Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• chengbondkwok
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 17:20

chengbondkwok

Business Intelligence
Topicstarter

Algemene informatie

Welkom in het FIFA 18 Ultimate Team topic! Sinds FIFA 09 zit FIFA Ultimate Team (FUT) in het spel. Het is een online omgeving waarbij je met behulp van kaartjes je eigen team kan samenstellen. De populariteit van dit spelmodus is ongekend en tegenwoordig zijn er zelfs esports toernooien voor dit spel.

Nieuwe features

Ieder jaar zitten er weer nieuwe toevoegingen aan het spel, die de ervaring moet doen verbeteren.
Icons

Laten we bij het begin beginnen. Letterlijk. Voorheen waren er Legends, die exclusief waren voor het Xbox Platform, mede door een contract met Microsoft. Sinds dit jaar is de partnership gegaan naar Sony/PlayStation, en zijn de Legends vervangen door Icons, welke op alle platformen te vinden zijn!

De Icons zijn nieuwe legends, die ieder 3 versies hebben; hoe ze aan het begin van hun carrière waren, hoe ze op hun hoogtepunt waren, en hoe ze bij hun laatste (beste) club waren.

Een voorbeeld van Ronaldinho die getoond werd, met de drie versies. Voor een overzicht van alle bekendgemaakte Icons, klik op het plaatje :)

Squad Battles
quote:
Compete and earn rewards in the all-new single player Squad Battles. Take on other squads from the FUT community, to earn rewards and move up the leaderboards. In the Featured Squad Battle, you can also challenge the squads of football players, pro FIFA players and celebrities to test your skills and build your team.
Een nieuwe Single Player modus om rewards te verdienen door middel van het verslaan van opstellingen van tegenstanders, zonder tegen de tegenstander te hoeven spelen. Je speelt namelijk tegen de computer, en hoe moeilijker de opstelling en moeilijkheidsgraad, des te meer punten je kan verdienen en zo betere rewards te krijgen!

Nieuwe Pack opening animaties
Jaja, we weten hoe tof het is om een topspeler uit je pack te zien wandelen, maar EA heeft dit jaar nieuwe animaties eraan toegevoegd, zodat het er nog toffer uit ziet en je nog sneller door je coins heen bent.

Objectives
quote:
Complete dynamic daily and weekly Objectives in-game or in the new companion app to earn great rewards in FUT 18. From squad management goals to dynamic in-match challenges, the harder the challenge, the better the reward you'll receive.
Completeer dagelijkse en wekelijkse objectives om zo rewards te krijgen!

Squad Building Challenges
quote:
Build squads from players in your club to complete challenges and earn in-game rewards. New features like Combined Player Requirements, and Brick Slots create deeper SBCs in FUT 18.
De populaire feature van vorig jaar is ook dit jaar weer terug met additionele vereisten, zoals dat bepaalde vakken leeg zijn, maar wel een nation en league ingevuld hebben.

Nieuwe Webapp

De webapp is vernieuwd, en heeft een modernere interface gekregen. De app kan nu schermen die groot en breed zijn beter benutten, door additionele panelen te openen. Tevens kan men ook de SBC's maken in de Webapp. Meer gecompleteerde SBC's, mindere productiviteit op werk :+

Ones to Watch

Ook deze kaartjes zijn weer terug; de Ones to Watch. Spelers die dit seizoen een transfer gemaakt hebben en hopelijk zullen schitteren voor hun nieuwe club. Op het moment dat deze spelers een In-Form krijgen, dan zullen deze Ones to Watch kaartjes ook 'meegroeien' met de IF.

Daarnaast heeft EA tijdens de aankondiging vaagjes laten doorschemeren dat dit jaar wellicht meer dan alleen IF-kaarten een impact zullen hebben op de OTW kaarten.

FUT Weekend League
Tijdens de aankondiging heeft EA ook vaag wat verteld over de Weekend League, om je zo te onderscheiden van de rest van de wereld. Zodra er meer over bekend is (na FIWC en GamesCom) zal dit gedeelte geüpdatet worden.

Handige links en begrippen

Futhead - Site om spelers op te zoeken en squads te maken.
Futbin - Site om spelers op te zoeken en squads te maken. Ook real time prijzen.
FUT Webapp - Webapp om FUT via de browser te benaderen.

OTW = One to watch, gaat mee met de IF die hij krijgt. Gebaseerd op de transfers in de zomer en winter periode
IF = in form, zwarte kaart die geupgradet is. Gebaseerd op de TOTW (zie volgende)
TOTW = Team Of The Week. Een wekelijks team van spelers die die week boven niveau hebben gepresteerd.
SIF = second inform, tweede inform en zo verder.
PTG = Path to Glory; zelfde als OTW, alleen dan andere kleur kaarten en splers.
TOTY = Team of the Year, komt wss in januari uit dit zijn spelers die afgelopen jaar goed speelde. Gebaseerd op een heel jaar. Slechts 11 spelers.
TOTS = Team of the Season, spelers dit seizoen goed speelde. Zijn er vaak veel. Van elke competitie een 20tal spelers.
TOTGS = Team of the Group stage, Groupsfase Champions league spelers die goed hebben gespeeld.
POTM = Player of the Month, altijd uit de engelse competitie die gekozen wordt dmv stemmen op de website.

Ondanks dat er een boel informatie is aangekondigd, zijn er nog genoeg elementen die nog mysterieus en vaag zijn. Zodra die bekend zijn, zal dit topic geüpdatet worden.

Mis je iets en vind je dat een waardevolle toevoeging? Stuur dan een DM :)

MY GAME IS FAIR PLAY

Zoals elk jaar gebruikelijk is het niet toegestaan om te verwijzen naar sites die coins verkopen. Hiermee riskeer je degene die het koopt, maar ook diegene die het verkoopt om gebanned te worden van Ultimate Team.

Wat is mijn favoriete formatie?

Poll: Welke formatie gebruik jij het liefst
3-4-1-2
3-4-2-1
3-4-3
3-5-2
4-1-2-1-2
4-1-2-1-2 (2)
4-1-4-1
4-2-2-2
4-2-3-1
4-2-3-1 (2)
4-3-1-2
4-3-2-1
4-3-3
4-3-3 (2)
4-3-3 (3)
4-3-3 (4)
4-3-3 (5)
4-4-1-1
4-4-2
4-4-2 (2)
4-5-1
4-5-1 (2)
5-2-1-2
5-2-2-1
5-3-2

Ook een poll maken? Klik hier

chengbondkwok wijzigde deze reactie 07-12-2017 12:11 (57%)

• chengbondkwok

chengbondkwok

Business Intelligence
Topicstarter
quote:
rSNNN schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 11:03:
Ik ben benieuwd. Als ik thuis ben even pre-order plaatsen voor de PS4 dit jaar. Vorige jaren op de PC gespeeld.
Ik wacht gewoon tot op releasedag. Nu zijn ze overal €65 voor de normale versie, dat vind ik vrij fors... Meestal kan je ze op release dag / tegen release aan voor €53 ophalen.

