We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Als je uitrekent wat de waarde is van de packs die je wekelijks krijgt is dat vaak 20-50 euro. En meestal zit er niets in, dat geeft wel aan hoe groot de kans is dat je niets krijgt en hoe zonde het is geld aan het spel uit te gevenajaxalex schreef op maandag 11 december 2017 @ 14:06:
Even wat gal spuwen:
Net aan geen elite 3 gehaald op squad battles, 50.000 punten, uiteindelijke eindige de grens op 51.000..
Dacht koop even zon 125k pack, kost je +-25€, burki als beste speler.
Verder blijft het een leuk spelletje haha
I like how you keep the mouse running...
Dit was ook mn eerste uitgave aan fifa, Ik heb genoeg packluck gehad uit de wekelijkse packs en sbc packs.Exodus FC schreef op maandag 11 december 2017 @ 14:38:
[...]
Als je uitrekent wat de waarde is van de packs die je wekelijks krijgt is dat vaak 20-50 euro. En meestal zit er niets in, dat geeft wel aan hoe groot de kans is dat je niets krijgt en hoe zonde het is geld aan het spel uit te geven
Maar meer het punt dat je 25 euro uitgeeft en vervolgens +-10K aan spelers krijgt.
Zelf heb ik zon 100 euro aan packs gekocht en heb er vrijwel niks aan overgehouden. Dus verstandig was het misschien niet. Maar die 100 euro kan ik wel missen. (Koop ook zeker geen Fifa points meer dit jaar)
Waar bewaar je die spelers allemaal? Ik heb in mijn transferlijst 100 spelers klaar staan voor de MM morgen. Dan de lijst met transferkandidaten (speler die je wint na bod) kan ik er 40 in kwijt.PetrCech_3 schreef op maandag 11 december 2017 @ 14:58:
Was er vorig jaar geen TOTGS SBC? Heb voor de zekerheid toch even 150 83-rated ingeslagen voor 1.2k...
Ik heb er ook ongeveer 100 gekocht, maar dan voor de FUTMAS SBC's. Wist niet dat er TOTGS SBC's waren?...PetrCech_3 schreef op maandag 11 december 2017 @ 14:58:
Was er vorig jaar geen TOTGS SBC? Heb voor de zekerheid toch even 150 83-rated ingeslagen voor 1.2k...
Risico van het vak. Het is net zoeits als 25 euro in een fruitautomaat flikkeren en dan klagen dat je maar 3 euro terug krijgt....part of the game. Dus geef gewoon geen geld uit aan packsajaxalex schreef op maandag 11 december 2017 @ 15:07:
[...]
Dit was ook mn eerste uitgave aan fifa, Ik heb genoeg packluck gehad uit de wekelijkse packs en sbc packs.
Maar meer het punt dat je 25 euro uitgeeft en vervolgens +-10K aan spelers krijgt.
Dat is dus 100+50(daar kan ik er 50 in kwijt)=150...Exodus FC schreef op maandag 11 december 2017 @ 15:33:
[...]
Waar bewaar je die spelers allemaal? Ik heb in mijn transferlijst 100 spelers klaar staan voor de MM morgen. Dan de lijst met transferkandidaten (speler die je wint na bod) kan ik er 40 in kwijt.
Dat was hem dus... Daarom zette ik ook het vraagteken er achter, wist niet meer zeker wat het nou was. Kon ook nog even 15x Beto IF voor 9.9k oppikken, kan er in ieder geval niet armer van worden... (Discard = 9.9k)pimmf schreef op maandag 11 december 2017 @ 16:05:
[...]
Ik heb er ook ongeveer 100 gekocht, maar dan voor de FUTMAS SBC's. Wist niet dat er TOTGS SBC's waren?...
[ Voor 68% gewijzigd door pimmf op 11-12-2017 16:26 ]
Heeft iemand ervaring met De Bruyne op Cam in een 4-3-1-2? Ik ben een beetje bang voor zijn H/H op Cam...
Goeie vraag. Ben hier ook wel benieuwd naar.PetrCech_3 schreef op maandag 11 december 2017 @ 16:29:
Had het laatst al eens gevraagd, maar denk overheen gelezen. Dus ik probeer het nog eens:
Heeft iemand ervaring met De Bruyne op Cam in een 4-3-1-2? Ik ben een beetje bang voor zijn H/H op Cam...
