Dat ligt extreem eraan. Tussen 1.5.3 en ik meen 1.5.8 hebben ettelijke maanden gezeten (denk zelfs ruim een half jaar). Waarbij inderdaad aardig wat versie nummers zijn over geslagen.Sanderrr schreef op donderdag 6 december 2018 @ 19:00:
Ik lees dat je niet terug uit experimental kunt zonder een factory reset, dus ik wacht de officiële release toch maar even af. Hoe lang zit er meestal tussen RC1 en de release?
Andere, kleinere, updates, gingen weer wel een stuk sneller. Maar het hangt dus voornamelijk van de grote van de update (en dus min of meer aantal bugs) af en hoeveel (soms min of meer irrelevante) bugfixes Athom nog wil doorvoeren.
Met een beetje pech is het dus zo zomer 2019 geweest voordat 2.0 stable uit komt. Met wat geluk zal het denk ik op z'n vroegst begin februari worden.
Maar wij weten natuurlijk ook niet hoeveel Athom zelf heeft getest. Soms heb ik het idee dat de code wordt geschreven en het 5 minuten later al gereleased is (bij de apps van Athom). Bij experimental firmwares vraag ik mij dat ook wel eens af, hoeveel ze zelf al getest hebben. Als ze zelf (samen met de NDA users?) v2.0 dus al maanden aan het testen en finetunen zijn kan het best snel gaan. Als de huidige release snel gemaakt is zonder veel en goed testwerk kan het zo nog een aantal maanden duren.
Wat dat betreft denk ik dat je vooral nu even in de gaten moet houden hoe de gebruikers reageren. Worden er veel problemen gemeld kan het zomaar een aantal maanden duren. Lijkt het allemaal wel mee te vallen denk ik dat het nog steeds 1 tot 2 maanden op zijn minst zal duren.