En van FIFA zullen er voldoende exemplaren zijn.
quote:
Riemer schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 10:15:
Toffe openingspost, waarvoor dank. Kijk al uit naar het nieuwe seizoen en de icons zien er heel vet uit. Goed idee om ze 3 kaartjes te geven (helaas zitten er maar 2 van de 3 direct in pakjes als ik het goed begrepen heb).
Ja klopt. Waarbij je hoogstwaarschijnlijk een van de Icons moet inleveren om de Prime versie te kunnen unlocken.

chengbondkwok wijzigde deze reactie 02-08-2017 13:36 (39%)

• chengbondkwok

chengbondkwok

Business Intelligence
Topicstarter
quote:
Maichel schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 09:06:
[...]

Ah ja ik zat al te denken hoe je die derde zou krijgen dan, maar dat is dan een SBC challenge ofzo?
Yes, elke donderdag is er een Icon SBC challenge (hij heet wat anders, maar is puur gericht op Icons).

• chengbondkwok

chengbondkwok

Business Intelligence
Topicstarter
Zo, uit mijn 6 pakjes kwam niets boeiends en de eerste SBC's die ik heb gedaan ook niet. Maar kreeg wel 2.500 coins om mee te beginnen en heb alvast dit gekocht om mee te beginnen :)

• chengbondkwok

chengbondkwok

Business Intelligence
Topicstarter
quote:
jsper schreef op maandag 25 september 2017 @ 10:21:
Doe ik iets verkeerd, hij blijft weer hangen op 99 https://i.imgur.com/LsQ78YQ.jpg
Je kan hem niet anders maken ...
Je hebt 1 speler met loyalty nodig.

• chengbondkwok

chengbondkwok

Business Intelligence
Topicstarter
quote:
jsper schreef op maandag 25 september 2017 @ 10:24:
@chengbondkwok als ik het goed heb begrepen is dat alleen mogelijk als je ook met ze kan spelen toch?
Jep, of je moet een van die spelers uit een pack hebben gekregen, dan hebben ze by default al loyalty.

• chengbondkwok

chengbondkwok

Business Intelligence
Topicstarter
Ik heb nu 31K op de bank staan en 0 spelers. Is het dan handig om nu alvast de spelers te kopen, of wachten tot iedereen het spel heeft en daarmee hopelijk het aanbod beter is?

• chengbondkwok

chengbondkwok

Business Intelligence
Topicstarter
quote:
wildcardxl schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 11:45:
[...]

Je hoeft niet te spelen:

1. start TOTW challenge met dit team.
2. zodra je in de game bent en je de bal een keer rond hebt gespeeld geef je op.
3. repeat.

15 minuten werk voor 10 potjes.
Werkt opgeven? Ik dacht dat je moest disconnecten van het internet. Dat deed ik vorig jaar (als dit waar is voel ik me zo stom :+ )

• chengbondkwok

chengbondkwok

Business Intelligence
Topicstarter
quote:
Toobster schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 13:39:
[...]

Ja ik wil niet te veel op reddit komen. Ik wil de puzzels toch grotendeels zelf uitvogelen.

Na een tip gebruik ik futbin ook. Erg handig inderdaad en het bespaart geld. Echter meende ik dat loyaliteit daar niet mee genomen wordt?

https://www.futbin.com/squad-building-challenges/ALL

ps.
Het quiten kost je toch ook geld? Je winst ratio gaat omlaag?
Niet doen. Kost alleen maar tijd en geld. Kijk hoe anderen het doen en kijk of je een andere soortgelijke combinatie kan maken (andere land, zelfde rating). Op Reddit kijken is handig voor een richtlijn, maar niet een op een over nemen, want er zijn pricefixers op de loer.

Quitten kost je alleen de multiplier offline (als je het tegen TOTW speelt). Als je je daar echt zorgen om maakt, kan je ook internetkabel eruit en dan weer erin steken. Geen loss, wel disconnect en een wedstrijd gespeeld.

• chengbondkwok

chengbondkwok

Business Intelligence
Topicstarter
quote:
Thomas18GT schreef op woensdag 27 september 2017 @ 18:56:
[...]

Vrijdagmiddag, nu is alles juist een beetje aan het stijgen tot vrijdag alles weer tot de grond kapot maakt >:)
Ik zat net op de transfermarkt te kijken.... Wat een bedragen ;w
quote:
Laatste keer dat ik een startpost maak :+ :'(

• chengbondkwok

chengbondkwok

Business Intelligence
Topicstarter
quote:
YouR schreef op woensdag 27 september 2017 @ 20:10:
[...]

Denk morgen voor TOTW uit is.
TOTW is al uit hè :P

• chengbondkwok

chengbondkwok

Business Intelligence
Topicstarter
quote:
YouR schreef op woensdag 27 september 2017 @ 20:12:
[...]

ook al in packs? is toch normaal pas donderdag
Nope, woensdag 19 uur Nederlandse tijd.

• chengbondkwok

chengbondkwok

Business Intelligence
Topicstarter
Ik voel me zo kut nu..... Ik vond Belotti gisteren te duur met een BIN van 10K. Nu hebben ze zijn price range omhoog gegooid naar 20K...... FML

• chengbondkwok

chengbondkwok

Business Intelligence
Topicstarter
quote:
Leoon. schreef op donderdag 28 september 2017 @ 09:15:
[...]

Kop op mop. Komt allemaal goed O+
Maar de potentiële winst :'(

• chengbondkwok

chengbondkwok

Business Intelligence
Topicstarter
quote:
RifatSahin schreef op donderdag 28 september 2017 @ 22:18:
Beste heren na 10 potjes Fifa merk ik gewoon dat het spel dit jaar niet voor mij is weggelegd. Wat een DRAMATISCHE AI en wat een bagger verdedig systeem. Het zal hoogstwaarschijnlijk aan mij liggen maar ik had en heb meer plezier aan Fifa 17.

Ik stel daarom eerst de vraag zodat ik zeker weet dat ik niet "illegaal" bezig ben. Ik heb 2x 12000 points uitgegeven aan spelers en heb nu 160K aan "contanten" en zeker wel 3x zoveel aan spelers als ik die verkoop. Als er iemand is die ik tegen een leuk bedrag blij kan maken met de coins, graag. ( Nogmaals als dit niet is toegestaan hoor ik het graag). Maar voor mij geen fifa dit jaar :) Ik heb er alles behalve plezier in..
Absoluut niet toegestaan en staat ook in de begin post.

• chengbondkwok

chengbondkwok

Business Intelligence
Topicstarter
quote:
Drossie schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 00:29:
[...]

Waarom is die Belotti zo duur ivm Icardi of Dzeko?

Ik speel nu met Dzeko en Icardi voorin in een 4-1-2-1-2 narrow. Zou Belotti beter zijn dan één van beide spitsen?

Wat zou het team zijn dat je bouwt?
Hij is redelijk rap, heeft 5* weak foot, 80+ stamina en strength. Hij kan dribbelen en afmaken. Verder zijn er weinig snelle spitsen in de serie A.

