Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• chengbondkwok
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 22:01

chengbondkwok

Business Intelligence
Topicstarter

Algemene informatie

Welkom in het FIFA 18 Ultimate Team topic! Sinds FIFA 09 zit FIFA Ultimate Team (FUT) in het spel. Het is een online omgeving waarbij je met behulp van kaartjes je eigen team kan samenstellen. De populariteit van dit spelmodus is ongekend en tegenwoordig zijn er zelfs esports toernooien voor dit spel.

Nieuwe features

Ieder jaar zitten er weer nieuwe toevoegingen aan het spel, die de ervaring moet doen verbeteren.
Icons

Laten we bij het begin beginnen. Letterlijk. Voorheen waren er Legends, die exclusief waren voor het Xbox Platform, mede door een contract met Microsoft. Sinds dit jaar is de partnership gegaan naar Sony/PlayStation, en zijn de Legends vervangen door Icons, welke op alle platformen te vinden zijn!

De Icons zijn nieuwe legends, die ieder 3 versies hebben; hoe ze aan het begin van hun carrière waren, hoe ze op hun hoogtepunt waren, en hoe ze bij hun laatste (beste) club waren.

Een voorbeeld van Ronaldinho die getoond werd, met de drie versies. Voor een overzicht van alle bekendgemaakte Icons, klik op het plaatje :)

Squad Battles
quote:
Compete and earn rewards in the all-new single player Squad Battles. Take on other squads from the FUT community, to earn rewards and move up the leaderboards. In the Featured Squad Battle, you can also challenge the squads of football players, pro FIFA players and celebrities to test your skills and build your team.
Een nieuwe Single Player modus om rewards te verdienen door middel van het verslaan van opstellingen van tegenstanders, zonder tegen de tegenstander te hoeven spelen. Je speelt namelijk tegen de computer, en hoe moeilijker de opstelling en moeilijkheidsgraad, des te meer punten je kan verdienen en zo betere rewards te krijgen!

Nieuwe Pack opening animaties
Jaja, we weten hoe tof het is om een topspeler uit je pack te zien wandelen, maar EA heeft dit jaar nieuwe animaties eraan toegevoegd, zodat het er nog toffer uit ziet en je nog sneller door je coins heen bent.

Objectives
quote:
Complete dynamic daily and weekly Objectives in-game or in the new companion app to earn great rewards in FUT 18. From squad management goals to dynamic in-match challenges, the harder the challenge, the better the reward you'll receive.
Completeer dagelijkse en wekelijkse objectives om zo rewards te krijgen!

Squad Building Challenges
quote:
Build squads from players in your club to complete challenges and earn in-game rewards. New features like Combined Player Requirements, and Brick Slots create deeper SBCs in FUT 18.
De populaire feature van vorig jaar is ook dit jaar weer terug met additionele vereisten, zoals dat bepaalde vakken leeg zijn, maar wel een nation en league ingevuld hebben.

Nieuwe Webapp

De webapp is vernieuwd, en heeft een modernere interface gekregen. De app kan nu schermen die groot en breed zijn beter benutten, door additionele panelen te openen. Tevens kan men ook de SBC's maken in de Webapp. Meer gecompleteerde SBC's, mindere productiviteit op werk :+

Ones to Watch

Ook deze kaartjes zijn weer terug; de Ones to Watch. Spelers die dit seizoen een transfer gemaakt hebben en hopelijk zullen schitteren voor hun nieuwe club. Op het moment dat deze spelers een In-Form krijgen, dan zullen deze Ones to Watch kaartjes ook 'meegroeien' met de IF.

Daarnaast heeft EA tijdens de aankondiging vaagjes laten doorschemeren dat dit jaar wellicht meer dan alleen IF-kaarten een impact zullen hebben op de OTW kaarten.

FUT Weekend League
Tijdens de aankondiging heeft EA ook vaag wat verteld over de Weekend League, om je zo te onderscheiden van de rest van de wereld. Zodra er meer over bekend is (na FIWC en GamesCom) zal dit gedeelte geüpdatet worden.

Handige links en begrippen

Futhead - Site om spelers op te zoeken en squads te maken.
Futbin - Site om spelers op te zoeken en squads te maken. Ook real time prijzen.
FUT Webapp - Webapp om FUT via de browser te benaderen.

OTW = One to watch, gaat mee met de IF die hij krijgt. Gebaseerd op de transfers in de zomer en winter periode
IF = in form, zwarte kaart die geupgradet is. Gebaseerd op de TOTW (zie volgende)
TOTW = Team Of The Week. Een wekelijks team van spelers die die week boven niveau hebben gepresteerd.
SIF = second inform, tweede inform en zo verder.
PTG = Path to Glory; zelfde als OTW, alleen dan andere kleur kaarten en splers.
TOTY = Team of the Year, komt wss in januari uit dit zijn spelers die afgelopen jaar goed speelde. Gebaseerd op een heel jaar. Slechts 11 spelers.
TOTS = Team of the Season, spelers dit seizoen goed speelde. Zijn er vaak veel. Van elke competitie een 20tal spelers.
TOTGS = Team of the Group stage, Groupsfase Champions league spelers die goed hebben gespeeld.
POTM = Player of the Month, altijd uit de engelse competitie die gekozen wordt dmv stemmen op de website.

Ondanks dat er een boel informatie is aangekondigd, zijn er nog genoeg elementen die nog mysterieus en vaag zijn. Zodra die bekend zijn, zal dit topic geüpdatet worden.

