaat het mis. Als hij in de regen kon rijden had hij wel aangevoeld dat niet meteen weer vol gas er op kon.
In Brazilë 2016 rijdt hij tijdens het naar de grid rijden al van de baan.. (dat moet al genoeg reden zijn om niet in de regen te willen rijden..)UltraSub schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 14:52:
[...]
Hij kan niet rijden in de regen. Blijkt wel.
Krijgt aqua planing op recht stuk, lift, auto stabiliseert, en plankt weer. En dan gaat het mis. Als hij in de regen kon rijden had hij wel aangevoeld dat niet meteen weer vol gas er op kon.
En als iemand zich alsnog dood rijdt, dan was het "onverantwoord!!11" geblèr wel te horenHupske schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 14:51:
Ja, dan moet je zachter rijden op het rechte stuk om ervoor te zorgen dat je Full Wets het wel aankunnen. Jemig stop met dit gezeur. RIJDEN!
Nee dat is niet te begrijpen. Dan moet je 290 rijden. Of 240 als dat nodig is.Malt007 schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 14:52:
Sja is toch wel te begrijpen dit? Aquaplanning bij 300+ is simpelweg levensgevaarlijk. Bij de qualy gaan ze gewoon maximaal dus dan heb je na 1 rondje ook weer een rode vlag.
Wat een onzin. Dan hoor je niet in de F1 thuis. Grosjaen ging als enige in de fout. Aan wie ligt het dan?Malt007 schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 14:52:
Sja is toch wel te begrijpen dit? Aquaplanning bij 300+ is simpelweg levensgevaarlijk. Bij de qualy gaan ze gewoon maximaal dus dan heb je na 1 rondje ook weer een rode vlag.
HAM reed 270/280 ofzo in de speed trap. Reed dus zeker niet maximaal, maar staat vooralsnog wel op 1.Malt007 schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 14:52:
Idd, zodra er auto's rijden is het water zo van de baan. Nu wachten ze met een lege baan.. Man man man.SkylerNL schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 14:51:
Even paar ronden allemaal achter de SC rijden en dan is het water er zo vanaf. man man man
Dit topic is gesloten.
Dit topic sluit ergens in de week na de race . Een nieuw racetopic wordt in de week voor de race geopend op de dinsdag, 8:00.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) actuele ontwikkelingen bij andere sporten;
-Complottheorieën waarom Max zijn auto steeds kapot gaat, inclusief dat hij dit zelf doet met zijn rijstijl;
-Verwijten naar elkaar;
-Beschuldigen van een F1 noob, fanboy of 'succes-fan' te zijn;
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - deel 2 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1