Alvast bedankt.
De komende tijd maar kijken of dit lekker speelt of dat er aanpassingen moeten komen.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Ik heb m met 1-0 gewonnen door gewoon mn eigen spel te spelen. Ze hadden maar 2 schoten op goal.Verwijderd schreef op maandag 11 december 2017 @ 11:35:
Dat team of de week bij SB slaat nergens op. Vier spelers zoals vidal en Robben met 99-rating (hoe dan?) En paar icons. Denk om de wedstrijd meteen te skippen en 0-3 te verliezen. Scheelt een hoop gejammer.
De spelers zijn inderdaad goddelijk, de opstelling en tactiek zijn ruk.
Jezus wat een teamBean77 schreef op maandag 11 december 2017 @ 17:31:
Na de nodige opties afgewogen te hebben toch besloten om te gaan voor vieira 86 en Bergkamp ipv Vieira 88 en een bpl cam/cm.
De komende tijd maar kijken of dit lekker speelt of dat er aanpassingen moeten komen.
[afbeelding]
Als je nu verliest kan het niet aan je team liggenBean77 schreef op maandag 11 december 2017 @ 17:31:
Na de nodige opties afgewogen te hebben toch besloten om te gaan voor vieira 86 en Bergkamp ipv Vieira 88 en een bpl cam/cm.
[afbeelding]

Verwijderd
Niets mis mee idd, hoewel ik zelf eerder voor bijvoorbeeld Petit was gegaan om Costa of Pogba door te schuiven naar CAM.Bean77 schreef op maandag 11 december 2017 @ 17:31:
[afbeelding]
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Gewoon top! Zijn 5* wf is erg goed. Ik kan hem iedereen aanbevelen.RR21 schreef op maandag 11 december 2017 @ 17:40:
[...]
Jezus wat een team, lang niet gek. Hoe bevalt Son in de spits?
Als speler, met welk team dan ook, ben je zelf altijd de zwakste schakeltheman36 schreef op maandag 11 december 2017 @ 17:53:
[...]
Als je nu verliest kan het niet aan je team liggen![]()
Jup, ik vond het lastig om echt een hele goede rechtsvoor te vinden. Toen zag ik dat de betere spelers vooral in de as te vinden waren en zodoende overgestapt naar deze opstelling.
Petit 90 had ik daarom ook verkocht. Hele fijne speler, maar ik wilde kijken of ik wat meer power/fysiek kon toevoegen aan het team.Bossie schreef op maandag 11 december 2017 @ 18:49:
[...]
Niets mis mee idd, hoewel ik zelf eerder voor bijvoorbeeld Petit was gegaan om Costa of Pogba door te schuiven naar CAM.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Verwijderd
Ik heb al flink ingekocht:
Calcio A
Liga
Premier.
Met je veel verschil hoe het verdedigend staat? Ik speel 41212-2 en ben nieuwsgierig hoe het verdedigend staat t.o.v. 41212-2.Bean77 schreef op maandag 11 december 2017 @ 19:50[/message]:[/b]
Jup, ik vond het lastig om echt een hele goede rechtsvoor te vinden. Toen zag ik dat de betere spelers vooral in de as te vinden waren en zodoende overgestapt naar deze opstelling.
Je kan je formatie eens wijzigen en online een vriendschappelijke wedstrijd spelen. Zo kan je ervaren hoe het speelt. Het is wel lekker dat je een sterker middenveld hebt zodat je meer afspeelopties hebt in de aanval en verdedigend meer druk kunt zetten. De spitsen staan ook wat dichterbij dan in een 4321 variant. Dat is met 1-2 tjes wel prettig. Alleen de zijkanten en de ruimtes worden minder benut op het veld. Vaak laat ik een back in die gaten opstomen of een CM die naar de zijkant dribbelt.Exodus FC schreef op maandag 11 december 2017 @ 20:29:
[...]
Met je veel verschil hoe het verdedigend staat? Ik speel 41212-2 en ben nieuwsgierig hoe het verdedigend staat t.o.v. 41212-2.
