Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• chengbondkwok
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 09:57

chengbondkwok

Business Intelligence
Topicstarter

Algemene informatie

Welkom in het FIFA 18 Ultimate Team topic! Sinds FIFA 09 zit FIFA Ultimate Team (FUT) in het spel. Het is een online omgeving waarbij je met behulp van kaartjes je eigen team kan samenstellen. De populariteit van dit spelmodus is ongekend en tegenwoordig zijn er zelfs esports toernooien voor dit spel.

Nieuwe features

Ieder jaar zitten er weer nieuwe toevoegingen aan het spel, die de ervaring moet doen verbeteren.
Icons

Laten we bij het begin beginnen. Letterlijk. Voorheen waren er Legends, die exclusief waren voor het Xbox Platform, mede door een contract met Microsoft. Sinds dit jaar is de partnership gegaan naar Sony/PlayStation, en zijn de Legends vervangen door Icons, welke op alle platformen te vinden zijn!

De Icons zijn nieuwe legends, die ieder 3 versies hebben; hoe ze aan het begin van hun carrière waren, hoe ze op hun hoogtepunt waren, en hoe ze bij hun laatste (beste) club waren.

Een voorbeeld van Ronaldinho die getoond werd, met de drie versies. Voor een overzicht van alle bekendgemaakte Icons, klik op het plaatje :)

Squad Battles
quote:
Compete and earn rewards in the all-new single player Squad Battles. Take on other squads from the FUT community, to earn rewards and move up the leaderboards. In the Featured Squad Battle, you can also challenge the squads of football players, pro FIFA players and celebrities to test your skills and build your team.
Een nieuwe Single Player modus om rewards te verdienen door middel van het verslaan van opstellingen van tegenstanders, zonder tegen de tegenstander te hoeven spelen. Je speelt namelijk tegen de computer, en hoe moeilijker de opstelling en moeilijkheidsgraad, des te meer punten je kan verdienen en zo betere rewards te krijgen!

Nieuwe Pack opening animaties
Jaja, we weten hoe tof het is om een topspeler uit je pack te zien wandelen, maar EA heeft dit jaar nieuwe animaties eraan toegevoegd, zodat het er nog toffer uit ziet en je nog sneller door je coins heen bent.

Objectives
quote:
Complete dynamic daily and weekly Objectives in-game or in the new companion app to earn great rewards in FUT 18. From squad management goals to dynamic in-match challenges, the harder the challenge, the better the reward you'll receive.
Completeer dagelijkse en wekelijkse objectives om zo rewards te krijgen!

Squad Building Challenges
quote:
Build squads from players in your club to complete challenges and earn in-game rewards. New features like Combined Player Requirements, and Brick Slots create deeper SBCs in FUT 18.
De populaire feature van vorig jaar is ook dit jaar weer terug met additionele vereisten, zoals dat bepaalde vakken leeg zijn, maar wel een nation en league ingevuld hebben.

Nieuwe Webapp

De webapp is vernieuwd, en heeft een modernere interface gekregen. De app kan nu schermen die groot en breed zijn beter benutten, door additionele panelen te openen. Tevens kan men ook de SBC's maken in de Webapp. Meer gecompleteerde SBC's, mindere productiviteit op werk :+

Ones to Watch

Ook deze kaartjes zijn weer terug; de Ones to Watch. Spelers die dit seizoen een transfer gemaakt hebben en hopelijk zullen schitteren voor hun nieuwe club. Op het moment dat deze spelers een In-Form krijgen, dan zullen deze Ones to Watch kaartjes ook 'meegroeien' met de IF.

Daarnaast heeft EA tijdens de aankondiging vaagjes laten doorschemeren dat dit jaar wellicht meer dan alleen IF-kaarten een impact zullen hebben op de OTW kaarten.

FUT Weekend League
Tijdens de aankondiging heeft EA ook vaag wat verteld over de Weekend League, om je zo te onderscheiden van de rest van de wereld. Zodra er meer over bekend is (na FIWC en GamesCom) zal dit gedeelte geüpdatet worden.

Handige links en begrippen

Futhead - Site om spelers op te zoeken en squads te maken.
Futbin - Site om spelers op te zoeken en squads te maken. Ook real time prijzen.
FUT Webapp - Webapp om FUT via de browser te benaderen.

OTW = One to watch, gaat mee met de IF die hij krijgt. Gebaseerd op de transfers in de zomer en winter periode
IF = in form, zwarte kaart die geupgradet is. Gebaseerd op de TOTW (zie volgende)
TOTW = Team Of The Week. Een wekelijks team van spelers die die week boven niveau hebben gepresteerd.
SIF = second inform, tweede inform en zo verder.
PTG = Path to Glory; zelfde als OTW, alleen dan andere kleur kaarten en splers.
TOTY = Team of the Year, komt wss in januari uit dit zijn spelers die afgelopen jaar goed speelde. Gebaseerd op een heel jaar. Slechts 11 spelers.
TOTS = Team of the Season, spelers dit seizoen goed speelde. Zijn er vaak veel. Van elke competitie een 20tal spelers.
TOTGS = Team of the Group stage, Groupsfase Champions league spelers die goed hebben gespeeld.
POTM = Player of the Month, altijd uit de engelse competitie die gekozen wordt dmv stemmen op de website.

Ondanks dat er een boel informatie is aangekondigd, zijn er nog genoeg elementen die nog mysterieus en vaag zijn. Zodra die bekend zijn, zal dit topic geüpdatet worden.

Mis je iets en vind je dat een waardevolle toevoeging? Stuur dan een DM :)

MY GAME IS FAIR PLAY

Zoals elk jaar gebruikelijk is het niet toegestaan om te verwijzen naar sites die coins verkopen. Hiermee riskeer je degene die het koopt, maar ook diegene die het verkoopt om gebanned te worden van Ultimate Team.

Wat is mijn favoriete formatie?

