Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:30
Bean77 schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 17:24:
[...]

Ik vermoed dat je hem niet fijn gaat vinden in een 4321 formatie met slechts 78 stamina. Zeker in deze formatie lopen je middenvelders heel veel.
Komt wel goed, hij gaat op stay back. Ngolan en Kimmich mogen het vuile loopwerk opknappen.

Ik heb ook niet 90 min de sprintknop vast :D
Wel ervaring met deze Gullit?

[ Voor 6% gewijzigd door Nachtapotheker op 12-12-2017 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nachtapotheker schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 18:00:
[...]

Komt wel goed, hij gaat op stay back. Ngolan en Kimmich mogen het vuile loopwerk opknappen.

Ik heb ook niet 90 min de sprintknop vast :D
Wel ervaring met deze Gullit?
Geen ervaring, had hem wel overwogen want het is en blijft wel Gullit 8)

Misschien dat ik hem nog eens ga proberen als cam.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Yihoe goed gegokt met club Brugge Anderlecht coins lopen binnen

Burp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-10 18:39

Grudgie

PSN: Grudgie7

Wat is die webapp soms ontiegelijk traag. Word er dan helemaal gek van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-10 10:52
Ik wilde zeggen dat ik de oplossing had gevonden voor mn FIFA probleem (het niet meer kunnen winnen van SB's plotseling). Hero Giroud gekocht, en IF Young als linksback. 10 potjes op rij gewonnen.
Totdat het laatste potje van vandaag kwam..
Binnen 5 minuten 2 penalties tegen, waarbij onduidelijk waarom het een penalty was (hands staat uit, en het waren klutssituaties). Beide benut door Pastore.
Vervolgens ben ik continu aan t drukken en scoor ik ook de 2-1 met wie anders dan Giroud.
Meteen uit de aftrap daarop lopen alle computergestuurde spelers van mijn team allerlei kanten op, waardoor de dekking weg is. Wederom Pastore die m in de kruising peert (met zn slechte been terwijl de bal achter m kwam..).
Vervolgens weer drukken, waarna ik de 3-2 maak, met wie anders dan Giroud.
Meteen uit de aftrap daarna, je raad t al... compleet wanorde waardoor ineens Mbappe helemaal vrij staat voor Cech. 4-2.
Ik maak vervolgens uit een corner met... Giroud!
Vervolgens alles op aanval, de ene na de andere bal op goal geschoten en gekopt. Keeper pakt de een na de andere bal, ballen op de paal en lat, of net naast.
Vervolgens kom ik met een combinatie rond de 16, 1 op 1 met de keeper.... wordt de wedstrijd afgefloten!

Nu ben ik niet snel kwaad te krijgen door een spelletje, maar dit is ronduit belachelijk.
66% balbezit voor mij, 20 schoten, waarvan 18 op goal, waaruit 3 goals vallen. Tevens nog 10 corners.
Hun met 34% balbezit, 5 schoten, 4 op goal, waarvan 4 goals! En notabene 2 uit penalties, die nergens op slaan.

Hoe moeten wij als de FIFA spelers dan ooit bij de bovenste (lees; Elite 1 en 2 en top 100) komen?
Het spel is wat mij betreft ook kapot, en het leuke idee dat EA had door momentum, physics (hoe kan Marcal met basic chemstijl Sterling met motor chemstijl bijhouden?) etc toe te voegen aan de engine, is compleet mislukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RR21
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-05-2022
Voor welke spits zouden jullie gaan en waarom? Is in een 4-1-2-1-2 formatie.

- Aguero 89
- Gabriel Jesus IF 84
- Son IF 84

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11-10 08:17
RR21 schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 20:53:
Voor welke spits zouden jullie gaan en waarom? Is in een 4-1-2-1-2 formatie.

- Aguero 89
- Gabriel Jesus IF 84
- Son IF 84
Son of Jesus en dan simpel omdat ze op zijn in deze versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shreddaaa schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 20:27:
Hoe moeten wij als de FIFA spelers dan ooit bij de bovenste (lees; Elite 1 en 2 en top 100) komen?
Het spel is wat mij betreft ook kapot, en het leuke idee dat EA had door momentum, physics (hoe kan Marcal met basic chemstijl Sterling met motor chemstijl bijhouden?) etc toe te voegen aan de engine, is compleet mislukt.
De AI verhoogt de stats gebaseerd op het door jouw geselecteerde niveau ...
Ik raad je aan om simpelweg niet naar de poppetjes te kijken, maar voornamelijk in te spelen op sterktes van jouw team en de zwaktes in de formatie/speelstijl van de AI.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wii4all schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 19:16:
Yihoe goed gegokt met club Brugge Anderlecht coins lopen binnen
Ik ben net te laat!! Prijzen dalen al voor 5 k 6 k naar
500 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RR21
stomley schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 20:55:
[...]