4321 vind ik ook nog steeds een erg leuke opstelling.
Als je rustig speelt dan is 4321 denk ik niks voor jou. 4321 is (zoals ik het speel) een echte snelle counter formatie om snel de 3 man voorin te gebruiken.Exodus FC schreef op maandag 11 december 2017 @ 22:40:
@Bean77 ik zal eens een goedkoop team maken en wat testen. Maar zo te lezen is het niet echt aan mij besteed, speel de bal veel rond en bouw relatief traag op en de CAM speelt vaak een sleutelrol in mijn teams.
Ik hoop Calcio A en MLS, heb namelijk alles om deze twee competities te voltooien.Verwijderd schreef op maandag 11 december 2017 @ 20:26:
Welke leagues gaan toegevoegd worden denken jullie.
Ik heb al flink ingekocht:
Calcio A
Liga
Premier.
Ik heb de laatste tijd zo veel geinvesteerd in van alles en nog wat, dat il nog maar 20k over heb. Hoeveel heeft la liga jouw gekost?
https://www.futbin.com/18/squad/2193927
Ik heb nu nog 400k over..
ik heb nu nog herrera staan ipv rooney if, maar rooney if lijkt mij het uitproberen waard met zijn m/m workrates.
Verwijderd
La liga heeft mij rond de 35000 gekost.OnderDeMotorkap schreef op maandag 11 december 2017 @ 23:15:
[...]
Ik hoop Calcio A en MLS, heb namelijk alles om deze twee competities te voltooien.
Ik heb de laatste tijd zo veel geinvesteerd in van alles en nog wat, dat il nog maar 20k over heb. Hoeveel heeft la liga jouw gekost?
Veel spelers uit de sbc, packs en beloningen gehaald.
Heb Pogba en Eriksen geprobeerd maar bevallen me beiden niet helemaal. kdB is een optie maar ik heb niet genoeg coins dus zal dan een voor eerder genoemde cams moeten verkopen.
En heeft iemand ervaring met de if van rooney? Schijnt nogal een beest te zijn
Zlatan! Wat een beest. ijzersterk en dat schot..038Zwolle schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 01:53:
Iemand nog tips voor een goede bpl cam?
Heb Pogba en Eriksen geprobeerd maar bevallen me beiden niet helemaal. kdB is een optie maar ik heb niet genoeg coins dus zal dan een voor eerder genoemde cams moeten verkopen.
Ik heb ook Calcio A gekocht, heeft me +-60k gekost. Niet slecht dus.OnderDeMotorkap schreef op maandag 11 december 2017 @ 23:15:
[...]
Ik hoop Calcio A en MLS, heb namelijk alles om deze twee competities te voltooien.
Verwijderd
Litmanen 88 kan ik je aanraden. Loopt altijd op de goede plek, goed afstandsschot en zeer goede passing! Is een relatief goedkope icon ik heb hem gekocht voor maar 549k.038Zwolle schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 01:53:
Iemand nog tips voor een goede bpl cam?
Pogba niet fijn? Wil hem eigenlijk halen als vervanging voor Wijnaldum als CM.. hoe is het afstandsschot van pogba met een jager kaartje?
Verwijderd
Dit team heb ik nu.
Als ik straks mijn inversteringen heb verkocht komt er ongeveer 2.2 miljoen bij..
Zat zelf te denken om bakayoko te vervangen voor kante, Wijnaldum voor pogba, van dijk voor baily, Ederson voor cech en Herrera voor Gullit 86..
Heeft iemand een beter idee?
Waar en hoe kan ik dit het beste doen?
Ik lees van alles op allkeyshop maar ik heb mijn twijfels erbij. Klinkt dubieus?
Iemand zou dan mijn email moeten hebben om in te loggen? Een andere aanbieder doet er 1-24uur over. 24 uur duurt mij echt veel te lang.
Vandaar dat ik hier ff vraag?
Vast wel mensen hier die dat geregeld doen?