Poll: Welke formatie gebruik jij het liefst
3-4-1-2
3-4-2-1
3-4-3
3-5-2
4-1-2-1-2
4-1-2-1-2 (2)
4-1-4-1
4-2-2-2
4-2-3-1
4-2-3-1 (2)
4-3-1-2
4-3-2-1
4-3-3
4-3-3 (2)
4-3-3 (3)
4-3-3 (4)
4-3-3 (5)
4-4-1-1
4-4-2
4-4-2 (2)
4-5-1
4-5-1 (2)
5-2-1-2
5-2-2-1
5-3-2

Ook een poll maken? Klik hier

chengbondkwok wijzigde deze reactie 07-12-2017 12:11 (57%)

• Nieuwevolger
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 22-09 18:01
Ronaldinho en henry zijn wel heel badass.

• Leoon.
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 08:47

Leoon.

waka waka hey hey

Wat een mooie openingspost. Was veel voor mij nog niet duidelijk. Ben zelf nog aan het twijfelen hoe ik hem ga kopen, die extra pakjes hoeft van mij iig niet. Komt toch nooit wat uit :+

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

quote:
Turfschipper schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 03:52:
De grootste verbetering is dat NAC er in zit. Twijfel of ik heb alleen voor ps4 haal, of ook nog voor de switch die ik van de week ga scoren. Hoop dat die fifa ook goed is.
Ik vind een switch ook een interessante optie, maar het schijnt dat de switch versie van de game simpelweg een aangepaste versie van Fifa 16 is.

Als de game cross platform zou zijn was het een no-brainer.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985

quote:
Joster schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 08:48:
[...]

Ja, en wat ik er van begrijp gaan ze brick slots hanteren. Op die positie moet dan een speler van een specifieke club of competitie gebruikt worden. Dat gaat klote worden.
Leuk voor de pricefixers idd :(

• FIFAspeler
  • Registratie: september 2016
  • Laatst online: 21-09 21:38
quote:
Joel22 schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 00:22:
Is fut ook leuk offline? Is fut ook leuk zonder extra geld uit te geven? 2 vragen van een noob.
Offline vind ik (en ik denk bijna iedereen met mij) een heel stuk minder leuk dan online, daar zou ik vrij snel zat van zijn. Het is echter wel leuk zonder extra geld uit te geven, heb dat ook nog niet gedaan maar had dit jaar wel een heel goed account.

• MrMistral
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 13-09 13:09
quote:
Is fut ook leuk offline? Is fut ook leuk zonder extra geld uit te geven? 2 vragen van een noob.
Je hoeft zeker geen geld uit te geven. Ik heb dit jaar ook niets uitgegeven. Doe dat nooit eigenlijk.

PSN: MrMistral RSC: MrMistral FIFA Proclubs: TweakStars

• Kluutmaran
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 20-09 12:47
quote:
Nog nooit extra geld uitgegeven en al speler sinds dat het geen losse module meer is. Dit jaar teamwaarde van 5 miljoen coins ofzo door op het begin wat te traden en vele SBC's gedaan te hebben met slim inkopen. Als je nieuw bent is het lastig veel coins te krijgen maar op een gegeven moment heb je wel door hoe het werkt. Ook de weekend leagues zorgen voor enorm veel gratis coins en rewards dus is goed worden in het spel veel meer lonend geworden.

Offline spelen vind ik sowieso niets aan met FIFA.

• chengbondkwok
  • Laatst online: 09:57

chengbondkwok

Business Intelligence
Topicstarter
quote:
Maichel schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 09:06:
[...]

Ah ja ik zat al te denken hoe je die derde zou krijgen dan, maar dat is dan een SBC challenge ofzo?
Yes, elke donderdag is er een Icon SBC challenge (hij heet wat anders, maar is puur gericht op Icons).
quote:
Ricloo86 schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 12:31:
[...]

Thnx!

Dan maar versie 2 (niet heel veel verschillend) en bij Nedgame pre orderen (nog €75 bonnen liggen).

Is er dit jaar een mogelijkheid om al eerder toegang te hebben tot de web app om te handelen en dat je weer gratis pakketjes krijgt?
hee leuk dat je er weer bent.

Over icons heb ik een dubbel gevoel. Het is leuk om met legendes in het spel te hebben, maar doordat ze overal een weak link hebben vind ik het zwaar cheaten eigenlijk. Ik vond het tenminste echt leuk op de ps4 om echt een team te bouwen en niet zoals op de xbox domweg een Gullit, Best of whatever tussen te gooien. Ze hadden beter de icons de club moeten geven van het jaartal waarop ze gebaseerd zijn. Dat maakt het spel veel 'eerlijker'.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm

• SR8
  • Registratie: oktober 2004
  • Niet online
quote:
Bossie schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 23:26:
[...]

Zijn alle legends idd van topniveau of is zijn er ook mindere goden beschikbaar?
Deze Icons zijn tot nu toe bekend:

En Pires is nog niet officieel, maar gespot in een PlayStation Access filmpje (door een youtuber) :

SR8 wijzigde deze reactie 08-08-2017 06:33 (5%)

quote:
Ricloo86 schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 10:25:
[...]

Kan je met de digitale versie ook 3 dagen eerder spelen? En wordt hij dan rond middernacht unlocked?
Afhankelijk van de versie kan je hem 3 dagen eerder spelen. Geen idee of dat rond middernacht is overigens.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm

• Ricloo86
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 22-09 18:59
Wij hebben het idee om met een man of 5 een FIFA account aan te maken en exra fut team aan te maken en daar met 5 op te spelen/handelen etc...

Is de WL ook beter te behappen :)

Nog meer voor/nadelen?

PSN: Ricloo86

• EvEs0r
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 18-09 21:56
Heb inmiddels ook wel weer echt zin in een nieuwe FUT. Vanaf FIFA18 maar eens echt bezig gaan met de SBC's :) Afgelopen jaar wel FUT gespeeld, maar de laatste maanden eigenlijk niet meer. Heb wel gemerkt dat die SBC's een must-do zijn om fatsoenlijk te kunnen handelen.

De Squad Battles lijken me ook wel interessant, ben wel benieuwd welke squads daar nou in gaan komen. In ieder geval hebben we er zin in!