Son of Jesus en dan simpel omdat ze op zijn in deze versie.
Bedankt. Maar waarin zijn ze beter dan Aguero?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07:11

hmr

Mooi verkeerd gegokt!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerrieMo
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 10:09
Ik heb nog ongeveer 20/25 spelers van Brugge + Anderlecht in m’n club. Nog even vasthouden of verkopen?
De prijzen zijn nu nog niet super hoog, en vorige week duurde het ook even voor ze aan het maximum zaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-10 10:52
Bossie schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 20:57:
[...]

De AI verhoogt de stats gebaseerd op het door jouw geselecteerde niveau ...
Ik raad je aan om simpelweg niet naar de poppetjes te kijken, maar voornamelijk in te spelen op sterktes van jouw team en de zwaktes in de formatie/speelstijl van de AI.
Ik speel sinds release op legendarisch. Nog nooit aangepast en ik win met dezelfde opstelling eerst wel 9 potjes.
Als we dan ook de kansen en de manier waarop ik verlies erbij halen, klopt je beredenering niet. Online tegen anderen, heb ik dit niet namelijk ;).

Ik speel overigens 4-2-3-1 (2) met vleugelspelers die voorbij de spits de diepte zoeken en backs die opkomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

GerrieMo schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 21:38:
Ik heb nog ongeveer 20/25 spelers van Brugge + Anderlecht in m’n club. Nog even vasthouden of verkopen?
De prijzen zijn nu nog niet super hoog, en vorige week duurde het ook even voor ze aan het maximum zaten.
Lastig, ik zit er ook mee... ze gingen net voor 5 a 6 k en prijzen zijn nu weer schijt... lijkt me sterk dat die prijzen straks weer sky high worden... Ligt eraan wat er op futbin en futhead gebeurt met opstellingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14:33
Blauwe flare, portugees, spits.....Silva :(

Wat een ongelofelijke tease. Ik kreeg al zowat een hartaanval

[ Voor 19% gewijzigd door Terranova op 12-12-2017 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-10 12:35

Oekol

waka waka hey hey

Terranova schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 22:46:

Ik had het met van die schermen aan de zijkant, GK , Duits en toen niet Neuer. :'(

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Leoon. schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 22:50:
[...]

Ik had het met van die schermen aan de zijkant, GK , Duits en toen niet Neuer. :'(
Ter Stegen is iig nog 100k :9 Silva is 12k ipv de 3,8 miljoen van Ronaldo :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Terranova schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 22:55:
[...]

Ik had vandaag nog IF Ter Stegen gekocht voor 64k. Geen gekke prijs. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Terranova schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 22:46:

Bean77 schreef op zondag 10 december 2017 @ 19:40:
Blauwe kaart -> SP -> Portugees

spoiler:
Andre Silva 8)7
Been there, done that :+
Maar wel zwaar irritant ;)

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shreddaaa schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 21:54:
[...]

Ik speel sinds release op legendarisch. Nog nooit aangepast en ik win met dezelfde opstelling eerst wel 9 potjes.
Als we dan ook de kansen en de manier waarop ik verlies erbij halen, klopt je beredenering niet. Online tegen anderen, heb ik dit niet namelijk ;).

Ik speel overigens 4-2-3-1 (2) met vleugelspelers die voorbij de spits de diepte zoeken en backs die opkomen.
Ik ga echt niet met droge ogen beweren dat Squad Battles niet rigged is :-(

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Terranova schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 22:55:
[...]

Was het Ter Stegen maar, het was of een Fahrmann, of 1 van de andere tientallen 83 of hoger rated duitse keepers. Horn is volgens mij ook zo een.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08-10 16:58
Servers down voor onderhoud op alle platforms. Dus ook Webapp en Companion app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RR21
Joster schreef op woensdag 13 december 2017 @ 08:51:
Servers down voor onderhoud op alle platforms. Dus ook Webapp en Companion app?
Jep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Leoon. schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 23:13:
[...]

Was het Ter Stegen maar, het was of een Fahrmann, of 1 van de andere tientallen 83 of hoger rated duitse keepers. Horn is volgens mij ook zo een.
Er is toch maar 1 totgs Duitse keeper? Ter Stegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murrays
  • Laatst online: 13:28
Terranova schreef op woensdag 13 december 2017 @ 08:59:
[...]

Ik heb het idee dat die niet een TOTGS bedoelt. Maar Goud kaartje GK ..... Duitsland .... en dan Fahrmann..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Terranova schreef op woensdag 13 december 2017 @ 08:59:
[...]

