@
Rav Bedankt voor het uitzoeken!
Ik denk dat ik het iets simpeler heb opgelost.
Ik heb ipv stel waarde virtuele sensor de optie stel temperatuur in gekozen in de “then” gedeelte. Daar kan je dan kiezen voor de tag temperatuur van de desbetreffende sensor. 1 van de 5 sensoren geeft nu de juiste waarde aan. De rest nog niet, maar de trigger zou moeten de temperatuur verandering zijn. Die zijn nog niet veranderd. Houdt het morgen even in de gaten en geef hier wel een update.
UPDATE: op een na laten ze allemaal de juiste waarde (op dit moment) zien, met de simpele flow.
Ik denk dat bij de een nog geen temperatuur verandering is geweest. Ik ben benieuwd of die ook actueel bijhoudt. Hij rond de temperatuur op 0,5 graden. Maar geen probleem op zich.
UPDATE: vreugde was van korte duur. Gisterenavond ingesteld en vanochtend waren de juiste waarden zichtbaar. Maar nu ineens niet meer, laten de waarden van vanochtend nog zien, terwijl de temperatuur wel is veranderd.
UPDATEv2: de waarden veranderen wel op den duur. Duurt denk ik even voordat de flow actief wordt. Helpt niet echt bij actuele waarden bekijken..
[
Voor 53% gewijzigd door
Xtince op 25-01-2021 16:54
]