Nee, ik ben géén Belg!

PSN: EvEs0r - YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC7pUWyI4QgWTnfu-dVluZRw

• MyUtd4Life
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 22-09 17:39
Web App voor FIFA 18 start, afgaande op afgelopen jaren, zo'n twee weken voor de release. Ik kijk erg uit naar de nieuwe Web App, vooral dat je eindelijk SBCs via PC kan doen scheelt veel geklooi met mobiel of console.

Mooie openingspost van chengbondkwok trouwens.

MyUtd4Life wijzigde deze reactie 10-08-2017 23:25 (12%)

FIFA Benelux Administrator

• shoombak
  • Registratie: september 2008
  • Niet online
quote:
Maichel schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 21:02:
Wel een rare release dag trouwens, een vrijdag (29e). De Ronaldo editie komt dus wel op een "normale" Dinsdag uit (26e).
Alles draait toch om de weekend league

• MyUtd4Life
quote:
Maichel schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 21:02:
Wel een rare release dag trouwens, een vrijdag (29e). De Ronaldo editie komt dus wel op een "normale" Dinsdag uit (26e).
Normaal gesproken waren de releases van EA-games altijd op donderdag in verschillende landen van West-Europa, waaronder in Nederland. Het zou me niet verbazen dat dit jaar veel winkels ook al op die dag leveren.

Volgende week dinsdag heb ik een FIFA 18 testsessie bij EA gepland staan op de Gamescom. Als jullie vragen hebben of dingen waar ik op zou moeten letten, laat maar weten dan probeer ik dat later te beantwoorden.

• The DenMan
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 17-09 15:06

The DenMan

PSN ID: Thedenman

quote:
Ricloo86 schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 16:12:
Ben ook wel erg benieuwd wat de handel trends gaan worden en of ik mooie handel kan ontdekken.

Wat waren afgelopen jaar de trends? (naast sbc)
In het begin veel met fitness kunnen doen, maar dat werd halverwege ook niet meer echt rendabel.

Mijn iRacing Profiel

• Joster
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 22-09 20:50
Momenteel voelt je eigen team de ene keer al anders aan dan de andere keer, dus dat lijkt me geen probleem :+

• The DenMan
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 17-09 15:06

The DenMan

PSN ID: Thedenman

quote:
Ricloo86 schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 10:17:
[...]

Hoop dat ze de computergestuurde auto buy shit aan gaan pakken, of was dat in 17 niet meer aan de orde?
Weinig last van gehad. Kwam erop neer dat je op maandag / dinsdag squad fitness haalde voor 1100 / 1200
en dan tijdens de WL verkocht voor 1500 / 1600. Is misschien maar paar 100 per kaartje. Alleen je kon ze wel stapelen in je club. Dus al met al tikte dat mooi aan.

Mijn iRacing Profiel

quote:
Fraaank schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 09:42:
[...]

Dat kan ook inderdaad!

[...]

Vind het het extra geld nooit echt waard, aangezien die packs toch troep bevatten. Zijn ze wel tradable?
De afgelopen jaren wel, en met SBC denk ik dat de packs alleen maar waardevoller zijn geworden.

quote:
Fraaank schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 09:42:
[...]

Vind het het extra geld nooit echt waard, aangezien die packs toch troep bevatten. Zijn ze wel tradable?
Zijn ze altijd geweest en nergens stond dat het nu niet meer zou zijn.

En wat @Bossie ook zegt, ook al zit er veel troep in, deze troep kan in sbc's opeens veel waard zijn.

• tommiboy96
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 09:35
quote:
Ik heb ook de icon editie, in theorie krijg je wel waar voor je geld met de packs maar het blijft een loterij :)

Heb ook zin in de gamescom vanavond. Ben benieuwd

Psn: stone-face-lock

• tommiboy96
bijd e icon editie zijn het 15k packs volgens mij

• tommiboy96
quote:
Fraaank schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 14:03:
[...]

Dacht dat het 7.5k packs waren toch?

"Jumbo" premium gold pakketten. 15k dus :)

• Maichel
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 09:34
Interessant.....

https://www.dreamteamfc.c...eet-will-make-a-comeback/

(zie videotje)

Ik gok zelf dat het een stukje uit een skill-game is, of een stukje uit Journey.

Maichel wijzigde deze reactie 22-08-2017 15:25 (22%)

PSN: Maichel

• GovertNL
  • Registratie: januari 2016
  • Laatst online: 22-09 21:23
quote:
Maichel schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 15:22:
Interessant.....

https://www.dreamteamfc.c...eet-will-make-a-comeback/

(zie videotje)

Ik gok zelf dat het een stukje uit een skill-game is, of een stukje uit Journey.
Wilde het filmpje net komen plaatsen hier. Ben benieuwd. Zat 2 weken geleden nog te denken aan zaalvoetbal in een nieuwe FIFA of een nieuwe FIFA Street. Kan me bijna niet voorstellen dat EA dit als extra in FIFA zelf zal stoppen.

• Maichel
quote:
GovertNL schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 16:40:
[...]

Wilde het filmpje net komen plaatsen hier. Ben benieuwd. Zat 2 weken geleden nog te denken aan zaalvoetbal in een nieuwe FIFA of een nieuwe FIFA Street. Kan me bijna niet voorstellen dat EA dit als extra in FIFA zelf zal stoppen.
Precies, het lijkt op heel erg op een skill-game, dus ik gok dat dat het is ja. Al zou een nieuwe FIFA Street ook zeker tof zijn ja als los spel dan.

Zaalvoetbal in FIFA....dat was FIFA 97...gewoon alweer 20 jaar geleden :o

Maichel wijzigde deze reactie 22-08-2017 16:48 (7%)

• MyUtd4Life
Ja, had ook gekund. Enfin.
Ik hoop in ieder geval dat we er meer van gaan zien in FIFA 18. Als de gameplay ervoor geschikt gemaakt kan worden voor bepaalde situaties, moet dat ook met andere teams kunnen.

Daar geef ik je gelijk in, het is ook lastig om wat van een (p)review te vinden. Deze blijven altijd subjectief en wat nu het geval is, kan inmiddels al door devs voor fullgame aangepast zijn. Ook vallen sommige dingen pas op na het spelen van 25 potjes onder je eigen ideale omstandigheden.

• Pykow
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 07:54

Pykow

Pykow Gaming | BuG

Pykow Gaming | Twitter | Twitch | YouTube

• jongf7
  • Registratie: juni 2007
  • Nu online
quote:
In dat filmpje laat hij beelden van de laatste fifa street uit 2012 zien terwijl hij praat over mogelijke street of zaal modus in FIFA 18..
Niets geen gameplay beelden dus.

• MyUtd4Life
quote:
Maichel schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 22:58:
[...]

Ik ben wel benieuwd naar het puntensysteem en beloningen van de Squad Battles :)
Helaas kon ik in de build niet zien hoeveel punten je precies krijgt als je een tegenstander op een bepaald niveau verslaat. Hoogste reward was aantal packs + 100k, bij gold 1 was volgens mij 25k en wat packs. Geen idee of die beloningen nu al vaststaan. Benieuwd of dit offline spelen weer leuk gaat maken.
quote:
taker1987 schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 09:36:
een vraagje over de icons , is dit het enige wat we tot nu toe krijgen in fifa 18 ? of komen de legends van de xbox one ook naar de ps4 .. als dit het is word ik er niet heel warm van . ik hoop meer op wat nederlandse spelers , zoals van der sar en kluivert bijvoorbeeld .
Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat het blijft bij de lijst die we tot nu toe weten. EA heeft nog een aantal weken te vullen met content om de hype hoog te houden, dus ik verwacht nog wel veranderingen in huidige lijst.

Inmiddels hands-on artikel online staan, kostte flink wat typewerk dus hoop dat jullie er wat aan hebben. Als er nog vragen zijn hoor ik ze graag.

quote:
Kanters85 schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 15:47:
[...]

De kaarten van nu kun je in fifa 18 niet meer gebruiken, ik geloof wel dat je eenmalig fifa points kunt overzetten van fifa 17 naar fifa 18.

Dus was je in opbouwt in fifa is altijd maar voor een jaar :)
Over "kaarten" gesproken. Ik hoop wel dat ze nu eens door hebben om de gele kaarten door te laten tellen zodat je speler na x keer geel een schorsing heeft.

Overigens definitief (wat we al wisten)
http://www.telegraaf.nl/t...erug_bij_ManUnited__.html

• MyUtd4Life
Voor de geïnteresseerden: bijna een kwartier aan FIFA 18 beelden:
http://www.ign.com/videos...mo-ign-live-gamescom-2017

• MitchelFC
  • Registratie: april 2014
  • Laatst online: 22-09 11:19
quote:
Maichel schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 13:18:
[...]

Gameplay lijkt veel trager te zijn dan 17 he? Niet dat dat slecht is....

Weet ook niet of het echt zo is, lijkt wellicht alleen zo :)
Niet de demo te serieus nemen, de demo is altijd zoveel anders dan de echte FIFA :+

http://www.instagram.com/mitcheldecibel

quote:
Bean77 schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 18:53:
[...]

idd 2018, dus geen uber bpl nog
Idd, die rare Naingolan blijft ook maar denken dat As Roma beter bij hem past dan Chelsea.

• Jaap.
  • Registratie: oktober 2010
  • Nu online
quote:
Fraaank schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 10:05:
[...]

Via Origin was hij ook 89.99euro (voor PC dan). Toch maar de Icon-editie gekocht...kon het niet laten :D

Kan niet wachten op de eerste packs in FIFA 18!

Zijn er meer PC-FIFA spelers hier? Weet er een paar maar eigenlijk.
Ik heb 'm 18 ook weer gekocht voor de PC. 17 eigenlijk meer op de Xone gespeeld dan op de PC, maar op de een of andere manier vind ik op de pc toch prettiger. Ronaldo edition trouwens; die wekelijkse packs doen me niet zo veel. Koop wel een x aantal fifa points op het begin :)

• JAtech
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 22-09 21:52
quote:
Fraaank schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 10:05:
[...]

Via Origin was hij ook 89.99euro (voor PC dan). Toch maar de Icon-editie gekocht...kon het niet laten :D

Kan niet wachten op de eerste packs in FIFA 18!

Zijn er meer PC-FIFA spelers hier? Weet er een paar maar eigenlijk.
Ik speel ook op de PC.
Ik heb ook de Icon-editie gekocht, inclusief de 10% korting via Origin Acces kostte het €80,99.

• Skann
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 30-07 15:45
quote:
Fraaank schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 15:56:
[...]

Was in ieder geval mijn reden. Heb even zitten terugrekenen wat je kunt halen aan fifa-points. Ik betaal nu 40euro extra voor 40x 15k packs. 15k packs zijn volgens mij 350 fifa-points. Is in totaal 14.000 fifa-points aan packs. Ik koop 2200 fifa-points voor ongeveer 13 euro. Dan ben ik iets meer dan 82 euro kwijt als ik hetzelfde zou willen bereiken zonder de pre-order.

Mocht ik een rekenfoutje hebben begaan, corrigeer me dan aub 8)7
15k packs zijn 300 points.

• Skann
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 30-07 15:45
quote:
Maichel schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 11:41:
Ok, ik gooi er een tip tegenaan :)

Er is in FIFA 18 een stadion (het Volksparkstadion) dat een special effect heeft, namelijk vlammen/vuur achter de goal wanneer je scoort (is in het echt ook zo). Dit stadion heeft natuurlijk meer waarde omdat iedereen die wil hebben..... :*)

[afbeelding]
Goeie! Ik stort me in het begin weer op de gebruikelijke shirtjes. Fans van bepaalde clubs betalen best veel.

• MyUtd4Life
quote:
Dat lijkt me wel het meest waarschijnlijke. Vind het jammer dat je dit soort dingen niet in FUT hebt. Zou daar graag veel meer statistieken van spelers willen zien.

• SR8
  • Niet online
quote:
shoombak schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 10:02:
Voorheen kon je met EA access altijd eerder spelen, is dat ook dit jaar het geval? Of is de release overal op 26 sept (de US versie is sowieso eerder volgens mij)
10 uren FIFA 18 spelen met EA Access is vanaf 21 september. Release dates voor US en rest van de wereld liggen dit jaar gelijk. Standaard editie: 29 september.
Ronaldo & Icon editie: 26 september.

• Pykow

Pykow

Pykow Gaming | BuG

quote:
SR8 schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 13:36:
[...]

10 uren FIFA 18 spelen met EA Access is vanaf 21 september. Release dates voor US en rest van de wereld liggen dit jaar gelijk. Standaard editie: 29 september.
Ronaldo & Icon editie: 26 september.
Vorig jaar kon ik op dezelfde dag beginnen als mensen met EA Access.
Is dat dit jaar dan veranderd ? Heb je een bron waar dit vermeld wordt ?

Ik lees op de website van EA origin dat ik met icon 3 dagen eerder toegang heb met het zogehete EA Access methode. Dus ik ga er vanuit dat EA Access gebruikers de 26ste aan de slag kunnen gaan met de basic editie.
en dat gebruikers zonder EA Access alleen maar 3 dagen eerder toegang krijgen als ze kiezen voor de Ronaldo of Icon editie.

Beetje offtopic, maar dit is wel een opsteker voor de edivisie:

http://www.psv.nl/psv/nie...aanwinst-esports-team.htm

• jongf7
  • Registratie: juni 2007
  • Nu online
Verwachtten we nog Nederlanders in de top 100? Robben zal er nog wel in staan, maar verder ben ik er zelf bang voor..

Normaal maak ik graag een volledig Nederlands team in FUT.
Dit jaar overweeg ik een Ajax Allstars hybrid te proberen te maken, maar over de invulling ben ik nog niet uit. Zlatan en eriksen wil ik in ieder geval in dat team.

• homernt
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 22-09 08:20
quote:
Pykow schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 10:06:
[...]

Ik snap niet waarom er een duimpje omhoog wordt gegeven.
Volgens mij is er weer een hoop veranderd.

1. Nieuwe presentaties Le Liga en MLS (amerika)
2. Transfer hub met filmpjes om te onderhandelen
3. ICON packs en niet alleen maar legandary op de Xbox
4. The journey, meerdere personages te bespelen
5. The Journey, Unlocks vrij te spelen zoals tatoos en haarstijlen
6. The journey, Fifa "street" missie
7. The journey, nieuwe verhaallijn en je kan geblesseerd raken.
8. Nieuwe stadions
9. Publiek vernieuwd voor meer beleving
10. verbetering in de animaties (in de gameplay beelden zien ik wel wat zaken die beter lopen)
11. Carreer mode meer skill games / Trainingen
12. Champions channel (FUT) waarbij je wedstrijden terug kan bekijken van de "beste" FUT spelers.

en dan uiteraard is alles up to date qua namen , shirts etc.
Dus in mijn ogen is het weer een waardige fifa18.
Wat zou je anders veranderd zien hebben ? Voetbal blijft voetbal ;)
Met al deze punten onderstreep je alleen maar het plaatje. Het enige verandering die dat werkelijk invloed heeft op de gameplay is punt 10 dat is niet veel. De rest is leuk maar bijzaak.

• homernt
quote:
Maichel schreef op woensdag 6 september 2017 @ 13:32:
[...]

Ja ben daar wel benieuwd naar....tot op heden nog niet in ieder geval en vraag me af of er sowieso nog Icons bijkomen....Wellicht dat ze er voor de release nog een paar bekend maken.

De oude Legends zitten er nu toch niet als Icons in, of wel?
EA wil dat je de drang hebt om ze veel mogelijk pakjes optrekt het liefst met FIFA punten dus ik vermoed ja.

• SR8
  • Niet online
Doe maar niet, FIFA is al inconsequent genoeg naar mijn mening.
quote:
Thomas18GT schreef op donderdag 7 september 2017 @ 16:44:
[...]

Hier zijn we weer })

Musa staat zeker niet in de top 100?
Musa hoeft niet in de top 100 te staan. EA geeft gewoon bepaalde spelers magic gems :P

• nielsleeuw8
  • Registratie: maart 2015
  • Laatst online: 30-06 02:44

• Joster
quote:
Thomas18GT schreef op donderdag 7 september 2017 @ 17:12:
[...]

Haha heerlijk!

Fifa 18 wordt wel geweldig met ook nog een Sanches in de BPL. Een Frans team maken is trouwens ook wel verleidelijk aan het worden..

Hier overigens de Ronaldo versie* uit de store gevist, die packs doen me weinig maar ik kan wel dinsdag t/m vrijdag vrij nemen >:)

Overigens wel de USA versie voor 80 dollar = 70 euro, wat in de EU de standaard versie kost.
Ik heb ook de Ronaldo versie zodat ik vanaf de 26e al zou kunnen spelen. Ben ik de 26e t/m de 28e naar een beurs in Berlijn voor het werk 8)7

• tommiboy96
quote:
Pykow schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 08:43:
[...]

Ik ben vanaf 12e t/m de 24e aan het herstellen van mn operatie. Moet de 25e weer werken helaas haha
Das geen goede timing dan, Ik zou je operatie een week uitstellen :P

• SR8
  • Niet online
Nee, de releasedatum van de Ronaldo/Icon Editie is gewoon 3 dagen eerder, het is verder de volledige game.

Early access via EA Access (Xbox) en Origin Access (PC) is 10 uren vanaf 21 september.

SR8 wijzigde deze reactie 08-09-2017 17:37 (9%)

quote:
MyUtd4Life schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 19:28:
Gelukkig heeft Zlatan op tijd contract getekend om vanaf begin in FUT 18 te zitten. Best wel aardig kaartje, ondanks dat pace niet meer is wat het geweest is:
[afbeelding]
Vind alleen de foto een beetje raar, alsof hij na een nacht stappen meteen doorgegaan is naar de fotograaf.

• FIFAspeler
Komende vrijdag de demo, de woensdag daarop de web app en een dag daarna de companion app.

• FIFAspeler
We stinken er weer in: de icon editie is gekocht :)

• taker1987
  • Laatst online: 06:54
kan dit spel niet gewoon morgen uitkomen ofzo XD bedoel , wat moet er nu nog gebeuren tot de release ? volgens mij niks meer .. alles wat we gezien hebben zit er in en volgens mij komt er niks nieuws meer bij , al die speler details van fut boeit me niet ... doe me het spel maar dan zie ik in het spel wel welk level ze zijn

psn: taker-mart

quote:
Pykow schreef op zondag 10 september 2017 @ 19:56:
[...]

Distributie,transport.
Laatste test voor de online servers.
Personeel dat beschikbaar is om alles te monitoren en te kunnen fixen.
Hadden ze tijdens de zomer ook kunnen doen, competities zijn gestart en transferwindows zijn voorbij, EA is simpelweg te laat.

• taker1987
quote:
Bossie schreef op zondag 10 september 2017 @ 19:58:
[...]

Hadden ze tijdens de zomer ook kunnen doen, competities zijn gestart en transferwindows zijn voorbij, EA is simpelweg te laat.
precies dat inderdaad . waarom moet fifa altijd uitkomen als de competitie al begonnen is . doe gewoon rond 5 september ofzo , dan heb je na 31 augustus nog een paar dagen om de laatste transfers te verwerken en daarna kan je rustig aan updaten .

quote:
taker1987 schreef op zondag 10 september 2017 @ 20:25:
[...]

precies dat inderdaad . waarom moet fifa altijd uitkomen als de competitie al begonnen is . doe gewoon rond 5 september ofzo , dan heb je na 31 augustus nog een paar dagen om de laatste transfers te verwerken en daarna kan je rustig aan updaten .
idd, transferupdates etc worden nu ook geruisloos beschikbaar gemaakt ingame.

quote:
Bean77 schreef op zondag 10 september 2017 @ 20:50:
[...]

Niks nieuws toch?
Maar gelukkig dat ze zo hard aan de game gewerkt hebben dat het nu compleet anders en beter is..... oh wacht......
Anyway ze hebben een redelijke monopoly positie en daar maken ze handig gebruik van en wij moeten het maar accepteren.
Nog een maandje Bean, dan hebben we onze nieuwe teams alweer half staan :+
Hoop dat er ondertussen meer duidelijk word gemaakt mbt POTM voor andere competities etc

quote:
PES? Laat ik netjes zeggen dat ik dat voor mezelf geen optie vind ;)
quote:
Bossie schreef op zondag 10 september 2017 @ 21:14:
[...]

Nog een maandje Bean, dan hebben we onze nieuwe teams alweer half staan :+
Hoop dat er ondertussen meer duidelijk word gemaakt mbt POTM voor andere competities etc
Een maand? :o Ik hoop eerder. Ben van plan ook wat fifa points te kopen in het begin voor de start. Alhoewel het denk ik handiger is om even te wachten tot de eerste totw uit is om packs te openen denk ik.

• shoombak
  • Niet online
quote:
tommiboy96 schreef op maandag 11 september 2017 @ 09:02:
[...]

Ik denk gewoon om middernacht. Misschien om 01.00 omdat ze de engelse tijd aanhouden
Volgens de Xbox store unlockt deze op 26 september 0:00u

• Ryhex
  • Registratie: augustus 2017
  • Laatst online: 03-10-2017
quote:
Fraaank schreef op maandag 11 september 2017 @ 10:31:
[...]

Als je in het begin nog niet zo goed bent krijg voor de waarde van 15k muntjes/300 fifa points normaal 2 Premium Gold Packs als ik me niet vergis. Als je in de eerste ronde verliest krijg je vaak 2x Gold Packs en 1 Premium Silver Pack. Weet niet of dat nou verstandig is om te doen als je nog niet zo goed bent. De kans dat je trouwens een "pokke" draft hebt is ook wel groter in het begin.
Als je het eerste potje verliest denk ik dat je in het begin alsnog winst hebt, in ieder geval geen groot verlies. Tevens heeft iedereen dezelfde ''pokke'' draft, en als je een beetje serieus speelt win je vaak echt wel 1 á 2 potjes. Win je toevallig alle 4 de potjes dan heb je de jackpot natuurlijk binnen :). Ik weet wel wat ik ga doen in ieder geval.

• Pykow

Pykow

Pykow Gaming | BuG

quote:
taker1987 schreef op maandag 11 september 2017 @ 11:05:
kan iemand mij misschien uitleggen hoe ik zonder echt geld uit te geven genoeg coins kan verdienen ? heb me er een paar x in proberen te verdiepen , maar ik kom iedere x tekort kwa coins omdat ik weer conditie kaarten moet kopen of contract zooi . ik moet elke dag maar grinden om uberhaupt 10k te hebben waar je uiteindelijk weer aardig wat coins aan kwijt bent ivm die team kaarten die je moet kopen .
dit probleem heb ik dus ook altijd.
Ik heb dan alleen Bronze spelers en totaal geen geld voor Gold spelers.

Ik heb alleen de volgende tips gekregen, maar het heeft bij mij nog nooit goed uitgepakt
1. Trade koop kaartjes voor een lage prijs en verkoop ze met een winstmarge
2. Maak 2 teams aan, ook al zijn ze alle twee heel erg slecht.
3. Koop geen pakketjes, maar koop alles in de transfer markt

Wil je toch geld uitgeven, koop dan een DRAFT icon.
Je krijgt iets meer waarde voor je geld als je twee potjes hebt gewonnen.

• Royrs
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 17-09 13:08
Stop niet al je geld in je team maar spaar genoeg om te investeren. Hoe meer je kan investeren hoe meer winst je kan pakken.

De veilige manier:
Unlock zo snel mogelijk 100 plaatsen op je transferlijst. Die honderd posities moeten altijd gevuld zijn als je gaat traden. Koop 100 consumables of goedkope spelers en verkoop deze met een smalle marge door: 200 a 300 coins (BiN) per kaartje te pakken. Per cycle van een uur probeer ik minimaal de helft te verkopen, werkt het niet dan moet je een andere consumable of speler proberen. Hou de kaarten niet lang vast en probeer ze gelijk weer te verkopen.

- let goed op wanneer je inkoopt en wanneer verkoopt: in het weekend (zeker met WL) is alles duurder.
- wanneer er veel packs open worden gemaakt zie je een kleine infalatie van de prijzen, elke woensdagavond om 19:00u met een nieuwe TOTW zijn consumables goedkoper voor een paar uur. Koop dan in.
- investeer in spelers die mogelijk in de marquee matchups komen (niet te hoog inkopen, als ze al hoog zijn ben je al te laat)

Op deze manier pak ik mijn eerste halve miljoen, daarna ga ik over op het investeren van duurdere spelers.

• Royz
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 08:40

Royz

Kleurenblind!!

quote:
Royrs schreef op maandag 11 september 2017 @ 15:43:
[...]

Meestal pak ik hier 5 spelers uit die in constant blijf monitoren. Met goedkope backs uit een van de top 5 competities heb ik op het begin het meeste succes.
In het begin inderdaad wel, op een later moment komen die goedkopere spelers vaker voor dus zakt de prijs heb ik gemerkt. Je moet goed gebruik maken van de begin hype, die over bepaalde spelers zeker gaat komen. Vorig jaar was dat bijv met Renato Sanchez die met een 78 rating op een gegeven moment zelfs 35k was. Na een paar maanden zakte die tot 2100 ofzo.

Fotografie Vlogs & Drone videos

• FIFAspeler
Overigens voor mensen die packs willen openen: je hoeft dus inderdaad niet te wachten op TOTW, maar de 29e komen de OTW uit. Dat lijkt me zeer interessant ;)

• Maichel
Is het niet handiger als we de demo gerelateerde zaken bespreken in het algemene FIFA 18 topic, en dit hier bewaren voor FUT related business? 8)

• Purehz
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 09:39
quote:
Maichel schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 10:05:
Is het niet handiger als we de demo gerelateerde zaken bespreken in het algemene FIFA 18 topic, en dit hier bewaren voor FUT related business? 8)
Maak jij het topic aan? O-)
Ik kan het namelijk niet vinden..

Purehz wijzigde deze reactie 12-09-2017 10:27 (8%)

• Maichel
quote:
Ja ik zag inderdaad net dat er nog geen gewoon FIFA 18 topic was, best apart :)

• Joster
quote:
Maichel schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 10:05:
Ik zocht hem ook al _O-

• Purehz
Misschien iemand die zich geroepen voelt om het algemene FIFA 18 topic aan te maken?
Neem aan dat er genoeg te bespreken is over de game zelf zoals tactieken, tips etc en andere gamefacetten zoals Carriere modus wat wellicht wat minder gespeeld en ondergesneeuwd is door FUT.

• SR8
  • Niet online
quote:
Maichel schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 10:28:
[...]

Ja ik zag inderdaad net dat er nog geen gewoon FIFA 18 topic was, best apart :)
Eigenlijk helemaal niet apart. Meer een logisch gevolg waar EA naar toe wil met het spel; vol op inzetten op FUT, want daar wordt het geld mee verdiend ($650 miljoen omzet in een jaar, alleen aan FIFA points :o )

• dutchgio
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 08:49
Zijn niet echt op de hoogte dan...

| Apple iPad 3rd generation 16GB | Synology DS112J | iOcean X7 | ZTE Nubia Z7 Mini | Xiaomi Redmi Note 3 | ZTE Axon 7 | XDA Recognized developer |

• Joster
quote:
Royz schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 13:02:
[...]

wtf hebben wij toevallig net getweet :+
Als jij de Roy bent die reageerde op Jeroen Elshoff wel ja :+

• Maichel
quote:
homernt schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 13:19:
Bateson87 heeft een item over icons met in game states van de capture event op YouTube. De states zijn echt insane van de meeste.

Geen dank :P

• homernt
quote:
Bedankt ik wist op mijn mobiel niet zo gauw hoe ik de link in moest krijgen.

• EnEsC37
  • Laatst online: 07-09 14:06
Is de demo al beschikbaar voor download?

• taker1987
quote:
EnEsC37 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 13:59:
Is de demo al beschikbaar voor download?
beetje googelen doet wonderen ... 19:00 vanavond :)

• FIFAspeler
quote:
Joster schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 13:24:
[...]

De vraag is, zijn ze de moeite waard om aan die lijst toe te voegen (Futspy vind ik bijvoorbeeld heel goed)? Of vallen sommigen dan toch echt wel af?
Ik weet het niet precies, want herinner met niet exact wie welke tips geeft, maar een paar die (als ik het me goed herinner) die ik wel echt goede accounts vind:

https://twitter.com/YahsirQureshi
https://twitter.com/WolfOfFUTStreet
https://twitter.com/GummiFifa
https://twitter.com/ElyytFIFA
https://twitter.com/PistolPete2506
https://twitter.com/FUT_Economist
https://twitter.com/RunTheFUTMarket
https://twitter.com/huntertrading1
https://twitter.com/HarperHype
https://twitter.com/iGoldenBear

• FIFAspeler
quote:
taker1987 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 14:00:
[...]

beetje googelen doet wonderen ... 19:00 vanavond :)
Ik kan dat nergens vinden, en ook niemand van m'n tientallen FIFA-accounts op Twitter hebben dat nog niet ontdekt, bron?
Veel denken om 15:00, omdat dan de PS Store geupdate wordt.

• Ricloo86
quote:
Maichel schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 14:43:
[...]

Vorig jaar overleed een speler tijdens het seizoen (ik dacht Malanda uit mn hoofd) en die werd toen ineens in FUT vele malen meer waard. Mensen zullen de Nouri kaart nu ook wel gaan kopen als trade materiaal..... :/
Ja net het echte leven, als er een muzikant dood gaat wordt zijn plaat ineens weer nummer 1 etc

• Thomas18GT
  • Laatst online: 06:50
quote:
BP14 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 14:59:
[...]

Is de Icon versie nog te bestellen of is deze uitverkocht? ik zag dat deze via bol.com niet meer verkrijgbaar is. enig idee of ik ergens anders de icon versie nog kan bestellen?
Via Fifa 17 kan je hem bestellen in de PSN store voor 90 euro ;)

• Purehz
quote:
BP14 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 15:04:
[...]

Krijg ik dan ook een CD? Of is het spel dan alleen te downloaden?
Playstation store is digitaal

• SR8
  • Niet online
@BP14

ICON editie is digital only (PS/X1/Origin store)
Bol heeft dus nooit die versie verkocht. Je bent in de war met de Ronaldo editie, die was daar te pre-orderen tot 1 september.

Edit: https://www.mediamarkt.nl...laystation-4-1515523.html
Hier is ie nog te bestellen.

SR8 wijzigde deze reactie 12-09-2017 15:24 (29%)

• Gropah
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 09:56

Gropah

Moderator Spielerij

Oompa-Loompa 💩

Discussies over alles wat niet gerelateerd is aan FUT moet vanaf nu in [Multi] FIFA 18

• Maichel
quote:
Arwintju schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 16:43:
[...]

Gewoon terecht toch :p speelt nooit maar is wel de beste Nederlandse keeper. 81 is wat mij betreft een goede rating.
Beste Nederlandse keeper ja....maar dan heb je nog deze Icon :)

Was deze Icon eigenlijk al bekend? Kan me niet herinneren dat ik deze al eens eerder gezien had....

Maichel wijzigde deze reactie 12-09-2017 16:53 (11%)

quote:
Maichel schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 16:52:
[...]

Beste Nederlandse keeper ja....maar dan heb je nog deze Icon :)

[afbeelding]

Was deze Icon eigenlijk al bekend? Kan me niet herinneren dat ik deze al eens eerder gezien had....
Ach ik ga lekker cheaten en maak een icon team :P

• shoombak
  • Niet online
Webapp lijkt toch wel zeker op 20 september pas uit te komen, vlak na TOTW1 waarschijnlijk, vervolgens 10 uur spelen met EA access vanaf 21 september en dan 26 september 0.00 los met de Ronaldo editie.

Ga er wel minder geld tegenaan gooien dan voorgaande jaren, koop max 12k points

• N1XTER_87
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 29-07-2018
quote:
Maichel schreef op woensdag 13 september 2017 @ 15:16:
[...]

Volgens mij niet, en heeft ie er ook nooit ingezeten ivm licentie verhaal....
Hmm gaar daar was ik al beetje bang voor dat t licentie verhaal ging worden.. ja zag wel wat foto's op internet/Google met kaartjes van hem. Zal wel fake zijn dan. Kon al geen prijzen vinden wat ik al beetje vreemd vond 8)7
quote:
Maichel schreef op woensdag 13 september 2017 @ 15:23:
[...]

12K...toch honderd euro ofzo?

Was jij niet die Tweakert die bij FUT16 (kan ook 17 geweest zijn) voor een paar honderd euro kocht? Was iemand die gestopt was met roken ofzo, en toen voor een paar honderd euro packs kocht :P
Waarschijnlijk is hij direct weer gaan roken na het openen van de packs :+

• Thomas18GT
  • Laatst online: 06:50
quote:
Leoon. schreef op woensdag 13 september 2017 @ 21:42:
[...]

Maar kant dit dan:

Het idee is dus de points te kopen met een aan te maken Amerikaans PSN account?

Zo ja, moet je dan ook op dat account Fifa spelen of kan dat wel gewoon je eigen account?
Je kan wel op je eigen account spelen natuurlijk, alleen de points staan dan op dat USA account. Het overzetten van coins van je ene naar je andere account is zo gepiept, al weet ik niet of dat helemaal mag van EA, maar daar ben ik nog nooit voor bestraft :+

Voor de duidelijkheid: ik koop dus Fifa op mijn USA account (Ronaldo versie voor €70) en speel Fifa op mijn normale EU account. Mocht ik points willen kopen doe ik dat op mijn USA account en zet ik de daaruit verkregen coins over naar mijn EU account.

• Maichel
Topic remark uit het 17 deel:
quote:
Let op:
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.

• Ricloo86
Ik wil wel (mits er genoeg gegadigde zijn) een telegram groep openen om met elkaar te sparren over goede trade tips, sbc tips etc

Stuur mij even een PM als je belangstelling hebt.

• Leoon.
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 08:47

Leoon.

waka waka hey hey

quote:
Ricloo86 schreef op donderdag 14 september 2017 @ 11:17:
[...]

Die constructie wordt echt niet op gelet, dat zou echt niet te doen zijn.

Al meerdere voorbeelden van mensen die ik ken die 5 miljoen coins verkopen via websites en allen nog nooit gezeur gehad.

Het is dat ik er de tijd niet voor (over) heb, anders was ik ook lekker gaan handelen en max coins opbouwen en einde van de rit €400/€500 in mijn zak steken en tussendoor lekker spelen met spelers die je later weer verkoopt.
Het zijn ook steekproeven. Er worden zelfs mensen gebanned ten onrechte. Het systeem is niet waterdicht maar de gok tov de winst is klein.

Laten we er nu over op houden. Coin selling is verboden :)

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• JAtech
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 22-09 21:52
quote:
Ricloo86 schreef op donderdag 14 september 2017 @ 12:10:
Ik wil wel (mits er genoeg gegadigde zijn) een telegram groep openen om met elkaar te sparren over goede trade tips, sbc tips etc

Stuur mij even een PM als je belangstelling hebt.
Ik heb interesse.
Pagina: 1 2 3 ... 41

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Android

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True