Shreddaaa schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 20:27:
Ik wilde zeggen dat ik de oplossing had gevonden voor mn FIFA probleem (het niet meer kunnen winnen van SB's plotseling). Hero Giroud gekocht, en IF Young als linksback. 10 potjes op rij gewonnen.
Totdat het laatste potje van vandaag kwam..
Binnen 5 minuten 2 penalties tegen, waarbij onduidelijk waarom het een penalty was (hands staat uit, en het waren klutssituaties). Beide benut door Pastore.
Vervolgens ben ik continu aan t drukken en scoor ik ook de 2-1 met wie anders dan Giroud.
Meteen uit de aftrap daarop lopen alle computergestuurde spelers van mijn team allerlei kanten op, waardoor de dekking weg is. Wederom Pastore die m in de kruising peert (met zn slechte been terwijl de bal achter m kwam..).
Vervolgens weer drukken, waarna ik de 3-2 maak, met wie anders dan Giroud.
Meteen uit de aftrap daarna, je raad t al... compleet wanorde waardoor ineens Mbappe helemaal vrij staat voor Cech. 4-2.
Ik maak vervolgens uit een corner met... Giroud!
Vervolgens alles op aanval, de ene na de andere bal op goal geschoten en gekopt. Keeper pakt de een na de andere bal, ballen op de paal en lat, of net naast.
Vervolgens kom ik met een combinatie rond de 16, 1 op 1 met de keeper.... wordt de wedstrijd afgefloten!
Nu ben ik niet snel kwaad te krijgen door een spelletje, maar dit is ronduit belachelijk.
66% balbezit voor mij, 20 schoten, waarvan 18 op goal, waaruit 3 goals vallen. Tevens nog 10 corners.
Hun met 34% balbezit, 5 schoten, 4 op goal, waarvan 4 goals! En notabene 2 uit penalties, die nergens op slaan.
Hoe moeten wij als de FIFA spelers dan ooit bij de bovenste (lees; Elite 1 en 2 en top 100) komen?
Het spel is wat mij betreft ook kapot, en het leuke idee dat EA had door momentum, physics (hoe kan Marcal met basic chemstijl Sterling met motor chemstijl bijhouden?) etc toe te voegen aan de engine, is compleet mislukt.