Murrays schreef op woensdag 13 december 2017 @ 09:01:
[...]

Ik heb het idee dat die niet een TOTGS bedoelt. Maar Goud kaartje GK ..... Duitsland .... en dan Fahrmann..
Murrays heeft gelijk! Bedoelde gewoon gouden kaart ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fetix1
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-08 20:43
Shreddaaa schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 20:27:
Ik wilde zeggen dat ik de oplossing had gevonden voor mn FIFA probleem (het niet meer kunnen winnen van SB's plotseling). Hero Giroud gekocht, en IF Young als linksback. 10 potjes op rij gewonnen.
Totdat het laatste potje van vandaag kwam..
Binnen 5 minuten 2 penalties tegen, waarbij onduidelijk waarom het een penalty was (hands staat uit, en het waren klutssituaties). Beide benut door Pastore.
Vervolgens ben ik continu aan t drukken en scoor ik ook de 2-1 met wie anders dan Giroud.
Meteen uit de aftrap daarop lopen alle computergestuurde spelers van mijn team allerlei kanten op, waardoor de dekking weg is. Wederom Pastore die m in de kruising peert (met zn slechte been terwijl de bal achter m kwam..).
Vervolgens weer drukken, waarna ik de 3-2 maak, met wie anders dan Giroud.
Meteen uit de aftrap daarna, je raad t al... compleet wanorde waardoor ineens Mbappe helemaal vrij staat voor Cech. 4-2.
Ik maak vervolgens uit een corner met... Giroud!
Vervolgens alles op aanval, de ene na de andere bal op goal geschoten en gekopt. Keeper pakt de een na de andere bal, ballen op de paal en lat, of net naast.
Vervolgens kom ik met een combinatie rond de 16, 1 op 1 met de keeper.... wordt de wedstrijd afgefloten!

Nu ben ik niet snel kwaad te krijgen door een spelletje, maar dit is ronduit belachelijk.
66% balbezit voor mij, 20 schoten, waarvan 18 op goal, waaruit 3 goals vallen. Tevens nog 10 corners.
Hun met 34% balbezit, 5 schoten, 4 op goal, waarvan 4 goals! En notabene 2 uit penalties, die nergens op slaan.

Ik vind dat idee van momentum helemaal niet leuk. Het gaat dan niet meer alleen om skills.

Je kunt er gewoon op wachten dat het eerste schot van de computer na een 1-0 voorsprong een goal is en dat de keepers opeens alles hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemkoDJ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-01 13:59
Wat is momentum? Ik ben zo te lezen niet de enigste die ineens meet problemen met SB heeft? Ik kon altijd redelijk veel winnen op Legendarisch... Op een of andere manier lukt het me nu (bijna) niet meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miggell
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-10 16:14
Speel dan wel niet op legendarisch maar mij viel ook inderdaad op dat het winnen de laatste dagen moeilijker gaat.
Veel meer goals tegen, spelers die ineens compleet vrij staan in mijn 16.
En kansen die er normaal 100% ingaan worden ineens gekeerd oid.

En penalty's.
Zowel tegen als voor zie ik er de laatste dagen stukken meer dan daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Waar ik ook regelmatig wedstrijden door verlies is dat mijn eigen spelers totaal naar de verkeerde spelers spelen of opeens naar de tegenstander.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimmf
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 30-04-2023
Wat mij verbaasd is dat er nog zo veel mensen SB spelen. Ik vind niets zo hersendodend als SB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-05-2022
Voor mij is het even wachten tot de volgende league SBC voordat ik weer wat munten heb om mijn squad een upgrade te geven. Helaas had ik de 24 Amiens CV's 1,5 week geleden verkocht omdat ze maar niet meer waard werden, na gisteren heb ik daar wel spijt van haha.

Opstelling:

SBC Cavani

Mertens Rui Costa IF Pastore

Naingolan VIdal

Alex Sandro Manolas Boateng TOTGS Kimmich

keeper as Roma (naam even kwijt)

Bedoeling is dat Manolas word vervangen met chiellini, roma keeper met Buffon en IF Pastore met Mbappe met een position change naar CAM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemkoDJ
pimmf schreef op woensdag 13 december 2017 @ 10:42:
Wat mij verbaasd is dat er nog zo veel mensen SB spelen. Ik vind niets zo hersendodend als SB
Voor de rewards...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H_idde
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 11-06-2021
Grudgie schreef op woensdag 13 december 2017 @ 10:42:
Waar ik ook regelmatig wedstrijden door verlies is dat mijn eigen spelers totaal naar de verkeerde spelers spelen of opeens naar de tegenstander.
Dit inderdaad! En dan vooral als je al achter staat en terug moet komen in het laatste deel van de wedstrijd. Spelers die totaal de weg kwijt zijn en zomaar wat doen... :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimmf
Ik ben dol op rewards (wie niet?), maar zelfs dan kan ik mij niet motiveren om die potjes te spelen. Doe mij maar WL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemkoDJ
pimmf schreef op woensdag 13 december 2017 @ 10:54:
[...]

