Nieuwe controller nodig?Vissert schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 21:00:
Zucht. Potje in de WL en loot het team van niveau @Mars18 maar dan x2. Gullet 90, die duitser Mathaus en Viera. Voorin Ronaldo en Bale.
Sta 20 min voor tijd 3-1 voor en merk dat hij begint aan te zetten. Oftwel 3-3 en verlenging. Verlies uit eindelijk het potje door deze goal..
YouTube: FIFA 18 fail
IF Casemiro gekocht, maar die speelt lekker. Pakt echt heel veel ballen af.
Valt mee, ik ben gelukkig meer van schelden om daarna te stoppen, een fles port open te trekken en een serie te gaan kijken
Dus voor de mensen die nog een potje willen doen. Dit is het moment waarop je mij kan verslaan
Snipe mooi paar otw douglas costa's voor 49k op xbox.. hopen op een if snel dus.
Prijzen gaan altijd helemaal naar de gadverdamme op dit soort momenten! Lekker 83-84 rated spelers inslaanRazz89 schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 23:15:
Snipe mooi paar otw douglas costa's voor 49k op xbox.. hopen op een if snel dus.
TOTGS Daily Blind voor 11K
Ik had er overigens toch goed aan gedaan een deel van mn squad te verkopen. Prijzen zijn flink gedropt!
[ Voor 28% gewijzigd door bbblije op 09-12-2017 00:33 ]
Spelers zoals dost keita howedes enz. Staan nu voor 1600k pikte ze laatste voor goedkoper. Dus vind nog trickybbblije schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 23:40:
[...]
Prijzen gaan altijd helemaal naar de gadverdamme op dit soort momenten! Lekker 83-84 rated spelers inslaan
TOTGS Daily Blind voor 11Kwaarschijnlijk heb je ze ooit nodig voor een SBC! Dan is 83 rated prima! En op 7 chem nog een prima CB!
Ik had er overigens toch goed aan gedaan een deel van mn squad te verkopen. Prijzen zijn flink gedropt!
Vandaag een pack opening doen van 27 pakjes. Ben zo benieuwd. Pakjes O.a. Van ligue Sbc opgespaard
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Hoop voor je dat er wat tussen zit en niet alleen maar crap. Als dat zo is ga je denk ik wel een potje huilen haha.Leoon. schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 09:26:
Vandaag een pack opening doen van 27 pakjes. Ben zo benieuwd. Pakjes O.a. Van ligue Sbc opgespaard
Wil je dan wel alsjeblieft mee huilen? Anders voel ik me zo alleenGrudgie schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 09:28:
[...]
Hoop voor je dat er wat tussen zit en niet alleen maar crap. Als dat zo is ga je denk ik wel een potje huilen haha.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Wat is de verwachting van de TOGS spelers worden die nog cheaper of alleen maar duurder?
Ik zal je wel troosten.Leoon. schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 09:28:
[...]
Wil je dan wel alsjeblieft mee huilen? Anders voel ik me zo alleen
Verwijderd
Als je die packs opspaart heb je dan automatisch kans op de IF en Speciale kaarten die er op dat moment zijn? of is t van te voren als vastgesteld wat er in zit als je ze krijgt? Maybe weet je dat hahaLeoon. schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 09:26:
Ik heb net al mijn coins opgemaakt aan die 35K en 125K packs. Beste speler was TOTGS Ter Stegen.... Daarna kwam Carrasco.Leoon. schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 09:26:
Nu alles op de transfermarkt gooien om de laatste suicide te doen.
Ik heb ze opgepikt voor de POTM, dus spelers die een relatie hebben met Salah. En dan 83-84 rated om safe te spelen. Van de week alweer 50K verdiend, inkopen rond de 1500, verkopen voor 2500. Zeker in de TOTGS paniek koop je alles nu weer goedkoop in! En had alles alweer voor die tijd verkocht.Razz89 schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 08:45:
[...]
Spelers zoals dost keita howedes enz. Staan nu voor 1600k pikte ze laatste voor goedkoper. Dus vind nog tricky
Cheaper, Yedder lijkt me wel een leuke supersub.Murrays schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 09:47:
Wat is de verwachting van de TOGS spelers worden die nog cheaper of alleen maar duurder?
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Hebben jullie het pakket van 125k gezien met 30 zeldzame dingen?
Is het wat?
Is het wat?
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Voor de linkerkant van mijn 4231, Alaba, Hummels en Goretzka, of Sandro, Chiellini en Matuidi?
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Laatste trio. Hummels is te traag.Bossie schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 11:50:
Voor de linkerkant van mijn 4231, Alaba, Hummels en Goretzka, of Sandro, Chiellini en Matuidi?
Yedder lijkt me geweldig! Met Alessandrini en Martial!Bossie schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 11:42:
[...]
Cheaper, Yedder lijkt me wel een leuke supersub.
https://www.futbin.com/18/squad/2118068
Dat team schreeuwt om 4231 wide met Poggy als CAM/Playmakerbbblije schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 12:31:
[...]
Yedder lijkt me geweldig! Met Alessandrini en Martial!
https://www.futbin.com/18/squad/2118068
Iemand hier overigens ervaring met 4222?