Ohja, ik heb hem ook :+

• chengbondkwok

chengbondkwok

Business Intelligence
Topicstarter
quote:
Ik heb gisteren ook maar mijn team gekocht voor 25K:
http://www.futhead.com/18/squads/531673/

Overigens net North London Lacazette SBC gedaan en Heung Min Son gepacked :) Dat is toch weer 21K in de pocket :)

Die heb ik overigens gedaan met alleen Eredivisie spelers, dus de totale kosten waren ~3K

• chengbondkwok

chengbondkwok

Business Intelligence
Topicstarter
quote:
Exodus FC schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 11:14:
[...]

Nice, goed gedaan door gister te kopen. Gister waren de prijzen een stuk goedkoper dan vandaag, de prijzen waren 30-40% lager. Mijn team heeft ca. 50 gekost. Moet wel zeggen dat ik wat extra betaald heb voor direct de goede chem kaartjes, zoals Belotti met jager kaart. Die Belotti schiet ze er echt van alle kanten in, 100% tweebenig. Al gespeeld met je team?
Vooral Squad Battles gedaan :) Ik wil nog even tegen de AI oefenen mbt verdedigen en kans creëren. En verder ook Co-op seasons met een maat van me gedaan.

Belotti schiet ze inderdaad van alle kanten erin. Die 5* weak foot helpt echt enorm :)

• chengbondkwok

chengbondkwok

Business Intelligence
Topicstarter
quote:
servival7 schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 11:44:
Ik twijfel erover om Sane te kopen om aan mijn elftal toe te voegen: https://www.easports.com/...Id=bA930HL3nMStg:FFA18PS4

Is hij zijn 30k waard? Of zouden jullie eerder een ander kopen?
Ben totaal niet thuis in work rates of dergelijke dus weet niet of de balans in dit team klopt.
Ik zou dan kijken naar Mirallas of Son. De eerste is stuk goedkoper, maar wel 4* skill moves en 4* weak foot. De tweede is stuk duurder (~22K) maar heeft 5* weak foot.

• chengbondkwok

chengbondkwok

Business Intelligence
Topicstarter
quote:
Elke maandag als het goed is. Mensen met Early Access hadden in ieder geval maandag gekregen, direct nadat de competitie sloot.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• chengbondkwok

chengbondkwok

Business Intelligence
Topicstarter
quote:
servival7 schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 12:56:
Wat zouden jullie aan dit team nog veranderen? https://www.easports.com/...Id=f1gM2aKHnMTf9:FFA18PS4

Heb zo'n 60k te besteden.
Shaw op de linksback positie? Verdedigend beter en ietsjes sterker. Wel minder snel. Om en nabij de 2K
Smalling op de plek van Stones? ~9K
Fabregas/Gundogan/Bakayoko voor op het middenveld? Allen ~20K per stuk.

• chengbondkwok

chengbondkwok

Business Intelligence
Topicstarter
Zo, vrijdagavond begonnen en eindig nu op Elite 3 met SB. Ben benieuwd of dat morgenochtend bij het bepalen van de stand ook zo is.

• chengbondkwok

chengbondkwok

Business Intelligence
Topicstarter
quote:
masterjula schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 21:02:
[...]

Elite 3 is nu 26594, dus met 30,565 zou je daar toch wel boven moeten blijven zou je zeggen?

Laten we het afwachten! :D Sowieso; prrrriijjjj-zen mensen, prijzen!
Ehm whut, bij mij was 25.000 Elite 3 :+

Daar gaan mijn prijzen :'(

Acties:
  • +1Henk 'm!

• chengbondkwok

chengbondkwok

Business Intelligence
Topicstarter
quote:
Bean77 schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 21:20:
[...]

Ach, ik heb in fifa17 mensen zien janken om hun WL packs lol. Als je ziet hoeveel tijd je er in moet gooien en dan is het maar afwachten of het iets oplevert.
Squad battles laat ik lekker gaan en WL speel ik ook nooit 40 wedstrijden. Er zijn leukere dingen in het leven dat EA :P :+
Dat is waar. Aan de andere kant: ik krijg packs zonder coins of echt geld uit te geven. WL is te stressvol; 40 games in een weekend spelen is gekkenwerk. En dan heb ik het nog niet eens over het kwalificeren ervoor. Nee, SB is een prima alternatief om aan het begin coins te verzamelen, daarna ga ik wel over op seasons.

• chengbondkwok

chengbondkwok

Business Intelligence
Topicstarter
De SB rewards moet je via de game zelf ophalen en kan niet via de Web app? Of was mijn score dermate laag dat ik zelfs brons 3 niet heb gehaald? :+

Anyway, in mijn wekelijkse pakje zat een Edison Cavani in dus dat was weer extra coins erbij :)

chengbondkwok wijzigde deze reactie 02-10-2017 10:55 (5%)

• chengbondkwok

chengbondkwok

Business Intelligence
Topicstarter
Zo, Cavani voor 40K BIN verkocht en nu 61K aan coins.

En dan te bedenken dat ik vanavond nog mijn Squad Battles rewards moet ophalen. Ik ben volgens mij nog nooit met zoveel coins gestart.

• chengbondkwok

chengbondkwok

Business Intelligence
Topicstarter
Dus net even mijn SB rewards geopend. Helaas Gold 1 geëindigd, maar dit maakt het een klein beetje goed :)

• chengbondkwok

chengbondkwok

Business Intelligence
Topicstarter
Dus na Cavani en OTW Balde Diao heb ik een disconnect omdat de servers van EA eruit knallen midden in een wedstrijd..... Geluk moest een keer op :'(

• chengbondkwok

chengbondkwok

Business Intelligence
Topicstarter
quote:
RemkoDJ schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 14:03:
Is het mogelijk op b.v. een poll in de startpost te zetten welke opstelling je gebruikt? Ik ben erg benieuwd welke het meest favoriet is.
In de startpost en hier ook:

Poll: Welke formatie gebruik jij het liefst
3-4-1-2
3-4-2-1
3-4-3
3-5-2
4-1-2-1-2
4-1-2-1-2 (2)
4-1-4-1
4-2-2-2
4-2-3-1
4-2-3-1 (2)
4-3-1-2
4-3-2-1
4-3-3
4-3-3 (2)
4-3-3 (3)
4-3-3 (4)
4-3-3 (5)
4-4-1-1
4-4-2
4-4-2 (2)
4-5-1
4-5-1 (2)
5-2-1-2
5-2-2-1
5-3-2

Ook een poll maken? Klik hier

• chengbondkwok

chengbondkwok

Business Intelligence
Topicstarter

• chengbondkwok

chengbondkwok

Business Intelligence
Topicstarter
quote:
PeacockSR4 schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 16:31:
Nadat ik Kevin de Bruyne IF heb verkocht voor zo'n 600k dit team samengesteld:
http://www.futhead.com/18/squads/700951/

Vooral de driehoek Zlatan Eriksen Kane speelt heerlijk, tikken tegenstanders helemaal zoek.
Heb nu nog 70k over, kan ik hopelijk snel een goede keeper komen, want merk dat Mignolet toch tekort komt.
Cech? Lloris?