Ik ben dol op rewards (wie niet?), maar zelfs dan kan ik mij niet motiveren om die potjes te spelen. Doe mij maar WL
Tis mij helaas nog nooit gelukt om me te plaatsen voor WL. De finale haal ik regelmatig maar dan krijg ik helaas steeds Jantje :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Murrays
pimmf schreef op woensdag 13 december 2017 @ 10:54:
[...]

Ja ik speel het ook nog steeds voor de rewards. Helaas voelt het als een soort grinden. Doe mij maar geen WL want 40 wedstrijden in het weekend (en met de no loss glitch en de speelstijl van mensen in WL is dat nog minder dan SB).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wildcardxl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-05-2022
pimmf schreef op woensdag 13 december 2017 @ 10:42:
Ik speel op legendary met de tablet voor de tv, kijk dus tegelijkertijd een serie en daar vermaak ik me eigenlijk prima mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimmf
wildcardxl schreef op woensdag 13 december 2017 @ 11:02:
[...]

Ik speel op legendary met de tablet voor de tv, kijk dus tegelijkertijd een serie en daar vermaak ik me eigenlijk prima mee.
Haha misschien is dat een optie voor mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 10-10 09:53
Wanneer komt een een nieuwe League sbc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand de Prime Pires SBC gedaan? Hoeveel coins was je kwijt en hoe speelt hij? Denk dat hij perfect bij mijn Van Basten 91 zou passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reeker
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 08-10 22:30
Meh, Serie A team is wel erg matig qua vleugelspelers? Iemand een leuk idee voor een hybrid achtig iets? Team nu:
Mertens
El sharawy - Hamsik - Felipe Anderson
Verratti Pjanic
Rodriguez TOTGS Chiellini Manolas Karsdorp
Handanovic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 13:12
De POTM heeft al even in concept gestaan. 88 Spits Salah :D
96 pace
92 dribble
87 shooting
82 passing
75 fysical.

RIP weekend league.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlqmLqck
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-10 17:31
Skann schreef op woensdag 13 december 2017 @ 12:08:
96 pace
92 dribble
87 shooting
82 passing
75 fysical.

RIP weekend league.
Die zal wel een vermogen kosten.

Gisteren met Ben Yedder gespeeld (divisie 4). Kreeg een beetje flash backs naar G. Jesus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
Verwijderd schreef op woensdag 13 december 2017 @ 11:38:
Iemand de Prime Pires SBC gedaan? Hoeveel coins was je kwijt en hoe speelt hij? Denk dat hij perfect bij mijn Van Basten 91 zou passen.
Ik denk dat Overmars beter is. Probeer die 88 versie eens. Die kan je altijd weer verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RemkoDJ schreef op woensdag 13 december 2017 @ 10:34:
Wat is momentum? Ik ben zo te lezen niet de enigste die ineens meet problemen met SB heeft? Ik kon altijd redelijk veel winnen op Legendarisch... Op een of andere manier lukt het me nu (bijna) niet meer...
Ik speel nog steeds op legendarisch en herken de problemen eigenlijk niet. Sterker nog ik merk dat het alleen maar makkelijker gaat (op de 10-12 potjes verlies ik er meestal maar 1).
SB is minder frustrerend dat WL, geen irritante ptb etc spelers, niet "verplicht" 40 wedstrijden in een weekend etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lorenzoaliandro
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 21-07 16:38
ajaxalex schreef op woensdag 13 december 2017 @ 11:34:
Wanneer komt een een nieuwe League sbc?
League SBC worden verwacht in begin januari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01-09 10:40

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

96 pace
92 dribble
87 shooting
82 passing
75 fysical.

RIP weekend league.
oehhh de tijd gaat komen om mijn egyptenaren de transfermarkt op te drukken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murrays
96 pace
92 dribble
87 shooting
82 passing
75 fysical.

RIP weekend league.
Het nadeel van de andere Salah's vind ik de WF 2*. Ik denk dat die nog steeds 2* is. En zal wel een vermogen kosten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lorenzoaliandro
Murrays schreef op woensdag 13 december 2017 @ 13:24:
[...]

Het nadeel van de andere Salah's vind ik de WF 2*. Ik denk dat die nog steeds 2* is. En zal wel een vermogen kosten.
Klopt.. Ik heb de OTW Salah, maar van de weakfoot 2 is weinig te merken... Heb deze puur voor de handel overigens.