In het begin met mijn fitness team een tijdje zo gespeeld. Maar de buitenste CAMs moeten snel zijn en veel stamina hebben. Moeilijke combi. Ik kwam uit bij een Lallana en Pizzi.Bossie schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 13:20:
[...]
Dat team schreeuwt om 4231 wide met Poggy als CAM/Playmaker
Iemand hier overigens ervaring met 4222?
Heeft iedereen dat bij het opstarten van zowel de app als het spel iedere keer die zaad changelog laat zien. Duurt alles nog langer omdat je eerst moet lezen dat ze weer niet naar de community hebben geluisterd maar hun eigen plan hebben getrokken en het spel nog meer hebben verneukt...
[ Voor 26% gewijzigd door bbblije op 09-12-2017 13:47 ]
Haha held
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Ik ben jaloers. Waarom krijg ik dit nou nooit.simons schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 14:26:
packluck begint wel gênante vormen aan te nemen.... zie nu wel dat de IF De Bruyne fors daalt
[afbeelding]
[afbeelding]
Holyshit. Ik heb er al flink wat geld in zitten, maar het beste wat ik heb gehad is een IF Wilson...simons schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 14:26:
packluck begint wel gênante vormen aan te nemen.... zie nu wel dat de IF De Bruyne fors daalt
[afbeelding]
[afbeelding]
Never lucky met spelletjes.
Ik kan hier plaatjes neer zetten van packs die ik geopend heb daarvan is de rating niet boven de. 80 dit jaar pad 1 speler boven de 10k gehad in alle packs die ik opendesimons schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 14:26:
[afbeelding]
[afbeelding]
Burp
Ik ben wel benieuwd naar wat je hebt uitgegeven en wat je W-D-L record is.simons schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 14:26:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ultimate pakketten zijn nog niet op, dus misschien even wachten?
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
Uit wat voor pack gehaald?simons schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 14:26:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja je krijgt dan gewoon wat er dan in pakjes zit. Ik had als beste Gabriel jesus 25k waard en een TOTGS kaartjes rw Argentijn van 12k.Verwijderd schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 10:37:
[...]
Als je die packs opspaart heb je dan automatisch kans op de IF en Speciale kaarten die er op dat moment zijn? of is t van te voren als vastgesteld wat er in zit als je ze krijgt? Maybe weet je dat haha
Dus je bent nu gestopt? Je hebt niks meer ?chengbondkwok schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 10:45:
[...]
Ik heb net al mijn coins opgemaakt aan die 35K en 125K packs. Beste speler was TOTGS Ter Stegen.... Daarna kwam Carrasco.
Nu alles op de transfermarkt gooien om de laatste suicide te doen.
Ik heb origin acces, dus incl de 10% korting 5x 12000 fifapoints tot nu toe. 411-2-102bbblije schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 16:22:
[...]
Ik ben wel benieuwd naar wat je hebt uitgegeven en wat je W-D-L record is.
En jij?
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Meer mensen die ook onmogelijk WL kunnen spelen? Alles loopt als dikke stront door een trechter, passes die niet goed gaan over 2 meter en input lag om u tegen te zeggen. Van narigheid maar gestopt, want het is niet te doen zo
volgens mij de 15k packs waren er 10
Geen cent uitgegeven. En 134-4-63.simons schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 17:29:
[...]
Ik heb origin acces, dus incl de 10% korting 5x 12000 fifapoints tot nu toe. 411-2-102
En jij?
Hand geluk met mn rewards en trade veel. Speel niet zoveel, vind alles er omheen veel leuker
[ Voor 8% gewijzigd door bbblije op 09-12-2017 18:03 ]
Wow mooie cijfers. Ik vond het heel wat dat ik eindelijk boven de 2:1 ratio zit qua winssimons schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 17:29:
[...]
Ik heb origin acces, dus incl de 10% korting 5x 12000 fifapoints tot nu toe. 411-2-102
En jij?
wat leveren die 83 / 84 rated kaartjes op op hun hoogtepunt?
Hoeveel euros heb je er aan gespendeert? Dat zou ook nog wel eens kunnen werken.simons schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 14:26:
[afbeelding]
[afbeelding]
EA gooit er nog wat 100k packs in. Kennelijk extra geld nodig daar lol
Squad battles maar 4 wedstrijden op een zaterdag of mis ik iets?
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Waarschijnlijk op een ongelukkig moment tegenstanders geupdate?Bean77 schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 21:04:
EA gooit er nog wat 100k packs in. Kennelijk extra geld nodig daar lol![]()
Volgens de top 100, lijken mij de hoeveel wedstrijden niet veranderd.
Overigens POTY Valeri en SBC Al Soma gehaald.
Al Soma is gewoon Ibra, wat een beest van een spits.
Dat zal het idd zijn denk ik. Ach maakt niet zoveel uit ook.Bossie schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 21:07:
[...]
Waarschijnlijk op een ongelukkig moment tegenstanders geupdate?
Volgens de top 100, lijken mij de hoeveel wedstrijden niet veranderd.
Overigens POTY Valeri en SBC Al Soma gehaald.
