Jup maar ik gaf jou, en anderen toch ook gelijk in de communicatie / testen wat Athom beter moet doen of lees je alleen selectief wat ik positief over Athom zegRobertMe schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 20:14:
[...]
Niet om hier de hele discussie te voeren (want dat heeft toch geen nut, Athom leest toch niet). Maar wat jij aanhaalt is ook "incorrect"/aan interpretatie onderhevig.
In de stukken die je quote heeft Robiebab het niet over zijn ervaringen met DP. Zo heeft AFAIK die time bug ook in experimental gezeten (of in ieder geval zijn er veel RCs geweest met fixes voor tijd gebeuren). Daarnaast refereert hij ook naar wat hij leest op slack/forum/reviews. En hoe verder naar rechts je dat lijstje leest, hoe minder kans er is op dat dat DP gebruikers zijn:
Slack: relatief grote kans dat de klagers DP draaien
Forum: zullen relatief meer gewone users zijn (echte community members, die DP draaien, zullen ook op Slack aanwezig zijn en het niet zo snel op forum zetten)
Reviews: kans dat een reviewer DP (of zelfs experimental) draait lijkt mij nihil.
Daarnaast refereerde ik niet naar de opmerkingen van Robiebab, maar naar die van Ted wat daarop volgende, en dat ging over de 1.5.6 stable waar regressions in zitten die DP/experimental users hadden kunnen vinden als ze wisten dat er changes in dat gebied waren, maar dat wisten ze niet, dus ook community heeft daar niet "getest" dus niet/te laat gevonden. Nog buiten beschouwing gelaten dat Athom zo'n regression(s) wellicht zelf had
kunnen vinden als ze een beter QA proces hadden.
Robiebab heeft het over zijn reboot waardoor hij de timebug ontdekte in een kanaal wat Alpha is waardoor hij het heeft over DP zonder het te benoemen. Die informatie ontbrak in zijn hele post, als hij de stabiele release had gedraaid en dan die bug had gevonden had ik hem volkomen gelijk gegeven maar zo liet hij het nu wel lijken wat naar mijn mening een vertekend beeld geeft
Maar op Slack is niet de grootste kans dat het DP gebruikers zijn hoor, DP kent 40 personen inclusief al het Athom personeel waarbij Slack op dit moment 1700+ kent. Ik gok dat je bedoelde dat de grootste kans is dat ze experimenteel draaien welke altijd achterloopt en niet alle releases krijgt zoals DP die krijgt.
[ Voor 11% gewijzigd door lubbertkramer op 27-02-2018 20:39 ]