• chengbondkwok

chengbondkwok

Business Intelligence
Topicstarter
quote:
rolandos582 schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 18:52:
Wat moet je eigenlijk doen om de transferlist op de webapp te unlocken? Heb toch zeker al redelijk wat potjes gespeeld.

Edit, overigens geheel nieuwe speler. Dus geen fifa17 etc gespeeld.
EA even mailen. Collega heeft dit ook gehad en na een mailtje had hij weer toegang tot de transfermarkt.

• chengbondkwok

chengbondkwok

Business Intelligence
Topicstarter
quote:
Mars18 schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 11:05:
[afbeelding]

Mijn huidige team, nog 50.000 te besteden. Wat zou je aanpassen? #fut #fifa18
Je keeper en een goede CAM. Cech voor een kleine 30K. Hou je nog 20K over voor een CAM zoals Cazorla (beweeglijker) /Rooney (betere stamina en strength).

• chengbondkwok

chengbondkwok

Business Intelligence
Topicstarter
quote:
Bossie schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 12:24:
[...]

Cazorla heeft stamina voor 30 minuten, aangezien een CAM erg belangrijk is in deze formatie zou ik simpelweg daar in investeren (Eriksen, KDB, Fabrepass (sorry bean), etc

Als je compact verdedigd, kan je altijd Fellaini IF eens proberen, dat was in FUT17 een slopert terwijl je hem door zijn traits altijd veilig kan aanspelen.
Klopt, alleen heeft hij maar een budget van 50K. Verder is een goede keeper ook belangrijk en dat is Bravo echt niet.

• chengbondkwok

chengbondkwok

Business Intelligence
Topicstarter
quote:
Exodus FC schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 11:36:
[...]

SQ is echt zwaar gestript. Je kunt het best alles op professional spelen, dan win je er gewoon 9 van de 10. Op wereldklasse weet je echt niet waar je aan toe bent. Tenminste dat is mijn ervaring :).
Op wereldklasse niveau moet je vooral geduld hebben; achterin geduldig rondtikken en vaak genoeg kan je een steekpass via de flanken geven (speel 4321). Of een 1-2 aangaan tussen je spits en middenvelder/vleugelspeler.

Ik heb het met Jur over squad battles gehad, en hij speelt op legendarisch, omdat je er a) meer punten voor kreeg en b) omdat de AI niet als laffe honden alles dichtgooit in tegenstelling tot wereldklasse. Het enige nadeel is wel dat op Legendarisch de AI elke kans scoort, en op wereldklasse ze nog wel eens een kans missen.
quote:
Nieuwevolger schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 11:46:
[...]

Als ik 1-0 voor kom op proffesionel of wereldklasse win ik meestal wel door op de counter te spelen. Maar als eenmaal achter kom heb ik echt heel veel moeite terug te komen. En meestal onstaat die goal tegen met een perfecte voorzet die ingekopt wordt door een onmogelijke kopbal of hij wordt op een manier ingeschoten die bij jou zelf er nooit zo in zullen vliegen.
Geduld en je hoofd koel houden vooral. En als dat niet lukt dan speel ik ultra aanvallend en hoge druk. Moet wel zeggen dat dit makkelijker offline gaat dan online, je hoofd koel houden :P

chengbondkwok wijzigde deze reactie 08-10-2017 11:50 (28%)

• chengbondkwok

chengbondkwok

Business Intelligence
Topicstarter
quote:
SilverNL schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 09:59:
[...]

@hmr Oke, dan ga ik die eens proberen. Bedankt!

[...]

@Bossie Dat meen je niet.... dan heeft het minder zin om af te wisselen tussen 2 teams. Dan maar wat fitness kaartjes goedkoop inslaan om team op peil (boven 75) te houden.
Hoezo? Team A in de starters 11, Team B (11 man) op de bank en daarmee twee/drie wedstrijden spelen. Vervolgens als Team A moe is, Team B twee/drie wedstrijden laten spelen met Team A op de bank.

• chengbondkwok

chengbondkwok

Business Intelligence
Topicstarter
quote:
jaihel schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 09:27:
[...]

Je moet Griezmann wel converten naar CAM. Zoals je ziet heeft Griezmann nu als ST op de CAM positie maar 3 chem.
CF is voldoende :) Scheelt je weer een chem kaartje. En dan kan je hem zowel op ST als CAM op 9 CHEM spelen.

• chengbondkwok

chengbondkwok

Business Intelligence
Topicstarter
Ahahahahahahaha, net even de hybrid league SBC afgerond. Krijg ik Perisic, Walker, IF Wagner en..... Hazard.

$$$$$$$ =D

• chengbondkwok

chengbondkwok

Business Intelligence
Topicstarter
quote:
Gewoon een half miljoen aan coins..... man man man wat ben ik blij zeg hahahaha

Je mag Hazard hebben :P 400.000 coins aftikken svp :+

Met een beetje geluk gaat de price range van Walker ook omhoog vanwege het feit dat de laagste BIN gelijk staat aan zijn max en je Walker echt wel nodig gaat hebben voor de Kane SBC.

chengbondkwok wijzigde deze reactie 13-10-2017 13:01 (24%)

• chengbondkwok

chengbondkwok

Business Intelligence
Topicstarter
quote:
ErnstMid schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 12:24:
Wauw, ik heb dit jaar ook niet te klagen over packs... auba uit een pack gehaald :D Met een strikje erom naar de transferlijst gemikt.

Misschien dit jaar dan toch maar aan een bpl team beginnen...
Zou gewoon Serie A pakken. Veel meer waar voor je geld.
quote:
biertje79 schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 12:44:
Snap al die packluck niet, ik speel al vanaf het begin en heb werkelijk nog nooooiiiit een topper gekregen. :'(
quote:
jongf7 schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 12:51:
[...]

Ik speel sinds 2011 fut en dit jaar voor het eerst een speler van boven de ton gepackt.
Ik steek er nooit extra geld in, dus dat beperkt het aantal pakjes dat je opent wel.
Ik heb normaal gesproken ook matige pack luck hoor, maar wat vooral hielp zijn de SBC's en Squad Battles waarbij je veel pakjes kan openen. De risk/reward voor dit soort dingen zijn zo scheef, dat het zo makkelijk is om coins te krijgen. Je moet ook de juiste SBC's doen. De Marquee Matchups laat ik bijvoorbeeld links liggen omdat er veel te veel investeerders zijn. De Hybrid Leagues / Nations / Leagues + Nations zijn bijvoorbeeld geweldig als je verstandig inkoopt (lees: niet letterlijk van FUTBIN kopiëren, maar dezelfde links met andere spelers kopen). Ook de 'Started from the Bottom' van Harry Kane is erg goedkoop om te doen, en je krijgt er een leuk pakje ervoor terug.

Doordat ik dus dit jaar zoveel meer pakjes heb geopend via SBC's en Squad Battles is de verhouding/kans om een betere speler in theorie ook groter geworden.

• chengbondkwok

chengbondkwok

Business Intelligence
Topicstarter
quote:
Bean77 schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 23:00:
[...]