Al Soma is gewoon Ibra, wat een beest van een spits.
Wachten tot die tzt een TOTS krijgt. Echt een ideale sub.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Staat hierboven!Leoon. schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 20:35:
[...]
Hoeveel euros heb je er aan gespendeert? Dat zou ook nog wel eens kunnen werken.
Ik ben er ook mee gekapt.. Schoten 1op1 die er altijd ingaan die de keeper nu pakt, penalty's die je tegenhoudt maar er toch ingaan., passes die het luchtledige ingaan..theman36 schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 17:31:
Meer mensen die ook onmogelijk WL kunnen spelen? Alles loopt als dikke stront door een trechter, passes die niet goed gaan over 2 meter en input lag om u tegen te zeggen. Van narigheid maar gestopt, want het is niet te doen zo
League of legends, PSN, CSGO : rSNNN
Dat is squad battles toch ?rSNNN schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 23:11:
[...]
Ik ben er ook mee gekapt.. Schoten 1op1 die er altijd ingaan die de keeper nu pakt, penalty's die je tegenhoudt maar er toch ingaan., passes die het luchtledige ingaan..
Beetje aan het puzzelen met mijn team, maar toch lastig.
Dit heb ik nu en 2,5mln coins beschikbaar. https://www.futbin.com/18/squad/1723157
Ik zat te denken aan Vieira 86 als cdm en Gullit 86 als cam. Maar zijn stamina is echt killing lijk mij. Daarom dacht ik om evt Bergkamp 90 als cam neer te zetten. Maar ik heb ook een zwak voor Gullit.
Andere optie is nog om Vieira 88 te kopen en dan heb ik zo'n 400-500k voor een cam (of cm als pogba naar cam gaat).
Ik ben benieuwd wat jullie ideeën zijn.
edit: ook gekeken naar een vidal constructie, maar ik wil spelers op volle chem hebben.
Dit heb ik nu en 2,5mln coins beschikbaar. https://www.futbin.com/18/squad/1723157
Ik zat te denken aan Vieira 86 als cdm en Gullit 86 als cam. Maar zijn stamina is echt killing lijk mij. Daarom dacht ik om evt Bergkamp 90 als cam neer te zetten. Maar ik heb ook een zwak voor Gullit.
Andere optie is nog om Vieira 88 te kopen en dan heb ik zo'n 400-500k voor een cam (of cm als pogba naar cam gaat).
edit: ook gekeken naar een vidal constructie, maar ik wil spelers op volle chem hebben.
[ Voor 8% gewijzigd door Bean77 op 10-12-2017 01:58 ]
Ben benieuwd of iemand nog tips heeft voor mijn team, waar ik voor moet sparen.
Speel 4321
Cech
bellerin-smalling-sanchez-Rose
lallana-ozil-herrera
willian-zlatan-son
Ozil is niet echt optimaal, maar is untradable.
Ik speel wel redelijk veel via de flanken. kom er passend wel redelijk doorheen, maar scoor niet erg makkelijk.
Zlatan kopt standaard de ballen door naar de flanken en dat is wel vrij gevaarlijk.
Speel 4321
Cech
lallana-ozil-herrera
willian-zlatan-son
Ozil is niet echt optimaal, maar is untradable.
Ik speel wel redelijk veel via de flanken. kom er passend wel redelijk doorheen, maar scoor niet erg makkelijk.
Zlatan kopt standaard de ballen door naar de flanken en dat is wel vrij gevaarlijk.
Gullit ! Zijn uithouding is prima hoor. Hoef hem nooit te wisselen.Bean77 schreef op zondag 10 december 2017 @ 01:57:
Beetje aan het puzzelen met mijn team, maar toch lastig.
Zit alleen te kijken. Ik ben geen goede fifa speler. Zelfs gullit maakt geen groot verschil bij mij
Misschien veira en een icon achter in halen? En pogba?
Tegenstanders schieten echt alles er in bij weekend league pff
Jeetje wat blijft de markt dalen!
Het verbaasd mij ook maar niet alleen NiF maar echt alles. Ik verwacht Futmas crash en aankomende week weer een stijgende lijn.
Ik koop geen pakjes dus geen idee wat 12k aan punten kost maar zal wel eens even op onderzoek uit gaan
Om maar balans in mijn team te krijgen denk ik hier aan

Om meer balans te krijgen in mijn elftal denk ik na over dit elftal.
https://www.futbin.com/18/squad/2144693
Verwijderd
Wel zonde dat Ronaldo, bale, pogba, Vidal en viera maar zo weinig chem hebben..Mars18 schreef op zondag 10 december 2017 @ 10:48:
Om maar balans in mijn team te krijgen denk ik hier aan
[afbeelding]
Sorry dit is in game
Ik merk het ook, alleen wat is jullie advies om te doen? Bepaalde spelers te stacken of het maar gewoon zien gebeuren? Heb maar een 350K team dus geen idee of het daar effect op heeftMurrays schreef op zondag 10 december 2017 @ 10:20:
[...]
Het verbaasd mij ook maar niet alleen NiF maar echt alles. Ik verwacht Futmas crash en aankomende week weer een stijgende lijn.