[ Voor 5% gewijzigd door Harribo op 12-12-2017 08:47 ]
Gewoon uit nieuwsgierigheid, hoeveel €€€ heb je hiervoor uitgegeven? Het lijkt me toch niet dat je dit voor elkaar krijgt met wat packluck en je rewards?Bean77 schreef op maandag 11 december 2017 @ 17:31:
[afbeelding]
Niet aan beginnen, je geeft dan je EA accountinfo weg.Harribo schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 08:46:
Ik wil graag snel en zo goedkoop mogelijk fut coins kopen voor de pc.
Ik lees van alles op allkeyshop maar ik heb mijn twijfels erbij. Klinkt dubieus?
Iemand zou dan mijn email moeten hebben om in te loggen? Een andere aanbieder doet er 1-24uur over. 24 uur duurt mij echt veel te lang.
Had ik al geen goed gevoel bij. Dank.dutchgio schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 09:08:
[...]
Niet aan beginnen, je geeft dan je EA accountinfo weg.
Maar hoe kan ik dan wel snel coins kopen?
@Harribo Coins kopen is tegen de regels. Doe het niet. Je account wordt bijna zeker gebanned ook.
[ Voor 23% gewijzigd door Skann op 12-12-2017 09:24 ]
En de mensen die ze vervolgens kopen komen straks bedrogen uit omdat EA die Polen niet meer gaat doenSkann schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 09:24:
Heerlijk die leaksDie Poolse zilvers gister voor 2.4k per stuk weg. Waren allemaal voor 150 binnen. Had er 40. Zie op twitter gasten die er echt honderden hadden.
@Harribo Coins kopen is tegen de regels. Doe het niet. Je account wordt bijna zeker gebanned ook.

Hoe wist je trouwens zo vroeg van de leak waardoor je ze voor 150 per stuk hebt kunnen halen? Ik was te laat haha.
Hier wil het nog steeds niet lukken met die Lille CVs...OnderDeMotorkap schreef op donderdag 7 december 2017 @ 09:50:
[...]
Ik heb gister een Lille verdediger kunnen snipen voor nog geen 6k. Ook heb ik inmiddels Luiz Araujo kunnen krijgen. Even kijken of ik nog Nicolas Pepe kan snipen, anders kan ik het alsnog oplossen met loyalty. De reden is dat er nu zilveren spelerspack in de store staat. WL rewards komen vanavond.
PSN: Maichel
Had ze twee weken geleden al gekocht. Ze waren vanaf afgelopen weekend al iets van 750. Volgende project; Rangers - Celtic op 30 december.Joster schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 09:27:
[...]
En de mensen die ze vervolgens kopen komen straks bedrogen uit omdat EA die Polen niet meer gaat doen(Bovendien is het nog maar de vraag of de leak echt was, want West Ham speelt thuis en niet uit).
Hoe wist je trouwens zo vroeg van de leak waardoor je ze voor 150 per stuk hebt kunnen halen? Ik was te laat haha.
[ Voor 4% gewijzigd door Skann op 12-12-2017 09:37 ]
Goed inzicht danSkann schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 09:34:
[...]
Had ze twee weken geleden al gekocht. Ze waren vanaf afgelopen weekend al iets van 750. Volgende project; Rangers - Celtic op 30 december.
Ah ok! Heel erg bedankt.Skann schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 09:24:
Ik wilde sbc middlesb-ipswich completen maar dat wordt hem dan niet.
De sbc markt is aardig verziekt lijkt het.
Al die gasten die hun spelers heel goedkoop aanbieden zorgt ervoor dat ik niets verdien op packs.
Ik heb verschillende spelers die op de markt worden aangeboden voor 650/700 terwijl direct verkopen +-630 oplevert.
[ Voor 29% gewijzigd door Harribo op 12-12-2017 10:15 ]
@Verwijderd @ajaxalex Hoe doen jullie dat zo goedkoop? Ik denk dat je straks wel hoge rating nodig hebt voor Juventus, Barcelona, Real Madrid, etc. Ik heb voor de zekerheid meerdere 83/84 spelers binnen geharkt. Ook voor de zekerheid meerdere posities gehaald. Sommige zilveren spelers zijn al flink gestegen zie ik.