Ik speel 4321. Khedira zal het veld ruimen (helaas ivm zijn lengte) en hij komt te spelen met Marchisio en IF Brozovic naast hem.
Zo staat mijn middenveld ook :) Al ga ik Marchisio vervangen door Matuidi denk ik, maar ik wacht daar even mee totdat hij uit TOTW is.

• chengbondkwok

chengbondkwok

Business Intelligence
Topicstarter
quote:
Bean77 schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 11:50:
[...]

Hmm ik vind 4/4 WF/SM wel fijner dan Matuidi.
Ik zit eerder te kijken naar een Hamsik ipv marchisio.
Marchisio maakt veel fouten voor mijn gevoel. In offensief opzicht komt hij wat tekort voor iemand met een 50K prijskaartje. Nainggolan staat bij mij nu als controleur, maar heb hem liever voor offensief. Matuidi is iemand die de boel op slot moet gooien en de duels moet winnen.

• chengbondkwok

chengbondkwok

Business Intelligence
Topicstarter
Iemand enig idee waarom Matuidi nog zo duur is? Weekend League? Nog niet genoeg packs geopend?

75K vind ik namelijk een behoorlijk bedrag waar hij voor zijn TOTW kaartje 50K was.

• chengbondkwok

chengbondkwok

Business Intelligence
Topicstarter
quote:
YouR schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 09:29:
[...]

Populaire speler en wordt denk ik steeds meer gewaardeerd door spelers + dat hij idd in TOTW heeft gezeten. Ik wou hem ook kopen en kan het ook net betalen, maar weet niet of dat het waard is tegenover mijn De Rossi die alleen wat snelheid mist.
Betalen lukt wel, maar ik heb het gevoel dat ik teveel ga betalen.

• chengbondkwok

chengbondkwok

Business Intelligence
Topicstarter
quote:
stomley schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 10:54:
[...]

Ik vind juist calcio A een heerlijk middenveld hebben met strootman, brozo, de Rossi en gomez
https://www.easports.com/...Id=mBUAh6W6nM8f7:FFA18PS4

Calcio A is geweldig inderdaad. Gisteren de switch gemaakt van 4-3-2-1 naar 4-1-2-1-2 (2). Merkte dat mijn vleugelspelers ondanks de 'get behind' niet vaak genoeg diep liepen. Verder werden ze fysiek afgetroefd waardoor ik het een beetje zat was :+

Brozovic speelt geweldig op de 10 positie en Belotti is sowieso een geweldenaar. Mertens vanochtend gekocht voor iets meer dan een ton, en met Nainggolan, Matuidi en Marchisio heb ik een allround middenveld.

Misschien dat ik Ghoulam nog upgrade naar een Alex Sandro. Voor de rest is dit team toch wel behoorlijk af (misschien Dybala nog).
quote:
RemkoDJ schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 11:13:
Pfff, ligt het nou aan mij of kan je beter gewoon een pakje voor coins kopen i.p.v. die halloween sbc's te doen? Volgens mij ben je dan goedkoper uit dan die achterlijke overpices silvers te kopen.
Je bent inderdaad goedkoper uit om de spelers te verkopen tegen een achterlijke prijs, om vervolgens een pack van te kopen. Onder de streep eindig je nog positief ook.

chengbondkwok wijzigde deze reactie 23-10-2017 11:15 (26%)

• chengbondkwok

chengbondkwok

Business Intelligence
Topicstarter
quote:
nielsk89 schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 11:15:
Over mijn Futsync applicatie. Just so you know: https://www.reddit.com/r/.../?st=j93ytebc&sh=7b51b54f

Invite only heeft ook te maken met dat ik het sommige mensen mijn tool niet gun ;w

[...]

Klopt zeker ;)
Je post is removed :?

• chengbondkwok

chengbondkwok

Business Intelligence
Topicstarter
Overigens bedankt voor de heads-up van de nieuwe SBC's. Even toch weer kleine 9K binnengeharkt.

quote:
nielsk89 schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 11:24:
[...]

Zal wel weer zo'n automatische detectie zijn van een externe URL. Zo even opnieuw posten.

Probeersel #2: https://www.reddit.com/r/.../?st=j93z6zoa&sh=6ae66b1a

[...]

Je hele club leegtrekken (alle pagina's langs gaan van je club) en deze vervolgens naar mijn server sturen. Hierdoor kun je inzage krijgen in je club en mogelijk dure bronzen/zilveren spelers vinden zonder moeite te steken in het zelf overtypen van spelers in je club ;)
Removed2 :+

chengbondkwok wijzigde deze reactie 23-10-2017 11:26 (63%)

• chengbondkwok

chengbondkwok

Business Intelligence
Topicstarter
quote:
nielsk89 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 14:09:
Poging #300: https://www.reddit.com/r/...f_my_futsync_application/

Denk dat hij nu wel blijft bestaan. Heb zo'n beetje alles met betrekking tot geld er uit gehaald.
Guess again :+

• chengbondkwok

chengbondkwok

Business Intelligence
Topicstarter
quote:
Ik denk dat de applicatie zelf al tegen de TOS van EA is. En dat ze daardoor je post elke keer weghalen. En niet alleen vanwege het feit dat je donaties vraagt.

• chengbondkwok

chengbondkwok

Business Intelligence
Topicstarter
quote:
servival7 schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 09:25:
Mooi waardeloos dan. Hoger dan 7 krijg ik hem niet.
Hoezo? Je speelt hem bewust op een CM positie terwijl het een LM is. Wil je meer dan 7 chem zul je hem toch echt op de goede positie moeten spelen.

Daarnaast, met 7 chem krijg je nog geen stats penalty (mits je teamgeest ook 100 chem is). Alles daarboven is mooi meegenomen.

• chengbondkwok

chengbondkwok

Business Intelligence
Topicstarter
quote:
Addressed the following issues in Audio / Visual / Presentation:
  • The volume of the audio in the Cristiano Ronaldo celebration.
:+

• chengbondkwok

chengbondkwok

Business Intelligence
Topicstarter
Net even Sevilla MM gedaan. Rare gold pack met Pepe, Salah en Gabriel Jesus. Kleine 100K in een pack. :)

Pepe en Salah heb ik verkocht, maar twijfel of ik Gabriel Jesus moet houden of hem moet verkopen voor 59K. Ik heb wel een PL team als fitness team. Wat zouden jullie doen?

• chengbondkwok

chengbondkwok

Business Intelligence
Topicstarter
Ok, verkocht voor 59K en lekker gecashed op Gabriel Jesus. Eens kijken wat ik met de 'gratis' 100K kan kopen :)

• chengbondkwok

chengbondkwok

Business Intelligence
Topicstarter
quote:
Bean77 schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 10:56:
[...]

100k voor die hype speler? lol
Nee, ik had uit mijn MM pack Pepe, Salah, Gabriel Jesus en nog een speler. Samen was dat 100K waard.

En de MM had mij geen ene cent gekost omdat ik al die spelers al had.

Daarnaast ook nog bronzen twee spelers van de Hellas League voor 10K verkocht.