41212 wide is nu eenmaal een 50/50 formatie, ik zou met deze spelers het toch echt anders proberen heen te zetten om deze simpelweg beter tot hun kracht te laten komen.Mars18 schreef op zondag 10 december 2017 @ 11:02:
Sorry dit is in game
Ik zou vieira als cdm proberen te krijgen.Mars18 schreef op zondag 10 december 2017 @ 10:48:
Om meer balans te krijgen in mijn elftal denk ik na over dit elftal.
ik kijk naar Gullit 86 en niet Gullit 90. De 86 versie heeft 78 stamina en dat is voor mij meestal wel killing.Mars18 schreef op zondag 10 december 2017 @ 03:10:
[...]
Gullit ! Zijn uithouding is prima hoor. Hoef hem nooit te wisselen.
Zit alleen te kijken. Ik ben geen goede fifa speler. Zelfs gullit maakt geen groot verschil bij mij
Misschien veira en een icon achter in halen? En pogba?
Tegenstanders schieten echt alles er in bij weekend league pff
Iemand anders gedachtes?
Verwijderd
Nog maar een paar dagen zit hij in het spel maar iemand toevallig al gespeeld met ben yedder totgs?
@Mars18, waarom maak je geen mooi team legends? Die zijn waardevaster dan normale gouden spelers, bovendien zal je tegenstander het zweet in de handen uitbreken als hij je team ziet. Je kan zoiets maken, en als je voldoende coins hebt ook de laatste 2 spelers vervangen door legends.
I like how you keep the mouse running...
Op Futbin staan 3 reviews onderaan op deze pagina. Ik wacht nog even tot hij in prijs daalt, perfecte CAM achter Crespo en MbappeVerwijderd schreef op zondag 10 december 2017 @ 12:23:
Nog maar een paar dagen zit hij in het spel maar iemand toevallig al gespeeld met ben yedder totgs?
Echt dan lees je dit topic door, zie je mensen met goede packluck, dan trap je er zelf in en koop voor een tientje wat punten voor 7 normale packs. Krijg je 7x niet eens een rare goldspeler

Verwijderd
Zal hij niet duurder worden als hij uit packs is?Exodus FC schreef op zondag 10 december 2017 @ 12:44:
[...]
Op Futbin staan 3 reviews onderaan op deze pagina. Ik wacht nog even tot hij in prijs daalt, perfecte CAM achter Crespo en Mbappe
Wil hem gebruiken als spits naast Hernandez.. heb litmanen 88 al als cam.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2017 14:24 ]
Dat is nooit te voorspellen, mijn ervaring is dat naar mate er meer packs geopend worden de prijs omlaag gaat. Voorlopig staan er pagina's vol te koop, dus ik wacht nog even tot woensdag wanneer de laatste packs geopend zijn (en mogelijk ook de nieuwe POTM komt).Verwijderd schreef op zondag 10 december 2017 @ 14:22:
[...]
Zal hij niet duurder worden als hij uit packs is?
Er zijn hier ook mensen die honderden euro's aan packs openen voor die mooie spelers er uit komenTerranova schreef op zondag 10 december 2017 @ 13:47:
Echt dan lees je dit topic door, zie je mensen met goede packluck, dan trap je er zelf in en koop voor een tientje wat punten voor 7 normale packs. Krijg je 7x niet eens een rare goldspeler
Dat soort mensen zoals diegene hierboven kopen wel voor 500 euro, probeer dat eens. Heb je echt meer 'geluk', in mijn mening koop je dat geluk gewoon afTerranova schreef op zondag 10 december 2017 @ 13:47:
Ondanks dat ik veel plezier heb met mijn Calcio A/PL teampje, irriteer ik me regelmatig toch aan de wedstrijden. Kevin de Bruyne mist veel, mijn spitsen die weinig loopacties in de diepte maken. Als ze dan gaan, volgt er een belabberde steekpass van bijvoorbeeld Hamsik of kevin de bruyne. Is mijn elftal uit balans, of hanteer ik een verkeerde speelstijl? Zie hier onder mijn team:
https://www.futbin.com/18/squad/2150821
overigens switch ik altijd chiellieni naar LCB en zet ik naingolan direct op RCM en wissel ik fellaini in de rust voor Matuidi. Heeft iemand anders goede tips om effectief met 4-1-2-1-2 narrow te spelen?
overigens switch ik altijd chiellieni naar LCB en zet ik naingolan direct op RCM en wissel ik fellaini in de rust voor Matuidi. Heeft iemand anders goede tips om effectief met 4-1-2-1-2 narrow te spelen?