Waar kan ik de POTM Salah zien? Iemand Screenshot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
Murrays schreef op woensdag 13 december 2017 @ 13:24:
[...]

Is nog steeds 2* idd. Denk dat deze zo duur wordt als Hazard vorig jaar, rond de miljoen. Als je alles op het moment van release moet kopen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Afbeeldingslocatie: https://puu.sh/yFxo4/3c6dd320f7.png

Dit team speelt zo verassend lekker, had mn oude team helemaal omgegooid voor SBC Cavani maar geen spijt van gekregen. 4411 is ook nog eens een leuke formatie om mee te spelen ook.

CAM en ST zijn heel belangrijk. Scoren aan de lopende band:

Cavani 9 games, 13 goals, 7 assists
Pastore 9 games, 11 goals en 7 assists

Cavani heeft einde van de wedstrijd altijd nog groen balkje met stamina, zelfs na 120 min was hij nog groenig geel en hij rent zich t apezuur. Pastore is ook zo klinisch met maestro kaartje er op, enig wat die wellicht is pace met 73 atm, maar dat kan mij niet bommen. Geen last van!

Daarbij ben ik nog vergeten hoe goed Fabinho is. Maar wat een goeie middenvelder, heeft echt vrijwel elke bal!

[ Voor 7% gewijzigd door Oekol op 13-12-2017 13:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skann
Lorenzoaliandro schreef op woensdag 13 december 2017 @ 13:26:
[...]

Klopt.. Ik heb de OTW Salah, maar van de weakfoot 2 is weinig te merken... Heb deze puur voor de handel overigens.

Waar kan ik de POTM Salah zien? Iemand Screenshot?
Hier een screenshot

https://i.redditmedia.com...2b36b807940ea1601fdaad603

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
komt as vrijdag die salah potm sbc uit denken jullie?

Burp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lorenzoaliandro
Wii4all schreef op woensdag 13 december 2017 @ 13:53:
ja tussen 1 en 2 smiddags komt ie uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
Reeker schreef op woensdag 13 december 2017 @ 12:06:
Meh, Serie A team is wel erg matig qua vleugelspelers? Iemand een leuk idee voor een hybrid achtig iets? Team nu:
Mertens
El sharawy - Hamsik - Felipe Anderson
Verratti Pjanic
Rodriguez TOTGS Chiellini Manolas Karsdorp
Handanovic
Ik heb nu een hybride met bpl .

Icardi sif
Perisic if litmanen William
Matuidi bakayoko
Sandro benatia koscielny Valencia
Cech

Litmanen zou vervangen kunnen worden door brozovic if.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnderDeMotorkap
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 10-10 21:33
Leoon. schreef op woensdag 13 december 2017 @ 13:26:
[afbeelding]

Dit team speelt zo verassend lekker, had mn oude team helemaal omgegooid voor SBC Cavani maar geen spijt van gekregen. 4411 is ook nog eens een leuke formatie om mee te spelen ook.

CAM en ST zijn heel belangrijk. Scoren aan de lopende band:

Cavani 9 games, 13 goals, 7 assists
Pastore 9 games, 11 goals en 7 assists

Cavani heeft einde van de wedstrijd altijd nog groen balkje met stamina, zelfs na 120 min was hij nog groenig geel en hij rent zich t apezuur. Pastore is ook zo klinisch met maestro kaartje er op, enig wat die wellicht is pace met 73 atm, maar dat kan mij niet bommen. Geen last van!

Daarbij ben ik nog vergeten hoe goed Fabinho is. Maar wat een goeie middenvelder, heeft echt vrijwel elke bal!
Over Cavani ben ik het volledig met je eens. Hier 7 games 13 goals en stuk of 5 assists. Zijn work rates, movement, agressie en jumping zijn bizar goed. Wat een heerlijke kaart om mee te spelen. Fabinho erg sterk inderdaad, een ware stofzuiger. Komt aanvallend wat tekort vind ik. Hoe bevalt Bernardeschi? Ik twijfel elke keer om 'm te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reeker
stomley schreef op woensdag 13 december 2017 @ 14:12:
[...]

Ik heb nu een hybride met bpl .

Icardi sif
Perisic if litmanen William
Matuidi bakayoko
Sandro benatia koscielny Valencia
Cech

Litmanen zou vervangen kunnen worden door brozovic if.
Wat kost zoiets zonder litmanen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reeker schreef op woensdag 13 december 2017 @ 14:35:
[...]

300K of zo? alleen Sandro is al 100K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
Reeker schreef op woensdag 13 december 2017 @ 14:35:
[...]

250k ofzo en dan grootste gedeelte door sandro deze zou je ook kunnen vervangen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reeker
stomley schreef op woensdag 13 december 2017 @ 14:45:
[...]

250k ofzo en dan grootste gedeelte door sandro deze zou je ook kunnen vervangen natuurlijk.
Thanks!! En dan Cavani nog, kost me ook een vermorgen :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-10 22:18
Laat ik mijn team ook maar eens posten dan:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/GfXS3S7.png

Afgelopen weekend geswitched van 41212 small naar deze formatie en tot dusver niet ontevreden.
Benieuwd hoe het dit weekend gaat :)

[ Voor 6% gewijzigd door Jaap. op 13-12-2017 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
Jaap. schreef op woensdag 13 december 2017 @ 14:50:
Laat ik mijn team ook maar eens posten dan:

[afbeelding]

Afgelopen weekend geswitched van 41212 small naar deze formatie en tot dusver niet ontevreden.
Benieuwd hoe het dit weekend gaat :)
Bij mij doet je plaatje het niet:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
stomley schreef op woensdag 13 december 2017 @ 14:51:
[...]

Bij mij doet je plaatje het niet:(
Zag het, nu wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
Lekker team. Hoe bevalt overmars? Ik vond de 88 versie niet heel speciaal aanvoelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaizka
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-07 18:10
Wii4all schreef op woensdag 13 december 2017 @ 13:53:
Ik heb nu die IF 84 Salah, wat gaat die qua prijs doen als die POTM kaart komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorenzoaliandro
gaizka schreef op woensdag 13 december 2017 @ 15:02:
[...]

Ik heb nu die IF 84 Salah, wat gaat die qua prijs doen als die POTM kaart komt?
Dit ligt of er ook aan of er bij de POTM SBC om een speciale salah wordt gevraagd.... is dus even afwachten. normaal gesproken wordt een ouder kaartje niet meer waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WSL036
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-10 14:03
Wat denken jullie van de prijzen van de spelers? Verwachten jullie dat die weer gaan stijgen? De meeste PL spelers zijn sinds deze week ongeveer 20k minder waard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
stomley schreef op woensdag 13 december 2017 @ 14:55:
[...]

Lekker team. Hoe bevalt overmars? Ik vond de 88 versie niet heel speciaal aanvoelen.
Ben dat wel met je eens. Ik vind/vond Overmars beter als rechterspits in de 41212 small opstelling. Echt gevaarlijk voor goal met een verrassend goed schot. Op links merk ik dat ik minder in die scoringspositie kom (maar wel meer de aangever ben). Qua dribbelen en passeren mis ik toch wel de 4* skills, terwijl ik niet eens zo'n skiller ben; maar dat soort spelers voelen toch wat wendbaarder dan Overmars doet.

Al met al vind ik hem dus wel oke; by far de beste linksbuiten die ik tot nu toe heb gebruikt (Sane een goede tweede) en zal in mijn opstelling blijven staan tot ik Ronaldo of Ronaldinho kan betalen, maar inderdaad niet heel speciaal, wat Messi wel is.

Ben vooral enorm tevreden over Vidal/Nainggolan; staan (uiteraard) verdedigend hun mannetje, maar vind het vooral een verademing hoe ze ook aanvallend meeschuiven en runs maken zonder dat dit ten koste van hun verdedigende taken gaat.

Minst tevreden ben ik over Rui Costa, waar anderen juist wel heel tevreden over zijn, dus dat zal ongetwijfeld aan mij liggen. Zowel in deze formatie, maar heb 'm ook als CAM en CM in de 41212 small gehad, kan hij echt nauwelijks potten breken. Speelt leuk mee, maar een pak 'm beet Muller doet dat ook. Naar mijn idee de coins niet waard, al heb ik 'm erg cheap kunnen doen, net als Schmeichel. Die staan beiden in het team tot ik ze nodig heb voor andere icon SBC's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/RmpEeHyOi9jB1oK1k2skarzR/thumb.jpg

Vrij karig TOTW wel, op een paar spelers na.

[ Voor 7% gewijzigd door Joster op 13-12-2017 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joster schreef op woensdag 13 december 2017 @ 16:35:
[afbeelding]

Son (gelukkig geen ST!), Saul en Aboubakhar.
Otamendi vind ik wel verrassend, die was echt bijzonder slecht tegen United.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 10-10 09:53
[afbeelding]

Kan ik m'n Bonaventura upgraden!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-10 12:52
He he, EINDELIJK m'n Cavani kunnen binnenhalen :)

Op de plek van Alves had ik IF Meunier, maar dit vind ik mooier :P

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/bzsAJ1O.jpg

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Laatst online: 03-10 12:41
[afbeelding]

Ronaldo scoort 3 goals en geen plek voor hem?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murrays
Bossie schreef op woensdag 13 december 2017 @ 16:37:
[...]

Son zou je anders te OP vinden als ST? Otamendi had ik ook niet echt verwacht dan eerder Ederson..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rSNNN
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 09-10 13:21

rSNNN

Titel ondertitel

Bossie schreef op woensdag 13 december 2017 @ 16:37:
[...]

Doelpuntje he

League of legends, PSN, CSGO : rSNNN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murrays
En wat voor 1 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rSNNN
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 09-10 13:21

rSNNN

Titel ondertitel

Haha maakt voor EA niet uit

League of legends, PSN, CSGO : rSNNN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErnstMid

ErnstMid

Murrays schreef op woensdag 13 december 2017 @ 16:52:
[...]

Son zou je anders te OP vinden als ST? Otamendi had ik ook niet echt verwacht dan eerder Ederson..
Ben blij dat mn Ederson otw gister verkocht heb ;D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

[afbeelding]

Nacho is wel nice, kan ik die mooi Umiti vervangen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dedonn
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-02 08:53
Hallo,

dit is mijn team wat zouden jullie aanraden om dit team te verbeteren?
https://www.futbin.com//18/squad/2233767

ik heb ongeveer nog 150k te besteden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dedonn schreef op woensdag 13 december 2017 @ 17:39:
Hallo,

Cech < Lloris of Courtois
Lukaka < Kane

Als je nog wat geld over hebt zou ik Fabregas proberen voor Herrera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fetix1
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-08 20:43
Iemand nog tips welke spelers ik moet kopen/verkopen om winst te maken? Of als ik het ergens vandaan kan halen kijk ik zelf natuurlijk wel ff 😅. Ben daar nog niet echt pro in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murrays
dedonn schreef op woensdag 13 december 2017 @ 17:39:
Hallo,

Clyne > Valencia
Blind > IF Kolasinac
Wijnaldum > Dele Alli

Maar dat is persoonlijke voorkeur. Ligt aan je speelstijl ??? Maar Blind lijkt me echt te traag als je tegen een snelle RF/RB komt

[ Voor 16% gewijzigd door Murrays op 13-12-2017 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maichel schreef op woensdag 13 december 2017 @ 16:49:
He he, EINDELIJK m'n Cavani kunnen binnenhalen :)

Op de plek van Alves had ik IF Meunier, maar dit vind ik mooier :P

[afbeelding]
Is IF Meunier niet veel beter dan Dani Alves?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luncatic12
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 16-07 15:43
Zou het slim zijn om Pogba nu te verkopen en Gullit 86 er voor terug te halen?
Dan koop ik Pogba wel weer terug in januari, gezien ik gok op price drop...

Middenveld wordt dan:
KDB (CAM) - Kante (CM) - Gullit (CM) - Bakayoko PTG (CVM)

[ Voor 10% gewijzigd door Luncatic12 op 13-12-2017 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid

ErnstMid

Luncatic12 schreef op woensdag 13 december 2017 @ 20:00:

Middenveld wordt dan:
Denk dat je wel betere middenvelders kan vinden toch? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RR21
Luncatic12 schreef op woensdag 13 december 2017 @ 20:00:

Middenveld wordt dan:
Hoe bevalt KdB? Onder andere met zijn HH workrates?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErnstMid

ErnstMid

Aurier, wat Nice! Vanmiddag paar opgepikt voor 35k en de beste man besluit een goaltje te maken...

All aboard the hype train!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 21:12

bbblije

Riiiiight

ErnstMid schreef op woensdag 13 december 2017 @ 21:47:
Aurier, wat Nice! Vanmiddag paar opgepikt voor 35k en de beste man besluit een goaltje te maken...

All aboard the hype train!
Waarom lees ik dit met de stem van “all aboard the night train” :9

Maar bijzonder lekker! Hoop dat Douglas Costa ook eens zoiets gaan doen :/

De Aurier hype al meerdere malen geprobeerd, en net die keer dat hij het flikt, heb ik geen kaartje :(
RR21 schreef op woensdag 13 december 2017 @ 20:59:
[...]

Prima kaart! Alleen z’n stamina is wat laag voor z’n H-H. En maakt hem niet geschikt voor een counter tactiek. Kevin is iemand die de bal voor je op het middenveld onderschept, de aanval voor je opbouwt, en hem er als je spits je laat zitten van afstand in knalt. Mocht je spits er wel zon in hebben dat geeft hij een geweldige voorzet, eventueel al vanaf 40m van het doel af.

[ Voor 35% gewijzigd door bbblije op 13-12-2017 22:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErnstMid

ErnstMid

bbblije schreef op woensdag 13 december 2017 @ 22:06:
[...]

Waarom lees ik dit met de stem van “all aboard the night train” :9

Maar bijzonder lekker! Hoop dat Douglas Costa ook eens zoiets gaan doen :/

De Aurier hype al meerdere malen geprobeerd, en net die keer dat hij het flikt, heb ik geen kaartje :(
Ja Costa hoop ik ook op! Ook aantal van opgehaald... Net zoals Sanchez, eigenlijk al sinds het begin maar zit weinig schot in de zaak. En met zo'n rode kaart schiet het ook niet op :')

Maar als je wat coins over hebt is het investeren in otws wel de moeite, die hypen hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ErnstMid schreef op woensdag 13 december 2017 @ 22:10:
[...]

Ja Costa hoop ik ook op! Ook aantal van opgehaald... Net zoals Sanchez, eigenlijk al sinds het begin maar zit weinig schot in de zaak. En met zo'n rode kaart schiet het ook niet op :')

Maar als je wat coins over hebt is het investeren in otws wel de moeite, die hypen hard.
Ook al zijn ze in prijs verdubbeld hou ik mijn Aurier's vast. Met 1 inform is hij de WL rechtsback. 3*,3*, zowel aanvallend als verdedigend een baas. Enige minpunt is dat Walker nog steeds een snellere acceleratie zal hebben. Als als als. Maar zie hem wel erg veel waard zijn als het 1-0 blijft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luncatic12
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 16-07 15:43
RR21 schreef op woensdag 13 december 2017 @ 20:59:
[...]

KDB is een beest! Heerlijke speler die veel scoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid

ErnstMid

Verwijderd schreef op woensdag 13 december 2017 @ 22:16:
[...]

Ook al zijn ze in prijs verdubbeld hou ik mijn Aurier's vast. Met 1 inform is hij de WL rechtsback. 3*,3*, zowel aanvallend als verdedigend een baas. Enige minpunt is dat Walker nog steeds een snellere acceleratie zal hebben. Als als als. Maar zie hem wel erg veel waard zijn als het 1-0 blijft.
Absoluut waar, heb ze ook niet allemaal verkocht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

OnderDeMotorkap schreef op woensdag 13 december 2017 @ 14:14:
[...]

Over Cavani ben ik het volledig met je eens. Hier 7 games 13 goals en stuk of 5 assists. Zijn work rates, movement, agressie en jumping zijn bizar goed. Wat een heerlijke kaart om mee te spelen. Fabinho erg sterk inderdaad, een ware stofzuiger. Komt aanvallend wat tekort vind ik. Hoe bevalt Bernardeschi? Ik twijfel elke keer om 'm te halen.
Had 'm samen met baldé als eerste gekocht dit jaar voor OTW investment. Het kaartje an sich is niet eens zo slecht. Diepte ballen door de lucht ontvangt hij altijd ipv de tegenstander. Lijkt wel een trait. Maar toch snak ik naar een IF van hem. Cavani kopt in corners trouwens niks er in, maar ik vergelijk dan IF Giroud, niet echt eerlijk dan denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-10 12:52
Bossie schreef op woensdag 13 december 2017 @ 19:24:
[...]

Is IF Meunier niet veel beter dan Dani Alves?
Mja niet super beter, wel wat beter ja.

https://www.futwiz.com/en/compare/37033_18-37346_18

Ik speel voornamelijk tegen vrienden en SB's, en vond dit wel een leuke kaart. Vooral voor SB maakt het niet heel veel uit wie je opstelt...

Als ik WL zou gaan spelen dan stel ik IF Meunier op ja :)

PSN: Maichel

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-05 19:40
Tot wanneer zaten de TOTGS kaarten in de packs? Ik dacht gelezen te hebben dat dit van vorige week woensdag tot gisteren was maar kan het nu nergens meer terug vinden. Iemand die dit zeker weet?

• Joster
sjakieman schreef op donderdag 14 december 2017 @ 10:12:
Tot wanneer zaten de TOTGS kaarten in de packs? Ik dacht gelezen te hebben dat dit van vorige week woensdag tot gisteren was maar kan het nu nergens meer terug vinden. Iemand die dit zeker weet?
Afgelopen vrijdag 19:00 uur tot en met morgen 19:00 uur.

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-05 19:40
Dat was het dus, bedankt!

Verwijderd

ErnstMid schreef op woensdag 13 december 2017 @ 22:41:
[...]

Absoluut waar, heb ze ook niet allemaal verkocht ;)
En ze zijn weer gekelderd. Les 1 luister nooit naar Exactor it. :)
Pagina: 1 ... 94 ... 217 Laatste

Let op:
Alles wat niet gerelateerd is aan FUT kan in [Multi] FIFA 18, Pro-clubs in [Multi] FIFA 18 Pro Clubs