Mis je iets en vind je dat een waardevolle toevoeging? Stuur dan een DM :)

MY GAME IS FAIR PLAY

Zoals elk jaar gebruikelijk is het niet toegestaan om te verwijzen naar sites die coins verkopen. Hiermee riskeer je degene die het koopt, maar ook diegene die het verkoopt om gebanned te worden van Ultimate Team.

Wat is mijn favoriete formatie?

Poll: Welke formatie gebruik jij het liefst
3-4-1-2
3-4-2-1
3-4-3
3-5-2
4-1-2-1-2
4-1-2-1-2 (2)
4-1-4-1
4-2-2-2
4-2-3-1
4-2-3-1 (2)
4-3-1-2
4-3-2-1
4-3-3
4-3-3 (2)
4-3-3 (3)
4-3-3 (4)
4-3-3 (5)
4-4-1-1
4-4-2
4-4-2 (2)
4-5-1
4-5-1 (2)
5-2-1-2
5-2-2-1
5-3-2

Ook een poll maken? Klik hier

chengbondkwok wijzigde deze reactie 07-12-2017 12:11 (57%)

• SR8
  • Registratie: oktober 2004
  • Niet online
Er zijn 3 versies:
1. Normaal.
2. Ronaldo
3. Icon (digital only, 10% korting via de in-game banner in FIFA17)

• SR8
  • Niet online
quote:
Bossie schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 23:26:
[...]

Zijn alle legends idd van topniveau of is zijn er ook mindere goden beschikbaar?
Deze Icons zijn tot nu toe bekend:

En Pires is nog niet officieel, maar gespot in een PlayStation Access filmpje (door een youtuber) :

SR8 wijzigde deze reactie 08-08-2017 06:33 (5%)

• tommiboy96
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 11-09 12:06
quote:
Fraaank schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 14:03:
[...]

Dacht dat het 7.5k packs waren toch?

"Jumbo" premium gold pakketten. 15k dus :)

Psn: stone-face-lock

• Maichel
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 23:27
Mooie OTW dit :*)

Maichel wijzigde deze reactie 27-08-2017 20:26 (30%)

PSN: Maichel

• SR8
  • Niet online
Voor de echte Ajax fan: FIFA 18 met Ajax steelbook.

https://www.ajaxshop.nl/n...fa-18-ps4-limited-edition

• Maichel
Ok, ik gooi er een tip tegenaan :)

Er is in FIFA 18 een stadion (het Volksparkstadion) dat een special effect heeft, namelijk vlammen/vuur achter de goal wanneer je scoort (is in het echt ook zo). Dit stadion heeft natuurlijk meer waarde omdat iedereen die wil hebben..... :*)

Edit: Volgens mij is het niet het Volksparkstadion, maar het stadion van de Seattle Sounders.

Maichel wijzigde deze reactie 31-08-2017 12:30 (23%)

OTW voorspellingen

Vissert wijzigde deze reactie 01-09-2017 13:27 (16%)

• SR8
  • Niet online
Nee, de releasedatum van de Ronaldo/Icon Editie is gewoon 3 dagen eerder, het is verder de volledige game.

Early access via EA Access (Xbox) en Origin Access (PC) is 10 uren vanaf 21 september.

SR8 wijzigde deze reactie 08-09-2017 17:37 (9%)

• MyUtd4Life
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 16-09 21:30
Vergelijking qua kaarten Kante FIFA 17 & FIFA 18:

Maar weer eens het bewijs dat een rating op het kaartje niet zo veel zegt. Formule bij ratings van een CDM en CM verschillen en misschien FIFA 17 en FIFA 18 ook. Het blijven bepaalde ingame statistieken die een speler goed maken.

Edit: Het lijkt erop dat in de Xbox Marketplace staat of heeft gestaan dat demo al aanstaande dinsdag (ipv vrijdag) komt. Nog even afwachten op officiële bevestiging van EA.

MyUtd4Life wijzigde deze reactie 08-09-2017 20:18 (18%)

FIFA Benelux Administrator

• MyUtd4Life
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 16-09 21:30
Gelukkig heeft Zlatan op tijd contract getekend om vanaf begin in FUT 18 te zitten. Best wel aardig kaartje, ondanks dat pace niet meer is wat het geweest is:

FIFA Benelux Administrator

• Maichel
Hmm....met een upgrade nog wel.... :|

• Maichel
Overige FIFA 18 Ultimate Team ratings stromen langzaam binnen

Hier zie je welke steeds zijn toegevoegd.

Maichel wijzigde deze reactie 12-09-2017 14:54 (17%)

• Maichel
quote:
Arwintju schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 16:43:
[...]

Gewoon terecht toch :p speelt nooit maar is wel de beste Nederlandse keeper. 81 is wat mij betreft een goede rating.
Beste Nederlandse keeper ja....maar dan heb je nog deze Icon :)

Was deze Icon eigenlijk al bekend? Kan me niet herinneren dat ik deze al eens eerder gezien had....

Maichel wijzigde deze reactie 12-09-2017 16:53 (11%)

quote:
Oxigeon schreef op woensdag 20 september 2017 @ 10:07:
[...]

Er is geen verwarring over de versies. Punt is alleen dat Origin het moeilijk maakt. Die moeten weer iets inbouwen dat je de game 10 uur kunt "testen". Waardoor iedereen in twijfel wordt gebracht.
Ter verduidelijking:

bron: https://www.reddit.com/r/...fa_18_september_calendar/

Bossie wijzigde deze reactie 20-09-2017 12:44 (7%)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985

Grote kans dat dit de eerst TOTW wordt:

• SR8
  • Niet online
quote:
stomley schreef op woensdag 20 september 2017 @ 19:54:
[...]

Nee dat kan pas als de game uit is
Tenzij je platform PC is, dan kan je wel direct FIFA points kopen.

SR8 wijzigde deze reactie 20-09-2017 19:57 (14%)

• chengbondkwok

chengbondkwok

Business Intelligence
Topicstarter
Zo, uit mijn 6 pakjes kwam niets boeiends en de eerste SBC's die ik heb gedaan ook niet. Maar kreeg wel 2.500 coins om mee te beginnen en heb alvast dit gekocht om mee te beginnen :)

• SR8
  • Niet online
Voor de mensen die geen toegang hebben tot de transfermarkt. Op het EA forum zijn er ook velen en er hebben al een paar contact gehad met de help chat:

En het komt allemaal op het volgende neer:

Oftewel, we hebben pech.

• shoombak
  • Registratie: september 2008
  • Niet online

• SR8
  • Niet online
Diegene die via Origin Access(PC) spelen, let op: Het kan zijn dat als je het spel te vaak opstart(3x) op een dag, dat het later die dag niet meer wil.

Zie melding:

• Xamsix
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 17:53
Heb inmiddels een eerste versie van mijn team voor dinsdag klaar. Het is voor de PS4, dus heb geen packs gekocht of iets. Had geen geluk met de eerste packs, dus vandaar het zwakke middenveld (simpelweg geen coins voor beter). Wellicht dat er nog iets in de daily rewards zit voor dinsdag waardoor ik het middenveld kan verbeteren.

Owja Walker is een leenspeler ;)

Xamsix wijzigde deze reactie 21-09-2017 16:04 (7%)

PSN/Steam: Xamsix

• Pykow
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 22:07

Pykow

Pykow Gaming | BuG

Voor iemand die nooit FUT heeft gespeeld, lijkt mij dit wel een aardig begin.

Ik heb dus een Spaanse team, BPL team en een team met Nederlanders / Eredivisie.
Daarnaast even alle doelstellingen gehaald (behalve de dagelijkse van vandaag)

klein vraagje.
Stel ik speel paar wedstrijden met mijn BPL team, gaat dan de conditie omhoog per potje bij de andere teams ? of moet je altijd een conditie kaart toepassen ?

Pykow Gaming | Twitter | Twitch | YouTube

• Murrays
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 14:22
quote:
Het kan aan mij liggen maar ik zie een leeg squad als ik op die link klink vanuit reddit? :o :

• nielsk89
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 08-12-2017
Ik ben op dit moment bezig met een Chrome extensie om de prijzen van Futbin/Futhead/Futwiz (welke dan ook) te verwerken in de webapp. De bedoeling is om de laatste prijs van een speler te tonen.

Voorbeeld (wat nog niet werkt omdat er nog geen prijzen zijn van spelers):

Kan zijn dat ik ook gewoon via de Chrome extensie prijzen ga verzamelen zoals Futwiz dat ook heeft gedaan vorig jaar.

Interesse?

nielsk89 wijzigde deze reactie 22-09-2017 18:09 (6%)

• Pykow

Pykow

Pykow Gaming | BuG

Als beginner in FUT (dit is mijn eerste jaar dat ik FUT speel)
heb ik het volgende team kunnen samenstellen.
De keeper voor heel goedkoop nu kunnen aanschaffen. 12k
Twijfel of ik hem moet doorverkopen ?

• Pykow

Pykow

Pykow Gaming | BuG

quote:
Bean77 schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 18:14:
[...]

Dat is geen verkeerd team om mee te starten. Welk platform speel je?
Ben vorig jaar overgestapt van Xbox One naar PC.
Reden omdat mijn xbox one alleen maar aan ging voor Fifa en als ik weer zin had in fifa had mijn console weer een update en kan ik weer wachten. Mijn game pc is altijd up to date.
Reden 2, 144hz monitor, dus console games afspelen hierop is wat minder.
reden 3, PC master race :P

Oja op de bank heb ik het volgende team nog zitten, iemand gaf aan dat je beste 2 team kan hebben voor conditie etc.

Spelers waar ik nog niet weet wat ik ermee moet doen zijn:
N'Zonzi, Arnautovic en schurrle, Dani Alves

Pykow wijzigde deze reactie 22-09-2017 18:37 (20%)

• Mars18
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 10:46
Wat hebben jullie voor toevoegingen.
Met 50.000 munten over

Verdedigen is zo lastig wow

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 4 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Kidjuh
  • Registratie: januari 2016
  • Laatst online: 16:21
Fifa

Probleem: eerste keer dat ik hem wou insturen stond die op 12 chem. Echter was er een foutmelding en iedere keer komt de RB nu maar op 3 chem... Verschillende spelers geprobeerd, via telefoon geprobeerd. Iemand een oplossing?

PSN: Kidjuh | PS4 Division 2 Tweakers clan | https://discord.gg/rk6nd68

• Bakkertje_01
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 22:58
Wel mooi dat je in de webapp je spelers veel makkelijker een extra contract kunt geven, je kunt gewoon door blijven klikken op de plusknop

:)

plaatje volledig team: https://imgur.com/yhrKNc1, moet nog opzoek naar een andere linksvoor

Bakkertje_01 wijzigde deze reactie 25-09-2017 12:13 (22%)

• RifatSahin
  • Registratie: mei 2017
  • Laatst online: 09-09 14:42

Dit is hem voorlopig.. Misschien dat ik Ruffier er nog bij neem als hij in prijs daalt.
Ik moet wel zeggen dat ik enorm verbaasd ben dat ik Verrati voor 11K en Di Maria voor 24K heb kunnen kopen :o Maar dat Dani Alves nog geen 10K waard is vind ik ook vreemd :D

PS : 1 malig 12000 Fifa points gekocht. Voor degene die het graag wilt weten.

RifatSahin wijzigde deze reactie 25-09-2017 17:10 (16%)

• Xamsix
Op de PS4 beetje SBCs gedaan, niks gepacked, maar toch dit team bij elkaar weten te sprokkelen. Zwakte ligt voornamelijk in de spits en CB, die zullen ook als eerste vervangen worden. Maar niet slecht om morgen mee te beginnen.

• Xamsix
Hmmm ben bezig aan de SBC Tough challenge, maar niet goed opgelet dat dit squad ook loyalty nodig (moet 89 chem halen) heeft. Moet ik nu echt perse 10 games met dit team spelen (en contracten gebruiken) om ze in te kunnen wisselen?

Xamsix wijzigde deze reactie 26-09-2017 11:34 (3%)

• Pykow

Pykow

Pykow Gaming | BuG

Ik heb nu 2 teams

Mijn spaanse team, die het redelijk doet.

en mijn BPL team waar ik nog niet zo tevreden over ben.
Tadic (CAM) schiet niet heel hard en Gabbiadini (SP Rechts) is fysiek wat zwakjes

Nu kan ik nog het volgende wisselen:
Gabbiadini naar Welbeck

Alleen zoek ik dan nog een BPL CAM speler.

• Capsaicin
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 14-09 15:22
De beloning voor de Quads SBC :9 :

• Pykow

Pykow

Pykow Gaming | BuG

quote:
Xamsix schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 17:31:
[...]

Mwoah 5-2 valt nog mee. Heb vannacht 1 potje online gedaan, dat werd 7-3 voor mij. Afronden is te makkelijk, verdedigen te moeilijk. Dus ik verwacht eigenlijk veel van dit soort uitslagen.
EUJ Damn hij heeft het laatste stuk eraf gekapt.
Heb orgineel hier nog staan,

Pykow wijzigde deze reactie 26-09-2017 19:03 (12%)

• RobPete89
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 08:13
Gister begonnen met mijn FUT jaar. Zoals ieder jaar 20 euro aan packs er doorheen gejast en met geluk. Ibra, Asensio en Carrasco. Bij elkaar goed voor zo'n 250k. Als eerste mijn (zoals altijd) mijn PSV team gemaakt en wat potjes gedaan in Online seizoen. Ging beter dan gedacht. Twee winst met gemiddeld 5 doelpunten per wedstrijd. Daarna mijn Engels team gebouwd. Zie hieronder.

Mijn bevindingen qua spel en opstellingen en spelers:
Eerst 4-3-3 ivm voorzetten geprobeerd, maar te weinig mensen op het middenveld waardoor verdediging wat kwetsbaarder wordt.

Toen terug naar mijn vertrouwde 4-3-1-2 opstelling. Je merkt goed dat het verdedigend wat sterker staat (zeker met de juiste spelers). Ik heb verdedigend niet heel lastig gehad en ik zet hem standaard op 1 tikje verdedigend. Een CAM in dit spel zorgt in dit spel voor veel doelpunten dus als je hier mee speelt kijk dan naar iemand die een goed afstandschot heeft. Je merkt dat PACE bij de aanvallers toch wel weer belangrijk is, maar ook kracht. Ik heb daarom een snelle en een wat sterkere spits en deze combinatie werkt perfect. Op de backs staan twee snelle jongens die de voorzetten verzorgen en Roberto Firmino heeft er al veel ingekopt voor mij. Jesus maakt de meeste veld goals.

8 winst 0 verloren, Divisie 8 nu :)

• SR8
  • Niet online
TOTW2

• RobPete89
Mijn tweede team (sort of PSV :P) heeft gister Locadia IF gekregen.

Die Locadia schiet echt alles van alle hoeken raak en niet van de bal te krijgen. Poor man's Lukaku is het.

Gister ook mijn BPL met een leuke winst verkocht en een Frans team voor terug gekocht. Deze speelt echt :9~

Twijfel alleen om voor het Franse team 4-3-2-1 te gaan spelen met Martial en Ousmane Dembele als LF en RF. Wat zouden jullie doen?

• GAITii
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 06-09 09:56
Al meerdere mensen hier last van gehad met bieden op spelers?

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

• RifatSahin

• RifatSahin

Gewoon 12k voor iemand die 120 waard is!!! :D

• nielsk89

Niet de beste maar ik heb nu geen idee wat verstandig is. Bewaren of nu verkopen?

• El Profesor
  • Registratie: december 2016
  • Laatst online: 19:33
Mag niet klagen met mijn Eilte 3 beloning, naast Zappacosta en Pedro kreeg ik:

I like how you keep the mouse running...

• Beltoni
  • Registratie: maart 2015
  • Laatst online: 16-09 02:44
Team begint aardig vorm te krijgen. Ben weer eens voor Serie A gegaan, redelijke spelers voor weinig geld. Ziet er nu zo uit:

Perotti is wel echt de spelmaker, heb niet eerder een CAM gehad die zoveel doelpunten en assists maakt. Borja Valero speelt op die positie als Perotti moe is en die doet het echt fantastisch. Over de RW ben ik niet tevreden. Heb ook Felipe Anderson maar die weet ook geen potten te breken. Suso doet aardig mee qua goals en assists maar die is non-rare ;(

Verdediging kan ik nog versterken, die zijn redelijk goedkoop. Voor de rest moet ik denk ik gaan sparen.

Iemand nog tips?

Hoc non dicit nisi // XB1: Beltoon

Let wel een beetje op als jullie fitness kaartjes inkopen jongens. :)

Voel me een beetje vies maar wel rijk. Thanks nog voor de tip @Bean77

Dutch: That is a fine place for it, the best...

• chengbondkwok

chengbondkwok

Business Intelligence
Topicstarter
Dus net even mijn SB rewards geopend. Helaas Gold 1 geëindigd, maar dit maakt het een klein beetje goed :)

• Jeroendedoem
  • Registratie: maart 2014
  • Laatst online: 16:52
Ik heb nu een team met spaanse nationaliteiten als start en kan nu wat meer gaan sparen en een team opbouwen waarmee ik echt wil spelen. Echter weet ik nog niet wat ik moet, graag hoor ik tips / jullie mening. Ik hou ervan om langs de zijkanten op te komen en dan vanaf de corners steekballen terug te leggen de 16 in.
Dit is wat ik nu heb:

Zou ik op bovenstaande team verder bouwen? Zo ja wat zijn goede volgende stappen, zo nee welke richting / spelers zijn handig om een team omheen te bouwen. Heb momenteel z'n 50k te besteden..

• Jeroendedoem
  • Laatst online: 16:52
Ik denk oke nog even een pakketje voordat ik ga slapen nadat ik de hele dag een beetje meh pakketjes gehad had. Komt er Mbappe uit, weet alleen niet of ik hem moet verkopen of bewaren en een team erom heen bouwen. Wat denken jullie?

• 1987Michael1987
  • Registratie: september 2017
  • Laatst online: 01-12-2018
Iemand die nog leuke verbeteringen weet ??

• SlqmLqck
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 06-09 16:04
Ik denk dat Hamsik stijgt. Goeie stats en als je er nog een chem kaartje op gooit zal hij nog beter worden.

EDIT: Begin me beetje te ergeren aan mensen die vragen of een bepaalde speler stijgt. Dit weet niemand, je kan de toekomst niet zien, maar als je ziet dat hij in 2 dagen 3-5k stijgt (zoals belotti) dan zal hij meestal wel verder stijgen.

SlqmLqck wijzigde deze reactie 04-10-2017 09:17 (37%)

• chengbondkwok

chengbondkwok

Business Intelligence
Topicstarter
quote:
RemkoDJ schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 14:03:
Is het mogelijk op b.v. een poll in de startpost te zetten welke opstelling je gebruikt? Ik ben erg benieuwd welke het meest favoriet is.
In de startpost en hier ook:

Poll: Welke formatie gebruik jij het liefst
3-4-1-2
3-4-2-1
3-4-3
3-5-2
4-1-2-1-2
4-1-2-1-2 (2)
4-1-4-1
4-2-2-2
4-2-3-1
4-2-3-1 (2)
4-3-1-2
4-3-2-1
4-3-3
4-3-3 (2)
4-3-3 (3)
4-3-3 (4)
4-3-3 (5)
4-4-1-1
4-4-2
4-4-2 (2)
4-5-1
4-5-1 (2)
5-2-1-2
5-2-2-1
5-3-2

Ook een poll maken? Klik hier

• Drossie
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 18:48
quote:
Protax schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 14:09:
[...]

Ja ik, speel sinds vorig jaar met deze formatie. Bevalt mij heel goed ;)

Gomez + Bellotti = OP
Ik speel er ook mee sinds dit jaar.
Bevalt me super.

Dit is voorlopig mijn team:

En dit is mijn 2e team:

Drossie wijzigde deze reactie 04-10-2017 15:44 (10%)

• RobPete89

• Drossie
quote:
llovesoccerx7 schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 19:38:
[...]
Wat voor div of niveau speel je met deze teams?
Heb alleen nog maar offline gespeeld.
2 keer gepromoveerd en redelijk wat squad battle gespeeld.

Speel op professional, maar ga overstappen op wereldklasse denk ik.

Heb overigens enkele aanpassingen gedaan:

• Beltoni
quote:
Exodus FC schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 09:12:
[...]

Koulybaly is ook een goede optie. Thanks! Anderson vind ik wel lekker spelen, explosief, erg snel en dribbelt makkelijk. Scoorde er tijdens zijn debuut online direct 2 als RH. Hoe ziet jouw team er uit?
Dit is mijn team nu:

Pack net alleen Benzema. Echt geen idee hoe ik die in mijn team moet plaatsen, dan moet echt alles om...

Of gewoon nu voor mooi bedrag verkopen en wachten tot de prijzen gaan zakken.

• Xamsix
quote:
Bossie schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 10:45:
[...]

Ik kan de linkjes niet zien aangezien mijn werkgever FUTBIN geblocked heeft (maar de webapp niet, lol).
Ben wel erg benieuwd hoe Mbappe het zal doen als RCAM in 4231, waarschijnlijk prima met deadeye kaartje.
Haha damn, futbin geblokkeerd? Lekker dan. Gelukkig kan je wel nog traden ;) Heb even screenshots gemaakt.

Huidige team;

Eventueel team met Mbappe (moet dan nog ongeveer 50.000 coins bijsparen tov huidige team + coins die ik nog heb);

• shoombak
  • Registratie: september 2008
  • Niet online
quote:
Bean77 schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 16:17:
Welke volgende aanwinst zouden jullie halen?
Pogba voor mijn A team ipv Herrera https://www.futbin.com/18/squad/43031
Of Bale in mijn B team voor Williams https://www.futbin.com/18/squad/43178
?

Bale heeft de meeste impact, maar is voor mijn reserves, maar ik neig naar Pogba, ook al is die minder dan fifa17.
Pogba is de 500k echt niet waard. Ik zit er aan te denken om dit allemaal te verkopen en met mijn Serie A team te gaan spelen, dat speelt uiteraard veel fijner

shoombak wijzigde deze reactie 05-10-2017 16:23 (20%)

• 1987Michael1987
  • Registratie: september 2017
  • Laatst online: 01-12-2018
Iemand die robben heeft en mij kan zeggen hoe hij speeld wil hem hier bij kopen andere tips zijn ook welkom

• Lekkerboeie86
  • Registratie: januari 2013
  • Nu online
Gelukkig genoeg handige Harry's online om mensen slapend rijk te maken :)

Discard IF trading :)

• rolandos582
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 19:50

rolandos582

Gaming addict x)

quote:
Nieuwevolger schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 20:12:
[...]

Sowieso voor 100 teamgeest gaan.
Ja maar dat heb ik al?

Ben nieuw met fifa, gisteren voor het eerst begonnen en gaat wel aardig. Maar spelers upgraden etc heb ik geen ervaring mee. Heb nu zo'n 50k beschikbaar.

Huidige setup I7 5960x @ 4.6Ghz - MSI X99A Godlike - 2x MSI GTX 980 @1550mhz - Main OS : Intel 750 SSD 400GB - Game OS : Samsung 850EVO 1TB - 32GB Corsair Dominator Platinum -Custom loop - CaseLabs SMA8 - Corsair RM1000I -2x ASUS RoG Swift

• Drossie
quote:
Grudgie schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 08:46:
Ook maar eens een 2e team aanmaken, alleen weet ik niet echt wat voor 1. Serie A? Of Bundes? Premier? Suggesties? :)
Serie A kan je voor niet zoveel geld leuke teams in elkaar steken.

Dit is het mijne:

http://wefut.com/squads/image/13996160/8

Maar kan uiteraard nog goedkoper ook.

• Mars18
  • Laatst online: 10:46

Mijn huidige team, nog 50.000 te besteden. Wat zou je aanpassen? #fut #fifa18

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 4 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Zuaro
  • Laatst online: 13:58

Huidige squad. Heb pas potje of 4 a 5 gespeeld. Heb enorm veel geluk gehad met packs van SBCs.

Ketia, fellaini en eriksen uit pakje. Verder nog Kessie en Sigurðsson OTW uit pakjes gekregen en die weer verkocht voor Bonnuci OTW.

• Beltoni
Heb o.a. Benzema en Sané gepacked dus daar nu een team mee gemaakt. Aangevuld met spelers als Asensio en Toure, team ziet er goed uit maar kost zo veel meer moeite om te scoren. Alleen Sané loopt 1 op 1, de rest (Benzema, Asensio en Vela) is niet vooruit te branden.

Wil of Borja Valero naar mijn eerste team halen, of Perotti weer van de bank halen. Dat zijn 2 CAMS die wedstrijden kunnen beslissen. Moet dus weer even gaan puzzelen.

• Leoon.
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 16:45

Leoon.

waka waka hey hey

Heb twee zaad team atm gewoon vanaf begin af aan en wil ook nog niet al te duren omdat ik handelen leuk vind. Nu had ik bedacht om met een OTW achtig teampje te spelen, voor de leuk en als ze update krijgen is het ook leuk voor de handel..

Enige tips voor -cheap- updates? Voor de Rossi twijfel of ik niet Parolo moet doen.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• Leoon.

Leoon.

waka waka hey hey

quote:
Toobster schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 22:07:
[...]

Varieert van proffesional naar wereldklasse.

Baal er echt van, hele week alles gedaan, gisteren ook. Vandaag pas laat thuis en nu mis ik dus 8 wedstrijden..
had met wat geluk elite 1 nog kunnen halen. Maar sowieso 2. Najah tis niet anders :(
Respect, mij lukt het niet. Speel eigenlijk alles op semi-pro, dan win ik alleen met 6-0+ en als ik dan professioneel doe win ik of 'net' of ik ga er lachend af. Online vorig jaar in FUT speelde ik steady 2e divisie. Denk dus dat het vooraal aan m'n zaadteam ligt. Achja. Als m'n coinboosts op zijn ga ik waarschijnlijk sowieso stoppen. Bij elke 10 wedstrijden in een seizoen verdien ik meer geld bij degradatie/promotie dan via offline squad battles. Vind het helemaal niet leuk om tegen de computer te spelen :+

Uiteindelijk is het dit team geworden, ben benieuwd.

Leoon. wijzigde deze reactie 08-10-2017 22:21 (6%)

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• nexhil
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 16:56

nexhil

BAM!

Ik heb echt nog nooit zo'n goed team in FUT gehad als wat ik nu heb. Toch verlies ik bijna elk potje. Ik kan mijn vinger er gewoon niet opleggen hoe dat komt. Tegenstanders slalommen gewoon door mijn verdediging heen alsof er sneeuwpoppen staan.

Vooralsnog geeft fifa 18 mij alleen frustraties. Ben echt met moeite in divisie acht gekomen.

• MrGeek
  • Laatst online: 13:29
Momenteel mijn team!

http://i63.tinypic.com/2z4mfco.png

Bank is ook verschrikkelijk sterk maar weet niet goed wie ik daar zou verkopen. Ze kunnen allemaal nuttig zijn.

• Beltoni
Heb dit er van gemaakt:

Gisteren nog een SBC gedaan. Kreeg er helaas IF Rooney uit, dat levert een stuk minder op dan een paar jaar geleden. Vooral omdat deze uit Ierland komt.

Binnenkort maar weer eens wat potjes doen, ben benieuwd hoe dit team speelt. Kan nog aan de verdediging sleutelen maar voor nu is het prima.

• Lekkerboeie86
  • Nu online
Zoiets en dan een paar keer per dag.

Inmiddels een miljoen winst als ik al mijn kaarten voor de laagste bin zou verkopen. En dat binnen 3 weken. 8)

• SlqmLqck
quote:
Noq schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 10:11:
Hoe krijgen jullie voor elkaar dat de chemistry tussen spelers oranje/groen is, ondanks dat diegene niet dezelfde nationaliteit en club hebben?

Ik ben nu paar dagen begonnen aan FUT en was heel erg gefixeerd op het halen van Nederlandse spelers.

• Bakkertje_01
https://i.imgur.com/HtjQsjnl.png

wat zijn dit voor praktijken :P

Zet hem er net op voor 1000 - 10000, binnen 2 minuten weg :P

Bakkertje_01 wijzigde deze reactie 11-10-2017 13:33 (27%)

• mc-koenoe
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 12-09 07:48
Ik zie hier weinig teams met Icons, dus ik dacht laat ik ook maar eens mijn team droppen.
Icons vind ik over het algemeen erg overpriced, maar Bergkamp en Kluivert spelen wel heel erg relaxed!

mc-koenoe wijzigde deze reactie 12-10-2017 11:45 (4%)

• nielsk89
quote:
mc-koenoe schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 11:43:
Ik zie hier weinig teams met Icons, dus ik dacht laat ik ook maar eens mijn team droppen.
Icons vind ik over het algemeen erg overpriced, maar Bergkamp en Kluivert spelen wel heel erg relaxed!

[afbeelding]
U wot m8 :p
Kom deze tegen op Twitter. Geen idee of het fake news is :+

• Leoon.

Leoon.

waka waka hey hey

quote:
SlqmLqck schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 13:57:
[...]

Prijzen kloppen nog niet, zo zou siggy voor 72k verkocht worden terwijl ik hem gisteren voor 110k kwijt was
Jawel, jij hebt hem gewoon op het juiste moment verkocht.

quote:
YouR schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 14:01:
[...]

Hij is ontzettend hard gedropped qua prijs hoor
Klopt inderdaad, weer een gevalletje verkopen tijdens de hype.
quote:
laviolette schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 14:03:
[...]

Begin a.u.b. niet over Siggy. Ik heb gegokt en verkeerd gegokt |:(
Sorry ;w

• Bakkertje_01

Ik heb nu dit teampje en bijna 200K, wat zal ik als eerste veranderen?

- Chiellini & hamsik
- Varane, Marcelo & Modric
- Matuidi, koulibally, hamsik
- Nainggolan

• Kidjuh
  • Registratie: januari 2016
  • Laatst online: 16:21
Ben de ene na de andere 83 rated speler voor 800 BIN aan het binnenharken. Iedereen gooit ze erop. Helaas nu time out van de transferlist.

https://tweakers.net/ext/f/Xo61gCIjZuSfz6kdn3iWpMdq/thumb.png

Kidjuh wijzigde deze reactie 12-10-2017 21:42 (60%)

PSN: Kidjuh | PS4 Division 2 Tweakers clan | https://discord.gg/rk6nd68

• YouR
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 16-07 15:18

Paar van mijn sales die met inflated prijzen verkocht worden

• Lekkerboeie86
  • Nu online
Dikke Payday vandaag voor IF trading!

• Drossie
Dit zijn mijn 2 teams.
Kan iemand me spelers aanraden die echt het verschil gaan maken?

Ik dacht om bij het eerste team Lemar te wisselen voor Carrasco, Seri voor Verrati, Evra voor Filipe Luis en Perrin voor Thiago Silva.

Iemand ervaring met Carrasco?

Drossie wijzigde deze reactie 13-10-2017 15:20 (28%)

• Traeces
  • Registratie: juli 2016
  • Laatst online: 07-03 09:19
Voor het eerst in jaren me weer aan FIFA gewaagt. Goede keuze want zit er weer helemaal in. Voor het eerst ook aan fut begonnen. Heb gekozen voor een bpl team :

Iemand tips voor mijn team ? Ik wil zeker nieuwe spitsen hebben, opzicht zijn chicharito en jesus niet slecht Maar tegen iedere verdediger liggen ze zo op de grond. Daarbij vind ik me backup Batshuayi echt verschrikkelijk spelen :X

• nielsk89

Met een beetje geluk is mijn Futsync applicatie morgen klaar voor het grote publiek. Ik ben van mening dat deze tool voor elk type handelaar wel geschikt is om snel spelers te zoeken die waardevol zijn. Uiteindelijk is het een tabel waarin je kunt filteren op type kaarten (goud, zilver, brons, noem het maar op) en uiteraard de huidige prijs (laatst bekende prijs).
quote:
Nieuwevolger schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 20:57:
Ik zit atletico - barca te kijken. Als griezman zo blijft spelen, begin maar alvast met hem in te kopen.
Ik zal er even 20 halen :+

• Beltoni
Vaak doe ik maar wat met celebrations, vond deze gisteren wel erg leuk. Natuurlijk door de enige echte Borja Valero!!

Ook even een team update. Iniesta eruit voor Brozovic en een hele nieuwe achterhoede incl. keeper.

Beltoni wijzigde deze reactie 15-10-2017 10:48 (32%)

• nielsk89
quote:
jaihel schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 16:17:
Ik heb sinds kort dat ineens onder in beeld de 'map' met het speelveld weg is, evenals de namen van spelers links en rechtsonderin. Als de bal dan uitgaat, of er gescoord wordt is het weer terug. Iemand enig idee hoe dit kan? Speelt echt heel vervelend als je dat niet in beeld hebt..
Dit is een bug. Evenals het wissel suggestie systeem.

Mensen nog suggesties voor mijn Futsync systeem?

Prijzen moet ik ook nog ophalen en er in verwerken. Zo kun je bijvoorbeeld makkelijk zien welke spelers waardevol zijn en waar je winst op gemaakt hebt.

nielsk89 wijzigde deze reactie 15-10-2017 17:28 (22%)

• RemkoDJ
  • Laatst online: 10:44
Word ik wakker krijg ik deze melding:
https://imgur.com/158NsHk

i swear to god dat ik niks on reglementair heb gedaan... Typische is ook dat ik gewoon in kan loggen en alles ook gewoon werkt.. Super vaag.

• Leoon.

Leoon.

waka waka hey hey

quote:
Joster schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 08:56:
[...]

Wat is de rest van je "NL" team? :)

Ben dus afgelopen week geswitched, nog niet met dit team gespeeld.

Had hiervoor:

Lozano - locadia - Lens
Van ginkel, ziyech, toornstra
Haps, Aké, viergever, Arias
Zoet

• pelidee
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 15-08 10:02
quote:
q-enf0rcer.1 schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 11:23:
[...]

Heb je hier een bron voor? Ik speel namelijk al tijden met een voorhoede van 7 chemistry, en dat is me nooit opgevallen 8)7
Hier kan je het bijvoorbeeld zien met een voorbeeld met Matuidi.

Chem7:
Chem10:

Voor je gevoel kan je er ook niks van merken, maar dit is wel hoe de chems werken in FUT. :)

• Leoon.

Leoon.

waka waka hey hey

quote:
SlqmLqck schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 13:48:
[...]

Ben benieuwd, volgens jullie heeft Higuain bij 0 chem op zowel als team als indivu 54 pace.
Hier door is Huntelaar sneller, wat ik begrijp uit jullie verhaal toch? https://www.futwiz.com/en...c&teamchem=0&playerchem=0
Nee, als je op Futbin kijkt heeft hij het volgende:

Leoon. wijzigde deze reactie 17-10-2017 13:51 (5%)

En OTW Salah is ook binnen. Voorlopig gaat dit mijn team worden.

De eerste wedstrijden merk ik gelijk de beat defensive line van beiden. Beide een vooruitgang mbt de voorgangers.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm

• llovesoccerx7
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 01-07 23:53

Voor ons 7uur right?

llovesoccerx7 wijzigde deze reactie 18-10-2017 16:13 (50%)

• masterjula
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 28-08 15:26
Nieuwe TOTW. Kun je hier zeg maar profijt uithalen als je het goed gokt?
Bijvoorbeeld door ze vast in te kopen of whatever? .. (tips?)

• Leoon.

Leoon.

waka waka hey hey

Wat zouden jullie doen, Bartra als RCB of Nacho? Bartra heeft high attack en medium defence, dat houdt me een beetje tegen. Aangezien ik dan nog maar 2 verdedigers heb.. Verder is het aboluust een betere kaart dan nacho...

Nog andere veranderingen misschien? Wilde zo graag een leuk team met die Züler maar ging moeilijker dan verwacht.. Wil het namelijk ook zo goedkoop mogelijk :+

• SlqmLqck
quote:
Valandil schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 21:41:
[...]

Anyone?
Nu uit pure frustratie al 2x een pot vroegtijdig beëindigd nadat de spits vrij door kon lopen en mijn spits geeneens een bal kon aanraken
Post je custom tactics is, misschien dat je daar iets vreemds hebt staan.
Gisteren deze kerel man nog gepackt. Vrijdag de verkoop in.

SlqmLqck wijzigde deze reactie 19-10-2017 09:09 (16%)

• Lekkerboeie86
  • Nu online
Even een handelsupdate voor degene die het interesseren :)

Door de dikke payday rond de verschillende SBC afgelopen week weer opnieuw alle coins geïnvesteerd en mezelf getrakteerd voor een serie a team van 100K :p

Op dit moment in de aanbieding:

39x IF Zuber (11K)
17x IF Coosemans 10K (PotM de Bruyne hype)
10x OTW Kessie 30K (niet echt goeie aankoop gok ik)
6x IF Arnautovic 30K (goedkoopste BPL IF en 84 rating)
10x OTW Traore 12K (heb ik al tijdje en gaat winst opleveren)

Vandaag eerste sale met IF Zuber.

• servival7
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 17:12
Ik heb mijn Kroos en Griezmann toch maar ingeruild voor Koke en Bale.
Mijn team nu:

servival7 wijzigde deze reactie 19-10-2017 15:47 (21%)

• Bakkertje_01
Deze zitten nu in packs

En dit zijn upgrades ofzoiets
Ultimate scream spelers, zitten wat leuke tussen!

Bakkertje_01 wijzigde deze reactie 20-10-2017 19:16 (35%)

• ThijsM
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 11:32
Probeer laatste hybrid competities: selectiedoelen te doen. Kom er niet uit. Team blijft op 99 teamgeest staan.

Iemand tips?

Pagina: 1 2 3 4

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Games

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True