Memories of yesterday, will grow, but never die
Heb je al geprobeerd om Ibra op 'aanspeelpunt' en Mertens 'achter de linies' te zetten. Dan kun je het balletje vasthouden met Ibra en vanuit daar Mertens / De Bruyne bedienen.Bint schreef op zondag 10 december 2017 @ 14:46:
Ondanks dat ik veel plezier heb met mijn Calcio A/PL teampje, irriteer ik me regelmatig toch aan de wedstrijden. Kevin de Bruyne mist veel, mijn spitsen die weinig loopacties in de diepte maken. Als ze dan gaan, volgt er een belabberde steekpass van bijvoorbeeld Hamsik of kevin de bruyne. Is mijn elftal uit balans, of hanteer ik een verkeerde speelstijl? Zie hier onder mijn team:
Kijk naar je custom tactics en let op de druk die de tegenstander zet. Daarbij bepaal jij wat voor steekpass er gespeeld wordt, kijk eens in de controlls wat je opties zijn.Bint schreef op zondag 10 december 2017 @ 14:46:
Ik heb hem uit nieuwsgierigheid gehaald, leuke speler en creëert erg veel ruimte voor zichzelf en anderen.Verwijderd schreef op zondag 10 december 2017 @ 14:22:
[...]
Zal hij niet duurder worden als hij uit packs is?
Echter heb ik een sterk aanspeelpunt in de spits nodig, waardoor ik Yedder waarschijnlijk niet zal houden.
Na lang wikken en wegen heb ik toch voor dit team in game gekozen om mee te spelen.
https://www.futbin.com/18/squad/2151978
Ik heb voor de aftrap het zo staan, voor de chemistry. die is nog beter in mijn spel, vanwege de positie van Ronaldo en Bale.
https://www.futbin.com/18/squad/2152098
Heb zelfs nog deze Mbappe 85 gehaald als wissel,
https://www.futbin.com/18/player/15703/Kylian%20Mbappé/
Maar ik weet het nog niet zo.
Tijdens het spel merk ik wel dat de defensie beter staat + middenveld
https://www.futbin.com/18/squad/2151978
Ik heb voor de aftrap het zo staan, voor de chemistry. die is nog beter in mijn spel, vanwege de positie van Ronaldo en Bale.
https://www.futbin.com/18/squad/2152098
Heb zelfs nog deze Mbappe 85 gehaald als wissel,
https://www.futbin.com/18/player/15703/Kylian%20Mbappé/
Maar ik weet het nog niet zo.
Tijdens het spel merk ik wel dat de defensie beter staat + middenveld
[ Voor 7% gewijzigd door Mars18 op 10-12-2017 15:31 ]
Exodus FC schreef op zondag 10 december 2017 @ 15:04:
[...]
Heb je al geprobeerd om Ibra op 'aanspeelpunt' en Mertens 'achter de linies' te zetten. Dan kun je het balletje vasthouden met Ibra en vanuit daar Mertens / De Bruyne bedienen.
Yes, geprobeerd. Maar op een of andere manier loopt Mertens vaak "wide". of ik ben te ongeduldigbbblije schreef op zondag 10 december 2017 @ 15:06:
[...]
Kijk naar je custom tactics en let op de druk die de tegenstander zet. Daarbij bepaal jij wat voor steekpass er gespeeld wordt, kijk eens in de controlls wat je opties zijn.
[ Voor 16% gewijzigd door Bint op 10-12-2017 16:27 ]
Memories of yesterday, will grow, but never die
Verwachten jullie dat de prijzen straks weer stijgen? Twijfel om nu wat otw in te slaan zijn spot goedkoop
Lukaku is flink gedaald sinds black Friday in ieder geval vandaag stond ie een. Aantal keer op buy now 111k
Burp
Wat is jullie ervaring met Litmanen 88 ?
Lijkt me een mooie op 10
Of Suarez op 10 ?
Lijkt me een mooie op 10
Of Suarez op 10 ?
[ Voor 13% gewijzigd door Mars18 op 10-12-2017 19:32 ]
Blauwe kaart -> SP -> Portugees
spoiler:
Andre Silva 

Tenminste geen Pepe meer als troll dit jaar.Bean77 schreef op zondag 10 december 2017 @ 19:40:
Blauwe kaart -> SP -> Portugees
spoiler:Andre Silva
Nee dit is jouw straf omdat je denkt dat je een simulatie speelt, maar het is een arcade. Fifa is een uitgebreide Mario. Het spel vraagt je om te springen, dus dan spring je. Door het als een simulatie te spelen ga je dingen forceren. Dit forceren is de reden dat iedereen zegt dat het spel kapot is. Het spel is kapot!!, omdat we verwachten dat het dingen kan waar het niet voor is gemaakt. RNG geeft je steeds een “probleem” situatie, waarvoor RNG je weer een aantal oplossingen geeft. Een goede fifa speler (ben ik niet), ziet waar het spel op zo’n moment om vraagt en kan zo antwoorden dat het in zijn voordeel uitpakt. Wij, denken logisch na en spelen het spel zoals wij denken dat voetbal gespeeld wordt. Maar vervolgens gaat die pass helemaal niet naar de persoon die we in gedachte hadden... of speel je die steekpass zo bij de tegenstander in zn voeten.Bint schreef op zondag 10 december 2017 @ 16:27:
[...]
[...]
Yes, geprobeerd. Maar op een of andere manier loopt Mertens vaak "wide". of ik ben te ongeduldig. Ik weet dat ik ze met L1 kan wegsturen (PS4), en als ze dan lopen, dan gaat de steekpass vaak toch de verkeerde kant op. Als ik terugkijk in de herhaling, dan zie je dat ik goed mik, maar dat de CPU dan toch denkt "zoek het maar uit vrind, ik vernaggel deze steekpass weer". Of is dit gewoon mijn straf omdat ik alleen maar Squad battles speel?
L1 stuurt je speler weg, maar als de tegenstander meer druk zet, heeft jouw speler geen gat in in te lopen! (Je ziet dan ook vaak dat je speler tegen de tegenstander op loopt) Maak het veld breder, en probeer niet alles door het midden te forceren. Fifa spelen is geen voetbal spelen, er werkt waarschijnlijk niemand bij EA die ooit ook maar 1 bal sport heeft beoefend. Het is hun interpretatie van het spelletje. Herkennen wat voor situatie het spel je voorschotelt en er dan volgens hij verwachting op reageren, dat is Fifa spelen en winnen. De steekpass die je op zo’n moment had moeten spelen was waarschijnlijk icm R1 of misschien wel helemaal geen steekpass maar eerst een balletje terug om de verdedigers van een kluitje af te halen.
En als je dan achteraf wel het goal maakt heb je zo’n aha erlebnis. Je zag dat je spits er niet door kwam, middenveld kwam mee op waar je de bal op terug kon geven en je vleugel speler staat vrij op de flank. En ja! Het was 10000% logischer dat je spits wel die loopactie maakte, maar het is Fifa! Geen voetbal!
Nee WL
League of legends, PSN, CSGO : rSNNN
Iemand nog ideen over mijn team
Speel 4321
Cech
lallana-ozil-herrera
willian-zlatan-son
heb maar zo`n 50000 dus waar moet ik voor sparen.
Speel 4321
Cech
lallana-ozil-herrera
willian-zlatan-son
heb maar zo`n 50000 dus waar moet ik voor sparen.
Was een mooie ervaring om weer Weekend League te spelen, na een stroef begin toch nog 19 wins kunnen behalen, toch nog de volledige 40 games kunnen spelen. Goede tegenstanders, merk ook dat iedere kans tegen eigenlijk wel een goal was.
Goud 3, 30.000 munten en 2 mega packs, 1 rare players pack. Ben benieuwd
Maar belangrijkste is dat ik gekwalificeerd ben voor volgend weekend.
Uit eindelijk speel ik nu met dit team in game.
https://www.futbin.com/18/squad/2171042
En met dit elftal 10 wedstrijden gespeeld, 8 gewonnen en 2 verloren.
Suarez is een perfecte nummer 10, wat een schot heeft deze man.
Vieira is de baas van het middenveld.
Ferdinand heeft alles, wat een held.
Pogba staat nu RM, maar daar staat die op een eiland en komt niet tot zijn recht, in een 4-1-2-1-2 (2) zal die beter tot zijn recht komen, daar deze week seizoenen eens mee spelen.
Pogba staat nu RM, maar daar staat die op een eiland en komt niet tot zijn recht, in een 4-1-2-1-2 (2) zal die beter tot zijn recht komen, daar deze week seizoenen eens mee spelen.
[ Voor 8% gewijzigd door Mars18 op 11-12-2017 07:32 ]
Jij switched elke dag van van team of niet?Mars18 schreef op maandag 11 december 2017 @ 06:40:
Was een mooie ervaring om weer Weekend League te spelen, na een stroef begin toch nog 19 wins kunnen behalen, toch nog de volledige 40 games kunnen spelen. Goede tegenstanders, merk ook dat iedere kans tegen eigenlijk wel een goal was.
Deze 11 helden mogen het nu gaan doen, veel meer balans in het elftal dan toen met Gullit. Merk het tijdens het spelen. Ook Suarez is een prachtige toevoeging.Vissert schreef op maandag 11 december 2017 @ 08:42:
[...]
Jij switched elke dag van van team of niet?
Vieira wat een lengte en sterkte. Ferdinand
Ik ga wel deze week in seizoenen spelen met een 4-2-3-1 om Pogba meer in stelling te krijgen
Als je nu bij Sony 12 maanden abbo koopt krijg je er gratis 1070 Fifa punten bij.
Dat komt neer op 10,- euro, dus ca. 15% korting. Lijkt een leuke aanbieding, maar ze bieden geregeld de PS plus abonnementen aan voor 25% of zelfs 50% korting. Ik heb onlangs 2 jaar verlengd toen de korting 50% was.Grudgie schreef op maandag 11 december 2017 @ 09:42:
Als je nu bij Sony 12 maanden abbo koopt krijg je er gratis 1070 Fifa punten bij.
Heb nu deze 2 elftallen als Gullit tribute teams, waarbij iedereen (ex) PSV, Milan of Chelsea speler is:
https://www.futbin.com/18/squad/1015127
https://www.futbin.com/18/squad/1015050
Iemand nog leuke tips voor vervolg aankopen (uiteraard binnen hetzelfde kader)? Als ik mijn investeringen verkoop kom ik sowieso weer boven de 500k uit
https://www.futbin.com/18/squad/1015127
https://www.futbin.com/18/squad/1015050
Iemand nog leuke tips voor vervolg aankopen (uiteraard binnen hetzelfde kader)? Als ik mijn investeringen verkoop kom ik sowieso weer boven de 500k uit
4231Mars18 schreef op maandag 11 december 2017 @ 08:45:
[...]
Deze 11 helden mogen het nu gaan doen, veel meer balans in het elftal dan toen met Gullit. Merk het tijdens het spelen. Ook Suarez is een prachtige toevoeging.
Vieira wat een lengte en sterkte. Ferdinand![]()
Ik ga wel deze week in seizoenen spelen met een 4-2-3-1 om Pogba meer in stelling te krijgen
Exactly this. Echt voetbal is zó veel meer dan het spel FIFA. Als je bijvoorbeeld kijkt hoe efficiënt een berbaspin is in FIFA tov het echte voetbal.bbblije schreef op zondag 10 december 2017 @ 21:19:
[...]
Nee dit is jouw straf omdat je denkt dat je een simulatie speelt, maar het is een arcade. Fifa is een uitgebreide Mario. Het spel vraagt je om te springen, dus dan spring je. Door het als een simulatie te spelen ga je dingen forceren. Dit forceren is de reden dat iedereen zegt dat het spel kapot is. Het spel is kapot!!, omdat we verwachten dat het dingen kan waar het niet voor is gemaakt. RNG geeft je steeds een “probleem” situatie, waarvoor RNG je weer een aantal oplossingen geeft. Een goede fifa speler (ben ik niet), ziet waar het spel op zo’n moment om vraagt en kan zo antwoorden dat het in zijn voordeel uitpakt. Wij, denken logisch na en spelen het spel zoals wij denken dat voetbal gespeeld wordt. Maar vervolgens gaat die pass helemaal niet naar de persoon die we in gedachte hadden... of speel je die steekpass zo bij de tegenstander in zn voeten.
L1 stuurt je speler weg, maar als de tegenstander meer druk zet, heeft jouw speler geen gat in in te lopen! (Je ziet dan ook vaak dat je speler tegen de tegenstander op loopt) Maak het veld breder, en probeer niet alles door het midden te forceren. Fifa spelen is geen voetbal spelen, er werkt waarschijnlijk niemand bij EA die ooit ook maar 1 bal sport heeft beoefend. Het is hun interpretatie van het spelletje. Herkennen wat voor situatie het spel je voorschotelt en er dan volgens hij verwachting op reageren, dat is Fifa spelen en winnen. De steekpass die je op zo’n moment had moeten spelen was waarschijnlijk icm R1 of misschien wel helemaal geen steekpass maar eerst een balletje terug om de verdedigers van een kluitje af te halen.
En als je dan achteraf wel het goal maakt heb je zo’n aha erlebnis. Je zag dat je spits er niet door kwam, middenveld kwam mee op waar je de bal op terug kon geven en je vleugel speler staat vrij op de flank. En ja! Het was 10000% logischer dat je spits wel die loopactie maakte, maar het is Fifa! Geen voetbal!
Waar ik me eigenlijk veel meer aan stoor is dat maestro's in FIFA niet efficiënt zijn, dan wel onbruikbaar. Dan heb ik het over spelers als bijvoorbeeld Fabregas, Özil, etc. In echt voetbal kunnen dit soort spelers een team compleet sturen, een team dragen en daarmee het spel bepalen. In FIFA heb je vrij weinig aan de kwaliteiten van dit soort spelers. Een box to box midfielder (met high/high work rates) met alle stats 75+ speelt beter IG.
Om het maar niet te hebben over spitsen als Gabriel Jesus of een Martial, die efficienter zijn dan bijvoorbeeld een Zlatan, Dzeko, Bas Dost, Icardi, etc. Een pacey dribbelaar met mediocre finishing speelt IG gewoon beter dan een echte 9, met killer instinct voor de goal.
Verwijderd
Dat team of de week bij SB slaat nergens op. Vier spelers zoals vidal en Robben met 99-rating (hoe dan?) En paar icons. Denk om de wedstrijd meteen te skippen en 0-3 te verliezen. Scheelt een hoop gejammer.
Gisteren mijn eerste WL afgesloten met 18 winstpartijen. Daarmee volgens mij in Goud 3 gekomen. Klopt het dat je dan automatisch gekwalificeerd bent voor de volgende WL?
Volgens mij een prima resultaat voor de eerste keer WL met dit team:
https://www.futbin.com//18/squad/2175265
Iemand nog suggesties voor deze ploeg? Cavani is wel een topper hoor, alleen jammer dat hij niet echt in deze ploeg past. Heb nu 100K te besteden.
Iemand nog suggesties voor deze ploeg? Cavani is wel een topper hoor, alleen jammer dat hij niet echt in deze ploeg past. Heb nu 100K te besteden.
Of gewoon spelen op beginner niveau. 5 goals maken en de controller neer leggen. Heb je toch weer wat punten voor je ranking.Verwijderd schreef op maandag 11 december 2017 @ 11:35:
Dat team of de week bij SB slaat nergens op. Vier spelers zoals vidal en Robben met 99-rating (hoe dan?) En paar icons. Denk om de wedstrijd meteen te skippen en 0-3 te verliezen. Scheelt een hoop gejammer.
Ik volgde je al een beetje leuk dat je weer meedoet toch! Denk wel dat dat leuke eraf gaat omdat je volgende keer weer minimaal die 19 wilt halenMars18 schreef op maandag 11 december 2017 @ 06:40:
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Ja, vanaf 18W ben je automatisch geplaatst voor de volgende WL - of je daar blij mee moet zijn?Symon1989 schreef op maandag 11 december 2017 @ 11:53:
Gisteren mijn eerste WL afgesloten met 18 winstpartijen. Daarmee volgens mij in Goud 3 gekomen. Klopt het dat je dan automatisch gekwalificeerd bent voor de volgende WL?
Een Fabregas is prima als playmaker te gebruiken, heb in FUT17 hem vrijwel het hele jaar gebruikt omdat zijn passes vrijwel altijd aankwamenOnderDeMotorkap schreef op maandag 11 december 2017 @ 10:59:
[...]
Exactly this. Echt voetbal is zó veel meer dan het spel FIFA. Als je bijvoorbeeld kijkt hoe efficiënt een berbaspin is in FIFA tov het echte voetbal.
Waar ik me eigenlijk veel meer aan stoor is dat maestro's in FIFA niet efficiënt zijn, dan wel onbruikbaar. Dan heb ik het over spelers als bijvoorbeeld Fabregas, Özil, etc. In echt voetbal kunnen dit soort spelers een team compleet sturen, een team dragen en daarmee het spel bepalen. In FIFA heb je vrij weinig aan de kwaliteiten van dit soort spelers. Een box to box midfielder (met high/high work rates) met alle stats 75+ speelt beter IG.
Om het maar niet te hebben over spitsen als Gabriel Jesus of een Martial, die efficienter zijn dan bijvoorbeeld een Zlatan, Dzeko, Bas Dost, Icardi, etc. Een pacey dribbelaar met mediocre finishing speelt IG gewoon beter dan een echte 9, met killer instinct voor de goal.
Hetzelfde voor bijvoorbeeld Zlatan, prima spits zeker als je weet hoe je een targetman moet gebruiken.
Martial is een bijzonder verhaal, maar in de PL is hij een van de meeste efficiente spelers (goals / shots on target).
Het is vooral de meta in Fifa waardoor de kwaliteiten van dit soort spelers niet bijzonder veel impact hebben, of moet ik juist zeggen dat deze spelers vaak niet bijzonder goed passen in het uberpacey counterspel dat het merendeel van de tegenstanders speelt ?
Tegen het bayern team hoef je niet per se 5 doelpunten te maken, punten staan hier vast voor winst/verlies.Symon1989 schreef op maandag 11 december 2017 @ 11:56:
[...]
Of gewoon spelen op beginner niveau. 5 goals maken en de controller neer leggen. Heb je toch weer wat punten voor je ranking.
Verwijderd
Van Basten 91 is 100k gedaald in prijs. Wellicht sws een tip om een icon aan te schaffen nu. Prijzen zullen aanzienlijk weer stijgen. En met icons kan je forse winst per speler maken.
Dat gold naar mijn mening voor een periode in fifa 17. Waar ik ook heel lang met IF Fab heb gespeeld, zo was ook Mata bijzonder goed. Maar de kwaliteit die ze mij brachten in 17, brengen ze mij absoluut niet meer in 18. Daar zijn het de Icons, Hagi, Deco... die die rol veel beter uitoefenen.Bossie schreef op maandag 11 december 2017 @ 12:32:
[...]
Een Fabregas is prima als playmaker te gebruiken, heb in FUT17 hem vrijwel het hele jaar gebruikt omdat zijn passes vrijwel altijd aankwamen
Hetzelfde voor bijvoorbeeld Zlatan, prima spits zeker als je weet hoe je een targetman moet gebruiken.
Martial is een bijzonder verhaal, maar in de PL is hij een van de meeste efficiente spelers (goals / shots on target).
Het is vooral de meta in Fifa waardoor de kwaliteiten van dit soort spelers niet bijzonder veel impact hebben, of moet ik juist zeggen dat deze spelers vaak niet bijzonder goed passen in het uberpacey counterspel dat het merendeel van de tegenstanders speelt ?
De courante icons leveren niet zo veel op, om daar winst mee te maken is lastig.Verwijderd schreef op maandag 11 december 2017 @ 12:42:
Van Basten 91 is 100k gedaald in prijs. Wellicht sws een tip om een icon aan te schaffen nu. Prijzen zullen aanzienlijk weer stijgen. En met icons kan je forse winst per speler maken.
Vanochtend ging er wel een Viera voor 3 ml weg, die je eind deze week easy voor 4 ml. verkoopt.... dat zijn de winsten. Icons als Van Basten vergen toch een aardige investering en kans op winst is alles behalve zeker..
Even wat gal spuwen:
Net aan geen elite 3 gehaald op squad battles, 50.000 punten, uiteindelijke eindige de grens op 51.000..
Dacht koop even zon 125k pack, kost je +-25€, burki als beste speler.
Verder blijft het een leuk spelletje haha
Net aan geen elite 3 gehaald op squad battles, 50.000 punten, uiteindelijke eindige de grens op 51.000..
Dacht koop even zon 125k pack, kost je +-25€, burki als beste speler.
Verder blijft het een leuk spelletje haha
Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs