Voor wat het was is het nu stabiel, verbeteringen zijn altijd nodig zoals bij de Zigbee/Z-wave kant nog en uitbreiding verder functionaliteiten. Zodra 1.5.6 eindelijk officieel in het stabiele kanaal komt is er een grote vooruitgang op vele vlakken. Daarnaast werken ze aan Homey 2.0 (software) en daarover is meer te lezen hier ->
https://blog.athom.com/?lang=nl
Wat ga jezelf vooral gebruiken van de signalen die er zijn?
Ik reboot alleen bij een nieuwe alpha / experimentele update zodra deze beschikbaar is voor mijn Homey's. Er zijn er die af en toe wel rebooten omdat dit nodig is maar dit kan natuurlijk tal van oorzaken hebben naast een probleem met het OS kan het een applicatie zijn die niet goed ontwikkeld is door een ontwikkelaar, een flow die in een loop hangt etc etc
Meer dan, kijk eens op slack of het Athom forum. Daarnaast zijn er maandelijks dev-meetups in Utrecht en zijn er ook naast de officiele Athom evenementen gebruikers die met elkaar (prive) afspreken

lenwar schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 08:48:
- Is het bedrijf er achter stabiel? Mijn grootste nachtmerrie met dit soort kleine bedrijfjes is dat als ze over de kop gaan, dat je dan nog maar moet hopen dat een community dit op een fatsoenlijke manier oppakt. Want dan is de prijs nogal hoog.
Inmiddels een jaar retail (start bij Mediamarkt NL) verkoop na de uitleveringen en preorders na de KS campagne, uitbreiding naar UK en Scandinavische landen gehad en nu is Amerika aangekondigd naast dat Duitsland/Frankrijk snel zal volgen. Wat is dan stabiel, ze zijn na de KS doorgegaan, groeien nog steeds en breiden qua aantal landen waar ze verkopen uit. Niemand kan in een glazen bol kijken maar vooralsnog zijn er geen signalen dat ze failliet gaan

Daarnaast blijft Homey werken, ook zonder Athom en kun je altijd apps installeren via de CLI ipv via de appstore
Athom plaatst om de week een update op het forum van Athom (zijn hier ook gedeeld) lees die gerust ook eens bij, staan ook al de eerste previews van de nieuwe 2.0 applicatie ->
https://forum.athom.com/d...30/software-status#latest
Vergeet inderdaad niet dat welke oplossing je ook koopt je altijd moet "kloten" omdat ieder huis anders is met je eigen wensen/eisen voor hardware/software en flows. Het is niet plug and play en je huis is slim ingeregeld, de logica moet jezelf nog uitdenken
[
Voor 7% gewijzigd door
lubbertkramer op 16-01-2018 09:09
]