Today was a good day :)

• chengbondkwok

chengbondkwok

Business Intelligence
Topicstarter
quote:
Xamsix schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 11:17:
[...]

Tsja, in principe kost je die MM natuurlijk wel coins. Als je die spelers zou verkopen had je namelijk er wel coins voor ontvangen. Je hebt niks uitgegeven natuurlijk, maar wel spelers met een bepaalde waarde voor 0 weggedaan. Maar lekker dat dat goed beloond is! :)
Dat is uiteraard waar. In dit geval kon ik voor de spelers max ~8K krijgen. Nu zijn het er 100 geworden :+

Verder komen de spelers uit de Squad Battle rewards, wat het helemaal mooi maakt. Vorig jaar had ik pas rond kerst een dergelijk team. Nu heb ik na een maandje spelen al een uitstekende team.

• chengbondkwok

chengbondkwok

Business Intelligence
Topicstarter
quote:
ajaxalex schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 16:27:
[afbeelding]

Ik heb ruim 200k te besteden, waar zouden jullie dit investeren?

IF Ghoulam
IF Handanovic (na t weekend)
IF Matuidi
Alex Sandro
NIF Matuidi
NIF Handanovic

Zou net moeten passen :)

• chengbondkwok

chengbondkwok

Business Intelligence
Topicstarter
quote:
bbblije schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 10:49:
Overigens heeft Lacazette er in mijn team helemaal geen zin in. Waar Lukaku zo nu en dan nog vrij kwam of ging lopen, staat Lacazette continue in de kluts. Custom tactics aangepast, toen gingen mn middenvelders opeens scoren. Lacazette stond op het middenveld tackels uit te delen. Dus de eerste 4 wedstrijden met de man waren geen succes. Iemand ervaring met hem? Beste formatie voor de man? En eventueel instructies/tactics? Ik speel zelf het liefste 4321. Maar scoor het meeste met Son en Mkhi, spits staat er voor jan lul.... :(
Met 4321 opstelling had ik veel meer het gevoel dat de rol van de spits het wegsturen van de vleugelspelers zijn. Ook daar had ik inderdaad last van de spits die continu niet in de spits stond of te dicht bij de middellijn.

Nu overgeschakeld naar 41212 (2) en de CAM en ST's scoren er op los :)

• chengbondkwok

chengbondkwok

Business Intelligence
Topicstarter
quote:
ajaxalex schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 11:07:
[...]

Ik heb ze even vergeleken maar zie geen voordelen bij Lukaku.
https://www.futbin.com/18/compare/1246/477/15476

O-) O-)
Op het eerste oog lijkt het inderdaad geen voordeel te zijn. Maar zijn lengte + jumping + strength + pace zorgt voor een uitzonderlijke combinatie. Een zwakke vleugelspeler komt er niet zomaar langs, terwijl hij de fysiek sterkere vleugelspelers z'n mannetje kan staan. Verder zijn luchtduels peanuts voor hem tegen de meeste vleugelspelers. :)

• chengbondkwok

chengbondkwok

Business Intelligence
Topicstarter
quote:
exactor it schreef op donderdag 2 november 2017 @ 15:06:
Dit wordt mijn eerste volledig overgeslagen wl sinds december vorig jaar. Maandje niks er mee doen.
Wil je erover praten? :+

WL heb ik sowieso nooit overwogen, 40 wedstrijden in 3 dagen is teveel. Zelfs Squad Battles wordt me nu teveel :P

• chengbondkwok

chengbondkwok

Business Intelligence
Topicstarter
Lol, waarom krijgt Younes nou een League SBC kaart? Zoveel betere opties zoals Ziyech of Jorgensen..... Iemand die de redenering erachter snapt? Of is het antwoord: Just EA things :+ ?

• chengbondkwok

chengbondkwok

Business Intelligence
Topicstarter
Ik zit met een klein dilemma. Vandaag flink geprofiteerd van 4 Scream kaarten die ik voor dubbele/drievoudige heb kunnen verkopen. Daardoor heb ik nu 200K in kas.

Dit team zou ik graag willen kopen (denk ik?) als tweede team / fitness team, maar hij is op dit moment wat te prijzig. https://www.futbin.com/18/squad/1127162

Dit is momenteel mijn (Calcio) A-team: https://www.easports.com/...Id=erjlRqlTnNeDO:FFA18PS4

Wat zouden jullie doen? De resterende 8 Squad Battle wedstrijden spelen met mijn A-team, fitness kaartjes gebruik en dan voor het team uit FUTBIN linkje gaan? Waarbij ik morgen inkoop, zodat ik minimaal 10K extra aan coins krijg dankzij de rewards?

Of zouden jullie ietwat andere spelers gebruiken voor mijn B-team, zodat het beter/goedkoper is? Ik twijfel zelf of dat team namelijk in balans is. Mijn Calcio A team is overigens zo goed als klaar. De informs zijn of te duur, of minimale upgrade en daardoor het niet waard.

• chengbondkwok

chengbondkwok

Business Intelligence
Topicstarter
quote:
Traeces schreef op zondag 5 november 2017 @ 16:03:
[...]

Waarom spaar je niet door voor een echte topspeler ? Dat doe ik nu zelf , heb ongeveer het zelfde team als jouw. Twijfel alleen tussen hazard kopen of sanchez en lukaku.
Tsja, voor de serie A zijn er niet zoveel topspelers meer. Higuain vind ik niks, Dybala is er wel een, maar dan heb je het over 400K aan coins. En het team wat er nu staat draait als een tierelier :)

Ik heb alleen dus geen backup team, en eigenlijk heeft alleen de BPL een goed middenveld met box to box spelers die all round zijn.

• chengbondkwok

chengbondkwok

Business Intelligence
Topicstarter
quote:
Joepj schreef op maandag 6 november 2017 @ 10:55:
Als je spelers loyaliteit wil geven moeten ze dan spelen? Of is het op de bank zitten al genoeg?
Spelen.

• chengbondkwok

chengbondkwok

Business Intelligence
Topicstarter
quote:
nielsk89 schreef op maandag 6 november 2017 @ 18:49:
Hebben andere mensen ook sinds een tijdje dat de AI (Squad battles) zo ontiegelijk park the bus speelt? Ik heb vandaag alles op legendary gespeeld en sta nu in Elite 2 maar wat staan er veel man achter de bal 8)7 Ik weet niet of het de 442 formatie is maar zodra ik in op de helft van de tegenstander sta dan staat er maar 1 spits voorin. Daardoor weinig doelpunten kunnen maken en zo'n beetje elk potje 1800+ punten gehaald, afgezien van een sterrenteam waar je opeens wel makkelijk kunt scoren en dan 2400+ haalt :')
Dacht dat het aan Wereldklasse lag. Toen ging ik op legendarisch spelen en was het begin vorige week goed te doen. Laatste paar dagen staan ze daar met 8 man achterin :/ Er is geen doorkomen aan en als je de bal verliest staan er wonderbaarlijk 6 man van de tegenstander op mijn helft....

• chengbondkwok

chengbondkwok

Business Intelligence
Topicstarter
_/-\o_
quote:
biertje79 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 11:12:
Mijn team tot dusver, draait wel aardig, maar weet iemand een leuke oplossing om ook Robben op 10 chem te krijgen? (Heb 100k te besteden momenteel)

https://www.easports.com/...ffId=jsWXIGWzDsB:FFA18XBO
Lewandowski gebruiken ipv Aubameyang? Tolisso ipv Strootman? Hij moet in ieder geval linken met 1 Bayern speler.

• chengbondkwok

chengbondkwok

Business Intelligence
Topicstarter
quote:
biertje79 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 11:47:
[...]

Bedankt voor je reactie, maar Tolisso word lastig met de rest van het team, heeft iemand ervaring met Lewandowski in de spits?
Je kan ook Gullit ipv Strootman nemen :+ Geen idee wat je budget is :P

• chengbondkwok

chengbondkwok

Business Intelligence
Topicstarter
quote:
Grudgie schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 22:45:
Met SB lijkt het soms wel of ik niet mag scoren. Keeper pakt de ballen of lat/paal. En de AI krijgt 1 kans en scoort.. pff. zo frustrerend.
Ik heb alle games gespeeld van maandag t/m vrijdag op legendarisch..... Ik kan nooit kwalificeren voor WL en gezien iedereen park the bus speelt en op de counter dacht ik met SB wel een goed alternatief te hebben gevonden.

De computer is net zo erg :') Geen een potje zocht de computer de aanval op. Misschien maar eens naar m'n custom tactics kijken, want aanvallende loop acties maken m'n spelers ook niet.

• chengbondkwok

chengbondkwok

Business Intelligence
Topicstarter
quote:
hmr schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 09:57:
Op dit moment het onderstaande team en nu 37k om
Up te graden. Iemand suggesties?

[afbeelding]
IF Mooy ipv Toure?

• chengbondkwok

chengbondkwok

Business Intelligence
Topicstarter
quote:
nielsk89 schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 13:01:
[...]

Shooting moet omhoog als je dat wilt. Ik heb het op 70 staan maar soms vertikken ze het ook na L1 te gebruiken.

Ik sta inmiddels op 46k punten. Vandaag 7 wedstrijden gewonnen op legendarisch en 1 verloren door een 90e minuut aids goaltje. Zelfs een keer 3-0 gewonnen met penalties op legendarisch :')
Dit! L1 was altijd een 1-2'tje, maar dat werkt in FIFA 18 voor geen meter. Het duurt ruim 5 seconden voordat de speler uberhaupt reageert :')

En gisteren inderdaad een penalty reeks gewonnen van de AI, nadat het de beslissende penalty tegen de paal aan schoot :o

• chengbondkwok

chengbondkwok

Business Intelligence
Topicstarter
quote:
nielsk89 schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 18:22:
[...]

Ik herken me hier wel in. De potjes die ik win zijn niet leuk omdat je af en toe echt zoveel moeite moet doen om er te komen. Of dat er aan beide kanten dingen fout gaan. En verliezen is ook in sommige gevallen echt zwaar onterecht. Park the bus of een lucky goaltje meepikken. Het slaat werkelijk nergens op hoe weinig skills je nodig hebt om dit spel te spelen (en met succes soms).
Precies de reden dat ik nu maar even een FIFA pauze neem. Net even de resterende SB games gedaan, en het is gewoon niet leuk. Offline niet, online niet. Mocht Trump nog mensen nodig hebben om een muur te bouwen, dan moeten ze EA maar inschakelen.

• chengbondkwok

chengbondkwok

Business Intelligence
Topicstarter
https://twitter.com/Sport...28631332879691776/video/1

Zo zijn de penaltyseries bij mij met Ultimate Team :+

• chengbondkwok

chengbondkwok

Business Intelligence
Topicstarter
Net even de simpele SBC gedaan en Higuain gekregen! Kijk ik naar z'n waarde is het 'maar' 60K coins. Valt best tegen voor iemand met zo'n rating.

*Kijkt gegeven paard nog verder in z'n bek :+

• chengbondkwok

chengbondkwok

Business Intelligence
Topicstarter
quote:
Andere spelers op de plek van Mangala en Ederson? Voor de rest leuke ploeg :)

• chengbondkwok

chengbondkwok

Business Intelligence
Topicstarter
quote:
bbblije schreef op zondag 19 november 2017 @ 10:18:
[...]

Maandag heb ik weer coins ;)
Ohja, best wel handig om coins te hebben :+

• chengbondkwok

chengbondkwok

Business Intelligence
Topicstarter
quote:
Leoon. schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 09:26:
Vandaag een pack opening doen van 27 pakjes. Ben zo benieuwd. Pakjes O.a. Van ligue Sbc opgespaard
Ik heb net al mijn coins opgemaakt aan die 35K en 125K packs. Beste speler was TOTGS Ter Stegen.... Daarna kwam Carrasco.

Nu alles op de transfermarkt gooien om de laatste suicide te doen.

• chengbondkwok

chengbondkwok

Business Intelligence
Topicstarter
quote:
ajaxalex schreef op maandag 18 december 2017 @ 10:38:
Ik ben m'n club aan het opruimen, zie 2 kaarten van shadow. Maar niks op de transferlijst. Zijn deze duur?
Als je geen kaarten op de transfermarkt ziet, dan gewoon voor het maximale aanbieden.

• chengbondkwok

chengbondkwok

Business Intelligence
Topicstarter
quote:
quote:
Apps offering “loot boxes” or other mechanisms that provide randomized virtual items for purchase must disclose the odds of receiving each type of item to customers prior to purchase.
Dit staat er in de voorwaarden. Ik vermoed dat EA er mee weg kan komen door in de packs het volgende neer te zetten voor een gold pack:

Guarenteed 1 Player
Guarenteed 1 Contract
Guarenteed 1 Ball

Amount of Players possible: 1 - 4 (100% - 40%)
Amount of Contracts possible: 1 - 4 (100% - 40%)

Zoiets. Het legal team van EA vind wel een manier.

Aan de andere kant: sinds hun website responsive is, kan het ook nog zijn dat ze hun app verwijderen. Hoeven ze helemaal niets meer te disclosen :)

chengbondkwok wijzigde deze reactie 21-12-2017 11:09 (8%)

• chengbondkwok

chengbondkwok

Business Intelligence
Topicstarter
quote:
JJoosterman schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 14:30:
[...]

Als het lukt. Bespaart mij 300K+ aan coins. :P
Zul je zien dat als je klaar bent het gefixed is :P

• chengbondkwok

chengbondkwok

Business Intelligence
Topicstarter
quote:
Marmo schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 15:30:
heb nog een aantal OTW Bonucci op mijn transferlijst, slim om te bewaren ivm TOTY, of zou hij daar niet inkomen denken jullie?
Zelfs al komt hij in TOTY, OTW kaarten worden niet geüpgraded door een TOTY kaart.

• chengbondkwok

chengbondkwok

Business Intelligence
Topicstarter
Stop maar met proberen. Ze hebben het gepatched door een minimum team rating toe te voegen.

Scheelt je weer 4+ uur gamen.

• chengbondkwok

chengbondkwok

Business Intelligence
Topicstarter
quote:
Murrays schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 18:34:
[...]

Waar lees je dat dan als ik de sbc op console open zie ik nog geen min rating requirement
In de webapp. Dit trucje kon je ook alleen via de webapp doen. Op de console/PC werkte dit niet.

• chengbondkwok

chengbondkwok

Business Intelligence
Topicstarter
quote:
Razz89 schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 19:51:
[...]

Dus je komt met die williams onder de 14 teamrating? Ik heb geen idee, meer een vraag.
Correct :)

• chengbondkwok

chengbondkwok

Business Intelligence
Topicstarter
quote:
Jeroen Zoet voor m'n NL team :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• chengbondkwok

chengbondkwok

Business Intelligence
Topicstarter
quote:
SR8 schreef op maandag 7 mei 2018 @ 14:46:
[...]

Morgen komt de 2e.

[...]

Edit: Op het fifa forum loopt er nu een poll met tot nu toe 362 votes. Ongeveer 1 op de 4 packed Pope.
Is ook niet helemaal representatief natuurlijk. De vorige survey die men online had gezet, waren er 800 man die in de top 100 zaten. Er zitten iets teveel lolbroeken bij.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• chengbondkwok

chengbondkwok

Business Intelligence
Topicstarter
quote:
Miggell schreef op maandag 7 mei 2018 @ 20:48:
Is er al iets bekend over wanneer TOTS Eredivisie?

Ben namelijk benieuwd naar de kaart die de Ligt gaat krijgen hierin.
Moet wel zeggen dat ik ook nu zijn 87 SIF best een prima kaart vindt.

Nog iets anders.
Ik pack net uit de MM pakketjes een MOTM Diego Costa.
Denk eens kijken wat deze waard is, en zie op Futbin dat deze gemiddeld voor 25k gaat.
Echter zie ik er ook een aantal op de tranfer list die voor meer dan 200k gaan.
Iemand enig idee hoe dit zit?
Of is dit een soort afgesproken handel tussen 2 bekenden?
Er is geen TOTS voor de Eredivisie. Er zullen wel wat Eredivisie spelers in de TOTS ROW 50 komen, zoals Arias bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• chengbondkwok

chengbondkwok

Business Intelligence
Topicstarter
Even een vraagje aan de jullie: ik heb vorige week weekend League voor het eerst gespeeld en zilver 1 geëindigd. Ik vermoed dat ik de PL TOTS SBC niet meer kan doen als ik moet wachten op de WL rewards?

chengbondkwok wijzigde deze reactie 09-05-2018 18:58 (5%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• chengbondkwok

chengbondkwok

Business Intelligence
Topicstarter
quote:
tom182 schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 19:03:
[...]

WL-rewards komen morgen om 20.00 uur en die SBC eindigt om 19.00 uur, dus als je daar op moet wachten kan het idd niet meer.
Had al zo'n vermoeden. Thanks!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• chengbondkwok

chengbondkwok

Business Intelligence
Topicstarter
Eerste keer WL gedaan en Pope uit m'n zilver 1 packs gekregen (de rest was waardeloos). De slechtste PL TOTS en maar goed, toch weer 60K m'n account in. Beter dan m'n Squad Battles rewards :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• chengbondkwok

chengbondkwok

Business Intelligence
Topicstarter
Zo tweede weekend league achter de rug. 28 gespeeld, 11 gewonnen en 17 verloren. Waar ik vorige week moeite had met Gullit, Ronaldinho en Ronaldo, is het deze week vooral TOTS Salah, Sane, Mane en Zaha. Mijn Serie A team kan het tempo gewoon niet bijbenen. Ik word continu eruit gesprint :(

Acties:
  • 0Henk 'm!

• chengbondkwok

chengbondkwok

Business Intelligence
Topicstarter
quote:
Bean77 schreef op zondag 13 mei 2018 @ 21:49:
[...]

Dan staat je verdediging mogelijk te hoog.
Ik ga sowieso eens een keer kijken naar mijn Custom Tactics. Heb niet het idee dat m'n verdediging heel hoog staat, maar goed, de tegendoelpunten zeggen wat anders :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• chengbondkwok

chengbondkwok

Business Intelligence
Topicstarter
quote:
Vrij simpel blijkbaar, de default settings (aangezien ik alleen maar Squad Battles speel).

Verder speel ik 41212(2) / narrow:
Fanta Donnarumma
Zanetti - IF Benatia - IF Koulibaly - Criscito
IF Allan
IF Nainggolan - FUT Birthday Florenzi
SIF Milinkovic-Savic
IF Belotti - Overmars

Acties:
  • +1Henk 'm!

• chengbondkwok

chengbondkwok

Business Intelligence
Topicstarter
quote:
Bossie schreef op zondag 13 mei 2018 @ 22:35:
[...]

op welk niveau speel je SQB?
Legendarisch :) Op de occasional brons team dat in de 90e minuut de winnende in de kruising schiet gaat me dat prima af.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• chengbondkwok

chengbondkwok

Business Intelligence
Topicstarter
quote:
Fraaank schreef op maandag 14 mei 2018 @ 08:52:
[...]

Ik heb dit idee al een paar weken. De kickoff-goal is gewoon terug.
Naja, op Reddit was er laatst een topic dat door PL TOTS het spel niet meer in balans is (we hebben een Thanos nodig in FIFA :+ ). De PL TOTS was redelijk goedkoop, en het aantal spelers dat een TOTS Sane, Mane, Salah, Son hebben is vrij hoog. Aan de andere kant, de verdedigers van andere competities zijn niet sneller geworden, en kunnen het tempo niet bijbenen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• chengbondkwok

chengbondkwok

Business Intelligence
Topicstarter
quote:
bvbal79 schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 10:28:
[...]

kun je je FUT coins dan gebruiken voor de WC, dacht dat dat niet kon en iedereen gewoon op 0 stond....
Jawel, je kan met je coins packs kopen. In de WC mode is er echter geen transfermarkt, dus de enige manier om een speler te krijgen is via packs.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• chengbondkwok

chengbondkwok

Business Intelligence
Topicstarter
quote:
ajaxalex schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 10:47:
[...]

Een loterij waar je wel hele goeie spelers kan packen. Althans dat was 4 jaar terug zo.
Dit. De poule aan spelers is stukken kleiner (namelijk 32 teams * 23 spelers).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• chengbondkwok

chengbondkwok

Business Intelligence
Topicstarter
quote:
peeweeherman schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 22:19:
[...]

Nope, alleen Argentinie heeft al 30 spelers... (geen idee waarom |:( )
Ratings lijken wel laag na al dit TOTS geweld, ben benieuwd hoe het straks speelt, heb er wel echt zin in.
Denk dat de markt voor de gewone modus wel inkakt als je straks bij elk WC pakje dat je koopt, er ook eentje in de gewone modus krijgt.
Ik vond het al vrij makkelijk voor EA's doen :+

Het addertje onder het gras gevonden...
Pagina: 1

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Games

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True