Geen coins kopen, mijn broertje heeft dat vorig jaar gedaan voor ps4 ondanks ik hem ervoor waarschuwde. Na de eerste keer heeft EA heeft zijn club leeg gehaald en al zijn coins weg. Daarna heeft hij een tweede keer coins gekocht waarop zijn account zelfs geblokkeerd is als ik me goed herinner.Harribo schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 08:46:
Ik wil graag snel en zo goedkoop mogelijk fut coins kopen voor de pc.
Deze zijn beschikbaar tot en met a.s vrijdag.Murrays schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 11:58:
Tot wanneer zitten de TOTGS eigenlijks in de packs?
Bedankt. Omdat er bij FUTMAS nog een TOTGS SBC wordt verwacht en dat begint pas de 16e?Lorenzoaliandro schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 12:12:
[...]
Deze zijn beschikbaar tot en met a.s vrijdag.
Als het goed is loopt TOTGS af om 19 uur a.s vrijdag. Rond het middag uur komt sowieso POTM Premier League, ( Salah waarschijnlijk). Denk dat ze gelijk al savonds beginnen na afloop van TOTGS SBC. Dat we daarna nog een SBC krijgen is goed mogelijk,,,Murrays schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 12:13:
[...]
Bedankt. Omdat er bij FUTMAS nog een TOTGS SBC wordt verwacht en dat begint pas de 16e?
Verwacht zelf ook nog wel dat we de PTG/SCREAM/OTW SBC gaan krijgen...
Afstand schot van Pogba met jager is prima. Ik gebruikte hem eerst als RM in een 41212 opstelling. Hij kwam niet helemaal uit de verf eb leek vaak op een eilandje te staan. Daarna maar als cam geprobeerd maar dat viel ook erg tegen.Verwijderd schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 08:14:
[...]
Litmanen 88 kan ik je aanraden. Loopt altijd op de goede plek, goed afstandsschot en zeer goede passing! Is een relatief goedkope icon ik heb hem gekocht voor maar 549k.
Pogba niet fijn? Wil hem eigenlijk halen als vervanging voor Wijnaldum als CM.. hoe is het afstandsschot van pogba met een jager kaartje?
Het is hem of Otamendi. Ik heb voor de zekerheid IF Otamendi maar verkocht. Zal als in beide situaties weer goedkoper worden.Lorenzoaliandro schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 11:25:
Ik zie dat Ederson OTW al flink is gestegen in waarde... Hoe hoog achten jullie de kans dat hij in TOTW komt? Zit er anders over na te denken om te verkopen... Zit nog wel wat profit in.
Bakayoko -> KanteRazz89 schreef op maandag 11 december 2017 @ 23:18:
Wat zouden jullie hieraan toevoegen en/of verbeteren?
https://www.futbin.com/18/squad/2193927
Ik heb nu nog 400k over..
ik heb nu nog herrera staan ipv rooney if, maar rooney if lijkt mij het uitproberen waard met zijn m/m workrates.
Begovic -> De Gea
IF Young -> SIF Young
2 van de 3 kun je betalen, maar als je in plaats van De Gea Lloris of Courtois kiest kun je ze alle 3 betalen.
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Maar waarom zitten er dan coins in? Je zou ze toch ergens moeten kunnen kopen toch?Exodus FC schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 10:18:
[...]
Geen coins kopen, mijn broertje heeft dat vorig jaar gedaan voor ps4 ondanks ik hem ervoor waarschuwde. Na de eerste keer heeft EA heeft zijn club leeg gehaald en al zijn coins weg. Daarna heeft hij een tweede keer coins gekocht waarop zijn account zelfs geblokkeerd is als ik me goed herinner.
Of EdersonAntraXxX schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 12:44:
[...]
Bakayoko -> Kante
Begovic -> De Gea
IF Young -> SIF Young
2 van de 3 kun je betalen, maar als je in plaats van De Gea Lloris of Courtois kiest kun je ze alle 3 betalen.
nee, je moet ze verdienen of verkrijgen via packsHarribo schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 12:45:
[...]
Maar waarom zitten er dan coins in? Je zou ze toch ergens moeten kunnen kopen toch?
Anders wordt het nog meer pay to win.
Er zitten coins in omdat er een transfermarkt is waar men kan handelen. Coins zitten er niet in om buiten Fifa om commerciële activiteiten mee te doen. Het staat duidelijk in de voorwaarden van EA. Wil je coins dan kun je dat op verschillende manieren doen:Harribo schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 12:45:
[...]
Maar waarom zitten er dan coins in? Je zou ze toch ergens moeten kunnen kopen toch?
- Wedstrijden spelen
- Handelen
- Packs openen (gratis uit beloningen)
- Packs openen (kopen via Fifa punten)
Coins kopen is strafbaar zal resulteren in een tijdelijke of permanente ban. En je bent in ieder geval al je coins en spelers kwijt.
Kan ook min of meer, in de vorm van Fifa points die je bij EA zelf kan kopenHarribo schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 12:45:
[...]
Salah is ook nog is Afrikaans voetballer van het jaar geworden vraag me af of daar nog. Een. Sbc van komtLorenzoaliandro schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 12:18:
[...]
Als het goed is loopt TOTGS af om 19 uur a.s vrijdag. Rond het middag uur komt sowieso POTM Premier League, ( Salah waarschijnlijk). Denk dat ze gelijk al savonds beginnen na afloop van TOTGS SBC. Dat we daarna nog een SBC krijgen is goed mogelijk,,,
Verwacht zelf ook nog wel dat we de PTG/SCREAM/OTW SBC gaan krijgen...
Misschien van oude clubs van hem kaarten kopen?
Burp
Coins is om mee te handelen, spelers te kopen etc.Harribo schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 12:45:
[...]
Echt geld inleggen doe je voor fifa punten, daar kun je dan weer pakjes van halen en de inhoud verkopen -> coins.
Zeker mee eens, ik heb een lijst gepakt en de goedkoopste gekocht voor de juiste posities. Dus even kijken op flashscore met welke lineups ze spelen en die posities kopen.OnderDeMotorkap schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 10:18:
@Maichel Ik heb het uiteindelijk kunnen voltooien. Ik zat afgelopen donderdagavond klaar om de benodigde spelers te snipen. Ik heb de webapp aangezet en steeds op 'refresh list' geklikt. Zelfs op die manier ging het lastig. Succes er mee!
@Verwijderd @ajaxalex Hoe doen jullie dat zo goedkoop? Ik denk dat je straks wel hoge rating nodig hebt voor Juventus, Barcelona, Real Madrid, etc. Ik heb voor de zekerheid meerdere 83/84 spelers binnen geharkt. Ook voor de zekerheid meerdere posities gehaald. Sommige zilveren spelers zijn al flink gestegen zie ik.
Ik zal gerust tegen een paar aanlopen dat ik met rating zit. Maar de "moeilijke" (spal etc.) die zijn binnen en daar ging het mij om.
Ja dat heb ik net ook gedaan, en net 2 CVs gekocht. Nu moet ik nog een RW/RV, das een stuk lastiger denk ik.OnderDeMotorkap schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 10:18:
@Maichel Ik heb het uiteindelijk kunnen voltooien. Ik zat afgelopen donderdagavond klaar om de benodigde spelers te snipen. Ik heb de webapp aangezet en steeds op 'refresh list' geklikt. Zelfs op die manier ging het lastig. Succes er mee!
Had jij een RB/RW?
PSN: Maichel
Ja er zal vast wel iets komen, Egyptenaren zijn denk ik al niet meer voor lage prijzen te vekrijgen.Wii4all schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 12:54:
[...]
Salah is ook nog is Afrikaans voetballer van het jaar geworden vraag me af of daar nog. Een. Sbc van komt
Misschien van oude clubs van hem kaarten kopen?
Ik heb ze al een tijdje in de club inmiddelsLorenzoaliandro schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 13:21:
[...]
Ja er zal vast wel iets komen, Egyptenaren zijn denk ik al niet meer voor lage prijzen te vekrijgen.
Verwijderd
Ik heb psg als voorbeeld gebruikt en de topteams op 81/82 gezet. Voor psg was het trouwens maar 80.OnderDeMotorkap schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 10:18:
Nee is dit jaar alleen nog maar voor Mané geweest. Voor Kane & Sané niet.pimmf schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 13:45:
Is het zo dat je voor POTM altijd de speler ook moet inleveren die het is? De normale versie
volgende team gemaakt: https://www.futbin.com/18/squad/2204962
Doel nu is om kante snel er in te krijgen en willian misschien nog vervangen, maar zou niet weten door wie.
POTM Salah binnenkort lijkt me zostomley schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 13:57:
Toch maar litmanen teruggehaald. verkocht voor 630k en nu weer teruggekocht voor 530k dus niet slecht.
volgende team gemaakt: https://www.futbin.com/18/squad/2204962
Doel nu is om kante snel er in te krijgen en willian misschien nog vervangen, maar zou niet weten door wie.
Maar dan mist hij chem toch of zie ik iets over het hoofd? (gebeurt heel vaak
Verwijderd
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Heb inmiddels toch al een kleine 100 wedstrijden gespeeld in oa Squad Battles, online seizoen etc en al een load aan packs mogen openen met als enige echt goede speler gisteren Kante in mijn beloningspacks uit de SB.
Kwa coins zit ook maar rond de 50k
Iemand hier nog goede tips?
Voor welke prijs kocht je ze?hmr schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 14:46:
Heb net een even vol gegokt op Real Sociedad / Atlethic Bilbao als Marque... Nu fingers crossed
Dat ligt er aan wat voor team je nu al hebt... Dit is wel erg weinig info.Miggell schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 14:51:
Ben inmiddels ook al even bezig met FUT maar vraag me toch nog steeds af wat de beste weg is om een beter team te creeeren.
Heb inmiddels toch al een kleine 100 wedstrijden gespeeld in oa Squad Battles, online seizoen etc en al een load aan packs mogen openen met als enige echt goede speler gisteren Kante in mijn beloningspacks uit de SB.
Kwa coins zit ook maar rond de 50k
Iemand hier nog goede tips?
Ben al bezig op Futbin, moment.Lorenzoaliandro schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 14:57:
[...]
Dat ligt er aan wat voor team je nu al hebt... Dit is wel erg weinig info.
https://www.futbin.com//18/squad/2206350
ik zou als eerst kante verkopen en dan een team bouwen dat chemistry heeft.Miggell schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 15:01:
[...]
Ben al bezig op Futbin, moment.
https://www.futbin.com//18/squad/2206350
Door kante te verkopen kan je ook op elke positie een redelijke speler neer zetten.
En heb je dan tips welke kant ik op zou moeten gaan?stomley schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 15:03:
[...]
ik zou als eerst kante verkopen en dan een team bouwen dat chemistry heeft.
Door kante te verkopen kan je ook op elke positie een redelijke speler neer zetten.
Kante zie ik gemiddeld voor 200k de deur uit gaan dus dan heb ik 250k coins te besteden
Verwijderd
Eindelijk ook mensen die het ook ervaren ! Zelfs online met clubs heb ik er last van en met de SB ook... drama na die patchrSNNN schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 23:11:
[...]
Ik ben er ook mee gekapt.. Schoten 1op1 die er altijd ingaan die de keeper nu pakt, penalty's die je tegenhoudt maar er toch ingaan., passes die het luchtledige ingaan..
Verwijderd
Ik zou voor een Premier league team gaan dan heb je veel optie.... ik denk dat je goed moet nadenken over op opstelling/tactiek en daar je spelers bij kopen.. er zijn zat goede spelers te koop binnen jou budget.Miggell schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 15:04:
[...]
En heb je dan tips welke kant ik op zou moeten gaan?
Kante zie ik gemiddeld voor 200k de deur uit gaan dus dan heb ik 250k coins te besteden
Verwijderd
Ik was bezig voor SALAH en alles wat met hem te maken heeft maar die prijzen rijzen de pan uit.hmr schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 14:58:
[...]
Heb tussen de 450 en 700 voor 40k aan muntjes gekocht
Uiteraard begint Haas in de basis voor de chemistry
Iemand al ervaring met Gullit 86? Is hij echt die 1.3 miljoen waard?
[ Voor 11% gewijzigd door Nachtapotheker op 12-12-2017 15:50 ]
Verdedigers zijn nog te doen, rw heeft mij het meeste tijd gekost. Ik had Nicolas Pepe gebruikt op rechtsbuiten.Maichel schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 13:13:
[...]
Ja dat heb ik net ook gedaan, en net 2 CVs gekocht. Nu moet ik nog een RW/RV, das een stuk lastiger denk ik.
Had jij een RB/RW?
Wat je eventueel kan doen is de rechtsback op rechtsbuiten zetten op 5 chem.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Auba is dan ook wel echt een baashmr schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 15:44:
Ben overigens gister weer gek gemaakt door een team met Aubemeyang... Hij rent mijn verdedigers er zo lachend uit... en dan hebben we het over Baily/Luiz/Valencia en Rose...
Kijk die bedoel ik! De points.Joster schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 12:51:
[...]
Kan ook min of meer, in de vorm van Fifa points die je bij EA zelf kan kopen
Die kan je dus alleen bij EA kopen? Ok zal eens uitzoeken hoe
laat me raden, 4321, counter attack, threaded through balls
Elke keer dat ik deze formatie zie dan weet ik al dat er een saai en vervelend potje gaat komen.
@Harribo
Gewoon ingame, waar je ook packs kan kopen ?
[ Voor 8% gewijzigd door Bossie op 12-12-2017 16:05 ]
Je CT dan gewoon aanpassen. Ik start meestal met pressure en aggression op 80, omdat ik graag zo vroeg mogelijk druk wil zetten, maar als ik merk dat de tegenstander alleen wil counteren of hij zo'n (meta) opstelling heeft waarbij alles door het midden gaat met snelle spitsen gooi ik de pressure naar ergens in de range van 35-45. Hierdoor is meteen de ruimte achter de verdedigers een stuk kleiner omdat ze veel meer achterin blijven en worden de snelle spitsen dus redelijk geneutraliseerd, want die hebben dan geen ruimte om in te sprinten.hmr schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 15:44:
Ben overigens gister weer gek gemaakt door een team met Aubemeyang... Hij rent mijn verdedigers er zo lachend uit... en dan hebben we het over Baily/Luiz/Valencia en Rose...
Verwijderd
Wat een ziek team! Kimmich gepacked?Nachtapotheker schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 15:30:
Gezien mijn voorraad en de prijs van de squad fitness kaarten heb ik besloten om ook maar met 1 team te gaan spelen. 2e team is verkocht. Ben van plan hiermee te gaan spelen: https://www.futbin.com/18/squad/2200993
Dus ik kan ze alleen hier kopen? :Bossie schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 16:04:
[...]
@Harribo
Gewoon ingame, waar je ook packs kan kopen ?
https://www.microsoft.com...unten-pakket/bq900s5qjrvv
Best duur zeg 2200 punten voor 20 euro. Kan ik ze ook op een andere manier verdienen? Waren toch altijd oefeningen die je kon doen?
Dus op deze site https://www.futstore.nl/ kan je ze dus beter niet kopen?
Ja die speelt erg fijn. Heb nu ongeveer 15 wedstrijden met m gespeeld in een 442 en hij heeft er al 17 in t netje liggen.SlqmLqck schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 15:06:
Iemand enige ervaring met POTGS Ben Yedder? Wil hem vervangen voor m'n Martial voorin (42121-2) daar stond hij samen met Mbappe.
Tnx, Nee, gekocht
Ik heb nooit packluck, m'n beste dit jaar was Pique.
Ik vermoed dat je hem niet fijn gaat vinden in een 4321 formatie met slechts 78 stamina. Zeker in deze formatie lopen je middenvelders heel veel.Nachtapotheker schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 15:30:
Gezien mijn voorraad en de prijs van de squad fitness kaarten heb ik besloten om ook maar met 1 team te gaan spelen. 2e team is verkocht. Ben van plan hiermee te gaan spelen: https://www.futbin.com/18/squad/2200993
Haha! Zou niet durven!Bossie schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 16:04:
[...]
laat me raden, 4321, counter attack, threaded through balls
Elke keer dat ik deze formatie zie dan weet ik al dat er een saai en vervelend potje gaat komen.

Maar die opstelling toverde ik wel eens tevoorschijn ja...Martial en Alessandrini IF kunnen ook aardig hobbelen.
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs